View Full Version : sv1000 vs all...
Σκέφτομαι να προσθέσω ένα ακόμα μηχανάκι στο γκαράζ μου προς την άνοιξη, με ενδεχόμενο να φάω πολύ παντόφλα. Θα πέσει το απαραίτητο ψήσιμο βέβαια μέσα στο χειμώνα... :evil:
Σκέφτομαι σοβαρά λοιπόν το sv1000 το οποίο πραγματικά έχει αντικειμενικά κάποιες αρετές, όμως αφού μιλάμε για μεταχειρισμένο των 2500-3500 ευρώ, παίζει σύγκριση με κάποια ακόμα:
tuono, tlr1000, gsxr1000 k4-k5.
Ο σκοπός για τον οποίο προορίζεται είναι για πίστα και για βόλτες. Δεν με ενδιαφέρει λοιπόν η κατανάλωση και η άνεση ιδιαίτερα αλλά ούτε και τα απόλυτα ρεκόρ πίστας, αλλά πιο πολύ η συμπεριφορά του κινητήρα, το στήσιμο, και η απόλαυση στην πίστα και στις βόλτες.
Σκεφτόμουν λοιπόν ότι αν μέσα στον προϋπολογισμό χωρέσει ένα καλοστημένο sv1000 ή ένα μαμά sv και προσθέσω εγώ τα απαραίτητα εξτραδάκια, νομίζω ότι μου αρκούν τα 110 αλογάκια του όπως τα βγάζει στην άσφαλτο για να κάνω αυτό που θέλω. Όμως επειδή ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, το tuono έχει σαφώς ένα πιο έτοιμο και καλύτερο στήσιμο και λίιιγη δύναμη περισσότερη. Δεν το έχω καβαλήσει βέβαια. Το gsxr είναι σαφώς το καταλληλότερο για πίστα αλλά δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα βρεθεί κάτι στα λεφτά που δίνω, και σαφώς τι μαζέματα μπορεί να θέλει. Τέλος σκέφτομαι ότι ίσως περισσεύει για τα μέγαρα που είναι δίπλα μας, και συνεπώς θα πηγαίνει μόνο 4-5 φορές το χρόνο Σέρρες... Ενδεχομένως να μην είναι και το ίδιο απολαυστικό σε βόλτα με στροφιλίκια, φουρκέτες κλπ.... το tlr είναι κάτι που είχα καβαλήσει αρκετά πιο μικρός και μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση παρ' όλο που τότε είχα R1. Θα το σκεφτόμουν επίσης σοβαρά. Θα έγραφα και για vtr sp2 αλλά δεν παίζουν γενικά στις αγγελίες, ούτε στα λεφτά που κοιτάω....
Ακούω με ενδιαφέρον γνώμες....
Παντως αν παρεις μαμα,να ξερεις οτι αναρτησεις-φρενα θελουν πεταμα και αλλαγη.
Αρκετα τραχια λειτουργια κινητηρα.και εγω v2 εχω αλλα στο sv με πονεσαν τα χερια,παρκινσον επαθα.
Κατα τα αλλα απο δυναμη καλο ειναι,μια 270αρα κοντερισια τη βγαζει.
Εγω θα προτιμουσα τουονο.Πιστευω οτι μιλας για πρωτης γενιας ετσι?
Πιστευω οτι μιλας για πρωτης γενιας ετσι?
ότι βρεθεί σε καλύτερη τιμή, την περίοδο που θα ψάχνω...
spyrakos35
28/12/2015, 13:37
Βγαζαν κατι θεματακια αυτα αλλα λογικα θα τα εχει φτιαξει ο προηγουμενος
RaGe_Raptor
28/12/2015, 13:50
Καταρχήν 4-5 φορές το χρόνο Σέρρες δικαιολογούν απόλυτα την αγορά ss. Οπότε αφού βάζεις και το Tuono εγώ θα έλεγα RSV Mille . Αν μπορείς να βρεις Κ5-Κ6 1000 σε "καλή" κατάσταση το μόνο που θα χρειαστείς είναι φρένα κι ένα service στις μαμά αναρτήσεις που είναι πολύ καλύτερες απ'ότι πιστεύεται (ίσως κι ελατήρια ανάλογα του βάρους σου)...μπορεί και να είμαι biased αλλά παίρνεις ΠΟΛΥ μηχανάκι για τα λεφτά που δίνεις.
Pan (dvs)
28/12/2015, 13:55
Σκέφτομαι να προσθέσω ένα ακόμα μηχανάκι στο γκαράζ μου προς την άνοιξη, με ενδεχόμενο να φάω πολύ παντόφλα. Θα πέσει το απαραίτητο ψήσιμο βέβαια μέσα στο χειμώνα... :evil:
...........
Ξεκινα με την παρακατω φωτο,καμμια,μα καμμια γυναικα δεν μπορει να αντισταθει στο κοκκινο χρωμα.Μολις παρεις εγκριση,το παιζεις ΣΥΡΙΖΑΣ και κανεις οτι γουσταρεις.
349087
Κατα τα τ αλλα κινητηρας απο το στρωμα.Με καναδυο που μιλησα,δεν τα σπαει,αλλα δεν το αλλαζουνε με τιποτε.Προβληματα δεν τους εβγαλε.Το εχω ξαναπει και το ξαναλεω:πολυ αδικημενη μηχανη.
RaGe_Raptor
28/12/2015, 13:55
Επίσης δε θα απέκλεια κανένα 600 από το 2006 και μετά ή 750 που είναι δυσεύρετα και φυσικά 675. Όποιο βρεθεί στην καλύτερη αναλογία τιμής/κατάστασης.
Τουνο θα επαιρνα
Πιο fun bike...
παρτο καλο ειναι!οταν και αν θες ελα να κανεις μια βολτα το δικο μου για να μην μηλαμε στον αερα!:smokin:
απο αναρτησεις μονο θα κανεις κατι αν θες για πιστα.θελουν αλλαγη αν πας για χρονους και τα σχετικα!
οτι αλλο θες ρωτας φιλε αν ξερω να σου πω!
SHOOTER045
28/12/2015, 14:42
Επίσης δε θα απέκλεια κανένα 600 από το 2006 και μετά ή 750 που είναι δυσεύρετα και φυσικά 675. Όποιο βρεθεί στην καλύτερη αναλογία τιμής/κατάστασης.
Αν δεν αποκλείσει τα 600/650
Sv650 που το είχα
Και + πολλά για το 1000
RaGe_Raptor
28/12/2015, 15:18
http://www.motorcyclistonline.com/how-to-buy-used-2003-2005-aprilia-tuono-mc-garage-tips?src=SOC&dom=tw
free rider
28/12/2015, 15:56
http://www.motorcyclistonline.com/how-to-buy-used-2003-2005-aprilia-tuono-mc-garage-tips?src=SOC&dom=tw
πάντως αυτά που λένε για bad electrics είναι μύθος
απο ασχετίλα ιδιοκτητών υποφέρει το απρίλια
L.omerta
28/12/2015, 16:00
Φίλε μου πριν ένα χρονο σχεδόν ήμουν στην ίδια αναζήτηση αν και έτεινα πιο πολύ στο τουόνο! Ευτυχώς και βρήκα ένα προσεγμένο και το πήρα! Η καλύτερη αγορά που έχω κάνει ποτέ. Το χρησιμοποιώ και σαν καθημερίνο μέσο! Ρουφάει αρκετά αν και αυτό το ξέρεις ήδη. Το μόνο αρνητικό που έχω δει (αν το δεις για αρνητικό...) είναι η θέση του συνεπιβάτη, παραείναι ψηλά. Πολύ φαν bike όπως είπε και κάποιος πιο πάνω!!
RaGe_Raptor
28/12/2015, 16:00
πάντως αυτά που λένε για bad electrics είναι μύθος
απο ασχετίλα ιδιοκτητών υποφέρει το απρίλια
βασικά έχει βάση ο μύθος,γενικά για τα aprilia. 2010 RSV4 άλλαξε όργανα στην εγγύηση ,2011 Tuono V4 τράβηξε έξτρα γραμμή γείωσης από μπαταρία για να παίρνει μπρος.γενικά τέτοια προβληματάκια συντηρούν και δικαιολογούν τον "μύθο"
bros400pgm
28/12/2015, 16:02
βασικά έχει βάση ο μύθος,γενικά για τα aprilia. 2010 RSV4 άλλαξε όργανα στην εγγύηση ,2011 Tuono V4 τράβηξε έξτρα γραμμή γείωσης από μπαταρία για να παίρνει μπρος.γενικά τέτοια προβληματάκια συντηρούν και δικαιολογούν τον "μύθο"
:lol:
free rider
28/12/2015, 16:03
βασικά έχει βάση ο μύθος,γενικά για τα aprilia. 2010 RSV4 άλλαξε όργανα στην εγγύηση ,2011 Tuono V4 τράβηξε έξτρα γραμμή γείωσης από μπαταρία για να παίρνει μπρος.γενικά τέτοια προβληματάκια συντηρούν και δικαιολογούν τον "μύθο"
επί πέντε χρονάκια δεν με πρόδωσε ποτέ, απλά ήθελε να του κάνεις τα χούγια του
αλλιώς... άστα
giannis113
28/12/2015, 16:05
Παιδες μην ακουω για παντοφλες, εγγρισεις, κλπ κλπ ..
Μεινετε πιστοι στο προτυπο του μηχανοβιου αλητη αισθηματια.
Ειχα το 650 το 1000 ειναι οτι λειπει απο το 650 δηλαδη παραπανω γκαζι.
Λεει πολυ γιατι δεν καιει πολυ ειναι αρκετα αξιοπιστο. Αν το βελτιωσεις κιολας περιφεριακα θα δεις οτι στην πιστα σπερνει.
spyrakos35
28/12/2015, 16:13
Παιδες μην ακουω για παντοφλες, εγγρισεις, κλπ κλπ ..
Μεινετε πιστοι στο προτυπο του μηχανοβιου αλητη αισθηματια.
Ειχα το 650 το 1000 ειναι οτι λειπει απο το 650 δηλαδη παραπανω γκαζι.
Λεει πολυ γιατι δεν καιει πολυ ειναι αρκετα αξιοπιστο. Αν το βελτιωσεις κιολας περιφεριακα θα δεις οτι στην πιστα σπερνει.
το εσβέ αυτό?
sapila racing
28/12/2015, 16:15
SV1000 για track bike?
Η γνωμη μου είναι οτι θέλει τόσα περιφερειακά που δεν αξίζει. Αν το θες για βόλτες ΟΚ.
RaGe_Raptor
28/12/2015, 16:22
SV1000 για track bike?
Η γνωμη μου είναι οτι θέλει τόσα περιφερειακά που δεν αξίζει. Αν το θες για βόλτες ΟΚ.
έτσι ακριβώς.είναι βάση για να γίνει καλό track-bike αλλά θέλει πολλά για να φτάσει σ'αυτό το επίπεδο. γι'αυτό και σου πρότεινα όλα τα ss :tooth:
argiris34
28/12/2015, 18:10
Να πω και γω την παπαρα μου μιας και στησαμε πιν απο κατι χρονια ενος φιλου
Μαμα αναρτησεις για πεταμα. (τελεια)
Μπροστινο απο gsxr και αν θες να κρατησεις τα μαμα{ψηλα} κλιπ ον ανοιγονται στην διαμετρο τους.
Πισω ή ohlins White power ή απο gsxr αλλα δεν θυμαμαι πιο ταιριαζει απο αποψη μηκους διαδρομης, το βρισκεις απο καποιον κατολογο της ohlins wp κτλ κοιτωντας τα μηκη και τις διαδρομες πιο σου ταιριαζει.
Απο μοτερ εξατμιση φιλτρο yoshi box εδωσαν κατι ψηλα πιο πολυ ευστροφια ομως μετα τις 7.5 ψοφαγε, η λυση ενα κοβεις ενα καλωδιο στην ηλεκτρονικη και συνεχιζει να ανεβαζειβμεχρι τα 110 περιπου αλογα εκει που εμενε φλατ στα 95 μετα τις 7.5 χωρις να χασει τιποτα χαμηλα αν θελεις κιαλλα υπερκυβισμος ή καλυτερα τουονο.
Παντως με αυτες τις αλλαγες το μηχανακι ηταν απολαυση
Αυτα και καλη πρωτοχρονια
Κατα τα τ αλλα κινητηρας απο το στρωμα
Καμια σχεση με το στρωμα.
Αμα ηταν ιδιος πως θα εβγαζε το ενα 20 ιππους παραπανω.
Παντως ναι,εαν το θες για track bike ,εκτος και εαν εχεις διαθεση να ριξεις χρημα ,δες κανα ss ετοιμο.
Pan (dvs)
28/12/2015, 19:47
Καμια σχεση με το στρωμα.
Αμα ηταν ιδιος πως θα εβγαζε το ενα 20 ιππους παραπανω.
Παντως ναι,εαν το θες για track bike ,εκτος και εαν εχεις διαθεση να ριξεις χρημα ,δες κανα ss ετοιμο.
Μου το εχει μεταφερει ιδιοκτητης sv.Απο το μεσημερι προσπαθω να βρω κατι σχετικο στο google αλλα δεν βρισκω κατι που να το πιστοποιει.Μπορει να εχεις δικιο.
ιδιο μοτερ με μικροδιαφορες και 20 περιπου αλογα παραπανω εχει!
στο 1000 παντα
Pan (dvs)
28/12/2015, 19:55
Μου το εχει μεταφερει ιδιοκτητης sv.Απο το μεσημερι προσπαθω να βρω κατι σχετικο στο google αλλα δεν βρισκω κατι που να το πιστοποιει.Μπορει να εχεις δικιο.
ιδιο μοτερ με μικροδιαφορες και 20 περιπου αλογα παραπανω εχει!
στο 1000 παντα
Οχι ρε δεν εχεις δικιο.:smokin:
:beer:
χαχαχα ετσι μου ειπαν βρε φιλαρακι...λες να με μπινιαραν??:bawl:
RaGe_Raptor
28/12/2015, 19:58
το μοτέρ του tlr είναι . απο εκεί ξεκίνησαν όλα. και οι μεταγενέστεροι ήταν οι ίδιοι βασικά, retuned για το χαρακτήρα της εκάστοτε μοτο
Pan (dvs)
28/12/2015, 19:59
χαχαχα ετσι μου ειπαν βρε φιλαρακι...λες να με μπινιαραν??:bawl:
Εσυ εχεις ο Dant δεν εχει.
Εσυ εχεις ο Dant δεν εχει.
και το παιδι ιδιο μοτερ εχει δεν ξερω αν ειναι 1000 τοu raptor
devil's animal
28/12/2015, 20:26
ss 1000
δινονται πλεον τσαμπα και ειναι οτι καταλληλοτερο για πιστα...
δεν χρειαζονται τιποτα...αντε καμια τρομπα φρενου ή κανενα σωληνακι υψηλης και ειναι ready to race μηχανακια...
Οπως ειπωθηκε,απο το μοτερ του tl ξεκινησαν ολα.
Δε γινεται να ειναι ιδια μοτερ και το ενα να βγαζει 90 και το αλλο 110.
Στο 650 τουλαχιστον,εχουν διαφορετικο στροφαλο,εισαγωγες,σωματα ψεκασμου,φιλτροκουτι,εκκεντροφορους και φυσικα προγραμμα.
Φανταζομαι οτι τετοιες διαφορες θα εχουν και τα 1000.
Αρα δεν ειναι ιδια μοτερ.
Και ναι και τα ραπτορ τα ιδια μοτερ με τα sv φορανε,αλλα με μικροδιαφορες σε προγραμμα και εξατμισεις.
giannis113
28/12/2015, 21:20
το εσβέ αυτό?
Το 650 που ειχα με φιλτρο και τελικο ηταν πολυ οικονομικο. Νομιζω οτι το αναλογο σε 1000 και με την ιποδυναμη που εχει θα καει λιγοτερο απο Ι4 ss, tuono, κλπ κλπ
spyrakos35
29/12/2015, 05:28
Το 650 που ειχα με φιλτρο και τελικο ηταν πολυ οικονομικο. Νομιζω οτι το αναλογο σε 1000 και με την ιποδυναμη που εχει θα καει λιγοτερο απο Ι4 ss, tuono, κλπ κλπ
το βεστρόμ 1000 έκαιγε πιο πολύ από το φουζουρού 1300
αν και είχα ξεκινήσει για το sv μάλλον θα αρχίσω να κοιτάω και προς ss μεριά περισσότερο...
φοβάμαι ότι θα χάσω σε απόλαυση σε βόλτες σε ορεινά κλειστά κομμάτια,
που ένα ελαφρώς πιο όρθιο V2 θα ήταν πιο άνετο και απολαυστικό,
αλλά μάλλον θα καλυφθώ πλήρως στο θέμα πίστα ώστε να μην χρειάζεται να "φτιάξω" μηχανάκι.
τουονο δεν ξέρω αν θα βρεθεί κάτι καλό και αξιόπιστο στα λεφτά που θέλω, και δεν μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι για την εμφάνιση του παλιού....
Δεν βγάζω τίποτα εκτός ακόμα, άλλωστε μέχρι την άνοιξη-καλοκαίρι θα έχουν αλλάξει τιμές, δεδομένα και ίσως να παχύνει το γουρουνάκι κουμπαράς... :)
σχετικά με το μοτέρ του sv πολλοί μπερδεύονται επειδή το vstrom1000 κυκλοφόρησε 1 χρόνο νωρίτερα από το sv,
όμως και τα δύο προέρχονται από το TL της suzuki, και φυσικά το sv φοράει άλλους εκκεντροφόρους και παρελκόμενα....
ευχαριστώ για τις απόψεις...
devil's animal
29/12/2015, 08:10
αν και είχα ξεκινήσει για το sv μάλλον θα αρχίσω να κοιτάω και προς ss μεριά περισσότερο...
φοβάμαι ότι θα χάσω σε απόλαυση σε βόλτες σε ορεινά κλειστά κομμάτια,
που ένα ελαφρώς πιο όρθιο V2 θα ήταν πιο άνετο και απολαυστικό,
δυο πραγματακια σε ss 1000 και δεν θα χασεις τιποτα σε απολαυση στο βουνο....
1) ενα δοντι πιο μικρο γραναζι μπροστα...
2) πιο μεγαλα και ανοιχτα clip ons...
αν εχεις χερια θα κανεις πολλες πλακες...θα δουλευεις μια δευτερα παντου και θα ξυριζει...
Αν εχεις χερια δεν χρειαζονται φαρδυτερα κλιπον, ισα ισα που θα σε δυσκολευουν. Νομιζω.
devil's animal
29/12/2015, 08:45
Αν εχεις χερια δεν χρειαζονται φαρδυτερα κλιπον, ισα ισα που θα σε δυσκολευουν. Νομιζω.
οχι ρε συ...αποκτας καλυτερο μοχλο για τις κλειστες στροφες και τα εσακια...
DoctoR_k6
29/12/2015, 08:48
Αν σκεφτεσαι βουνισιες διαδρομες κ στριψιμο παρε γυμνο(Tuono), αν παιξεις σε πιο ανοιχτα κομματια(στυλ Μπραλου) το ss ειναι απολαυση κ μπορεις να οδηγησεις καλυτερα(Για πιστα δεν μιλαμε...).
Αλλα η Ελλαδα πιστευω πως ειναι για γυμνο...(Κ ας χω 10 χρονια ss :p)
spyrakos35
29/12/2015, 08:52
Αλλα η Ελλαδα πιστευω πως ειναι για γυμνο...(Κ ας χω 10 χρονια ss :p)
Η Ελλας ειναι για ΟΝ-οφφ....
Αλλα στα απαυτα μας..... κοχονες εχουμε
:cool:
DoctoR_k6
29/12/2015, 08:55
Η Ελλας ειναι για ΟΝ-οφφ....
Αλλα στα απαυτα μας..... κοχονες εχουμε
:cool:
Μπορει να εχουμε καροδρομους σε σχεση με εξω αλλα δεν ειναι μονο για ΟΝ-ΟΦΦ...
Κ το γυμνο μια χαρα δουλεια κανει.
οχι ρε συ...αποκτας καλυτερο μοχλο για τις κλειστες στροφες και τα εσακια...
Ναι αλλα σε εμποδιζουν να μεταφερεις το βαρος σου. Δεν επιμενω παντως. Το ειχα δοκιμασει στο μπουσα και δε με βολεψαν.
spyrakos35
29/12/2015, 09:16
Μπορει να εχουμε καροδρομους σε σχεση με εξω αλλα δεν ειναι μονο για ΟΝ-ΟΦΦ...
Κ το γυμνο μια χαρα δουλεια κανει.
Αν θες, ολα κανουν....;)
παιδιά, δεν μιλάμε για φαρδύτερα κλιπον, ούτε για καρατιμόνες, ούτε για γυμνά. Οπωσδήποτε ο προσανατολισμός πρέπει να είναι πίστα αλλά εκτός αυτού αν θελω να πάω μια βολτούλα στα πέριξ, ορεινή αρκαδία, κορινθία, στερεά, γκιώνα, οίτη κλπ, να μην σταναχωρηθώ...
ευθειάκιας δεν είμαι, αλλά και ονοφ έχω.
Δεν ξέρω αν τα μπερδευω πολύ όπως τα λέω, αλλά γι'΄αυτό και ξεκίνησα από sv διότι θεωρώ ότι είναι πιο κομμένο και ραμμένο για τη δουλειά μου. Όταν όμως όλοι λένε για αναρτήσεις πέταμα, ούτε καν βελτίωση, αναγκαστικά κοιτάω αλλού... Φυσικά στο ψάξιμο θα δω κανα δυο από κοντά μήπως και στα δικά μου χέρια είναι αρκετό και το σουζουκι....
είδα και αυτό, αλλά νομίζω ότι μπορώ να πάρω κάτι καλύτερο στα λεφτά αυτά...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2357251/
devil's animal
29/12/2015, 09:40
παιδιά, δεν μιλάμε για φαρδύτερα κλιπον, ούτε για καρατιμόνες, ούτε για γυμνά. Οπωσδήποτε ο προσανατολισμός πρέπει να είναι πίστα αλλά εκτός αυτού αν θελω να πάω μια βολτούλα στα πέριξ, ορεινή αρκαδία, κορινθία, στερεά, γκιώνα, οίτη κλπ, να μην σταναχωρηθώ...
ευθειάκιας δεν είμαι, αλλά και ονοφ έχω.
ενα gsxr 1000 K4 (http://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&category=&make=&variant=gsxr+1000&price-from=%3E2500&price-to=%3C3500®istration-from=®istration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&gearbox_type=&kteo=&sort=&rg=3&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale) θελεις και δεν το ξερεις...
....:rolleyes:
πιθανόν....
bros400pgm
29/12/2015, 09:57
Θα σου ελεγα για falco αλλα βλεπω πως μονο ενα υπαρχει χαχαχαχα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6626510/
Εχε υποψιν σου, το tuono ειναι ενα rsv mille που του λειπουν τα φαιρινγκ και εχει τιμονι. Σε ολα τα αλλα ειναι ιδιο με το ss...
Καλα μη νομιζεις οτι και το sv εχει και καμια θεση ορθια.
Σε σχεση με το δικο μου,αρκετα πιο ξαπλωτη(και εμενα ειναι γυμνο που σε βαζει μεσα στη μηχανη και ξαπλωτα σε σχεση με αλλα) ενω δε μου φανηκε και ιδιαιτερα πιο ορθια σε σχεση με ενα cbr 05 που εχω ανεβει.
Και σιγα και το τιμονι που εχει.
giannis113
29/12/2015, 10:57
Εχε υποψην σου οτι παιζουν αρκετα zx10 μοντελα 2004 5 6 σε καλες τιμες....
Δες και για gsxr 1000 K1 / K2
Είναι σε αρκετά πιο προσιτές τιμές κ υπάρχει μια αγγελία εδώ μέσα με ένα που νομίζω είναι άψογο για τα χρόνια του. Νομίζω είναι το πρώτο που είχα, όπου μου έλειπε τόσο που ξανά πήρα ένα ίδιο.
Ριξε μια ματιά, αξίζει δεν καίει τα μαλλιοκεφαλα του, βγάζει ζωντανά 140/145 μουλάρια, θα μπει πίστα, θα κάνει ταξίδι κ περιέργως για ss πάντα, Είναι σχετικά άνετο για οδηγό κ συνεπιβάτη.
Nektarman
29/12/2015, 11:46
Είχα το μηχανάκι που περιγράφει ο Αργύρης και αν μπορούσα θα ήθελα να το ξαναπάρω.
Άλλος φίλος είχε Tuono 03 με full ohlins.
Σε βόλτες λοιπόν όταν ο δρόμος ήταν λίγο ανοικτός (Imitos Ring) δεν τον έπιανα. Όταν όμως ήταν λίγο πιο σφικτή η διαδρομή (Σούνιο) δεν με έπιανε. Θέλω να πω ότι το Tuono δουλεύει καλύτερα ψηλά άλλα βγάζει τη δύναμη του κάπως απότομα (έχει σκαλοπάτι) με αποτέλεσμα να γλιστράει στα σφικτά και να μην μπορεί να βάλει τη δύναμη του κάτω, ενώ το SV είναι πιο βολτίσιο, ομαλό και νομίζω ότι σε πραγματικές ελληνικές συνθήκες το ευχαριστιέσαι περισσότερο, στην πίστα είχε βαριά αίσθηση αλλά δεν έχω οδηγήσει SS για να μπορώ να συγκρίνω (ήθελα να βάλω και ζάντες αλλά ανέβαινε πολύ το budget).
