View Full Version : Παλιες μοτοσυκλέτες του κουτιού!
doctor_john
16/01/2020, 19:43
Unboxing :evil:
χε! είσαι τέτοιος; είχα ζητήσει απο αντιπροσωπεία παλιότερα να δω πως είναι και με φώναξαν ένα Σάββατο,,,
ωραία φάση, μένει και ένας σκασμός υλικά να φτιάξεις κάτι σικ για το γκαραζ ;)
Αυτά τα μηχανάκια δεν πρόκειται να βγουν από το κουτί τους ποτέ. Έτσι θα πηγαίνουν από πλειστηριασμό σε πλειστηριασμό μέχρι να τα ανοίξει κανένας βέβηλος :D
χε! είσαι τέτοιος; είχα ζητήσει απο αντιπροσωπεία παλιότερα να δω πως είναι και με φώναξαν ένα Σάββατο,,,
ωραία φάση, μένει και ένας σκασμός υλικά να φτιάξεις κάτι σικ για το γκαραζ ;)
Όταν μιλάμε για τέτοιες κούτες μπορώ να γίνω μέχρι και πιεστικός :D
414313
karellen
16/01/2020, 20:59
Αυτά τα μηχανάκια δεν πρόκειται να βγουν από το κουτί τους ποτέ. Έτσι θα πηγαίνουν από πλειστηριασμό σε πλειστηριασμό μέχρι να τα ανοίξει κανένας βέβηλος :D
Όσο είναι στο κουτί ανεβαίνει και η αξία τους.
Όσο είναι στο κουτί ανεβαίνει και η αξία τους.
Το κουτι ειναι και για να κραταει μεσα οτι πεφτει απο το μηχανακι.
:tooth:
doctor_john
16/01/2020, 23:12
Το σωστό είναι τα ρίχνουν μέσα και ταιριάζουν με το κούνημα.
Γι'αυτό τα ντουκάτι που ειναι κοντά δεν προλαβαίνουν..
Να συνεισφέρω και εγώ στο ωραίο αυτό θέμα,
δεν είναι κούτα βέβαια,έχει 2 μίλια λέει.Επίσης δεν το γνώριζα.
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Ena-spaniotato-Kawasaki-Mystery-Ship-sto-sfyri_127891.asp?fbclid=IwAR1uc97kXkzW2RTtWyE6z5Q0_-HxwZdNspA_GWbkk8B5XXKp81t8WPxwrkI
Να συνεισφέρω και εγώ στο ωραίο αυτό θέμα,
δεν είναι κούτα βέβαια,έχει 2 μίλια λέει.Επίσης δεν το γνώριζα.
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Ena-spaniotato-Kawasaki-Mystery-Ship-sto-sfyri_127891.asp?fbclid=IwAR1uc97kXkzW2RTtWyE6z5Q0_-HxwZdNspA_GWbkk8B5XXKp81t8WPxwrkI
Ο blitzer πρέπει να κλαίει απ'τα γέλια.....
Ο blitzer πρέπει να κλαίει απ'τα γέλια.....
Εγώ κλαίω όταν οι Αμερικάνοι χρυσοπληρώνουν σε δημοπρασίες Ντουκάτι νομίζοντας ότι παίρνουν μετοχή στην Ελλάδα του 1999 :smokin:
karellen
19/01/2020, 14:46
Εγώ κλαίω όταν οι Αμερικάνοι χρυσοπληρώνουν σε δημοπρασίες Ντουκάτι νομίζοντας ότι παίρνουν μετοχή στην Ελλάδα του 1999 :smokin:
Εμπορικό Δεσμό :bawl:
Εγώ κλαίω όταν οι Αμερικάνοι χρυσοπληρώνουν σε δημοπρασίες Ντουκάτι νομίζοντας ότι παίρνουν μετοχή στην Ελλάδα του 1999 :smokin:
Οι Αμερικάνοι σπάνια νομίζουν πάντως.
Τις πιο πολλές φορές είναι μανούλες στις επενδύσεις,
σε αντίθεση με μας.
Θα την ξαναπουλήσει σε 5 6 χρόνια με κέρδος.
Εκτός αν μιλάμε για συλλέκτη οπότε εκεί δεν υπάρχει τιμή.
Μόνο η τρέλα μετράει σαν τα ζάκια.
Το θέλω και τέλος
Μαγκιά της και της ντουκάτι που τους ψήνει πάντως
Οι Αμερικάνοι σπάνια νομίζουν πάντως.
Τις πιο πολλές φορές είναι μανούλες στις επενδύσεις,
σε αντίθεση με μας.
Θα την ξαναπουλήσει σε 5 6 χρόνια με κέρδος.
Εκτός αν μιλάμε για συλλέκτη οπότε εκεί δεν υπάρχει τιμή.
Μόνο η τρέλα μετράει σαν τα ζάκια.
Το θέλω και τέλος
Μαγκιά της και της ντουκάτι που τους ψήνει πάντως
Καλά μην παίρνεις κι όρκο.Στις δημοπρασίες μαζεύονται και πολλοί άσχετοι επενδυτές που πιο πολύ έχουν αυτοκινητιστικές γνώσεις και πιστεύουν ότι όλα τα μοτό που γράφουν μια συγκεκριμένη μάρκα πάνω έχουν υπεραξία εξασφαλισμένη στο διηνεκές ...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152060&p=2850000&viewfull=1#post2850000
414376
Σόρρυ για την ποιότητα της φωτό ,109.250 γράφει αν δεν φαίνεται :wave2:
sapila racing
20/01/2020, 12:35
Καλά μην παίρνεις κι όρκο.Στις δημοπρασίες μαζεύονται και πολλοί άσχετοι επενδυτές που πιο πολύ έχουν αυτοκινητιστικές γνώσεις και πιστεύουν ότι όλα τα μοτό που γράφουν μια συγκεκριμένη μάρκα πάνω έχουν υπεραξία εξασφαλισμένη στο διηνεκές ...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152060&p=2850000&viewfull=1#post2850000
Σόρρυ για την ποιότητα της φωτό ,109.250 γράφει αν δεν φαίνεται :wave2:
Τα SS750 'Green Frame' εχουν ακριβύνει κι άλλο πλέον.
