PDA

View Full Version : Ομικοί προβληματισμοί



Ohm
11/01/2016, 09:18
γιατί από τότε που αγόρασα το οικοπεδάκι (μικρό, πολύ μικρό) βγάζω καπου 70 παραπάνω χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να μπω στη ρεζέρβα;

χθες η κοπέλα μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι πάντα ήθελε μηχανή. Τί κάνουμε; Η κακομοίρα είναι ένα κ ένα μίλκο... κανα dna?

Όταν πηγαίνω με το hornet (98), ανεβάζω σχέση κάπου στις 3000, από 1η μέχρι 6η. Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού δεν χρειάζομαι γκάζι (εδώ κάποιος με διακοπτει και λέει ε τότε τι το πήρες το χόρνετ?! :lol: ) ας ανεβάσω σχέση νωρίς να μην ζορίζεται το μοτέρ και να καίει λιγότερο. Αλλά μήπως είναι καλύτερα για το μοτέρ να δουλεύει μεταξύ 3k - 4k ή μεταξυ 4k - 5k αντί για 2k - 3k ?

μπορώ να αλλάξω τις λάμπες πυράκτωσης με led ίδιας τάσης, με το σκεπτικό να έχουν ίδια κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη ένταση;

ρε παιδιά, αν η 3η με 150 στο κοντέρ μου ξηλώνει τα χέρια από το τιμόνι, πώς τον κουμαντάρετε αυτόν τον διάολο στην πίστα;;;

...

είχα και άλλα, μα τα ξέχασα. Αυτό δεν είναι μνήμη, είναι σουρωτήρι :look:

teogtp
11/01/2016, 09:22
Εχω την εντύπωση ότι καβαλας ΚΑΙ λάθος μηχανάκι. ......
Παρε ενα integra και θα είσαι άρχοντας.

BLiTzER
11/01/2016, 09:34
Παρε ενα pcx και θα είσαι άρχοντας.

Fixed :lol:

To Hornet σίγουρα ούτε ζορίζεται λιγότερο, ούτε καίει λιγότερο (αν υποθέσουμε ότι εννοείς κατανάλωση/απόσταση κι όχι απόλυτη κατανάλωση), δουλεύοντας μόνιμα στις 3,000 στροφές.

est
11/01/2016, 09:41
Με τη σωστή σχέση στο κιβώτιο δεν τραβάει κανένα ζόρι στις 3000.
Για τα 70 χλμ παραπάνω μήπως έχει να κάνει ο τρόπος που οδηγείς.
Η κοπέλα σου μπορεί κάλλιστα να πάρει ένα μπόμπερ/τσόπερ μηχανάκι. Θα το φτάνει σίγουρα και ταυτόχρονα θα είναι πολύ περισσότερο της μοδός από εσένα! :p
Για τις λάμπες το αφήνω πάνω σου.

GFawkes
11/01/2016, 09:46
γιατί από τότε που αγόρασα το οικοπεδάκι (μικρό, πολύ μικρό) βγάζω καπου 70 παραπάνω χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να μπω στη ρεζέρβα;
Θα εφυγε η μακα απο τα καρμπ με την πτωση
χθες η κοπέλα μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι πάντα ήθελε μηχανή. Τί κάνουμε; Η κακομοίρα είναι ένα κ ένα μίλκο... κανα dna?
Να παρει
Όταν πηγαίνω με το hornet (98), ανεβάζω σχέση κάπου στις 3000, από 1η μέχρι 6η. Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού δεν χρειάζομαι γκάζι (εδώ κάποιος με διακοπτει και λέει ε τότε τι το πήρες το χόρνετ?! :lol: ) ας ανεβάσω σχέση νωρίς να μην ζορίζεται το μοτέρ και να καίει λιγότερο. Αλλά μήπως είναι καλύτερα για το μοτέρ να δουλεύει μεταξύ 3k - 4k ή μεταξυ 4k - 5k αντί για 2k - 3k ?
Καλυτερα να δουλευει λιγο πιο κατω απο τις στροφες που αποδιδει την μεγιστη ροπη του....δες τα specs του μοτερ
μπορώ να αλλάξω τις λάμπες πυράκτωσης με led ίδιας τάσης, με το σκεπτικό να έχουν ίδια κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη ένταση;
ΟΧΙ, δεν αποδιδουν καλα
ρε παιδιά, αν η 3η με 150 στο κοντέρ μου ξηλώνει τα χέρια από το τιμόνι, πώς τον κουμαντάρετε αυτόν τον διάολο στην πίστα;;;
Εμπειρια ή αγνοια κινδυνου

...

