View Full Version : Freevalve: Ένας κινητήρας χωρίς εκκεντροφόρο.
Το θεμα δεν ειναι αμιγως μοτοσυκλετιστικο, αλλα αναφερεται σε μια επαναστατικη εξελιξη στους κινητηρες εσωτερικης καυσης και μου φανηκε πολυ ενδιαφερον.
Προκειται για τη νεα τεχνολογια της Κoenigsegg που ονομαζεται Freevalve. Ο κινητηρας δεν εχει καθολου εκκεντροφορο αξονα και οι βαλβιδες ελεγχονται ηλεκτρονικα, με πνευματικο μηχανισμο. Υπαρχουν και τα Multiair(Fiat) / Valvetronic(BMW), αλλα εκει υπηρχε και παλι εκκεντροφορος και ο ηλεκτρονικος ελεγχος των βαλβιδων ηταν συμπληρωματικος.
https://vimeo.com/145498720
Για οποιον θελει περισσοτερες πληροφοριες:
http://jalopnik.com/what-its-like-to-ride-in-a-car-with-the-camless-engine-1529865968
https://www.youtube.com/watch?v=Bch5B23_pu0 (εκτενης παρουσιαση του τροπου λειτουργιας και των πλεονεκτηματων)
Η συγκεκριμενη τεχνολογια εχει ηδη 8 χρονια εξελιξης (6 γενιες) και συμφωνα με την εταιρεια ειναι ετοιμη για μαζικη παραγωγη.
εχουν ξαναδοκιμαστει τετοια συστηματα οπως και ηλεκτρομαγνητικα
το θεμα ειναι οτι σε περιπτωση αστοχιας των ηλεκτρικων-ηλεκτρονικων ο κινητηρας καταστρεφεται κινδυνος που με τον κλασσικο εκκεντροφορο εχει σχεδον εκλειψει
Ισως να απαντηθει και το αιωνιο ερωτημα: 2χρονο ή 4χρονο;
Γιατι οχι και τα δυο;
What else is amazing is that it can run in a number of modes. They can run it as a two stroke at lower revs, which effectively improves power delivery to make 3,000 RPM feel like 6,000.
SHOOTER045
09/01/2016, 21:03
Ισως να απαντηθει και το αιωνιο ερωτημα: 2χρονο ή 4χρονο;
Γιατι οχι και τα δυο;
Wankel
karellen
09/01/2016, 21:16
Δεν είναι πάντως σίγουρο ότι αυτό το ηλεκτρο-πνευματικό σύστημα θα μπορεί να συγχρονίζεται με το έμβολο στις πολύ υψηλές στροφές,είχαν παρατηρηθεί και στο παρελθόν τέτοια προβλήματα (από την Honda?).
Γι αυτό και η Ducati περηφανεύεται για το desmo.
μπορεί να συγχρονίζεται πολύ ευκολότερα απ'ότι με εκκεντροφόρο.
μπορεί να αντισταθμίσει τις αναπηδήσεις του ελατηρίου, να τροποποιήσει το βύθισμα με τρόπο κατάλληλο για κάθε κατάσταση, κτλ
το πρόβλημα είναι στην αξιοπιστία των ηλεκτρονικών (σαν κατασκευή και σαν προγραμματισμό... δεν τους πολυεμπιστεύομαι σε κανένα από τα 2)
το άλλο κακό είναι ότι θα γίνει πολύ πιό δύσκολο το πείραγμα. θα πρέπει να αλλάξεις όλη την ecu για να πειράξεις οτιδήποτε. Πιθανόν δηλαδή. Γιατί δεν τους βλέπω να αφήνουν την ecu να πειράξεις τη λειτουργία των βαλβίδων :|
...στο βιντεο λεει για μικροτερους, ελαφρυτερους και δυνατοτερους κινητηρες....στο μελλον αντι για μοτερ, θα εχουνε μια motherboard κατω απο τα ποδια τους...:lol:
SHOOTER045
09/01/2016, 23:17
Wankel
350123
350124
350125
SHOOTER045
09/01/2016, 23:18
350127
350128
350129
Wankel
Αντι για ρυθμιση βαλβιδων καθε Χ0,000 χιλιομετρα, κανεις μια ανακατασκευη... :lol:
SHOOTER045
09/01/2016, 23:28
Torx8 γιατί δεν χρειάζεται?
Torx8 γιατί δεν χρειάζεται?
Αρχισαμε τα ανεκδοτα βλεπω. :rotflmao:
Δεν υπαρχει λογος να το συζητησουμε εδω παντως. Μη σπαμαρω το ιδιο μου το thread... ;)
SHOOTER045
09/01/2016, 23:37
Αρχισαμε τα ανεκδοτα βλεπω. :rotflmao:
Δεν υπαρχει λογος να το συζητησουμε εδω παντως. Μη σπαμαρω το ιδιο μου το thread... ;)
Ειμαι χιουμορίστας
taisteal
09/01/2016, 23:38
Αντι για ρυθμιση βαλβιδων καθε Χ0,000 χιλιομετρα, κανεις μια ανακατασκευη... :lol:
Απλα βενζινη και λαδια παιρνεις σε βαρελια,σε συμφερει....
Δεινόσαυρος
10/01/2016, 00:04
Σαν high-tech ιδέα μου αρέσει.
Ιδίως αν αντί για pneumatic έλεγχο έχουν κάποιο servo μηχανισμό που να προσδιορίζει ακριβή θέση βαλβίδας (desmo δλδ :D).
Αλλά για μηχανάκια δρόμου προτιμώ low-tech!
Ή έστω αυτό που ονομάζω high low-tech: Απλές low-tech εφαρμογές, με όσο πιο πολύ καλή εκτέλεση γίνεται, high-tech υλικά, τεχνολογία ΜΟΝΟ εκεί που είναι απαραίτητη (ABS κλπ).
Κατά τα άλλα, είμαι με τον Shooter. Δεν θάταν ωραίο να βγεί μια τέλεια εκτέλεση Wankel, που να μη σπάει να μη χαλάει να μη καίει;
sapila racing
10/01/2016, 10:53
Κατά τα άλλα, είμαι με τον Shooter. Δεν θάταν ωραίο να βγεί μια τέλεια εκτέλεση Wankel, που να μη σπάει να μη χαλάει να μη καίει;
Ωραία θα ήταν.
Και ιπτάμενα χαλιά θα ήταν ωραία να είχαμε! ;)
Ιδίως αν αντί για pneumatic έλεγχο έχουν κάποιο servo μηχανισμό που να προσδιορίζει ακριβή θέση βαλβίδας (desmo δλδ :D).
με σέρβο είναι, συγκεκριμένα actuators, όχι υδραυλικά/pneumatic
με σέρβο είναι, συγκεκριμένα actuators, όχι υδραυλικά/pneumatic
+636
Το γραφω και στο αρχικο ποστ
οι βαλβιδες ελεγχονται ηλεκτρονικα, με πνευματικο μηχανισμο
Ειναι actuators που δουλευουν με πνευματικο μηχανισμο, δλδ με πιεση αερα.
Το βιντεο του youtube που εχω παραθεσει εξηγει πολυ καλα τον τροπο λειτουργιας.
stefanos
10/01/2016, 11:46
Γιατί να καταργήσουμε τον εκκεντροφόρο και όχι τις βαλβίδες?:lol:
http://www.coatesengine.com/
bros400pgm
10/01/2016, 11:55
Γιατί να καταργήσουμε τον εκκεντροφόρο και όχι τις βαλβίδες?:lol:
http://www.coatesengine.com/
Wankel :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
+636
Το γραφω και στο αρχικο ποστ
Ειναι actuators που δουλευουν με πνευματικο μηχανισμο, δλδ με πιεση αερα.
Το βιντεο του youtube που εχω παραθεσει εξηγει πολυ καλα τον τροπο λειτουργιας.
huh.
έτσι λέει και στο βίντεο, αλλά δεν καταλαβαίνω... η κίνηση γίνεται με solenoid και ρεύμα ή με πιστόνι και αέρα; ελπίζω όχι με αέρα... edit: με λάδι. υδραυλικό είναι. εκτός αν το λάδι είναι μόνο για λίπανση (http://i1.wp.com/www.saabtala.com/wp-content/uploads/2015/03/Freevalve2.jpg)
Road Pirat
10/01/2016, 14:30
Πνευματικό σύστημα βαλβίδων υπάρχει και στην Φ1 εδώ και πολλά χρόνια και αρκετά αξιόπιστο. Πως αλλιώς θα άντεχαν οι ματρακάδες τους 22000 χιλ. στρ/λεπτό
με άζωτο υπό πίεση και έχουνε και θέματα από καιρό σε καιρό. 22 krpm δεν είναι και τπτ τραγικό όταν το μοτέρ έχει να κάνει το 1/100 της ζωής που θα κάνει ένα μοτέρ αυτοκινήτου. Και τέλος πάντων, η ταχύτητα πιστονιού σε κινητήρα f1 είναι 24 m/s, συγκρίσιμη με του hornet μου, 20 m/s, αν σκεφτεί κανείς ότι καμία άλλη μετρήσιμη ποσότητα δεν είναι συγκρίσιμη ανάμεσα στα 2 μηχανήματα.
Γενικά αποφεύγω να αναφέρομαι τι κάνουν στην f1 γιατί οι μηχανικοί εκεί δουλεύουν σε άλλες σφαίρες.
Η f1 δεν πιανει μια μπροστα στο ΙΧ ρημαδι που πρεπει να ζησει τουλαχιστον 200000χλμ με οδηγηση και συντηρηση οτι ναναι
Road Pirat
10/01/2016, 15:33
Για την τεχνολογία μίλησα, ότι δεν είναι κάτι καινούριο. Και φυσικά δεν γίνετε να συγκρίνουμε φ1 με ιχ, αλλά επίσης δεν τα οδηγάνε και με τον ίδιο τρόπο
Τα ιχ δουλεύουν δυσμενεστερα .....
Πνευματικό σύστημα βαλβίδων υπάρχει και στην Φ1 εδώ και πολλά χρόνια και αρκετά αξιόπιστο. Πως αλλιώς θα άντεχαν οι ματρακάδες τους 22000 χιλ. στρ/λεπτό
Πάντως απλά για να είμαστε ακριβείς, πλέον στην f1 οι κινητήρες έχουν όριο τις15krpm και πρακτικά στους αγώνες δεν ξεπερνάν τις 13. Μιλάμε για τα μονοθέσια που τρέχουν τώρα, με τούρμπο και τρελούς περιορισμούς στην κατανάλωση. Φυσικά η τεχνολογία όντως υπάρχει και εφαρμοζόταν για χρόνια.
Η τεχνολογια παιζει επισης χρονια και σε μηχανες πλοιων.
π.χ wartsila rt flex, MAN B&W ME. Εδω βεβαια μιλαμε για 80-100-120 rpm/min.
Δεινόσαυρος
10/01/2016, 18:32
Wankel :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Μπά, διχρονίλα μου μυρίζει... :lol: :evil:
Δεινόσαυρος
10/01/2016, 18:34
Αυτό που δεν κατάλαβα ακόμα είναι η επαναφορά των βαλβίδων (μετα το actuation) πώς γίνεται; Με συμβατικά ελατηρια;
με κανονικο ελατηριο...θα μπορουσε να ηταν και η επαναφορα με αερα...το συστημα ειναι τρομερα απλο στην υλοποιηση και πολυ εξυπνο...εχεις πληρη ελεγχο των βαλβιδων, οπου κανεις κυριολεκτικα οτι θες απλα μεσα απο υπολογιστη, εχεις ενα πολυ μικροτερο καπακι πανω μιας και πετας παρα πολλα πραγματα, μπορεις λογω χωρου πλεον να κανεις πολυ καλυτερους αυλους εισαγωγης, εξαγωγης, και θαλαμο καυσης...αποριας αξιο πως και δεν εχει περασει στην παραγωγη απο καποιον τοσα χρονια...
amyroukai
13/01/2016, 07:12
Αξιοπιστία;
Συν το άλλο που συζητούσαμε, ότι οι κατασκευαστές εξαρτημάτων για τις συμβατικές κεφαλές θα το πολεμήσουν.
για ποιο λογο να μην ειναι αξιοπιστο? πνευματικα συστηματα χρησιμοποιουνται παντου χωρις να χαλανε...και εχεις και μια ηλεκτρονικη μοναδα που στελνει σημα στις βαλβιδες, και αυτη τι να παθει?
επισης οι κατασκευαστες εκκεντροφορων κλπ δε μπορουν να κανουν και πολλα πραγματα για να το πολεμισουν, ειναι στο χερι του εκαστοτε κατασκευαστη να προχωρισει σε τετοιο συστημα...και τα οφελη απο τη χρηση του θα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ, κατι που θα επιρεασει και τις πωλησεις δηλαδη
σχετικά με την αξιοπιστία, σε ένα σύγχρονο μηχάνημα, τί χαλάνε πιό συχνά, τα ηλεκτρονικά ή τα μηχανικά;
σχετικά με την αξιοπιστία, σε ένα σύγχρονο μηχάνημα, τί χαλάνε πιό συχνά, τα ηλεκτρονικά ή τα μηχανικά;
Εαν ειναι ιαπωνεζικο τα μηχανικα
Εαν ειναι ιταλικο τα ηλεκτρονικα
Εαν ειναι γερμανικο ολα μαζι
Εαν ειναι κινεζικο ολα μαζι + τον αναβατη
:p
το θεμα δεν ειναι ποσο συχνα χαλαει
το θεμα ειναι τι θα γινει τη στιγμη που θα χαλασει
Θα μεινει κλειστη η βαλβιδα αυτο θα γινει
Δεινόσαυρος
14/01/2016, 16:16
για ποιο λογο να μην ειναι αξιοπιστο? πνευματικα συστηματα χρησιμοποιουνται παντου χωρις να χαλανε...και εχεις και μια ηλεκτρονικη μοναδα που στελνει σημα στις βαλβιδες, και αυτη τι να παθει?
Σωστά!
Μάλιστα απο την στιγμή που τόσα άλλα είναι πια ηλεκτρονικά, ψεκασμός, τρακσιον, ABS, είναι απορίας άξιον γιατί άργησαν τόσο με τις βαλβίδες, θάλεγες οτι ήταν από τα πρώτα υποψήφια συστήματα πού έχριζαν προσοχής. Και ηλεκτρονική βλάβη να πάθει, όπως λέει ο p@nos, δεν θα σου κάνει πια χειροβομβίδα το μοτέρ.
το θεμα δεν ειναι ποσο συχνα χαλαει
το θεμα ειναι τι θα γινει τη στιγμη που θα χαλασει
Θα μεινει κλειστη η βαλβιδα αυτο θα γινει
Ακριβως. Απο το αρθρο που παρεθεσα στο αρχικο ποστ.
And since it's all independent, one cylinder or actuator can break and the engine can keep working for years.
Grafton 505
14/01/2016, 20:33
Σωστά!
Μάλιστα απο την στιγμή που τόσα άλλα είναι πια ηλεκτρονικά, ψεκασμός, τρακσιον, ABS, είναι απορίας άξιον γιατί άργησαν τόσο με τις βαλβίδες, θάλεγες οτι ήταν από τα πρώτα υποψήφια συστήματα πού έχριζαν προσοχής. Και ηλεκτρονική βλάβη να πάθει, όπως λέει ο p@nos, δεν θα σου κάνει πια χειροβομβίδα το μοτέρ.
Για τον ίδιο λόγο που δεν έχεις δει βαλβίδες αζώτου στα απλά αυτοκλινητα.
Επιπλέον, δεν γίνονται όλα γρήγορα. Θέλει κάποιο χρόνο για να βγει μια καινούργια τεχνολογία στο ευρύ κοινό.
αν το κλεισιμο της βαλβιδας γινεται με τον ενεργοποιητη που αναφερει κανεις δεν μπορει να ειναι σιγουρος οτι σε περιπτωση στραβης δεν θα τρακαρει με το πιστονι
αν το κλεισιμο γινεται με ελατηριο δεν ξερω πως μπορει πεπιεσμενος αερας -που παραμενει συμπιεστος- να οδηγησει βαλβιδα με τοσο μεγαλη αντισταση σε τοσο μεγαλες ταχυτητες
δεν ειναι τυχαιο οτι ολοι οι κατασκευστες εξελισσουν συστηματα με εκκεντροφορους
αν το κλεισιμο της βαλβιδας γινεται με τον ενεργοποιητη που αναφερει κανεις δεν μπορει να ειναι σιγουρος οτι σε περιπτωση στραβης δεν θα τρακαρει με το πιστονι
αν το κλεισιμο γινεται με ελατηριο δεν ξερω πως μπορει πεπιεσμενος αερας -που παραμενει συμπιεστος- να οδηγησει βαλβιδα με τοσο μεγαλη αντισταση σε τοσο μεγαλες ταχυτητες
δεν ειναι τυχαιο οτι ολοι οι κατασκευστες εξελισσουν συστηματα με εκκεντροφορους
τι εννοεις δε ξερεις πως μπορει να γινει με πιεση αερα?επειδη δε μπορεις να το πιεσεις με το στομα σα μπαλονι νομιζεις δε μπορει να γινει με αερα? :lol:
απ'όσο καταλαβαίνω, η κίνηση της βαλβίδας γίνεται με ηλεκτρο-υδραυλικο-πνευματικό σύστημα.
μη γελάτε, έτσι λένε (http://www.freevalve.com/technology/freevalve-technology/).
τι εννοεις δε ξερεις πως μπορει να γινει με πιεση αερα?επειδη δε μπορεις να το πιεσεις με το στομα σα μπαλονι νομιζεις δε μπορει να γινει με αερα? :lol:
δεν μου περναει απο το μυαλο καποιο αντιστοιχο πνευματικο συστημα που να δουλευει σε τετοιες αντιστασεις ταχυτητες και θερμοκρασιες ωστε να μπορεσω να συγκρινω:rolleyes:
δεν μου περναει απο το μυαλο καποιο αντιστοιχο πνευματικο συστημα που να δουλευει σε τετοιες αντιστασεις ταχυτητες και θερμοκρασιες ωστε να μπορεσω να συγκρινω:rolleyes:
οποτε δεν υπαρχει κατι...
γνωριζεις καποια αντιστοιχη εφαρμογη;
Ρε toyar εχεις γενικα την ταση να αμφισβητεις χωρις να γνωριζεις, απαιτωντας απο τον αλλο να σου δωσει απαντηση σε κατι που δε γνωριζεις...googlare λοιπον να δεις τι υπαρχει και μετα ξανασυζηταμε...
δεν μπορεις να ξερεις τι ταση εχω κανοντας διαγνωση απο το πληκτρολογιο.........
δεν μπορεις να ξερεις τι γνωριζω.........
δεν απαιτησα τιποτα απο κανεναν.......
δεν διαβιω μεσω google........
τελος σκοπος δεν ειναι να γνωριζεις τα περισσοτερα αλλα να εισαι προθυμος να μοιραστεις οσα γνωριζεις...........
βαση των παραπανω δεν νομιζω πως εχουμε κατι να συζητησουμε:wave2:
Στο αρχικό ποστ, έχω παραθέσει τρεις πηγές. Δύο βίντεο(συνολικής διάρκειας πάνω από 10 λεπτά) και ένα κείμενο. Το πρώτο σχόλιο είχε ανέβει μετά από 9 λεπτά.
Καλό είναι βέβαια να ρωτάμε, αλλά "συν Αθηνά και χείρα κίνει". Ειδικά όταν είναι να εκφερουμε γνώμη αντίθετη με τον προηγούμενο είναι λογικό το βάρος της απόδειξης των λεγόμενων μας να πέφτει σε μας τους ίδιους. Έτσι γίνεται πιο παραγωγικός διάλογος και βοηθάμε και τους υπόλοιπους αναγνώστες να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.
Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον.
το πρωτο σχολιο ηταν δικο μου..........
ανεφερα απλως οτι δεν εχουν καταφερει να αντικαταστησουν τον εκκεντροφορο παρολο που το προσπαθουν χρονια και αυτο δεν ειναι προσωπικη γνωμη ειναι αντικειμενικη διαπιστωση
επειδη το σχετικο animation δεν με βοηθησε ιδιαιτερα ζητησα απο υποστηρικτες(;;;) του συστηματος να εξηγησουν την αποψη τους
εισεπραξα ειρωνεια και υποδειξεις
ενα δακρυ κυλισε.................:a12:
το πρωτο σχολιο ηταν δικο μου..........
ανεφερα απλως οτι δεν εχουν καταφερει να αντικαταστησουν τον εκκεντροφορο παρολο που το προσπαθουν χρονια και αυτο δεν ειναι προσωπικη γνωμη ειναι αντικειμενικη διαπιστωση
επειδη το σχετικο animation δεν με βοηθησε ιδιαιτερα ζητησα απο υποστηρικτες(;;;) του συστηματος να εξηγησουν την αποψη τους
εισεπραξα ειρωνεια και υποδειξεις
ενα δακρυ κυλισε.................:a12:
λες και ειανι 200 σελιδες το θρεντ και δε θυμασαι τι εχει ειπωθει
εδω μονο οι δικες μου απαντησεις (πισω σε 3 σελιδες που εχουν απαντησει και αλλοι, οχι μονο εγω)...που πηρες μονο ειρωνια και κανενας δεν ηθελε να σου πει τιποτα...
με κανονικο ελατηριο...θα μπορουσε να ηταν και η επαναφορα με αερα...το συστημα ειναι τρομερα απλο στην υλοποιηση και πολυ εξυπνο...εχεις πληρη ελεγχο των βαλβιδων, οπου κανεις κυριολεκτικα οτι θες απλα μεσα απο υπολογιστη, εχεις ενα πολυ μικροτερο καπακι πανω μιας και πετας παρα πολλα πραγματα, μπορεις λογω χωρου πλεον να κανεις πολυ καλυτερους αυλους εισαγωγης, εξαγωγης, και θαλαμο καυσης...αποριας αξιο πως και δεν εχει περασει στην παραγωγη απο καποιον τοσα χρονια...
για ποιο λογο να μην ειναι αξιοπιστο? πνευματικα συστηματα χρησιμοποιουνται παντου χωρις να χαλανε...και εχεις και μια ηλεκτρονικη μοναδα που στελνει σημα στις βαλβιδες, και αυτη τι να παθει?
επισης οι κατασκευαστες εκκεντροφορων κλπ δε μπορουν να κανουν και πολλα πραγματα για να το πολεμισουν, ειναι στο χερι του εκαστοτε κατασκευαστη να προχωρισει σε τετοιο συστημα...και τα οφελη απο τη χρηση του θα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ, κατι που θα επιρεασει και τις πωλησεις δηλαδη
το θεμα δεν ειναι ποσο συχνα χαλαει
το θεμα ειναι τι θα γινει τη στιγμη που θα χαλασει
Θα μεινει κλειστη η βαλβιδα αυτο θα γινει
οταν αρχιζεις να πρηζεις χωρις επιχειρημα, ερχεται η ειρωνια...
Grafton 505
15/01/2016, 20:14
@toyar : Από το 2:45 μέχρι το 3:10 εξηγεί ακριβώς το πως δουλεύει το σύστημα.
τι να σου πω ρε μαστορα..........
πραγματικα δεν μπορουσα να φανταστω οτι υπαρχει ανθρωπος που πρηζεται μπροστα σε ενα πληκτρολογιο
ο Christian von Koenigsegg ο ιδιος να κουβεντιαζε εδω μεσα δεν θα μανουριαζοταν ετσι
επειδη χαλιεσαι ασχημα δεν το παω παρακατω
αν μπορεις μονο σε παρακαλω λυσε μου μια απορια ........ με πνευματικα ελατηρια για επαναφορα αν υπαρξει διαρροη του πεπιεσμενου αερα τι θα γινει με τις βαλβιδες και τα εμβολα
υπαρχει κανονικο ελατηριο που πιεζει τη βαλβιδα στην εδρα της, ετσι γινεται η επαναφορα της βαλβιδας, ο αερας ειναι για να ανοιξει η βαλβιδα...σε περιπτωση διαρροης οπως λες η οποιουδηποτε προβληματος, η βαλβιδα, οπως ειπα και πριν, μενει απλα κλειστη...
εξου λοιπον και η τσαντιλα, καθομαστε γραφουμε εχουν μπει λινκ βιντεακια και ενα σωρρο πραγματα που τα εξηγουν ολα, δεν εχεις κατσει να τα δεις και απλα γραφεις πραγματα για τον αντιλογο ενω εμεις εχουμε ηδη μπει στη διαδικασια να εξηγησουμε...
αυτο το οτι αν κατι χαλασει θα μεινει η βαλβιδα κλειστη (κατα συνεπεια δε κοπαναει τιποτα με κατι αλλο, δε σπαει κατι στο κινητηρα να τα κανει ολα αλοιφη δηλαδη) το εγραψα και πιο πισω...
ο τυπος αναφερει οτι το κλεισιμο γινεται ειτε με κανονικο ειτε με πνευματικο ελατηριο (βιντεο youtube 3.03)
αν κατσουμε να αναλυσουμε τα λινκ και τα βιντεακια, προσωπικα εχω πολλες αποριες και ενδοιασμους, αν προκειται ομως να μπαινει θεμα τσαντιλας το τελειωνουμε εδω :beer:
δεν ειναι καθολου θεμα τσαντιλας, οπως ειπα εχω διαθεση για συζητηση αρκει να εχει και νοημα και να γινεται μεταξυ περισσοτερων, οχι να γραφει ο ενας τσαμπα :lol:
Grafton 505
15/01/2016, 23:27
Άρα η απορία σου είναι, τι θα γίνει αν έχει διαρροή το πνευματικό ελατήριο και δεν κλείσει την βαλβίδα.
Ε. Θα γίνει το ίδιο με το να κοπεί ο ιμάντας χρονισμού σε συμβατικό κινητήρα. Θα καρφωθούνε μερικές βαλβίδες στο πιστόνι τους. Απλά πράγματα.
Το σύστημα στην ουσία και στην λειτουργεία του, δεν έχει αλλάξει. Γίνετε με διαφορετικά υλικά.
Αντί για ιμάντα χρονισμού, έχεις αισθητήρες θέσης βαλβίδας.
Αντί για ελατήρια επαναφοράς βαλβίδων, έχεις υδραυλική ή πνευματική επαναφορά.
Αντί για εκκεντροφόρους, έχεις ηλεκτρουδραυλικοπνευματική οδήγηση βαλβίδων.
Τι άλλη απορία έχεις ;
:beer:
αν χάσει πίεση δεν θα μείνει ανοιχτή η βαλβίδα
ο αέρας και το λάδι είναι για απόσβεση
το άνοιγμα γίνεται με σωληνοειδές
το κλείσιμο γίνεται με ελατήριο
αυτό έχω καταλάβει από όσα έχω διαβάσει
Grafton 505
15/01/2016, 23:40
Σωστά τα λες εκτός από το παρακάτω
solenoid valve = ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα όχι σωληνοειδές (λίγη προσοχή με τους όρους, ευχαριστώ).
αν το να καρφωσει βαλβιδες ειναι απλα πραγματα δεν εχω αλλη απορια:D
απλα να αναφερω οτι πριν 20 χρονια δοκιμασαν να ανοιγουν τις βαλβιδες ηλεκτρομαγνητικα με πηνια και το σταματησαν γιατι αν τις εκλειναν με τα ιδια πηνια υπηρχε μεγαλη πιθανοτητα αστοχιας και καταστροφης ενω αν χρησιμοποιουσαν ελατηρια τα πηνια τραβαγαν τετοια καταπονηση που καιγοντουσαν
και σε αυτες τις περιπτωσεις στοχος ηταν ο απολυτος ελεγχος χρονισμου διαρκειας και βυθισματος
αυτη τη στιγμη οι βαλβιδες κλεινουν αξιοπιστα μονο με ελατηρια και τα ελατηρια στο ανοιγμα απαιτουν εκκεντροφορο με εξαιρεση τη δεσμοδρομικη κινηση οπου παλι ολα γινονται μηχανικα
αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη και ελπιζω να μη στραβωσει κανεις:)
toyar, διαβάζεις όσα γράψαμε οι άλλοι εδώ;
Wankel
Shooter σου βρηκα τι μοτερ να βαλεις στο παπι σου.
http://liquidpiston.com/technology/x-mini-gasoline/
askianos
11/04/2016, 21:12
τι να σου πω ρε μαστορα..........
πραγματικα δεν μπορουσα να φανταστω οτι υπαρχει ανθρωπος που πρηζεται μπροστα σε ενα πληκτρολογιο
ο Christian von Koenigsegg ο ιδιος να κουβεντιαζε εδω μεσα δεν θα μανουριαζοταν ετσι
επειδη χαλιεσαι ασχημα δεν το παω παρακατω
αν μπορεις μονο σε παρακαλω λυσε μου μια απορια ........ με πνευματικα ελατηρια για επαναφορα αν υπαρξει διαρροη του πεπιεσμενου αερα τι θα γινει με τις βαλβιδες και τα εμβολα
ειχα διαβασει ότι καποια ιαπωνικη εταιρια στα μοτο gp χρησιμοποιουσε αυτό το συστημα, γτ στις θεικες στοφες που δουλευουν τα μοτερ τα ελαρτηρια δ προλαβαιναν να κλεινουν στο 100% τις βαλβιδες. και μαλιστα υπηρχε ένα δοχειο να το πω? που παρειχε συμπλήρωμα αερα γτ υπηρχε μια ελαχιστη απωλεια...τοσος αερας οσο χρειαζονταν και να ολοκληρωσει τον αγωνα..
σορρυ που τα λεω τοσο χοντρικα αλλα το θυμαμαι όταν το διαβασα παλιοτερα και μου εκανε εντυπωση...
μην τσακωνεστε ρε παλικαρια...κουβεντα κανουμε δ μοιραζουμε και κανενα χωραφι....!:a10:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.