Τα SS750 'Green Frame' εχουν ακριβύνει κι άλλο πλέον.
:tooth:
sapila racing
20/01/2020, 12:43
:tooth:
Φαντάσου πόσο θα πουλιόταν αν δεν το είχε βαψει κόκκινο με spray!! :cry:
Χωρίς πλάκα τώρα, αυτα είναι ελάχιστα κομμάτια, καπου 400 νομίζω, και αλλάζουν χέρια σπάνια.
Για να φτάσει όμως να πουληθεί τόσο ακριβά πρέπει να έχει πανω του τα πάντα original και ότι λείπει και το χρειάζεται για να είναι πλήρες είναι επίσης υπερβολικά ακριβό.
Καλησπέρα.Ήθελα να ρωτήσω έαν ένα μηχανάκι μείνει σε ακινησία πολλά χρόνια πχ 12-13 χρόνια, τι ζημιά θα πάθει η μηχανή? Υπάρχει περίπτωση να φρακάρει το πιστόνι στον κύλινδρό μέσα, και όταν θα πας να πατήσεις μανιβέλα να μην κατεβαίνει κάτω?
sapila racing
23/01/2020, 14:11
Καλησπέρα.Ήθελα να ρωτήσω έαν ένα μηχανάκι μείνει σε ακινησία πολλά χρόνια πχ 12-13 χρόνια, τι ζημιά θα πάθει η μηχανή? Υπάρχει περίπτωση να φρακάρει το πιστόνι στον κύλινδρό μέσα, και όταν θα πας να πατήσεις μανιβέλα να μην κατεβαίνει κάτω?
Φυσικά και υπάρχει αυτη η περίπτωση.
Θέλει μια προεργασία πριν πας να βαλεις μπρός.
Φυσικά και υπάρχει αυτη η περίπτωση.
Θέλει μια προεργασία πριν πας να βαλεις μπρός.
Τι προεργασία χρειάζεται?
doctor_john
23/01/2020, 14:36
Κάτι σαν γενικό service με πλύσιμο μαζί. Καλύτερα να το αφήσεις σε μηχανικό που ξέρει το συγκεκριμένο μοτέρ.
Καλησπέρα.Ήθελα να ρωτήσω έαν ένα μηχανάκι μείνει σε ακινησία πολλά χρόνια πχ 12-13 χρόνια, τι ζημιά θα πάθει η μηχανή? Υπάρχει περίπτωση να φρακάρει το πιστόνι στον κύλινδρό μέσα, και όταν θα πας να πατήσεις μανιβέλα να μην κατεβαίνει κάτω?
Δεν νομίζω ότι θα είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Αν έχει μείνει ακίνητο σε κλειστό χώρο δεν μπορώ να φανταστώ λόγο που θα έχει φρακάρει το πιστόνι στον κύλινδρο ή κάτι άλλο τραγικό. Μην σου πω ότι μπορεί και να δουλέψει αμέσως - φυσικά θα χρειαστεί πριν μια αλλαγή λαδιών καθώς και ένα τσεκάρισμα σε μπουζί κλπ
Ακόμα θυμάμαι πριν καμιά 25αριά χρόνια που (πιο πολύ από περιέργεια) αποπειράθηκα να βάλω μπρος ένα δίχρονο μηχανάκι που ήταν λόγω ατυχήματος ακίνητο και παρατημένο επί 4-5ετία. Χωρίς καμία προεργασία πλην προσθήκης βενζινόλαδου στο ντεπόζιτο και προς έκπληξή μου πήρε μπρος με την 3η μανιβελιά και δούλεψε κανονικότατα !!!
Συνιστάται μια προετοιμασία όπως είπε ο ψηλός :a022: αλλιώς πολύ πιθανόν να :a018:
https://www.youtube.com/watch?v=8KgkAdIyAIA
''The First Production Kawasaki Ninja ZX900A1 on display at the Kawasaki USA Corporate office in Irvine. It has about 6 miles on the odometer.''
https://www.youtube.com/watch?v=8KgkAdIyAIA
''The First Production Kawasaki Ninja ZX900A1 on display at the Kawasaki USA Corporate office in Irvine. It has about 6 miles on the odometer.''
Μια δουλειά σωστή δεν μπορούσε να κάνει αυτός που τράβηξε το βίντεο ...που ναι ρε η λήψη με το ZX900A -000001 του σκελετού :a38:
Στο Brisbane της Αυστραλίας ένας dealer της Yamaha είχε εισάγει το μακρινό 1984 μια RZ500N μοντέλο του 1985 (επίσημα). Το μοντέλο ουσιαστικά ήταν μια ρέπλικα παραγωγής της YZR500 GP που οδηγούσε ο Kenny Roberts', φτιαγμένη όμως για να κυκλοφορεί στο δρόμο. Μιλάμε για ένα "πολιτισμένο" μεν, αλλά ουσιαστικά πρόκειται για ένα δίχρονο θηρίο 499cc, με κινητήρα σε διάταξη V4 !!!
Παραδόξως η "πολιτισμένη" έκδοση ήταν ελαφρύτερη από την αγωνιστική αλλά επίσης ήταν και detuned για να μπορεί να ελεγχθεί στους πολιτικούς δρόμους των πόλεων. Η αγωνιστική έκδοση θα ήταν εξωφρενικά δύσκολη στο χειρισμό και το να βγάλεις κάτι τέτοιο στους δρόμους ισοδυναμούσε με διάλυση της μηχανής και θάνατο για ανθρώπους.
Κάποιοι σημερινοί νεότεροι ηλικιακά αναβάτες μπορεί να ανασηκώσουν το φρύδι τους ακούγοντας πως μια μηχανή μισού λίτρου μπορεί να είναι τόσο "κακιά". Οι περισσότεροι μπορεί να χρησιμοποιούν κάποιο από τα σύγχρονα 600άρια των 130 ίππων, αλλά το πιστεύετε η όχι ένα δίχρονο 500cc δεν είναι το θηρίο με το οποίο θέλετε να "παίξετε"...
Η μηχανή πουλήθηκε για περίπου 22.000,00€ αλλά κάπου διάβασα -δυστυχώς δε μπορώ να εντοπίσω την ιστοσελίδα- πως τελικά μεταπωλήθηκε σε δημοπρασία για 100.000,00€
Η μηχανή ήταν μέσα στο κιβώτιο της με τα κλειδιά της αχρησιμοποίητα, ο κινητήρας δεν είχε εκκινηθεί ποτέ, οι καθρέπτες, τα βιβλία της, κτλ...
Πηγή: https://www.autoevolution.com/news/zero-miles-1985-yamaha-rz500n-in-a-crate-for-sale-photo-gallery-75574.html#agal_5
420873
420874
420875
420876
420877
420878
420879
420880
420881
420882
Για να πάρετε μία γεύση, αναζητήστε στο σωλήνα τα ντοκυμανταίρ με τα "Unrideables GP500 racing".
Το γνωστό rd 500 είναι με άλλο όνομα αλλά και πάλι είναι φοβερό που υπάρχει τέτοιο μοντέλο καινούργιο.
Είχε ένα τέτοιο ο Μαρούλης στην Άνω Γλυφαδα στη βιτρίνα και μας έτρεχαν τα σάλια.
Το γνωστό rd 500 είναι με άλλο όνομα αλλά και πάλι είναι φοβερό που υπάρχει τέτοιο μοντέλο καινούργιο.
Είχε ένα τέτοιο ο Μαρούλης στην Άνω Γλυφαδα στη βιτρίνα και μας έτρεχαν τα σάλια.
Σωστά Κώστα, στην Ευρώπη ερχόταν ως RD και σε άλλες Ηπείρους ως RZ. Πάντως δεν υπάρχει σύγκριση με τα γνωστά RD250/350, ήταν πολύ δύσκολο σε χειρισμό εργαλείο και αν θυμάμαι καλά με σχετικά ανεπαρκή φρένα για τα γκάζια του.
Kas_Tracer
14/09/2020, 00:05
Σωστά Κώστα, στην Ευρώπη ερχόταν ως RD και σε άλλες Ηπείρους ως RZ. Πάντως δεν υπάρχει σύγκριση με τα γνωστά RD250/350, ήταν πολύ δύσκολο σε χειρισμό εργαλείο και αν θυμάμαι καλά με σχετικά ανεπαρκή φρένα για τα γκάζια του.
Η Yamaha είχε φανεί πολύ συντηρητική τότε . Το μηχανάκι μόνο ελαφρύ δεν ήταν , ειδικά σε σύγκριση με το πούπουλο RG500 της Suzuki το οποίο ήταν και αρκετά δυνατότερο.
Και τα 2 μάλλον άπατα είχαν πάει τότε και χάθηκαν γρήγορα από την παραγωγή (μάλλον γιατί και τα 2 καιγανε ένα βαρέλι βενζίνη και μπορούσαν να τα οδηγήσουν ελάχιστοι)
Πρέπει να είναι πολύ δυσεύρετα (αντίθετα σκουριασμένα RD350 πρέπει να υπάρχουν σε κάθε ελληνικό χωριό:)
doctoras
14/09/2020, 06:50
420875
Πάντως τέτοιο στολίδι δεν είναι για να βγει σε δρόμο-πίστα αλλά ένα εκθεσιακό σαλόνι του κατόχου
...... και μας έτρεχαν τα σάλια.
:smokin::smokin::smokin:
turogalos
14/09/2020, 07:15
O Allen, ιδιοκτήτης πρώην μουσείου μοτοσυκλέτας λίγο πιο έξω από το Brisbane έχει τουλάχιστον ένα μηχανάκι σε κούτα, μπορεί να έχει και άλλα. Παθιασμένος μοτοσυκλετιστής με σακατεμένη μέση καθηλωμένος σε αναπηρική καρέκλα, τώρα στα γηρατειά του φέρνει μοτοσυκλέτες από Αμερική και τις πουλάει εδώ στην Αυστραλία. Που και που βγάζει και κάποιο διαμάντι από την συλλογή του προς πώληση.
TRIUMPH TR6, 1961 NEW IN CRATE/ (https://www.classicmotorcyclesales.com.au/product/triumph-tr6-1961-new-in-crate/)
thunder ace
14/09/2020, 07:21
Το RD500 δεν ήταν "θηρίο" ούτε καν στα χρόνια του.
Να μου πεις για το RG500,ναι... πολύ ανώτερο
Από γκάζια μιλάω.
Το ότι μας έτρεχαν τα σάλια ήταν άλλη ιστορία.
O Allen, ιδιοκτήτης πρώην μουσείου μοτοσυκλέτας λίγο πιο έξω από το Brisbane έχει τουλάχιστον ένα μηχανάκι σε κούτα, μπορεί να έχει και άλλα. Παθιασμένος μοτοσυκλετιστής με σακατεμένη μέση καθηλωμένος σε αναπηρική καρέκλα, τώρα στα γηρατειά του φέρνει μοτοσυκλέτες από Αμερική και τις πουλάει εδώ στην Αυστραλία. Που και που βγάζει και κάποιο διαμάντι από την συλλογή του προς πώληση.
TRIUMPH TR6, 1961 NEW IN CRATE/ (https://www.classicmotorcyclesales.com.au/product/triumph-tr6-1961-new-in-crate/)
Εμένα πάντως όταν διαβάζω triumph tr6 άλλο πράμα μου ρχεται κατά νου ;)
Το RD500 δεν ήταν "θηρίο" ούτε καν στα χρόνια του.
Να μου πεις για το RG500,ναι... πολύ ανώτερο
Από γκάζια μιλάω.
Το ότι μας έτρεχαν τα σάλια ήταν άλλη ιστορία.
Αν κατάλαβα καλά -και δεν ξέρω αν ισχύει, γιατί εγώ μετάφραση έκανα- εννοούσε να μην υποτιμηθεί π.χ. σε σχέση με κάποιο σύγχρονο 4Τ 600cc, προφανώς έχει ιδιαίτερο χειρισμό λόγω του χαρακτήρα του κινητήρα.
sapila racing
14/09/2020, 16:49
Αν κατάλαβα καλά -και δεν ξέρω αν ισχύει, γιατί εγώ μετάφραση έκανα- εννοούσε να μην υποτιμηθεί π.χ. σε σχέση με κάποιο σύγχρονο 4Τ 600cc, προφανώς έχει ιδιαίτερο χειρισμό λόγω του χαρακτήρα του κινητήρα.
Ναι ήταν όσο ναναι άγρια μηχανάκια τα δίχρονα σε σχέση με τα σημερινα 600ρια, αλλά το RD500 απέτυχε παταγωδώς γιατί ηταν πιο βαρύ και με μικρότερη ιπποδύναμη απο τo RG500.
Μετά τα έφαγε η μαρμάγκα και τα 2 σιγα σιγά.
Είχα την τύχη να οδηγήσω στις Σέρρες ενα RG με καλές μετατροπές πανάλαφρες racing εξατμίσεις μετά απο ανακατασκευή και ήταν τόσο ελαφρύ μηχανάκι που δεν το πίστευα!
Είχα βέβαια ενα προβληματάκι με τα φρένα...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=93407&page=19&p=2692638&viewfull=1#post2692638
Αν κατάλαβα καλά -και δεν ξέρω αν ισχύει, γιατί εγώ μετάφραση έκανα- εννοούσε να μην υποτιμηθεί π.χ. σε σχέση με κάποιο σύγχρονο 4Τ 600cc, προφανώς έχει ιδιαίτερο χειρισμό λόγω του χαρακτήρα του κινητήρα.
Τα 4χρονα σημερινά 600αρια είναι σαν πιτμπουλ, πλησιάζεις το χέρι σου, γρυλίζουν, σου δείχνουν τα δόντια τους και εν τέλει υποψιάζεσαι ρε παιδί μου.... Τα RD, RG500 ήταν κροκόδειλοι... Πλησιάζεις, πλησιάζεις, καμιά απόκριση πλησιάζεις κι άλλο και ξαφνικά μένεις χωρίς χέρι.....:lol:
karellen
14/09/2020, 18:55
:bawl: :bawl:
sapila racing
14/09/2020, 19:18
Τα 4χρονα σημερινά 600αρια είναι σαν πιτμπουλ, πλησιάζεις το χέρι σου, γρυλίζουν, σου δείχνουν τα δόντια τους και εν τέλει υποψιάζεσαι ρε παιδί μου.... Τα RD, RG500 ήταν κροκόδειλοι... Πλησιάζεις, πλησιάζεις, καμιά απόκριση πλησιάζεις κι άλλο και ξαφνικά μένεις χωρίς χέρι.....:lol:
:bawl: :beer:
turogalos
15/09/2020, 01:10
Εμένα πάντως όταν διαβάζω triumph tr6 άλλο πράμα μου ρχεται κατά νου ;)
Σωστός, τώρα το πρόσεξα. Ευτυχώς δεν είχε το TR7 :yuck:
https://motosaigon.vn/suzuki-rgv-250-pepsi-nguyen-thung-bi-bo-quen-32-nam.html
429883
429884
429885
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/07/2021, 08:00
https://motosaigon.vn/suzuki-rgv-250-pepsi-nguyen-thung-bi-bo-quen-32-nam.html
429883
429884
429885
Άκου να δεις!!
Τα χλμ στο κοντερ γιατί είναι 13.000?
sapila racing
30/07/2021, 08:19
Άκου να δεις!!
Τα χλμ στο κοντερ γιατί είναι 13.000?
Φαίνεται οτι φού εκανε τις βόλτες της ξαναμπήκε στην κούτα της.
doctoras
30/07/2021, 08:26
61hp με compression ratio 7.3, στα 12 αντε γεια..!
Που το ειχε ο τυπος σε συνθηκες κενου??ολα τα αλουμίνια-πλαστικα σε τελεια κατασταση σα να βγηκε απο το εργοστάσιο
Άκου να δεις!!
Τα χλμ στο κοντερ γιατί είναι 13.000?
Δεν το ειχα προσεξει, ευστοχη παρατηρηση. Με λιγο ψαξιμο βρηκα οτι οι φωτογραφιες της μηχανης εκτος κουτας ειναι απο μια παλιοτερη δημοπρασια (https://www.catawiki.com/el/l/13812393-suzuki-rgv-250-gamma-pepsi-edition-1989). Μαλλον αυτος που τη βρηκε την εχει αφησει μεσα στο κουτι της. Αν σκοπευει τη μεταπωληση ειναι αλλωστε η σωστη κινηση, εχει μεγαλυτερη συλλεκτικη αξια οπως ειναι μεσα στο κουτι.
Απλα στο αρθρο προσθεσαν και καποιες φωτογραφιες του μοντελου για να δουμε καλυτερα το τι υπαρχει μεσα στην κουτα.
Και το κειμενο πανω απο τις φωτογραφιες της δημοπρασιας αυτο λεει. "Δειτε πιο λεπτομερεις φωτογραφιες απο ενα μοντελο Suzuki RGV 250 Pepsi."
429896
Που το ειχε ο τυπος σε συνθηκες κενου??ολα τα αλουμίνια-πλαστικα σε τελεια κατασταση σα να βγηκε απο το εργοστάσιο
Στο λινκ της δημοπρασιας λεει οτι εγινε ολικο restoration και απο τοτε η μηχανη δεν εχει κανει κανενα χιλιομετρο, βρισκεται σε ιδιωτικη συλλογη. Αυτο μαλλον εξηγει καλυτερα την κατασταση της μηχανης. Εχει και μια φωτογραφια απο τη μηχανη της δημοπρασιας πριν την ανακατασκευη.
429897
Δεκτή η συλλεκτική αξία, καθώς και η ομορφιά των αναμνήσεων του παρελθόντος που ξυπνάει, ως αντίγραφο ελαφριών δίχρονων αγωνιστικών μοντέλων.
Αν το συγκρίνουμε με τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού, έχει κάτι ιδιαίτερο να προσφέρει σε οδηγική απόλαυση ή έχει ξεπεραστεί λόγω της τεχνολογίας;
sapila racing
31/07/2021, 14:33
Δεκτή η συλλεκτική αξία, καθώς και η ομορφιά των αναμνήσεων του παρελθόντος που ξυπνάει, ως αντίγραφο ελαφριών δίχρονων αγωνιστικών μοντέλων.
Αν το συγκρίνουμε με τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού, έχει κάτι ιδιαίτερο να προσφέρει σε οδηγική απόλαυση ή έχει ξεπεραστεί λόγω της τεχνολογίας;
Δεν υπαρχει θέμα συγκρισης με σύγχρονες μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού, ειναι διαφορετικα πράγματα.
Το RGV250 ειναι μεν απαιτητικό στην οδήγηση αλλά αν εχεις χέρια θα σε ανταμείψει. Εχει πανω απο 60 ιππους και ζυγιζει 145 κιλα άδεια.
Αν σαν σύγχρονη μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού εννοείς κατι σαν το MT07 που καβαλάς, σε καποια στριφτερη διαδρομή με καλούς οδηγούς το MT θα δεί το RGV μονο στο βενζιναδικο οπου θα χρειαστει να σταματησει πολυ νωριτερα απο το MT.
Δεν υπαρχει θέμα συγκρισης με σύγχρονες μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού, ειναι διαφορετικα πράγματα.
Το RGV250 ειναι μεν απαιτητικό στην οδήγηση αλλά αν εχεις χέρια θα σε ανταμείψει. Εχει πανω απο 60 ιππους και ζυγιζει 145 κιλα άδεια.
Αν σαν σύγχρονη μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού εννοείς κατι σαν το MT07 που καβαλάς, σε καποια στριφτερη διαδρομή με καλούς οδηγούς το MT θα δεί το RGV μονο στο βενζιναδικο οπου θα χρειαστει να σταματησει πολυ νωριτερα απο το MT.
Δεν το συγκρίνω με το MT-07, αλλά με κάτι αντίστοιχης φιλοσοφίας, που να μην ξεφεύγει πολύ όμως στην τιμή. Για παράδειγμα με Kawsaki Ninja 650 ή και σε πιο ακριβό μέχρι Aprilia RS660. Έχει κάτι το RGV250 που θα ευχαριστήσει περισσότερο τον οδηγό του σε κλειστή διαδρομή;
Δεν το συγκρίνω με το MT-07, αλλά με κάτι αντίστοιχης φιλοσοφίας, που να μην ξεφεύγει πολύ όμως στην τιμή. Για παράδειγμα με Kawsaki Ninja 650 ή και σε πιο ακριβό μέχρι Aprilia RS660. Έχει κάτι το RGV250 που θα ευχαριστήσει περισσότερο τον οδηγό του σε κλειστή διαδρομή;
Το "πάρτα μωρή αρρώστιαααααα!" Σου κάνει;:D
Αν δεν έχεις οδηγήσει δίχρονο με τέτοιο στήσιμο και βάρος, είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις.
Ότι θέλει χέρια να το πάνε, θέλει. Αλλιώς σε πάει αυτό....
sapila racing
31/07/2021, 15:30
Δεν το συγκρίνω με το MT-07, αλλά με κάτι αντίστοιχης φιλοσοφίας, που να μην ξεφεύγει πολύ όμως στην τιμή. Για παράδειγμα με Kawsaki Ninja 650 ή και σε πιο ακριβό μέχρι Aprilia RS660. Έχει κάτι το RGV250 που θα ευχαριστήσει περισσότερο τον οδηγό του σε κλειστή διαδρομή;
Aκόμα και το Aprilia 660 που ειναι σπορ μηχανακι θα εχει αίσθηση φορτηγού σε σχεση με το RGV.
Σου εγραψα παραπανω οτι ειναι 145 κιλα, αλλά δεν το επιασες η δεν ξερεις αλλά και δεν μπορείς να φανταστείς πως ειναι ενα τετοιο μηχανακι.
Επίσης εχει πιο γρήγορη επιταχυνση απο σταση απο το ΜΤ η το Ninja, και φρεναρει και καλύτερα απο αυτα παρ ολο που το μοτέρ δεν φρεναρει ουτε με κατεβασματα.
Για καποιον άσχετο απο διχρονα όμως ισως ειναι και λιγο επικινδυνο σε σχεση με αυτα τα συγχρονα.
Έχει κάτι το RGV250 που θα ευχαριστήσει περισσότερο τον οδηγό του σε κλειστή διαδρομή;
Από την προσωπική εμπειρία μου (που ίσως να είναι και λίγο πιο αντικειμενική γιατί δεν πρόλαβα τα δίχρονα όταν μεσουρανούσαν και δεν έχω κανένα συναισθηματικό δέσιμο): το μεγάλο πλεονέκτημα είναι το μικρό βάρος. Που είναι φυσικά τεράστια υπόθεση. Επίσης αν και μικρού κυβισμού είναι πλήρεις μηχανές, με καλά πλαίσια, αναρτήσεις, κτλ.
Στα οδηγικά συν και η έξτρα πρόκληση που δίνει το πολύ μικρό φάσμα στροφών όπου βγάζει τη δύναμή του. Σκέψου 600άρι ss αλλά τρις χειρότερα. Αυτό απ τη μια είναι μειονέκτημα, αλλά δίνει ταυτόχρονα και μεγάλη ευχαρίστηση σ'αυτόν που καταφέρνει να το δουλεύει έτσι ώστε να παίρνει τα μέγιστα.
Ως κατηγορία πάντως νομίζω η σωστή σύγκριση είναι με 4Τ 600 ss, αφού αυτά ήταν τότε τα μεσαία ss της αγοράς.
Από την προσωπική εμπειρία μου (που ίσως να είναι και λίγο πιο αντικειμενική γιατί δεν πρόλαβα τα δίχρονα όταν μεσουρανούσαν και δεν έχω κανένα συναισθηματικό δέσιμο):
Εγω παλι οταν πιτσιρικας επαιζα μπαλα στην αλανα,ανιδεος απο μηχανακια(ο πατερας μου ειχε ενα GPZ550 αλλα παραημουν μικρος για να το δωσω σημασια τοτε) και εκει που παιζουμε ακουω εναν ακρως καυλωτικο διχρονο ηχο με τον ηχο απο το φιλτροκουτι του να μουγκριζει με σηκωθηκε η τριχα και αφησα την μπαλα και γυρισα κεφαλι να το χαζεψω..Ακουσα τοτε τους μεγαλυτερους να λενε ''Ο Γιωργος με το CR''..Απο τοτε με του που ακουγαμε το CR να ερχεται παρατουσαμε την μπαλα και καβαλαγαμε τα ποδηλατα να τρεξουμε γρηγορα στο μικρο-οβαλ αυτοσχεδιο πιστακι να δουμε το CR να οργωνει!!Ο διχρονος ξωφιλτρος ηχος για μενα σημαινε αγωνιαρικο.Ποτε μπηκαν τα 4χρονα στο παιχνιδι?1998 νομιζω ειχε βγει το YZ400F..Μεχρι τοτε τα αγωνιαρικα ητανε διχρονα.Αγαπαμε διχρονα και ιδιαιτερως τον διχρονο ηχο!Αλλα επειδη εχουμε και λιγο περιβαλλοντικη συνειδηση δεν αγαπαμε την ντουμανιλα και την ατελη καυση του
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
31/07/2021, 19:34
Οταν έδωσα το tzr 125 πηρα το 250.Ιδια κλαση με το ερτζεβε τοτε.Το μηχανάκι δε πατούσε κάτω.
Πραγματικά δυνατή εμπειρία. Το είχα πουλήσει για το fzr 250 τότε.
Αυτό που θα μου μείνει απο το ταφζιαρ ήταν ο ήχος απο τις διπλές εξατμίσεις. Δουλευε σαν μπάσο ξυλοκοπτικο:lol:
@bilyka εχω παρόμοια εμπειρία τότε με το σιαρ το 500.
Ακόμα πιστεύω ότι το μηχανάκι και τώρα δεν έχει ανταγωνιστή!!!
@bilyka εχω παρόμοια εμπειρία τότε με το σιαρ το 500.
Ακόμα πιστεύω ότι το μηχανάκι και τώρα δεν έχει ανταγωνιστή!!!
https://www.youtube.com/watch?v=XGMamjg-nXc
gior-gos
31/07/2021, 20:30
Η λέξη φιλικότητα δεν υπήρχε σ εκείνα τα μηχανάκια· εφευρέθηκε αργότερα, όταν επικράτησαν τα 4χρονα.
dankannn
03/08/2021, 00:11
Ωραία μηχανακια ρε παιδιά, εμένα μου έχουν μείνει χαραγμένα στο μυαλό και τα δυο που είχα.
Ενα nsr 250 89 Mc18ii μαύρο ασημένιο κόκκινο και το TDR250 BENETON μπλε πράσινο ροζ.
Αυτο το άρπαγμα που είχαν σου έμενε χαραγμένο καθώς και η λαδιλα στα ρούχα σου καθώς και ο ήχος τους.
Ήταν μια αλλαγή εποχής τότε που γύρισαν όλα σε τετράχρονα.
telegonos
03/08/2021, 08:41
Ενα nsr 250 89 Mc18ii μαύρο ασημένιο κόκκινο
το γνωστό και ως ''seed'' απο τα χρώματα της ομάδας SEED.
429958
Τα αγαπημένα μου χρώματα ever, εβγαινε και σε vfr400r-nc30 το seed σχεδιο
Αυτά τα 250άρια δίχρονα ss, πόσο προσιτά ήταν στην εποχή τους; Ποια η αντιστοιχία σε σημερινές τιμές;
Αυτά τα 250άρια δίχρονα ss, πόσο προσιτά ήταν στην εποχή τους; Ποια η αντιστοιχία σε σημερινές τιμές;
Απλησίαστα. Όλα τα 125άρια παίζανε στο μισό μύριο με εξαίρεση το μίτο. Το είχε ένα παιδί στο σχολείο και μας έτρεχαν τα σάλια. Εκείνο έπαιζε στο μύριο. Μιλάμε για μηχανάκια 30 ίππων! (125cc)
Τα φτωχαδάκια βολευόμασταν με TZR125.Κλασσικά χωρίς πλαστικά .
Απλησίαστα. Όλα τα 125άρια παίζανε στο μισό μύριο με εξαίρεση το μίτο. ...
Αυτό σκέφτομαι, διότι είχαν πολύ καλά περιφερειακά. Νομίζω ότι κάπου είχε γράψει ο buckley ότι πολλοί τις είχαν χωρίς τέλη ταξινόμησης και πινακίδες, διότι στη φορολογία ήταν το μεγαλύτερο μέρος ποσού.
Από την άλλη μεριά με μπερδεύει το γεγονός ότι πολλοί εδώ μέσα αναφέρουν ότι είχαν τέτοιες. Ήταν η εξαίρεση;
sapila racing
03/08/2021, 09:07
Αυτό σκέφτομαι, διότι είχαν πολύ καλά περιφερειακά. Νομίζω ότι κάπου είχε γράψει ο buckley ότι πολλοί τις είχαν χωρίς τέλη ταξινόμησης και πινακίδες, διότι στη φορολογία ήταν το μεγαλύτερο μέρος ποσού.
Από την άλλη μεριά με μπερδεύει το γεγονός ότι πολλοί εδώ μέσα αναφέρουν ότι είχαν τέτοιες. Ήταν η εξαίρεση;
Aυτό που ειχε γραψει ο buckley ηταν για τα πιο παλιά χρόνια και ισχυε για τα 'μεγαλα' κυβικα οχι για τα 250.
Τοτε η πινακιδα ηταν πανακριβη για τα μεγαλα, φορολογια δεν υπήρχε ακόμα.
πχ αρχή δεκαετιας του 80 μονο η πινακιδα για ενα 750 εκανε πανω απο οσο εκανε καινουριο το C50.
το γνωστό και ως ''seed'' απο τα χρώματα της ομάδας SEED.
429958
Τα αγαπημένα μου χρώματα ever, εβγαινε και σε vfr400r-nc30 το seed σχεδιο
Αυτό στη φωτογραφία είναι από τα λίγα της εποχής που μου αρέσουν.
Ξεφεύγω ακόμα περισσότερο οφτοπικ αλλά πάρε ένα ακόμα :smokin: Φήμες λένε πως με τα διαθέσιμα κιτ έφτανε 90hp.
429959
thunder ace
03/08/2021, 09:53
90 αλογα με τιποτα.
Περιπου 100 με 120 βγαζανε τα εργοστασιακα.
sapila racing
03/08/2021, 11:05
Ξεφεύγω ακόμα περισσότερο οφτοπικ αλλά πάρε ένα ακόμα :smokin: Φήμες λένε πως με τα διαθέσιμα κιτ έφτανε 90hp.
429959
Μην πιστευεις τετοιες φημες.
Κοντα στους 90 ιππους ειχαν τα αγωνιστικά TZ της εποχής που πωλούνταν σε ιδιώτες.
doctoras
03/08/2021, 14:19
Αυτό σκέφτομαι, διότι είχαν πολύ καλά περιφερειακά. Νομίζω ότι κάπου είχε γράψει ο buckley ότι πολλοί τις είχαν χωρίς τέλη ταξινόμησης και πινακίδες, διότι στη φορολογία ήταν το μεγαλύτερο μέρος ποσού.
Από την άλλη μεριά με μπερδεύει το γεγονός ότι πολλοί εδώ μέσα αναφέρουν ότι είχαν τέτοιες. Ήταν η εξαίρεση;
Τεκμήριο αποτελούσαν οι ανω των 500cc μότο. Οι κατω δεν δηλώνονταν.
Το χωρις ταξινόμηση ηταν γιατι ερχοταν οι λαμπρες καταβιες απο japan
Ενω το χωρις πινακιδες ηταν γιατι βρισκομασταν σε αααααααλληη εποχη.....συγκριτικά με το σημερα επικίνδυνα (πολλες φορες) ελεύθερες
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
03/08/2021, 18:19
Τεκμήριο αποτελούσαν οι ανω των 500cc μότο. Οι κατω δεν δηλώνονταν.
Το χωρις ταξινόμηση ηταν γιατι ερχοταν οι λαμπρες καταβιες απο japan
Ενω το χωρις πινακιδες ηταν γιατι βρισκομασταν σε αααααααλληη εποχη.....συγκριτικά με το σημερα επικίνδυνα (πολλες φορες) ελεύθερες
Τοτε μπορούσες να βάλεις το μεγάλου κυβισμού μηχανάκι σου σε 2 ιδιοκτήτες και έτσι γλυτωνες το τεκμήριο.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
03/08/2021, 18:20
Απλησίαστα. Όλα τα 125άρια παίζανε στο μισό μύριο με εξαίρεση το μίτο. Το είχε ένα παιδί στο σχολείο και μας έτρεχαν τα σάλια. Εκείνο έπαιζε στο μύριο. Μιλάμε για μηχανάκια 30 ίππων! (125cc)
Νομιζω οτι και το απριλια φουτουρα 125 ήταν τοτε απι τα ακριβά. Στην ίδια κατηγορία και αυτό με το γκατζιβα.
Νομιζω οτι και το απριλια φουτουρα 125 ήταν τοτε απι τα ακριβά. Στην ίδια κατηγορία και αυτό με το γκατζιβα.
Που το θυμήθηκες;; https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/32891882-aprilia-af-1
dankannn
04/08/2021, 08:12
Νομιζω οτι και το απριλια φουτουρα 125 ήταν τοτε απι τα ακριβά. Στην ίδια κατηγορία και αυτό με το γκατζιβα.
Το Futura, σωστά το ξεχάσαμε
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_af1_125_futura_90.html
Είχαν πάθει παράκρουση οι πιτσιρικάδες.
Και φυσικα μιας και το είχε γνωστός μου το kawasaki kr1s 250
argiris34
04/08/2021, 15:28
Αντε να ριξω κιεγω ενα διαστημικο 125 της εποχης
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/gilera/gilera_cx125%2091.htm
telegonos
04/08/2021, 16:15
Αντε να ριξω κιεγω ενα διαστημικο 125 της εποχης
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/gilera/gilera_cx125%2091.htm
Και πως δούλευε η μπροστινή ανάρτηση, ουσιαστικά ήταν ένα μονό USD πηρούνι, που αντί για μπότα στο κάτω μέρος είχε το κατακόρυφο ψαλίδι που έδενε τον τροχό. Οι μοχλισμοί γύρω από το μονό πηρούνι, απλά μεταφέρουν το στρίψιμο του τιμονιού, στο στρίψιμο της κάτω μπότας-ψαλίδι.
429979
429980
429981
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
04/08/2021, 16:37
Που το θυμήθηκες;; https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/32891882-aprilia-af-1
Δε το ξέχασα ποτέ. Ήταν φίλου!
Τότε αυτά τα μηχανάκια μάς φαινόταν καθημερινότητα και δε τα είχαμε σε υπόληψη. Που να ξέραμε μετα απο τόσα χρόνια πόσο θα μας ελυπε όλο αυτό.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
04/08/2021, 16:38
Αντε να ριξω κιεγω ενα διαστημικο 125 της εποχης
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/gilera/gilera_cx125%2091.htm
Δεν γνώριζα την ύπαρξη του.
Το Futura, σωστά το ξεχάσαμε
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_af1_125_futura_90.html
Είχαν πάθει παράκρουση οι πιτσιρικάδες.
Και φυσικα μιας και το είχε γνωστός μου το kawasaki kr1s 250
Είχαν έρθει και κάποια λίγα κομμάτια κυρίως για αγωνιζόμενους, KR1R μονόσελα αυστηρώς, χωρίς μίζα και λοιπές ευκολίες με καμιά 20αριά (αν θυμάμαι καλά) παραπάνω ίππους από το "πολιτικο" μοντέλο. Το ότι κυκλοφόρησαν και στον δρόμο, οφείλεται στο αθάνατο ελληνικό δημόσιο :lol:
Όπου πήγαιναν έπρεπε να υπάρχει κατηφόρα εκεί κοντά η να είσαι με 2-3 μπρατσαράδες φίλους :cry::lol:
thunder ace
04/08/2021, 19:05
Ολοι παντως λεγανε ,οτι το χοντα ηταν συνολικα το καλυτεροτερο.
doctor_john
04/08/2021, 19:35
και τρεις ρόδες να είχε, αυτό το πράμα να θες να κοιμηθείς μαζί του μόνο το rgv..
thunder ace
04/08/2021, 19:45
και τρεις ρόδες να είχε, αυτό το πράμα να θες να κοιμηθείς μαζί του μόνο το rgv..
NA πω την αμαρτια μου,επειδη γουσtαριζα τον Σβαντς,εμενα μου αρεσε πιο πολυ το rgv
telegonos
04/08/2021, 19:53
RGV 250 ήταν τρία. VJ21 VJ22 και το εξωτικό VJ23. Τόσο εντύπωση να κοιμηθείτε μαζί του σας έκανε, που δεν ξέρετε ότι δεν είναι ένα;
thunder ace
04/08/2021, 20:28
RGV 250 ήταν τρία. VJ21 VJ22 και το εξωτικό VJ23. Τόσο εντύπωση να κοιμηθείτε μαζί του σας έκανε, που δεν ξέρετε ότι δεν είναι ένα;
Μενα μαρεσε εκεινο(αν θυμαμαι καλα) που ειχε τις εξατμισεις απο την μια πλευρα,
Μενα μαρεσε εκεινο(αν θυμαμαι καλα) που ειχε τις εξατμισεις απο την μια πλευρα,
429992
ΓιώργοςΤΤ
05/08/2021, 21:48
Με αυτό έμαθα να οδηγάω μηχανή:
https://i.imgur.com/gl20tOf.jpg
Αυτό ανήκει σε έναν φίλο, κληρονομιά από τον πατέρα του:
https://i.imgur.com/Fq2JGI0.jpg
thunder ace
06/08/2021, 17:43
429992
αυτο το θελω ακομα και σημερα.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
06/08/2021, 20:15
αυτο το θελω ακομα και σημερα.
Σίγουρα δεν είσαι ο μόνος :lol:
https://collectingcars.com/for-sale/1998-bimota-v-due-500 (1998 BIMOTA V-DUE 500 - 0 MILES) :a35:
doctoras
20/02/2022, 09:16
https://collectingcars.com/for-sale/1998-bimota-v-due-500 (1998 BIMOTA V-DUE 500 - 0 MILES) :a35:
και λίγα το δίνουν για το τελευταίο ss δίχρονο 500ρι παραγωγής! ονειρεμένη κατασκευή ακόμη και σήμερα αλλά και με πολλά λειτουργικά θέματα
ο παππούς το αγόρασε με το εφάπαξ σύνταξης στα 60
λίγο πριν να "χαιρετίσει" φωτό με το όνειρο του
434194
και αμέσως μετά οι κληρονόμοι το βγάλανε στο σφυρί
εικάζω;)
(μάλλον έτσι θα καταλήξουμε πολλοί με τα χρέπια μας)
και αμέσως μετά οι κληρονόμοι το βγάλανε στο σφυρί
εικάζω;)
(μάλλον έτσι θα καταλήξουμε πολλοί με τα χρέπια μας)
Mπα που να φάς την γλώσσα σου....................
Mπα που να φάς την γλώσσα σου....................
Εσύ δεν πιάνεσαι, έχεις πολλά χρέπια που ούτε χάρισμα δεν τα θέλουν. Συνεπώς, θα μείνεις για πολύ ακόμα να τα συντηρείς....:D
:lol:
George_M.
23/02/2022, 10:57
Ένα τέτοιο είδα σήμερα 800 μέτρα από το σπίτι..
Και OW01 είχε, και Ντουκο LCR είχε.. :uplate:Σύντομα φώτο..
argiris34
25/05/2022, 20:38
Ένα τέτοιο είδα σήμερα 800 μέτρα από το σπίτι..
Και OW01 είχε, και Ντουκο LCR είχε.. :uplate:Σύντομα φώτο..
Περασαν τρεις μηνες... Μην ταξεις στο αγιο κερι και στους παλιογερους διχρονολαγνους φωτο
ο παππούς το αγόρασε με το εφάπαξ σύνταξης στα 60
Υπήρξε καιρος που ο κοσμος ΚΑΙ εβγαινε στα 60 στη συνταξη ΚΑΙ επαιρνε και εφαπαξ..?? :a8:
Υπήρξε καιρος που ο κοσμος ΚΑΙ εβγαινε στα 60 στη συνταξη ΚΑΙ επαιρνε και εφαπαξ..?? :a8:
Ναι, η απάντηση για το πότε γνωστή.. :D
Ναι, η απάντηση για το πότε γνωστή.. :D
Eπαιζε πολύ το πράσινο τότε και δεν εννοώ το lime green της Kawasaki :D
https://www.youtube.com/watch?v=YvmnSiVpoH8 (New old stock - Honda NR 750 and RC 30, brand new in their original boxes.)
Βίντεο 10τίας αλλά οκ :a014: , έχει αγγλικούς υπότιτλους
https://www.youtube.com/watch?v=YvmnSiVpoH8 (New old stock - Honda NR 750 and RC 30, brand new in their original boxes.)
Βίντεο 10τίας αλλά οκ :a014: , έχει αγγλικούς υπότιτλους
:eek:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.