View Full Version : Παλιες μοτοσυκλέτες του κουτιού!
Βρηκα αυτο το αρθρο που μιλαει για μια Bimota DB1SR του 1987 που ειχε βρεθει σε μια αποθηκη μεσα στο κουτι της, αμονταριστη!
http://lanesplitter.jalopnik.com/there-are-few-bikes-more-important-to-bimotas-history-a-1651976761
Πιο κατω στο ιδιο αρθρο θα βρειτε και ενα βιντεο απο μια αντιστοιχη περιπτωση με ενα NR750 και ενα VFR750RK(RC30).
https://www.youtube.com/watch?v=YvmnSiVpoH8
350568
350567
350569
εχω δει σε μεγαλα μαγαζια εδω στην ελλαδα να εχουν σε βιτρινα του δευτερου οροφου σαν παταρι μοντελα 30 ετων ολοκαινουρια
taisteal
19/01/2016, 14:13
:a32::a32:
εχω δει σε μεγαλα μαγαζια εδω στην ελλαδα να εχουν σε βιτρινα του δευτερου οροφου σαν παταρι μοντελα 30 ετων ολοκαινουρια
Χαλάνδρι και Άγιο Δημήτριο; :a32:
εχω δει σε μεγαλα μαγαζια εδω στην ελλαδα να εχουν σε βιτρινα του δευτερου οροφου σαν παταρι μοντελα 30 ετων ολοκαινουρια
Πήγες κοντά ή ήταν μακρόθεν η εκτίμηση ?
Κρύβε λόγια ο από πάνω ,θα μας τα βουτήξουν...
Εμενα παντως, κατι μπαρμπαδια που αποδημησαν εις κυριον
δεν μου αφησαν τιποτε τετοιο....μονο κατι σκουπιδια ή χρεη...
ατιμη κΕνωνια που αλλους τους ανεβαζεις και αλλους του κατεβαζεις...
:cry:
Εμενα παντως, κατι μπαρμπαδια που αποδημησαν εις κυριον
δεν μου αφησαν τιποτε τετοιο....μονο κατι σκουπιδια ή χρεη...
ατιμη κΕνωνια που αλλους τους ανεβαζεις και αλλους του κατεβαζεις...
:cry:
Να κάνεις αποποίηση ρε...
Να κάνεις αποποίηση ρε...
Ρε καραφλομαλλια, για να κανεις αποποιηση πρεπει πρωτα να υπαρχει ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ!!!
taisteal
19/01/2016, 14:39
Εμενα παντως, κατι μπαρμπαδια που αποδημησαν εις κυριον
δεν μου αφησαν τιποτε τετοιο....μονο κατι σκουπιδια ή χρεη...
ατιμη κΕνωνια που αλλους τους ανεβαζεις και αλλους του κατεβαζεις...
:cry:
Υπαρχει και χειροτερο σεναριο..
Πριν πολλα ετη,ημουν με ενα κοριτσι,αλλα βαρεθηκα και τα σπασαμε.
Μετα απο λιγο καιρο πεθανε ο πατερας της,ο οποιος ειχε πανω απο 30 συλλεκτικες μοτοσυκλετες,απο παλια Ducati μεχρι BSA,
κατι μαρκες απιστευτες..
Και τα πουλησαν ολα για ενα κομματι ψωμι..
Ακομα το θυμαμαι και χτυπαω το κεφαλι μου στον τοιχο
:a018::plaf:
Χαλάνδρι και Άγιο Δημήτριο; :a32:
χαλανδρι και μιχαλακοπουλου
φαινονται απο το δρομο πρεπει να ειναι ακυκλοφορητα
Υπαρχει και χειροτερο σεναριο..
Πριν πολλα ετη,ημουν με ενα κοριτσι,αλλα κατάλαβε ότι είμαι άμπαλος με τα κλασικά και τα σπασαμε.
Μετα απο λιγο καιρο πεθανε ο πατερας της,ο οποιος ειχε πανω απο 30 συλλεκτικες μοτοσυκλετες,απο παλια Ducati μεχρι BSA,
κατι μαρκες απιστευτες..
Και τα πουλησαν ολα για ενα κομματι ψωμι..
Ακομα το θυμαμαι και χτυπαω το κεφαλι μου στον τοιχο
:a018::plaf:
Πες τα όλα ρε...
taisteal
19/01/2016, 14:45
Πες τα όλα ρε...
:lol::lol:
Η αληθεια ειναι οτι δεν με λες και σχετικο,αλλα τα λατρευω τα παλια.
Το θεμα ειναι οτι δεν μου ειχε πει τιποτα η ρουφιανα..
amyroukai
19/01/2016, 14:59
:lol::lol:
Η αληθεια ειναι οτι δεν με λες και σχετικο,αλλα τα λατρευω τα παλια.
Το θεμα ειναι οτι δεν μου ειχε πει τιποτα η ρουφιανα..
Σε δοκίμαζε και απέτυχες. You were not worthy of a cleassic bike, γατάκι.
spyrakos35
19/01/2016, 15:03
:lol::lol:
Η αληθεια ειναι οτι δεν με λες και σχετικο,αλλα τα λατρευω τα παλια.
Το θεμα ειναι οτι δεν μου ειχε πει τιποτα η ρουφιανα..
Παρε την προηγουμενη αφρικα αν σε καιει τοσο
:p
Υπαρχει και χειροτερο σεναριο..
Πριν πολλα ετη,ημουν με ενα κοριτσι,αλλα βαρεθηκα και τα σπασαμε.
Μετα απο λιγο καιρο υπεγραφει το συμφωνο συμβιωσης, και απο τοτε συζω με το αγορι μου :a018::plaf:
:D
Fixed
Υπαρχει και χειροτερο σεναριο..
Πριν πολλα ετη,ημουν με ενα κοριτσι,αλλα βαρεθηκα και τα σπασαμε.
Μετα απο λιγο καιρο πεθανε ο πατερας της,ο οποιος ειχε πανω απο 30 συλλεκτικες μοτοσυκλετες,απο παλια Ducati μεχρι BSA,
κατι μαρκες απιστευτες..
Και τα πουλησαν ολα για ενα κομματι ψωμι..
Ακομα το θυμαμαι και χτυπαω το κεφαλι μου στον τοιχο
:a018::plaf:
Μπα και σπούδασε Λονδίνο και ο πατέρας της είχε αντιπροσωπεία ;
On topic τωρα. Στον Πειραιά στη Λαμπράκη έχει κάτι c50 κούτα κυριολεκτικά.
Βρηκα αυτο το αρθρο που μιλαει για μια Bimota DB1SR του 1987 που ειχε βρεθει σε μια αποθηκη μεσα στο κουτι της, αμονταριστη!
http://lanesplitter.jalopnik.com/there-are-few-bikes-more-important-to-bimotas-history-a-1651976761
Πιο κατω στο ιδιο αρθρο θα βρειτε και ενα βιντεο απο μια αντιστοιχη περιπτωση με ενα NR750 και ενα VFR750RK(RC30).
https://www.youtube.com/watch?v=YvmnSiVpoH8
350568
350567
350569
Με ducati κινητήρα!!!!!
Με ducati κινητήρα!!!!!
:a013:
DB1 stands for Ducati Bimota One, i.e. the first Bimota powered by a Ducati engine
taisteal
20/01/2016, 00:02
Παρε την προηγουμενη αφρικα αν σε καιει τοσο
:p
Την ειχα,παλι θα την ξαναπαρω;
Θα παω για την καινουργια
Σε δεκα χρονια....
notakos600
20/01/2016, 08:31
Την ειχα,παλι θα την ξαναπαρω;
Θα παω για την καινουργια
Σε δεκα χρονια....
:bawl:
AristidisZ
20/01/2016, 09:00
Μπα και σπούδασε Λονδίνο και ο πατέρας της είχε αντιπροσωπεία ;
On topic τωρα. Στον Πειραιά στη Λαμπράκη έχει κάτι c50 κούτα κυριολεκτικά.
Αν λες αυτόν που φαντάζομαι, θα τα δίνει μια γκαρσονιέρα το ένα :D
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6170660/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1470600/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6170660/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1470600/
To A δεν ειναι κακο ΑΛΛΑ
με χτυπημενη ΚΑΙ τρυπια εξατμιση ρε φιλε 4400!!!
Το Β δεν θα γινει κλασσικο ποτε...αλλα ειναι καλο μηχανακι...
(οχι παλι για 4500 20ετιας 250αρι ...)
To A δεν ειναι κακο ΑΛΛΑ
με χτυπημενη ΚΑΙ τρυπια εξατμιση ρε φιλε 4400!!!
Το Β δεν θα γινει κλασσικο ποτε...αλλα ειναι καλο μηχανακι...
(οχι παλι για 4500 20ετιας 250αρι ...)
όπως τα λες είναι αλλά με ένα παζαράκι όλα φτιάχνονται....
χαλανδρι και μιχαλακοπουλου
φαινονται απο το δρομο πρεπει να ειναι ακυκλοφορητα
Λες και για ενα αφρικα ε?
11 χηνες ακατεβατα ζηταει.λολ
τουλαχιστον πριν 2 χρονια αν θυμαμαι καλα
karellen
20/01/2016, 10:53
To A δεν ειναι κακο ΑΛΛΑ
με χτυπημενη ΚΑΙ τρυπια εξατμιση ρε φιλε 4400!!!
Αν λέγοντας 'τρύπια' εννοείς την αριστερή,δεν είναι τρύπα αλλά επίτηδες βαθουλωματάκι από τη χόντα για να μη βρίσκει το σιδεράκι του σταν.
Να τι εννοώ (αν και με αφτερμαρκετ εξάτμιση)
350595
devil's animal
20/01/2016, 10:55
To A δεν ειναι κακο ΑΛΛΑ
με χτυπημενη ΚΑΙ τρυπια εξατμιση ρε φιλε 4400!!!
Το Β δεν θα γινει κλασσικο ποτε...αλλα ειναι καλο μηχανακι...
(οχι παλι για 4500 20ετιας 250αρι ...)
εντελως φιλοσοφικο το ερωτημα, αλλα:
τι καθοριζει ποιο μηχανακι θα γινει κλασικο και ποιο οχι?
γιατι ενα εντουρο ή ενα ψευτοεντουρο 20ετιας, 30ετιας, 40ετιας δεν θα γινει κλασικο ποτε ενω ενα αντιστοιχο γυμνο, τετρακυλινδρο θα γινει?
sapila racing
20/01/2016, 11:03
Αν λέγοντας 'τρύπια' εννοείς την αριστερή,δεν είναι τρύπα αλλά επίτηδες βαθουλωματάκι από τη χόντα για να μη βρίσκει το σιδεράκι του σταν.
Μια χαρα τρυπα εχει αυτό στο car.gr και στις 2 μαλιστα.
Αλλο η εγκοπη για το σταντ, αλλο η τρυπα.
Αν λέγοντας 'τρύπια' εννοείς την αριστερή,δεν είναι τρύπα αλλά επίτηδες βαθουλωματάκι από τη χόντα για να μη βρίσκει το σιδεράκι του σταν.
Να τι εννοώ (αν και με αφτερμαρκετ εξάτμιση)
350595
Υποθέτω, πως ο GF εννοεί όλο το καυσαέριο που έχει δραπετεύσει πρίν την κανονική έξοδο και έχει μαυρίσει το νίκελ (είναι και αρύθμιστο δλδ)
Στη φωτό που έβαλες, τι φοράει? Από Suzuki είναι το πάντρεμα?
εντελως φιλοσοφικο το ερωτημα, αλλα:
τι καθοριζει ποιο μηχανακι θα γινει κλασικο και ποιο οχι?
γιατι ενα εντουρο ή ενα ψευτοεντουρο 20ετιας, 30ετιας, 40ετιας δεν θα γινει κλασικο ποτε ενω ενα αντιστοιχο γυμνο, τετρακυλινδρο θα γινει?
Επειδή ο όρος εντούρο είναι ψιλοφρέσκος (ακολούθησαν τα σκράμπλερς βάζοντας το φτερό και την εξάτμιση ψηλά) λίγα ας πούμε είναι κλασικά ήδη.
ΧΤ 500 ,σειρά ΧLS ,XR προ rfvc ,2Τ αερόψυκτα κ.α.
εντελως φιλοσοφικο το ερωτημα, αλλα:
τι καθοριζει ποιο μηχανακι θα γινει κλασικο και ποιο οχι?
γιατι ενα εντουρο ή ενα ψευτοεντουρο 20ετιας, 30ετιας, 40ετιας δεν θα γινει κλασικο ποτε ενω ενα αντιστοιχο γυμνο, τετρακυλινδρο θα γινει?
Φανταζομαι παιζει ρολο και ο αριθμος δικυκλων που ειχε κυκλοφορησει αρχικα. Σιγουρα ενα ΧΤ600 θα αργησει να αποκτησει αξια αντικας πολυ περισσοτερο απο μια Ducati 600 desmo ας πουμε.
Δε μιλαμε για τον τυπικο ορισμο του τι εστι αντικα (αυτο καθοριζεται αντικειμενικα με βαση τα χρονια) αλλα το κοινο αισθημα στον μοτοσυκλετιστικο κοσμο, το οποιο εχει να κανει κυριως με το ποσο σπανιο ειναι ενα οχημα.
Παντως οποιοδηποτε δικυκλο αργα ή γρηγορα θα γινει σπανιο και πλεον θα θεωρειται αντικα. Πχ το DT50 του 83 πριν 15 χρονια δε θα γυρνουσαν πολλοι να το κοιταξουν, αλλα τωρα που εχει περασει τα 30 χρονια θεωρειται συλλεκτικο.
devil's animal
20/01/2016, 11:27
Επειδή ο όρος εντούρο είναι ψιλοφρέσκος (ακολούθησαν τα σκράμπλερς βάζοντας το φτερό και την εξάτμιση ψηλά) λίγα ας πούμε είναι κλασικά ήδη.
ΧΤ 500 ,σειρά ΧLS ,XR προ rfvc ,2Τ αερόψυκτα κ.α.
ναι ρε Πανο, το ΓΙΑΤΙ ειναι το θεμα...οχι ποια ειναι...
ποιος κρινει και με ποια κριτηρια, ποια ειναι κλασικα, ποια θα γινουν και ποια οχι?
ναι ρε Πανο, το ΓΙΑΤΙ ειναι το θεμα...οχι ποια ειναι...
ποιος κρινει και με ποια κριτηρια, ποια ειναι κλασικα, ποια θα γινουν και ποια οχι?
με τον απολυτο ορο, μαλλον ο υπαρχων αριθμος τον δικυκλων!
απο ηθικης αποψης πολλα τα κριτηρια...αν εχουν μεγαλωσει ολοκληρες γενιες με καποια, αν εχουν τρεξει κοντρες ολοι με καποια αλλα κλπ κλπ που βασιζοντια στην ιδια λογικη.
αν και ξεφεύγουμε από το θέμα,
νομίζω ότι ο όρος κλασσικό δεν χαρακτηρίζει μόνο κάτι που είναι παλιό και πληροί κάποιες προδιαγραφές για να θεωρείται κλασσικό και με το νόμο, αλλά χαρακτηρίζει και τη σχεδιάσή του, (και ίσως αυτό να είναι υποκειμενικό).
Κλασσικό μπορεί να είναι ένα ρούχο φτιαγμένο το 2015, ένα κτήριο του 2015 ένα αυτοκίνητο του 2015.
πχ κοιτώντας στη bmw το Ζ3 και το Ζ4, για μένα το Ζ3 είχε πάντα τις καμπύλες ενός κλασσικού ακόμα και πίσω στο 1995 που ήταν καινούριο. Αντιθέτως το z4 έχει μοντέρνες γραμμές και σχεδίαση.
Όπως και το katana που μπορεί να έχει γίνει κλασσικό, όμως η σχεδίαση του δεν είναι κλασσική κατά τη γνώμη μου, είναι μοντέρνα.
όσο για τις αγγελίες, δεν τις έβαλα ακριβώς ως κλασσικές αλλά ως μοτοσυκλέτες παλιές του κουτιού. Το αν έχει προβλήματάκια, εξάτμιση κλπ νομίζω είναι μέρος της διαπραγμάτευσης για όποιον ενδιαφέρεται, και αν βρίσκονται πολλές όμοιες σε καλύτερη τιμή στην αγορά μπορεί να ρίξει την τιμή. Αν όμως είναι στην πραγματικότητα όπως φαίνεται στις φωτό, τσίλικο, μάλλον δεν θα υπάρχουν ιδιαίτερα μεγάλα περιθώρια διαπραγμάτευσης...
ναι ρε Πανο, το ΓΙΑΤΙ ειναι το θεμα...οχι ποια ειναι...
ποιος κρινει και με ποια κριτηρια, ποια ειναι κλασικα, ποια θα γινουν και ποια οχι?
Κάτσε ρε παίχτη γιατί με μπέρδεψες.
Την 1η σειρά που έγραψες δεν την πολυκαταλαβαίνω .
Η 2η είναι σαφέστερη.
Λοιπόν εννοείται ότι γράψω είναι υποκειμενική άποψη.
Η εντύπωση που έχεις για τα εντουροειδή και την κλασικότητα τους ή μη έχει απασχολήσει και εμένα παλαιότερα.Κατέληξα ότι δεν αποπνέουν αυτό το κλασικό "feeling" που θα εισπράξεις από ένα γυμνό street από μονοκύλινδρο SR 500 ως 6κύλινδρο Benelli.Γιατί ? Γιατί απλά ρε φίλε παλιά όλες οι μηχανές "street" ήσαν ασχέτως με τι χώμα λάσπη πέτρα τα έβαλαν...
Άλλο ένα "προσωπικό" σημείο που έχω βάλει διαφοροποίησης των γενεών είναι η υδρόψυξη.
Δεν έχω και πολύ χρόνο σόρρυ θα επανέλθω το βράδυ.
devil's animal
20/01/2016, 11:48
Φανταζομαι παιζει ρολο και ο αριθμος δικυκλων που ειχε κυκλοφορησει αρχικα. Σιγουρα ενα ΧΤ600 θα αργησει να αποκτησει αξια αντικας πολυ περισσοτερο απο μια Ducati 600 desmo ας πουμε.
Δε μιλαμε για τον τυπικο ορισμο του τι εστι αντικα (αυτο καθοριζεται αντικειμενικα με βαση τα χρονια) αλλα το κοινο αισθημα στον μοτοσυκλετιστικο κοσμο, το οποιο εχει να κανει κυριως με το ποσο σπανιο ειναι ενα οχημα.
Παντως οποιοδηποτε δικυκλο αργα ή γρηγορα θα γινει σπανιο και πλεον θα θεωρειται αντικα. Πχ το DT50 του 83 πριν 15 χρονια δε θα γυρνουσαν πολλοι να το κοιταξουν, αλλα τωρα που εχει περασει τα 30 χρονια θεωρειται συλλεκτικο.
δεν διαφωνω με την λογικη σου, αλλα ειναι και λιγο παραλογο αν το σκεφτεις...
δλδ σε 50 χρονια απο τωρα, ενα ΧΤ660 δεν θα ειναι κλασικο επειδη εχουν παραχθει εκατονταδες χιλιαδες κομματια, αλλα ενα husqvarna 610, θα ειναι, επειδη θα εχουν παραχθει 5-6 χιλιαδες κομματια...
αυτο ομως εχει να κανει με την ζητηση, πρωτιστως και με την δυναμικη της μαρκας/εργοστασιου...
δλδ ενα καλοπουλημενο μοντελο της εποχης του δεν προκειται να γινει ποτε κλασικο, ενω ενα που εμεινε στο "ραφι" θα γινει...παραλογο...
δεν διαφωνω με την λογικη σου, αλλα ειναι και λιγο παραλογο αν το σκεφτεις...
δλδ σε 50 χρονια απο τωρα, ενα ΧΤ660 δεν θα ειναι κλασικο επειδη εχουν παραχθει εκατονταδες χιλιαδες κομματια, αλλα ενα husqvarna 610, θα ειναι, επειδη θα εχουν παραχθει 5-6 χιλιαδες κομματια...
αυτο ομως εχει να κανει με την ζητηση, πρωτιστως και με την δυναμικη της μαρκας/εργοστασιου...
δλδ ενα καλοπουλημενο μοντελο της εποχης του δεν προκειται να γινει ποτε κλασικο, ενω ενα που εμεινε στο "ραφι" θα γινει...παραλογο...
Δεν έχει να κάνει μόνο με αριθμούς. Εχει να κάνει και με τον αριθμό των ονειρώξεων που προκάλεσε το κάθε όχημα σε ένα κοινό που έχει πλεον την οικονομική δυνατότητα να το πληρώσει.
Παντως οποιοδηποτε δικυκλο αργα ή γρηγορα θα γινει σπανιο και πλεον θα θεωρειται αντικα. Πχ το DT50 του 83 πριν 15 χρονια δε θα γυρνουσαν πολλοι να το κοιταξουν, αλλα τωρα που εχει περασει τα 30 χρονια θεωρειται συλλεκτικο.
δλδ ενα καλοπουλημενο μοντελο της εποχης του δεν προκειται να γινει ποτε κλασικο, ενω ενα που εμεινε στο "ραφι" θα γινει...παραλογο...
Εχω ηδη απαντησει σε αυτο.
Ας μη βγαζουμε απο τη συναρτηση και μια βασικη παραμετρο. Ποιος ειναι ο λογος που μια αντικα εχει αξια; Ενας πολυ σημαντικος λογος ειναι οτι ειναι κατι σπανιο, που ξεχωριζει δλδ. Ξερουμε πολυ καλα πως υπαρχει πολυς κοσμος που αγοραζει για το φαινεσθαι και οχι για λογους ουσιας (βλεπε μηχανακια που παρκαρουν εξω απο τα Mikel, ονοματα δε λεμε, οικογενειες δε θιγουμε).
Θα συμφωνησω παντως και με αυτο που ειπε ο stam2 οτι υπαρχουν καποια μοντελα που εχουν πιο κλασικες γραμμες. Μιας και ανεφερες κουτια, εμενα μου ερχεται στο μυαλο η celica 6ης γενιας(στρογγυλοφαναρη).
devil's animal
20/01/2016, 12:00
Κάτσε ρε παίχτη γιατί με μπέρδεψες.
Την 1η σειρά που έγραψες δεν την πολυκαταλαβαίνω .
Η 2η είναι σαφέστερη.
Λοιπόν εννοείται ότι γράψω είναι υποκειμενική άποψη.
Η εντύπωση που έχεις για τα εντουροειδή και την κλασικότητα τους ή μη έχει απασχολήσει και εμένα παλαιότερα.Κατέληξα ότι δεν αποπνέουν αυτό το κλασικό "feeling" που θα εισπράξεις από ένα γυμνό street από μονοκύλινδρο SR 500 ως 6κύλινδρο Benelli.Γιατί ? Γιατί απλά ρε φίλε παλιά όλες οι μηχανές "street" ήσαν ασχέτως με τι χώμα λάσπη πέτρα τα έβαλαν...
Άλλο ένα "προσωπικό" σημείο που έχω βάλει διαφοροποίησης των γενεών είναι η υδρόψυξη.
Δεν έχω και πολύ χρόνο σόρρυ θα επανέλθω το βράδυ.
στην πρωτη σειρα εννοω γιατι να ειναι αυτα που αναφερεις κλασικα και οχι καποια αλλα...δεν θελω να απαριθμησουμε ποια ειναι αυτα...
τωρα για το δευτερο σκελος, οπως λες ειναι καθαρα υποκειμενικο για σενα...
και υπαρχει και ενα "feeling" που και αυτο ειναι τελειως υποκειμενικο...
αρα ουσιαστικα δεν υπαρχει καποιος λογος του "γιατι" που λεω στην πρωτη μου γραμμη...
γιατι "ετσι".."feeling".."γραμμες σχεδιασης"...κ.α...
σωστα καταλαβαινω?
karellen
20/01/2016, 12:03
Για μένα κλασσικό θεωρείται ένα μηχανάκι όταν είχε πρωτοποριακή τεχνολογία πάνω του ή/και επιδόσεις και έκανε μπαμ στην εποχή του:Kawasaki GPZ 550 ή το 900 - Ducati Darmah -Honda NR - τα πρώτα CB750,το Ζ750,το ΧΤ500 κλπ.
Ή πιασάρικο όνομα: Bol d' Or,γεμίζει το στόμα σου (πήγα βόλτα τον μπόλντορα).
Υποθέτω, πως ο GF εννοεί όλο το καυσαέριο που έχει δραπετεύσει πρίν την κανονική έξοδο και έχει μαυρίσει το νίκελ (είναι και αρύθμιστο δλδ)
Στη φωτό που έβαλες, τι φοράει? Από Suzuki είναι το πάντρεμα?
Δεν γνωρίζω,είναι φίλου καλού το μηχανάκι
devil's animal
20/01/2016, 12:13
Δεν έχει να κάνει μόνο με αριθμούς. Εχει να κάνει και με τον αριθμό των ονειρώξεων που προκάλεσε το κάθε όχημα σε ένα κοινό που έχει πλεον την οικονομική δυνατότητα να το πληρώσει.
Εχω ηδη απαντησει σε αυτο.
Ας μη βγαζουμε απο τη συναρτηση και μια βασικη παραμετρο. Ποιος ειναι ο λογος που μια αντικα εχει αξια; Ενας πολυ σημαντικος λογος ειναι οτι ειναι κατι σπανιο, που ξεχωριζει δλδ. Ξερουμε πολυ καλα πως υπαρχει πολυς κοσμος που αγοραζει για το φαινεσθαι και οχι για λογους ουσιας (βλεπε μηχανακια που παρκαρουν εξω απο τα Mikel, ονοματα δε λεμε, οικογενειες δε θιγουμε).
Θα συμφωνησω παντως και με αυτο που ειπε ο stam2 οτι υπαρχουν καποια μοντελα που εχουν πιο κλασικες γραμμες. Μιας και ανεφερες κουτια, εμενα μου ερχεται στο μυαλο η celica 6ης γενιας(στρογγυλοφαναρη).
ρε μαγκες ξεφευγουμε και αν θελει καποιος μοντ ας το διαχωρισει για να μην χαλαμε το θεμα, ΑΛΛΑ...
κλασικο, νομιζω, θεωρειται και το cub50..δεν προκαλεσε ποτε ονειρωξεις στο κοινο και πλεον η τιμη του ειναι εξωπραγματικη αν βρεις καποιο τελειως καθαρο και προσεγμενο...
αν λοιπον υποθεσουμε οτι καπου υπαρχει μια αποθηκη με εκατονταδες διτροχα απο 20ετια και πανω, και ολα εχουν 0 χλμ στο κοντερ τους...
ολα εχουν διατηρηθει σε εργοστασιακη κατασταση χωρις σκουριες και ειναι λες και βγηκαν απο το εργοστασιο...
ανεξαρτητως τιμης του τοτε, καποια θα εχουν πολλαπλασιασει την αξια τους, καποια υποπολλαπλασιασει και καποια θα εχουν αγγιξει δυσθεωρητα υψη με πολλα πολλα μηδενικα στο νουμερο για την αποκτηση τους...
ποιος θα κρινει και με τι κριτηρια, ποια θα ειναι αυτα...??
επιτηδες δεν βαζω κατηγοριες...δλδ enduro, street, ss κλπ...
ας το παμε και ενα βημα παραπερα...
αν εγω θελω να επενδυσω απο τωρα για το εγγονι μου και μου περισσευουν Χ λεφτα στην ακρη...και εχω και λοξα με τα μηχανακια...
ποια μηχανακια θα αγοραζα κουτα τωρα για να κρατηθουν σε κατασταση βιτρινας για 50-60 χρονια και να μοσχοπουληθουν σαν κλασικα απο το αδιαφορο εγγονι μου το 2076? και με ποιο κριτηριο?
θελω να πω, ενα ιστορικο μοντελο οπως ειναι το africa, θα αξιζει το 2ης γενιας να το κανεις αυτο?
ενα H2R?
μην μου πειτε για το rcv213v..αυτο απο τωρα κανει μια (μπορει και δυο) περιουσια (ες)...
και εννοειται οτι δεν μιλαω μονο για αντικες...δλδ για παλια μηχανακια...μιλαω για κλασικα..δλδ παλια μηχανακια (αντικες) που στα ματια καποιου που ξερει ειναι κλασικο και μπορει το πουλησει/αγορασει για πολλα λεφτα σε Χ χρονο απο τωρα...
Είναι διαφορετικό πράγμα το να γίνει κάτι κλασσικό, και διαφορετικό να κοστίζει μια περιουσία στο μέλλον. Στο αν θα ανέβει η τιμή του στον θεό στο μέλλον, έχει να κάνει σίγουρα με την σπανιότητα του, και την κατάσταση που βρίσκεται. Αν υπήρχαν 100.000 RC-30 στον κόσμο, δεν θα είχε τα λεφτά που στοιχίζει τώρα. Και ένα CB900, δεν πρόκειται ποτέ να φθάσει την τιμή ενός RC-30.
Από τα σημερινά μηχανάκια, αν μπορούσα να αποθηκεύσω κάποιο ως συλλέκτης για να αποκτήσει αξία στο μέλλον, μάλλον κάποιο από τα πρώτα MV Agusta F4 ή 916-996 θα διάλεγα.
devil's animal
20/01/2016, 12:30
Είναι διαφορετικό πράγμα το να γίνει κάτι κλασσικό, και διαφορετικό να κοστίζει μια περιουσία στο μέλλον. Στο αν θα ανέβει η τιμή του στον θεό στο μέλλον, έχει να κάνει σίγουρα με την σπανιότητα του, και την κατάσταση που βρίσκεται. Αν υπήρχαν 100.000 RC-30 στον κόσμο, δεν θα είχε τα λεφτά που στοιχίζει τώρα. Και ένα CB900, δεν πρόκειται ποτέ να φθάσει την τιμή ενός RC-30.
Από τα σημερινά μηχανάκια, αν μπορούσα να αποθηκεύσω κάποιο ως συλλέκτης για να αποκτήσει αξία στο μέλλον, μάλλον κάποιο από τα πρώτα MV Agusta F4 ή 916-996 θα διάλεγα.
ναι, αλλα ο περισσοτερος κοσμος τα εχει συνδεσει...εννοω την κλασσικοτητα με την αξια...
και δεν μιλαω μονο για τους κατσαπλιαδες στο car.gr που βρηκαν εναν μπομπο στην παλια αποθηκη του παππου τους στο χωριο και ζητανε τ'αντερα τους...
μιλαω και γι'αυτους που θα ηταν διατεθειμενοι να δωσουν καποιο αξιολογο ποσο για ενα "αγεραστο" μηχανακι που ειτε θα το χρησιμοποιουσαν 5-6 φορες τον χρονο ή θα το ειχαν στο σαλονι τους σαν κοσμημα...
οταν κατι ειναι κλασσικο, και παραλληλα παλιο (αντικα) και φυσικα καλοδιατηρημενο και εργοστασιακο δλδ "μαμα", αξιζει πολυ περισσοτερα απ'οτι πουλιοταν τοτε και απο αντιστοιχα μοντελα της εποχης του...(στην ιδια κατασταση)...
για μενα το κλασσικο ειναι κατι που μπορει να μοστραριστει οποιαδηποτε εποχη και δεν χανει την αξια του, ο κοσμος να χαλασει...
και εννοω και την χρηματικη αξια του και την αισθηματικη...
μπορει βεβαια να κανω και λαθος...
σιγουρα θα εχει να κανει με την σπανιοτητα και τον αριθμο των συνολικων μοτοσυκλετων, αλλα, μαλλον, δεν ειναι μονο αυτο...
ναι, αλλα ο περισσοτερος κοσμος τα εχει συνδεσει...εννοω την κλασσικοτητα με την αξια...
και δεν μιλαω μονο για τους κατσαπλιαδες στο car.gr που βρηκαν εναν μπομπο στην παλια αποθηκη του παππου τους στο χωριο και ζητανε τ'αντερα τους...
μιλαω και γι'αυτους που θα ηταν διατεθειμενοι να δωσουν καποιο αξιολογο ποσο για ενα "αγεραστο" μηχανακι που ειτε θα το χρησιμοποιουσαν 5-6 φορες τον χρονο ή θα το ειχαν στο σαλονι τους σαν κοσμημα...
οταν κατι ειναι κλασσικο, και παραλληλα παλιο (αντικα) και φυσικα καλοδιατηρημενο και εργοστασιακο δλδ "μαμα", αξιζει πολυ περισσοτερα απ'οτι πουλιοταν τοτε και απο αντιστοιχα μοντελα της εποχης του...(στην ιδια κατασταση)...
για μενα το κλασσικο ειναι κατι που μπορει να μοστραριστει οποιαδηποτε εποχη και δεν χανει την αξια του, ο κοσμος να χαλασει...
και εννοω και την χρηματικη αξια του και την αισθηματικη...
μπορει βεβαια να κανω και λαθος...
σιγουρα θα εχει να κανει με την σπανιοτητα και τον αριθμο των συνολικων μοτοσυκλετων, αλλα, μαλλον, δεν ειναι μονο αυτο...
Μιλάς για αντικείμενα που δεν προσδιορίζονται με οικονοτεχνικά κριτήρια, αλλά με υποκειμενικά κυρίως. Είναι σαν να αναρωτιέσαι γιατί ένας πίνακας του Μούνκ κάνει Χ ποσό, και δεν έχει Χ^3 ένας πίνακας του Μπουζιάνη ή γιατί ένα Parilla είναι πανάκριβο, και δεν είναι ένα DKW. Οι γνώστες της αγοράς καθορίζουν την αξία, με το δικό τους κριτήριο και σύμφωνα με την ιστορία του μοντέλου, την διαχρονικότητα, σπανιότητα, ποιότητα κατασκευής, σχεδιασμός, εταιρία και συνήθως είναι σωστό.
devil's animal
20/01/2016, 12:56
Μιλάς για αντικείμενα που δεν προσδιορίζονται με οικονοτεχνικά κριτήρια, αλλά με υποκειμενικά κυρίως. Είναι σαν να αναρωτιέσαι γιατί ένας πίνακας του Μούνκ κάνει Χ ποσό, και δεν έχει Χ^3 ένας πίνακας του Μπουζιάνη ή γιατί ένα Parilla είναι πανάκριβο, και δεν είναι ένα DKW. Οι γνώστες της αγοράς καθορίζουν την αξία, με το δικό τους κριτήριο και σύμφωνα με την ιστορία του μοντέλου, την διαχρονικότητα, σπανιότητα, ποιότητα κατασκευής, σχεδιασμός, εταιρία και συνήθως είναι σωστό.
ωραια...σαν να "βρισκομαστε" καπου...
και ποιοι ειναι αυτοι οι γνωστες και τι κριτηρια εχουν για τις μοτοσυκλετες??...(ας αφησουμε τους πινακες και την τεχνη γενικοτερα γιατι μπλεκει το πραγμα)
θελω να πω, σιγουρα θα υπαρχουν και αντικειμενικα κριτηρια εκτος των υποκειμενικων..και βαση αυτων θα καθοριζεται η κλασσικοτητα...
προσεξε! οχι η τιμη, γιατι εκει παμε με την σπανιοτητα, την κατασταση, την ιστορια, κλπ...αλλα το κατα ποσο κατι ειναι κλασσικο κομματι και παραλληλα θα αξιζει σε Χ χρονο αρκετα χρηματα...
sapila racing
20/01/2016, 12:59
Κλασσικές με τον τυπικό όρο θα γίνουν όλες οι μοτο που θα κλείσουν 30 χρόνια απο την ημερομηνία παραγωγής τους και θα είναι σε κατάσταση original 100%.
devils τι εννοείς εσύ 'κλασσικό'?
Να ειναι πανακριβο? Να είναι άκρως επιθυμητό και σπάνιο?
Αυτο το καθορίζει ο αριθμός παραγωγής σε συνδυασμό με το πόσο σπάνιο ήταν, πόσο καλό ήταν, πόσο ακριβό ηταν τότε, και τελικα πόσο το θέλει ο κόσμος σήμερα.
Ενα CB250N είναι κλασσικό αλλά δεν είναι επιθυμητό και δεν εχει καμμια σοβαρή αξία γενικώς.
Αν όμως κάποιος θέλει σήμερα ενα 100% original CB250N είναι πολύ δύσκολο να το βρεί, πιο δύσκολο απο ενα Bol d Or ίσως κι αυτό γιατί ηταν ενα καθημερινό μηχανακι που δεν του εδινε κανείς και πολύ σημασία.
Οι ναυαρχίδες και τα επιτυχημένα μεγαλα μοντέλα είναι στανταρ οτι θα κρατησουν μια θέση στο ροστερ.
Αναλογα με την περιοχή, καθορίζεται και το πόσο επιθυμητό είναι, και πόσο ακριβό βέβαια.
Πχ στην Αγγλια τρελλαίνονται για τα Yamaha FS1 που ειναι μοτοποδήλατα της πλάκας, αλλά τα θελουν τωρα οι 50ρηδες που τα καβαλούσνα νέοι. ;)
Σε ολες τις αλλες χωρες δεν τα θελει κανείς.
ωραια...σαν να "βρισκομαστε" καπου...
και ποιοι ειναι αυτοι οι γνωστες και τι κριτηρια εχουν για τις μοτοσυκλετες??...(ας αφησουμε τους πινακες και την τεχνη γενικοτερα γιατι μπλεκει το πραγμα)
θελω να πω, σιγουρα θα υπαρχουν και αντικειμενικα κριτηρια εκτος των υποκειμενικων..και βαση αυτων θα καθοριζεται η κλασσικοτητα...
προσεξε! οχι η τιμη, γιατι εκει παμε με την σπανιοτητα, την κατασταση, την ιστορια, κλπ...αλλα το κατα ποσο κατι ειναι κλασσικο κομματι και παραλληλα θα αξιζει σε Χ χρονο αρκετα χρηματα...
Παντως στη θεωρια Σταυρε δεν πιανεσαι!.. :a23:
Θα βγαλεις paper σε λιγο και σε βλεπω με Phd στην κλασικοαντικολογια μηχανικη. :lol:
ωραια...σαν να "βρισκομαστε" καπου...
και ποιοι ειναι αυτοι οι γνωστες και τι κριτηρια εχουν για τις μοτοσυκλετες??...(ας αφησουμε τους πινακες και την τεχνη γενικοτερα γιατι μπλεκει το πραγμα)
θελω να πω, σιγουρα θα υπαρχουν και αντικειμενικα κριτηρια εκτος των υποκειμενικων..και βαση αυτων θα καθοριζεται η κλασσικοτητα...
προσεξε! οχι η τιμη, γιατι εκει παμε με την σπανιοτητα, την κατασταση, την ιστορια, κλπ...αλλα το κατα ποσο κατι ειναι κλασσικο κομματι και παραλληλα θα αξιζει σε Χ χρονο αρκετα χρηματα...
Αυτός που θα αναζητεί όσα σου γράψαμε και θα ΕΧΕΙ και πολλά μηδενικά στον λογαριασμό του, είναι που καθορίζει την αγορά.
Όσο και να βαράς τον κώλο σου κατω πως τα Ducati είναι μπουρδέλα, η αγορά θα σκάσει 150 χιλιάρικα για ένα 750SS του 74, και εσύ θα μείνεις με την απορία.
Σε γενικές γραμμές στα είπανε .Αν παρατηρήσεις την ξένη βιβλιογραφία των περιοδικών κλασικών μοτό ανά δεκαετία θα καταλάβεις αρκετά πράγματα για το που θα πάει η δουλειά.
Κριτήρια εννοείται ο αριθμός παραχθέντων ,οι νεωτερισμοί που λάνσαρε το μοδέλο ,οι γραμμές ,η συμπεριφορά που πιθανόν ξεχώριζε (επιδόσεις αξιοπιστία μέσα εδώ) , πιστότητα 100% βεβαίως !
Στην εποχή της μαζικής παραγωγής λίγα μοδέλα το πιθανότερο να χαρακτηριστούν κλασικά και να κουβαλήσουν αξία αργότερα.Παίζει πια πολλή ανακατασκευή που μοιραία ρίχνει τις τιμές ,δύσκολα πετιέται στα παλιοσίδερα αξιόλογο μηχανάκι άσε που εδώ και χρόνια υπάρχουν πολλοί υποψιασμένοι λεφτάδες έξω που αγόρασαν οχήματα που σκόπιμα ΔΕΝ θα κυκλοφορούσαν ποτέ.
Θα βαζα και παραδείγματα ,μπορεί αργότερα.
Αν θες τώρα προτάσεις για να επενδύσεις πρέπει να κεράσεις καφέ πρώτα ...
Αν θες τώρα προτάσεις για να επενδύσεις πρέπει να κεράσεις καφέ πρώτα ...
Να πω το Z750;
Να βάλω και την καινούρια άφρικα; :lol:
tzimidis
20/01/2016, 13:37
O aderfos mou se ena prosfato taksidi sto Vietnam, anakalypse se mia apothiki se ena xorio stou diaolou ti mana,
arketa mixanakia stin kouta tous , pou eixan paratisei oi amerikanoi feygontas.
Eixe mixanes mikres kai megales, alla os gnisioi hipsterades agorasane apo ton xoriko 3 vespes pros 100 -ekato- dollaria ti mia.
Xartia kai Metaforika apo vietnam gia germania ena xiliariko synolo kai gia tis treis.
einai na sou katsei- me kato apo 500ariko original akykloforiti vespa tou 60 !!!!
O aderfos mou se ena prosfato taksidi sto Vietnam, anakalypse se mia apothiki se ena xorio stou diaolou ti mana,
arketa mixanakia stin kouta tous , pou eixan paratisei oi amerikanoi feygontas.
Eixe mixanes mikres kai megales, alla os gnisioi hipsterades agorasane apo ton xoriko 3 vespes pros 100 -ekato- dollaria ti mia.
Xartia kai Metaforika apo vietnam gia germania ena xiliariko synolo kai gia tis treis.
einai na sou katsei- me kato apo 500ariko original akykloforiti vespa tou 60 !!!!
αν ξαναπαει να σου δωσω λεφτα για τα υπολοιπα;;;; :p
και δεν μιλαω μονο για τους κατσαπλιαδες στο car.gr που βρηκαν εναν μπομπο στην παλια αποθηκη του παππου τους στο χωριο και ζητανε τ'αντερα τους...Κοίτα τι μου ήρθε στο μυαλό!
devil's animal
20/01/2016, 22:58
Κλασσικές με τον τυπικό όρο θα γίνουν όλες οι μοτο που θα κλείσουν 30 χρόνια απο την ημερομηνία παραγωγής τους και θα είναι σε κατάσταση original 100%.
devils τι εννοείς εσύ 'κλασσικό'?
Να ειναι πανακριβο? Να είναι άκρως επιθυμητό και σπάνιο?
sapila το εγραψα αυτο...
για μενα το κλασσικο ειναι κατι που μπορει να μοστραριστει οποιαδηποτε εποχη και δεν χανει την αξια του, ο κοσμος να χαλασει...
και εννοω και την χρηματικη αξια του και την αισθηματικη...
μπορει βεβαια να κανω και λαθος...
αλλα δεν ειναι τι θεωρω εγω κλασσικο...
το θεμα ειναι τι θεωρειται γενικα...
μου δωσατε μια ιδεα βεβαια...
Αυτός που θα αναζητεί όσα σου γράψαμε και θα ΕΧΕΙ και πολλά μηδενικά στον λογαριασμό του, είναι που καθορίζει την αγορά.
Όσο και να βαράς τον κώλο σου κατω πως τα Ducati είναι μπουρδέλα, η αγορά θα σκάσει 150 χιλιάρικα για ένα 750SS του 74, και εσύ θα μείνεις με την απορία.
βρε οταν προκειται για χρημα, κανεναν κωλο μου δεν βαραω κατω...και δεν μενω με καμια απορια...και ας ειναι οσο μπ0υρδελα θελουν...και ας σταζουν λαδια απ'ολες τις μεριες...
αν βρισκεται κοσμος να πληρωνει γι'αυτες, και εχω την χαρα να πουλαω (ακριβα) εγω που τις εχω, τοτε ειναι τα πιο καλα/ομορφα/αξιοπιστα και γαμηστερα διτροχα...:p
αυτα τα ρδελα τα ducati 8ετιας-10ετιας τα δινουν και τσαμπα ρπμ πλεον...(σε σχεση παντα με την τιμη που ειχαν καινουργια)...:hmm:
devil's animal
20/01/2016, 23:13
Σε γενικές γραμμές στα είπανε .Αν παρατηρήσεις την ξένη βιβλιογραφία των περιοδικών κλασικών μοτό ανά δεκαετία θα καταλάβεις αρκετά πράγματα για το που θα πάει η δουλειά.
Κριτήρια εννοείται ο αριθμός παραχθέντων ,οι νεωτερισμοί που λάνσαρε το μοδέλο ,οι γραμμές ,η συμπεριφορά που πιθανόν ξεχώριζε (επιδόσεις αξιοπιστία μέσα εδώ) , πιστότητα 100% βεβαίως !
Στην εποχή της μαζικής παραγωγής λίγα μοδέλα το πιθανότερο να χαρακτηριστούν κλασικά και να κουβαλήσουν αξία αργότερα.Παίζει πια πολλή ανακατασκευή που μοιραία ρίχνει τις τιμές ,δύσκολα πετιέται στα παλιοσίδερα αξιόλογο μηχανάκι άσε που εδώ και χρόνια υπάρχουν πολλοί υποψιασμένοι λεφτάδες έξω που αγόρασαν οχήματα που σκόπιμα ΔΕΝ θα κυκλοφορούσαν ποτέ.
Θα βαζα και παραδείγματα ,μπορεί αργότερα.
Αν θες τώρα προτάσεις για να επενδύσεις πρέπει να κεράσεις καφέ πρώτα ...
η συζητηση, οπως εγραψα και στην αρχη, εχει φιλοσοφικο χαρακτηρα...και ξεκινησε με μια ευλογη απορια για τον τιτλο "κλασσικο" που δεν αφορουσε το klx, παρ'οτι παλιο...
πανω, κατω καταλαβα πως λειτουργει το πραγμα...αν και, ακριβως επειδη, στεκεται σε υποκειμενικες βασεις, πρεπει να υπαρχει πολλη γνωση γυρω απο το αντικειμενο...
σιγα το νεο, θα μου πεις τωρα, αλλα λεμε...
ο καφες θα κεραστει, ανεξαρτητως προτασεων, αρκει να βρεθουμε απο κοντα...
μπυρες διαδικτυακες προς το παρον...
:beer::beer::beer:
Υποθέτω, πως ο GF εννοεί όλο το καυσαέριο που έχει δραπετεύσει πρίν την κανονική έξοδο και έχει μαυρίσει το νίκελ (είναι και αρύθμιστο δλδ)
Στη φωτό που έβαλες, τι φοράει? Από Suzuki είναι το πάντρεμα?
Συγνωμη δεν παρακολουθησα το νημα.
ναι την τρυπα λεω που εχει πριν τις ταπες...
την εβαλα και σε κυκλο...
350649
Πόσο όμορφο το RC30.....
:a10:
Συγνωμη δεν παρακολουθησα το νημα.
ναι την τρυπα λεω που εχει πριν τις ταπες...
την εβαλα και σε κυκλο...
350649
Η άλλη μεριά είναι χειρότερη, και η τρύπα πιο μέσα.
κύριοι τη μηχανή την έβαλα ενδεικτικά, δεν είπα σε κανέναν να την αγοράσει. Προφανώς μετά από τόσα χρόνια που κουβαλάει πιθανόν να έχει 1-2 κουσούρια. Αν όμως είναι όπως φαίνεται στη φωτό και στην περιγραφή, ελάχιστα χρησιμοποιημένη και σε καλή κατάσταση, με ένα μικρό παζαράκι πιθανόν να είναι μία καλή ευκαιρία για κάποιον που ψάχνει μία παλιά μοτοσυκλέτα του κουτιού.
κύριοι τη μηχανή την έβαλα ενδεικτικά, δεν είπα σε κανέναν να την αγοράσει. Προφανώς μετά από τόσα χρόνια που κουβαλάει πιθανόν να έχει 1-2 κουσούρια. Αν όμως είναι όπως φαίνεται στη φωτό και στην περιγραφή, ελάχιστα χρησιμοποιημένη και σε καλή κατάσταση, με ένα μικρό παζαράκι πιθανόν να είναι μία καλή ευκαιρία για κάποιον που ψάχνει μία παλιά μοτοσυκλέτα του κουτιού.
Nai re file,
den eipame tipote gia sena...
:beer:
ούτε εγώ λέω κάτι! :p
απλά βλέπω ότι ψήνεστε πολύ και δεν τα 'χετε βρει ακόμα στο ποιος θα πληρώσει...
ούτε εγώ λέω κάτι! :p
απλά βλέπω ότι ψήνεστε πολύ και δεν τα 'χετε βρει ακόμα στο ποιος θα πληρώσει...
Εγώ πάλι λέω ότι τα 4350 είναι too much για f2 ...
Εγώ πάλι λέω ότι τα 4350 είναι too much για f2 ...
Me 2....:beer:
Me 2....:beer:
Τι να πω ,μπορεί όντως τόσο πια.Για να καταλάβει ο φίλος του βάζω τι πουλήθηκε το καλοκαίρι του 14 3650 ευρώ.
Το μοτόρι το χαν δει και ακούσει 3-4 από δω μέσα.Σταμ έχε επίσης κατά νου ότι 1100 δεν υπάρχουν ούτε 10% των μικροτέρων (750-900) στην Ελλάδα.
350657
350658
Ότι βλέπεις και λείπει από το μοτόρι (φλας καθρέφτες) δόθηκε στο κουτί...
Τι να πω ,μπορεί όντως τόσο πια.Για να καταλάβει ο φίλος του βάζω τι πουλήθηκε το καλοκαίρι του 14 3650 ευρώ.
Το μοτόρι το χαν δει και ακούσει 3-4 από δω μέσα.Σταμ έχε επίσης κατά νου ότι 1100 δεν υπάρχουν ούτε 10% των μικροτέρων (750-900) στην Ελλάδα.
350657
350658
Ότι βλέπεις και λείπει από το μοτόρι (φλας καθρέφτες) δόθηκε στο κουτί...
Απλα πανεμορφο! :eek:
Και δεν ειμαι και μεγαλος φαν των στρογγυλοφαναρων...
lykourgi
21/01/2016, 14:00
Τι να πω ,μπορεί όντως τόσο πια.Για να καταλάβει ο φίλος του βάζω τι πουλήθηκε το καλοκαίρι του 14 3650 ευρώ.
Εργαλειάρα!!! :a013:
Τι να πω ,μπορεί όντως τόσο πια.Για να καταλάβει ο φίλος του βάζω τι πουλήθηκε το καλοκαίρι του 14 3650 ευρώ.
Το μοτόρι το χαν δει και ακούσει 3-4 από δω μέσα.Σταμ έχε επίσης κατά νου ότι 1100 δεν υπάρχουν ούτε 10% των μικροτέρων (750-900) στην Ελλάδα.
350657
350658
Ότι βλέπεις και λείπει από το μοτόρι (φλας καθρέφτες) δόθηκε στο κουτί...
άξιος αυτός που το πήρε και να το χαίρεται...
αλλά....
Buckley πιστεύω ότι γνωρίζεις καλύτερα από εμένα ότι τέτοιες αγοραπωλησίες δεν λαμβάνουν χώρα εντός του car.gr, και γίνονται μόνο μέσω γνωριμιών σε κλειστούς κύκλους. Συνεπώς γι' αυτό και μόνο το λόγο δεν είναι συγκρίσιμο σαν αγοραπωλησία. Είμαι σίγουρος ότι αν ο πωλητής του f2 το έδινε σε φίλο ή γνωστό θα το έδινε 1 χιλιάρικο κάτω. Όπως και το 1100 αν έμπαινε σε αγγελία στο car πιθανόν να ήταν με μία τιμή πολύ μεγαλύτερη...
Τι να πω ,μπορεί όντως τόσο πια.Για να καταλάβει ο φίλος του βάζω τι πουλήθηκε το καλοκαίρι του 14 3650 ευρώ.
Το μοτόρι το χαν δει και ακούσει 3-4 από δω μέσα.Σταμ έχε επίσης κατά νου ότι 1100 δεν υπάρχουν ούτε 10% των μικροτέρων (750-900) στην Ελλάδα.
350657
350658
Ότι βλέπεις και λείπει από το μοτόρι (φλας καθρέφτες) δόθηκε στο κουτί...
Κριμα που η φωτο δεν εχει ΗΧΟ!!!
Κριμα που η φωτο δεν εχει ΗΧΟ!!!
Ρε πούστη μου δεν έχω κρατήσει βίντεο οπότε ότι θυμάσαι θυμάμαι...
Ρε πούστη μου δεν έχω κρατήσει βίντεο οπότε ότι θυμάσαι θυμάμαι...
και γω θυμαμαι.....
:vroum:
aetomenios
21/01/2016, 17:20
Μοτόρια μοναδικά που αφησαν την δική τους ιστορία...Boldor,Z1,1050,κλπ!!!
Αν δεν την είχε βγάλει από το κουτί πόσα θα ζήταγε άραγε ?
Άσε που δε με πείθει για "κούτα"...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=220655342&scopeId=MB&zipcode=&ambitCountry=GR&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&adLimitation=&drivingMode=&pageNumber=1#
spyrakos35
23/01/2016, 09:54
Αν δεν την είχε βγάλει από το κουτί πόσα θα ζήταγε άραγε ?
Άσε που δε με πείθει για "κούτα"...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=220655342&scopeId=MB&zipcode=&ambitCountry=GR&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&adLimitation=&drivingMode=&pageNumber=1#
Με 11800 ειδικα Γερμανια, παιρνεις αστερια μεταχειρισμενα.....
Με 11800 ειδικα Γερμανια, παιρνεις αστερια μεταχειρισμενα.....
Δεν είδες ρε ότι είναι Ελλάδα ? Γι αυτό το έβαλα...
notakos600
23/01/2016, 12:14
Δεν είδες ρε ότι είναι Ελλάδα ? Γι αυτό το έβαλα...
:lol:
edit
Σειρά, πολύ κούκλα ρε φίλε!!!
SHOOTER045
23/01/2016, 12:41
Δεν είδες ρε ότι είναι Ελλάδα ? Γι αυτό το έβαλα...
Και εχει και συνέχεια.....
http://m.mobile.de/motorrad-inserat/honda-xrv750-athens/218832825.html
14.900 !!!!!!!!!!!
Δεν είδες ρε ότι είναι Ελλάδα ? Γι αυτό το έβαλα...
Ναι ειναι παλια αγγελια που παιζει και στο car.gr
Και εχει και συνέχεια.....
http://m.mobile.de/motorrad-inserat/honda-xrv750-athens/218832825.html
14.900 !!!!!!!!!!!
Την αφρικάνα λες ε,γιατί δεν βγαίνει στο λινκ.
Πάντως παρόμοια περίπτωση είχα συναντήσει γύρω στο 90 στη Πέτρου Ράλλη σε ένα μαγαζί δεν έχει σημασία σε ποιο που είχε μέσα καμμιά 30 μοτό απούλητα 10ετίας τα μισά μεγάλα από 550 και πάνω.Μπορεί τα 10 χρόνια να μην ακούγονται πολλά αλλά σας διαβεβαιώ ότι ήταν πάρα πολλά γιατί μιλάμε ότι ήταν όλα αερόψυκτα.Απλά τότε δεν είχαν γίνει ακόμα κλασσικά.Τα λεφτά όμως που ζητούσε ήταν όσα και ένα σύγχρονο ίδιων κυβικών ενώ η δραχμή είχε υποτιμηθεί 2 φορές εν τω μεταξύ...
SHOOTER045
23/01/2016, 15:15
Την αφρικάνα λες ε,γιατί δεν βγαίνει στο λινκ.
Πάντως παρόμοια περίπτωση είχα συναντήσει γύρω στο 90 στη Πέτρου Ράλλη σε ένα μαγαζί δεν έχει σημασία σε ποιο που είχε μέσα καμμιά 30 μοτό απούλητα 10ετίας τα μισά μεγάλα από 550 και πάνω.Μπορεί τα 10 χρόνια να μην ακούγονται πολλά αλλά σας διαβεβαιώ ότι ήταν πάρα πολλά γιατί μιλάμε ότι ήταν όλα αερόψυκτα.Απλά τότε δεν είχαν γίνει ακόμα κλασσικά.Τα λεφτά όμως που ζητούσε ήταν όσα και ένα σύγχρονο ίδιων κυβικών ενώ η δραχμή είχε υποτιμηθεί 2 φορές εν τω μεταξύ...
Το λινκ το ανοίγει κανονικά.
Ναι για το Άφρικα μιλάω
Την αφρικάνα λες ε,γιατί δεν βγαίνει στο λινκ.
Πάντως παρόμοια περίπτωση είχα συναντήσει γύρω στο 90 στη Πέτρου Ράλλη σε ένα μαγαζί δεν έχει σημασία σε ποιο που είχε μέσα καμμιά 30 μοτό απούλητα 10ετίας τα μισά μεγάλα από 550 και πάνω.Μπορεί τα 10 χρόνια να μην ακούγονται πολλά αλλά σας διαβεβαιώ ότι ήταν πάρα πολλά γιατί μιλάμε ότι ήταν όλα αερόψυκτα.Απλά τότε δεν είχαν γίνει ακόμα κλασσικά.Τα λεφτά όμως που ζητούσε ήταν όσα και ένα σύγχρονο ίδιων κυβικών ενώ η δραχμή είχε υποτιμηθεί 2 φορές εν τω μεταξύ...
Αν μιλάς για τον ίδιο που ήταν Πέτρου Ράλλη και Μοργεντάου και έχει κλείσει καμμιά 10ετία?, δεν είχε μόνο αερόψυκτα...βασικά δεν θυμάμαι να είχε αερόψυκτα. Είχε RGΓ500, VF750F, FZR1000 και κάποια που δεν θυμάμαι. Ενα σκασμό λεφτά ζήταγε τότε...
gior-gos
23/01/2016, 19:38
Καποια πολυ ωραια κλασσικα (δεν ξερω αν ειναι για πουλημα) εχει στο μαγαζι του (Υμηττου 41 Καισαριανη) ο Βασιλης Γου...νας.
Αν μιλάς για τον ίδιο που ήταν Πέτρου Ράλλη και Μοργεντάου και έχει κλείσει καμμιά 10ετία?, δεν είχε μόνο αερόψυκτα...βασικά δεν θυμάμαι να είχε αερόψυκτα. Είχε RGΓ500, VF750F, FZR1000 και κάποια που δεν θυμάμαι. Ενα σκασμό λεφτά ζήταγε τότε...
Για τον Αλημπατέ μιλάω και πρέπει να ήταν κάπου 88-89 αν θυμάμαι καλά γιατί ανεβοκατεβαίναμε με ένα φίλο (μακαρίτη πια δυστυχώς) στον Βαρόγλου γιατί φλέρταρε μ' ένα 900 S2.
Αυτόν λες ?
Για τον Αλημπατέ μιλάω και πρέπει να ήταν κάπου 88-89 αν θυμάμαι καλά γιατί ανεβοκατεβαίναμε με ένα φίλο (μακαρίτη πια δυστυχώς) στον Βαρόγλου γιατί φλέρταρε μ' ένα 900 S2.
Αυτόν λες ?
Αυτός ήταν 500 μέτρα πιο κάτω. Θυμάμαι που είχε 1-2 ducati στην βιτρίνα, το ένα πρέπει να ήταν ένα μαύρο S2, πάνω σε βάση για να φαίνονται, σωστά?
Όχι δεν λέω αυτόν, υπήρχε και άλλο μαγαζί λίγο πιο πριν, με μερικά απούλητα μέσα. Το είχε ρίξει σε εμπορία παπιών πριν κλείσει.
Γατάκια...
http://www.carandclassic.co.uk/car/C689660
350858
Μόνο για bubble cars (http://www.bimmers.com/albums/bubble-car/bubble.jpg) ήξερα, βλέπω όχι υπάρχουν και bubble moto :lol:
Μόνο για bubble cars (http://www.bimmers.com/albums/bubble-car/bubble.jpg) ήξερα, βλέπω όχι υπάρχουν και bubble moto :lol:
Bubble cars ε ? κάποιος θα τα λεγε κουτιά ,έλα όμως που δεν έχουν γωνίες...
https://www.google.gr/search?q=bubble+cars&safe=off&biw=1280&bih=893&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj74obEicXKAhVDVBQKHe93A2gQsAQIHA
χαχα, ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Πέτυχα κ το bubble car του Fawkes :lol:
350859
Bubble cars ε ? κάποιος θα τα λεγε κουτιά ,έλα όμως που δεν έχουν γωνίες...
https://www.google.gr/search?q=bubble+cars&safe=off&biw=1280&bih=893&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj74obEicXKAhVDVBQKHe93A2gQsAQIHA
Μεγάλη ιστορία αυτά τα τρίτροχα. Υπήρχε και ένα ελληνικό, το Attica που τα θυμάμαι. Υπήρχε και ένα special edition cabrio που έκανε παρέλαση ο βασιλιάς Παύλος, αλλά δεν έχω βρει φωτογραφία. :lol:
pipe_smoker
25/01/2016, 14:52
Γατάκια...
http://www.carandclassic.co.uk/car/C689660
350858
Μπαναΐα μου......:eek:
35.000 λίρες δηλαδή 46.000 ευρόπουλα.
Το μόνο που με "πληγώνει" είναι ότι πιθανότατα δε θα οδηγηθεί ποτέ, κι απλά θα πηγαίνει από συλλέκτη σε συλλέκτη κι από φούσκα σε φούσκα.
Takata Dome
28/01/2016, 18:34
Κριμα που η φωτο δεν εχει ΗΧΟ!!!
Βγαίνω λίγο εκτός θέματος,αλλά βρήκα στο PC αποθηκευμένο ένα βιντεάκι από το καλοκαίρι,και είπα να το ανεβάσω.Τέσσερις κύλινδροι,πολλά κυβικά,αερόψυξη,και Devil 4 σε 1.Από κοντά εννοείται πως είναι 2 φορές καλύτερος ο ήχος,και επιφυλάσσομαι στο μέλλον να δοκιμάσουμε και χωρίς τον σιγαστήρα! :beer:
https://www.youtube.com/watch?v=tmtRXBPRirI&feature=youtu.be
Βγαίνω λίγο εκτός θέματος,αλλά βρήκα στο PC αποθηκευμένο ένα βιντεάκι από το καλοκαίρι,και είπα να το ανεβάσω.Τέσσερις κύλινδροι,πολλά κυβικά,αερόψυξη,και Devil 4 σε 1.Από κοντά εννοείται πως είναι 2 φορές καλύτερος ο ήχος,και επιφυλάσσομαι στο μέλλον να δοκιμάσουμε και χωρίς τον σιγαστήρα! :beer:
https://www.youtube.com/watch?v=tmtRXBPRirI&feature=youtu.be
Ρε τι Φρανκεστάιν είναι αυτό ? XS με ουρά Katana...και το δούλεμα του μοτέρ άρρωστο δυστυχώς .
Το Wiseco-Super boldor που έβαλα είχε πολύ πιο μπάσο ήχο.Πειραιά πουλήθηκε θα με κάνετε να πάω να το βρω να τραβήξω βίντεο...
Takata Dome
28/01/2016, 19:29
Ρε τι Φρανκεστάιν είναι αυτό ? XS με ουρά Katana...και το δούλεμα του μοτέρ άρρωστο δυστυχώς .
Το Wiseco-Super boldor που έβαλα είχε πολύ πιο μπάσο ήχο.Πειραιά πουλήθηκε θα με κάνετε να πάω να το βρω να τραβήξω βίντεο...
Το κινητό δεν μπορεί να αποδώσει τον πραγματικό ήχο,είναι πολύ πιο "βαρύς" στο αυτί.Το συγκεκριμένο είναι χρόνια τώρα παροπλισμένο.Έχει πρόβλημα το γρανάζι της δευτέρας,καίει λάδια,τα καρμπυρατέρ θέλουν ανακατασκευή,οι εισαγωγές είναι σκισμένες κλπ.Το θετικό είναι ότι το έχει άνθρωπος που σέβεται την αξία του,και δε θα το αφήσει να καταλήξει στα σκουπίδια,θέλει να το φτιάξει όταν θα έχει τη δυνατότητα.
Το κινητό δεν μπορεί να αποδώσει τον πραγματικό ήχο,είναι πολύ πιο "βαρύς" στο αυτί.Το συγκεκριμένο είναι χρόνια τώρα παροπλισμένο.Έχει πρόβλημα το γρανάζι της δευτέρας,καίει λάδια,τα καρμπυρατέρ θέλουν ανακατασκευή,οι εισαγωγές είναι σκισμένες κλπ.Το θετικό είναι ότι το έχει άνθρωπος που σέβεται την αξία του,και δε θα το αφήσει να καταλήξει στα σκουπίδια,θέλει να το φτιάξει όταν θα έχει τη δυνατότητα.
To γουστάρω πολύ το συγκεκριμένο μοτόρι (να δω αν και πότε θα αξιωθώ να ξεκινήσω το δικό μου) οπότε καλή δύναμη στον φίλο σου.
http://stores.ebay.com/cruzinimage-co1484/_i.html?_nkw=xs1100&submit=Search&_sid=526414511
Το ακουω συχνα ζωντανα...
Κ το CB K το XS
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/bimota-yb6-ducati-750-f1-kai-916-kainoyries-stin-koyta
:eek:
panavour
16/01/2020, 15:19
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/bimota-yb6-ducati-750-f1-kai-916-kainoyries-stin-koyta
:eek:
Δεν πεταγεσαι μια βολτα μια και το ξερεις το αθλημα να μου χτυπησεις στον πλειστηριασμο το Λαβερντα???
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/bimota-yb6-ducati-750-f1-kai-916-kainoyries-stin-koyta
:eek:
Από εμένα respect που μετά από τέσσερα χρόνια θυμήθηκες το αντίστοιχο θέμα για να ποστάρεις. :a012:
Από εμένα respect που μετά από τέσσερα χρόνια θυμήθηκες το αντίστοιχο θέμα για να ποστάρεις. :a012:
Μέτρα τώρα πόσα από τα παιδιά που σχολιάσανε έχουν παρατήσει το φόρουμ :facepalm:
:cry:
Άτομα που ενδιαφέρονται για τέτοια θέματα δε θα λείψουν. :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.