View Full Version : kawasaki versys 650 η yamaha fz fazer 600 2006 ?
simple76
17/12/2015, 20:23
καλησπέρα ειμαι ανάμεσα σε αυτα τα δυο το θελω για κανα ταξιδάκι με την γυναικα μετα απο γυμνά μηχανάκια και ss ειπα να παω σε κατι ποιο δρόμου με καποια κάλυψη απο αερα . στο versaki κουμπώνουμε ποιο πολυ με την γυναικα και στο fz έχουμε ενα κενο αναμεταξύ μας δεν ξερω αυτο αν θα μπορέσω να το διορθώσω γιατι κάθομαι και πολυ μπροστά εγω. τώρα απο οικονομία δεν ξερω τη λενε και τα δυο? το versaki το βρηκα στα 2300 με 70000xil και θελει λαστιχάκια και μικρο μαζεματακια ena fz με ασημί μοτερ 2005 70000χιλ 2000ρικα βαμμένο μούτρο μπαγαζιερα και μπαγκστερ καλα λάστιχα και τέλος ενα fz 2500 με 70000χιλ παλι με μαύρο μοτερ 2007 αλλα με καινούρια λάστιχα συναγερμό χενον και τα τρια τα ειδε ο μηχανικός σε καλή κατάσταση απο θέμα μοτέρ ίσια κτλ , εχω κολλήσει και δεν ξέρω ποιο θα με βολέψει περισσότερο
συγνώμη για την ορθογραφία μου και το συντακτικό μου
spyrakos35
17/12/2015, 20:37
ναι, τι χρήση θες να κάνετε με το μηχανάκι που θα πάρεις?
George_Sp
17/12/2015, 20:41
Αν και έχω Versys και μπορώ να σου γράψω τα ατελείωτα καλά, θα σταθώ στον τομέα άνεσης και οικονομίας σε σχέση με το fazer που είναι αυτά που σε ενδιαφέρουν.
Για ταξιδάκι το fazer είναι καταλληλότερο μιας και το τετρακύλινδρο μοτέρ είναι πιο ομαλό, ξεκούραστο. Πίνει όμως παραπάνω σε σχέση με το δικύλινδρο του Versys. Δε ξέρω με τι ταχύτητες ταξιδεύεις αλλά με 120-140 δικάβαλο το Versys παίζει στα 4-4.2lt/100km
Δεν έχω άποψη για την κατανάλωση του fazer. Μάλλον όμως σε ταχύτητες 130-150 οι διαφορές θα είναι μικρές. Σε σερβις, κόστος πλαστικών και συντήρηση επίσης οικονομικότερο το Versys.
Έχεις link από το Versys να σου πω μια γνώμη από την αγγελία?
Στον τομέα άνεσης σέλας και ανεμοκάλυψης ίσως βολέψει καλύτερα το fazer κυρίως εσένα. Η γυναίκα θα είναι και στα 2 κάπως υπερυψωμένα (εκτός αν είσαι ντερέκι και εκείνη κοντούλα και την "κρύβεις" πίσω σου). Η σέλα για οδηγό μου φάνηκε πιο άνετη στο fazer από το Versys. Νομίζω είναι και ένα κλικ λεπτότερη στο συνοδηγό.
Για να συνοψίσω κοιτάς 2 πολύ καλές μηχανές που όμως είναι αρκετά διαφορετικές στην τελική ματιά.
Το fazer πιο ταξιδιάρικο αλλά και στη τσέπη πιο βαρύ.
Το Versys πιο φιλικό και οικονομικότερο αλλά σαφώς πιο αδύναμο σε επιτάχυνση μετά τα 100χλμ/ω.
Νομίζω εξαρτάται τη μέση ταχύτητα ταξιδιού αλλά και το αν στα γυμνά και ss που έχετε ήδη καβαλήσει σας αρέσει η ομαλότητα και απουσία κραδασμών του τετρακύλινδρου σε σχέση με έναν 2κύλινδρο.
OK, ο εκπροσωπος των Versys παρουσιαστηκε ηδη. Τωρα περιμενουμε και τον WiSe για να υποστηριξει το fazer. :lol:
Περα απ'την πλακα, κατα τη γνωμη μου η μεταβαση σε fazer θα σου ειναι πιο ομαλη. Ενω ειναι και τα δυο μηχανακια πολυ καλα, το versys ειναι αρκετα μακρια απο ο,τι οδηγουσες μεχρι τωρα (κινητηρας, στησιμο, επιδοσεις) και ισως η εξοικιωση ερθει πιο δυσκολα.
simple76
17/12/2015, 20:50
ναι, τι χρήση θες να κάνετε με το μηχανάκι που θα πάρεις?
αναφέρω κανα ταξιδάκι με την γυναίκα αντε και καμιά βόλτα μόνος καμιά φορά, αλλα ποιο πολύ βόλτα με την γυναίκα εκτός πόλης, μιας και για την πόλη υπαρχει μικρο
ευχαριστώ κιόλας αδερφέ που απάντησες
Εγω θα καθομαι εδω σε μια γωνιτσα και θα κραταω την ανασα μου μεχρι να αναφερθει το βεστρομ....
George_Sp
17/12/2015, 21:02
OK, ο εκπροσωπος των Versys παρουσιαστηκε ηδη. Τωρα περιμενουμε και τον WiSe για να υποστηριξει το fazer. :lol:
Περα απ'την πλακα, κατα τη γνωμη μου η μεταβαση σε fazer θα σου ειναι πιο ομαλη. Ενω ειναι και τα δυο μηχανακια πολυ καλα, το versys ειναι αρκετα μακρια απο ο,τι οδηγουσες μεχρι τωρα (κινητηρας, στησιμο, επιδοσεις) και ισως η εξοικιωση ερθει πιο δυσκολα.
το fazer υποστήριξα ρε :lol:
simple76
17/12/2015, 21:06
Αν και έχω Versys και μπορώ να σου γράψω τα ατελείωτα καλά, θα σταθώ στον τομέα άνεσης και οικονομίας σε σχέση με το fazer που είναι αυτά που σε ενδιαφέρουν.
Για ταξιδάκι το fazer είναι καταλληλότερο μιας και το τετρακύλινδρο μοτέρ είναι πιο ομαλό, ξεκούραστο. Πίνει όμως παραπάνω σε σχέση με το δικύλινδρο του Versys. Δε ξέρω με τι ταχύτητες ταξιδεύεις αλλά με 120-140 δικάβαλο το Versys παίζει στα 4-4.2lt/100km
Δεν έχω άποψη για την κατανάλωση του fazer. Μάλλον όμως σε ταχύτητες 130-150 οι διαφορές θα είναι μικρές. Σε σερβις, κόστος πλαστικών και συντήρηση επίσης οικονομικότερο το Versys.
Έχεις link από το Versys να σου πω μια γνώμη από την αγγελία?
Στον τομέα άνεσης σέλας και ανεμοκάλυψης ίσως βολέψει καλύτερα το fazer κυρίως εσένα. Η γυναίκα θα είναι και στα 2 κάπως υπερυψωμένα (εκτός αν είσαι ντερέκι και εκείνη κοντούλα και την "κρύβεις" πίσω σου). Η σέλα για οδηγό μου φάνηκε πιο άνετη στο fazer από το Versys. Νομίζω είναι και ένα κλικ λεπτότερη στο συνοδηγό.
Για να συνοψίσω κοιτάς 2 πολύ καλές μηχανές που όμως είναι αρκετά διαφορετικές στην τελική ματιά.
Το fazer πιο ταξιδιάρικο αλλά και στη τσέπη πιο βαρύ.
Το Versys πιο φιλικό και οικονομικότερο αλλά σαφώς πιο αδύναμο σε επιτάχυνση μετά τα 100χλμ/ω.
Νομίζω εξαρτάται τη μέση ταχύτητα ταξιδιού αλλά και το αν στα γυμνά και ss που έχετε ήδη καβαλήσει σας αρέσει η ομαλότητα και απουσία κραδασμών του τετρακύλινδρου σε σχέση με έναν 2κύλινδρο.
Σπύρο αν και σε ξερω και με ξέρεις και να σου θυμίσω και της δυο μου κίλες στην μέση χααχαχ , ελπιζω να σου θύμισα ποιος ειμαι .εχω να σου πω οτι στο versys κούμπωσα ποιο καλα με την γυναικα πάνω μιας και ειναι και λιγο κοντότερη αρα δεν ηταν πολυ ψυλα και η απόσταση μας ηταν κοντινή σε σχέση με το fazer που με το 175 ύψος καθόμουν αρκετά μπροστά (καλα συνήθεια σε ολα μου τα μηχανάκια μπροστά μπροστά κάθομαι χαχαχχ) είχαμε που λες κάποιο κενο αναμεταξύ μας και ηταν ποιο ψηλά, τωρα ξέρεις και οτι τα 4κιλινδρα μου ειναι ποιο ομαλά και τα γουστάρω ποιο πολύ απο πολλά θέματα αλλα το versaki το βλέπω και λιγο ποιο κοντα στα κουμαντα μου σαν κιλά σαν παιχνίδι... τωρα δεν ξερω τι να πω εχω μπερδευτεί μου αρέσουν και τα δυο πολυ απλα το fazer βλέπω μια ελαφρός σκυφτή οδήγηση με φερινκ και το versys μια ορθια οδήγηση , ,οσο για τα χιλ πάνω απο 140 δεν παω αλλα αν ειναι να πηγαίνω με 120 -140 και να τρεμουλιάζει απο κραδασμούς και μου μερμηγκαζει τα χερια καλύτερα τοτε το fazer το πολυ πολύ σηκώνω τιμόνι και ειμαι λιγο ποιο όρθιος ετσι θελω να νομίζω οτι μπορώ να παίξω λιγο με την θέσει οδήγησης ουπσ μονοκόμματος ούτε ενα κόμμα
simple76
17/12/2015, 21:07
Εγω θα καθομαι εδω σε μια γωνιτσα και θα κραταω την ανασα μου μεχρι να αναφερθει το βεστρομ....
οχι vstrom
George_Sp
17/12/2015, 21:13
Σπύρο αν και σε ξερω και με ξέρεις και να σου θυμίσω και της δυο μου κίλες στην μέση χααχαχ , ελπιζω να σου θύμισα ποιος ειμαι .εχω να σου πω οτι στο versys κούμπωσα ποιο καλα με την γυναικα πάνω μιας και ειναι και λιγο κοντότερη αρα δεν ηταν πολυ ψυλα και η απόσταση μας ηταν κοντινή σε σχέση με το fazer που με το 175 ύψος καθόμουν αρκετά μπροστά (καλα συνήθεια σε ολα μου τα μηχανάκια μπροστά μπροστά κάθομαι χαχαχχ) είχαμε που λες κάποιο κενο αναμεταξύ μας και ηταν ποιο ψηλά, τωρα ξέρεις και οτι τα 4κιλινδρα μου ειναι ποιο ομαλά και τα γουστάρω ποιο πολύ απο πολλά θέματα αλλα το versaki το βλέπω και λιγο ποιο κοντα στα κουμαντα μου σαν κιλά σαν παιχνίδι... τωρα δεν ξερω τι να πω εχω μπερδευτεί μου αρέσουν και τα δυο πολυ απλα το fazer βλέπω μια ελαφρός σκυφτή οδήγηση με φερινκ και το versys μια ορθια οδήγηση , ,οσο για τα χιλ πάνω απο 140 δεν παω αλλα αν ειναι να πηγαίνω με 120 -140 και να τρεμουλιάζει απο κραδασμούς και μου μερμηγκαζει τα χερια καλύτερα τοτε το fazer το πολυ πολύ σηκώνω τιμόνι και ειμαι λιγο ποιο όρθιος ετσι θελω να νομίζω οτι μπορώ να παίξω λιγο με την θέσει οδήγησης ουπσ μονοκόμματος ούτε ενα κόμμα
Ψάχνω γιατί Σπύρος αλλά δε πειράζει :P
Στα 120-140 το Versys δικάβαλο ταξιδεύει στο ιδανικό φάσμα στροφών 5-6χιλιάδων και δεν υπάρχει κραδασμός ούτε κουνάει. Σίγουρα πάντως το τετρακύλινδρο θα είναι πιο ξεκούραστο γενικότερα.
Παρόλαυτά αν η ταχύτητα ταξιδιού είναι 120-140 το Versάκι θα ανταποκριθεί άψογα. Μάλλον δηλαδή, η επιλογή θα είναι αν θες το τετρακύλινδρο δούλεμα και το έξτρα γκάζι ή αν το "κούμπωμα" που λες στο Versys νικήσει τα υπόλοιπα αδύναμα σημεία του.
simple76
17/12/2015, 21:18
Ψάχνω γιατί Σπύρος αλλά δε πειράζει :P
Στα 120-140 το Versys δικάβαλο ταξιδεύει στο ιδανικό φάσμα στροφών 5-6χιλιάδων και δεν υπάρχει κραδασμός ούτε κουνάει. Σίγουρα πάντως το τετρακύλινδρο θα είναι πιο ξεκούραστο γενικότερα.
Παρόλαυτά αν η ταχύτητα ταξιδιού είναι 120-140 το Versάκι θα ανταποκριθεί άψογα. Μάλλον δηλαδή, η επιλογή θα είναι αν θες το τετρακύλινδρο δούλεμα και το έξτρα γκάζι ή αν το "κούμπωμα" που λες στο Versys νικήσει τα υπόλοιπα αδύναμα σημεία του.
ναι σορρυ για το Σπυρος απο το sp Γιωργο , ο Χρίστος ειμαι απο το club αν θυμασε το δικο σας , πρέπει να το κανω test ride με την γυναίκα πάνω μου φαίνεται το versaki περα απο το να κάτσω μονο επάνω μαζι της .. κανα κάτοχο fazer δεν έχουμε ? ευχαριστώ παντος Γιώργο για της πληροφορίες σου
George_Sp
17/12/2015, 21:21
ναι σορρυ για το Σπυρος απο το sp Γιωργο , ο Χρίστος ειμαι απο το club αν θυμασε το δικο σας , πρέπει να το κανω test ride με την γυναίκα πάνω μου φαίνεται το versaki περα απο το να κάτσω μονο επάνω μαζι της .. κανα κάτοχο fazer δεν έχουμε ? ευχαριστώ παντος Γιώργο για της πληροφορίες σου
τώρα συνεννοηθήκαμε. έχω καιρό να πάω βόλτα με το club και είχα φάει σκάλωμα να θυμηθώ :beer:
Αν χρειαστείς άτομο να τσεκάρει το Versys (αν το επιλέξεις τελικά) στείλε μου μήνυμα. :wave2:
simple76
17/12/2015, 21:22
τώρα συνεννοηθήκαμε. έχω καιρό να πάω βόλτα με το club και είχα φάει σκάλωμα να θυμηθώ :beer:
Αν χρειαστείς άτομο να τσεκάρει το Versys (αν το επιλέξεις τελικά) στείλε μου μήνυμα. :wave2:
το εχω παει στο μηχανικό και μου ειπε ειναι οκ δεν ξερω αν ειδες οτι ανέφερα και συγκεκριμένα με χιλιόμετρα κτλ για τα μηχανάκια ελεγμένα ολα τους ευχαριστω παντος ,
akis_trevor
17/12/2015, 22:04
Το φεηζερ ειναι αρκετα ορθιο για στρητ.
Το θεμα ειναι νομιζω ουσιαστικα ποσους κυλινδρους θες,μιας και τα δυο θα σε καλυψουν για την χρηση που θες.
simple76
18/12/2015, 10:01
Το φεηζερ ειναι αρκετα ορθιο για στρητ.
Το θεμα ειναι νομιζω ουσιαστικα ποσους κυλινδρους θες,μιας και τα δυο θα σε καλυψουν για την χρηση που θες.
σε σχεση με το versys δεν ειναι και αρκετά ορθιο ειναι οπως ενα γυμνό αλλα με μασκα ,τωρα για τους κυλίνδρους κλείνω πρως τους 4 αλλα δεν ειναι το θεμα μου τοσο οι κυλινδροι αλλα ποιο θα μου κάτσει ποιο καλα στο κούμπωμα και στην ευελιξία του και στο ταξίδι αρχικά οπως προανέφερα
Γιωργο το versys εχει immobilizer του 2007?
akis_trevor
18/12/2015, 10:05
σε σχεση με το versys δεν ειναι και αρκετά ορθιο ειναι οπως ενα γυμνό αλλα με μασκα ,τωρα για τους κυλίνδρους κλείνω πρως τους 4 αλλα δεν ειναι το θεμα μου τοσο οι κυλινδροι αλλα ποιο θα μου κάτσει ποιο καλα στο κούμπωμα και στην ευελιξία του και στο ταξίδι αρχικά οπως προανέφερα
Γιωργο το versys εχει immobilizer του 2007?
ειναι ορθιο για στρη ειπα,οχι σε σχεση με το βερσυς ;)
στο κουμπωμα φιλε δεν μπορει να σε βοηθησει κανεις.μονος σου θα πρεπει να τα καβαλησεις και να δεις ποιο σαρεσει περισσοτερο.
στην ευελιξια σαφως υπερτερει το βερσυς.
στο ταξιδι με το φεηζερ θα μπορεις να εχεις μια μεση ταχυτητα μεγαλυτερη αποτι με το βερσυς.
George_Sp
18/12/2015, 10:06
σε σχεση με το versys δεν ειναι και αρκετά ορθιο ειναι οπως ενα γυμνό αλλα με μασκα ,τωρα για τους κυλίνδρους κλείνω πρως τους 4 αλλα δεν ειναι το θεμα μου τοσο οι κυλινδροι αλλα ποιο θα μου κάτσει ποιο καλα στο κούμπωμα και στην ευελιξία του και στο ταξίδι αρχικά οπως προανέφερα
Γιωργο το versys εχει immobilizer του 2007?
Όχι δεν έχει immobilizer :)
takisdemi
21/12/2015, 20:26
Έχω το fazer s2.Γενικα είναι βολικό μηχανάκι. Είναι μηχανή δύο ταχυτήτων. Δηλ ήρεμο χαμηλά πολύ δυνατό ψηλά( βγάζεις και λίγο γούστο αν σ'ενδιαφερει). Αν δεν το πιέζεις γενικά δεν καίει πολύ, περίπου 5l.Ανετο σε ταξίδια και ευέλικτο.Εχω βάλει μια ψηλοτερη ζελατινα της puig και είναι ακόμη καλύτερο.
anavatis19
21/12/2015, 23:41
ας πεταχτω και εγω να ρωτησω επειδη ειμαι ασχετος μηπως και αρχισω να μαθαινω..πως καταλαβαινω ποσους κυλινδρους εχει ενα μηχανακι και γιατι το 2κυλινδρο ειναι πιο καλο η χειροτερο απο ενα 4κυλινδρο? ποια τα + και - γενικως με τους κυλινδρους?? ευχαριστω
hlektronio
22/12/2015, 00:08
μπορείς να διαβασεις αυτο https://en.wikipedia.org/wiki/Motorcycle_engine
κάνε και μια αναζητηση στο google και θα βρείς άπειρα πράγματα
κατα τα άλλα εγω τα ξεχωρίζω ως εξής
το δικυλινδρο κάνει βρουυυμμμ βρουυυμμμ
ενω το τετρακυλινδρο κανει γκιιιιιιιιιιιν γκιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν :D
PortisHead
22/12/2015, 08:44
Λογοι που θα επελεγα το Versys εναντι του Fazer:
-Το Versys ειναι φτιαγμενο για...2...φωναζει απο μακρυα.
-Εχει θεση οδηγησης που σεβεται την συνεπιβατιδα (να μην καθεται δλδ. με τα γονατα στ'αυτια)
-Και το κυριοτερο !!!!
Kawasaki Max Torque 6,2 kgf-m @ 6800 rpm
Yamaha Max Torque 6.4 kgf-m @ 10000 rpm (ελεος !!!!!)
Billymuse
22/12/2015, 09:20
ας πεταχτω και εγω να ρωτησω επειδη ειμαι ασχετος μηπως και αρχισω να μαθαινω..πως καταλαβαινω ποσους κυλινδρους εχει ενα μηχανακι και γιατι το 2κυλινδρο ειναι πιο καλο η χειροτερο απο ενα 4κυλινδρο? ποια τα + και - γενικως με τους κυλινδρους?? ευχαριστω
Aνοίγεις τεράστιο θέμα και θα χαθείς γιατί πολλά παίζουν ρόλο απο τον τύπο μηχανής,διάταξη κυλίνδρων,κυβισμός..
Μεταξυ των 2 μηχανών που αναφέρεις το fazer θα διάλεγα αμα είναι να έκανα πολλα χιλιόμετρα εκτός πόλης αλλα μέχρι εναν βαθμό γιατι η θέση του ειναι πιο χαμηλα απο τι στο versys, επίσης τα μοτερ τους ειναι μέρα με την νύχτα. To fazer έχει και γαμω τα γκάζια αλλα πολυυυ ψηλά. Αν δε σε νοιάζουν οι επιδόσεις πάρε το versys.
nikos_f3n
22/12/2015, 09:46
Το Fazer καει περι τα 4.5-5 λιτρα/100χλμ οταν ταξιδευεις σε νορμαλ ταχυτητες εως 120Km. Ο μονος λογος που θελω να πουλησω το Fazer ειναι οτι θελω να παταω και κανα δασικο χωματοδρομο, οχι πως το fazer θα διαλυθει αν μπει, απλα το λυπαμαι το μηχανακι. Δε θα το εδινα ποτε αν δε κοιτουσα και χωμα.
Το Fazer απ οτι εχω οδηγησει ειναι το ποιο σταθερο και με καλυπτει πολυ καλα (υψος 1.70cm). Φυσικα θελει μια ζελατινα τουριγκ γιατι η μαμα ειναι ανυπαρκτη. Τα φρενα εχουν καλη αισθηση, εχω σελα ανατομικη αν και παλι κουραζει. Τωρα για τα γκαζια, νιωθω οτι εχω μοτο με 70 αλογα οχι 98. Η δυναμη ειναι τοσο ψηλα που πρεπει να εισαι μονιμα πανω απο τις 8Κ για να βλεπεις την δυναμη, απλα ξερεις οτι οση δυναμη χρειαστεις θα την εχεις. Γενικα το θεωρω οικονομικο μηχανακι και αξιοπιστο. Μονο ντιζα συμπλεκτη εχω αλλαξει.
takisdemi
22/12/2015, 12:47
Λογοι που θα επελεγα το Versys εναντι του Fazer:
-Το Versys ειναι φτιαγμενο για...2...φωναζει απο μακρυα.
-Εχει θεση οδηγησης που σεβεται την συνεπιβατιδα (να μην καθεται δλδ. με τα γονατα στ'αυτια)
-Και το κυριοτερο !!!!
Kawasaki Max Torque 6,2 kgf-m @ 6800 rpm
Yamaha Max Torque 6.4 kgf-m @ 10000 rpm (ελεος !!!!!)
Χαίρω πολύ ότι τα 2κυλινδρα έχουν μεγαλύτερη ροπή. Τα 4κυλινδρα ψηλά δουλεύουν και εκεί το 2κυλινδρο θα χρειαστεί κιάλια για να δει το 4κυλινδρο.Για την πόλη πάντως το 2κυλινδρο ίσως βολεύει περισσότερο αλλά σε ταξίδι με το 4κυλινδρο είναι πιο άνετα και πιο πολύ γκάζι το fazer από το versys.
Λογοι που θα επελεγα το Versys εναντι του Fazer:
-Το Versys ειναι φτιαγμενο για...2...φωναζει απο μακρυα.
-Εχει θεση οδηγησης που σεβεται την συνεπιβατιδα (να μην καθεται δλδ. με τα γονατα στ'αυτια)
-Και το κυριοτερο !!!!
Kawasaki Max Torque 6,2 kgf-m @ 6800 rpm
Yamaha Max Torque 6.4 kgf-m @ 10000 rpm (ελεος !!!!!)
γιατι ελεος? σε καποιους αρεσουν τα πολυστροφα μηχανακι με τη ροπη στο θεο. Ας την εβγαζε και 14000σαλ και ας ηταν ακομα πιο ψοφιο χαμηλα, εμενα με φτιανχει πολυ για γρηγορη οδηγηση. Επισης, οσο ψοφιο και να ειναι χαμηλα ενα 600αρι ανηφορα με 3η ανεβαινει για πλακα. 600κυβικα ειναι αυτα, στα 300κιλα μηχανης με αναβατη μαζι ειναι σαν αυτοκινητο 1500κιλων με 3000κυβικα, οσο και ψοφιο (αναλογικα) να ειναι χαμηλα μια χαρα θα τραβαει.
Στο θεμα μας, νομιζω πως ο φιλος μαλλον το εχει παρει αποφαση πως δεν θελει πολλα γκαζια πλεον, αρα μια χαρα θα τον καλυψει το versys. Μενει να κανει το tst ride στο fazer και να αποφασισει.
Billis21
02/01/2016, 10:12
Λογοι που θα επελεγα το Versys εναντι του Fazer:
-Το Versys ειναι φτιαγμενο για...2...φωναζει απο μακρυα.
-Εχει θεση οδηγησης που σεβεται την συνεπιβατιδα (να μην καθεται δλδ. με τα γονατα στ'αυτια)
-Και το κυριοτερο !!!!
Kawasaki Max Torque 6,2 kgf-m @ 6800 rpm
Yamaha Max Torque 6.4 kgf-m @ 10000 rpm (ελεος !!!!!)
Τι κολλημα και αυτο με.την ροπη. Η ροπη δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο ενας παραγοντας εκ των δυο που επηρεαζουν την δυναμη. Αλογα=ροπη*στροφες .
Εσυ νομιζεις οτι αν σταθεις με ενα versys διπλα απο ενα fz6 με 6800 εσυ και με 10000 αυτο θα φυγετε μαζι? Πουθενα δεν θα το δεις.
Και για αυτο υπαρχει και το σασμαν, για να επιτρεπει στ μηχανακι να μπορει να δουλευει ευκολα στο φασμα λειτουργιας του. Με το fz6 να εχει παρα πολυ καλες σχεσεις
Εν πασει περιπτωση... Αν σ αρεσει εστω και λιγο η γρηγορη οδηγηση ειναι μονοδρομος. Δεν εχουν την παραμικρη σχεση τα δυο μηχανακια, πουθενα.
simple76
02/01/2016, 11:00
Τι κολλημα και αυτο με.την ροπη. Η ροπη δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο ενας παραγοντας εκ των δυο που επηρεαζουν την δυναμη. Αλογα=ροπη*στροφες .
Εσυ νομιζεις οτι αν σταθεις με ενα versys διπλα απο ενα fz6 με 6800 εσυ και με 10000 αυτο θα φυγετε μαζι? Πουθενα δεν θα το δεις.
Και για αυτο υπαρχει και το σασμαν, για να επιτρεπει στ μηχανακι να μπορει να δουλευει ευκολα στο φασμα λειτουργιας του. Με το fz6 να εχει παρα πολυ καλες σχεσεις
Εν πασει περιπτωση... Αν σ αρεσει εστω και λιγο η γρηγορη οδηγηση ειναι μονοδρομος. Δεν εχουν την παραμικρη σχεση τα δυο μηχανακια, πουθενα.
φιλε μου εγω νομίζω οτι το θεμα εχει ξεφύγει εγω δεν μίλησα για γκαζια αλλα για το ποιο θα ηταν καλυτερο σε θεμα οδήγησης τα γκαζια ειναι το τελευταίο που θα κοίταγα μιας και αυτο που θελω ειναι βολτούλα με την γυναίκα ταξιδάκι αντε και καμια καγκουρια μονος μου αλλα το ποιο ειναι ποιο γρήγορο σε εκκίνηση τελική δεν θα παω και στην βουτα να βαζω κοντρες :-) παντος ευχαριστω ολους για της απάντησης σας και σας εύχομαι καλη χρονιά με αγάπη υγεία και παντα ορθιοι θα ενημερώσω για την τελικη μου αγορά της ερχόμενες μέρες .
Adulescens_1
14/01/2016, 20:44
καλησπερα φιλε μου εχω fazer εδω και 9 μηνες. δεν θα σου πω μονοδρομος και τπ:beer:τ τετοια, μονο και μονο επειδη το χω, με βαση αυτα που θελεις θα σου ελεγα να πας στο versys τωρα για το θεμα ταξιδι, υπαρχει ταξιδι μεχρι το λουτρακι και μεχρι την ευβοια και υπαρχουν ταξιδια μεχρι θεσσαλονικη και βαλε... για τα κοντινα ταξιδακια το versys ειναι μια χαρα για τα πιο μεγαλα πας σε fazer με μια εξτρα ζελατινα βεβαια... τωρα μεσ την πολη εγω ειμαι πολυ ικανοποιημενος και απο καταναλωση και απο ευελιξια οπως αλλωστε και το versys. απλα λογω 2 κυλινδρου το versys εχει ενα + στο οτι δεν χρειαζεται να αλλαζεις τοσο συχνα ταχυτητες μιας και η ροπη ερχεται απο χαμηλα σε σχεση με το fazer που πρεπει να ανεβοκατεβαζεις ταχυτητες πιο συχνα. ελπιζω να σε καλυψα τωρα οτι και να παρεις καλοταξιδοο....!!
spyrakos35
15/01/2016, 06:36
μιας και το είδα και μιας και υπάρχει θέμα με κήλες στη μέση, να πω οτι το ορθιο μηχανάκι ΔΕΝ είναι ό,τι καλύτερο για τα προβλήματα μέσης....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.