PDA

View Full Version : Θέση εξωτερικού πέλματος στη στροφή.



ptc
03/01/2016, 10:45
Εχω μια απορια και δεν μπορεσα να βρω κατι σχετικο στο forum μετα απο αναζητηση, οποτε ανοιγω νεο thread. Φυσικα αν εχει αναπτυχθει καπου αλλου μου το λετε...

Η απορια μου ειναι για τη σωστη θεση του εξωτερικου πελματος στη στροφη (μιλαμε για σπορ οδηγηση, με βγαλσιμο σωματος). Απο οσα εχω διαβασει μου εχει μεινει η εντυπωση οτι στη μηχανη παντα παταμε στις μυτες των ποδιων (balls of our feet). Απο την αλλη προσεξα σε αρκετες φωτογραφιες απο οδηγους (http://cdn.lightgalleries.net/4bd5ebfda090c/images/MotoGP07-DaniVer2ExitTurn1-2.jpg) αγωνων να εχουν το εξωτερικο πελμα με τετοιον τροπο που να κουμπωνει το μαρσπιε στη μεση της μποτας τους, ακριβως πριν το τακουνι δλδ. Ποιο απο τα δυο ειναι το σωστο και γιατι;

Ευχαριστω προκαταβολικα για καθε συνεισφορα.

SHOOTER045
03/01/2016, 11:00
Απο αυτά που μου έχουν πεί,μου έχουν δείξει και εφαρμοζω,τα πόδια πατανε με τα μαξιλαράκια των πελμάτων στα μαρσπιε,ώστε να είναι σε θέση ετοιμότητας για φρένο η αλλαγή ταχύτητας

RaGe_Raptor
03/01/2016, 11:07
υπό κλίση "κλειδώνω" το πόδι μεταξύ μαρσπιέ και ντεπόζιτου για να μου παρέχει σημείο στήριξης ικανό έτσι ώστε να αφήνω το τιμόνι και τα πιρούνια να κάνουν τη δουλειά τους*.άρα το τακούνι της μπότας "κοντράρει" στο μαρσπιέ.

*δεν στηρίζομαι καθόλου στα κλιπ-ον

ptc
03/01/2016, 11:13
υπό κλίση "κλειδώνω" το πόδι μεταξύ μαρσπιέ και ντεπόζιτου για να μου παρέχει σημείο στήριξης ικανό έτσι ώστε να αφήνω το τιμόνι και τα πιρούνια να κάνουν τη δουλειά τους*.άρα το τακούνι της μπότας "κοντράρει" στο μαρσπιέ.

*δεν στηρίζομαι καθόλου στα κλιπ-ον

Οπως στη φωτογραφια του πρωτου σχολιου μου δλδ, σωστα;

RaGe_Raptor
03/01/2016, 11:15
Οπως στη φωτογραφια του πρωτου σχολιου μου δλδ, σωστα;

ναι.το τακούνι έχει λόγο ύπαρξης και δεν είναι να μας κάνει ψηλότερους :lol:

bros400pgm
03/01/2016, 11:20
Eχω την εντυπωση οτι με τις μυτες μπορεις και βαζεις δυναμη στο μαρσπιε, ενω με την καμαρα οχι. Αναλογως, πραττεις.

Ζεύκας
03/01/2016, 12:15
Εχω μια απορια και δεν μπορεσα να βρω κατι σχετικο στο forum μετα απο αναζητηση, οποτε ανοιγω νεο thread. Φυσικα αν εχει αναπτυχθει καπου αλλου μου το λετε...

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=117052&highlight=%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B9+%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=51550&highlight=%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B9+%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=38610&highlight=%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B9+%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=18392&highlight=%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B9+%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7

ptc
03/01/2016, 12:32
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=117052&highlight=%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B9+%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=51550&highlight=%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B9+%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=38610&highlight=%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B9+%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=18392&highlight=%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B9+%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7

Ευχαριστω για την παραθεση, αλλα επειδη 3 απο τα 4 thread τα ειχα βρει και δεν ειχαν την απαντηση που εψαχνα μαλλον κατι μου διεφευγει. Ειναι διαφορετικα τα θεματα συζητησης απο αυτο που ρωτησα νομιζω. Το τεταρτο που ειναι και το πιο σχετικο το εχασα λογω τιτλου (μαρσιπιε αντι για μαρσπιε που εψαχνα).