Τέλος να πώ ότι το SV είναι και εξαιρετικός τουρίστας.
Καλά ξεμπερδέματα.
Και μια φώτο απο το μηχανάκι που είχα.
349132
Θέλω να πω ότι το Tuono δουλεύει καλύτερα ψηλά άλλα βγάζει τη δύναμη του κάπως απότομα (έχει σκαλοπάτι) με αποτέλεσμα να γλιστράει στα σφικτά και να μην μπορεί να βάλει τη δύναμη του κάτω, ενώ το SV είναι πιο βολτίσιο, ομαλό και νομίζω ότι σε πραγματικές ελληνικές συνθήκες το ευχαριστιέσαι περισσότερο, στην πίστα είχε βαριά αίσθηση αλλά δεν έχω οδηγήσει SS για να μπορώ να συγκρίνω (ήθελα να βάλω και ζάντες αλλά ανέβαινε πολύ το budget).
Τέλος να πώ ότι το SV είναι και εξαιρετικός τουρίστας.
349132
αυτό ακριβώς είχα διαβάσει και σε ξένα φόρουμ και είχα και στο μυαλό μου. ο τρόπος που βάζει τη δύναμη κάτω!
και αν πούμε για τα μέγαρα που είναι η κοντινή πίστα, ενδεχομένως να κερδίζει σε σχέση με ένα τουόνο. Αν και μάλλον στην πράξη φαίνεται αυτό. Σέρρες που έχει το φάρδος και το μήκος προφανώς και κερδίζει τουόνο και λοιπα ss...
για το εξαιρετικός τουρίστας πάλι το έχω ακούσει, αλλά με περιορισμό στα 130-140 μετά έχει κραδασμούς αρκετούς...
sapila racing
29/12/2015, 12:30
αυτό ακριβώς είχα διαβάσει και σε ξένα φόρουμ και είχα και στο μυαλό μου. ο τρόπος που βάζει τη δύναμη κάτω!
και αν πούμε για τα μέγαρα που είναι η κοντινή πίστα, ενδεχομένως να κερδίζει σε σχέση με ένα τουόνο. Αν και μάλλον στην πράξη φαίνεται αυτό. Σέρρες που έχει το φάρδος και το μήκος προφανώς και κερδίζει τουόνο και λοιπα ss...
για το εξαιρετικός τουρίστας πάλι το έχω ακούσει, αλλά με περιορισμό στα 130-140 μετά έχει κραδασμούς αρκετούς...
Σε πίστα το SV δεν εχει καμμία τυχη απεναντι στο Tuono, ούτε Σερρες ούτε Μεγαρα ούτε πουθενα.
Και φυσικά αφού θα εχει αλλάξει πηρούνι και φρένα, αλλιώς καλύτερα να κάθεσαι να κοιτας απ εξω.
Ως κάτοχος tuono 1ης γενιάς, αν πάς για tuono, καλό είναι να έχει κάποια after market ανάρτηση πίσω γιατί η μαμά sachs δεν δέχεται service.
Κατα τ'άλλα είμαι πάντα της άποψης να αγοράζει κανείς αυτό που του αρέσει.
Και τα 2 τα θεωρώ αξιόπιστα και αν έχουν τόσα χρόνια στην πλάτη όλα τα θεματάκια τους θα χουν διορθωθεί.
Και με τα δύο θα περάσεις μια χαρά.
Με ένα καλό λάστιχο δεν έχει ανοιχτά/κλειστά, παντού μια χαρά θα πάνε.
Σε πίστα το SV δεν εχει καμμία τυχη απεναντι στο Tuono, ούτε Σερρες ούτε Μεγαρα ούτε πουθενα.
Και φυσικά αφού θα εχει αλλάξει πηρούνι και φρένα, αλλιώς καλύτερα να κάθεσαι να κοιτας απ εξω.
δεκτόν, δεν γνωρίζω....
Από την στιγμή που κλείνεις προς SS φίλε Σταμ προσωπικά θα έλεγα να μην βγάλεις εκτός την κατηγορία 600cc-750cc.
Το χιλιάρι θα το ξεδιπλώσεις μόνο στις Σέρρες και για τουριστική χρήση υπερβολή θα είναι(κατ'εμέ).Δεν σου λείπουν και δεν είναι αυτοσκοπός τα 299 στο κοντέρ από όσο έχω καταλάβει.
Η μικρότερη κατηγορία έχει λύσεις καλές για πίστα και πολύ "φιλικότερες" στα των ορεινών και μη κλειστών κομματιών(τουριστικής φύσεως και μη) μιας και δεν θα έχεις να "φοβάσαι" τόσο τον δεξιό σου καρπό.
Αυτή είναι η δική μου προσέγγιση/πρόταση.
yiannis172
30/12/2015, 05:38
Από την στιγμή που κλείνεις προς SS φίλε Σταμ προσωπικά θα έλεγα να μην βγάλεις εκτός την κατηγορία 600cc-750cc.
Το χιλιάρι θα το ξεδιπλώσεις μόνο στις Σέρρες και για τουριστική χρήση υπερβολή θα είναι(κατ'εμέ).Δεν σου λείπουν και δεν είναι αυτοσκοπός τα 299 στο κοντέρ από όσο έχω καταλάβει.
Η μικρότερη κατηγορία έχει λύσεις καλές για πίστα και πολύ "φιλικότερες" στα των ορεινών και μη κλειστών κομματιών(τουριστικής φύσεως και μη) μιας και δεν θα έχεις να "φοβάσαι" τόσο τον δεξιό σου καρπό.
Αυτή είναι η δική μου προσέγγιση/πρόταση.
Ισα ισα,για τουριστικη χρηση ειναι που χρειαζεται κυριως 1000,λογω ροπης χαμηλα,που θα του δωσει την (ανυπαρκτη σε 600-750) δυνατοτητα να κανει ταξιδι χωρις να ανεβαζει τοσο ψηλα στροφες.Οποιος εχει κανει ταξιδι με 600 κυριως θα καταλαβει τι εννοω,το ποσο κουραστικο ειναι να πρεπει να ανεβοκατεβαινεις σε τετοιο μεγαλο ποσοστο στη κλιμακα των στροφων προκειμενου να κανεις μια προσπεραση και μετα να ξαναπας χαλαρα και ξανα απο την αρχη.
Αυτο σε ενα 1000 δεν υφισταται....ειτε πας με 100 ειτε με 200 απλα θα ανοιξεις λιγο ή περισσοτερο το γκαζι και θα κανεις αυτο που θες...ειτε γλυκα ειτε αποτομα ;)
πυξιδας990
30/12/2015, 08:11
gsxr 750.ελα κατω να σου δωσω ενα.γιατι το βλεπω και το λυπαμαι που καθεται:D:D
HelenKoR
30/12/2015, 08:25
Καλημέρα! Συμφωνώ με omega, διαφωνω με yiannis172
RaGe_Raptor
30/12/2015, 08:39
Συμφωνώ κι εγώ με τους προλαλήσαντες για τους λόγους που παραθέτει ο omega . Γι'αυτό άλλωστε σου πρότεινα εξ'αρχής οποιοδήποτε 600 μετά το 2006( ή 750 αν βρεις) στην καλύτερη σχέση κατάστασης/τιμής
free rider
30/12/2015, 08:51
πιστεύω ότι καλό είναι στη ζωή του κάποιος να τα δοκιμάζει όλα και να βγάζει μια άποψη, εάν δεν έχεις συμβιώσει με ιταλικό απρίλια είναι μια ενδιαφέρουσα εμπειρία σε σχέση με τα παραδοσιακά τετρακύλινδρα. Το ζήτημα είναι εάν εσύ μπορείς να προσαρμοστείς στις ιδιαιτερότητες που θέλει ένα τουόνο. Το τετρακύλινδρο κ4 είναι μια χαρά και βρίσκεται κοντά σε αυτό που ξέρεις , αν κατάλαβα καλά είχες ρ1. Άρα έχεις να επιλέξεις ανάμεσα στα γνωστά νερά και στα άγνωστα. Κάπου ενδιάμεσα πάλι βρίσκεται η στρατιά των ιαπωνεζώφιλων βε2 μοτέρ που δεν παύουν να είναι υπέροχες κατασκευές , ειδικά τα vtr.
Πάντως η εμπειρία πάνω σε ένα τουόνο είναι ασύγκριτο πράγμα, δεν σχετίζεται σε κανένα βαθμό με το να λιώνεις το πίσω λάστιχο , στην πίστα ή στο δρόμο.
Προσωπικά το μετάνιωσα που έδωσα το απρίλια , αλλά αυτά τα σκέφτεσαι εκ των υστέρων. Ποτέ δεν είναι αργά όμως για ένα ακόμα ....τουόνο
πυξιδας990
30/12/2015, 11:59
ποσο γκαζι θελεις γιατι υπαρχουν και αλλες επιλογες....
Θα σου ελεγα για falco αλλα βλεπω πως μονο ενα υπαρχει χαχαχαχα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6626510/
Εχε υποψιν σου, το tuono ειναι ενα rsv mille που του λειπουν τα φαιρινγκ και εχει τιμονι. Σε ολα τα αλλα ειναι ιδιο με το ss...
Το SL 1000 Falco θα έλεγα και εγώ. Έχει class, είναι tuned για μεσαίες κάτι που δεν ισχύει στα TLR, SP1-2 και είναι καλύτερο σε αναρτήσεις από το SV 1000. Εναλακτικά ένα TLS με αλλαγμένη την πίσω ανάρτηση, ένα VTR από τα τελευταία με το μεγαλυτερο τεπόζιτο. Όλα αυτά για βόλτα, για πίστα τετρακύλινδρο SS, GSXR 750 θα έλεγα αλλά και με τα άλλα βολτούλα για βελτίωση θα κάνεις μια χαρά στην πίστα.
RaGe_Raptor
30/12/2015, 14:02
στην πίστα κάνεις πρόοδο με μικρό .&-
είναι απείρως διασκεδαστικότερο να καβαλάς ένα "αργό"(λέμε τώρα...) μηχανάκι γρήγορα παρά ένα γρήγορο αργά.
αν είχα τη δυνατότητα (και μετά 10 χρόνια στους δρόμους με 1000) τώρα που ανακάλυψα την πίστα θα ήθελα ένα 600 (ιδανικά 750)
yiannis172
30/12/2015, 14:25
Για πιστα εννοειται πως ειναι καλυτερο ενα 600 ή 750,αν μιλαμε για SS.Στο θεμα βολτας και ειδικα ταξιδιου ομως,οπως ειπα και προηγουμενως και επιμενω,η ροπη που εχει το 1000 χαμηλα δε συγκρινεται με τιποτα.
Για πιστα εννοειται πως ειναι καλυτερο ενα 600 ή 750,αν μιλαμε για SS.Στο θεμα βολτας και ειδικα ταξιδιου ομως,οπως ειπα και προηγουμενως και επιμενω,η ροπη που εχει το 1000 χαμηλα δε συγκρινεται με τιποτα.
Αφού περάσει αρκετα μηχανάκια για το δρόμο, μπαίνοντας και στην πίστα έφτασα στο σημείο και αποφάσισα ότι χρειάζομαι 2 μηχανάκια!!
Είχα στο παρελθόν Ζ750, για βόλτα πολύ ωραίο αλλά δεν μπορούσα να φτάσω ss πουθενά, στην πίστα ανύπαρκτο.
Παώ σε R1 04, στην πίστα ξυράφι, για μακρινή βολτα καλό, στην πόλη θάνατος.
Μετά αφού απόκτησα οικογένεια γύρισα στην επαρχία και άλλαξα σε BUSA K8. Στην εθνική πύραυλος. Ανυπαρκτα φρένα, στα κλειστά κομμάτια δεν το εμπιστευόμουνα.
Αποφασίζω ότι θα τα παρατήσω και πάω σε Bandit 1250. O Άρχοντα της Βόλτας !!! Ο έρωτας της γυναίκας... Αλλά.........τίποτα παραπάνω. Φρένα μηδέν, αναρτήσεις μηδέν!
Πριν από 4 χρόνια κάνω come back με R1 08. Ολόσωμη, commander 170 ρόδα, Φρένα άγκυρες όπως πάντα και έχω βρεί την υγειά μου. Για γρήγορη βόλτα σουπερ, στην πίστα όπλο. Αλλά η γυναίκα μου έχει ανέβει 1 μονο φορά. :-)
Για αυτό το λόγο πήρα και ενα σκουτερ 500άρι και πάω την κοντινή μου βόλτα. Βγαίνω στην αγορά, βάζω τα πραγματά μου. Πάω τα παιδιά φροντιστήριο.. κτλ...
Αυτά απο μένα. Καλές γιορτές!!
Juohmaru!
30/12/2015, 19:01
Εξαιρετικά ενδιαφέρον thread... :a014:
Να πω κι εγώ μια ιδέα... θα σου πρότεινα Triumph 675 είτε το Daytona είτε το Street Triple...
...ανάλογα που κλείνει η ζυγαριά πίστα/βόλτα... ;)
SHOOTER045
30/12/2015, 19:23
Το SL 1000 Falco θα έλεγα και εγώ. Έχει class, είναι tuned για μεσαίες κάτι που δεν ισχύει στα TLR, SP1-2 και είναι καλύτερο σε αναρτήσεις από το SV 1000. Εναλακτικά ένα TLS με αλλαγμένη την πίσω ανάρτηση, ένα VTR από τα τελευταία με το μεγαλυτερο τεπόζιτο. Όλα αυτά για βόλτα, για πίστα τετρακύλινδρο SS, GSXR 750 θα έλεγα αλλά και με τα άλλα βολτούλα για βελτίωση θα κάνεις μια χαρά στην πίστα.
Και είχα υπ όψιν μου ενα VTR μπιμπελό, αλλά πουλήθηκε πρόσφατα στην Αθήνα
tuono 1st gen για μενα τα εχει ολα και δε χαλαει.
spyrakos35
30/12/2015, 20:08
tuono 1st gen για μενα τα εχει ολα και δε χαλαει.http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=144296&page=80&p=2675826&viewfull=1#post2675826
Odin#9681
31/12/2015, 00:42
έχω ενα περιποιημένο γυμνο sv με φπε απο λαιμους και πραγματα απο κ7 στις αναρτησεις
Πολυ τιμιο μηχανακι, 0 προβληματα, μια χαρα στεκόταν στην πίστα τις 3-4 φορες που τοβαλα, αλλα σταμάτησα να το βαζω πιστα γιατι θα λυπομουν να το δω στραπατσαρισμενο καποια στιγμη. Ανταυτου πηρα κατι dedicated για πιστα, με πολυεστερικα. Ριξε μια ματια στο sv portal, εκει τα χρησιμοποιούν κατα κορον σε πιστες.
Σκεφτομαι μηπως καποια στιγμη το δωσω για κατι πιο βεστρομαδικο, αν ενδιαφερεσαι ριξε πμ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.