είχα και άλλα, μα τα ξέχασα. Αυτό δεν είναι μνήμη, είναι σουρωτήρι :look:


Ελπιζω να βοηθησα

BLiTzER
11/01/2016, 10:00
Ελπιζω να βοηθησα

Μιλάμε για ένα μηχανάκι με μέγιστη ροπή στις 9,500 rpm... Ο Ohm χρησιμοποιεί το 25% του κινητήρα ^^

GFawkes
11/01/2016, 10:02
Μιλάμε για ένα μηχανάκι με μέγιστη ροπή στις 9,500 rpm... Ο Ohm χρησιμοποιεί το 25% του κινητήρα ^^


Δεν γνωριζω την λειτουργια του μοτερ του, αλλα αν το δουλευει πολυ χαμηλα, ισως να ειναι κακο για την υγεια του μοτερ.

Κανονικα θα επρεπε να το δουλευει απο 25-45% στο χαλαρο, διχως να του κανει ζημια....τα σκορτσαρισματα χαμηλα κανουν κακο...οχι οικονομια.

BLiTzER
11/01/2016, 10:05
Δε σκορτσάρει στις 3,000 rpm, με σωστές αλλαγές, αλλά σίγουρα δεν είναι η ιδανική χρήση γι'αυτό το μηχανάκι. Ελπίζω να σκοπεύει να οδηγεί έτσι μέχρι να το μάθει κι όχι για πάντα :p

GFawkes
11/01/2016, 10:08
Μπορει να εχει βαλει κανα γραναζι απο μαικο 125, και να εχει ΤΟ κοντο κιβωτιο...

τι να πω...

teogtp
11/01/2016, 10:24
Κανε μια χαρη στον εαυτό σου.
Βάλε μια ταινία και κρύψε το στροφόμετρο.
Καβαλησε το και βγες να απολαυσεις τον δρόμο.
Θα εκλαγεις απο την αίσθηση που θα παρεις.
:beer:

amyroukai
11/01/2016, 10:37
γιατί από τότε που αγόρασα το οικοπεδάκι (μικρό, πολύ μικρό) βγάζω καπου 70 παραπάνω χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να μπω στη ρεζέρβα;
Γιατί χεζμεντέν οδήγηση, μετατραυματική, είναι πολύ πιο ήπια και ας μην το κάνεις συνειδητά.


χθες η κοπέλα μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι πάντα ήθελε μηχανή. Τί κάνουμε; Η κακομοίρα είναι ένα κ ένα μίλκο... κανα dna?
φραπέ ρέισερ, οτιδήποτε τύπου "χάρλεϊ". Μία φίλη ένα μέτρο και μισό μίλκο είχε πάρει baby varadero...


Όταν πηγαίνω με το hornet (98), ανεβάζω σχέση κάπου στις 3000, από 1η μέχρι 6η. Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού δεν χρειάζομαι γκάζι (εδώ κάποιος με διακοπτει και λέει ε τότε τι το πήρες το χόρνετ?! :lol: )
Δεν παθαίνει τίποτα, αφού βολεύεσαι, μιά χαρά το πας.



μπορώ να αλλάξω τις λάμπες πυράκτωσης με led ίδιας τάσης, με το σκεπτικό να έχουν ίδια κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη ένταση;
Στα φλας και στα όργανα κλπ ναι, στους προβολείς στο είπαν ήδη, δεν θα φωτίζει σωστά.


ρε παιδιά, αν η 3η με 150 στο κοντέρ μου ξηλώνει τα χέρια από το τιμόνι, πώς τον κουμαντάρετε αυτόν τον διάολο στην πίστα;;;
Δεν έχεις καθόλου εμπειρία, όταν γράψεις χιλιόμετρα θα δεις ότι δεν είναι τόση η δύναμη του χόρνετ που να σου ξηλώσει τα χέρια. Καλό θα ήταν να αποφεύγεις φάσεις "ξηλώματος" πάντως γιατί κάπου εκεί καραδοκεί και το επώδυνο λάθος.

sniper
11/01/2016, 10:43
γιατί από τότε που αγόρασα το οικοπεδάκι (μικρό, πολύ μικρό) βγάζω καπου 70 παραπάνω χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να μπω στη ρεζέρβα;

Μάτζικ...


χθες η κοπέλα μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι πάντα ήθελε μηχανή. Τί κάνουμε; Η κακομοίρα είναι ένα κ ένα μίλκο... κανα dna?

Αλλαγή κοπέλας δεν παίζει;


Όταν πηγαίνω με το hornet (98), ανεβάζω σχέση κάπου στις 3000, από 1η μέχρι 6η. Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού δεν χρειάζομαι γκάζι (εδώ κάποιος με διακοπτει και λέει ε τότε τι το πήρες το χόρνετ?! :lol: ) ας ανεβάσω σχέση νωρίς να μην ζορίζεται το μοτέρ και να καίει λιγότερο. Αλλά μήπως είναι καλύτερα για το μοτέρ να δουλεύει μεταξύ 3k - 4k ή μεταξυ 4k - 5k αντί για 2k - 3k ?

Το μοτέρ του έχει μια τρύπα σαν πηγάδι στις 3-5Κ rpm


μπορώ να αλλάξω τις λάμπες πυράκτωσης με led ίδιας τάσης, με το σκεπτικό να έχουν ίδια κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη ένταση;

με το κάτοπτρο που έχεις, καλυτερα να αγοράσεις φακό και να τον βάλεις στο τιμόνι


ρε παιδιά, αν η 3η με 150 στο κοντέρ μου ξηλώνει τα χέρια από το τιμόνι, πώς τον κουμαντάρετε αυτόν τον διάολο στην πίστα;;;

...

καλά, το μηχανάκι αυτό δεν είναι και τέρας δύναμης, το αντίθετο... Στην πίστα, καλο θα είναι να μην μπαίνει μαμά γιατί μετά απο λίγο θα τελειώσουν φρένα και αναρτήσεις οπότε η αεροδυναμική δεν θα σε απασχολεί ιδιαίτερα. Ποιος σου είπε ότι παει σε πίστα (είτε Σερρες είτε Μέγαρα) το συγκεκριμένο με 150, πλην των ευθειών;


είχα και άλλα, μα τα ξέχασα. Αυτό δεν είναι μνήμη, είναι σουρωτήρι :look:

Το είχα το μηχανάκι, και πέραν της αξιοπιστίας του μοτέρ, δεν έχει κάτι να πει, σε τίποτα.

stam2
11/01/2016, 11:03
Ο Ohm στα ελληνικά είναι Ωμ, και η μονάδα μέτρησης όπως σίγουρα θα γνωρίζεις στο SI είναι το Ω. Υποθέτω λοιπόν ότι εννοείς Ωμικούς προβληματισμούς...


γιατί από τότε που αγόρασα το οικοπεδάκι (μικρό, πολύ μικρό) βγάζω καπου 70 παραπάνω χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να μπω στη ρεζέρβα;

Συνήθως όταν έχουμε κάποια πτώση μετά ρίχνουμε λίγο το ρυθμό μας για λίγο καιρό, πηγαίνοντας πιο συντηρητικά...

χθες η κοπέλα μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι πάντα ήθελε μηχανή. Τί κάνουμε; Η κακομοίρα είναι ένα κ ένα μίλκο... κανα dna?
yamaha jog, ή παπί, ή cbf/ybr 125.

Όταν πηγαίνω με το hornet (98), ανεβάζω σχέση κάπου στις 3000, από 1η μέχρι 6η. Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού δεν χρειάζομαι γκάζι (εδώ κάποιος με διακοπτει και λέει ε τότε τι το πήρες το χόρνετ?! :lol: ) ας ανεβάσω σχέση νωρίς να μην ζορίζεται το μοτέρ και να καίει λιγότερο. Αλλά μήπως είναι καλύτερα για το μοτέρ να δουλεύει μεταξύ 3k - 4k ή μεταξυ 4k - 5k αντί για 2k - 3k ?

όταν δουλέυει υπερβολικά υποστροφικά το μοτέρ, δεν έχει τη βέλτιστη οικονομία. Το οικονομικοτερο όπως σου είπε και ο Gfawkes απο πάνω είναι όταν βρίσκεσαι κάτω από την ροπή αλλά κοντά σε αυτή. Δες τα σπεκς του χόρνετ.

μπορώ να αλλάξω τις λάμπες πυράκτωσης με led ίδιας τάσης, με το σκεπτικό να έχουν ίδια κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη ένταση;

αν η δουλειά σου είναι αυτό που υποδηλώνει το username και ασχολείσαι με ηλεκτρονικά, μπορείς να φτιάξεις εύκολα μια πλακέτα με μονόχρωμα κόκκινα rg led και σίγουρα θα έχεις πιο δυνατό κωλοφάναρο με λιγότερη κατανάλωση. Αντίστοιχα υπάρχουν φλας led και αντίστοιχο φλασερ ρελέ ώστε να μην αναβοσβήνουν αλλοπρόσαλλα. Αυτό έκανα στο δικό μου μηχανάκι πάντως αλλά για άλλο λόγο.

ρε παιδιά, αν η 3η με 150 στο κοντέρ μου ξηλώνει τα χέρια από το τιμόνι, πώς τον κουμαντάρετε αυτόν τον διάολο στην πίστα;;;

...

είχα και άλλα, μα τα ξέχασα. Αυτό δεν είναι μνήμη, είναι σουρωτήρι :look:
https://www.google.gr/search?q=%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%82&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=p32TVtPeAsT1UN_suxg#q=%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82+%CE%BC%CE%BD%CE%AE%CE%BC%C E%B7%CF%82

Ohm
11/01/2016, 11:07
ξέρω να αλλάζω καλά ταχύτητες και να το κουνάω χωρίς να σκορτσάρει ούτε να διστάζει ποτέ. Δεν του ζητάω τέρμα γκάζι με 2000 στροφές, έλεος. Για κίνηση μεσ την πόλη μιλάω περισσότερο που είσαι υποχρεωμένος να πας σιγά.

Ας πούμε παράδειγμα άμα ειναι να πας με 50 σταθερά πορεία σε ευθεία κ σταθερό γκάζι... τί θα έβαζες; 6η με 2600 ή 4η με 3200?

για την οδήγηση μετά το πέσιμο, δεν έχει αλλάξει. Σοβαρά τώρα. Δεν οδήγησα πιό χαλαρά μετά το πέσιμο και ούτε λίγο. έχω κάνει 3 βόλτες από τότε και όχι μικρές. Μάλλον κουνήθηκε τπτ στην τροφοδοσία κ περνάει ευκολότερα η βενζίνη; τί να πω

BLiTzER
11/01/2016, 11:10
Όχι πάνω από 3η.

Bladerunner
11/01/2016, 11:11
Ας πούμε παράδειγμα άμα ειναι να πας με 50 σταθερά πορεία σε ευθεία κ σταθερό γκάζι... τί θα έβαζες; 6η με 2600 ή 4η με 3200?

Πρώτη.

(Κάποια που να μη ζορίζεται αφενός, κι αφετέρου να μη χρειαστεί να κατεβάσω δυο-τρεις αν παραστεί λόγος)

Nostradamus
11/01/2016, 11:15
Βαρια 3... Ισως καλυτερα 2..

Ohm
11/01/2016, 11:16
τότε μέσα στην πόλη θεωρητικά δεν πρέπει να ανεβάσω ποτέ πάνω από 1η... στις 6900 πιάνει 50 :|

BLiTzER
11/01/2016, 11:23
6,900 στις 12,500-13,000 (πού έχει κόφτη; ) δεν είναι πολύ :)

Εντάξει η 1η είναι υπερβολή, αλλά 2η, 3η το πολύ, όπως είπα. Αυτό που είπε ο Bladerunner ισχύει. Θέλεις πάντα να έχεις διαθέσιμη ροπή, σε περίπτωση που χρειαστεί.

Bladerunner
11/01/2016, 12:01
τότε μέσα στην πόλη θεωρητικά δεν πρέπει να ανεβάσω ποτέ πάνω από 1η... στις 6900 πιάνει 50 :|

Νόμιζα ότι ήταν φανερός ο αστεϊσμός σχετικά με την 1η. Εξ ου και η σωστή απάντηση στην παρένθεση.

amyroukai
11/01/2016, 12:32
Τι να πω ρε παιδιά... Εγώ προσπαθώ πάντα να έχω τις χαμηλότερες δυνατές στροφές (όταν δεν "προβλέπεται" ανάγκη για επιτάχυνση), το δε 1000άρι με έχει σκατομάθει, τραβώντας από τις 2000 άνετα.
Τώρα προσπαθώ να μην πέφτω κάτω από 3000 γιατί δεν υπάρχει ούτε αυτή η μηδαμινή επιτάχυνση στο μονοκύλινδρο :lol:

sniper
11/01/2016, 12:38
Τι να πω ρε παιδιά... Εγώ προσπαθώ πάντα να έχω τις χαμηλότερες δυνατές στροφές (όταν δεν "προβλέπεται" ανάγκη για επιτάχυνση), το δε 1000άρι με έχει σκατομάθει, τραβώντας από τις 2000 άνετα.
Τώρα προσπαθώ να μην πέφτω κάτω από 3000 γιατί δεν υπάρχει ούτε αυτή η μηδαμινή επιτάχυνση στο μονοκύλινδρο :lol:

Κόψε το φαγητό.

notakos600
12/01/2016, 08:54
Κόψε το φαγητό.

:lol: