PDA

View Full Version : Σκέψεις για τουριστική μηχανή



foreno
19/01/2016, 12:59
Καταρχήν να αναφέρω ότι είμαι σε διαδικασία φλου οπότε βλέποντας κ κάνοντας.:p
Έχω το BMW G650XCountry που είναι φανταστικό μηχανάκι για κάθε μέρα κ για χωματάδες, ΑΛΛΑ θέλουμε κ τα ταξιδάκια μας τι να κάνουμε.
Η γυναίκα γκρινιάζει:D
Θέλουμε να ξεκινήσουμε να γυρνάμε την Ευρώπη σιγα σιγά κ δυστυχώς με το Country δν γίνεται.Κ να εξηγήσω...πρώτον μικρό ρεζερβουαρ μόλις 10λιτρα, δεύτερον μικρή κάλυψη απ τον αέρα, τρίτον έλλειψη έκτης ταχύτητας.

Τώρα στο τι θέλω, F800GS τέλος (δν φτάνουν τα μπικικίνια οπότε, κάποια στιγμή στο μέλλον:cry: )

Στα τι θέλω τώρα:
1) Κατανάλωση εώς 6/100 το πολύ + χαμηλή συντήρηση
2) Άνεση για οδηγό συνοδηγό (θέμα με την εξάτμιση στο Country που καλοκαιρινούς μήνες ζεσταινόταν πολύ το πόδι της γυναίκας, με παντελόνι εννοείται)
3) Να φορτώνεται αρκετά, τριβάλιτσο κτλ δλδ
4) από 600 εώς 800 κυβικά το πολύ, δν μ ενδιαφέρουν τα γκάζια, άνετο ταξίδι θέλω κ να μπορείς να πηγαίνεις άνετα σε εθνική με 140-150χλμ πχ (εδώ είναι που μου λείπει η 6η)
5) να είναι στην χειρότερη μοντέλο 2007 κ το ποσό να μην ξεπερνάει τα 3800€, με την προϋποθέσει να δώσω πρώτα το δικό μου κ να βάλω μαχ απ την τσέπη μου ένα 700αρι.
6) κ το σημαντικότερο κατ εμε , να μου αρέσει εμφανισιακά, οπότε κάτι vstrom tdm transalp κτλ αποκλείονται.

Τι μου αρέσει κ είναι κοντά στο ποσό που μπορώ να διαθέσω;
BMW F800ST
YAMAHA SJ6 DIVERSION
Κάτι άλλο δν μου ρχεται:confused:


Προσοχή είμαι κοντός (1,70) οπότε ούτε για τενερεδες είμαι

Η μόνη εμπειρία μου με μηχανή δυστυχώς είναι η υπάρχουσα, οπότε δν ξέρω πως θα μου κάτσει μια sport touring μηχανή όπως η από πάνω.
Θα βολέψει η ελαφρώς σκυφτή θέση οδήγησης σε σχέση με το ΧC που είναι όρθια;

Ξέρω χάνω το χώμα που λατρεύω αλλά ο μακροπρόθεσμος σκοπός μου είναι να αποκτήσω κάποια μέρα το F800GS.

Ακούω γνώμες παλικάρια κ συγνώμη αν σας κούρασα

GFawkes
19/01/2016, 13:11
.....
Στα τι θέλω τώρα:
1) Κατανάλωση εώς 6/100 το πολύ + χαμηλή συντήρηση
......
4) από 600 εώς 800 κυβικά το πολύ, δν μ ενδιαφέρουν τα γκάζια, άνετο ταξίδι θέλω κ να μπορείς να πηγαίνεις άνετα σε εθνική με 140-150χλμ πχ (εδώ είναι που μου λείπει η 6η)
.......

Τι μου αρέσει κ είναι κοντά στο ποσό που μπορώ να διαθέσω;
BMW F800ST
YAMAHA SJ6 DIVERSION
Κάτι άλλο δν μου ρχεται:confused:

.......


O συνδιασμος 1 με 4 (αλλα και 3) σχεδον δεν υπαρχει....

μονο το BMW F800ST παιζει αν το βρεις αλλα οι βαλιτσες του δεν ειναι και για πολυ φορτωμα...

το Γιαμαχα ειναι καλο αλλα δεν εχει χωρο για φορτωμα ιδιαιτερο και σιγουρα καει πιο πολυ απο αυτο που ζητας(ειδικα στα 150 οταν εχει τελικη 40 χλμ πιο πανω...)

kostasagk
19/01/2016, 13:16
v strom h transalp με τριβαλιτσο και αξιοπιστα....

GFawkes
19/01/2016, 13:29
v strom h transalp με τριβαλιτσο και αξιοπιστα....

Ταξιδι με 150 με 3βαλιτσο τρανσαλπ....
θα ειναι κατι σαν rollercoaster from hell!!!


για καταναλωση δε....8+ λιτρα

Μανολης67
19/01/2016, 13:29
Versus, η και NC700
το BMWαδακι ποσο θα το δωσεις?

foreno
19/01/2016, 13:31
O συνδιασμος 1 με 4 (αλλα και 3) σχεδον δεν υπαρχει....

μονο το BMW F800ST παιζει αν το βρεις αλλα οι βαλιτσες του δεν ειναι και για πολυ φορτωμα...

το Γιαμαχα ειναι καλο αλλα δεν εχει χωρο για φορτωμα ιδιαιτερο και σιγουρα καει πιο πολυ απο αυτο που ζητας(ειδικα στα 150 οταν εχει τελικη 40 χλμ πιο πανω...)

δν το διατύπωσα σωστά, μέση κατανάλωση εως 6/100 δν είμαι γκαζοφονιας, αν κ δίκιο έχεις το γιαμαχα καίει λίγο παραπάνω

για την θέση οδήγησης ?

Sapadak
19/01/2016, 13:32
vfr 800

Για κατανάλωση μπορείς να δεις εδώ (http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/731-VFR_800.html?powerunit=2)

Μόνο στο μοντέλο τα χαλάμε, γιατί με τέτοιο μπάτζετ δεν θα είναι του 2007

foreno
19/01/2016, 13:37
Versus, η και NC700
το BMWαδακι ποσο θα το δωσεις?
to versys δν το είχα σκεφτεί αλλά ούτε κρύο ούτε ζέστη εμφανισιακά.
το nc700 ωραίο αλλά ξεφεύγει απ το μπατζετ μου

θα θελα να το δώσω κοντά στα 3300€ με τα λεφτα που έχω βάλει απ όταν το πήρα, βέβαια άλλο τι θέλω κ άλλο τι μπορώ:)

Cpt. Haddock
19/01/2016, 13:42
Για τη θεση οδηγησης μην ανησυχεις και πολύ. Συνηθεια ειναι.

Επισης, λιγες (μία) ειναι οι χώρες που μπορεις να πηγαινεις 150 χ.α.ω. στις εθνικες

Pan (dvs)
19/01/2016, 13:44
Πρωτα δεν αν μπορεις να πουλησεις το προηγουμενο και ποσο.Μετα κανε τα σχεδια σου.

foreno
19/01/2016, 13:55
Πρωτα δεν αν μπορεις να πουλησεις το προηγουμενο και ποσο.Μετα κανε τα σχεδια σου.

δίκιο έχεις

σαν μία πρώτη σκέψη έγραψα, αν αξίζει η μετάβαση, μιας κ από εμπειρία με μηχανή μόνο με το xcountry έχω

foreno
19/01/2016, 13:57
Για τη θεση οδηγησης μην ανησυχεις και πολύ. Συνηθεια ειναι.

Επισης, λιγες (μία) ειναι οι χώρες που μπορεις να πηγαινεις 150 χ.α.ω. στις εθνικες

το 150χλμ μην το δένεις σκηνή κορδόνι, εννοώ να πηγαίνεις όταν υπάρχει εθνική οδός με μία άνετη ταχύτητα χωρίς να ζορίζεται κ να κουράζει
πάντα για δικάβαλος

taisteal
19/01/2016, 13:59
Φιλε,ανετο ταξιδι,οικονομια στο καυσιμο,φορτωμα,ταχυτητες 150-160,και ολα αυτα με 3500 χιλιαρικα δυσκολο...

Pan (dvs)
19/01/2016, 14:00
Φιλε,ανετο ταξιδι,οικονομια στο καυσιμο,φορτωμα,ταχυτητες 150-160,και ολα αυτα με 3500 χιλιαρικα δυσκολο...

Αν και θα γινω γραφικος,οσο υπαρχει το bandit πολλοι μπορουν να ελπιζουν.

Μανολης67
19/01/2016, 14:01
δίκιο έχεις

σαν μία πρώτη σκέψη έγραψα, αν αξίζει η μετάβαση, μιας κ από εμπειρία με μηχανή μόνο με το xcountry έχω

Για ταξίδι αναγκαστικά θα πας σε δικύλινδρο, το 1κύλινδρο δεν έχει πρόβλημα στο ταξίδι,,, πρόβλημα εχει ο αναβάτης...

taisteal
19/01/2016, 14:02
Αν και θα γινω γραφικος,οσο υπαρχει το bandit πολλοι μπορουν να ελπιζουν.

Χμ...ισως και να εχεις δικιο

foreno
19/01/2016, 14:03
να ξαναμαναδιατυπώσω για τις ταχύτητες γιατί βλέπω όλο κ ανεβαίνετε :lol:
εθνική με 130-140χλμ το ΠΟΛΥ

για τα δύο μηχανάκια που προανέφερα έχει κάποιος άποψη;

Pan (dvs)
19/01/2016, 14:09
να ξαναμαναδιατυπώσω για τις ταχύτητες γιατί βλέπω όλο κ ανεβαίνετε :lol:
εθνική με 130-140χλμ το ΠΟΛΥ

για τα δύο μηχανάκια που προανέφερα έχει κάποιος άποψη;

Aν εννοεις bmw και yamaha,το πρωτο ουτως η αλλως ειναι εκτος προυπολογισμου σου,αλλα ειναι μια χαρα υπο προυποθεσεις.

Το δευτερο,Σπαρτιατικο,ελαφρυ και θα σε βολεψει αρκετα.

foreno
19/01/2016, 14:12
Aν εννοεις bmw και yamaha,το πρωτο ουτως η αλλως ειναι εκτος προυπολογισμου σου,αλλα ειναι μια χαρα υπο προυποθεσεις.

Το δευτερο,Σπαρτιατικο,ελαφρυ και θα σε βολεψει αρκετα.

όχι τον έρωτα ρε F800GS :p
για το F800ST λέω κάπου στα 3500 βρίσκεις

Pan (dvs)
19/01/2016, 14:25
όχι τον έρωτα ρε F800GS :p
για το F800ST λέω κάπου στα 3500 βρίσκεις

Aν δωσεις το δικο σου 2800 εισαι οκ.

Αυτες οι μηχανες καλο ειναι να πεφτουν σε χερια που εχουνε εμπειρια.Αλλιως το κοστος συντηρησης ειναι σχετικα μεγαλο.Η καλυψη απο τον αερα δεν ειναι ικανοποιητικη και αυτο πολυ δυσκολα γινεται να αλλαξει.Κατα τα αλλα ειναι πνιγμενο απο αλογα,αλλα θα ελεγα οτι ειναι μεσα στις προδιαγραφες σου.

panavour
19/01/2016, 16:43
Καταρχήν να αναφέρω ότι είμαι σε διαδικασία φλου οπότε βλέποντας κ κάνοντας.:p
Έχω το BMW G650XCountry που είναι φανταστικό μηχανάκι για κάθε μέρα κ για χωματάδες, ΑΛΛΑ θέλουμε κ τα ταξιδάκια μας τι να κάνουμε.
Η γυναίκα γκρινιάζει:D
Θέλουμε να ξεκινήσουμε να γυρνάμε την Ευρώπη σιγα σιγά κ δυστυχώς με το Country δν γίνεται.Κ να εξηγήσω...πρώτον μικρό ρεζερβουαρ μόλις 10λιτρα, δεύτερον μικρή κάλυψη απ τον αέρα, τρίτον έλλειψη έκτης ταχύτητας.

Τώρα στο τι θέλω, F800GS τέλος (δν φτάνουν τα μπικικίνια οπότε, κάποια στιγμή στο μέλλον:cry: )

Στα τι θέλω τώρα:
1) Κατανάλωση εώς 6/100 το πολύ + χαμηλή συντήρηση
2) Άνεση για οδηγό συνοδηγό (θέμα με την εξάτμιση στο Country που καλοκαιρινούς μήνες ζεσταινόταν πολύ το πόδι της γυναίκας, με παντελόνι εννοείται)
3) Να φορτώνεται αρκετά, τριβάλιτσο κτλ δλδ
4) από 600 εώς 800 κυβικά το πολύ, δν μ ενδιαφέρουν τα γκάζια, άνετο ταξίδι θέλω κ να μπορείς να πηγαίνεις άνετα σε εθνική με 140-150χλμ πχ (εδώ είναι που μου λείπει η 6η)
5) να είναι στην χειρότερη μοντέλο 2007 κ το ποσό να μην ξεπερνάει τα 3800€, με την προϋποθέσει να δώσω πρώτα το δικό μου κ να βάλω μαχ απ την τσέπη μου ένα 700αρι.
6) κ το σημαντικότερο κατ εμε , να μου αρέσει εμφανισιακά, οπότε κάτι vstrom tdm transalp κτλ αποκλείονται.

Τι μου αρέσει κ είναι κοντά στο ποσό που μπορώ να διαθέσω;
BMW F800ST
YAMAHA SJ6 DIVERSION
Κάτι άλλο δν μου ρχεται:confused:


Προσοχή είμαι κοντός (1,70) οπότε ούτε για τενερεδες είμαι

Η μόνη εμπειρία μου με μηχανή δυστυχώς είναι η υπάρχουσα, οπότε δν ξέρω πως θα μου κάτσει μια sport touring μηχανή όπως η από πάνω.
Θα βολέψει η ελαφρώς σκυφτή θέση οδήγησης σε σχέση με το ΧC που είναι όρθια;

Ξέρω χάνω το χώμα που λατρεύω αλλά ο μακροπρόθεσμος σκοπός μου είναι να αποκτήσω κάποια μέρα το F800GS.

Ακούω γνώμες παλικάρια κ συγνώμη αν σας κούρασα


ΓΙΑ ΟΛΑ ΠΛΗΝ ΚΥΒΙΚΩΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΘΕΙ

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7368728/

Manalishi
19/01/2016, 16:49
Φιλε,ανετο ταξιδι,οικονομια στο καυσιμο,φορτωμα,ταχυτητες 150-160,και ολα αυτα με 3500 χιλιαρικα δυσκολο...

TDM 2005-2007 μοντέλο.

DrEvil
19/01/2016, 16:58
όχι τον έρωτα ρε F800GS :p
για το F800ST λέω κάπου στα 3500 βρίσκεις

Το ST...
Το ΕςΤι λοιπον ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ!
Κανει αυτα που θες, τα κανει καλα και οικονομικοτατα.

Μια η δυο φορες εχω παει βολτα με εναν απο εδω μεσα (πριν 3-4 χρονια κι ουτε νια μοιρασω τον πυρετο μου μαζι του απο τοτε), αλλα ειχε και εχει δικιο, οτι πηρε πολυ μηχανακι για λιγα λ7.

Συνολικα το θεωρω καλυτερο απο το Bandit 650 που εχω εγω.
Πιο ελαφρυ, οικονομικο (πολυ πιο οικονομικο απο το δικο μου), με εναν κινητηρα διαμαντι και καλο στησιμο.

Δυο πραγματα μου την εσπαγαν σε αυτο το μηχανακι:
Ο ηχος της εξατμισης (τα ρεβυθια οταν σκανε ειναι πιο ελκυστικα, ηχητικα) και ο ιμαντας.
Για το 2ο δεν εχω αποψη, δεν ειχα ποτε μεταδοση με ιμαντα.
Το 1ο ομως, απλα δεν παλευεται (προσωπικη αποψη).

alex14
19/01/2016, 17:02
ΓΙΑ ΟΛΑ ΠΛΗΝ ΚΥΒΙΚΩΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΘΕΙ

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7368728/

+1

Επισης Bandit 650, CBF600

Pan (dvs)
19/01/2016, 17:04
Το ST...
Το ΕςΤι λοιπον ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ!
Κανει αυτα που θες, τα κανει καλα και οικονομικοτατα.

Μια η δυο φορες εχω παει βολτα με εναν απο εδω μεσα (πριν 3-4 χρονια κι ουτε νια μοιρασω τον πυρετο μου μαζι του απο τοτε), αλλα ειχε και εχει δικιο, οτι πηρε πολυ μηχανακι για λιγα λ7.

Συνολικα το θεωρω καλυτερο απο το Bandit 650 που εχω εγω.
...........


Kαι γιατι δεν το κανεις τραμπα με το ST?Oσοι εχουνε STπανω απο εξη μηνες θα σου κανουνε τεμεναδες.




ΥΓ Το ST ειχα βαλει στο ματι πριν καταληξω,ευτυχως,στον Ληστη.

DrEvil
19/01/2016, 17:07
Kαι γιατι δεν το κανεις τραμπα με το ST?Oσοι εχουνε STπανω απο εξη μηνες θα σου κανουνε τεμεναδες.




ΥΓ Το ST ειχα βαλει στο ματι πριν καταληξω,ευτυχως,στον Ληστη.

Εχουμε τελειως διαφορετικη αποψη για την αξιοπιστια του ΕςΤι, αλλες προσλαμβανουσες προφανως.
Μα, πραγματικα, αν μου βρεις εναν που να εχει ΕςΤι εδω που ειμαι μπορει και να το κανω. (Μπαντιτ εχει αλλο 1, σε αλλη πολη).

Pan (dvs)
19/01/2016, 17:15
Εχουμε τελειως διαφορετικη αποψη για την αξιοπιστια του ΕςΤι, αλλες προσλαμβανουσες προφανως.
Μα, πραγματικα, αν μου βρεις εναν που να εχει ΕςΤι εδω που ειμαι μπορει και να το κανω. (Μπαντιτ εχει αλλο 1, σε αλλη πολη).

Μου ειχε αρεσει πολυ και σαν μηχανη και σαν αισθηση.Μπηκα ομως σε καποιο φορουμ μπεμβεδακηδων και εκανα μεταβολη.

DrEvil
19/01/2016, 17:25
Μου ειχε αρεσει πολυ και σαν μηχανη και σαν αισθηση.Μπηκα ομως σε καποιο φορουμ μπεμβεδακηδων και εκανα μεταβολη.

Για να ειμαστε απολυτως τιμιοι μεταξυ μας.
Διαβαζοντας το spec sheet του 650, παλι το ιδιο θα επρεπε να ειχες κανει.
ΑΛΛΑ, ειχε την ιστορια του αεροψυκτου να το υποστηριζει και το μεγαλο συν του 'Made in Japan'
Κατα τα αλλα ειναι μια μετριοτατη μοτο με πολλα παραπανησια κιλα και αρκετες ελλειψεις. (το 650, γιατι το 12,5 ειναι αλλη συζητηση)

Μα σε κατι ζαρωμενα μουσμουλα σαν κι του λογου μου, κατι το 80'ς look (που ακομα με συναρπαζει σε μοτο), κατι το Japan, κατι το οτι σκεφτομουν (τοτε, τωρα Notakos rulez) να χαλαρωσω απο τα 160+ αλογακια, την εχω και θα την εχω για παντα.
Μα σε λιγα χρονια θα την εχω απλα στο γκαραζ μου, οχι στον δρομο.
(Αν μπορουσα να βρω κι ενα CX500E '83, θα ειχα κι αυτο αφου το πουλησα ο μαλακας).

Pan (dvs)
19/01/2016, 17:29
Για να ειμαστε απολυτως τιμιοι μεταξυ μας.
Διαβαζοντας το spec sheet του 650, παλι το ιδιο θα επρεπε να ειχες κανει.
ΑΛΛΑ, ειχε την ιστορια του αεροψυκτου να το υποστηριζει και το μεγαλο συν του 'Made in Japan'
Κατα τα αλλα ειναι μια μετριοτατη μοτο με πολλα παραπανησια κιλα και αρκετες ελλειψεις. (το 650, γιατι το 12,5 ειναι αλλη συζητηση)

Μα σε κατι ζαρωμενα μουσμουλα σαν κι του λογου μου, κατι το 80'ς look (που ακομα με συναρπαζει σε μοτο), κατι το Japan, κατι το οτι σκεφτομουν (τοτε, τωρα Notakos rulez) να χαλαρωσω απο τα 160+ αλογακια, την εχω και θα την εχω για παντα.
Μα σε λιγα χρονια θα την εχω απλα στο γκαραζ μου, οχι στον δρομο.
(Αν μπορουσα να βρω κι ενα CX500E '83, θα ειχα κι αυτο αφου το πουλησα ο μαλακας).

Δεν ειπε κανεις οτι ειναι κατι το ιδιαιτερο η οτι ειναι Ημηχαναρα.

Μου αρεσει το στησιμο του στο δρομο,ο κινητηρας του και η απιστευτη αξιοπιστια του.Απο τις πιο τιμιες μηχανες.Απο εκει και περα υπαρχουνε πολλες με καλυτερα χαρακτηριστικα αλλα και πολυ περισσοτερα λεφτα.

leo1964
19/01/2016, 19:09
να ξαναμαναδιατυπώσω για τις ταχύτητες γιατί βλέπω όλο κ ανεβαίνετε :lol:
εθνική με 130-140χλμ το ΠΟΛΥ

για τα δύο μηχανάκια που προανέφερα έχει κάποιος άποψη;

To bmw το είχα σαν δεύτερη μηχανή,είναι πολύ ξεκούραστη,δεν καταλαβαίνεις ταξίδι,αλλά για ταχύτητες 120-130χμ
Είναι και οικονομική 5λίτρα/100

kordix
19/01/2016, 19:35
Gs 1150 αν και παλιό και μεγάλο σε κυβικά έχει όλα όσα ζητάς.

zandesiro
19/01/2016, 23:00
Στα τι θέλω τώρα:
1) Κατανάλωση εώς 6/100 το πολύ + χαμηλή συντήρηση
2) Άνεση για οδηγό συνοδηγό (θέμα με την εξάτμιση στο Country που καλοκαιρινούς μήνες ζεσταινόταν πολύ το πόδι της γυναίκας, με παντελόνι εννοείται)
3) Να φορτώνεται αρκετά, τριβάλιτσο κτλ δλδ
4) από 600 εώς 800 κυβικά το πολύ, δν μ ενδιαφέρουν τα γκάζια, άνετο ταξίδι θέλω κ να μπορείς να πηγαίνεις άνετα σε εθνική με 140-150χλμ πχ (εδώ είναι που μου λείπει η 6η)
5) να είναι στην χειρότερη μοντέλο 2007 κ το ποσό να μην ξεπερνάει τα 3800€, με την προϋποθέσει να δώσω πρώτα το δικό μου κ να βάλω μαχ απ την τσέπη μου ένα 700αρι.
6) κ το σημαντικότερο κατ εμε , να μου αρέσει εμφανισιακά, οπότε κάτι vstrom tdm transalp κτλ αποκλείονται.



Να βοηθησω και γω...

Αν κρινω απο τα παραπανω κριτηρια....
Το 1 το χει...
το 2 το χει...
το 3 το χει...
το 4 το χει...
το 5 το χει...Στο περιπου.
τωρα το 6 ειναι καθαρα δικο σου θεμα!

http://www.car.gr/used-bikes/honda.html?sort=prd&registration-to=&fs=1&exterior_color=&kteo=&engine_size-to=&variant=deauville&gearbox_type=&engine_power-from=&significant_damage=&hi=&radius=&registration-from=&engine_size-from=&category=&engine_power-to=&offer_type=sale&mileage-from=&price-from=&modified=&st=&rg=&mileage-to=&price-to=&fuel_type=&postcode=

Αντε μεγια...

Υ.Γ. Δεν εχω καμια σχεση με τις μοτο του ανωθεν λινκ...

George_Sp
19/01/2016, 23:09
Ξανακοίτα το Versys αν δε σε χαλάει τόσο εμφανισιακά. Με 3500-3800 τσιμπάς του 2009-2010 με αξιοπρεπή προίκα και abs.

DrEvil
19/01/2016, 23:17
Να βοηθησω και γω...

Αν κρινω απο τα παραπανω κριτηρια....
Το 1 το χει...
το 2 το χει...
το 3 το χει...
το 4 το χει...
το 5 το χει...Στο περιπου.
τωρα το 6 ειναι καθαρα δικο σου θεμα!

http://www.car.gr/used-bikes/honda.html?sort=prd®istration-to=&fs=1&exterior_color=&kteo=&engine_size-to=&variant=deauville&gearbox_type=&engine_power-from=&significant_damage=&hi=&radius=®istration-from=&engine_size-from=&category=&engine_power-to=&offer_type=sale&mileage-from=&price-from=&modified=&st=&rg=&mileage-to=&price-to=&fuel_type=&postcode=

Αντε μεγια...

Υ.Γ. Δεν εχω καμια σχεση με τις μοτο του ανωθεν λινκ...

Εδω που τα λεμε...
Αυτο ειναι.

foreno
20/01/2016, 00:26
Ευχαριστώ πολύ παιδια για τις προτάσεις σας
Απο βδομαδα μαλλον θα βαλω το xcountry προς πώληση κ βλέπουμε.

Το Deauville ναι τα κανει ολα αλλα δν μου κάθεται καλα στο μάτι.

Το versys ενδιαφέρον φαίνεται κ με τριβαλιτσο που το ειδα καλό φαίνεται.
Τωρα απο οδηγική συμπεριφορά εννοειται δν ξέρω.

Το F800ST ακομα στην λιστα
για το xj6 που μ αρεσει δν μας τα ειπε καλα ο τερενς οποτε μαλλον εκτος.

bandit cbf transalp vstrom tdm μπορεί το καθενα να κανει αριστα την δουλεια του αλλα δν μου αρεσουν.

Για 1150 που ειπε ενας φιλος, περα απ το βαρος κ τα αυξημένα τέλη νομιζω πιάνεται κ ως τεκμηριο στην φορολογια εισοδηματος.

DrEvil
20/01/2016, 00:33
Για 1150 που ειπε ενας φιλος, περα απ το βαρος κ τα αυξημένα τέλη νομιζω πιάνεται κ ως τεκμηριο στην φορολογια εισοδηματος.

Το 12,5 φιλαρακι με αυτα τα λ7, ειναι λιρα εκατο.
ΕΝΤΙΤ: Και 3βαλιτσο. ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ!

Αυτο ειναι ταξιδιαρικο.

Το βαρος του νομιζω ειναι 4 κιλα λιγοτερο απο το 650, οποτε μενουν τα τελη που ειναι μια φορα το χρονο 125Ε? 135Ε?, σε σχεση με τα 55Ε? του 650. Κλαϊν δλδ.
Και οχι δεν φορολογησαι για μηχανακι 1250 κ.ε.

George_Sp
20/01/2016, 00:47
Προσθέτω για το Versys




Στα τι θέλω τώρα:
1) Κατανάλωση εώς 6/100 το πολύ + χαμηλή συντήρηση
2) Άνεση για οδηγό συνοδηγό (θέμα με την εξάτμιση στο Country που καλοκαιρινούς μήνες ζεσταινόταν πολύ το πόδι της γυναίκας, με παντελόνι εννοείται)
3) Να φορτώνεται αρκετά, τριβάλιτσο κτλ δλδ
4) από 600 εώς 800 κυβικά το πολύ, δν μ ενδιαφέρουν τα γκάζια, άνετο ταξίδι θέλω κ να μπορείς να πηγαίνεις άνετα σε εθνική με 140-150χλμ πχ (εδώ είναι που μου λείπει η 6η)
5) να είναι στην χειρότερη μοντέλο 2007 κ το ποσό να μην ξεπερνάει τα 3800€, με την προϋποθέσει να δώσω πρώτα το δικό μου κ να βάλω μαχ απ την τσέπη μου ένα 700αρι.
6) κ το σημαντικότερο κατ εμε , να μου αρέσει εμφανισιακά, οπότε κάτι vstrom tdm transalp κτλ αποκλείονται.




Προσοχή είμαι κοντός (1,70) οπότε ούτε για τενερεδες είμαι


1) 2κάβαλο φορτωμένο με 140 και εθνική η κατανάλωση είναι στο 4.5-5λίτρα/100. Μονοκάβαλος χωρίς μπαγάζια έχω δει και 4-4.2

2)Στο 1.70 είσαι στο κάτω όριο ύψους αναβάτη (θα πατάς κάτω με το μισό πέλμα) αλλά νομίζω οτι σε βοηθάει πολύ στην ανεμοκάλυψη γιατί η σέλα σε σχέση με τα fairing και την ζελατίνα είναι χωμένη.

3) Τριβάλιτσο παίρνει ωραίο της Givi. Ελλάδα δε κυκλοφορούν τριβάλιτσα Versys από όσο έχω δει. εξωτερικό κουμπώνουν πίσω την 47άρα της Givi και για πλαϊνές πάλι givi 25x2. Μέχρι να πας στα τριβάλιτσα μπορείς να βάλεις σαμάρια και η γυναίκα να πατάει ωραία στα μασπιέ της χωρίς να ενοχλείται.

4) έχει 6η ταχύτητα και μέχρι τα 160-170 δε κουνάει πουθενά. Μετά δε δείχνει αστάθεια αλλά οτι ψοφάει να ανεβάσει χιλιόμετρα με το νεύρο που έχει ως τα 170.

5) Τιμές σου έδωσα παραπάνω.

6) Σε άλλους αρέσει, σε άλλους είναι άσχημο.

Cpt. Haddock
20/01/2016, 07:59
Αχ, αυτες οι φοβερές καταναλώσεις (των ονειρων) :lol:

akis_trevor
20/01/2016, 08:06
Φιλε,οτι και να σου πω εγω και ο οποιοσδηποτε,αν δεν καβαλησεις τα μηχανακια να τα βολταρεις δεν βγαζεις ακρη.
Του τερενς το xj6 δεν του αρεσε καθολου,μπορει εσυ να το κανεις βολτα και να γουσταρεις τρελα.

kordix
20/01/2016, 08:18
Μην κοιτάς μόνο άνεση ταξιδιού στα 140 . Στο ταξίδι θες άφθονη ροπή απο χαμηλά ώστε να ευχαριστιεσαι οδήγηση και στους επαρχιακούς. Ροπή = κυβικά όμως.

Τα μεγάλα στα 140-160 δεν καίνε τίποτα. Σημαντικό για μένα και η προστασία του συνεπιβατη. Αν στα 140 του παίρνει ο αέρας τα χέρια γρήγορα θα αρχίσει την μουρμούρα.

Άλλο σημαντικό πόσο καλή οδική συμπεριφορά έχει φορτωμένο και κατα πόσο κρύβει το βάρος του στον επαρχιακό.

Ψάξε καλά, μη βιαστείς.
Και πριν αγοράσεις να οδηγήσεις. Αλλιώς είναι τα νούμερα στα χαρτιά και αλλιώς στην πράξη.

Sapadak
20/01/2016, 10:13
vfr 800

Για κατανάλωση μπορείς να δεις εδώ (http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/731-VFR_800.html?powerunit=2)

Μόνο στο μοντέλο τα χαλάμε, γιατί με τέτοιο μπάτζετ δεν θα είναι του 2007

VFR (http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/7327965/)το απόκλεισες?

foreno
20/01/2016, 10:48
VFR (http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/7327965/)το απόκλεισες?

πολύ supersport μηχανή
με την θέση οδήγησης να είναι αρκετά σκυφτή χώρια που με τις εξατμίσεις κάτω απ την ουρά θα υπάρχει πρόβλημα με την συνεπιβάτη :p

amyroukai
20/01/2016, 10:59
Αν μπορώ να πω μια κουβέντα ακόμα.

170 ύψος είπε αν θυμάμαι σωστά, με μηχανάκι ως σήμερα 165 κιλά γεμάτο.

Και συζητάμε να πάρει πχ bandit 1250 που είναι 100 κιλά παραπάνω; Ναι, τέλειος τουρίστας. Αλλά πες ότι κάπου του γέρνει λίγο, όπως ξεπαρκάρει με τις βαλίτσες και την κοπέλα. Η πρέπει να το σπρώξει λίγο πίσω. Epic fail...

Μήπως το diversion 600 των 200 κιλών και της χαμηλής σέλας είναι προτιμητέο; Ή κάτι πιο μανιτζέβελο τέλος πάντων, που να πατάει σωστά κάτω;

foreno
20/01/2016, 11:12
Αν μπορώ να πω μια κουβέντα ακόμα.

170 ύψος είπε αν θυμάμαι σωστά, με μηχανάκι ως σήμερα 165 κιλά γεμάτο.

Και συζητάμε να πάρει πχ bandit 1250 που είναι 100 κιλά παραπάνω; Ναι, τέλειος τουρίστας. Αλλά πες ότι κάπου του γέρνει λίγο, όπως ξεπαρκάρει με τις βαλίτσες και την κοπέλα. Η πρέπει να το σπρώξει λίγο πίσω. Epic fail...

Μήπως το diversion 600 των 200 κιλών και της χαμηλής σέλας είναι προτιμητέο; Ή κάτι πιο μανιτζέβελο τέλος πάντων, που να πατάει σωστά κάτω;

σωστός amyroukai
σιγά μην μπορέσω να το κουμαντάρω το τέρας:D

για το diversion με αποθάρρυνε ο τερενς αν κ από τεστ οπως του μοτοτριτη γράφουν για πολύ καλό allaround που μπορεί να κάνει καλά ταξίδια χωρίς να κουράση

Sapadak
20/01/2016, 11:32
πολύ supersport μηχανή
με την θέση οδήγησης να είναι αρκετά σκυφτή χώρια που με τις εξατμίσεις κάτω απ την ουρά θα υπάρχει πρόβλημα με την συνεπιβάτη :p

Απο τα λεγόμενα σου, θα σου πρότεινα να πας να κάτσει να το δεις μόνο σου, γιατι σκυφτή δεν είναι, ειδικά με το ύψος σου.
Με τις εξατμίσεις κανένα πρόβλημα με το συνεπιβάτη για πολλές χιλιάδες χιλιόμέτρα

Αν δε σου κάνει κλικ, πάσο

amyroukai
20/01/2016, 11:34
σωστός amyroukai
σιγά μην μπορέσω να το κουμαντάρω το τέρας:D

για το diversion με αποθάρρυνε ο τερενς αν κ από τεστ οπως του μοτοτριτη γράφουν για πολύ καλό allaround που μπορεί να κάνει καλά ταξίδια χωρίς να κουράση

Ο Τέρενς αν κατέβαινε από το 1300αρι των 180 ίππων στο 600 των 70, μόνο αυτό αρκεί για να ξενερώσει. Από το μελετημένο φέρινγκ στο πολύ "οικονομικό" μισό, αναρτήσεις, φρένα κλπ κλπ κλπ. Δεν είναι τόσο χάλια τα πράγματα.


@σαπαδακ, σχετικά ψηλή σέλα, 240 κιλά γεμάτο... Αλλά δεν χάνει κάτι να δοκιμάσει ένα.
Ή και το βερσις αν το φτάνει άνετα.

kordix
20/01/2016, 12:39
Το βστρομ θα ήταν ταμαμ για σένα αλλά άμα δεν σου αρέσει παω πάσο.

zopas
20/01/2016, 13:38
Οταν δεν εχεις χρηματα να παρεις αυτο που πρεπει συμβιβαζεσαι..τι σημαινει διαθετω μονο ψιχια αλλα δεν μου αρεσει εμφανησιακα η ταδε μοτο ενω μου κανει και μπορω να την αγορασω;

Σημσινει πεταμενα χρηματα σε μια επιλογη που θα μου αρεσει οπτικα αλλα συντομα εχω καταλαβει το λαθος μου και πεταμενα χρηματα απο αυτα που στερηθηκα...

akis_trevor
20/01/2016, 14:03
Καταρχην τερενς,δεν ειπα οτι κακως δεν σου αρεσε.ειπα οτι ειναι υποκειμενικο.
Φιλε,στα λεφτα που διαθετεις μπορεις να βρεις και το fazer s2.στρητ μεν,ορθιο δε.
Σε περιπτωση που το ψαξεις εχε το νου σου γιατι πολλοι γραφουν s2 και μονο αυτο δεν ειναι.
Εγω παντως δινω ψηφο στο βερσυς.

MiltiadisK.D
20/01/2016, 14:18
Versus και απο εμένα.

foreno
20/01/2016, 14:34
Καταρχην τερενς,δεν ειπα οτι κακως δεν σου αρεσε.ειπα οτι ειναι υποκειμενικο.
Φιλε,στα λεφτα που διαθετεις μπορεις να βρεις και το fazer s2.στρητ μεν,ορθιο δε.
Σε περιπτωση που το ψαξεις εχε το νου σου γιατι πολλοι γραφουν s2 και μονο αυτο δεν ειναι.
Εγω παντως δινω ψηφο στο βερσυς.

ωραίος φίλες δν το είχα σκεφτεί καθόλου το fazer
πανέμορφο μηχανάκι

facelift έχει γίνει αν κατάλαβα καλά απ το 2008 κ μετά, αν κ τα προηγούμενα ωραία είναι.
Το θέμα που έχω είναι αν οι εξατμίσεις καίνε τον συνεπιβάτη κ αν είναι διαχειρίσιμα τα πολλά άλογα του s2

Αυτά τα δύο έτσι βγήκαν απ το εργοστάσιο ή είναι βαμμένα;
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7325851/

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6517068/

akis_trevor
20/01/2016, 14:41
Το 2007.
Το καταλαβαινεις ευκολα απο τα οργανα.
Απλα το s2 μπορει να το βρεις με abs.
Τα αλογα τα βγαζει ψηλα.χαμηλα ειναι ολιγον τι ψοφιο.
Οι εξατμισεις ειναι μια χαρα.ουτε καινε ουτε μυριζουν.
Το ειχα φορτωσει με σαμαρια (με τις αντιστοιχες βασεις) και εκανα καμποσα ταξιδακια.

foreno
21/01/2016, 13:16
ΤΟ FAZER ΜΕ ΤΑ 98 ΑΛΟΓΑ..........




Δεν είναι παρά ένα diversion με πουσαρισμένο μοτέρ και διαφορεική συμπεριφορά
λόγω μοτέρ,δουλεύει πιο ψηλά,έχει γκάζι κ.λ.π.
Όπως είπες σωστά οι διπλές εξατμίσεις ζεσταίνουν τον κώλο του συνεπιβάτη ιδίως.
Σε καμμία περίπτωση δεν θα το επέλεγα,πολύ καλύτερο το diversion και πολύ νεώτερο.
Επίσης όσοι έχουν πάρει το faser συνήθως το ξεσκίζουν με όποια επακόλουθα.
Το diversion είναι πολύ πιο ήσυχο μηχανάκι θα το βρεις σε πολύ καλύτερη κατάσταση
από νοικοκυραίους ιδιοκτήτες και όχι καγκουρίζοντες..!!
Αλλά είπαμε ΔΕΝ...........για αυτά που ζητάς..!!

Σ ευχαριστώ πολύ, ακριβώς τις ίδιες ανησυχίες είχα

akis_trevor
21/01/2016, 13:50
ΤΟ FAZER ΜΕ ΤΑ 98 ΑΛΟΓΑ..........




Δεν είναι παρά ένα diversion με πουσαρισμένο μοτέρ και διαφορεική συμπεριφορά
λόγω μοτέρ,δουλεύει πιο ψηλά,έχει γκάζι κ.λ.π.
Όπως είπες σωστά οι διπλές εξατμίσεις ζεσταίνουν τον κώλο του συνεπιβάτη ιδίως.
Σε καμμία περίπτωση δεν θα το επέλεγα,πολύ καλύτερο το diversion και πολύ νεώτερο.
Επίσης όσοι έχουν πάρει το faser συνήθως το ξεσκίζουν με όποια επακόλουθα.
Το diversion είναι πολύ πιο ήσυχο μηχανάκι θα το βρεις σε πολύ καλύτερη κατάσταση
από νοικοκυραίους ιδιοκτήτες και όχι καγκουρίζοντες..!!
Αλλά είπαμε ΔΕΝ...........για αυτά που ζητάς..!!

Ρε συ τερενς για πες μου τι σχεση εχει με το diversion περα απτο μοτερ;;
2.5 χρονια το ειχα το s2 και εκανα περιπου 23.000 χλμ,οι περισσοτερες βολτες και ταξιδια ηταν δικαβαλα.ο συνεπιβατης ποτε δεν παραπονεθηκε ουτε για ζεστη ουτε για μυρωδια καυσαεριου κλπ.
Σαμαρια με τις βασεις τους οταν φορτωνοταν και μια χαρα.οταν ανοιξω το πισι αν θες βαζω και φωτο.
Ξαναλεω,δεν προτεινω σαν καλυτερη επιλογη αυτο αλλα να μην λεμε οτι να ναι.

Bob_o_mastoras
21/01/2016, 21:01
Tους ιδιους προβληματισμους εχω και εγω αλλα με χαμηλοτερο μπατζετ.. :(
Θελω ενα μηχανακι που να ταξιδευει ανετα και οικονομικα. (πολη και χωμα δεν με ενδιαφερουν)

Για το Fazer που λετε ειναι ανετο (απο θεση οδηγησης) αλλα η ροπη ειναι ψηλα και σε τρωει ο κ@λος σου να το δουλευεις εκει. Δεν ξερω κατα ποσο ενδεικνειται για χαλαρα ταξιδια..

Μανολης67
21/01/2016, 21:18
Για το Fazer που λετε ειναι ανετο (απο θεση οδηγησης) αλλα η ροπη ειναι ψηλα και σε τρωει ο κ@λος σου να το δουλευεις εκει. Δεν ξερω κατα ποσο ενδεικνειται για χαλαρα ταξιδια..

Το είχε ενας φίλος και το εδωσε, γιατί η γυναίκα του δεν την πάλευε με τίποτα, κατά τα άλλα ήταν πολύ ευχαριστημένος από το μηχανάκι.

Bob_o_mastoras
21/01/2016, 22:19
Δεν είναι μηχανάκι τουρισμού,γρήγορης βόλτας είναι.


Aκριβως αυτο πιστευω και εγω. Ενα γρηγορο comuter ή all rounder αν θελετε, ειναι, που στριβει και ωραια.
Δεν ειναι ταξιδιωτικη μοτοσυκλετα αν και μπορει να το κανει και αυτο.

Αλλα δυστυχως οι αμιγως τουριστικες εχουν κατα βαση μπολικα κυβικα με οτι συνεπαγει αυτο για τα κοστη τους..

amyroukai
21/01/2016, 22:24
Μήπως ένα μήνυμα στον gixxerpap, έχει ένα fzs1000 καλό...

MG-KTiNoS
21/01/2016, 23:00
Κατ αρχήν φίλε καλέ καλέ μου φίλε λες ότι θες ένα μηχανάκι αν γυρνάς την Ευρώπη με 140 150....
Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι μιλάμε για την Δυτική Ευρώπη (Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία) τα όρια ταχύτητας
είναι πιο χαμηλά (και δεν παίζουν εκεί μ αυτά)
Αυτόματα δηλαδή μπορούμε να πούμε ότι και ένα 6οο μας καλύπτει.
Αποκλείοντας λοιπόν τα BMW αφού ΔΕΝ θες να γνωρίσεις όλα εξουσιοδοτημένα πάμε σε πιο απλά πράματα.
Κοιτάς σελάρες και αποφασίζεις.
Εγώ θα έβαζα και το ΤΔΜ 900 στο παιχνίδι γιατί η τιμή του έχει πέσει πάρα πολύ.
Οι επιλογές από 600 -1400 είναι 100δες...

akis_trevor
21/01/2016, 23:43
Ρε παλικαρια το ξαναλεω.δεν προτεινω το φεηζερ για ταξιδια σαν την καλυτερη επιλογη.απλα το κανει και αυτο.μην το βγαλουμε και ss,ουτε βεβαια και βαπορι..κουλ...

foreno
22/01/2016, 13:00
Κατ αρχήν φίλε καλέ καλέ μου φίλε λες ότι θες ένα μηχανάκι αν γυρνάς την Ευρώπη με 140 150....
Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι μιλάμε για την Δυτική Ευρώπη (Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία) τα όρια ταχύτητας
είναι πιο χαμηλά (και δεν παίζουν εκεί μ αυτά)
Αυτόματα δηλαδή μπορούμε να πούμε ότι και ένα 6οο μας καλύπτει.
Αποκλείοντας λοιπόν τα BMW αφού ΔΕΝ θες να γνωρίσεις όλα εξουσιοδοτημένα πάμε σε πιο απλά πράματα.
Κοιτάς σελάρες και αποφασίζεις.
Εγώ θα έβαζα και το ΤΔΜ 900 στο παιχνίδι γιατί η τιμή του έχει πέσει πάρα πολύ.
Οι επιλογές από 600 -1400 είναι 100δες...

Ναι προς τα εκεί σκέφτομαι όχι άμεσα βέβαια. Δν το γνώριζα για τα όρια ταχύτητας.
Για το BMW που λες μέχρι στιγμής το συγκεκριμένο δν έχει κάνει γκιχ. Τώρα αν το F800ST έχει θέματα αυτό δν το ξέρω.

Cpt_Slow
02/02/2016, 08:52
δεν κοιτας και για κανενα cbf?