PDA

View Full Version : Βάλτε φρένο στην κερδοσκοπία με την αμόλυβδη, καλούν την κυβέρνηση οι βενζινοπώλες



free rider
15/01/2016, 18:01
350381


Αναρωτιούνται «γιατί, ενώ η τιμή του αργού βρίσκεται σε πτώση, η τελική τιμή των καυσίμων δεν ακολουθεί αντίστοιχη πορεία;» - Υποδεικνύουν ότι τα μέτρα για την αντιμετώπιση της αισχροκέρδειας, δεν είναι επαρκή
Την παρέμβαση της κυβέρνησης για να σταματήσει η κερδοσκοπία στην αγορά καυσίμων ζητούν οι βενζινοπώλες με επιστολή τους προς την κυβέρνηση και την Επιτροπή Αμταγωνισμού.

Η ΠΟΠΕΚ, με την επιστολή που απευθύνει προς τον υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Γιώργο Σταθάκη, καθώς και στον πρόεδρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού, Δημήτρη Κυριτσάκη, τους καλεί ουσιαστικά να δράσουν, λαμβάνοντας συγκεκριμένα μέτρα, ώστε να προσταέψουν τους καταναλωτές από τα φαινόμενα αισχροκέρδειας, αλλά και να «περάσει» στις τιμές των υγρών καυσίμων η ραγδαία πτώση στις διεθνείς τιμές του πετρελαίου.

Χαρακτηριστικά, η ΠΟΠΕΚ μεταφέρει «το μόνιμο ερώτημα χιλιάδων καταναλωτών, που είναι: Γιατί, ενώ η τιμή του αργού βρίσκεται σε πτώση, η τελική τιμή των καυσίμων δεν ακολουθεί αντίστοιχη πορεία;».

Οι βενζινοπώλες ζητούν την παρέμβαση των αρμόδιων αρχών, καλώντας τους να απαντήσουν σε συγκεκριμένα ερωτήματα. Όπως υπογραμμίζουν, αν και η τιμή του μπρεντ από το καλοκαίρι του 2014 έχει πέσει κατά 70%, εντούτοις η μείωση αυτή δεν έχει μεταφερθεί στην τιμή λιανικής πώλησης της βενζίνης.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών Υγρών Καυσίμων, προκύπτει ότι το αργό πετρέλαιο από τις 20 Ιουνίου 2014 μέχρι και τις 8 Ιανουαρίου έχει πέσει κατά 70%, ενώ η μέση τιμή της απλής αμόλυβδης βενζίνης μειώθηκε μόλις κατά 19%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η τιμή του πετρελαίου, διεθνώς, «κατρακυλά» σε χαμηλά 12ετίας, πέφτοντας ακόμα και κάτω από τα 30 δολάρια το βαρέλι.

Ουσιαστικά, οι πρατηριούχοι υγρών καυσίμων αναγνωρίζουν τα φαινόμενα κερδοσκοπίας στη χώρα μας με την τιμή της αμόλυβδης, που παραμένει υψηλή, και καλούν την κυβέρνηση να δράσει, προκειμένου να αντιμετωπίσει το υπαρκτό πρόβλημα.

Χαρακτηριστικά, η Ένωση των Πρατηριούχων διατυπώνει πέντε ερωτήματα, τονίζοντας: «Είναι καιρός το εποπτεύον Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, καθώς και η Επιτροπή Ανταγωνισμού, που έχουν την ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία της Αγοράς Πετρελαιοειδών στα πλαίσια των αρχών του Ελεύθερου Ανταγωνισμού, να εξηγήσουν και να απαντήσουν στα παρακάτω ερωτήματα:

1.Από τον Ιούλιο του 2014 μέχρι σήμερα οι τιμές του αργού πετρελαίου (BRENT), μειώθηκαν περισσότερο από 70%, αλλά δεν είχαμε ανάλογη μείωση στις προ φόρων διυλιστηριακές τιμές. Γιατί;;

2. Ποιος είναι ο βαθμός ανταγωνισμού στην διαμόρφωση των τιμών σε όλα τα στάδια διάθεσης των πετρελαιοειδών προϊόντων;

3.Με ποια αντικειμενικά κριτήρια (π.χ. εκπτώσεις κλίμακας), χορηγούνται
 -αν χορηγούνται- σχετικές εκπτώσεις προς τους Πρατηριούχους;

4. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η υλοποίηση των μέτρων για την ενίσχυση του ανταγωνισμού, πού έχει προτείνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού;

5. Πώς ασκείται η εποπτεία της Αγοράς Πετρελαιοειδών για περιπτώσεις αντιανταγωνιστικών πρακτικών και αθέμιτου ανταγωνισμού, από επιχειρήσεις εμπορίας πετρελαιοειδών προϊόντων (π.χ. με τον καθορισμό των τιμών στο πλαίσιο συμπράξεων ή με την συγκέντρωση και την κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης τους στην αγορά), σε βάρος των καταναλωτών, ζημιώνοντας παράλληλα και όλες τις επιχειρήσεις που σέβονται τους σχετικούς κανόνες;».


http://www.protothema.gr

Dant3
15/01/2016, 18:11
Γιατι το μεγαλυτερο ποσοστο στη βενζινη ειναι φορος.

DAYMAN
15/01/2016, 18:11
και τι;περιμενεις λυση απο αυτους;:rotflmao::rotflmao::rotflmao:

SHOOTER045
15/01/2016, 18:16
και τι;περιμενεις λυση απο αυτους;:rotflmao::rotflmao::rotflmao:

:a13::a13::a13:

virus
15/01/2016, 18:34
φαντασου αντιδρανε οι βενζινοπολες κι οχι ο κοσμος. ενδεικτικο του τι κουτοχορτο τρωμε. αυτη την στιγμη ολοι εχουν εναποθεσει την ελπιδα τους στην ελαφρυνση των cc :a31:

Ζεύκας
15/01/2016, 18:42
Λογικό να αντιδρούν οι βενζινοπώλες. Αυτοί το ποσοστό τους θα πάρουν ασχετώς πως θα μεταβληθούν οι φόροι καυσίμου.

Απλά θέλουν να πέσουν οι τιμές για να τζιράρουν περισσότερο.

LogOutGoRide
15/01/2016, 18:49
Έλεγα το ίδιο πράγμα σε έναν βενζινοπώλη και μου έλεγε "δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό".
Θυμάμαι τον τρόμο όταν έλεγαν ότι το βαρέλι θα περάσει τα 200$. Όλοι τότε έμαθαν και το μπρεντ.

free rider
15/01/2016, 19:38
τελικά κι ο τσίπουρας μας έχει ....

Πιστεύω ότι είναι γενικότερη η ξεφτίλα που ζούμε δεν είναι μόνο στο πετρέλαιο που δεν τολμά να αγγίξει κανείς τα ιερά και όσια..

αντί να πει ωραία κύριοι "θεσμοί" μας έχετε κάνει αποικία? οκ
σκύβουμε το κεφάλι ...αλλά... προετοιμαζόμαστε
μην σφάξετε το πάσχα τα αρνιά για να έχουμε πολλαπλασιασμό, φτιάχτε μοσχάρια
φτιάχτε αγρότες παραγωγή σιτάρι και γενικά να οργανώσει την επόμενη μέρα μας

έχει ταράξει στον φόρο..

καλύτερα να μεταναστεύουμε ομαδικώς
:(

amyroukai
15/01/2016, 19:46
Εδώ δεν μιλάμε για φόρο.
Απόδειξη shell, αξία καυσίμου 6,61 φόροι&δασμοί 13,39.

Ή αξία καυσίμου, δεν θα έπρεπε πχ να είναι 3 ευρώ με το βαρέλι στην μισή τιμή από λίγους μήνες πίσω, όπου ή βενζίνη ήταν "ακριβή" στα 10 σεντ παραπάνω;

free rider
15/01/2016, 19:48
έχει έξοδα το μαγαζί ,δεν βγαίνουν ...

amyroukai
15/01/2016, 19:52
έχει έξοδα το μαγαζί ,δεν βγαίνουν ...

Οι διυλιστηριάδες εννοείς;

free rider
15/01/2016, 19:53
ναι τα φουκαριάρικα...
πεινάνε

Dant3
15/01/2016, 20:55
Εδώ δεν μιλάμε για φόρο.
Απόδειξη shell, αξία καυσίμου 6,61 φόροι&δασμοί 13,39.

Ή αξία καυσίμου, δεν θα έπρεπε πχ να είναι 3 ευρώ με το βαρέλι στην μισή τιμή από λίγους μήνες πίσω, όπου ή βενζίνη ήταν "ακριβή" στα 10 σεντ παραπάνω;

Ε ωραια 3 ευρω στα 10 λιτρα μας κανει 30 λεπτα.
40 λεπτα εχει πεσει η βενζινη

GFawkes
15/01/2016, 21:27
τελικά κι ο τσίπουρας μας έχει ....

Πιστεύω ότι είναι γενικότερη η ξεφτίλα που ζούμε δεν είναι μόνο στο πετρέλαιο που δεν τολμά να αγγίξει κανείς τα ιερά και όσια..

αντί να πει ωραία κύριοι "θεσμοί" μας έχετε κάνει αποικία? οκ
σκύβουμε το κεφάλι ...αλλά... προετοιμαζόμαστε
μην σφάξετε το πάσχα τα αρνιά για να έχουμε πολλαπλασιασμό, φτιάχτε μοσχάρια
φτιάχτε αγρότες παραγωγή σιτάρι και γενικά να οργανώσει την επόμενη μέρα μας

έχει ταράξει στον φόρο..

καλύτερα να μεταναστεύουμε ομαδικώς
:(
:beer:

RizlaPlusPlus
15/01/2016, 22:17
Ρε παιδια, η δε βλεπω καλα, η δε βλεπετε ολοι εσεις καλα. Συμφωνα με το κειμενο που παραθετει ο ΟΡ:

Από τον Ιούλιο του 2014 μέχρι σήμερα οι τιμές του αργού πετρελαίου (BRENT), μειώθηκαν περισσότερο από 70%, αλλά δεν είχαμε ανάλογη μείωση στις προ φόρων διυλιστηριακές τιμές. Γιατί;;

Ichigo
15/01/2016, 22:58
Γιατί τα νούμερα δε βγαίνουν :D

350401

LogOutGoRide
15/01/2016, 23:34
Όταν θα τα βρουν με τον Βλαδίμηρο και αρχίσει να παίρνει τα πάνω της η τιμή του πετρελαίου, να δούμε τι θα λέμε και το κυριότερο, να δούμε που θα πάει πάλι η τιμή της βενζίνΑς

byron
16/01/2016, 00:26
Ενας απ΄τους λόγους, (εκτός της κερδοσκοπίας) όπως προαναφέρθηκε, είναι οι φόροι. Ο ειδικός φόρος κατανάλωσης, και ο ΦΠΑ αντιστοιχούν στο 65% της τιμής, με το υπόλοιπο να είναι η τιμή προϊόντος και διυλιστηρίου συν του πρατηριούχου.
Εκτός αυτού, μην μπερδεύουμε την τιμή του Brent (για την ακρίβεια των futures του Brent), με την τιμή του Platts που καθορίζει την τιμή της βενζίνης και έχει αρκετές φορές διακυμάνσεις σε σχέση με το Brent. Μαζί πρέπει να υπολογιστεί και η τιμή του $ που εδώ και 1 χρόνο κινείται σταθερά κάτω από 1,1 προς το €, και το πετρέλαιο αποτιμάται σε $...

Ε, στα παραπάνω βάλτε και την τιμή του προϊόντος όταν παραλήφθηκε το φορτίο προς διύλιση (συνήθως κάποιοι μήνες πίσω), οι οποίοι καθορίζουν την τιμή που θα βγεί προς πώληση, βάλτε και το άψογο ανταγωνισμό που ισχύει...:wave2:

Λεπτομέρειες για το κόστος, εδώ -> http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1294373/protathlhtismo-kanei-h-ellada-se-foroys-venzinhs.html
Είναι ένος έτους το άρθρο, και πιθανόν να έχουν αλλάξει ακόμα περισσότερο τα στοιχεία των φόρων στην Ελλάδα.

free rider
16/01/2016, 02:59
Προφανώς και η κερδοσκοπία βρίσκεται στο ότι διοχετεύουν στην αγορά τα αποθέματα που έχουν οι πετρελαϊκές που είναι αγορασμένα με ψηλή τιμή πετρελαίου ενώ ταυτόχρονα γεμίζουν τις δεξαμενές τους με πετρέλαιο χαμηλής τιμής αγοράς.

Στην τελική, δεν παίρνουν τα πετρέλαια και το φυσικό αέριο του αιγαίου οι "φίλοι μας" να τελειώνουμε μπας και .... ψιλοαναπνεύσουμε λιγάκι?

leo1964
16/01/2016, 07:34
και τι;περιμενεις λυση απο αυτους;:rotflmao::rotflmao::rotflmao:

Το άλλο με τον Τοτό,το ξέρετε;;;:lol:

amyroukai
16/01/2016, 07:59
...

Θα συμφωνούσα, αν δεν ανέβαινε προς τα πάνω η τιμή βενζίνης και ντίζελ με κάθε σεντ που ακούμε στις ειδήσεις ότι ακριβαίνει το πετρέλαιο στην πηγή. Αφού ανεβαίνει η τιμή στο πρατήριο μόλις το δούμε στις ειδήσεις, θα έπρεπε να πέφτει ομοίως.
Αλλά όταν και οι ειδήσεις ανήκουν στο διυλιστήριο, προφανώς και προωθούν τα συμφέροντα του ιδιοκτήτη τους...

byron
16/01/2016, 08:37
Στην τελική, δεν παίρνουν τα πετρέλαια και το φυσικό αέριο του αιγαίου οι "φίλοι μας" να τελειώνουμε μπας και .... ψιλοαναπνεύσουμε λιγάκι?
Ναι οκ...ακόμα και ΑΝ υπάρχει κάτι, δεν θα το αγγίξει κανείς. Το κόστος εξόρυξης είναι περίπου στα 100$ στο βάθος που είναι.
Το παραμύθι με τα πετρέλαια του Αιγαίου, θα μας συντροφεύει ως παραμυθένιο μαξιλαράκι μαγικής λύσης από διάφορους παπαρολόγους.


Θα συμφωνούσα, αν δεν ανέβαινε προς τα πάνω η τιμή βενζίνης και ντίζελ με κάθε σεντ που ακούμε στις ειδήσεις ότι ακριβαίνει το πετρέλαιο στην πηγή. Αφού ανεβαίνει η τιμή στο πρατήριο μόλις το δούμε στις ειδήσεις, θα έπρεπε να πέφτει ομοίως.
Αλλά όταν και οι ειδήσεις ανήκουν στο διυλιστήριο, προφανώς και προωθούν τα συμφέροντα του ιδιοκτήτη τους...

Την αλυσίδα περιέγραψα ρε amyru...ξέρω πως λειτουργεί στην πράξη. Απλά η αστραπιαία προσαρμογή προς τα πάνω, βολεύει όλη την παραπάνω αλυσίδα και κανουν το κορόιδο. Και να ήταν μόνο η δυσκαμψία προσαρμογής, καλά θα ήταν...εδώ το βενζινάδικο της τζαβέλλα, κατάφερε και χώρεσε 9lt βενζίνη στο 8,5lt ντεπόζιτο του Sportcity.

Όλα με μαγικό τρόπο δουλεύουν εδώ.

amyroukai
16/01/2016, 09:52
Αααααα ο φτηνός ο κλέφτης, ναι. Κάποιος πρέπει να τον κάνει άλογο, σαν το σήμα του πρατηρίου. Η στην bp πιο κάτω ή στις shell της Πειραιώς βάζω, όταν βάζω εκεί χάμου.

THEOD
16/01/2016, 10:51
οι λόγοι που η λιανική τιμή δεν μπορεί να ακολουθήσει την πτωτική πορεία του πετρελαίου είναι βασικά 3 (με σειρά σπουδαιότητας)
1. Οι τρελλοί φόροι - Όταν το 68-69 % της τελικής τιμής είναι φόροι σημαίνει ότι μια πτώση 50% στην τιμή του πετρελαίου μεταφέρετει πολύ-πολύ μικρότερη στην τελική τιμή της βενζίνης.
2. Το μονοπώλιο των διυλιστηριάδων - Δεν είναι τυχαίο που τα ΕΛΠΕ θεωρούνται από τους καλύτερους εργοδότες στην χώρα. Χρεώνονται μεγάλα κόστη στην διυλιση για να πληρώνονται τεράστιες (για την σημερινή εποχή) αμοιβές-προνόμια σε στελέχη και εργαζόμενους
3. Τεράστιος αριθμός μικρών πρατηρίων με μικρή ημερήσια κατανάλωση το καθένα - όταν καθημερινά διακινείς πχ 5000 λιτρα βενζίνης (την στιγμή που ο Γερμανός συνάδελφος βενζινοπώλης διακινεί 4πλάσιο μέσο νούμερο) είναι λογικό να επιβαρύνεται μερικά λεπτά επιπλέον το κόστος ανά λίτρο προκειμένου να βγάλει τα έξοδά του το πρατήριο (που σημειωτέον πέραν της πτώσης στην κατανάλωση βενζίνης έχει να αντιμετωπίσει λόγω της κρίσης και την καθίζηση των πωλήσεων σε άλλα προιόντα όπως αξεσουαράκια - λιπαντικά- πλυσίματα κλπ που άφηναν καλό κέρδος).

MG-KTiNoS
16/01/2016, 12:51
Λογικό να αντιδρούν οι βενζινοπώλες. Αυτοί το ποσοστό τους θα πάρουν ασχετώς πως θα μεταβληθούν οι φόροι καυσίμου.

Απλά θέλουν να πέσουν οι τιμές για να τζιράρουν περισσότερο.

Μπα.... τους έχουν βρίσει τόσο πολύ που έχουν πάρει ανάποδες και τα χώνουν....
(όπως κι εμένα δηλαδή)

MG-KTiNoS
16/01/2016, 12:56
Ενας απ΄τους λόγους, (εκτός της κερδοσκοπίας) όπως προαναφέρθηκε, είναι οι φόροι. Ο ειδικός φόρος κατανάλωσης, και ο ΦΠΑ αντιστοιχούν στο 65% της τιμής, με το υπόλοιπο να είναι η τιμή προϊόντος και διυλιστηρίου συν του πρατηριούχου.
Εκτός αυτού, μην μπερδεύουμε την τιμή του Brent (για την ακρίβεια των futures του Brent), με την τιμή του Platts που καθορίζει την τιμή της βενζίνης και έχει αρκετές φορές διακυμάνσεις σε σχέση με το Brent. Μαζί πρέπει να υπολογιστεί και η τιμή του $ που εδώ και 1 χρόνο κινείται σταθερά κάτω από 1,1 προς το €, και το πετρέλαιο αποτιμάται σε $...

Ε, στα παραπάνω βάλτε και την τιμή του προϊόντος όταν παραλήφθηκε το φορτίο προς διύλιση (συνήθως κάποιοι μήνες πίσω), οι οποίοι καθορίζουν την τιμή που θα βγεί προς πώληση, βάλτε και το άψογο ανταγωνισμό που ισχύει...:wave2:

Λεπτομέρειες για το κόστος, εδώ -> http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1294373/protathlhtismo-kanei-h-ellada-se-foroys-venzinhs.html
Είναι ένος έτους το άρθρο, και πιθανόν να έχουν αλλάξει ακόμα περισσότερο τα στοιχεία των φόρων στην Ελλάδα.

Η βενζίνη ήταν φτηνή όσο το κράτος έλεγχε την τιμή της...
Μόλις η τιμή "απελευθερώθηκε" πέταξε στα ουράνια...
Όπως και με το αλκόολ, τα σπίρτα και σε λίγο τα φάρμακα.

Τον ανταγωνισμό φυσικά τον εγγυάται η... επιτροπή ανταγωνισμού....

:rotflmao::rotflmao::rotflmao:



ακούστε κι αυτό.... παιδιά....
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού προετοιμαζόταν για τον απολογισμό της στη Βουλή και δεν είχε χρόνο να μειώσει τη βενζίνη.....

ΡΕ ΠΟΣΟ ΞΥΛΟ ΠΑΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?????
:moutza:

byron
16/01/2016, 13:18
Η βενζίνη ήταν φτηνή όσο το κράτος έλεγχε την τιμή της...
Μόλις η τιμή "απελευθερώθηκε" πέταξε στα ουράνια...


Πετάς κάτι όμορφα ώρες ώρες...

Πότε και ποιά χώρα μπορεί να ελέγξει την τιμή των καυσίμων, αν δεν παράγει η ίδια το προϊόν?
Πως μπορείς να βάλεις πλαφόν στην τιμή πώλησης της βενζίνης δλδ? Βγάζω το θέμα φόροι και ΦΠΑ για να σε διευκολύνω...

Για πες.

MG-KTiNoS
16/01/2016, 13:31
Πετάς κάτι όμορφα ώρες ώρες... είδες χαριτομενιές...? :p

Πότε και ποιά χώρα μπορεί να ελέγξει την τιμή των καυσίμων, αν δεν παράγει η ίδια το προϊόν?
Πως μπορείς να βάλεις πλαφόν στην τιμή πώλησης της βενζίνης δλδ? Βγάζω το θέμα φόροι και ΦΠΑ για να σε διευκολύνω...

Για πες.



Ας ξεχάσουμε ότι ΤΟΤΕ η τιμή ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ και είχες μηχανάκι 2Τ που το έλεγες οικονομικό....
Ας πούμε ότι αυτό ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ .... ΠΟΤΕ κι εγώ το είδα σε κάποιο όνειρο μια κρύα νύχτα του χειμώνα.
:D
Λοιπόν πόσο αγόρασες?
5 + 10% εσύ και + 10% ο βενζινάς. Ανώτατο επιτρεπτό όριο τζίρου. Τόσο. Πάνω απ αυτό στα παίρνω ΟΛΑ
(δεν θα βγάλεις πχ πάνω από 100000 το χρόνο)
Δεν θες? Μη θες. Θα βρώ άλλονΑ που θέλει.
:a9:

Για να μην σου πω την περίπτωση που όλα είναι κρατικά και το κράτος απλά φροντίζει να μην μπει μέσα το κρατικό μονοπώλιο.
Σ αυτή την περίπτωση δεν έχει ούτε 10 + 10 έχει μόνο μισθούς δημοσίου.
Πράγμα που το καθιστά την φθηνότερη λύση.
:wave2:

Θα μου πεις φυσικά το κράτος κλέβει οπότε δεν μας κάνει και εμείς θέλουμε απλά ακριβή βενζίνη με έξτρα φόρο για να μην υπάρχει λαθρεμπόριο...
Ο Καβουρογιάννης endo με taxi, να ναι καλά ο άνθρωπος, να κανονίζει τα τις Ελλάδας με μερικούς ακόμα.
:smokin:

byron
16/01/2016, 14:16
Ας ξεχάσουμε ότι ΤΟΤΕ η τιμή ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ και είχες μηχανάκι 2Τ που το έλεγες οικονομικό....
Ας πούμε ότι αυτό ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ .... ΠΟΤΕ κι εγώ το είδα σε κάποιο όνειρο μια κρύα νύχτα του χειμώνα.
:D
Λοιπόν πόσο αγόρασες?
5 + 10% εσύ και + 10% ο βενζινάς. Ανώτατο επιτρεπτό όριο τζίρου. Τόσο. Πάνω απ αυτό στα παίρνω ΟΛΑ
(δεν θα βγάλεις πχ πάνω από 100000 το χρόνο)
Δεν θες? Μη θες. Θα βρώ άλλονΑ που θέλει.
:a9:

Για να μην σου πω την περίπτωση που όλα είναι κρατικά και το κράτος απλά φροντίζει να μην μπει μέσα το κρατικό μονοπώλιο.
Σ αυτή την περίπτωση δεν έχει ούτε 10 + 10 έχει μόνο μισθούς δημοσίου.
Πράγμα που το καθιστά την φθηνότερη λύση.
:wave2:

Θα μου πεις φυσικά το κράτος κλέβει οπότε δεν μας κάνει και εμείς θέλουμε απλά ακριβή βενζίνη με έξτρα φόρο για να μην υπάρχει λαθρεμπόριο...
Ο Καβουρογιάννης endo με taxi, να ναι καλά ο άνθρωπος, να κανονίζει τα τις Ελλάδας με μερικούς ακόμα.
:smokin:

Εχεις αρχίσει το παραλήρημα πάλι, για πράγματα που απλά ΔΕΝ έχεις ιδέα πως δουλεύουν. Μια όμορφη οπτασία, για το πως ΘΑ μπορούσαν να δουλεύουν τα πράγματα στο μυαλό σου, και τίποτα περισσότερο. Κάτι σαν τον Βέγγο στο Φαρμακείο... "Αν ήξερα τι λέει η συνταγή, ξέρεις ένα φάρμακο που θα σου φτιαχνα?"

Αντε να κάνω μια εξαίρεση μιας και για οικονομικά έχω σταματήσει να γράφω, καθώς τις φωτοβολίδες και τις λύσεις τσιπουράδικου δεν τις μπορώ. Δεν έχει και νόημα να απαντήσεις, αρκεί να σκεφτείς από πόσες μεριές μπάζουν όσα είπες.

Α) Τότενες που η τιμή ήταν Τζάμπα...η ισοτιμία δραχμή/$, ήταν 30 δρχ/$ (τέλη δεκαετίας 70). Με την διολίσθηση/υποτίμηση του εθνικού νομίσματος για να γίνει "ανταγωνιστική" κλαινμαιν η οικονομία, έφθασες στις 230 δρχ/$ το 2002. Το πετρέλαιο το πληρώνεις σε $ αν σου διαφεύγει.

Β) το πόσο το αγόρασες, καθορίζεται από το Α => και πόσο θα πουλάς. Το περιθώριο κέρδους του βενζινά είναι 4,5%. Η τιμή που φεύγει απ΄το διυλιστήριο, αντιπροσωπεύει το 35% περίπου (κόστος αγοράς προϊόντος + κόστος διύλισης).

Γ) Τότενες, εκτός της χαμηλής τιμής πετρελαίου επί σειρά ετών (12-18$), το αγαπημένο σου κράτος έβαζε μικρότερο ειδικό φόρο από το 65% που έχει καταλήξει, μιας και είχε λιγότερες τρύπες να πληρώσει.

Δ) Όταν βάζεις πλαφόν σε κάτι επειδή έτσι γουστάρεις (στα παίρνω όλα είπες...), απλά τον κλείνεις, γιατί δεν είναι ηλίθιος να δουλεύει τζάμπα. Και ο καταναλωτής θα πάει στο δίπλα βενζινάδικο, το οποίο θα πλαφονάρει επίσης, κ.ο.κ
Και είτε θα πρέπει να τα ξανανοίξεις (για να μην βγει ο κόσμος στους δρόμους), είτε να φτιάξεις άλλα...που με μαγικό τρόπο θα πουλάνε στην ίδια τιμή με αυτούς που έκλεισες. Γαμάτο...

Ε) Κρατικά όλα, είναι και στην Βενεζουέλα. Που είναι και η 5η παραγωγός χώρα, και δεν εισάγει ΤΙΠΟΤΑ από καύσιμα. Δεν είδες τι ωραία που περνάνε, αφού έχουν να πληρώσουν μόνο "μισθούς" και "συντάξεις"? Το πως δεν θα μπει μέσα το "κρατικό μονοπώλιο" μόνο εσύ το ξέρεις, αν έχεις κόστος εξόρυξης 60$, και η τιμή που θα πουλάς είναι στα 28... Εκτός και μιλάς για την Σαουδική Αραβία, το Ιράκ και το Ιράν, που τα κοιτάσματα είναι κάτω απ΄το χώμα.

ΣΤ) Το τελευταίο που έγραψες, δεν βγάζει νόημα. Όταν το κάνεις συγκεκριμένο, πες μας να καταλάβουμε.

MG-KTiNoS
16/01/2016, 14:38
Εχεις αρχίσει το παραλήρημα πάλι, για πράγματα που απλά ΔΕΝ έχεις ιδέα πως δουλεύουν. Μια όμορφη οπτασία, για το πως ΘΑ μπορούσαν να δουλεύουν τα πράγματα στο μυαλό σου, και τίποτα περισσότερο. Κάτι σαν τον Βέγγο στο Φαρμακείο... "Αν ήξερα τι λέει η συνταγή, ξέρεις ένα φάρμακο που θα σου φτιαχνα?"

Αντε να κάνω μια εξαίρεση μιας και για οικονομικά έχω σταματήσει να γράφω, καθώς τις φωτοβολίδες και τις λύσεις τσιπουράδικου δεν τις μπορώ. Δεν έχει και νόημα να απαντήσεις, αρκεί να σκεφτείς από πόσες μεριές μπάζουν όσα είπες.

Α) Τότενες που η τιμή ήταν Τζάμπα...η ισοτιμία δραχμή/$, ήταν 30 δρχ/$ (τέλη δεκαετίας 70). Με την διολίσθηση/υποτίμηση του εθνικού νομίσματος για να γίνει "ανταγωνιστική" κλαινμαιν η οικονομία, έφθασες στις 230 δρχ/$ το 2002. Το πετρέλαιο το πληρώνεις σε $ αν σου διαφεύγει.
Τιμή Βεζίνης το 2001 239,2 δρχ./λίτρο,

Β) το πόσο το αγόρασες, καθορίζεται από το Α => και πόσο θα πουλάς. Το περιθώριο κέρδους του βενζινά είναι 4,5%. Η τιμή που φεύγει απ΄το διυλιστήριο, αντιπροσωπεύει το 35% περίπου (κόστος αγοράς προϊόντος + κόστος διύλισης).

Γ) Τότενες, εκτός της χαμηλής τιμής πετρελαίου επί σειρά ετών (12-18$), το αγαπημένο σου κράτος έβαζε μικρότερο ειδικό φόρο από το 65% που έχει καταλήξει, μιας και είχε λιγότερες τρύπες να πληρώσει.
Δεν ήταν ποτέ αγαπημένο μου κράτους. Δικό σου αγαπημένο ήταν... Μην τρελαθούμε κι όλας (και χάρης σ αυτό το καταραμένο κράτους υπάρχεις ακόμα αφού πέρνει τους ειδικούς φόρους και κάνει ανακεφαλοποίηση πως το λένε σε πεθαμένες τράπεζες)

Δ) Όταν βάζεις πλαφόν σε κάτι επειδή έτσι γουστάρεις (στα παίρνω όλα είπες...), απλά τον κλείνεις, γιατί δεν είναι ηλίθιος να δουλεύει τζάμπα. Και ο καταναλωτής θα πάει στο δίπλα βενζινάδικο, το οποίο θα πλαφονάρει επίσης, κ.ο.κ
Και είτε θα πρέπει να τα ξανανοίξεις (για να μην βγει ο κόσμος στους δρόμους), είτε να φτιάξεις άλλα...που με μαγικό τρόπο θα πουλάνε στην ίδια τιμή με αυτούς που έκλεισες. Γαμάτο...
Τόσα χρόνια που με πλαφόν δεν είδα κανέναν να κλείνει πάντως. Τώρα τελευταία είδα πολλούς....


Ε) Κρατικά όλα, είναι και στην Βενεζουέλα. Που είναι και η 5η παραγωγός χώρα, και δεν εισάγει ΤΙΠΟΤΑ από καύσιμα. Δεν είδες τι ωραία που περνάνε, αφού έχουν να πληρώσουν μόνο "μισθούς" και "συντάξεις"? Το πως δεν θα μπει μέσα το "κρατικό μονοπώλιο" μόνο εσύ το ξέρεις, αν έχεις κόστος εξόρυξης 60$, και η τιμή που θα πουλάς είναι στα 28... Εκτός και μιλάς για την Σαουδική Αραβία, το Ιράκ και το Ιράν, που τα κοιτάσματα είναι κάτω απ΄το χώμα.
Δεν έχω πάει βενεζουέλα να σε πω. Έχω πάει Μεξικό όμως Βραζιλία και Κούβα.... Εκεί είδα με τα ματάκια μου πως... περνάνε, οι πολλοί....

ΣΤ) Το τελευταίο που έγραψες, δεν βγάζει νόημα. Όταν το κάνεις συγκεκριμένο, πες μας να καταλάβουμε.
Ξαναδιάβασε προσεχτικά... :p


Μπλα μπλα μπλα σάλτσα σάλτσα σάλτσα, εγώ δεν ξέρω εσύ ξέρεις...
Λοιπόν απλά πράγματα.
Νερό, φαί, φάρμακο, στέγη, θέρμανση και σχολείο πρέπει να έχουν ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως
Για ΟΛΑ τ άλλα κόφτε το λαιμό σας.
:smokin:

leo1964
16/01/2016, 15:31
Όταν θα τα βρουν με τον Βλαδίμηρο και αρχίσει να παίρνει τα πάνω της η τιμή του πετρελαίου, να δούμε τι θα λέμε και το κυριότερο, να δούμε που θα πάει πάλι η τιμή της βενζίνΑς

...και είναι θέμα χρόνου να τα βρούνε,θα βαρεθούν να παίζουν πόλεμο

MG-KTiNoS
16/01/2016, 17:00
...και είναι θέμα χρόνου να τα βρούνε,θα βαρεθούν να παίζουν πόλεμο

Μακάρι αλλά σου πέρασε απ το νου ότι είναι κάτι μαλακισμένα που έχουν μεγαλώσει βλέποντας χόλιγουντ και ουδεμία σχέση έχουν
με το θέμα πόλεμος???
Για ρίξε μια ματιά και κόψε φατσούλες.... (και εδώ στην Ελλάδα αν θες)
Έχουν καμιά σχέση με τον Κολ, το Ζισκάρ και τον Γκρομίκο?

leo1964
16/01/2016, 17:07
Μακάρι αλλά σου πέρασε απ το νου ότι είναι κάτι μαλακισμένα που έχουν μεγαλώσει βλέποντας χόλιγουντ και ουδεμία σχέση έχουν
με το θέμα πόλεμος???
Για ρίξε μια ματιά και κόψε φατσούλες.... (και εδώ στην Ελλάδα αν θες)
Έχουν καμιά σχέση με τον Κολ, το Ζισκάρ και τον Γκρομίκο?

Συμφωνώ μαζί σου,είναι δολοφόνοι αιμοσταγείς
Θέλω μάλιστα να συμπληρώσω τη σκέψη μου και να πω ότι ο πόλεμος θα τελειώσει,μόλις θα έχουν ετοιμάσει τον επόμενο......λές να είμαστε στα επόμενα σχεδιά τους??

MG-KTiNoS
16/01/2016, 17:24
και μια που τ αναφέραμε... το @ βρήκε τη λύση !!!!
http://www.efsyn.gr/arthro/foro-sti-venzini-hari-prosfygikoy-proteinei-o-soimple

:moutza:

leo1964
16/01/2016, 17:33
και μια που τ αναφέραμε... το @ βρήκε τη λύση !!!!
http://www.efsyn.gr/arthro/foro-sti-venzini-hari-prosfygikoy-proteinei-o-soimple

:moutza:

Ωχχχχχ πέστο και έγινε

stefanos
16/01/2016, 17:40
...και είναι θέμα χρόνου να τα βρούνε,θα βαρεθούν να παίζουν πόλεμο

Και να τα βρούνε και να μην τα βρούνε το πετρέλαιο δεν θα φτηνύνει έως ότου σταματήσει η εξόρυξη σχιστολιθικού στην Αμερική.
Οι Άραβες υπερασπίζονται το μονοπώλιο τους.

nathair
16/01/2016, 21:27
δεν θα φτηνύνει έως ότου σταματήσει η εξόρυξη σχιστολιθικού στην Αμερική.
Οι Άραβες υπερασπίζονται το μονοπώλιο τους.

Με μπέρδεψες, μηπως λες δε θα ακριβύνει μέχρι να σταματήσει το σχιστολιθικό που έχει μεγάλο κόστος;

stefanos
16/01/2016, 21:57
Με μπέρδεψες, μηπως λες δε θα ακριβύνει μέχρι να σταματήσει το σχιστολιθικό που έχει μεγάλο κόστος;

Σωστά:)

byron
16/01/2016, 22:40
Με μπέρδεψες, μηπως λες δε θα ακριβύνει μέχρι να σταματήσει το σχιστολιθικό που έχει μεγάλο κόστος;

Δεν είναι τόσο μεγάλο...Γύρω στα 60$ στοιχίζει το σχιστολιθικό στην Αμερική, όταν πάρα πολλές πετρελαιοπηγές στην Σιβηρία, έχουν κόστος 100+...και δεν μπορούν να τις σταματήσουν κιόλας.

andreaspetr
17/01/2016, 01:40
αφου μας το λενε ξεκαθαρα,σχεδον ενα ευρω φοροι!
http://www.fuelprices.gr/files/EBDOM_DELTIO_08_01_2016.pdf

headbanger
18/01/2016, 04:09
εγώ σήμερα γέμισα με 68 σεντ. αν το μεταφράσεις σε ευρώ 0.43 το λίτρο για το τανκ....

byron
18/01/2016, 06:22
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ... ΠΑΡΑΔΟΞΟ
Γιατί δεν υποχωρούν οι τιμές της βενζίνης παρά τη «βουτιά» στο πετρέλαιο

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113891987

Ohm
18/01/2016, 07:20
«Η λύση του προβλήματος δεν θα πρέπει να αποτύχει λόγω περιορισμένων πόρων»

ή η μετάφραση είναι τριαλαρί τριαλαρό, ή ο άνθρωπος είναι σε άλλο κόσμο


«Αν οι εθνικοί προϋπολογισμοί ή ο ευρωπαϊκός προϋπολογισμός δεν επαρκούν, θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε σε μέτρα όπως ένας φόρος ορισμένου ύψους σε κάθε λίτρο βενζίνης»

πολλά θα μπορούσαμε, αλλά το ενδιαφέρον είναι ότι ο σόιμπλε ζητά από άλλους να θυσιαστούν ενώ ο ίδιος την περνάει ζάχαρη. Α μωρέ με τον σκατόψυχο τρομοκράτη.


ευρωπαϊκή απάντηση στο προσφυγικό ζήτημα.

από πότε το "προσφυγικό" είναι πρόβλημα δικό μας; στείλ'τους από κει που ήρθανε, δεν είναι πρόσφυγες, είναι οπορτουνιστές μετανάστες που θέλουν να πάνε στη γερμανία και στις χώρες που ακούσανε ότι εκεί ζούνε ζωή χαρισάμενη. Αν ήταν πρόσφυγες θα τους έκαναν και τόσες άλλες χώρες... άλλα Ρουμανία ή Ουγκαρία δεν τους κάνει... όοοχι, θέλουνε γερμανία και σουηδία. Έτσι ξεχωρίζεις ότι δεν είναι πραγματικοί πρόσφυγες, αλλά οπορτουνιστές.

germoney gib monis plox

DAYMAN
18/01/2016, 10:13
Δεν είναι τόσο μεγάλο...Γύρω στα 60$ στοιχίζει το σχιστολιθικό στην Αμερική, όταν πάρα πολλές πετρελαιοπηγές στην Σιβηρία, έχουν κόστος 100+...και δεν μπορούν να τις σταματήσουν κιόλας.

δεν μπορουν να τις σταματησουν τι εννοεις;

byron
18/01/2016, 10:29
δεν μπορουν να τις σταματησουν τι εννοεις;

ΑΝ θυμάμαι καλά, το κόστος σφράγισης κάποιου κοιτάσματος είναι τεράστιο. Αν ανοίξει, δεν είναι καθόλου απλό να ξανακλείσει. Κάποιο άρθρο/έκθεση δεν θυμάμαι είχα διαβάσει σχετικά με το πρόβλημα του κόστους που είχε η Ρωσία εξαιτίας της πτώσης του πετρελαίου. Είχε κοιτάσματα "φθηνά", αλλά είχε και αρκετά στην Σιβηρία που για να είναι κερδοφόρα, η τιμή έπρεπε να είναι πάνω από 100$. Σε αυτά είχε το πρόβλημα, μιας και η υπερπαραγωγή που είχε από φθηνότερες πηγές, επαρκούσαν για να μειώσει το κόστος της.

alex14
18/01/2016, 11:07
ΑΝ θυμάμαι καλά, το κόστος σφράγισης κάποιου κοιτάσματος είναι τεράστιο. Αν ανοίξει, δεν είναι καθόλου απλό να ξανακλείσει. Κάποιο άρθρο/έκθεση δεν θυμάμαι είχα διαβάσει σχετικά με το πρόβλημα του κόστους που είχε η Ρωσία εξαιτίας της πτώσης του πετρελαίου. Είχε κοιτάσματα "φθηνά", αλλά είχε και αρκετά στην Σιβηρία που για να είναι κερδοφόρα, η τιμή έπρεπε να είναι πάνω από 100$. Σε αυτά είχε το πρόβλημα, μιας και η υπερπαραγωγή που είχε από φθηνότερες πηγές, επαρκούσαν για να μειώσει το κόστος της.

Αυτος λες να ειναι ο λογος που σε ορισμενα Ρωσικα λιμανια το ναυτιλιακο πετρελαιο ειναι σχεδον μιση τιμη απο αλλα Ευρωπαικα και μη λιμανια ?
Μιλαμε για 60-70 $ ο τονος :uplate:

byron
18/01/2016, 12:45
Αυτος λες να ειναι ο λογος που σε ορισμενα Ρωσικα λιμανια το ναυτιλιακο πετρελαιο ειναι σχεδον μιση τιμη απο αλλα Ευρωπαικα και μη λιμανια ?
Μιλαμε για 60-70 $ ο τονος :uplate:

Δεν είναι απίθανο. Απο την στιγμή που βγαίνει, πρέπει να διοχετευτεί κάπως, δεν μπορεί να στοκάρει εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου περιμένοντας να ανέβει.

stam2
18/01/2016, 13:14
εδώ και μια 4ετία περίπου, δηλαδή κανα 2 χρόνια αφού μπήκε η κρίση στην καθημερινότητα, μειώθηκαν οι καταναλώσεις. Επετράπη η χρήση diesel κινητήρων στα 2 μέγάλα αστικά κέντρα, συνεχώς μειώνονται οι καταναλώσεις με σύγχρονες τεχνολογίες κινητήρων, μειώθηκαν οι μετακινήσεις, τα ταξίδια, ακρίβυναν οι Ε.Ο. και φυσικά αφού κάηκε το λίπος από την αγορά των πρατηρίων και μπήκε λουκέτο σε πάρα πολλά πρατήρια τα οποία φυτοζωούσαν, παρατηρήθηκε μία αντίστοιχη πίεση και ύφεση στις εταιρίες εμπορίας και πώλησης καυσίμων οι οποίες χάρην του αγώνα επιβίωσης και του αυξανόμενου ανταγωνισμού (αφού μειώνονταν οι καταναλώσεις) έριξαν το περιθώριο κέρδους από τα 5-6 και βάλε λεπτά που ήταν η τιμή ανα λίτρο, στα 3-4. Οι πρατηριούχοι έπεσαν κανα δυο λεπτά ακόμα από την τιμή τους αλλά όπως και να 'χει, μία υγειής επιχείρηση σήμερα με 4-5 υπαλλήλους, νόμιμα προβλεπόμενα κόστη λειτουργίας και μία μέση ποσότητα πωλούμενου προϊόντος, δεν μπορεί να λειτουργήσει με τιμή κέρδους κάτω από 4 λεπτά ανα λίτρο. Συνεπώς όσον αφορά τη λιανική πώληση ή την μεταπώληση, οι τιμές συμπτύχθηκαν όσο δεν πάει, και έγιναν οι αναμενόμενες αναπροσαρμογές.
Όμως αυτό που αφορά κατα κύριο λόγο την τσέπη του καταναλωτή στην τιμή του καυσίμου, είναι είτε η μείωση των τεράστιων φορολογικών συντελεστών, είτε η μείωση της τιμής πώλησης προ φόρων, η οποία επηρεάζεται σαφώς από τις συμφωνίες εισαγωγής οι οποίες κλείνονται αρκετούς μήνες νωρίτερα απο τα διυλιστήρια, αλλά και από τις επίσης προσοδοφόρες συμφωνίες που τρέχουν για μεταπώληση του διυλισμένου προϊόντος εντός Μεσογείου, αλλά κατα βάσει από τα γούστα και το στοχούμενο κέρδος των δύο μεγάλων διυλιστηριακών και εισαγωγικών εταιριών οι οποίες δρουν ως κράτος εν κράτει.

Σαφώς αυτό που αναφέρεται εν κατακλείδι δεν είναι άλλο από το παραδοσιακό διαπίστευμα πως η διαπλοκή των μεγάλων τζακιών αυτής της χώρας με την εξουσία, είναι αυτή ακριβώς η αιτία η οποία ευθύνεται για πολλά από τα δεινά που τραβάει ο πολίτης...

Ζεύκας
19/01/2016, 19:23
http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1056346/oi-10-alitheies-gia-ti-diamorfosi-ton-timon-kausimon-stin-ellada

stefanos
19/01/2016, 19:27
εδώ και μια 4ετία περίπου, δηλαδή κανα 2 χρόνια αφού μπήκε η κρίση στην καθημερινότητα, μειώθηκαν οι καταναλώσεις. Επετράπη η χρήση diesel κινητήρων στα 2 μέγάλα αστικά κέντρα, συνεχώς μειώνονται οι καταναλώσεις με σύγχρονες τεχνολογίες κινητήρων, μειώθηκαν οι μετακινήσεις, τα ταξίδια, ακρίβυναν οι Ε.Ο. και φυσικά αφού κάηκε το λίπος από την αγορά των πρατηρίων και μπήκε λουκέτο σε πάρα πολλά πρατήρια τα οποία φυτοζωούσαν, παρατηρήθηκε μία αντίστοιχη πίεση και ύφεση στις εταιρίες εμπορίας και πώλησης καυσίμων οι οποίες χάρην του αγώνα επιβίωσης και του αυξανόμενου ανταγωνισμού (αφού μειώνονταν οι καταναλώσεις) έριξαν το περιθώριο κέρδους από τα 5-6 και βάλε λεπτά που ήταν η τιμή ανα λίτρο, στα 3-4. Οι πρατηριούχοι έπεσαν κανα δυο λεπτά ακόμα από την τιμή τους αλλά όπως και να 'χει, μία υγειής επιχείρηση σήμερα με 4-5 υπαλλήλους, νόμιμα προβλεπόμενα κόστη λειτουργίας και μία μέση ποσότητα πωλούμενου προϊόντος, δεν μπορεί να λειτουργήσει με τιμή κέρδους κάτω από 4 λεπτά ανα λίτρο. Συνεπώς όσον αφορά τη λιανική πώληση ή την μεταπώληση, οι τιμές συμπτύχθηκαν όσο δεν πάει, και έγιναν οι αναμενόμενες αναπροσαρμογές.
Όμως αυτό που αφορά κατα κύριο λόγο την τσέπη του καταναλωτή στην τιμή του καυσίμου, είναι είτε η μείωση των τεράστιων φορολογικών συντελεστών, είτε η μείωση της τιμής πώλησης προ φόρων, η οποία επηρεάζεται σαφώς από τις συμφωνίες εισαγωγής οι οποίες κλείνονται αρκετούς μήνες νωρίτερα απο τα διυλιστήρια, αλλά και από τις επίσης προσοδοφόρες συμφωνίες που τρέχουν για μεταπώληση του διυλισμένου προϊόντος εντός Μεσογείου, αλλά κατα βάσει από τα γούστα και το στοχούμενο κέρδος των δύο μεγάλων διυλιστηριακών και εισαγωγικών εταιριών οι οποίες δρουν ως κράτος εν κράτει.

Σαφώς αυτό που αναφέρεται εν κατακλείδι δεν είναι άλλο από το παραδοσιακό διαπίστευμα πως η διαπλοκή των μεγάλων τζακιών αυτής της χώρας με την εξουσία, είναι αυτή ακριβώς η αιτία η οποία ευθύνεται για πολλά από τα δεινά που τραβάει ο πολίτης...

Ναι αλλά μπορεί να υπερηφανεύεσαι ότι τα κρατικό διυλιστήριό μας είναι το πιο κερδοφόρο της Μεσογείου. :lol:

amyroukai
21/01/2016, 22:35
Και ή απάντηση... Δεν φταίει κανείς, όλα καλά και όμορφα.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/H-apanthsh-toy-SEEPE_131079.asp

lykourgi
21/01/2016, 22:52
Είχα την εντύπωση ότι οι βενζινοπώλες κατηγορούσαν τα διυλιστήρια για τις αυξημένες τιμές.
Απ' ότι βλέπω όμως, δεν απαντούν τα διυλιστήρια, αλλά οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών. Άλλος κρίκος της αλυσίδας.

Καλά, ότι δεν φταίει κανένας, είναι το μόνο σίγουρο.

MG-KTiNoS
21/01/2016, 23:02
Είχα την εντύπωση ότι οι βενζινοπώλες κατηγορούσαν τα διυλιστήρια για τις αυξημένες τιμές.
Απ' ότι βλέπω όμως, δεν απαντούν τα διυλιστήρια, αλλά οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών. Άλλος κρίκος της αλυσίδας.

Καλά, ότι δεν φταίει κανένας, είναι το μόνο σίγουρο.

ρε μια χαρά ζουν οι άνθρωποι... Τα είχε πει παλιά και ένας Θεοχάρης
που τώρα είναι στο βοθροπόταμο...
:cry:

LogOutGoRide
22/01/2016, 04:38
Νομίζω πως στην Ελλάδα δεν ισχύει ο νόμος περί προσφοράς και ζήτησης. Δεν γνωρίζω από οικονομικά, αλλά σε ένα βιβλίο στο σχολείο έλεγε πως αν κάτι έχει ζήτηση, ανεβαίνει η τιμή του. Αν όχι, πέφτει. Η ζήτηση σε βενζίνη τελικά έχει ανέβει; Έχει μείνει σταθερή; Μήπως έπεσε; Έχει τελικά σημασία; Γιατί έπεσε τόσο η τιμή του βαρελιού; Μήπως σταμάτησαν οι πόλεμοι και είναι τα οράματα πιο ήρεμα στην μέση ανατολή και λίγο πιο μέσα στην Ασία; Μήπως πριν ένα χρόνο περίπου υπήρξε μια φανερή συμφωνία με τις χώρες του οπεκ, που έπαιζε σε όλες τις ειδήσεις; Τελικά έχει σχέση με την Ρωσία και το φυσικό της αέριο, που την πολεμούν με οικονομικά μέσα;
Απλά στην Ελλάδα, προσπαθεί να βγάλει κάτι από την υπόθεση και ο γερολαδάς το κράτος μας;
Έξω πως διαμορφώθηκαν οι τιμές με την πτώση της τιμής του βαρελιού; Έχει κανείς την εικόνα;

spyrakos35
22/01/2016, 05:57
Έξω πως διαμορφώθηκαν οι τιμές με την πτώση της τιμής του βαρελιού; Έχει κανείς την εικόνα;

Επειδή έχω τα κοινόχρηστα, θα σου πω τη διαμόρφωση των τιμών σε πετρέλαιο θέρμανσης από το 2009 μέχρι σήμερα

17/03/2009 6,90€ τα 15 λίτρα

02/03/2013 19,90€ τα 15 λίτρα

12/01/2016 10,65€ τα 15 λίτρα

κάνε τους υπολογισμούς σου τώρα

MG-KTiNoS
22/01/2016, 07:38
Δε μπιστεύω πια τίποτα και κανανΕ...

Θυμάμαι όμως εκείνη την απίστευτη ιστορία με τις τριγωνικές σχέσεις :p και τη φοροδιαφυγή
(την οπόια θα πατάξουμε εδώ και 150 χρόνια)
κι εκείνον το γελοίο τον υπουργό εσώδων που τώρα είναι ποτάμι και γλύφει
το Γκυριάκουλα να επιστρέψει....
Στα @@ τους είναι ρε παίδες αν πέσει ή να μπέσει.
Χεστ...-ανε στη ντελική για όλους εμάς.
:moutza:

AristidisZ
22/01/2016, 08:15
Επειδή έχω τα κοινόχρηστα, θα σου πω τη διαμόρφωση των τιμών σε πετρέλαιο θέρμανσης από το 2009 μέχρι σήμερα

17/03/2009 6,90€ τα 15 λίτρα

02/03/2013 19,90€ τα 15 λίτρα

12/01/2016 10,65€ τα 15 λίτρα

κάνε τους υπολογισμούς σου τώρα

Ρε συ είσαι υπέρτατο troll τελικά :tooth:

Ο άνθρωπος σε ρωτάει πως έχει συμπεριφερθεί η τιμή της βενζίνης συναρτήσει τιμής πετρελαίου στο εξωτερικό, και εσύ του λες πόσο έκαναν 15 λίτρα πετρέλαιο στην Ελλάδα σε βάθος 7ετίας (τυχαίο το χρονικό διάστημα ???)

Άσε που δίνεις τιμές σε δεκαπεντόλιτρα

Βρε μπας και έβαζες diesel τόσα χρόνια στο βαπόρι ; :bawl:

stam2
22/01/2016, 08:26
Είχα την εντύπωση ότι οι βενζινοπώλες κατηγορούσαν τα διυλιστήρια για τις αυξημένες τιμές.
ΣΩΣΤΟ
Απ' ότι βλέπω όμως, δεν απαντούν τα διυλιστήρια, αλλά οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών. Άλλος κρίκος της αλυσίδας.
Αυτοί που κατέχουν τα διυλιστήρια, κατέχουν και από κανα δυο εταιρίες εμπορίας (μεγάλα μέλη του ΣΕΕΠΕ), Άρα είναι λογικό να βάζουν άλλους να απαντούν και τα διυλιστήρια να σφυρίζουν αδιάφορα...
Καλά, ότι δεν φταίει κανένας, είναι το μόνο σίγουρο.
σαφώς!
...

LogOutGoRide
22/01/2016, 17:04
Από μια τυχαία αναζήτηση.

https://www.eia.gov/petroleum/gasdiesel/

1 us gallon=3.785 litter.

Στο τέλος της σελίδας, υπάρχει και ανάλυση της τιμής.

Πως είπατε;;;;;

Nostradamus
22/01/2016, 17:51
Από μια τυχαία αναζήτηση.

https://www.eia.gov/petroleum/gasdiesel/

1 us gallon=3.785 litter.

Στο τέλος της σελίδας, υπάρχει και ανάλυση της τιμής.

Πως είπατε;;;;;

Αυτο που δεν καταλαβαινω στην αναλυση της τιμης ειναι η μεγαλη ποσοστιαια διαφορα στα εξοδα διανομης και διαφημισης μεταξυ ντιζελ και αμολυβδης...

lykourgi
22/01/2016, 20:06
Από μια τυχαία αναζήτηση.

https://www.eia.gov/petroleum/gasdiesel/

1 us gallon=3.785 litter.

Στο τέλος της σελίδας, υπάρχει και ανάλυση της τιμής.

Πως είπατε;;;;;
Μήπως μπορείς να μας το κανείς σε 15λιτρα;
Οχι για μένα, για τον φουκαριάρη τον spyrako. :p

LogOutGoRide
22/01/2016, 21:05
Δυστυχώς για τον spyrako ακόμη δεν βρήκα για ναυτικό πετρέλαιο.

dimmie_72
22/01/2016, 21:51
Αυτο που δεν καταλαβαινω στην αναλυση της τιμης ειναι η μεγαλη ποσοστιαια διαφορα στα εξοδα διανομης και διαφημισης μεταξυ ντιζελ και αμολυβδης...

:hmm:

Nostradamus
23/01/2016, 12:57
:hmm:

οπως και εκεινο το 5% στο αρχικο κοστος του πετρελαιου..

Anyway... Να χαμε να λεγαμε...

spyrakos35
24/01/2016, 06:00
http://www.fuel-prices-europe.info/index.php?sort=4

LogOutGoRide
24/01/2016, 08:06
Ακόμη μια πρωτιά χάθηκε. Εμπρός λοιπόν, μπορούμε καλύτερα. Προτείνω νέο φόρο ή αύξηση σε κάποιον που υπάρχει.
Τουλάχιστον όσοι έχετε Android, βάλτε την εφαρμογή fuelGR που είναι δωρεάν στο Google play, να βρίσκετε εύκολα τι γίνεται γύρω σας.

Ohm
24/01/2016, 09:08
για τους κωλόδρομους που έχουμε, η βενζίνη θα ήταν δίκαιο να πουλιέται αφορολόγητη.

Υποτίθεται μέρος των φόρων των καυσίμων (αλλά και τα τέλη κυκλοφορίας...) πάνε για την συντήρηση των δρόμων

Η κατάσταση έχει φτάσει να μου κάνει εντύπωση όταν σε μια διασταύρωση βλέπω να δουλεύουν όλα τα φανάρια... "α για δες, και σε αυτά τα φανάρια δουλεύουν όλες οι λάμπες!"

όλα τα υπόλοιπα, κακώς, τα έχουμε συνηθίσει, δεχτεί κτλ...

σπανίως βλέπω σήμανση στην άσφαλτο
όπου τύχει και δω, είναι χάλια και η ποιότητα και η πληροφόρηση που δίνει
χάλια ποιότητα και κατάσταση ασφάλτου
απαρχαιωμένα όρια, ξεχασμένες πινακίδες από όταν είχανε έργα


πού στο διάολο πάνε τόσα λεφτά που τους δίνουμε πιά;;;; ΠΟΥ;;;

amyroukai
24/01/2016, 09:10
Στον Μπομπ ο Λας. Και τους λοιπούς.

nikos_abel
24/01/2016, 10:02
πού στο διάολο πάνε τόσα λεφτά που τους δίνουμε πιά;;;; ΠΟΥ;;;


350815

spyrakos35
24/01/2016, 12:09
Νοτ εγκεν, πλιζ, νοτ εγκεν....