Anyway, με καλυψε η απαντηση του Giorgio_Rp που απ'οσο εχω καταλαβει το εχει κι ολας το αντικειμενο, οποτε ειμαστε ΟΚ.

noodles
03/01/2016, 18:31
κανονικα πρεπει να πας με τη μυτη στο μαςπιε. ξερω καπους που πατανε στο μαςπιε αναμεσα στο κενο τις μποτας, αυτοι ομως ξερουν μεχρι που θα πλαγιασουν για να μη ξυσουν το ποδι και δεν το αφηνουν να κρεμεται. παρε καποιες βασεις για το πως στηριζεσαι σωστα πανω στο μηχανακι και διαμορφωσε τη θεση σου οπως σε βολευει περισσοτερο (αρκει να μη δημιουργει προβλημα ομως).

πχ. εγω ποτε δεν βγαζω γονατο, ποτε ομως. ειμαι κοντος, δεν με βολεψε απο την αρχη και συνηθισα ετσι. :p

HelenKoR
03/01/2016, 18:38
κανονικα πρεπει να πας με τη μυτη στο μαςπιε. ξερω καπους που πατανε στο μαςπιε αναμεσα στο κενο τις μποτας, αυτοι ομως ξερουν μεχρι που θα πλαγιασουν για να μη ξυσουν το ποδι και δεν το αφηνουν να κρεμεται. παρε καποιες βασεις για το πως στηριζεσαι σωστα πανω στο μηχανακι και διαμορφωσε τη θεση σου οπως σε βολευει περισσοτερο (αρκει να μη δημιουργει προβλημα ομως).

πχ. εγω ποτε δεν βγαζω γονατο, ποτε ομως. ειμαι κοντος, δεν με βολεψε απο την αρχη και συνηθισα ετσι. :p

Εξωτερικό, όχι εσωτερικό:)

noodles
03/01/2016, 18:48
Εξωτερικό, όχι εσωτερικό:)

σωστα, ιδια φιλοσοφια εχουν ομως απλα στον εξωτερικο δεν κινδυνευεις να ξυσεις μποτα καταλαθος. ;)

Neodammerung
04/01/2016, 02:13
Να πατάς έτσι, ώστε ο τρόπος με τον οποίον που το πόδι σου και το σώμα σου ακουμπούν στις περιοχές στήριξης (ρεζερβουάρ, μαρσπιές, σέλα κλπ) να σου επιτρέπει να παραμένεις σταθερός καθώς κρεμιέσαι και να μην χρειάζεται να στηριχθείς στο τιμόνι.

Από το παραπάνω προκύπτει πως ο αποδοτικότερος τρόπος είναι να πατάς με το μετατάρσιο, διότι κάνεις καλό μοχλό και ακινητοποιείς το τμήμα του ποδιού μεταξύ του ρεζερβουάρ και του μαρσπιέ, πάνω σ' αυτά. Η θέση του σώματος είναι κάτι ενιαίο, αν δεν τοποθετήσεις κάτι σωστά, κατά πάσα πιθανότητα θα πάρει η μπάλα και τα υπόλοιπα.

Βέβαια παίζουν κι άλλα ρόλο, όπως το τι μηχανάκι οδηγάς (προφανώς), πού το οδηγάς, ο σωματότυπός σου και πώς σε βολεύει να κουμπώσεις πάνω στο μηχανάκι για να πετύχεις την σταθερότητα που γράφω παραπάνω.

BLiTzER
04/01/2016, 08:59
Δεν είμαι πιστάκιας, οπότε διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά ο κύριος λόγος, για τον οποίο το πόδι πατάει στις μύτες, είναι για να μη βρει στο έδαφος κατά την κλίση. Οπότε, ουσιαστικά, μόνο το εσωτερικό πόδι μας νοιάζει. Κατά τ'άλλα, είναι σαφώς πιο πρακτικό να πατάμε όπως δείχνει η φωτογραφία.

HelenKoR
04/01/2016, 11:30
σωστα, ιδια φιλοσοφια εχουν ομως απλα στον εξωτερικο δεν κινδυνευεις να ξυσεις μποτα καταλαθος. ;)

Δεν θέλω να ξέρω πώς μπορείς να το καταφέρεις επίτηδες :p

AUFGEBRACHT
04/01/2016, 11:37
Η σωστή θέση του εξωτερικού πέλματος είναι στο σώμα του αντιπάλου (VR46 speaking).

RaGe_Raptor
04/01/2016, 12:04
Έτσι πατάμε στο εξωτερικό μαρσπιέ. (Εντελώς τυχαία Gixxer... :D )
349693

Bladerunner
04/01/2016, 14:27
Με τα ποδοστήρια στην μαμά-χαμηλή θέση, μόνο αν πατάω με τα μετατάρσια μπορώ να έχω τον μηρό στο ντεπόζιτο. Σε μερικά μηχανάκια μάλιστα, πρέπει να ανασηκώνω τον αστράγαλο για να κλειδώσω καλά το γόνατο. Έτσι όμως δεν μπορώ να πιέσω δυνατά το μαρσπιέ όταν θέλω. Σε ψηλότερη -και πιο πίσω- θέση, με βολεύει να πατάω με την καμάρα. Δεν χάνω στήριξη και μπορώ να πιέσω όσο δυνατά θέλω.

Κοντολογίς, όπως γράφτηκε και παραπάνω, όπως σε βολεύει, αρκεί να υπάρχει επαρκής στήριξη και να μπορείς να πιέσεις το μαρπιέ όσο και όταν θέλεις.

RaGe_Raptor
04/01/2016, 15:13
Με τα ποδοστήρια στην μαμά-χαμηλή θέση, μόνο αν πατάω με τα μετατάρσια μπορώ να έχω τον μηρό στο ντεπόζιτο. Σε μερικά μηχανάκια μάλιστα, πρέπει να ανασηκώνω τον αστράγαλο για να κλειδώσω καλά το γόνατο. Έτσι όμως δεν μπορώ να πιέσω δυνατά το μαρσπιέ όταν θέλω. Σε ψηλότερη -και πιο πίσω- θέση, με βολεύει να πατάω με την καμάρα. Δεν χάνω στήριξη και μπορώ να πιέσω όσο δυνατά θέλω.

Κοντολογίς, όπως γράφτηκε και παραπάνω, όπως σε βολεύει, αρκεί να υπάρχει επαρκής στήριξη και να μπορείς να πιέσεις το μαρπιέ όσο και όταν θέλεις.

όπως καταλαβαίνεις ptc όσο πιο έμπειρος είναι κάποιος τόσο πιο εμπεριστατωμένη κι αιτιολογημένη θα είναι η απάντησή του καλύπτοντας μεγαλύτερο εύρος συνθηκών.

ptc
04/01/2016, 16:10
όπως καταλαβαίνεις ptc όσο πιο έμπειρος είναι κάποιος τόσο πιο εμπεριστατωμένη κι αιτιολογημένη θα είναι η απάντησή του καλύπτοντας μεγαλύτερο εύρος συνθηκών.

Τελικά καλά έκανα και το άνοιξα το νήμα. Όλο και κάτι παραπάνω μάθαμε... Σας ευχαριστώ.:wave2:

Ζεύκας
04/01/2016, 17:46
Μιας και που βλέπω πως ψάχνεσαι για πιστες κ οδήγηση κτλ θα σου ευχηθω πρώτα να έχεις
την υγεία σου και έπειτα να βάζεις κάποια χρήματα στην άκρη να κάνεις τα CSS.

το CSS καλύπτουν όλο το εύρος των αποριών και η συγκεκριμένη θα σου λυθεί στο level III.

καλά είναι όσα συζητάμε στα φόρουμ ή βλέπουμε στα βίντεο ή διαβάζουμε στα βιβλία αλλά δεν
συγκρίνονται με όσα μάθεις από καταρτισμένους εκπαιδευτές σε ασφαλές και κατάλληλο περιβάλλον.

ptc
04/01/2016, 19:41
Μιας και που βλέπω πως ψάχνεσαι για πιστες κ οδήγηση κτλ θα σου ευχηθω πρώτα να έχεις
την υγεία σου και έπειτα να βάζεις κάποια χρήματα στην άκρη να κάνεις τα CSS.

το CSS καλύπτουν όλο το εύρος των αποριών και η συγκεκριμένη θα σου λυθεί στο level III.

καλά είναι όσα συζητάμε στα φόρουμ ή βλέπουμε στα βίντεο ή διαβάζουμε στα βιβλία αλλά δεν
συγκρίνονται με όσα μάθεις από καταρτισμένους εκπαιδευτές σε ασφαλές και κατάλληλο περιβάλλον.

Σ'ευχαριστώ. Έχεις απόλυτο δίκιο και το έχω ήδη στο πρόγραμμα. Η αποταμίευση έχει ήδη αρχίσει...
:beer:

RaGe_Raptor
02/12/2016, 14:40
απίστευτο βίντεο του Redding που δείχνει το πως πατάει στο δεξί μαρσπιέ,είτε αυτό είναι εσωτερικό είτε εξωτερικό ανάλογα τη στροφή,αλλά και πως χρησιμοποιεί το πίσω φρένο ακόμη και στις δεξιές!



https://www.facebook.com/octotelematics/videos/1636104793073767/

TROOPER
02/12/2016, 14:58
το ποδι στο εξωτερικο μαρσπιε παταει δυνατα και σταθερα. για να το πετυχει αυτο πατας οπως στη φωτο του ποστ #16 που εβαλε ο Giorgio_Rp

daculas
02/12/2016, 15:37
Είχα διαβάσει κάποτε σε συνέντευξη του Μιχαλάκη του Ντούχαν, ότι πατάει με την καμάρα το εξωτερικό πόδι γιατί του δίνει καλύτερη πληροφόρηση το λάστιχο. Και ποιός είμαι εγώ που θα αμφισβητήσει τον Μιχαλάκη?;)

FotisFz1
02/12/2016, 16:07
απίστευτο βίντεο του Redding που δείχνει το πως πατάει στο δεξί μαρσπιέ,είτε αυτό είναι εσωτερικό είτε εξωτερικό ανάλογα τη στροφή,αλλά και πως χρησιμοποιεί το πίσω φρένο ακόμη και στις δεξιές!



https://www.facebook.com/octotelematics/videos/1636104793073767/

πραγματικα απιστευτο...

RaGe_Raptor
06/12/2016, 16:33
πάμε και μια αριστερό μαρσπιέ,από Petrux αυτή τη φορά


https://www.facebook.com/PramacRacing/videos/10154904316983304/

RaGe_Raptor
06/12/2016, 16:45
εντυπώσεις από το βίντεο του Petrux:

όταν είναι εξωτερικό σχεδόν δεν πατάει στο μαρσπιέ παρά μόνο φορτίζει πλευρικά το heel guard με το heel του (το τακούνι του ντε!) για να επιτύχει το "κλείδωμα" στο ντεπόζιτο με το μηρό
όταν είναι εσωτερικό δέχεται μεγάλο βάρος κι αυτό γίνεται αντιληπτό από την πλευρική μετατόπιση του μαρσπιέ ενώ το πατάει με τα μετατάρσια

TROOPER
08/12/2016, 09:40
εντυπώσεις από το βίντεο του Petrux:

όταν είναι εξωτερικό σχεδόν δεν πατάει στο μαρσπιέ παρά μόνο φορτίζει πλευρικά το heel guard με το heel του (το τακούνι του ντε!) για να επιτύχει το "κλείδωμα" στο ντεπόζιτο με το μηρό
όταν είναι εσωτερικό δέχεται μεγάλο βάρος κι αυτό γίνεται αντιληπτό από την πλευρική μετατόπιση του μαρσπιέ ενώ το πατάει με τα μετατάρσια


μαλλον διαφωνω οπως το γραφεις...

