View Full Version : Έχει κανείς όρεξη να μου μάθει να οδηγάω καλύτερα;
Όποιος έχει κουράγιο, ας επικοινωνήσει μαζί μου.
Στην αθήνα μένω.
spyrakos35
18/12/2015, 12:36
υπάρχουν σχολεία γι αυτές τις δουλειές....
δε νομίζω να θέλει κανένας "να αναλάβει" τον οποιοδήποτε που καλά κάνει και ψάχνει να βελτιωθεί
:beer:
Όποιος έχει κουράγιο, ας επικοινωνήσει μαζί μου.
Έχει άφθονο υλικό η συγκεκριμένη κατηγιρία. Ξεκίνα το διάβασμα κι όπου έχεις απορίες, ρωτάς.
Επειδη βλεπω εισαι και επαρχια, οποτε μικροτερες οι πιθανοτητες να βρεθει καποιος, εχω να προτεινω τα εξης.
Βιβλιο: Total Control του Lee Parks (http://www.papasotiriou.gr/product/total-control-1830678)
Βίντεο: TOTW2 (https://www.youtube.com/watch?v=DWgb0MtgNlo) (ειναι η εκδοση χωρις τις θεατρινιστικες παπαριες)
Μετα βγαινεις εξω(ή ακομα καλυτερα πας πιστα) και δουλευεις ενα πραγμα τη φορα (πχ ματια, θεση σωματος, γραμμες, κτλ). Σιγα σιγα προσπαθεις να τα ενωσεις ολα αυτα...
Φυσικα ενα CSS θα ηταν το ιδανικο, αλλα τα λεφτα ειναι πολλα...
:wave2:
RaGe_Raptor
18/12/2015, 14:34
Sport riding techniques του Nick Ienatsch
Edit: όλα αυτά στα αγγλικά μόνο,οπότε αν δεν το'χεις με τη γλώσσα .....
Sport riding techniques του Nick Ienatsch
Edit: όλα αυτά στα αγγλικά μόνο,οπότε αν δεν το'χεις με τη γλώσσα .....
Επισης πολυ καλο βιβλιο, απλα πιστευω πως στοχευει πιο συγκεκριμενα σε οδηγηση πιστας. Το πηρα ως δευτερο, μετα το Total Control και αφου ειχα ξεκινησει να μπαινω πιστα. Επισης αργοτερα το ειχα βρει και σε pdf αν ενδιαφερει καποιον.
@Οhm: Γιατί πιστεύεις ότι κάποιος άγνωστος θα αφιερώσει χρόνο και κόπο για να σου μάθει οτιδήποτε; Επίσης πώς μπορείς να απευθυνθείς στον οποιονδήποτε τυχαίο για να σου μάθει κάτι τόσο σημαντικό;
Bladerunner
18/12/2015, 15:20
Τι δεν έχετε καταλάβει; (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147313&p=2670873&viewfull=1#post2670873)
@Οhm: Γιατί πιστεύεις ότι κάποιος άγνωστος θα αφιερώσει χρόνο και κόπο για να σου μάθει οτιδήποτε; Επίσης πώς μπορείς να απευθυνθείς στον οποιονδήποτε τυχαίο για να σου μάθει κάτι τόσο σημαντικό;
Στο πρωτο κομματι θα διαφωνησω. Υπαρχουν παιδια απο το φορουμ που με βοηθησαν εμπρακτα με την οδηγηση μου στην πιστα (devil's animal, rider). Τωρα για το δευτερο εχεις ενα δικιο, θα χρειαστει να εχει μια προσωπικη αποψη (εστω θεωρητικα) για το τι ειναι σωστο και τι οχι ωστε να ξερει αν καποιος του λεει μλκιες.
Άλλο να τύχει να βρεθείς στην πίστα μαζί με κάποιους και να σε βοηθήσουν με 2 κουβέντες (εννοείται αυτό, οι περισσότεροι θα το έκαναν) κι άλλο να κανονίζετε ιδιαίτερα μαθήματα. Εκτός αν κατάλαβα εγώ λάθος.
Όπως και να'χει, δε μπορείς να εμπιστευτείς τον καθένα για κάτι από το οποίο κρέμεται η ζωή σου. Εδώ υπάρχουν σχολές επί πληρωμή και πάλι είμαστε δύσπιστοι.
Bob_o_mastoras
18/12/2015, 15:45
Έχει άφθονο υλικό η συγκεκριμένη κατηγιρία. Ξεκίνα το διάβασμα κι όπου έχεις απορίες, ρωτάς.
Το αυτο..
Εγω εχω μαθει πολλα απο τη συγκεκριμενη κατηγορια και συνειδητοποιησα και αρκετα λαθη που εκανα.. :)
SHOOTER045
18/12/2015, 18:19
Όποιος έχει κουράγιο, ας επικοινωνήσει μαζί μου.
