PDA

View Full Version : 4o ΤΑΤΟΙ ΦΙΛΠΑ AUTO- MOTO 2016!



Doberman
23/12/2015, 08:33
Χρόνια Πολλά σε όλους με ένα ευχάριστο νέο: Σύμφωνα με αρκετά ασφαλείς πληροφορίες, η ΦΙΛΠΑ θα διοργανώσει το 4ο Τατόι Auto Moto με αγώνες regularity και Super Classic το 2016. Η ημερομηνία έχει κλείσει και είναι η 12η Ιουνίου ( έχει γίνει δεκτή η αίτηση παραχώρησης του αεροδρομίου απο το ΓΕΑ). Πιθανόν να γίνει και ένας (επιπλέον) αγώνας Ιστορικών αυτοκινήτων Sporting με κανονισμούς FIA απο την ΟΜΑΕ, αν υπάρξει χρόνος στο πρόγραμμα. Για τις μοτοσυκλέτες θα ισχύουν όσα και το 2014, δηλαδή πιστοποιημένα δίκυκλα (με κάρτα FIVA) μοντέλα έως 1986, σε κατηγορίες Regularity και Super Classic (αν και καλό θα είναι η Λεσχη μας να προσδιορίσει κλάσεις και υποκατηγορίες στον κοινό αγώνα, που θα διαχωρίσουν τα racing απο τα νορμάλ στις απονομές). Φυσικά, επειδή η χώρα μας περπατάει σε κινούμενη άμμο, πολλά μπορεί να συμβούν ή να αλλάξουν μέχρι τότε. Ας κρατήσουμε την ελπίδα ζωντανή για βελτίωση της κατάστασης και ας είναι το Τατόι ΦΙΛΠΑ...bonus αντοχής!

sapila racing
23/12/2015, 08:58
Χρόνια Πολλά σε όλους με ένα ευχάριστο νέο: Σύμφωνα με αρκετά ασφαλείς πληροφορίες, η ΦΙΛΠΑ θα διοργανώσει το 4ο Τατόι Auto Moto με αγώνες regularity και Super Classic το 2016. Η ημερομηνία έχει κλείσει και είναι η 12η Ιουνίου ( έχει γίνει δεκτή η αίτηση παραχώρησης του αεροδρομίου απο το ΓΕΑ). Πιθανόν να γίνει και ένας (επιπλέον) αγώνας Ιστορικών αυτοκινήτων Sporting με κανονισμούς FIA απο την ΟΜΑΕ, αν υπάρξει χρόνος στο πρόγραμμα. Για τις μοτοσυκλέτες θα ισχύουν όσα και το 2014, δηλαδή πιστοποιημένα δίκυκλα (με κάρτα FIVA) μοντέλα έως 1986, σε κατηγορίες Regularity και Super Classic (αν και καλό θα είναι η Λεσχη μας να προσδιορίσει κλάσεις και υποκατηγορίες στον κοινό αγώνα, που θα διαχωρίσουν τα racing απο τα νορμάλ στις απονομές). Φυσικά, επειδή η χώρα μας περπατάει σε κινούμενη άμμο, πολλά μπορεί να συμβούν ή να αλλάξουν μέχρι τότε. Ας κρατήσουμε την ελπίδα ζωντανή για βελτίωση της κατάστασης και ας είναι το Τατόι ΦΙΛΠΑ...bonus αντοχής!

Ωραία νέα Δημήτρη! :)

Doberman
05/01/2016, 10:27
Χρόνια Πολλά σε κλασικούς και μοντέρνους! Για το 4ο Τατόϊ ΦΙΛΠΑ έπεσα μέσα κατά το ήμισυ: Η ΦΙΛΠΑ ανακοίνωσε στο πρόγραμμα του 2016 την ημερομηνία, που είναι 3 και 4 Σεπτεμβρίου. Πιθανόν η αρχική ημερομηνία που ήταν αρχές Ιουνίου να άλλαξε λόγω του ότι το Ιστορικό Ακρόπολις γίνεται στις 29 Μαϊου, και πολλοί υποψήφιοι συμμετέχοντες και στα δύο δεν θα είχαν έτοιμα αυτοκίνητα για Σιρκουϊ μέσα σε μία εβδομάδα. Οπως απο...αρχαιοτάτων χρόνων, βλέπουμε ότι και η μοτοσυκλέτα συνεχίζει να ακολουθεί το αυτοκίνητο όταν η Αρχή είναι κοινή (στην περίπτωσή μας FIVA, Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ). Ακριβώς όπως γινόταν για πολλές δεκαετίες με την ΕΛΠΑ σαν εκπρόσωπο FIA και FIM: Πρώτα έβγαιναν οι ημερομηνίες του αυτοκινήτου και αν περίσσευε κανένα Σαββατοκύριακο έκαναν και μοτοσυκλέτα (μεχρι και πάνω στην 25η Μαρτίου είχαν βάλει αγώνα!). Αυτό άλλαξε όταν η εκπροσώπηση της FIM στην Ελλάδα πέρασε στην ΑΜΟΤΟΕ. Και βλέπουμε ότι παρά την εξαετή κρίση, δεν έχει περάσει ούτε μια χρονιά που να μην γίνουν τα δίτροχα Πρωταθλήματα, ακόμα και το "ακριβό" της Ταχύτητας. Στις Ιστορικές μοτοσυκλέτες, δυστυχώς, δεν υπάρχει διεθνώς ξεχωριστή Αρχή (Ομοσπονδία) αλλά μόνο η FIVA, σαν Ομοσπονδία Ιστορικών ΟΧΗΜΑΤΩΝ (δίτροχων και τετράτροχων). Αντίστοιχα και στη χωρα μας η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ που κατά 99,9% είναι Ομοσπονδία Ιστορικού Αυτοκινήτου, προσπαθεί να ασχοληθεί και με τη μοτοσυκλέτα (μέσω της Λέσχης Φίλων Κλασικης Μοτοσυκλέτας, που είναι όμως ένα απλό μέλος της Ομοσπονδίας χωρίς θεσμικό ρόλο). Η αλήθεια είναι ότι απαιτείται/χρειάζεται μια "ανεξαρτητοποίηση" με ΔΥΝΑΤΗ Επιτροπή ΜΕΣΑ στην Ε.Ο ΦΙΛΠΑ. Ετσι θα μπορούσαν να γίνουν και σοβαρές (θεσμικές) συζητήσεις με την ΑΜΟΤΟΕ για την θεσμοθέτηση ενός Κυπέλλου Ιστορικής μοτοσυκλέτας. Γιατί το δυναμικό υπάρχει, και είναι κρίμα να μένει ανεκμετάλλευτο τόσα χρονια. Εν πάση περιπτώσει, το καλό νέο είναι ότι το 2016 θα γίνει τουλάχιστον η όμορφη εκδήλωση στο Τατόϊ στις 3 και 4 Σεπτεμβρίου. Μακάρι να μην υπάρξει πρόβλημα (πιο σωστά "δάκτυλος") και ματαιωθεί όπως έγινε πέρυσι.

buckley
05/01/2016, 14:43
Χρόνια Πολλά σε κλασικούς και μοντέρνους! Για το 4ο Τατόϊ ΦΙΛΠΑ έπεσα μέσα κατά το ήμισυ: Η ΦΙΛΠΑ ανακοίνωσε στο πρόγραμμα του 2016 την ημερομηνία, που είναι 3 και 4 Σεπτεμβρίου. Πιθανόν η αρχική ημερομηνία που ήταν αρχές Ιουνίου να άλλαξε λόγω του ότι το Ιστορικό Ακρόπολις γίνεται στις 29 Μαϊου, και πολλοί υποψήφιοι συμμετέχοντες και στα δύο δεν θα είχαν έτοιμα αυτοκίνητα για Σιρκουϊ μέσα σε μία εβδομάδα. Οπως απο...αρχαιοτάτων χρόνων, βλέπουμε ότι και η μοτοσυκλέτα συνεχίζει να ακολουθεί το αυτοκίνητο όταν η Αρχή είναι κοινή (στην περίπτωσή μας FIVA, Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ). Ακριβώς όπως γινόταν για πολλές δεκαετίες με την ΕΛΠΑ σαν εκπρόσωπο FIA και FIM: Πρώτα έβγαιναν οι ημερομηνίες του αυτοκινήτου και αν περίσσευε κανένα Σαββατοκύριακο έκαναν και μοτοσυκλέτα (μεχρι και πάνω στην 25η Μαρτίου είχαν βάλει αγώνα!). Αυτό άλλαξε όταν η εκπροσώπηση της FIM στην Ελλάδα πέρασε στην ΑΜΟΤΟΕ. Και βλέπουμε ότι παρά την εξαετή κρίση, δεν έχει περάσει ούτε μια χρονιά που να μην γίνουν τα δίτροχα Πρωταθλήματα, ακόμα και το "ακριβό" της Ταχύτητας. Στις Ιστορικές μοτοσυκλέτες, δυστυχώς, δεν υπάρχει διεθνώς ξεχωριστή Αρχή (Ομοσπονδία) αλλά μόνο η FIVA, σαν Ομοσπονδία Ιστορικών ΟΧΗΜΑΤΩΝ (δίτροχων και τετράτροχων). Αντίστοιχα και στη χωρα μας η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ που κατά 99,9% είναι Ομοσπονδία Ιστορικού Αυτοκινήτου, προσπαθεί να ασχοληθεί και με τη μοτοσυκλέτα (μέσω της Λέσχης Φίλων Κλασικης Μοτοσυκλέτας, που είναι όμως ένα απλό μέλος της Ομοσπονδίας χωρίς θεσμικό ρόλο). Η αλήθεια είναι ότι απαιτείται/χρειάζεται μια "ανεξαρτητοποίηση" με ΔΥΝΑΤΗ Επιτροπή ΜΕΣΑ στην Ε.Ο ΦΙΛΠΑ. Ετσι θα μπορούσαν να γίνουν και σοβαρές (θεσμικές) συζητήσεις με την ΑΜΟΤΟΕ για την θεσμοθέτηση ενός Κυπέλλου Ιστορικής μοτοσυκλέτας. Γιατί το δυναμικό υπάρχει, και είναι κρίμα να μένει ανεκμετάλλευτο τόσα χρονια. Εν πάση περιπτώσει, το καλό νέο είναι ότι το 2016 θα γίνει τουλάχιστον η όμορφη εκδήλωση στο Τατόϊ στις 3 και 4 Σεπτεμβρίου. Μακάρι να μην υπάρξει πρόβλημα (πιο σωστά "δάκτυλος") και ματαιωθεί όπως έγινε πέρυσι.

Παίζει δηλαδή να κατέβεις με το TZ ???

free rider
05/01/2016, 14:55
χαίρομαι που βλέπω τον doberman να γράφει στο μοτο.
χρόνια πολλά,
όμως


Μακάρι να μην υπάρξει πρόβλημα (πιο σωστά "δάκτυλος") και ματαιωθεί όπως έγινε πέρυσι.

γι αυτό θα με ενδιέφερε να μάθω μερικά πράγματα παραπάνω

GFawkes
05/01/2016, 15:00
Παίζει δηλαδή να κατέβεις με το TZ ???

Θα δουλευει;

Doberman
05/01/2016, 16:07
Χρόνια Πολλά Buckley, και ναι θα έχω το TZ 500, εφ' όσον όμως υπάρξουν μερικές ακόμα αγωνιστικές μοτοσυκλετες και τρέξουν ΕΚΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ καταταξης, με μια τιμητική απονομή ίσως, αν είναι περισσότερες απο 5. Το να τρέξουν ένα, δύο ή τρία καθαρόαιμα racers της δεκαετίας του '80 σε κοινή κατάταξη με τις υπόλοιπες κλασσικές, δεν νομίζω ότι τιμά κανέναν. Φυσικά να συμμετάσχουν, αλλά σαν "επίδειξη", εκτός κατάταξης. Αν ο κανονισμός τις δεχτεί κανονικά στη Γενική (όπως το 12-13-14), τότε θα φέρω το 500 να ακούσουμε γκαζιές στα πιτ, αλλά θα βάλω το Bultaco Astro στον αγώνα.
Αγαπητέ GFawkes Χρόνια Πολλά, και ναι, δουλεύει, είναι τσακμάκι, έχει γίνει προ εβδομάδων μερικό rebuild στο μοτέρ (λόγω της 20ετούς ακινησίας) και είναι έτοιμο για δράση. Μάνο λάστιχα θα βάλουμε τελευταία στιγμή, γιατί θα φοράει τις στάνταρντ ζάντες με ακτίνες, που είναι στενές (2.50-18 εμπρός και 3.50-18 πίσω) και φορούν λάστιχα 3.25-18 και 4.00/5.75-18 (είναι η μεταβλητή "κορώνα" του σλικ).
Χρόνια Πολλά Free Rider, και επαναλαμβάνω ότι το moto.gr είναι ότι πιο αληθινό και πραγματικό έχει σχέση με τη μοτοσυκλέτα και τον κόσμο της σήμερα στη χώρα μας. Οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι έχουν το δικό τους βήμα και κατά την άποψή μου δεν θα πρέπει να συμμετέχουν σε φόρα ιδιωτών, παρά μόνο για να δώσουν κάποια πληροφορία και φυσικά για το κέφι τους σαν ιδιώτες κι αυτοί. Ετσι, δεν θα απαντήσω αναλυτικά στην απορία σου περί "δακτύλου", παρά μόνο με τα όσα έμαθα κι εγώ (σαν ενδιαφερόμενος συμμετέχων και ΟΧΙ σαν δημοσιογράφος, γιατί ούτως ή άλλως ποτέ δεν είχα καλή πληροφόρηση λόγω του ότι ήμουν εκτός κυκλωμάτων και -μόνο- επί μοτοσυκλετών!). Λοιπόν, η επίσημη θέση της ΦΙΛΠΑ για πέρυσι ήταν ότι η διοργάνωση του Τατοίου ήταν πολύ κουραστική και ιδίως ψυχοφθόρος για τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής, λόγω των υπερβολικών μέτρων ασφαλείας που ζητούσε η διοίκηση του αεροδρομίου αλλά και του ασφυκτικά μικρού χρόνου στησίματος-ξεστησίματος της πίστας για μια τέτοια διοργάνωση. Και αυτό είναι αλήθεια, όπως θα θυμούνται αρκετοί φίλοι με τις δηλώσεις αυτοκινήτων, ταυτοτήτων και... ασφάλειας των ΙΧ που ζητούσε η ΦΙΛΠΑ το 2014 απο τους συμμετέχοντες. Ομως, η άποψή μου είναι ότι οι οργανωτές των αγώνων είναι το ίδιο φανατικοί με τους συμμετέχοντες, και παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, θα έκαναν το Τατόι πέρυσι. Τι μπορεί να συνέβη; Να μην υπήρξε συνεννόηση με την ΟΜΑΕ, την Ομοσπονδία Αγωνιστικού Αυτοκινήτου, που θεωρούσε το Τατόι "αγώνα ταχύτητος" και όχι regularity (δεν είχε άδικο βέβαια, άλλο αν τα προσχήματα "τηρούντο" με περιορισμό στην μ.ω.τ. λόγω των σικαίην με τις αχυρόμπαλλες). Η συνδιοργάνωση ΟΜΑΕ-ΦΙΛΠΑ συζητήθηκε, αλλά μάλλον κόλλησε σε βασικά θέματα όπως: α) Ο οργανωτής πρέπει να είναι Αθλητικό Σωματείο μέλος της ΟΜΑΕ για να έχουν τα μέλη του άδεια αθλητού και να μπορέσουν να ασφαλιστούν (η ΦΙΛΠΑ όμως είναι μέλος της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ που επισης είναι αναγνωρισμένη Ομοσπονδία αλλά ΟΧΙ για αγώνες). β) Ολοι οι συμμετέχοντες έπρεπε να γραφτούν μέλη σε Αθλητικό Σωματείο για να μπορέσουν να εκδώσουν άδεια αθλητού "παιδιάς" για την regularity ή κανονική για τον αγώνα sporting. γ) Τα αυτοκίνητα που θα συμμετείχαν (και ήταν πολλά το 2014, πάνω απο 70 για sporting!) θα έπρεπε να έχουν όλα μέτρα ασφαλείας FIA σε ισχύ, δηλαδή ζώνες, καθίσματα, φόρμες, κράνη, κτλ. Αν με ρωτήσετε, σίγουρα έτσι θα έπρεπε να είναι. Ομως, ούτε το 10% δεν θα περνούσε, ούτε φυσικά θα έμπαιναν οι συμμετέχοντες στην δαπάνη αγοράς εξοπλισμού. Στις μοτοσυκλέτες δεν υπάρχει θέμα γιατί δεν ασχολείται η ΑΜΟΤΟΕ, αλλά και γιατί οι περισσότερες μοτοσυκλέτες και, θα έλεγα, όλοι οι αναβάτες, είναι πολύ εντάξει στα θέματα ασφαλείας. Για τον επόμενο Σεπτέμβριο, όπως ήδη έγραψα στο αρχικό μου post, έχει βρεθεί η φόρμουλα συνδιοργάνωσης, δηλαδή θα γίνει ο αγώνας regularity και super classic της ΦΙΛΠΑ (αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών) και κατόπιν, με κάποιο Αθλητικό Σωματείο της ΟΜΑΕ σαν οργανωτή, θα γίνει και ένας αγώνας Ιστορικών sporting, για όσους οδηγούς και αυτοκίνητα έχουν άδεια αθλητού και εξοπλισμό ασφαλείας FΙΑ. Αυτά είναι όσα γνωρίζω (και υποθέτω) εγώ, και όποιος ξέρει/μάθει κάτι παραπάνω, ας συμπληρώσει/διορθώσει.

free rider
05/01/2016, 17:34
Ευχαριστώ για την απάντησή σου,

Βέβαια, αν δεν είναι παρακινδυνευμένο, θα σου πρότεινα κάποια στιγμή και εάν πιστεύεις ότι θα ήταν εποικοδομητικό για την ενημέρωση όλων μας,
να οργάνωνες ένα θέμα ή μια συζήτηση σαν ιδιώτης για τα τεκταινόμενα στις αγωνιστικές λέσχες με διεισδυτικές αναφορές όπου και όπως πιστεύεις.
Θα μπορούσες να ξεκινούσες από την απλή αναφορά του πως μπορεί κάποιος να συμμετάσχει σε αγώνες moto ή και auto, το ιεραρχικό οργανόγραμμα των αγωνιστικών λεσχών, τις απαραίτητες προϋποθέσεις και να επεκτείνεις το θέμα όπου πιστεύεις ότι θα ήταν καλύτερο για την ενημέρωση μας.

Καλή Χρονιά

Ichigo
06/01/2016, 00:54
Παίζει δηλαδή να κατέβεις με το TZ ???

Βρε αθεόφοβε μέχρι να δω το ΤΖ500 αφενός γούρλωσα τα μάτια γιατί νόμιζα ότι έπαιζε 349965 :uplate: αφετέρου για κλάσματα δευτερολέπτου έσπαγα το τσερβέλο μου :bawl: να φανταστώ ποιος μπορούσε να χει ένα τέτοιο Ελλάδα. (γιατί ο πεινασμένος πάντα καρβέλια θα ονειρεύεται :D)

Άντε μακάρι να μας κάνει καλό καιρό και να ετοιμάσετε όλοι τα διαμάνατια σας να ρουφήξουμε vintage μοτοτζούρα παλιατζούρας!!! :beer:

sapila racing
06/01/2016, 20:35
Οπως και να έχει καλό θα είναι να ξαναγίνει το Τατόι, το ευχαριστιέται πολύς κόσμος.
Βεβαια πάλι οι μοτοσυκλέτες θα είναι το 'συμπλήρωμα' όπως ανεφερε κι ο doberman, αυτό δεν αλλάζει.
Ας ελπίσουμε να γίνει λοιπόν.
Υπολογίζω οτι η 'πίστα' θα είναι η ίδια με πέρσι σχεδόν, αλλά λίγο ακόμα πιο κλειστή.
Ισως και να τρέξω με πιο γρήγορη μοτο αυτή τη φορά αν και το BMW είναι καλό στο Τατοι.

buckley
07/01/2016, 08:45
Χρόνια Πολλά Bukcley, και ναι θα έχω το TZ 500, εφ' όσον όμως υπάρξουν μερικές ακόμα αγωνιστικές μοτοσυκλετες και τρέξουν ΕΚΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ καταταξης, με μια τιμητική απονομή ίσως, αν είναι περισσότερες απο 5. Το να τρέξουν ένα, δύο ή τρία καθαρόαιμα racers της δεκαετίας του '80 σε κοινή κατάταξη με τις υπόλοιπες κλασσικές, δεν νομίζω ότι τιμά κανέναν. Φυσικά να συμμετάσχουν, αλλά σαν "επίδειξη", εκτός κατάταξης. Αν ο κανονισμός τις δεχτεί κανονικά στη Γενική (όπως το 12-13-14), τότε θα φέρω το 500 να ακούσουμε γκαζιές στα πιτ, αλλά θα βάλω το Bultaco Astro στον αγώνα.
Αγαπητέ GFawkes Χρόνια Πολλά, και ναι, δουλεύει, είναι τσακμάκι, έχει γίνει προ εβδομάδων μερικό rebuild στο μοτέρ (λόγω της 20ετούς ακινησίας) και είναι έτοιμο για δράση. Μάνο λάστιχα θα βάλουμε τελευταία στιγμή, γιατί θα φοράει τις στάνταρντ ζάντες με ακτίνες, που είναι στενές (2.50-18 εμπρός και 3.50-18 πίσω) και φορούν λάστιχα 3.25-18 και 4.00/5.75-18 (είναι η μεταβλητή "κορώνα" του σλικ).
Χρόνια Πολλά Free Rider, και επαναλαμβάνω ότι το moto.gr είναι ότι πιο αληθινό και πραγματικό έχει σχέση με τη μοτοσυκλέτα και τον κόσμο της σήμερα στη χώρα μας. Οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι έχουν το δικό τους βήμα και κατά την άποψή μου δεν θα πρέπει να συμμετέχουν σε φόρα ιδιωτών, παρά μόνο για να δώσουν κάποια πληροφορία και φυσικά για το κέφι τους σαν ιδιώτες κι αυτοί. Ετσι, δεν θα απαντήσω αναλυτικά στην απορία σου περί "δακτύλου", παρά μόνο με τα όσα έμαθα κι εγώ (σαν ενδιαφερόμενος συμμετέχων και ΟΧΙ σαν δημοσιογράφος, γιατί ούτως ή άλλως ποτέ δεν είχα καλή πληροφόρηση λόγω του ότι ήμουν εκτός κυκλωμάτων και -μόνο- επί μοτοσυκλετών!). Λοιπόν, η επίσημη θέση της ΦΙΛΠΑ για πέρυσι ήταν ότι η διοργάνωση του Τατοίου ήταν πολύ κουραστική και ιδίως ψυχοφθόρος για τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής, λόγω των υπερβολικών μέτρων ασφαλείας που ζητούσε η διοίκηση του αεροδρομίου αλλά και του ασφυκτικά μικρού χρόνου στησίματος-ξεστησίματος της πίστας για μια τέτοια διοργάνωση. Και αυτό είναι αλήθεια, όπως θα θυμούνται αρκετοί φίλοι με τις δηλώσεις αυτοκινήτων, ταυτοτήτων και... ασφάλειας των ΙΧ που ζητούσε η ΦΙΛΠΑ το 2014 απο τους συμμετέχοντες. Ομως, η άποψή μου είναι ότι οι οργανωτές των αγώνων είναι το ίδιο φανατικοί με τους συμμετέχοντες, και παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, θα έκαναν το Τατόι πέρυσι. Τι μπορεί να συνέβη; Να μην υπήρξε συνεννόηση με την ΟΜΑΕ, την Ομοσπονδία Αγωνιστικού Αυτοκινήτου, που θεωρούσε το Τατόι "αγώνα ταχύτητος" και όχι regularity (δεν είχε άδικο βέβαια, άλλο αν τα προσχήματα "τηρούντο" με περιορισμό στην μ.ω.τ. λόγω των σικαίην με τις αχυρόμπαλλες). Η συνδιοργάνωση ΟΜΑΕ-ΦΙΛΠΑ συζητήθηκε, αλλά μάλλον κόλλησε σε βασικά θέματα όπως: α) Ο οργανωτής πρέπει να είναι Αθλητικό Σωματείο μέλος της ΟΜΑΕ για να έχουν τα μέλη του άδεια αθλητού και να μπορέσουν να ασφαλιστούν (η ΦΙΛΠΑ όμως είναι μέλος της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ που επισης είναι αναγνωρισμένη Ομοσπονδία αλλά ΟΧΙ για αγώνες). β) Ολοι οι συμμετέχοντες έπρεπε να γραφτούν μέλη σε Αθλητικό Σωματείο για να μπορέσουν να εκδώσουν άδεια αθλητού "παιδιάς" για την regularity ή κανονική για τον αγώνα sporting. γ) Τα αυτοκίνητα που θα συμμετείχαν (και ήταν πολλά το 2014, πάνω απο 70 για sporting!) θα έπρεπε να έχουν όλα μέτρα ασφαλείας FIA σε ισχύ, δηλαδή ζώνες, καθίσματα, φόρμες, κράνη, κτλ. Αν με ρωτήσετε, σίγουρα έτσι θα έπρεπε να είναι. Ομως, ούτε το 10% δεν θα περνούσε, ούτε φυσικά θα έμπαιναν οι συμμετέχοντες στην δαπάνη αγοράς εξοπλισμού. Στις μοτοσυκλέτες δεν υπάρχει θέμα γιατί δεν ασχολείται η ΑΜΟΤΟΕ, αλλά και γιατί οι περισσότερες μοτοσυκλέτες και, θα έλεγα, όλοι οι αναβάτες, είναι πολύ εντάξει στα θέματα ασφαλείας. Για τον επόμενο Σεπτέμβριο, όπως ήδη έγραψα στο αρχικό μου post, έχει βρεθεί η φόρμουλα συνδιοργάνωσης, δηλαδή θα γίνει ο αγώνας regularity και super classic της ΦΙΛΠΑ (αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών) και κατόπιν, με κάποιο Αθλητικό Σωματείο της ΟΜΑΕ σαν οργανωτή, θα γίνει και ένας αγώνας Ιστορικών sporting, για όσους οδηγούς και αυτοκίνητα έχουν άδεια αθλητού και εξοπλισμό ασφαλείας FΙΑ. Αυτά είναι όσα γνωρίζω (και υποθέτω) εγώ, και όποιος ξέρει/μάθει κάτι παραπάνω, ας συμπληρώσει/διορθώσει.

Χρόνια πολλά Δημήτρη ,σιγά μη δεν ψήσεις 5-6 συναθλητές σου να κατέβουν.Ξεκίνα από τώρα όμως να έχουν το χρόνο να ετοιμάσουν τα μοτόρια...

GFawkes
07/01/2016, 08:54
, εφ' όσον όμως υπάρξουν μερικές ακόμα αγωνιστικές μοτοσυκλετες και τρέξουν ΕΚΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ καταταξης, με μια τιμητική απονομή ίσως, αν είναι περισσότερες απο 5. Το να τρέξουν ένα, δύο ή τρία καθαρόαιμα racers της δεκαετίας του '80 σε κοινή κατάταξη με τις υπόλοιπες κλασσικές, δεν νομίζω ότι τιμά κανέναν. Φυσικά να συμμετάσχουν, αλλά σαν "επίδειξη", εκτός κατάταξης. Αν ο κανονισμός τις δεχτεί κανονικά στη Γενική (όπως το 12-13-14), τότε θα φέρω το 500 να ακούσουμε γκαζιές στα πιτ, αλλά θα βάλω το Bultaco Astro στον αγώνα..


Μακαρι να γινει ετσι Δημητρη

αυτο ελεγα και περσι εδω στο moto.gr να γινει, και καποιοι πεσανε να με φανε...

Θα ηταν πολυ καλο να δουμε μερικες παλιες δοξες και τις καλλονες τους...
:beer:

buckley
07/01/2016, 09:11
Το j δεν έχεις αν θυμάμαι καλά Δημήτρη ,πάρε φωτό από Hockenheim classics 2009.

349992

sapila racing
07/01/2016, 09:27
Το j δεν έχεις αν θυμάμαι καλά Δημήτρη ,πάρε φωτό από Hockenheim classics 2009.



Τι φωτό μας βαζεις ρε παναγιώτη, που το παει ο άνθρωπος το μηχανακι βόλτα....

Δημήτρη στο moto.gr εχουμε κι ενα παιχνίδι γνώσεων για κλασσικές μοτοσυκλέτες που παίζαμε απο παλιά και εχεις μπεί κι εσύ φυσικά. :beer:
Είναι πριν 8 χρόνια!
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=68203&p=953088&viewfull=1#post953088

Και η φωτό από το kyalami που είχα βρεί τότε ψαχνοντας στο νετ.

DAYMAN
07/01/2016, 09:52
ας ελπισουμε οτι θα γινει η εκδηλωση

sapila racing
03/08/2016, 21:13
Τελικά αναβλήθηκε για 6-7/5/2017....

http://www.philpa.gr/el/126-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%B7-4%CE%BF%CF%85-circuit-%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%8A-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CF%80%CE%B1-2016.html

astroman76
04/08/2016, 12:17
πρεπει να γηνει κατι Σερρες αλλα οι πιο πολλοι με κλασσικα προτιμουν να τα γιαλιζουν πλεον παρα να τα οδηγουν στην Ελλαδα ειδικα σε πιστα που ειναι το στοιχειο τους

sapila racing
04/08/2016, 12:27
πρεπει να γηνει κατι Σερρες αλλα οι πιο πολλοι με κλασσικα προτιμουν να τα γιαλιζουν πλεον παρα να τα οδηγουν στην Ελλαδα ειδικα σε πιστα που ειναι το στοιχειο τους

Δεν είναι ακριβώς έτσι, μην τα ισοπεδώνεις όλα γιατι υπαρχει κόσμος κάνει προσπάθειες εδώ και χρόνια!

Η Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας διοργάνωσε μεσα σε 8 μήνες 2 trackday κλασσικών στα Μέγαρα, με ενα λογικό κόστος. Το 1ο εγινε Σεπτέμβριο του 2015 και το 2ο Μάιο του 2016. Οι συμμετοχές ήταν αρκετές και έπεται και συνέχεια.
Αν πανε ολα καλά το επόμενο είναι προγραμματισμένο για 23 Οκτωβρίου στα Μέγαρα!



Το να γίνει event κλασσικών στις Σέρρες εχει συζητηθεί αλλά το κόστος είναι πολύ μεγάλο και είναι δύσκολο να μαζευτόύν συμμετοχές.

MG-KTiNoS
06/08/2016, 19:21
πρεπει να γηνει κατι Σερρες αλλα οι πιο πολλοι με κλασσικα προτιμουν να τα γιαλιζουν πλεον παρα να τα οδηγουν στην Ελλαδα ειδικα σε πιστα που ειναι το στοιχειο τους

υπ΄ρχουν κι αυτοί υπάρχουν και οι άλλοι....

astroman76
07/08/2016, 13:40
Δεν είναι ακριβώς έτσι, μην τα ισοπεδώνεις όλα γιατι υπαρχει κόσμος κάνει προσπάθειες εδώ και χρόνια!

Η Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας διοργάνωσε μεσα σε 8 μήνες 2 trackday κλασσικών στα Μέγαρα, με ενα λογικό κόστος. Το 1ο εγινε Σεπτέμβριο του 2015 και το 2ο Μάιο του 2016. Οι συμμετοχές ήταν αρκετές και έπεται και συνέχεια.
Αν πανε ολα καλά το επόμενο είναι προγραμματισμένο για 23 Οκτωβρίου στα Μέγαρα!



Το να γίνει event κλασσικών στις Σέρρες εχει συζητηθεί αλλά το κόστος είναι πολύ μεγάλο και είναι δύσκολο να μαζευτόύν συμμετοχές.

Σαπιλα δεν μηλαω για τα 10-15 μηχανακια που ο αλλος θα το βαλει μεσα και θα το παει... σιγουρα υπαρχουν παρα πολλοι με κλασσικα σπορ μηχανακια που τα κρατανε σαν μουσεια και ελαχηστοι που θα τα βελτιωσουν για να πανε καλα στην πιστα...

τα εχεις δει στην Ριεκα...

sapila racing
08/08/2016, 09:49
Σαπιλα δεν μηλαω για τα 10-15 μηχανακια που ο αλλος θα το βαλει μεσα και θα το παει... σιγουρα υπαρχουν παρα πολλοι με κλασσικα σπορ μηχανακια που τα κρατανε σαν μουσεια και ελαχηστοι που θα τα βελτιωσουν για να πανε καλα στην πιστα...

τα εχεις δει στην Ριεκα...

Τα έχω δεί, αλλά εδώ είναι Ελλάδα και προσπαθούμε οτι μπορούμε!
Σίγουρα πολλά είναι στα σαλόνια, αλλά είναι και καποιοι που το παλεύουν.