Σύνδεση

View Full Version : Σχετικά με BSA



k7600
10/01/2016, 22:14
Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα αυτήν την φωτογραφία, είναι η μηχανή του παππού μου που δυστυχώς μ αυτήν σκοτώθηκε το 1958, επειδή δυςτυχως από BSA δεν γνωρίζω τίποτα όπως κ γενικότερα από κλασικές μοτοσικλέτες ( κ πολύ λυπάμαι γι αυτό ), θα μπορούσε κάποιος που γνωρίζει να μου δώσει πληροφορίες ; Ή να μου συστήσει κάποιον μηχανικό που να ασχολείται...


350170

k7600
10/01/2016, 22:24
Σορρυ για το στραβό της υπόθεσης , την ξανά ανεβάζω...



350171

GFawkes
10/01/2016, 22:28
Μ20 μοιαζει.
Θα την δω κ το πρωι...τωρα μπαινω απο κινητο

k7600
10/01/2016, 22:30
Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου για την αμεςη απαντηςη σου, περιμένω νέα σου, θα το ψάξω κ εγώ...

GFawkes
10/01/2016, 22:38
Εαν ειναι σημαντικο για σενα, στειλε αρ πλαισιου να σου βρω τα παντα

k7600
10/01/2016, 22:40
Δυστυχώς δεν υπάρχει τίποτα, μόνο αυτή η φωτογραφία κ οι άμα βάσεις της μάνας μου, είναι το μικρό κοριτσακι που κάθεται μπροστά... Η συγκίνηση μεγάλη βλέπεις... Από το σημείο που σκοτώθηκε περνάω κάθε μέρα λόγω δουλειάς... Ας τα...

k7600
10/01/2016, 22:42
Οι αναμνήσεις της μάνας μου ήθελα να γράψω... Πάντως από φωτό που είδα από Μ20 που μου είπες έχει πολλές ομοιότητες...

filipp0s
11/01/2016, 08:32
Πρέπει να είναι το Μ21 600cc αν κρινω απο το λογοτυπο με τα φτερα και μοντελο '46 ή '47. Μετα του φορεσαν τηλεσκοπικο.

Production of the M20 continued unabated and by the end of the war 126,000 machines had been produced and the factory was making up to 1000 sidevalvers a week. The M21 recommenced production in 1946 basically unchanged from the pre-war model but differing from the WDM20 in that it had a six spring clutch, an enlarged toolbox, sidecar lugs and civilianised valanced mudguards. A winged BSA metal tank badge was fitted to impress potential buyers. In 1948 the M21 gained telescopic front forks and a redesigned front down tube frame.

απο εδω: http://www.ozebook.com/mcnews/bsam21/bsam21.htm

k7600
11/01/2016, 09:21
ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον...

GFawkes
11/01/2016, 09:36
την διαφορα στον κυλινδρο απο τις φωτο δεν μπορω να την δω καθαρα....(αρα να σου πω με βεβαιοτητα οτι ειναι Μ20 ή Μ21)

παντως φτερο, κοντερ, πισω σταντ, πλαινο καπακι μοιαζουν πολυ με την Μ21 της φωτο.

350181

sapila racing
11/01/2016, 10:12
Πρέπει να είναι το Μ21 600cc αν κρινω απο το λογοτυπο με τα φτερα και μοντελο '46 ή '47. Μετα του φορεσαν τηλεσκοπικο.

Production of the M20 continued unabated and by the end of the war 126,000 machines had been produced and the factory was making up to 1000 sidevalvers a week. The M21 recommenced production in 1946 basically unchanged from the pre-war model but differing from the WDM20 in that it had a six spring clutch, an enlarged toolbox, sidecar lugs and civilianised valanced mudguards. A winged BSA metal tank badge was fitted to impress potential buyers. In 1948 the M21 gained telescopic front forks and a redesigned front down tube frame.

απο εδω: http://www.ozebook.com/mcnews/bsam21/bsam21.htm

Συμφωνώ!


την διαφορα στον κυλινδρο απο τις φωτο δεν μπορω να την δω καθαρα....(αρα να σου πω με βεβαιοτητα οτι ειναι Μ20 ή Μ21)

παντως φτερο, κοντερ, πισω σταντ, πλαινο καπακι μοιαζουν πολυ με την Μ21 της φωτο.

350181

Αρα συμφωνείς με τον filippo κι εσυ. H φωτό που εβαλες ειναι απο το λινκ που εβαλε ο filippos.

GFawkes
11/01/2016, 10:23
Συμφωνώ!



Αρα συμφωνείς με τον filippo κι εσυ. H φωτό που εβαλες ειναι απο το λινκ που εβαλε ο filippos.
Ειναι απο το λινκ που βρηκα 1ο στο γοογλε...

δεν ανοιξα το λινκ του φιλιππα

k7600
11/01/2016, 16:33
ευχαριστώ πολύ παιδιά για το ενδιαφέρον, το εκτιμώ αφάνταστα !!!!!