Που προβληματίζεσαι και που βλέπεις ότι χάνεις, αν και δι αλληλογραφίας δεν γίνεται κανονικά αλλά υπόδειξη πρακτική κλπ
τώρα τί προτείνετε να κάνω; να απαντήσω σε ένα-ένα τα σημεία που είπατε, να περιγράψω καλύτερα τι ψάχνω ή να πω τι ξέρω και τι δεν ξέρω;
SHOOTER045
19/12/2015, 09:14
Ξεκίνα από τα δικά σού
Κανε χάρη στον εαυτο σου και ξεκίνα το διάβασμα.
Αν αρχισεις τα ετσι,αλλιως και αλλιώτικα,θα χαθούμε στην μετάφραση.
Ξεκίνα λοιπον και αργοτερα ποσταρε τυχον απορίες.
patsavour
19/12/2015, 09:23
παιρνω 50 ευρω την ωρα + βενζινες + σουβλκομπυρες.ΣΤΕΙΛΕ πμ. να σε αναλαβω σουμπιτο.
καλώς λοιπόν, ας πάρω και γω μέρος στην κουβέντα, φόρουμ είναι στο κάτω-κάτω, άμα δεν απαντήσω και γω, πώς θα βρω την βοήθεια που ζητάω;
αφήνω τα quotes αλλά μερικές απαντήσεις ταιριάζουν και σε άλλα σχόλια, αλλά δεν τα ξαναγράφω, νομίζω θα βγάλετε εύκολα άκρη στο ποιά απάντηση ταιριάζει σε ποιά σχόλια.
υπάρχουν σχολεία γι αυτές τις δουλειές....
δε νομίζω να θέλει κανένας "να αναλάβει" τον οποιοδήποτε που καλά κάνει και ψάχνει να βελτιωθεί
:beer:
πάντα ελπίζω ότι κάποιος θα θέλει να βοηθήσει και αυτό το στηρίζω στο ότι εγώ τουλάχιστο θέλω να βοηθήσω όποιον μου ζητήσει στους τομείς που έχω κάποιες γνώσεις.
υπάρχουν σχολεία για προγραμματισμό, υπολογιστές και ηλεκτρονικά πχ, αλλά μπορώ και γω να δείξω σε κάποιον πράματα και να τον καθοδηγήσω στο πως να προχωρήσει(και το κάνω)
Έχει άφθονο υλικό η συγκεκριμένη κατηγιρία. Ξεκίνα το διάβασμα κι όπου έχεις απορίες, ρωτάς.
βεβαίως, αλλά αρκετή η θεωρία. Μετά από κάποιο σημείο, χρειάζεται να καβαλήσεις το ρημάδι και αν δεν έχεις κάποιον να σου πει "γείρε/φρέναρε/γκάζωσε/στρίψε λίγο περισσότερο, μη φοβάσαι, σε παίρνει, είσαι ακόμα μακριά από το όριο" δεν πρόκειται να καταφέρεις τίποτα. Όσο και αν διαβάσεις.
@Οhm: Γιατί πιστεύεις ότι κάποιος άγνωστος θα αφιερώσει χρόνο και κόπο για να σου μάθει οτιδήποτε; Επίσης πώς μπορείς να απευθυνθείς στον οποιονδήποτε τυχαίο για να σου μάθει κάτι τόσο σημαντικό;
γιατί ναι μεν δεν ξέρω και πολλά από το πρακτικό μέρος, αλλά μπορώ να κρίνω αν κάποιος ξέρει να καβαλάει και ξέρει πως να μεταφέρει έστω μέρος αυτής της ικανότητας.
Τι δεν έχετε καταλάβει; (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147313&p=2670873&viewfull=1#post2670873)
αν έκανα κάτι λάθος, συγγνώμη. Φυσικά δεν υπάρχει τρόπος να σε πείσω ότι δεν τρολάρω κανέναν, οπότε αν πιστεύεις ότι όντως αυτό κάνω, σβήσε το thread, δεν τρέχει τίποτα. Αν το έγραψες για άλλα ποστ (που υποθέτω πια δεν φαίνονται στο thread), γράψε άκυρο.
Άλλο να τύχει να βρεθείς στην πίστα μαζί με κάποιους και να σε βοηθήσουν με 2 κουβέντες (εννοείται αυτό, οι περισσότεροι θα το έκαναν) κι άλλο να κανονίζετε ιδιαίτερα μαθήματα. Εκτός αν κατάλαβα εγώ λάθος.
Όπως και να'χει, δε μπορείς να εμπιστευτείς τον καθένα για κάτι από το οποίο κρέμεται η ζωή σου. Εδώ υπάρχουν σχολές επί πληρωμή και πάλι είμαστε δύσπιστοι.
ήδη πέφτω, πόσο χειρότερα μπορεί να πάει; (αυτό το λέω για πλάκα)
αυτό που ζητάω δεν έχει ρίσκο. Τον λόγο που με κάνει να το λέω αυτό, μπορώ να τον εξηγήσω σε όποιον πάρει πρωτοβουλία.
Όποιος πιστεύει ότι μπορεί να με βοηθήσει, ας μου μιλήσει και θα του εξηγήσω τι και πως. Αν θέλει αντάλλαγμα, το συζητάμε, αλλά όχι σε φόρουμ και ακόμα περισσότερο δεν πρόκειται να μάθει κανείς τίποτα, όχι από μένα τουλάχιστο.
Όσοι έχουν αντίρρηση, μπορούν να την εκφράσουν, προφανώς, αλλά από τώρα το λέω για να μην με νομίσετε για κόπανο (όχι περισσότερο από ότι μου αξίζει, δηλαδή), ζητάω κάποιον να με συμβουλέψει, όχι να με πείσει γιατί δεν γίνεται να με συμβουλέψει κανείς.
edit:
παιρνω 50 ευρω την ωρα + βενζινες + σουβλκομπυρες.ΣΤΕΙΛΕ πμ. να σε αναλαβω σουμπιτο.
όπως και ο Cardan στο Call of Pripyat, καλή δουλειά κάνει μόνο άμα έχει γίνει πρώτα ντέφι, ε;
spyrakos35
19/12/2015, 10:04
όλα αυτά τα από πάνω που λες, αφού έχεις διαβάσει θεωρία, τα μαθαίνεις στα σχολεία
SHOOTER045
19/12/2015, 10:30
Πως στρίβει και φρενάρει το ρημάδι Ε?
Και να βρεις όρια.
Απάντηση :πίστα
Φόρα τον εξοπλισμό σου, ετοίμασε το μηχανάκι σού βρες ένα σχολείο και πάνε.
Τώρα θα μού πεις <όλοι σε πίστα μάθατε >
Όχι
Αλλά οι περισσότεροι έχουν πάει τουλάχιστον μία φορά, η πίστα και μόνο αυτή θα σε βοηθήσει να εξερευνήσεις τα όρια και τις ικανότητές σού, που θα σε βοηθήσουν στον έξω δρόμο.
Οι πειραματισμοι έξω καλό είναι να αποφεύγονται.
Επίσης τα παιδιά από εδώ μέσα πηγαίνουν συχνά βόλτες.
Ξεκίνα
Βλέπε πώς κάθονται πάνω στην μότο, πώς και πότε φρενάρουν
Πώς και πότε πλαγιαζουν
Που έχουν το σώμα,πως έχουν τα χέρια και πού το κεφάλι.
<αν δεν κοιτάς πού πας, θα πας εκεί πού κοιτάς >
Μεγάλη κουβέντα
Δεν κοιτάς τον τροχό η μπροστά από αυτόν αλλά το μετά.
Δεν κοιτάς την στροφή
Τοποθετείς σώμα και μότο κατάλληλα και κοιτάς την έξοδο, το μετά.
Θέση σώματος
Ανεξάρτητα τι μότο έχεις, τα μπούτια σε στηρίζουν,σφιξτα-οχι σε σημείο κραμπας -τα χέρια χαλαρά -οχι να σου φεύγει το τιμόνι
Τα πόδια κάθονται στα μαρσπιε με τα μαξιλάρια, σε θέση ετοιμότητας και συνήθισε να τα πηγαίνεις πίσω -μπρος
Μπροστά -φρένο με τα δάχτυλα τού ποδιού, ομοίως και αλλαγή ταχύτητας
Και ξανά πίσω σε ετοιμότητα
Στις μανετες ΠΟΤΈ όλα τα δάχτυλα ειδικά στο εμπρός φρένο.
Δοκίμασε, πειραματισου, ένα, δύο δύο ή τρία
Ποτέ όλα μαζί
Ο αντίχειρας και το μικρό δάχτυλο να μην φεύγουν ποτέ απ το γκάζι, ακόμα και σε φρένο πανικου.
Προσπάθησε να αποφεύγεις επιπολαιες και νευρικές αντιδράσεις.
Φρένα πανικού
Κλείσιμο γκαζιού
Εκεί η τούμπα είναι ποιο κοντά.
Γυρε το σώμα στην είσοδο και το κεφάλι να κοιτά την έξοδο.
Άσε τον εμπρός τροχό
Αυτός ξέρει πού πάει
Εσύ όχι.
Πλαγιαζοντας το σώμα από πριν έχεις το περιθώριο αν η στροφή είναι ποίο κλειστή να πλαγιασεις την μότο και να βγεις.
Το δεξί πόδι γλύφει το πίσω φρένο το οποίο βοηθάει να κλείνεις την γραμμή σου.
Το παν για γρήγορη οδήγηση κατ εμε είναι η σωστή είσοδος και η γρήγορη έξοδος.
Δηλαδή
Όταν βλέπεις την έξοδο αρχίζεις να επιταχύνεις -ενω μέχρι εκεί είχες σταθερό γκάζι -και μόλις ισιαξεις μότο και σώμα, ταμπουρωνεσαι πίσω από το φεριγκ η τα όργανα και ματσικωνεις το γκάζι
SHOOTER045
19/12/2015, 10:33
Κατι άλλο?
Α φρένα
Ως γνωστόν τα μηχανάκια φρενάρουν με το εμπρός και ακινητοποιούνται και με τα δύο.
Μην φοβάσαι το εμπρός φρένο αλλά και μην το υπερεκτιμάς.
Το abs σώζει αλλά όχι μόνο τού.
Ξεκινάς να φρενάρεις με το εμπρός φρένο και το πίσω σταθεροποιει την μότο
Τα Honda με τα συνδυασμένα εξαιρούνται
Σε στροφή συναντάς νερά ΠΟΤΕ φρένα πανικού
Μετριαζεις ταχύτητα, φέρνεις όσο ποίο πολύ μπορείς σε ποίο όρθια θέση το γκάζι σταθερό το δεξί πόδι γλύφει το πίσω φρένο το δεξί χέρι σε ετοιμότητα, και θα βγεις
Στην ευθεία κλείνεις το γκάζι και περνάς με σταθερο.
Όχι απότομο κλείσιμο, όχι φρένο πανικού
Nostradamus
19/12/2015, 10:34
Κατα την γνωμη μου και οσα χρονια ασχολουμαι με τα μοτοσακΑ (περι τα 22) δεν υπαρχει ακριβως το "γείρε/φρέναρε/γκάζωσε/στρίψε λίγο περισσότερο, μη φοβάσαι, σε παίρνει, είσαι ακόμα μακριά από το όριο" που εγραψες παραπανω (η μαλλον δεν υπαρχει ακριβως) που θα σου πει καποιος αλλος....
Ο λογος ειναι οτι απλα κανεις μας δεν εισαι εσυ.. Εχω τυχει κατι περιπτωσεις ανθρωπων που ειναι λες και γεννηθηκαν πανω σε 2 ροδες.... απο φυσικου τους.. Αντιλαμβανονται αλλιως το γειρε, γκαζωσε, στριψε, μην φοβασαι, κτλ κτλ και εκει που αυτοι πανε χαλαρα, εσυ θα εισαι γαμωτ γαμωτ γαμωτ και joe bar φαση....
Εχω φιλους που κανωντας τα σχολεια CSS βελτιωθηκαν εκπληκτικα, και εγιναν καλυτεροι και ασφαλεστεροι για τον εαυτο τους και για τους αλλους...
Απο την αλλη εχω και εναν φιλο που βγαινοντας απο το σχολειο ηταν απλα εντελως χειροτερος απο πριν (δοξα τον Θεο για τον ιδιο και για τα παιδακια του, το παρατησε το σπορ λογω μεταναστευσης). Ο λογος απλος... ενιωσε τοση σιγουρια και ασφαλεια μεσα στην πιστα, που οποτε καβαλουσε εκτος, τα παντα στο μυαλο του ηταν εν δυναμει αιτια πτωσης και ατυχηματος.. Αποτελεσμα ηταν φρενα αλλου γι αλλου, παντα και παντου, ακομη και στα πλεον απιθανα σημεια, οδηγηση ηλιθιωδως συντηρητικη, με αποτελεσμα να κουραζεται ο ιδιος και ιδιως να εκνευριζει τους υπολοιπους γυρω του...
Ειμαι απο τους υποστηρικτες των σχολειων... Θα σε βοηθησουν να καταλαβεις στην θεωρια και κυριως στην πραξη τι κανεις... Ατομικα, με σκοπο να βελτιωθεις εσυ...
Οποτε διαβασε, και αν μπορεις κανε τουλαχιστον τα πρωτα 2... Απο εκει και περα, το απολυτο σχολειο ειναι εξω...γραφε χιλιομετρα, βγες με παρεες (πηγαινε στις βολτες που κανονιζονται στο μοτο η αλλου και θα βρεις ανθρωπους που θα σε βοηθησουν) και γενικα εχε υπομονη...
Τελος κατι που δεν θα μαθεις στα σχολεια γιατι δεν ειναι αυτος ο σκοπος τους... ΦΡΕΝΑ.. ειδικα αν καβαλας διτροχο ανευ ABS... μαθε τα φρενα στο μοτοσακο σου.. μαθε να φρεναρεις σωστα..πειραματισου.. Κατα την ταπεινη μου γνωμη σε αυτο πασχει το μεγαλυτερο μερος των αναβατων εξω..Δεν εχουμε ιδεα τι και πως φρεναρει η κουρουτα που καβαλαμε σε διαφορετικες επιφανειες.. Αποτελεσμα ειναι ενω μπορει να βελτιωθεις σημαντικα με τον καιρο σε επιπεδο ταχυτητας και κλiσεων, αν δεν μαθεις να μειωνεις σωστα και αποτελεσματικα την ταχυτητα που απεκτησες εισαι πολυ περισσοτερο επικινδυνος απο πριν... Και αυτο δεν θα στο μαθει κανεις...
τσάμπα μου φαίνεται γράφω και γράφετε
SHOOTER045
19/12/2015, 11:09
Δεν σε πιάνω
nikos_abel
19/12/2015, 11:11
1ον Τα όρια σου ειναι εκεί που φοβάσαι. Μην τα ξεπερνάς.
2ον Τα όρια σου ΔΕΝ τα ξέρεις. Μην ξεπερνάς το σημείο που σε φοβίζει. Αν το ξεπεράσεις .....
3ον .... θα πρέπει πολλά πράγματα που θεωρείς λογικά να τα αναθεωρήσεις.
π.χ. κέντρο βάρους, γκάζι, ένστικτο, αυτά που ξέρει το κορμί σου να τα ξεχάσει, ισχύουν άλλα πράγματα.
Κατα τα άλλα, διάβασμα, διάβασμα, διάβασμα, εφαρμογή, εφαρμογή, εφαρμογή.
Στα λέω εγώ που είμαι άσχετος, αλλά πιστεύω ότι κινούμαι με κάπως περισσότερη ασφάλεια από τη πλειοψηφία αυτών που βλέπω έξω.
Spyros SD
19/12/2015, 11:29
Ενα πράγμα θελώ να πω:
Εαν σε ενδιαφερει, προσπαθησε να μαθεις οσο περισσοτερο μπορείς από ανθρωπους που ξερουν α) να σου απαντησουν και β) μπορουν να σου απαντήσουν.
Join Us to Discoevr the ART of Cornering
Κατα την γνωμη μου και οσα χρονια ασχολουμαι με τα μοτοσακΑ (περι τα 22) δεν υπαρχει ακριβως το "γείρε/φρέναρε/γκάζωσε/στρίψε λίγο περισσότερο, μη φοβάσαι, σε παίρνει, είσαι ακόμα μακριά από το όριο" που εγραψες παραπανω (η μαλλον δεν υπαρχει ακριβως) που θα σου πει καποιος αλλος....
Ο λογος ειναι οτι απλα κανεις μας δεν εισαι εσυ.. Εχω τυχει κατι περιπτωσεις ανθρωπων που ειναι λες και γεννηθηκαν πανω σε 2 ροδες.... απο φυσικου τους.. Αντιλαμβανονται αλλιως το γειρε, γκαζωσε, στριψε, μην φοβασαι, κτλ κτλ και εκει που αυτοι πανε χαλαρα, εσυ θα εισαι γαμωτ γαμωτ γαμωτ και joe bar φαση....
Εχω φιλους που κανωντας τα σχολεια CSS βελτιωθηκαν εκπληκτικα, και εγιναν καλυτεροι και ασφαλεστεροι για τον εαυτο τους και για τους αλλους...
Απο την αλλη εχω και εναν φιλο που βγαινοντας απο το σχολειο ηταν απλα εντελως χειροτερος απο πριν (δοξα τον Θεο για τον ιδιο και για τα παιδακια του, το παρατησε το σπορ λογω μεταναστευσης). Ο λογος απλος... ενιωσε τοση σιγουρια και ασφαλεια μεσα στην πιστα, που οποτε καβαλουσε εκτος, τα παντα στο μυαλο του ηταν εν δυναμει αιτια πτωσης και ατυχηματος.. Αποτελεσμα ηταν φρενα αλλου γι αλλου, παντα και παντου, ακομη και στα πλεον απιθανα σημεια, οδηγηση ηλιθιωδως συντηρητικη, με αποτελεσμα να κουραζεται ο ιδιος και ιδιως να εκνευριζει τους υπολοιπους γυρω του...
Ειμαι απο τους υποστηρικτες των σχολειων... Θα σε βοηθησουν να καταλαβεις στην θεωρεια και κυριως στην πραξη τι κανεις... Ατομικα, με σκοπο να βελτιωθεις εσυ...
Οποτε διαβασε, και αν μπορεις κανε τουλαχιστον τα πρωτα 2... Απο εκει και περα, το απολυτο σχολειο ειναι εξω...γραφε χιλιομετρα, βγες με παρεες (πηγαινε στις βολτες που κανονιζονται στο μοτο η αλλου και θα βρεις ανθρωπους που θα σε βοηθησουν) και γενικα εχε υπομονη...
Τελος κατι που δεν θα μαθεις στα σχολεια γιατι δεν ειναι αυτος ο σκοπος τους... ΦΡΕΝΑ.. ειδικα αν καβαλας διτροχο ανευ ABS... μαθε τα φρενα στο μοτοσακο σου.. μαθε να φρεναρεις σωστα..πειραματισου.. Κατα την ταπεινη μου γνωμη σε αυτο πασχει το μεγαλυτερο μερος των αναβατων εξω..Δεν εχουμε ιδεα τι και πως φρεναρει η κουρουτα που καβαλαμε σε διαφορετικες επιφανειες.. Αποτελεσμα ειναι ενω μπορει να βελτιωθεις σημαντικα με τον καιρο σε επιπεδο ταχυτητας και κλησεων, αν δεν μαθεις να μειωνεις σωστα και αποτελεσματικα την ταχυτητα που απεκτησες εισαι πολυ περισσοτερο επικινδυνος απο πριν... Και αυτο δεν θα στο μαθει κανεις...
O Bladerunner δεν αναφερόταν σε σένα, αλλά σε άλλους (κι εγώ μεταξύ αυτών) που είχαν ξεφύγει. Προφανώς, τα ποστς σβήστηκαν. Πάμε παρακάτω.
ήδη πέφτω, πόσο χειρότερα μπορεί να πάει; (αυτό το λέω για πλάκα)
αυτό που ζητάω δεν έχει ρίσκο. Τον λόγο που με κάνει να το λέω αυτό, μπορώ να τον εξηγήσω σε όποιον πάρει πρωτοβουλία.
Όποιος πιστεύει ότι μπορεί να με βοηθήσει, ας μου μιλήσει και θα του εξηγήσω τι και πως. Αν θέλει αντάλλαγμα, το συζητάμε, αλλά όχι σε φόρουμ και ακόμα περισσότερο δεν πρόκειται να μάθει κανείς τίποτα, όχι από μένα τουλάχιστο.
Αν πραγματικά πέφτεις και δεν είναι κάποιο σχήμα λόγου, κάποια υπερβολή, αυτό σημαίνει ότι είσαι σε τελείως αρχάριο επίπεδο. Ή δεν το'χεις καθόλου :p Και στις 2 περιπτώσεις, θα σου κάνει καλό να διαβάσεις μερικά βιβλία και να προσπαθείς να τα εφαρμόζεις σιγά-σιγά, ένα πράγμα τη φορά. Πραγματικά αμφιβάλλω ότι θα βρεθεί κάποιος να κάνει αυτό που θες. Οι εποχές είναι πολύ δύσκολες και ο χρόνος πολύτιμος. Παρ'όλα αυτά, θα σε συμβούλευα να πηγαίνεις βόλτες με την παρέα σου ή με τα παιδιά εδώ, τα οποία διοργανώνουν κοντινές, μονοήμερες εκδρομές κάθε τόσο. Π.χ. υπάρχει μία για αύριο. Σίγουρα θα μάθεις 2 πράγματα κάνοντας τέτοια διαδρομή και ίσως βρεθεί κι ένας άνθρωπος να σου μάθει άλλα 2.
Παρ'όλα αυτά, θα σε συμβούλευα να πηγαίνεις βόλτες με την παρέα σου ή με τα παιδιά εδώ, τα οποία διοργανώνουν κοντινές, μονοήμερες εκδρομές κάθε τόσο. Π.χ. υπάρχει μία για αύριο. Σίγουρα θα μάθεις 2 πράγματα κάνοντας τέτοια διαδρομή και ίσως βρεθεί κι ένας άνθρωπος να σου μάθει άλλα 2.
Αυτο.
+οσα
Α!
Και τωρα που το θυμηθηκα.
Οχι. Δεν θελω να τον βρω.
dimmie_72
19/12/2015, 14:43
Κανε χάρη στον εαυτο σου και ξεκίνα το διάβασμα.
Αν αρχισεις τα ετσι,αλλιως και αλλιώτικα,θα χαθούμε στην μετάφραση.
Ξεκίνα λοιπον και αργοτερα ποσταρε τυχον απορίες.
φίλε Ohm:
κάνε ότι σου λέει αυτός ο τύπος στην παράθεση.
(αν είχες βέβαια στο προφίλ το σωστό φύλο θα σου απαντούσε διαφορετικά. αν είχες και τη σωστή έδρα δεν θα προλάβαινες καν την απάντησή του, θα τον είχες γνωρίσει ήδη)
:bawl:
φίλε Ohm:
κάνε ότι σου λέει αυτός ο τύπος στην παράθεση.
(αν είχες βέβαια στο προφίλ το σωστό φύλο θα σου απαντούσε διαφορετικά. αν είχες και τη σωστή έδρα δεν θα προλάβαινες καν την απάντησή του, θα τον είχες γνωρίσει ήδη)
:bawl:
http://www.iefimerida.gr/news/241717/nomima-ta-mathimata-odigisis-me-antallagma-sexoyalikes-epafes-stin-ollandia
ΥΓ Φίλε ohm ελπίζω να έχεις χιούμορ, ομορφαίνει τη ζωή.
1ον Τα όρια σου ειναι εκεί που φοβάσαι. Μην τα ξεπερνάς.
2ον Τα όρια σου ΔΕΝ τα ξέρεις. Μην ξεπερνάς το σημείο που σε φοβίζει. Αν το ξεπεράσεις .....
Εγω στραβαδι ειμαι βεβαια, αλλα θα διαφωνησω καθετως. Αν δεν πιεσεις τα ορια σου δυσκολα θα βελτιωθεις. Τουναντιον μαλιστα, απο την εμπειρια μου, η καθε βελτιωση ηρθε οποτε πιεσα τον εαυτο μου να ξεπερασει αυτο που θεωρουσε ως οριο του και να παει λιγο παραπερα (παντα μεσα στην πιστα ομως, να εξηγουμαστε). Δλδ το ενστικτο σου σου λεει "μην παρεις αυτη τη στροφη πιο γρηγορα, γιατι για να την παρεις πιο γρηγορα θα πρεπει να παρεις μεγαλυτερη κλιση και μετα θα πεσεις". Επειδη ομως βλεπεις πως οταν στριβεις το γονατο σου ειναι κανα μισο μετρο πανω απο την ασφαλτο καταλαβαινεις πως προφανως τα ορια που σου βαζει ο φοβος σου ειναι μαλλον υπερσυντηρητικα. Οποτε λες, γαμα το, θα μπω πιο γρηγορα, θα κοιταξω στην εξοδο και θα προσπαθησω να βγω ζωντανος. Και συνηθως ως δια μαγειας τα καταφερνεις... Το ιδιο με τα φρενα. Βλεπεις τη στροφη να πλησιαζει και ο φοβος σου λεει "ΦΡΕΕΕΝΟΟΟΟ, ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΜΕ". Και τελικα φρεναρεις καμια 200αρια μετρα νωριτερα απο ο,τι χρειαζοταν. Οποτε την επομενη φορα προσπαθεις να κυριευσεις το φοβο σου και να φρεναρεις πιο αργα, κοκ.
Για εμενα (το ξανατονιζω γιατι δε συμφωνω με το να παρουσιαζουμε την προσωπικη μας αληθεια ως νομο/κανονα) οποτε εκανα ενα βημα επιπλεον στην οδηγηση μου, το εκανα προσπαθωντας να κυριευσω το φοβο μου και τα ενστικτα μου (survival reactions τα λεει ο Code) και να σπασω τον τοιχο που αυτα μου εβαζαν μπροστα μου.
Φυσικα ολα αυτα εχουν νοημα μονο αν ξερεις τη θεωρια, οποτε γνωριζεις για τι προσπαθεις, πού θες να φτασεις. Αμα αρχισεις στα κουτουρου απλα να προσπαθεις να ξεπερασεις τους φοβους σου πηγαινοντας πιο γρηγορα, σε βλεπω μεγαλογαιοκτημονα απο τα χωραφια που θα μαζεψεις...
nikos_abel
20/12/2015, 08:05
Άρα συμφωνούμε 100%.
Δε μιλούσα για πίστα.
Ξεκινάς να φρενάρεις με το εμπρός φρένο και το πίσω σταθεροποιει την μότο
Γι' αυτό δε μπορεί ο καθένας μας να την κάνει αυτή τη δουλειά! Γιατί είτε τα ξέρει λάθος, είτε τα μεταφέρει λάθος!
Με το πίσω ξεκινάς να φρενάρεις. Με το πίσω η μηχανή "κάθεται" και μετά αναλαμβάνει δράση το εμπρός!
SHOOTER045
20/12/2015, 08:35
Γι' αυτό δε μπορεί ο καθένας μας να την κάνει αυτή τη δουλειά! Γιατί είτε τα ξέρει λάθος, είτε τα μεταφέρει λάθος!
Με το πίσω ξεκινάς να φρενάρεις. Με το πίσω η μηχανή "κάθεται" και μετά αναλαμβάνει δράση το εμπρός!
Ένα δίκιο το έχεις
Pan (dvs)
20/12/2015, 08:57
Γι' αυτό δε μπορεί ο καθένας μας να την κάνει αυτή τη δουλειά! Γιατί είτε τα ξέρει λάθος, είτε τα μεταφέρει λάθος!
Με το πίσω ξεκινάς να φρενάρεις. Με το πίσω η μηχανή "κάθεται" και μετά αναλαμβάνει δράση το εμπρός!
Να βοηθησω?
https://www.youtube.com/watch?v=g7_B8V5YqjU
SHOOTER045
20/12/2015, 09:44
Να βοηθησω?
https://www.youtube.com/watch?v=g7_B8V5YqjU
Εκτός την λάθος διατύπωση ως προς το φρενάρισμα.
Είπα κάτι διαφορετικό?
Εξάλλου από τον ίδιο που παίζει στο βίντεο τα άκουσα, και αυτός μού τα έδειξε
Pan (dvs)
20/12/2015, 10:28
Εκτός την λάθος διατύπωση ως προς το φρενάρισμα.
Είπα κάτι διαφορετικό?
Εξάλλου από τον ίδιο που παίζει στο βίντεο τα άκουσα, και αυτός μού τα έδειξε
Μητσε δεν σε καταλαβαινω.
Εβαλα ενα ολοκληρωμενο βιντεακι,το οποιο δειχνει ακριβως αυτο που λεει ο μελανοφορος συμφορουμιτης.
basilis_k6
20/12/2015, 10:50
θα σου μεταφέρω τα λόγια του ίδιου που μας ειπε τοτε στο css. "Οι άγγλοι λένε οτι το πισω φρένο ειναι για βγάλσιμο. πιο πολύ ζημια μπορει να κάνει παρα καλό. Στην πίστα σου λένε να μην το πατησεις ποτε (μέχρι να φτάσεις σε ένα πολύ καλό επίπεδο). Επειδη όμως είμαστε στην ελλάδα (και θα δώσουμε συμβουλές και για δρόμο μας) εμέις προτείνουμε να το τσιμπάτε λίγο μαζί με το μπροστά μέχρι να μπορεί το μπροστά να κάνει όλη την υπόλοιπη δουλεία"
Προσωπικά το βάζω στην εξίσωση μόνο όταν θέλω περισσότερο φρένο και άμεσα. το πόδι ειναι εκει αλλα πατάει ελάχιστα αν και εφόσον θέλω το 100%.
Ιδανικό θα ήταν να πατούσαμε ελάχιστα το μπροστα πριν το ματσουκώσουμε για να μεταφερθει πρωτα λίγο βάρος στις αναρτήσεις μετά το γκάζι. Πολλές φορες απο το ανοιχτό γκάζι πάμε στα φρένα και αυτό το κάνουμε βίαια και η πρόσφυση σπάει. (στην πίστα όχι) Εκεί το πίσω φρένο βοηθάει γιατι εφόσον προηγηθεί του εμπρός (daz speaking) κάνει αυτή τη βρωμικη δουλεια.
μέχρι το χέρι να πιάσει την μανέτα το ποδι έχει ακουμπήσει στο πίσω και ειμαστε πιο ασφαλείς.
ναι μόλις παρατήρησα ότι στη λίστα με τα threads, λείπει η λέξη 'καλύτερα' από το τέλος του τίτλου.
edit: στο κινητό μου :|
Να βοηθησω?
https://www.youtube.com/watch?v=g7_B8V5YqjU
Για καποιο λογο του αρεσει να επαναλαμβανει οτι η μοτοσυκλετα ειναι το δευτερο πιο περιπλοκο κατασκευασμα μετα το ελικοπτερο :cry:
Pan (dvs)
20/12/2015, 12:47
Για καποιο λογο του αρεσει να επαναλαμβανει οτι η μοτοσυκλετα ειναι το δευτερο πιο περιπλοκο κατασκευασμα μετα το ελικοπτερο :cry:
Mηπως εννοει οτι εφοσον πρεπει να γινουνε αρκετοι συνδιασμοι ωστε να εχεις το "τελειο" αποτελεσμα,δεν ειναι και τοσο ευκολα τα πραγματα?
Mηπως εννοει οτι εφοσον πρεπει να γινουνε αρκετοι συνδιασμοι ωστε να εχεις το "τελειο" αποτελεσμα,δεν ειναι και τοσο ευκολα τα πραγματα?
Δεν νομιζω να αξιζει τον κοπο να αναρωτηθουμε τι εννοει.
RaGe_Raptor
20/12/2015, 16:28
χειμώνας είναι,ριξ'το στο διάβασμα...
http://www.sportrider.com/sportbike-riding
Για καποιο λογο του αρεσει να επαναλαμβανει οτι η μοτοσυκλετα ειναι το δευτερο πιο περιπλοκο κατασκευασμα μετα το ελικοπτερο :cry:
επανάληψη μήτηρ μαθήσεως :a024:
αν και μάλλον ήθελε να πει ότι ο χειρισμός της μοτοσυκλέτας είναι το δεύτερο... κτλ. γιατί κατασκευαστικά μάλλον ένα ελικόφτερο είναι περιπλοκότερο (https://c2.staticflickr.com/4/3668/12897608853_176a39342c_b.jpg)
Mηπως εννοει οτι εφοσον πρεπει να γινουνε αρκετοι συνδιασμοι ωστε να εχεις το "τελειο" αποτελεσμα,δεν ειναι και τοσο ευκολα τα πραγματα?
πιθανότατα εννοεί ότι ο (καλός) χειρισμός της μοτοσυκλέτας είναι περίπλοκο ζήτημα
Δεν νομιζω να αξιζει τον κοπο να αναρωτηθουμε τι εννοει.
πάντα αξίζει τον κόπο να αναρωτιέσαι τι λέει κάποιος, έστω μέχρι το σημείο που θα μπορείς να κρίνεις αν αξίζει να το σκεφτείς παραπέρα.
τσάμπα μου φαίνεται γράφω και γράφετεΑυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Άσε το γράψιμο και πιάσε το τιμόνι :beer:
Bladerunner
22/12/2015, 11:39
Τι δεν έχετε καταλάβει; (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147313&p=2670873&viewfull=1#post2670873)
Τα επόμενα άσχετα μηνύματα θα είναι αιτία κάρτας.
Bladerunner
22/12/2015, 12:19
To παρόν θέμα κλειδώνει κατόπιν αίτησης του δημιουργού του.
Με αφορμή το θέμα να γράψω κάποιες σκέψεις που τις έχω ξαναμοιραστεί στο παρελθόν:
Μεταξύ φίλων πάντα υπάρχουν οι κουβέντες του στυλ, "καλά ρε, γιατί δεν φρενάρεις λίγο παρακάτω; Σε παίρνει!" Ή, "γείρε βρε τον κορμό σου προς το εσωτερικό της στροφής, θα μειωθεί η συνολική κλίση έτσι"
Και οι δύο συμβουλές γίνονται με αγνή πρόθεση. Μόνο η μία όμως έχει πραγματική αξία. Η άλλη οδηγεί στην τούμπα.
Ποιον επιλέγουμε να μας "δείξει" είναι δική μας ευθύνη. Ο τρόπος οδήγησης κάποιου, γρήγορος ή αργός, εντυπωσιακός ή στρωτός-βαρετός, δεν είναι βασικός δείκτης γνώσης και σίγουρα καθόλου ικανότητας μετάδοσης της όποιας γνώσης.
Όταν η λάθος συμβουλή ή παρανόηση της σωστής συμβουλής γίνει πράξη, πολύ πιθανό να πέσουμε. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Δεν αφορίζω τους πάντες. Προτρέπω την διασταύρωση της θεωρίας από όσες περισσότερες πηγές μπορούμε, και κατόπιν την εφαρμογή της στην πράξη με πολύ δειλά και προσεκτικά βήματα.
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.