PDA

View Full Version : τα BMW είναι 'δέλα , κουτί edition



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5

RaGe_Raptor
12/09/2016, 19:30
Αν δεν ήμασταν μπανανία 2
365875

andreaspetr
15/09/2016, 01:38
εδω ειναι που συγκρινουμε μια χωρα με ολη την Ευρωπη?

noodles
17/09/2016, 18:14
Βασικά οι Ιάπωνες σταματήσαν να τουρμπίζουν τα μικρομεσαία - μεσαία μοντέλα με βενζινοκινητήρες (άγνωστο γιατί)

Λίγο και η στροφή προς την οικονομία, σταμάτησαν να χρησιμοποιούν τους "καλούς" ατμοσφαιρικούς κινητήρες (βλέπε TYPE-R, Τ-SPORT), οπότε στην μεσαία κατηγορία (Auris, Golf, Focus, Civic κλπ κλπ κλπ) έχασαν το παιχνίδι στις σπορ εκδόσεις

Πρακτικά δε το έχασαν, απλά δεν ήθελαν καν να παίξουν :p

σταματησαν να τουρμπιζουν μικρα γιατι δε τους νοιαζει πλεων. βγαζουν 90-100 αλογα ατμοσφαιρικα σε βενζινοκινητο στα 1300 κυβικα πολυ αξιοπιστα, ποιο το νοημα του τουρμπο? ;)


honda s2000k 120 ατμοσφαιρικα αλογα στο λιτρα, beat that...
επισης δεν ειναι καθολου αθλιο σε στησιμο, απλα δεν ειναι για τον καθε βλαχοκαγκουρα. αν νιωθεις με μια 4τραδα λαστιχα γραφεις χρονους για πλακα.

δειτε και το civic typer b16b. ενας απο τους καλυτερους ατμοσφαιρικους 1.6 μεχρι σημερα;)

RaGe_Raptor
21/09/2016, 19:57
Επιτέλους το πρώτο πραγματικό sports car της Toyota έρχεται! (http://www.bmwblog.com/2016/09/21/new-toyota-supra-spotted-bmw-m-test-center-nurburgring/)

Ζεύκας
21/09/2016, 20:00
τα έχουνε γαμήσει όλα εκεί στην αυτοκινητοβιομηχανία.

νομίζεις ότι πληρώνεις jeep και από κάτω βρίσκεται fiat...

pipe_smoker
21/09/2016, 20:06
Επιτέλους το πρώτο πραγματικό sports car της Toyota έρχεται! (http://www.bmwblog.com/2016/09/21/new-toyota-supra-spotted-bmw-m-test-center-nurburgring/)

Να κάνουμε μια τράμπα (http://www.bmwblog.com/2016/09/13/manual-bmw-z4-8-3-liter-v10-viper-engine-grabs/)? :D

Panos76
19/10/2017, 12:39
:pink:

389490

costas81
19/10/2017, 13:49
σταματησαν να τουρμπιζουν μικρα γιατι δε τους νοιαζει πλεων. βγαζουν 90-100 αλογα ατμοσφαιρικα σε βενζινοκινητο στα 1300 κυβικα πολυ αξιοπιστα, ποιο το νοημα του τουρμπο? ;)


honda s2000k 120 ατμοσφαιρικα αλογα στο λιτρα, beat that...
επισης δεν ειναι καθολου αθλιο σε στησιμο, απλα δεν ειναι για τον καθε βλαχοκαγκουρα. αν νιωθεις με μια 4τραδα λαστιχα γραφεις χρονους για πλακα.

δειτε και το civic typer b16b. ενας απο τους καλυτερους ατμοσφαιρικους 1.6 μεχρι σημερα;)

Το τούρμπισμα των κινητήρων έχει πλεονεκτήματα στην κατανάλωση, στους ρίπους και την απόδοση.
Πάρα πολλοί ατμοσφαιρικοί κινητήρες παίζουν στα 120 άλογα στο λίτρο...

BLiTzER
19/10/2017, 13:52
15+ ετών; Ποιοι;

costas81
19/10/2017, 13:58
15+ ετών; Ποιοι;

BMW E46 M3 πρώτος και καλύτερος!!!

BLiTzER
19/10/2017, 13:59
2 χρόνια μετά τη Honda. Επόμενος.

RaGe_Raptor
19/10/2017, 14:02
2 χρόνια μετά τη Honda. Επόμενος.

Πφφφφ, στα 2 λίτρα μόνο όμως.

BLiTzER
19/10/2017, 14:04
Καλά τώρα, μην τρελαθούμε κιόλας ότι αν θέλει η Honda, δεν κάνει τη μπεμβέ να φαντάζει εταιρεία χλοοκοπτικών.

Αλλά ναι, δεχόμαστε ότι έχει βγάλει καλά αυτοκίνητα.

costas81
19/10/2017, 14:06
2 χρόνια μετά τη Honda. Επόμενος.

1999 το S2000 και μερικούς μήνες αργότερα το 2000 η BMW

από εκεί και πέρα σε πιο σύγχρονους κινητήρες έχουμε:

F12 TDF: 122,2 hp/l
911 GT3RS: 123,3 hp/l
911 GTE: 125 hp/l
FERRARI 458: 126,7 hp/l
918 SPYDER: 130,4 hp/l
458 SPECIALE: 132,7 hp/l

BLiTzER
19/10/2017, 14:09
Ρε φίλε, αυτά είναι ιταλικά (τα περισσότερα). :lol:

Να βάλουμε και τον παράγοντα "κόστος" στη μέση;

costas81
19/10/2017, 14:12
Ρε φίλε, αυτά είναι ιταλικά (τα περισσότερα). :lol:

Να βάλουμε και τον παράγοντα "κόστος" στη μέση;

Μιλάμε για απόδοση κινητήρων ή για το τι συμφέρει εμάς να αγοράσουμε; Γιατί αυτή την στιγμή ο πιο ισχυρός οικονομικός κινητήρας είναι ο FORD ecoboost 1,0l με απόδοση 140hp/l.

RaGe_Raptor
19/10/2017, 14:13
Καλά τώρα, μην τρελαθούμε κιόλας ότι αν θέλει η Honda, δεν κάνει τη μπεμβέ να φαντάζει εταιρεία χλοοκοπτικών.

Αλλά ναι, δεχόμαστε ότι έχει βγάλει καλά αυτοκίνητα.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ owned reeeeeee
389491

BLiTzER
19/10/2017, 14:14
Μιλάμε για την καλύτερη Μηχανική. Και καλύτερη κατασκευή είναι αυτή που έχει τις ίδιες επιδόσεις με το χαμηλότερο κόστος. Αν ένα όχημα των 25.000€ και ένα των 100.000€ έχουν ίδιες επιδόσεις, ε μάντεψε ποιοι μηχανικοί έχουν κάνει καλύτερη, πιο αποτελεσματική δουλειά.


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ owned reeeeeee

Γελάω κι εγώ γιατί ακριβώς γι'αυτό χρησιμοποίησα το συγκεκριμένο. :p

sniper
19/10/2017, 14:15
Πφφφφ, στα 2 λίτρα μόνο όμως.


Με το παρδόν, δλδ έβγαλε μια Μ3 και ένα φορτηγό πλοίο Μ5 και έγινε και εταιρεία με αγωνιστικό προφιλ; Τα δε Μerc γελάνε κι οι σαγιονάρες (Σνιτσερ, Αεμγκε κλπ πανάκριβα "πρωτοτυπα" δεν πιάνουν).

RaGe_Raptor
19/10/2017, 14:16
Γελάω κι εγώ γιατί ακριβώς γι'αυτό χρησιμοποίησα το συγκεκριμένο. :p

Ήλπιζα να μην το είχες δει.... :(

costas81
19/10/2017, 14:19
Μιλάμε για την καλύτερη Μηχανική. Και καλύτερη κατασκευή είναι αυτή που έχει τις ίδιες επιδόσεις με το χαμηλότερο κόστος. Αν ένα όχημα των 25.000€ και των 100.000€ έχουν ίδιες επιδόσεις, ε μάντεψε ποιοι μηχανικοί έχουν κάνει την καλύτερη δουλειά.



Γελάω κι εγώ γιατί ακριβώς γι'αυτό χρησιμοποίησα το συγκεκριμένο. :p

Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες στο θέμα κόστους, ασφάλεια, αξιοπηστία, αντοχή στο χρόνο, αξία μεταπώλησης κλπ. Άρα ενα daihatsu charade που έχει καλύτερες επιδόσεις από μια mercedes Ε200 οι μηχανικοί έχουν κάνει καλύτερη δουλειά φαντάζομαι ε;

BLiTzER
19/10/2017, 14:21
Έχεις δίκιο, δεν το ξεκαθάρισα, αλλά όλα αυτά τα μετράω γενικότερα στις επιδόσεις. Τι να τον κάνεις έναν δυνατό κινητήρα αν σπάει στα 3 ανοίγματα;

Και τώρα που το ξεκαθαρίσαμε, για πες μας πόσο ανασφαλείς, αναξιόπιστοι, χωρίς αντοχή στο χρόνο και μεταπώληση είναι οι κινητήρες της Honda, αφού το χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα κατά της; :p

RaGe_Raptor
19/10/2017, 14:28
Να έρθουμε λίγο και στη σημερινή ελληνική πραγματικότητα? Καλύτερα όχι ,ε?
Daydreaming
389492

costas81
19/10/2017, 14:28
Έχεις δίκιο, δεν το ξεκαθάρισα, αλλά όλα αυτά τα μετράω γενικότερα στις επιδόσεις. Τι να τον κάνεις έναν δυνατό κινητήρα αν σπάει στα 3 ανοίγματα;

Και τώρα που το ξεκαθαρίσαμε, για πες μας πόσο ανασφαλείς, αναξιόπιστοι, χωρίς αντοχή στο χρόνο και μεταπώληση είναι οι κινητήρες της Honda, αφού το χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα κατά της; :p

Δεν το χρησιμοποιώ κατά της!!! Εγώ αγαπάω την παλιά HONDA. Με την νέα της πορεία έχω ξενερώσει!!
Πχ για εμένα ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα όλων των εποχών είναι το nsx και η ιστορία του πως κατασκευάστηκε με την εμπλοκή και του Sena.
Από την άλλη και η BMW είχε πάντα εξαιρετικούς κινητήρες (στις μεγάλες κατηγορίες) γι αυτό και παραθέτω το παράδειγμα της Ε46. (οχι σε επίπεδο αντιπαράθεσης)
Δεν είναι τυχαίο που η mclaren F1 φορούσε το διαμάντι της BMW το οποίο εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής με ατμοσφαιρικό κινητήρα!!!

sniper
19/10/2017, 14:32
Δεν το χρησιμοποιώ κατά της!!! Εγώ αγαπάω την παλιά HONDA. Με την νέα της πορεία έχω ξενερώσει!!
....

Εχεις δει τι βγάζουν οι υπόλοιποι;

BLiTzER
19/10/2017, 14:32
Δεν το χρησιμοποιώ κατά της!!! Εγώ αγαπάω την παλιά HONDA. Με την νέα της πορεία έχω ξενερώσει!!
Πχ για εμένα ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα όλων των εποχών είναι το nsx και η ιστορία του πως κατασκευάστηκε με την εμπλοκή και του Sena.
Από την άλλη και η BMW είχε πάντα εξαιρετικούς κινητήρες (στις μεγάλες κατηγορίες) γι αυτό και παραθέτω το παράδειγμα της Ε46. (οχι σε επίπεδο αντιπαράθεσης)
Δεν είναι τυχαίο που η mclaren F1 φορούσε το διαμάντι της BMW

Στα ίδια είμαστε. Περίπου. Θεωρώ τη Honda τη μεγαλύτερη κατασκευάστρια έβερ, με τεχνογνωσία που δε φτάνουν όλες οι άλλες μαζί, αλλά δεν επικροτώ το "βόλεμά" της τα τελευταία πολλά χρόνια. Πολύ συχνά θα με δεις να κράζω τα σύγχρονα μηχανάκια της, όχι επειδή δεν τη συμπαθώ, αλλά επειδή δεν είναι αυτό που θα'πρεπε.

Αντίθετα, την μπεμβέ πάντα την αντιπαθούσα, ΕΙΔΙΚΑ στις μοτοσικλέτες (μπορούν να ευχαριστούν τους οπαδούς τους γι'αυτό), αλλά παραδέχομαι ότι έχουν βγάλει κάποια αυτοκίνητα που προσφέρουν πραγματική οδηγική απόλαυση, κάτι πολύ σπάνιο, ειδικά στις μέρες μας.

Η πιο πετυχημένη περίοδος της McLaren ήταν με Honda. ;)

RaGe_Raptor
19/10/2017, 14:34
Εχεις δει τι βγάζουν οι υπόλοιποι;

Σε αυτό το θρεντ, δεν μιλάμε σε άνθρωπο που χαρακτηρίζει φορτηγό την M5 :lol:

costas81
19/10/2017, 14:37
Στα ίδια είμαστε. Θεωρώ τη Honda τη μεγαλύτερη κατασκευάστρια έβερ, με τεχνογνωσία που δε φτάνουν όλες οι άλλες μαζί, αλλά δεν επικροτώ το "βόλεμά" της τα τελευταία πολλά χρόνια. Πολύ συχνά θα με δεις να κράζω τα σύγχρονα μηχανάκια της, όχι επειδή δεν τη συμπαθώ, αλλά επειδή δεν είναι αυτό που θα'πρεπε.
Η πιο πετυχημένη περίοδος της McLaren ήταν με Honda. ;)

Δεν αναφέρομαι στην Formula 1 αλλά στο όχημα F1 της McLaren.
Μολονότι η F1 δεν δημιουργήθηκε με ειδικότερο σκοπό να κερδίσει τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής, ο Γκόρντον Μάρεϊ επεδίωκε την απόλυτη υπεροχή σε κάθε τομέα ανεξαιρέτως. Αφού εξέτασε διάφορες επιλογές σχετικά με το ζήτημα του κινητήρα, τελικώς προσέγγισε την θυγατρική εταιρεία της BMW που ασχολείται με την αναβάθμιση των μοντέλων της, την BMW M GmbH, η οποία ενδιαφέρθηκε σχετικά και εξέλιξε τον κινητήρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο έλαβε την ονομασία BMW S70/2 και ήταν V12 βενζίνης, με κυβισμό 6.064 cm³ και ισχύ 627 PS (461 kW; 618 hp). Συνδυάστηκε αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο μηχανικό ταχυτήτων, στο οποίο οι 5 πρώτες σχέσεις ήταν σχετικά κοντά μεταξύ τους, για ακόμα καλύτερη επιτάχυνση, ενώ η 6-η ήταν πολύ μακρύτερη, με σκοπό την μέγιστη δυνατή τελική ταχύτητα.
Και όλα αυτά το 1992.

sniper
19/10/2017, 14:39
Σε αυτό το θρεντ, δεν μιλάμε σε άνθρωπο που χαρακτηρίζει φορτηγό την M5 :lol:

Καλά, ας έρθει να μιλήσει ο Χάρις για τις Driving Miss Daisy Jags :tooth:

costas81
19/10/2017, 14:42
Εχεις δει τι βγάζουν οι υπόλοιποι;

Κατά την γνώμη μου πολύ όμορφα αυτοκίνητα κάποιες εταιρίες....

389494

sniper
19/10/2017, 15:20
Κατά την γνώμη μου πολύ όμορφα αυτοκίνητα κάποιες εταιρίες....

389494


Για τους κινητήρες λέμε. Τ' αμαξώματα τι να τα κάνεις;

costas81
19/10/2017, 15:56
Για τους κινητήρες λέμε. Τ' αμαξώματα τι να τα κάνεις;

Και οι κινητήρες συνεχώς εξελίσονται και αναβαθμίζονται!
389496
389497

sniper
19/10/2017, 16:02
Και οι κινητήρες συνεχώς εξελίσονται και αναβαθμίζονται!
389496
389497

Καλά, έχω μια φωτό από μοτέρ Ferrari, να τη βάλω ή θα ντραπεί η ΒMW;

taisteal
19/10/2017, 16:06
:pink:
389498

ggs
19/10/2017, 16:08
:pink:
389498

Άμα είναι μπεμβεδακιας ο ανθρωπΑς

BLiTzER
19/10/2017, 16:08
:pink:
389498

Λίγο πιο χαμηλά, είναι ακόμα ομορφότερο.

389499

costas81
19/10/2017, 16:10
Καλά, έχω μια φωτό από μοτέρ Ferrari, να τη βάλω ή θα ντραπεί η ΒMW;

Δεν το συγκρίνω με Ferrari αλλά κάθε εταιρία έχει τις ομορφιές της... V16 9.0l Bmw engine for Phantom

389500
389501

teogtp
19/10/2017, 16:26
Προσκηνατε.......
By Elais ......




389502




:tooth:

sapila racing
19/10/2017, 16:41
Καλά, έχω μια φωτό από μοτέρ Ferrari, να τη βάλω ή θα ντραπεί η ΒMW;

Ας την βάλω εγώ λοιπόν, γιατί βλέπω όλο κατι ξενέρωτα μοτέρ και μαλιστα όλα στην λάθος μεριά του αυτοκινήτου.
Η F40 φτιάχτηκε 30 χρόνια πριν.....

RaGe_Raptor
19/10/2017, 16:52
Ας την βάλω εγώ λοιπόν, γιατί βλέπω όλο κατι ξενέρωτα μοτέρ και μαλιστα όλα στην λάθος μεριά του αυτοκινήτου.
Η F40 φτιάχτηκε 30 χρόνια πριν.....

Τουλάχιστον είναι πάνω και πίσω από τον εμπρός άξονα. Κατανομή βάρους 50:50 ακόμα και για τα ταπεινά 4κύλινδρα. Όχι σαν κάτι άλλα γουαναμπί "σπορ" με μοτέρ κρεμασμένο μπροστά και μόνο χαρακτηριστικό την άπειρη υποστροφή. Ακόμα και κάτι rs3 πχ.

skylaros
19/10/2017, 17:28
Αν μιλάμε για αμαξώματα ... δε μπορώ να σκεφτώ κάποιο αυτοκίνητο που να με έχει φτιάξει περισσότερο από αυτά... (από κοντά το παλιό GT40 ήταν απίστευτο αλλά εκεί ήταν και οι μυρωδιές και ο ήχος και η έκπληξη γι'αυτό δε το βάζω). Μοτέρ έχουν βγει πολλά και δυνατά και ιδιαίτερα από διάφορες εταιρείες. Όσο περνούν τα χρόνια τα μοτέρ γίνονται πιο δυνατά τα πλαίσια πιο άκαμπτα και πιο ελαφριά, τα περιφερειακά πετάνε και οι επιδώσεις εκτοξεύονται. Τώρα τα hyper cars είναι κοντά 1000 αλόγατα, τα 350 τα έχουν για πλάκα και στρίβουν σαν διάολοι. Είμαι περίεργος που θα φτάσει αυτό ... τα 180 ήταν κάποτε τελική σε αγωνιστικά...

389506 389507 389508 389509

buckley
19/10/2017, 18:03
Ας την βάλω εγώ λοιπόν, γιατί βλέπω όλο κατι ξενέρωτα μοτέρ και μαλιστα όλα στην λάθος μεριά του αυτοκινήτου.
Η F40 φτιάχτηκε 30 χρόνια πριν.....

Θα έλεγα να βάζαμε κάτι αληθινά όμορφο πάντως.
Και 20 χρονάκια νωρίτερα της 'αγαπημένης' του ψηλού...

389510

buckley
19/10/2017, 18:06
Και ένα την ίδια χρονιά από τους φρίτσηδες ,δεν βάζω εξωτερική γιατί διαβάζουν εδώ και ανήλικοι.

389511

BLiTzER
19/10/2017, 18:10
Και ένα την ίδια χρονιά από τους φρίτσηδες ,δεν βάζω εξωτερική γιατί διαβάζουν εδώ και ανήλικοι.

Έτσι ακριβώς ήταν ένα Datsun που είχαμε το '82. Απλά δεν είχε αυτό το σήμα στο τιμόνι.

buckley
19/10/2017, 18:17
Έτσι ακριβώς ήταν ένα Datsun που είχαμε το '82. Απλά δεν είχε αυτό το σήμα στο τιμόνι.

Σιγά μωρέ μλκ μου ,δεν έβαζες και συ ένα.
ΥΓ και πίσω ένα αυτοκόλλητο TURBO.

BLiTzER
19/10/2017, 19:14
Τότε γεννήθηκα, δεν είχα τη συλλογή μου Panini ακόμα. :p

sniper
20/10/2017, 09:34
Και ένα την ίδια χρονιά από τους φρίτσηδες ,δεν βάζω εξωτερική γιατί διαβάζουν εδώ και ανήλικοι.

389511

Αυτό το Μax 120 km/h είναι προδιαγραφή εργοστασιακή ή το έβαλε ο ιδιοκτήτης για να μην σκορπίσει το δελο;

Panos76
20/10/2017, 09:55
Αυτό το Μax 120 km/h είναι προδιαγραφή εργοστασιακή ή το έβαλε ο ιδιοκτήτης για να μην σκορπίσει το δελο;

κανονικά δε μετράει, ήταν πειραματικό :p [και πράγματι αιώνες μπροστά (μιλάμε για αμάξι του '70! )]

Για τους γνώστες, μόνο bmw

389523

sniper
20/10/2017, 10:13
κανονικά δε μετράει, ήταν πειραματικό :p [και πράγματι αιώνες μπροστά (μιλάμε για αμάξι του '70! )]

Για τους γνώστες, μόνο bmw

389523

Ναι οκ, whatever. Εχω οδηγήσει (αρκετά, όχι το πήρα μια φορά για 10χλμ) 320, Χ1 και Χ4 2.0 και είναι και τα 3 εντυπωσιακά ακριβά γι αυτό που προσφέρουν (το τίποτα δλδ, τουλάχιστον οδηγικά με τόσο αδύναμους κινητήρες).

Αντίθετα ένα Α4 2.0 TQuattro, ήταν εντυπωσιακά μα ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ καλυτερο από τα παραπάνω. Οπτικά δεν έλεγε κάτι, αλλά στα @@ μας.

buckley
20/10/2017, 10:15
κανονικά δε μετράει, ήταν πειραματικό :p [και πράγματι αιώνες μπροστά (μιλάμε για αμάξι του '70! )]

Για τους γνώστες, μόνο bmw

389523

Άσε τον Μάμολα το ξέρει το "δέλο" ,απλά ψοφάει να κοροιδεύει.

sapila racing
20/10/2017, 10:19
Έτσι ακριβώς ήταν ένα Datsun που είχαμε το '82. Απλά δεν είχε αυτό το σήμα στο τιμόνι.


Αυτό το Μax 120 km/h είναι προδιαγραφή εργοστασιακή ή το έβαλε ο ιδιοκτήτης για να μην σκορπίσει το δελο;

Μάλλον του λέει οτι πρέπει να αλλάξει σε 2α μετά.
Αν σκεφτείτε οτι αυτό το αυτοκίνητο έκανε ρεκόρ γύρου στο Nardo με μωτ λίγο πάνω απο 400 χλμ/ώρα το 1979, μάλλον θα πρέπει να ανασκευάσετε.
Εξ' ίσου σημαντικά είναι πχ και τα 1000 km με μωτ 318.308 km/h με diesel κινητήρα το 1978.
https://www.classicdriver.com/en/article/mercedes-c111-diesel-world-record-holder-25-years

BLiTzER
20/10/2017, 10:25
Έχουμε 2017... πλέον αυτά δεν κάνουν ούτε για να φέρνουν τα νερά.

Panos76
20/10/2017, 10:33
320, Χ1 και Χ4 2.0 και είναι και τα 3 εντυπωσιακά ακριβά γι αυτό που προσφέρουν (το τίποτα δλδ, τουλάχιστον οδηγικά με τόσο αδύναμους κινητήρες).

Αντίθετα ένα Α4 2.0 TQuattro, ήταν εντυπωσιακά μα ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ καλυτερο από τα παραπάνω. Οπτικά δεν έλεγε κάτι, αλλά στα @@ μας.

Είναι παραδοχή πως τα πλαίσια είναι για παραπάνω δυνατότητες και πως τα 2 λίτρα σε αυτές τις κατασκευές είναι το κατώτατο όριο για να μπορέσει το σύνολο να περάσει τις δυνατότητές του στο δρόμο και να φανούν.

Τώρα βέβαια που μπήκε και εδώ το τούρμπο οι ισορροπίες επανήλθαν.

Μιλώντας για bmw, ανέκαθεν τα προϊόντα του Μονάχου έκαναν αίσθηση με την ποιότητά τους σε όλα τα επίπεδα από τον ταπεινό άσσο μέχρι τα μεγάλα μοντέλα. Ωστόσο εκεί που θα πρέπει να εστιάσουμε είναι τα πολυ βάλβιδα - πολυ κύλινδρα σύνολα που ανά το πέρασμα των χρόνων άφησαν ιστορία και βραβεύτηκαν πολλάκις.

Ο σειρές Χ είναι τρου αντβέ και θα έπρεπε να συγκριθούν με τα αντίστοιχα Q3-Q5.

Τέλος, αν ποτέ βρεθεί στο δρόμο σου ο S85 V10 με τα 507 hp & 500Nm (που φορούσαν τα προηγούμενα Μ5) θα με καταλάβεις. :ninja:

teogtp
20/10/2017, 10:37
Είναι παραδοχή πως τα πλαίσια είναι για παραπάνω δυνατότητες και πως τα 2 λίτρα σε αυτές τις κατασκευές είναι το κατώτατο όριο για να μπορέσει το σύνολο να περάσει τις δυνατότητές του στο δρόμο και να φανούν.

Τώρα βέβαια που μπήκε και εδώ το τούρμπο οι ισορροπίες επανήλθαν.

Μιλώντας για bmw, ανέκαθεν τα προϊόντα του Μονάχου έκαναν αίσθηση με την ποιότητά τους σε όλα τα επίπεδα από τον ταπεινό άσσο μέχρι τα μεγάλα μοντέλα. Ωστόσο εκεί που θα πρέπει να εστιάσουμε είναι τα πολυ βάλβιδα - πολυ κύλινδρα σύνολα που ανά το πέρασμα των χρόνων άφησαν ιστορία και βραβεύτηκαν πολλάκις.

Ο σειρές Χ είναι τρου αντβέ και θα έπρεπε να συγκριθούν με τα αντίστοιχα Q3-Q5.

Τέλος, αν ποτέ βρεθεί στο δρόμο σου ο S85 V10 με τα 507 hp & 500Nm (που φορούσαν τα προηγούμενα Μ5) θα με καταλάβεις. :ninja:

Αυτός που μπιελαριζε;
Και έκαιγε το vanos;
Που μπλόκαρε τις αντλίες του κιβωτίου;

Panos76
20/10/2017, 10:45
Αυτός που μπιελαριζε;
Και έκαιγε το vanos;
Που μπλόκαρε τις αντλίες του κιβωτίου;

και πολλά άλλα όπως και πολλοί άλλοι για άλλα τόσα, και πάλι όμως είναι οι πλέον αξιόπιστες κατασκευές σε ''σούπερ καρ'' καθημερινής χρήσης.

Μη τα ψάχνετε αυτά, δείτε τα πράγματα από ψιλά. H bmw είναι το υποκατάστατο της πόρσε και μετά το χάος :a43:

PaNick67
20/10/2017, 10:46
https://www.youtube.com/watch?v=iMX3sQXMz4w

Honda Integra Type R 208 cv απο 1800 κυβικα!

Περασμενα μεγαλεια και διηγωντας τα να κλαις .....

buckley
20/10/2017, 10:51
και πολλά άλλα όπως και πολλοί άλλοι για άλλα τόσα, και πάλι όμως είναι οι πλέον αξιόπιστες κατασκευές σε ''σούπερ καρ'' καθημερινής χρήσης.

Μη τα ψάχνετε αυτά, δείτε τα πράγματα από ψιλά. H bmw είναι το υποκατάστατο της πόρσε και μετά το χάος :a43:

Πιθανόν να ήταν για κάποιους μέχρι ρε που έβγαλε μπροστοκίνητο...

teogtp
20/10/2017, 10:52
και πολλά άλλα όπως και πολλοί άλλοι για άλλα τόσα, και πάλι όμως είναι οι πλέον αξιόπιστες κατασκευές σε ''σούπερ καρ'' καθημερινής χρήσης.

Μη τα ψάχνετε αυτά, δείτε τα πράγματα από ψιλά. H bmw είναι το υποκατάστατο της πόρσε και μετά το χάος :a43:

Άντε παΕνε απΕκει.....με τον σκαραβαίο.....

costas81
20/10/2017, 10:52
Ας την βάλω εγώ λοιπόν, γιατί βλέπω όλο κατι ξενέρωτα μοτέρ και μαλιστα όλα στην λάθος μεριά του αυτοκινήτου.
Η F40 φτιάχτηκε 30 χρόνια πριν.....

389525389526389528

devil's animal
20/10/2017, 10:54
https://www.youtube.com/watch?v=iMX3sQXMz4w

Honda Integra Type R 208 cv απο 1800 κυβικα!

Περασμενα μεγαλεια και διηγωντας τα να κλαις .....


και η αντιστοιχη συγκριση με την γερμανια των 3200cc...
https://www.youtube.com/watch?v=OYZieb6SYOs

teogtp
20/10/2017, 10:57
Τι συγκρίνουμε ακριβώς σε αυτό το βίντεο;

sapila racing
20/10/2017, 12:00
.


Ναι φοβερό το F1, αλλά αλλο πράγμα τελείως.
Δεν έχει και μεγάλη σχέση με το F40 το οποίο όχι μόνο δεν έχει τις πολυτέλειες της F1, αλλά δεν έχει καν υποβοήθηση στα φρένα!! ενώ ήταν και αρκετά χρόνια παλαιότερο.
Απλά και τα 2 ηταν top supercars.

teogtp
20/10/2017, 12:17
Ναι φοβερό το F1, αλλά αλλο πράγμα τελείως.
Δεν έχει και μεγάλη σχέση με το F40 το οποίο όχι μόνο δεν έχει τις πολυτέλειες της F1, αλλά δεν έχει καν υποβοήθηση στα φρένα!! ενώ ήταν και αρκετά χρόνια παλαιότερο.
Απλά και τα 2 ηταν top supercars.

Τι πολυτελειες..... συρματοντιζα τραβουσες από μέσα για να ανοίξεις την πόρτα.

KotsosDR
20/10/2017, 13:09
https://www.youtube.com/watch?v=M0leKdCOC-U :pink:

costas81
20/10/2017, 13:32
Ναι φοβερό το F1, αλλά αλλο πράγμα τελείως.
Δεν έχει και μεγάλη σχέση με το F40 το οποίο όχι μόνο δεν έχει τις πολυτέλειες της F1, αλλά δεν έχει καν υποβοήθηση στα φρένα!! ενώ ήταν και αρκετά χρόνια παλαιότερο.
Απλά και τα 2 ηταν top supercars.

Πολυτέλειες...... https://youtu.be/2kLlmxUAB5A?t=493

costas81
20/10/2017, 17:10
Ναι φοβερό το F1, αλλά αλλο πράγμα τελείως.
Δεν έχει και μεγάλη σχέση με το F40 το οποίο όχι μόνο δεν έχει τις πολυτέλειες της F1, αλλά δεν έχει καν υποβοήθηση στα φρένα!! ενώ ήταν και αρκετά χρόνια παλαιότερο.
Απλά και τα 2 ηταν top supercars.

Αν πολυτέλειες εννοείς τον χρυσό που φαίνεται στην φωτογραφία, δεν είχε σαν σκοπό την πολυτελή εικόνα αλλά την καλύτερη απαγωγή της θερμότητας καθώς ο χρυσός έχει εξαιρετική ηλεκτρική και θερμική αγωγιμότητα.

sapila racing
20/10/2017, 22:17
Αν πολυτέλειες εννοείς τον χρυσό που φαίνεται στην φωτογραφία, δεν είχε σαν σκοπό την πολυτελή εικόνα αλλά την καλύτερη απαγωγή της θερμότητας καθώς ο χρυσός έχει εξαιρετική ηλεκτρική και θερμική αγωγιμότητα.

Aυτα τα γνωρίζω όπως κι άλλα πολλά. :wave2:
Το F40 ήταν βασικά ενα αγωνιστικό αυτοκίνητο που κυκλοφορούσε και στον δρόμο, το F1 είναι πολιτικό, 'μαλακό' και 'ήσυχο' μπροστά του κι ας είναι πιο δυνατό και πιο γρήγορο.
Επίσης δεν είναι σύγχρονα, έχουν κάποια χρόνια διαφορά, το F50 είναι σύγχρονο του McLaren, αλλά ούτε κι αυτό δεν είναι F40....
Διάβασε ενα παλιό συγκριτικό μεταξύ τους σε πίστα και θα καταλάβεις τι εννοώ.

costas81
21/10/2017, 10:25
Aυτα τα γνωρίζω όπως κι άλλα πολλά. :wave2:
Το F40 ήταν βασικά ενα αγωνιστικό αυτοκίνητο που κυκλοφορούσε και στον δρόμο, το F1 είναι πολιτικό, 'μαλακό' και 'ήσυχο' μπροστά του κι ας είναι πιο δυνατό και πιο γρήγορο.
Επίσης δεν είναι σύγχρονα, έχουν κάποια χρόνια διαφορά, το F50 είναι σύγχρονο του McLaren, αλλά ούτε κι αυτό δεν είναι F40....
Διάβασε ενα παλιό συγκριτικό μεταξύ τους σε πίστα και θα καταλάβεις τι εννοώ.

To F1 δεν προοριζόταν για πίστα, οπότε καμία σύγκριση δεν μπορεί να γίνει σε αυτό τον τομέα. Μάλλον δεν είδες το video που έβαλα λίγο παραπάνω....(προτείνω να το δεις) ούτε ήσυχο είναι ούτε μαλακό. Φτιάχτηκε για να καταρίξει το ρεκόρ ταχύτητας εργοστασιακού αυτοκινήτου, ρεκόρ που κατέχει μέχρι και σήμερα σε ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Πραγματικά τώρα πόσα F40 πιστεύεις αγοράστηκαν για χρήση σε πίστα και πόσα για βιτρίνα, δρόνο, κλπ;

tomy
21/10/2017, 20:43
Ναι φοβερό το F1, αλλά αλλο πράγμα τελείως.
Δεν έχει και μεγάλη σχέση με το F40 το οποίο όχι μόνο δεν έχει τις πολυτέλειες της F1, αλλά δεν έχει καν υποβοήθηση στα φρένα!! ενώ ήταν και αρκετά χρόνια παλαιότερο.
Απλά και τα 2 ηταν top supercars.

Ούτε η McLaren είχε υποβοήθηση σε φρένα ή σύστημα διεύθυνσης. Η F1 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα αυτοφερόμενο πλαίσιο και αμάξωμα. Καινοτόμα ήταν επίσης η θέση οδήγησης, ότι πλησιέστερο σε μονοθέσιο. Ενώ παρότι δεν σχεδιάστηκε σαν αγωνιστικό κέρδισε στην παρθενική του εμφάνιση τον 24h αγώνα του Lemans, διατηρώντας τα περισσότερα oem μηχανικά μέρη όπως το κιβώτιο και παρότι (λόγω κανονισμών) είχε περιοριστικό στόμιο αποδίδοντας μικρότερη ισχύ από το μοντέλο παραγωγής..

sapila racing
21/10/2017, 21:07
Ούτε η McLaren είχε υποβοήθηση σε φρένα ή σύστημα διεύθυνσης. Η F1 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα αυτοφερόμενο πλαίσιο και αμάξωμα. Καινοτόμα ήταν επίσης η θέση οδήγησης, ότι πλησιέστερο σε μονοθέσιο. Ενώ παρότι δεν σχεδιάστηκε σαν αγωνιστικό κέρδισε στην παρθενική του εμφάνιση τον 24h αγώνα του Lemans, διατηρώντας τα περισσότερα oem μηχανικά μέρη όπως το κιβώτιο και παρότι (λόγω κανονισμών) είχε περιοριστικό στόμιο αποδίδοντας μικρότερη ισχύ από το μοντέλο παραγωγής..

Ok, έχεις δίκιο για τα φρένα και δεν το ήξερα! Το θεωρώ σημαντικό γιατί δείχνει την κατεύθυνση του σχεδιασμού.
Πάλι όμως ότι και να λέτε το F40 είναι άλλο πράγμα. Το έχω δεί απο κοντά και το θυμάμαι ακόμα!

Ωραίο και το F1 δεν λέω, αλλά ακόμα και απο φωτό το F40 είναι πολεμικό και πανέμορφο ενώ το άλλο είναι πιο νορμάλ ας πούμε.

Ο καθένας με τα γούστα του βέβαια!

@costas81
Το πόσα πήγαν στην πίστα ή οδηγήθηκαν όπως πρέπει δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε.

skylaros
21/10/2017, 22:47
Αν και σχεδόν πάντα τα γούστα μου έχω παρατηρήσει ότι ταιριάζουν με του Sapila, εδώ και εμένα η f1 μου αρέσει περισσότερο, ίσως γιατί όταν ήμουν μικρός την είχα λιώσει στο NFS2 και ήταν το αγαπημένο μου αυτοκίνητο. Μέσα σε όλα αυτά τα γρήγορα και όμορφα να προσθέσουμε και το Pagani Zonda; Καμιά 10αριά χρόνια μετά (και λίγο περισσότερο από την F40 και επίσης την Jaguar xj220 ... Μην έχουμε παράπονα, λεφτά να είχαμε :p

costas81
21/10/2017, 23:21
Ok, έχεις δίκιο για τα φρένα και δεν το ήξερα! Το θεωρώ σημαντικό γιατί δείχνει την κατεύθυνση του σχεδιασμού.
Πάλι όμως ότι και να λέτε το F40 είναι άλλο πράγμα. Το έχω δεί απο κοντά και το θυμάμαι ακόμα!

Ωραίο και το F1 δεν λέω, αλλά ακόμα και απο φωτό το F40 είναι πολεμικό και πανέμορφο ενώ το άλλο είναι πιο νορμάλ ας πούμε.

Ο καθένας με τα γούστα του βέβαια!

@costas81
Το πόσα πήγαν στην πίστα ή οδηγήθηκαν όπως πρέπει δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε.

Και εμένα η F40 μου αρέσει πιο πολύ σαν ομορφιά, την F1 όμως την θαυμάζω για αυτό που ήταν και είναι έως και σήμερα. Αρχικά αναφέρθηκα σε αυτή για τον κινητήρα της, ένα εξαιρετικό διαμαντάκι από τη BMW!!

RaGe_Raptor
21/10/2017, 23:26
Και εμένα η F40 μου αρέσει πιο πολύ σαν ομορφιά, την F1 όμως την θαυμάζω για αυτό που ήταν και είναι έως και σήμερα. Αρχικά αναφέρθηκα σε αυτή για τον κινητήρα της, ένα εξαιρετικό διαμαντάκι από τη BMW!!

Τον δόλιο τον Jay Leno σκέφτομαι που για να κάνουν service τα vanos χώρισαν το αυτοκίνητο στη μέση (κανένας συμβιβασμός στον σχεδιασμό του) . Και στην τελική έβαλαν καινούρια για peace of mind

costas81
21/10/2017, 23:45
Τον δόλιο τον Jay Leno σκέφτομαι που για να κάνουν service τα vanos χώρισαν το αυτοκίνητο στη μέση (κανένας συμβιβασμός στον σχεδιασμό του) . Και στην τελική έβαλαν καινούρια για peace of mind

https://jalopnik.com/heres-a-mclaren-f1-engine-just-sitting-there-looking-am-1657251404

389640

The S70/2 is BMW M GmbH's 627 horsepower naturally aspirated V12 that you only take out of your McLaren F1 if you know your stuff. At the McLaren Technology Center in Woking, they certainly do.The F1's engine represented the pinnacle of powerplant technology in 1991. After Honda fell out of the contest, BMW approached Gordon Murray with a chain-driven 6,064 cc V12 that had 4 valves per cylinder, VANOS (variable-valve timing) and dry sump lubrication. 627 horsepower, 480 pound feet of torque and a redline at 7,500 rpm in a package that weigh less than 500 pounds including the gearbox.

p@nos
22/10/2017, 20:07
Αν θυμαμαι καλα και σε f1 οι δυνατοτεροι κινητηρες ηταν απο τη μπεμβε, και στην τουρμπο αλλα και στην ατμοσφαιρικη εποχη

BLiTzER
22/10/2017, 20:13
Δεν ξέρω γι'αυτό, αλλά ξέρω σίγουρα ότι η μπεμβέ δεν έχει ούτε μισό πρωτάθλημα στην F1.

KotsosDR
23/10/2017, 01:49
Δεν ξέρω γι'αυτό, αλλά ξέρω σίγουρα ότι η μπεμβέ δεν έχει ούτε μισό πρωτάθλημα στην F1.

1983 , Nelson Piquet / Brabham BT52-BMW

https://www.youtube.com/watch?v=Ub2Srbhu68A

p@nos
23/10/2017, 07:24
Δεν ξέρω γι'αυτό, αλλά ξέρω σίγουρα ότι η μπεμβέ δεν έχει ούτε μισό πρωτάθλημα στην F1.

Κατασκευαστης κινητηρων ηταν, για να παρει πρωταθλημα μια ομαδα θελει πολλα πραγματα, οχι μονο κινητηρα...αλλα στο θεμα σχεδιασμος κινητηρων η bmw ηταν παντα μπροστα απ ολους ...

Και γενικα οι ευρωπαιοι εχουν παραδοση στην κατασκευη κινητηρων οπως mercedes renault ferrari κλπ και ειναι και μπροστα απο τους υπολοιπους...

BLiTzER
23/10/2017, 08:16
1983 , Nelson Piquet / Brabham BT52-BMW

https://www.youtube.com/watch?v=Ub2Srbhu68A

To 1983 το πήρε η Ferrari.


Κατασκευαστης κινητηρων ηταν, για να παρει πρωταθλημα μια ομαδα θελει πολλα πραγματα, οχι μονο κινητηρα...

Και η Honda κινητήρες κατασκευάζει, εφόσον υπήρξε η σύγκριση νωρίτερα, και έχει πάρει 6 πρωταθλήματα. :p

sapila racing
23/10/2017, 09:15
To 1983 το πήρε η Ferrari.



Και η Honda κινητήρες κατασκευάζει, εφόσον υπήρξε η σύγκριση νωρίτερα, και έχει πάρει 6 πρωταθλήματα. :p

Aλλο οι κατασκευαστές κινητήρων κι άλλο οι κατασκευαστές F1 αυτοκινήτων.
Σήμερα αν δεν κάνω λάθος μόνο η Ferrari φτιάχνει ολόκληρο το αυτοκίνητο και τον κινητήρα.
Τα παλιά τα χρόνια το έκανε και η Honda, πριν γεννηθείς. :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_RA271

BLiTzER
23/10/2017, 09:27
Aλλο οι κατασκευαστές κινητήρων κι άλλο οι κατασκευαστές F1 αυτοκινήτων.

Φυσικά. Δεν έγραψα πουθενά κάτι διαφορετικό. Η Honda έχει πάρει 6 πρωταθλήματα ως κατασκευαστής κινητήρων. Η BMW, κανένα. Καλύτερα τώρα; :p

Γενικά, δε φαίνεται να ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την F1 οι Ιάπωνες. Δεν μπορώ να τους κατηγορήσω.

sapila racing
23/10/2017, 09:33
Φυσικά. Δεν έγραψα πουθενά κάτι διαφορετικό. Η Honda έχει πάρει 6 πρωταθλήματα ως κατασκευαστής κινητήρων. Η BMW, κανένα. Καλύτερα τώρα; :p

Γενικά, δε φαίνεται να ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την F1 οι Ιάπωνες. Δεν μπορώ να τους κατηγορήσω.

Σ έπιασα βρε, don't worry. :)
Απλά ήθελα να βάλω και την εικόνα της Honda σε αυτό το πλαίσιο, μια και είναι ελάχιστοι αυτοί που έφτιαξαν ολόκληρο το πακέτο από την αρχή της F1.
Οι Ιάπωνες ενδιαφέρονταν όσο η F1 ήταν πλατφόρμα καινοτομίας και όχι κατηγορία με άπειρους περιορισμούς και κανονισμούς επι κανονισμών.

sniper
23/10/2017, 12:43
Σ έπιασα βρε, don't worry. :)
Απλά ήθελα να βάλω και την εικόνα της Honda σε αυτό το πλαίσιο, μια και είναι ελάχιστοι αυτοί που έφτιαξαν ολόκληρο το πακέτο από την αρχή της F1.
Οι Ιάπωνες ενδιαφέρονταν όσο η F1 ήταν πλατφόρμα καινοτομίας και όχι κατηγορία με άπειρους περιορισμούς και κανονισμούς επι κανονισμών.

Τα τελευταία δύο χρόνια (με σοβαρή κατρακύλα φέτος) καλύτερα να έβαζε κινητήρα απο S2000 στη Mclaren στην F1...

Του χρόνου θα τρέχει με Renault... Kι επειδή για πάρα πολλά χρόνια είχα γαλλικά αυτοκίνητα το καραγουστάρω, αλλά τέτοια κατάντια απο την Ηonda δεν την περίμενα.

Η BΜW βέβαια είναι εξαφανισμένη απο τον κόσμο των αγώνων. Όχι μόνο στην F1, παντού.

BLiTzER
23/10/2017, 12:48
Η BΜW βέβαια είναι εξαφανισμένη απο τον κόσμο των αγώνων. Όχι μόνο στην F1, παντού.

Έχει απορροφήσει όλο το προσωπικό το συνεργείο μοτοσικλετών.

taisteal
23/10/2017, 12:50
Έχει απορροφήσει όλο το προσωπικό το συνεργείο μοτοσικλετών.

:lol::lol:

teo_g7
23/10/2017, 12:52
Έχει απορροφήσει όλο το προσωπικό το συνεργείο μοτοσικλετών.

Εριστικός

sniper
23/10/2017, 12:54
Έχει απορροφήσει όλο το προσωπικό το συνεργείο μοτοσικλετών.

Οχι, οκ σοβαρά μιλάω, ΟΚ κάποτε να είχαμε να λέγαμε αλλά από τότε τίποτα (έστω και κάτι βρε αδερφέ) και λόγω της συμμετοχής στο σπορ 30 χρονια πισω λέμε "ααααα και τι γαμάτη είναι";

Ε δεν είναι. Mainstream είναι, με Target Group αυτό που ξέρουμε και τέλος.

Edit. Μπορεί να έχετε πει και τίποτα άλλο αλλά βαριέμαι να διαβάζω 500 σελίδες για την μπεμπέ.

Panos76
23/10/2017, 13:09
389700

RaGe_Raptor
23/10/2017, 13:51
H BMW συμμετέχει σε πρωτάθλημα dtm κι endurance. Τελευταίο δημιούργημα η αγωνιστική M8

sniper
23/10/2017, 14:00
H BMW συμμετέχει σε πρωτάθλημα dtm κι endurance. Τελευταίο δημιούργημα η αγωνιστική M8

dtm το ξέρω, είχε κανει και παλιότερα προσπάθεια με Diesel και τον ήπιε. Endurance δεν την εχω δει κάπου, υποθέτω στις μικρές κατηγορίες, ούτε καν σ' αυτες με Aston MArtin/Ferrari/κλπ (Για να χτυπήσει κατηγορίες που κυριαρχουν Porsche και Αudi δεν το συζητάμε).

costas81
23/10/2017, 14:12
https://www.bmw-motorsport.com/en/home.html

389701
389702
389703

sniper
23/10/2017, 14:36
https://www.bmw-motorsport.com/en/home.html

389701
389702
389703

Αποτέλεσμα έχει ή απλά τρέχει σαν την ΚΤΜ στο MotoGP;

costas81
23/10/2017, 14:40
Αποτέλεσμα έχει ή απλά τρέχει σαν την ΚΤΜ στο MotoGP;

Δες στο link

teogtp
23/10/2017, 14:42
https://www.bmw-motorsport.com/en/home.html

389701
389702
389703


Αποτέλεσμα έχει ή απλά τρέχει σαν την ΚΤΜ στο MotoGP;

Η μοναδική κερδισμένη θα είναι η TAMIYA.....
Ξέρεις πόσα μοντελακια θα πουλήσει;

sniper
23/10/2017, 14:57
Δες στο link

Σιγά μην διαβάσω για κάποιους που απλά γυρίζουν γύρω-γυρω και για να χωρέσουν να κάνουν προσπέραση διαλύουν το μισό κουτί που αντιπάλου...

Whatever.

costas81
23/10/2017, 15:49
Σιγά μην διαβάσω για κάποιους που απλά γυρίζουν γύρω-γυρω και για να χωρέσουν να κάνουν προσπέραση διαλύουν το μισό κουτί που αντιπάλου...

Whatever.

Its the beauty of each sport! Γι αυτό και γουστάρουμε και rallycross πχ ...

p@nos
23/10/2017, 16:32
To 1983 το πήρε η Ferrari.



Και η Honda κινητήρες κατασκευάζει, εφόσον υπήρξε η σύγκριση νωρίτερα, και έχει πάρει 6 πρωταθλήματα. :p

Αλλοο πραγμα κατασκευαστης και αλλο πραγμα προμυθευτης κινητηρων...οι δυνατοτεροι κινητηρες στην φ1 εχουν φτιαχτει απο τη μπεμβε...επισης το μ3 μαζι με την 911 ειναι τα πιο επιτυχημενα αγωνιστικα αυτοκινητα ολων των εποχων...η χοντα ειναι αξιος κατασκευαστης σχεδιαστης κλπ αλλα μη τα ισοπεδωνουμε ολα

BLiTzER
23/10/2017, 16:35
Οκ, ας πούμε ότι συμφωνώ και έχεις δίκιο, αφού δεν το έχω ψάξει και δε θα το ψάξω τώρα, καθώς δε με ενδιαφέρει. Γιατί δεν έχει ούτε ένα πρωτάθλημα, αφού είχε τους δυνατότερους κινητήρες; Απλή απορία. Βλέπω στο wiki ότι σε 50+ χρόνια εμπλοκής στην F1, σαν "προμηθευτής" (αφού θεωρείς ότι η λέξη κάνει τη διαφορά) κινητήρων, είχε 19 νίκες. 19. Αγώνες. Σε 50+ χρόνια.

Έτσι, για σύγκριση, η Honda έχει 6 πρωταθλήματα και 69 νίκες σε 34 χρόνια. Ως προμηθευτής κινητήρων πάντα. Μάλιστα η τελευταία νίκη της, λέει, ήταν το 1992. :lol:

p@nos
23/10/2017, 16:41
Μηπως γιατι για να παρεις αγωνα θες και αλλα πραγματα εκτος απο γκαζι; Οπως μονοθεσιο; Ομαδα καλη; Καλο οδηγο;
Και η ντουκατι ειχε παραδοσιακα τουμπανο κινητηρα στα gp με το περισσοτερο γκαζικαι επερνε τοσα χρονια απο τα τρια το μακρυτερο

Ενα καλο τμημα δεν δινει τη νικη, γι αυτο κατεβαινουν ομαδες και οχι κινητηρες...

Το οτι δε κατεβασε ποτε ομαδα φ1 η μπεμβε δε σημαινει οτι δε ξερουν που τους πανε τα 4, ουτε η πορσε εχει κανει κατι στη φ1 οπως και πολλοι αλλοι κατασκευαστες

BLiTzER
23/10/2017, 16:44
Στο GP είναι μεγαλύτερες οι απαιτήσεις, πιο λεπτές οι ισορροπίες. Νόμιζα ότι στην F1 όλα τα αυτοκίνητα είναι πάνω κάτω τα ίδια και ουσιαστικά οι κινητήρες διαφέρουν. Δέχομαι τα γραφόμενά σου, γιατί έχω να παρακολουθήσω F1 από 12 χρονών. :p Απλά μου έκανε εντύπωση.