οταν ειναι εξωτερικο προφανως θελει να πετυχει το κλειδωμα στο ντεποζιτο με το μηρο. αλλα για να το πετυχει αυτο επιβαλεται να παταει γερα το μαρσπιε με την καμαρα ωστε να εχει σταθερο reference και να πετυχει το κλειδωμα στο τακουνι. διαφορετικα θα πρεπει να βαζει δυναμη στον προσαγωγο ο οποιος ειναι σταθεροποιητικος μυς και δουλευει περισσοτερο συνεργικα μια και δεν εχει τη δυνατοτητα να εχει την δυναμη του 4κεφαλου. αρα παταει μαρσπιε θετωντας καθετη φορτιση με τον 4κεφαλο και αφοτου εχει πετυχει την σταθεροποιηση ολου του ποδιου πανω στο μαρσπιε τοτε μπορει να κλειδωσει το τακουνι στο heel guard.

οταν τωρα ειναι εσωτερικο απο τη στιγμη που το εξωτερικο τον κραταει αφου ειναι ''κλειδωμενο'' πανω στο τεποζιτο, το εσωτερικο ειναι απλα προστατευομενο απο το να βρει κατω ακουμπωντας το απλα πανω στο μαρσπιε.

:wave2:

sapila racing
08/12/2016, 10:04
εντυπώσεις από το βίντεο του Petrux:

όταν είναι εξωτερικό σχεδόν δεν πατάει στο μαρσπιέ παρά μόνο φορτίζει πλευρικά το heel guard με το heel του (το τακούνι του ντε!) για να επιτύχει το "κλείδωμα" στο ντεπόζιτο με το μηρό
όταν είναι εσωτερικό δέχεται μεγάλο βάρος κι αυτό γίνεται αντιληπτό από την πλευρική μετατόπιση του μαρσπιέ ενώ το πατάει με τα μετατάρσια



μαλλον διαφωνω οπως το γραφεις...

οταν ειναι εξωτερικο προφανως θελει να πετυχει το κλειδωμα στο ντεποζιτο με το μηρο. αλλα για να το πετυχει αυτο επιβαλεται να παταει γερα το μαρσπιε με την καμαρα ωστε να εχει σταθερο reference και να πετυχει το κλειδωμα στο τακουνι. διαφορετικα θα πρεπει να βαζει δυναμη στον προσαγωγο ο οποιος ειναι σταθεροποιητικος μυς και δουλευει περισσοτερο συνεργικα μια και δεν εχει τη δυνατοτητα να εχει την δυναμη του 4κεφαλου. αρα παταει μαρσπιε θετωντας καθετη φορτιση με τον 4κεφαλο και αφοτου εχει πετυχει την σταθεροποιηση ολου του ποδιου πανω στο μαρσπιε τοτε μπορει να κλειδωσει το τακουνι στο heel guard.

οταν τωρα ειναι εσωτερικο απο τη στιγμη που το εξωτερικο τον κραταει αφου ειναι ''κλειδωμενο'' πανω στο τεποζιτο, το εσωτερικο ειναι απλα προστατευομενο απο το να βρει κατω ακουμπωντας το απλα πανω στο μαρσπιε.

:wave2:


Καλά τα λέτε θεωρητικά, αλλά τελικά είστε εκτός θέματος και οι 2. :wave2:

O Petrucci δεν θέλει να πετύχει τίποτα απο αυτα που λέτε, ούτε κλείδωμα εξωτερικού ποδιού στο τεπόζιτο ούτε τίποτα. Απλά πατάει λίγο διαφορετικά απο άλλους, είναι και 1.80 και 77 κιλά βλέπεις.
Δείτε που είναι το εξωτερικό πόδι σε σχέση με το τεπόζιτο, ο μηρός ακουμπαει τεποζιτο μόνο στον καβαλο και το γονατο είναι αλλού.
Φαινεται να παταει γερα στο εσωτερικό και απλά γαντζώνει με το εξωτερικό το πλαίσιο για σταθεροποίηση . Η θεωρία του CSS περί στήριξης στο εξωτερικό πόδι, στα motogp παει περίπατο.
Ετσι οδηγούν πολλοί αγωνιζόμενοι, μην το ψάχνετε με αυτα που ξέρετε και ξέρουμε.

TROOPER
08/12/2016, 10:05
Καλά τα λέτε θεωρητικά, αλλά τελικά είστε εκτός θέματος και οι 2. :wave2:

O Petrucci δεν θέλει να πετύχει τίποτα απο αυτα που λέτε, ούτε κλείδωμα εξωτερικού ποδιού στο τεπόζιτο ούτε τίποτα. Απλά πατάει λίγο διαφορετικά απο άλλους, είναι και 1.80 και 77 κιλά βλέπεις.
Δείτε που είναι το εξωτερικό πόδι σε σχέση με το τεπόζιτο, ο μηρός ακουμπαει τεποζιτο μόνο στον καβαλο και το γονατο είναι αλλού.
Παταει γερα στο εσωτερικό. Η θεωρία του CSS περί στήριξης στο εξωτερικό πόδι, στα motogp παει περίπατο.
Ετσι οδηγούν πολλοί αγωνιζόμενοι, μην το ψάχνετε με αυτα που ξέρετε και ξέρουμε.

κουβεντα να γινεται ρε αρη!! :p

sapila racing
08/12/2016, 10:09
κουβεντα να γινεται ρε αρη!! :p

Αυτό εννοείται! :beer:
Οι τύποι αυτοί πατανε μια εδω, μια εκεί ανάλογα με το πως παει το μηχανάκι, δεν εχουν θέματα όπως :
'Το εξωτερικό θα παταει εκει και το εωτερικό εκεί'.
Μπορεί μεσα σε μια στροφή να αλλάξουν το πως πιέζουν τα μαρσπιέ 3 φορές.

TROOPER
08/12/2016, 10:16
Αυτό εννοείται! :beer:
Οι τύποι αυτοί πατανε μια εδω, μια εκεί ανάλογα με το πως παει το μηχανάκι, δεν εχουν θέματα όπως :
'Το εξωτερικό θα παταει εκει και το εωτερικό εκεί'.
Μπορεί μεσα σε μια στροφή να αλλάξουν το πως πιέζουν τα μαρσπιέ 3 φορές.

προφανως!!! και φυσικα δεν υπαρχει πρωτοκολλο!!! και εννοειται οτι το να πιανουμε top αναβατες και να προσπαθουμε να βρουμε το ''σωστο'' ειναι ακυρο και γι αυτο σου εγραψα οτι απλα ''κουβεντα να γινεται''. αλλωστε οι τυποι και να τα βροντηξουνε χεστηκανε. φανταζομαι ομως τα παιδια που ρωτανε τι και πως να πατησουνε ζητανε μια πληροφορια για τα βασικα. και τα βασικα δεν ειναι αγωνιστικα και πολυ περισσοτερο αγωνιστικα υψηλου επιπεδου :)

RaGe_Raptor
08/12/2016, 11:03
Καλά τα λέτε θεωρητικά, αλλά τελικά είστε εκτός θέματος και οι 2. :wave2:

O Petrucci δεν θέλει να πετύχει τίποτα απο αυτα που λέτε, ούτε κλείδωμα εξωτερικού ποδιού στο τεπόζιτο ούτε τίποτα. Απλά πατάει λίγο διαφορετικά απο άλλους, είναι και 1.80 και 77 κιλά βλέπεις.
Δείτε που είναι το εξωτερικό πόδι σε σχέση με το τεπόζιτο, ο μηρός ακουμπαει τεποζιτο μόνο στον καβαλο και το γονατο είναι αλλού.
Φαινεται να παταει γερα στο εσωτερικό και απλά γαντζώνει με το εξωτερικό το πλαίσιο για σταθεροποίηση . Η θεωρία του CSS περί στήριξης στο εξωτερικό πόδι, στα motogp παει περίπατο.
Ετσι οδηγούν πολλοί αγωνιζόμενοι, μην το ψάχνετε με αυτα που ξέρετε και ξέρουμε.

κανένας δεν ακουμπάει με το γόνατο iirc,όλοι με τον προσαγωγό στο πίσω μέρος του ντεπόζιτου . Αυτό επιτάσσεται από το bp υποθέτω.

Επίσης ,απ'ότι καταλαβαίνω,δε λέμε κάτι διαφορετικό. Ο Petrux φαίνεται να "γαντζώνεται" στο πλαίσιο με το εξωτερικό πόδι όπως πολύ σωστά το έθεσες. Αυτό ήθελα να πω όταν έλεγα ότι φορτίζει πλευρικά το heel guard. :)

RaGe_Raptor
08/12/2016, 11:21
κουβεντα να γινεται ρε αρη!! :p

Αυτό ακριβώς :beer: