View Full Version : Νεό Fireblade το 2017;
Ο sniper και φαντάζομαι όλοι οι λάτρεις των SS, μιλάνε για το οτι τα CBR έχουν μείνει πίσω στον χώρο που προορίζονται να κινηθούν. Ο notakos, θεωρεί πως όχι μόνο δεν είναι πίσω, θα έπρεπε να είναι ακόμα πιο αδύναμο...και πως στις πίστες σπάνε.
Οκ, οι μεν θα ήθελαν την προσθήκη ακόμα ενός R στο όνομα του CBR-RR, ο notakos θα ήθελε ένα CBF1000 με κουστούμι CBR.
Δεν υπάρχει πιθανότητα σύγκλισης απόψεων, μιλάτε για εντελώς άλλα πράγματα, αν έχετε καταλάβει...
Νομίζω ότι το τοποθέτησες σωστά.
Και εδώ να πούμε ότι και 300 άλογα να είχε το RR του 17, όλα είναι θέμα τύχης. (https://www.youtube.com/watch?v=TgJxLA8kosU)
sapila racing
05/10/2016, 11:41
10%?
Για 11 αλογα παραπάνω διαβάζω και 14 κιλά λιγότερα επίσης
Peak power is now a claimed 189bhp @ 12,500rpm, with peak torque of 81.79ftlb @ 10,500rpm. Bore and stroke remain 76 x 55.1mm but the compression ratio is up from 12.3:1 to 13:1.
Και πάλι 10 αλογα κάτω απο το τζιξερ
Δίκιο έχεις.
Και το GSXR ειναι κι αυτό πίσω, το ZX10 του 16 εχει claimed horsepower 210 και βγάζει καπου 165 τροχο.
DoctoR_k6
05/10/2016, 11:43
10%?
Για 11 αλογα παραπάνω διαβάζω και 14 κιλά λιγότερα επίσης
Peak power is now a claimed 189bhp @ 12,500rpm, with peak torque of 81.79ftlb @ 10,500rpm. Bore and stroke remain 76 x 55.1mm but the compression ratio is up from 12.3:1 to 13:1.
Και πάλι 10 αλογα κάτω απο το τζιξερ
Ιδια σπεκς με την Σουζουκι κ η Honda βλεπω...στα νουμερα(δυναμη/ροπη) ομως εχουν διαφορα!!
DoctoR_k6
05/10/2016, 11:45
Δίκιο έχεις.
Και το GSXR ειναι κι αυτό πίσω, το ZX10 του 16 εχει claimed horsepower 210 και βγάζει καπου 165 τροχο.
165?? Τοσα λιγα?
Το BMW κατι 175αρια-180αρια βγαζει...
Αν βγαζει το Honda 165-170 τροχο θα ειναι σουπερ.
devil's animal
05/10/2016, 11:51
Δίκιο έχεις.
Και το GSXR ειναι κι αυτό πίσω, το ZX10 του 16 εχει claimed horsepower 210 και βγάζει καπου 165 τροχο.
λιγα δεν λες για τροχο?
στα 210 ανακοινωσιμα στον στροφαλο (με ram air), αντε να πεσει στα 180-185 τροχο...
155-165 ροδα, ειχαν τα ss 6-7 χρονια πριν...
sapila racing
05/10/2016, 11:59
Tόσα εβγαζαν ςτις δυναμομετρήσεις ρε παιδιά.
Για εντελώς μαμα μηχανάκια λέμε βέβαια και με τις προδιοαγραφες ρύπων που ισχύουν αλογα δεν βγαινουν αν δεν αλλάξουν καμποσα πραγματα στα μηχανακια.
http://www.motorcycle.com/manufacturer/kawasaki/2016-kawasaki-zx-10r-review-and-dyno-test.html
Βεβαια αυτες ειναι μετρησεις Αμερικάνικων , τα Ευρωπαικα εχουν κατι παραπανω μαλλον αλλλα οχι τιποτα σοβαρό.
Με τις προδοιαγραφές που ισχύουν σήμερα ολόσωμη εξάτμιση, φίλτρα κλπ είναι στην ουσία μονόδρομος.
Αν θυμαμαι καλα στα αμερικανικα χωρις reflash δεν ανοιγουν τελειως οι πεταλουδες.
DoctoR_k6
05/10/2016, 12:05
Στο Αμερικα πρεπει να ειναι πολυ κλειστα κ θεωρω πως δεν ειναι αντιπροσωπευτικο το νουμερο.
Παρακατω το αρθρο λεει για 190αρια στην Αυστραλια...
dimitrioskosmas
05/10/2016, 13:30
http://www.motor1.com/news/100736/2017-honda-cbr1000rr-revealed/
πολλές photo και specs
harris_x
05/10/2016, 15:22
Εδω κανεις λαθος.
Αυτα τα μηχανάκια σχεδιάστηκαν και φτιάχτηκαν για να πηγαίνουν και στις πίστες κι εκει μόνο οδηγούνται όπως τους αξίζει με ασφάλεια.
Δεν σπανε τα μηχανάκια στις πίστες, ίσα ίσα που εκεί λειτουργούν όπως πρέπει.
+675
DrIoannis
05/10/2016, 15:22
Θα έχει το πρώτο ντεπόζιτο τιτανίου στον κόσμο απ ότι λέει. Ενδιαφέρον που αντί για αλουμίνιο πήγαν σε τιτάνιο.
RaGe_Raptor
05/10/2016, 18:47
Θα έχει το πρώτο ντεπόζιτο τιτανίου στον κόσμο απ ότι λέει. Ενδιαφέρον που αντί για αλουμίνιο πήγαν σε τιτάνιο.
θα πω μόνο πως το τιτάνιο σπινθηρίζει εντόνως στην επαφή του με το οδόστρωμα:D
DrIoannis
05/10/2016, 21:22
Αυτό σκέφτηκα και μου έκανε εντύπωση γιατί το αλουμίνιο είναι επίσης ελαφρύτερο και ισιώνει.
harris_x
05/10/2016, 23:28
θα πω μόνο πως το τιτάνιο σπινθηρίζει εντόνως στην επαφή του με το οδόστρωμα:D
honda είναι, πρέπει η κάθε πτώση να είναι εντυπωσιακή και τι ποιο εντυπωσιακό απο το πυροτέχνημα... :tooth:
Κλασικό honda. Σαν να καίει λίγα λάδια :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=o245LSfs3Q8
τούφα το ντουμάνι:bawl:.το κοιτάει ο γυαλάκιας ουρτττττττττ με τι λαδιερα.
Λευκάδιος
05/10/2016, 23:56
Το πραγματικό ντεπόζιτο είναι κρυμμένο κάτω απ'το ψευδοντεποζιτο.Ντεπόζιτο τιτανίου θα έχουν επίσης και τα mx CRF450 2017.
Nicky Hayden
https://youtu.be/Kte0dCa-z4M
lleonidas
11/10/2016, 15:35
Eκτός από το SP, η Ηonda θα βγάλει στην αγορά και το "απλό" βασικό μοντελο (http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2017-honda-cbr1000rr-base-model-eicma/) του CBR1000RR 2017.
H τιμή στις ΗΠΑ δεν ειναι ακομα γνωστή αλλά έχοντας ως δεδομενο οτι το απερχόμενο μοντελο κοστιζει $14.000 ενω τα R1 και Zx-10r abs κοντά στα 16-16,5, το cbr αναμένεται να κινείται μεταξύ $15.000 και $16.000.
astroman76
11/10/2016, 16:02
Το πραγματικό ντεπόζιτο είναι κρυμμένο κάτω απ'το ψευδοντεποζιτο.Ντεπόζιτο τιτανίου θα έχουν επίσης και τα mx CRF450 2017.
Nicky Hayden
https://youtu.be/Kte0dCa-z4M
ετσι ... για να φτασει να βγαζει σπιθες το τεποζιτο το μηχανακι θα εχει γηνει ψηλοσοβρακο...
astroman76
11/10/2016, 16:05
Δεν ήξερα να πηγαίνω να το σπάω στις πίστες...σόρυ φίλος.
χαχχαχαχαα αυτο πρεπει να ειναι το ποστ της χρονιας
lleonidas
26/10/2016, 19:53
Όπως φαίνεται , τουλάχιστον για την ιταλική αγορά, το Honda CBR1000RR SP του 2017 θα κοστίζει κάτι παραπάνω από 18.000€, ενώ η έκδοση SP2 θα πλησιάζει- χωρίς όμως να διευκρινίζεται αν θα ξεπερνά- τα 30.000€.
Πηγή (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Plhrofories-gia-thn-timh-TO-NEO-HONDA-CBR-1000RR_111743.asp)
rock n rolla
27/10/2016, 21:20
Δεν ήξερα να πηγαίνω να το σπάω στις πίστες...σόρυ φίλος.
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
http://newatlas.com/honda-2017-cbr-1000-rr-sp/45769/#gallery
372467
Honda CBR1000RR Fireblade SP2
http://newatlas.com/honda-2017-cbr-1000-rr-sp/45769/#gallery
372467
Honda CBR1000RR Fireblade SP2
Mε άλλη εξάτμιση και ερωτευτήκαμε...
sapila racing
02/11/2016, 15:26
http://newatlas.com/honda-2017-cbr-1000-rr-sp/45769/#gallery
Honda CBR1000RR Fireblade SP2
Ωραίες φωτό, πανέμορφο είναι και σε αυτη την έκδοση έχει τα καλύτερα πανω του.
RaGe_Raptor
02/11/2016, 15:57
το φινίρισμα του ψαλιδιού:heartpound:
doctoras
02/11/2016, 20:05
Πανεμορφο!!
amyroukai
07/11/2016, 23:28
το μονδέλο της παραγωγής, επιτέλους:
traction control 9 επιπέδων
Showa BPF εμπρός και BFR πίσω
τρία modes λειτουργίας
έγχρωμη TFT οθόνη αντί οργάνων
189 ίπποι
196 κιλά
372868
372869
372870
amyroukai
07/11/2016, 23:29
372871
372872
372873
amyroukai
07/11/2016, 23:30
372874
372875
372876
amyroukai
07/11/2016, 23:30
372877
devil's animal
08/11/2016, 06:57
πανιγκαλιζει λιγο μπροστα, αλλα κατα τ'αλλα ειναι ομορφο...:)
amyroukai
24/11/2016, 10:25
Και... Κατά την γνώμη των περισσότερων που την είδαν, ή πιο ξενέρωτη διαφήμιση σούπερ σπορ μοτοσικλέτας όλων των εποχών.
https://youtu.be/uzzQClfx8EQ
Αν στο τέλος είχε καφετέρια, θα ήταν ελληνική. Τώρα έχει λίγο πίστα, με το μηχανάκι όρθιο. Like a pro.
LogOutGoRide
24/11/2016, 11:17
Γιατί είναι κακή η διαφήμιση;
Έχει δουλειές ο άνθρωπος και πάει παντού με το παπί.
Μετά τα ρίχνει μία μούτζα όλα και καβαλάει το παπί στην Μπίστα.... Όπου και τρέχει μόνος του, αλλά έρχεται δεύτερος!
Μία χαρά είναι.
Των άλλων είναι καλύτερες;
Μόνο της Kawasaki ήταν καλύτερη, όπου περνούσε ο τύπος και χαιρετούσε τον μπάτσο στο μπλόκο.
astroman76
24/11/2016, 12:41
Και... Κατά την γνώμη των περισσότερων που την είδαν, ή πιο ξενέρωτη διαφήμιση σούπερ σπορ μοτοσικλέτας όλων των εποχών.
https://youtu.be/uzzQClfx8EQ
Αν στο τέλος είχε καφετέρια, θα ήταν ελληνική. Τώρα έχει λίγο πίστα, με το μηχανάκι όρθιο. Like a pro.
Sapila, η Rijeka ειναι αυτη?
sapila racing
24/11/2016, 13:25
Sapila, η Rijeka ειναι αυτη?
Ναι η ατιμη, έχεις καλό μάτι.
Το video δεν το εχω δεί, ούτε τωρα μπορώ απ τη δουλειά αλλά είχα δεί τις φωτό κι εκανε μπαμ απο μακρια οτι ειναι εκει.
Φανταζομαι οτι παλι απο εκει θα ειναι και το video.
Στις φωτό την εχουν κανει να φαίνεται πολύ μαύρη η άσφαλτος, δεν ειναι τόσο.
astroman76
24/11/2016, 13:34
Ναι η ατιμη, έχεις καλό μάτι.
Το video δεν το εχω δεί, ούτε τωρα μπορώ απ τη δουλειά αλλά είχα δεί τις φωτό κι εκανε μπαμ απο μακρια οτι ειναι εκει.
Φανταζομαι οτι παλι απο εκει θα ειναι και το video.
Στις φωτό την εχουν κανει να φαίνεται πολύ μαύρη η άσφαλτος, δεν ειναι τόσο.
παιξανε λιγο με τα χρωματα
ωραια πιστα φαινεται παντος...
RaGe_Raptor
03/12/2016, 21:37
διάβαζα την συνέντευξη του Masatoshi Sato και πάλι στο cycle news και σε ερώτηση "γιατί 189hp ,-10 από τον ανταγωνισμό?" απαντάει "κοίτα,εμείς μπορούσαμε να το κάνουμε και 300 άλογα,αλλά δε θέλαμε..." :lol::rotflmao:
είναι 33 pounds lighter από την έκδοση με abs που ήταν πάνω από 210kg.
You claim 189 bhp for the
CBR, but rivals claim 199 bhp.
Why is the CBR not matching
them in terms of power?
If we decided to make a bike
with 300 bhp we could. If we
wanted to make one with 200
bhp we could. But to be honest,
you couldn’t use a 300 bhp bike
and people can’t use all of 200
bhp! What do you feel first on
a bike? The first time you lean
it over, its agility. A 33-pound
weight reduction makes a bike
that is far more fun than a bike
with 300 bhp. We are convinced
this new CBR, which is 33
pounds lighter than the outgoing
bike, will be far more fun than
if we had just been fixated on a
power number in order to simply
match rivals.
....και εχει απολυτο δικιο :)
RaGe_Raptor
04/12/2016, 09:50
....και εχει απολυτο δικιο :)
Με τι κόστος; :)
Με τι κόστος; :)
Ξερω γω; :)
ΥΓ1
Η βασικη ιδεα ειναι πως το αλαφρωμα ειναι πιο σημαντικο απο τ αλογα απο ενα σημειο και μετα.
ΥΓ2
Μη ρωτησεις ποιο ειναι το σημειο αυτο, αλλα 200 αλογα τροχο ειναι ριντικιουλους για το 99% απο εμας. Το εναπομενον 1% μπορει να βαλει powercommander.
RaGe_Raptor
04/12/2016, 12:43
Ξερω γω; :)
ΥΓ1
Η βασικη ιδεα ειναι πως το αλαφρωμα ειναι πιο σημαντικο απο τ αλογα απο ενα σημειο και μετα.
ΥΓ2
Μη ρωτησεις ποιο ειναι το σημειο αυτο, αλλα 200 αλογα τροχο ειναι ριντικιουλους για το 99% απο εμας. Το εναπομενον 1% μπορει να βαλει powercommander.
Βρε ναι,εννοείται πως και 150 άλογα είναι πάρα πολλά για το συντριπτικό ποσοστό των αναβατών. Αλλά είναι λίγο μαλακία η απάντησή του. Κι εννοείται πως το βάρος ,ή μάλλον η αφαίρεσή του, είναι εξίσου σημαντικός παράγων. Αλλά ακόμη κι εκεί το συγκρίνει με την έκδοση abs που στο 08-16 cbr είχε βάρος 10 κιλά από μόνο του την ώρα που το σύστημα της Bosch πχ ήταν πανάλαφρο από τότε. Άρα η μείωση βάρους θα μπορούσε να είχε επιτευχθεί από τότε πάρα πολύ εύκολα,παραδεχόμενοι το λάθος τους και χρησιμοποιώντας το σύστημα κάποιου τρίτου. Απλά:)
Ολ ελς μπι ι νγκ ικουαλ, προτιμω 1000 φορες ενα εσες 1000ρι -10% στα αλογα και -10% στο βαρος. Αυτο ηθελε να πει και ο ιαπων πιστευω.
RaGe_Raptor
04/12/2016, 13:16
Ολ ελς μπι ι νγκ ικουαλ, προτιμω 1000 φορες ενα εσες 1000ρι -10% στα αλογα και -10% στο βαρος. Αυτο ηθελε να πει και ο ιαπων πιστευω.
Μα ΔΕΝ είναι 10% ελαφρύτερο από τους ανταγωνιστές,απλά πιο αδύναμο αν πιστέψουμε αυτά που ανακοινώνουν
sapila racing
04/12/2016, 13:47
Μα ΔΕΝ είναι 10% ελαφρύτερο από τους ανταγωνιστές,απλά πιο αδύναμο αν πιστέψουμε αυτά που ανακοινώνουν
Αν πιστέψουμε αυτα που λένε, μπορεί τελικά να πάθουν οι υπόλοιποι ανταγωνιστες μια καλή έκπληξη. Κατι τέτοιο έγινε και παλιότερα με το πρώτο fireblade που ηταν πιο αδύναμο του ανταγωνισμού που όμως το έβλεπε απο μακριά με το κυάλι.
Παντως τα κιλά που λέει η Honda ειναι εντυπωσιακά και είναι απ ότι φαίνεται λιγότερα των υπόλοιπων.
Το Fireblade τα τελευταία χρόνια ήταν αδύναμο, αλλά ήταν και το πιο 'οδηγήσιμο'. Δεν κερδισε τόσα ΤΤ χωρίς να έχει πλεονεκτήματα στον δρόμο έναντι των υπόλοιπων.
Θα έχουν ενδιαφέρον τα συγκριτικά τεστ όταν γίνουν.
RaGe_Raptor
26/01/2017, 15:41
https://youtu.be/lI3HOmHxEJ4
RaGe_Raptor
26/01/2017, 15:42
Ωραία πράγματα !
https://youtu.be/lI3HOmHxEJ4
Δεν καταλαβα το νοημα του βιντεο. Ο επαγγελματιας ειναι πιο καλος απο τον ερασιτεχνη; Μεγαλη εκπληξη. :p
377984
377985
16 Bit Lolitas
27/01/2017, 10:41
First Ride Review: 2017 Honda CBR1000RR & SP
http://www.motorcyclistonline.com/2017-honda-cbr1000rr-sp-first-ride-sportbike-review?con=TrueAnthem&dom=fb&src=SOC&utm_campaign=trueAnthem:+Trending+Content&utm_content=588af82919d6ba00074b6625&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook
http://www.motorcyclistonline.com/2017-honda-cbr1000rr-sp-tech-specs-review
Αν κατάλαβα καλά το ευρωπαϊκό είναι 425 pounds δηλαδή 192.7 κιλά με υγρά και 434 pounds--196.8 κιλά το αμερικανικο..
Πρέπει να είναι το πιο ελαφρύ στην κατηγορια με πιο βαρύ το Yamaha.
Ενδιάμεσα είναι Suzuki και Kawasaki.
GALLERY: INSIDE THE 2017 HONDA CBR1000RR SP AND SP2
http://www.sportrider.com/gallery-inside-2017-honda-cbr1000rr-sp-and-sp2?src=SOC&dom=fb
Και στα Ελληνικά
CBR1000RR http://bikeit.gr/new-models/honda/10045-nea-montela-eicma-2016-honda-cbr1000rr.html
SP http://bikeit.gr/new-models/honda/9781-honda-cbr1000rr-fireblade-sp-2017-intermot.html
SP2 http://bikeit.gr/new-models/honda/9816-honda-cbr1000rr-fireblade-sp2-2017-intermot.html
RaGe_Raptor
27/01/2017, 11:31
Μάλλον το πιο ελαφρύ είναι το 1299.
Περίεργο είναι ότι παρά την ύπαρξη imu το wheelie control παίρνει δεδομένα από τους wheel sensors οπότε πιθανότατα δε θα έχει τη ραφιναρισμένη λειτουργία του ανταγωνισμού. Ίσως η χόντα το προσφέρει στο hrc harness που θα το χρεώνει κανα 3χίλιαρο €.
16 Bit Lolitas
27/01/2017, 12:01
Μάλλον το πιο ελαφρύ είναι το 1299.
Περίεργο είναι ότι παρά την ύπαρξη imu το wheelie control παίρνει δεδομένα από τους wheel sensors οπότε πιθανότατα δε θα έχει τη ραφιναρισμένη λειτουργία του ανταγωνισμού. Ίσως η χόντα το προσφέρει στο hrc harness που θα το χρεώνει κανα 3χίλιαρο €.
Πρόσθεσα και κάποια link μετά το μήνυμα σου.
Το Sportrider φαίνεται να το τερματίζει στην ανάλυση του και ίσως να έχει τις απαντήσεις που θέλεις.
RaGe_Raptor
27/01/2017, 16:37
Πρόσθεσα και κάποια link μετά το μήνυμα σου.
Το Sportrider φαίνεται να το τερματίζει στην ανάλυση του και ίσως να έχει τις απαντήσεις που θέλεις.
Το sport rider το καβάλησε
http://www.sportrider.com/first-ride-review-2017-honda-cbr1000rr-is-newest-superbike-beast?src=SOC&dom=fb
Και εδώ το σχόλιο για το wc. Μαλακιάρα της Honda εφόσον υπάρχει imu
378030
RaGe_Raptor
27/01/2017, 16:44
Επίσης με 16λίτρα ντεπόζιτο και χωρίς abs το eu spec το δίνουν claimed wheight:195kg
378032
16 Bit Lolitas
27/01/2017, 16:56
Πάνω που πήγα να το ανεβάσω με πρόλαβες.
Αν θέλεις πες μου στη πράξη πιο είναι το μειονέκτημα γιατί δε γνωρίζω από ηλεκτρονικά.
Αν κερδίσω το λαχείο η πρώτη δουλειά θα είναι να το ζυγίσω εκεί που πάνε τα φορτηγά σε πλατφόρμα ηλεκτρονικά πλέον :D
RaGe_Raptor
27/01/2017, 17:02
Πάνω που πήγα να το ανεβάσω με πρόλαβες.
Αν θέλεις πες μου στη πράξη πιο είναι το μειονέκτημα γιατί δε γνωρίζω από ηλεκτρονικά.
Αν κερδίσω το λαχείο η πρώτη δουλειά θα είναι να το ζυγίσω εκεί που πάνε τα φορτηγά σε πλατφόρμα ηλεκτρονικά πλέον :D
Η διαβάθμιση σε πλάστιγγα είναι συνήθως της τάξης των 10kg οπότε δε θα είναι ακριβής η ένδειξη :D
Αν κερδίσεις λαχείο να μου πάρεις κι εμένα ένα :p
Μη ραφιναρισμένη λειτουργία, το λέει και στο άρθρο. Κι εφόσον υπάρχει imu θα μπορούσαν να το κάνουν πολύ καλύτερο
16 Bit Lolitas
29/01/2017, 09:36
2017 Honda CBR1000RR & CBR1000RR SP - FIRST RIDE REVIEW
TOTAL CONTROL 25 YEARS REFINED
Don Canet
http://www.cycleworld.com/2017-honda-cbr1000rr-sp-sportbike-first-ride-motorcycle-review/?src=SOC&dom=fb
το οδηγησε ελληνας γνωστος δημοσιογραφος στην πορτογαλλια πριν λιγες μερες,αναμενουμε εντυπωσεις απο αυτον.
απο τα λιγα που ειδα πλεον κοιτα καταματα τον ανταγωνισμο με φουλ ηλεκτρονικα,εκτος απο σιφτερ στην "νορμαλ" εκδοση, αλλα με δυνατοτητα τοποθετησης απο την κυρα χοντα ως εξτρα φυσικα ΚΑΙ στα κατεβασματα των ταχυτητων.
192 αλογα αν θυμαμαι σωστα και λιγο πιο κατω απο 200 κιλα(196) γεματο.
για τιμη λενε καπου στα 18 με 19.000για το "απλο" και περιπου στα 25.000 για το sp.
μια χαρα τα καταφερε η κυρα χοντα σε ολα και αναμενουμε να την δουμε σε ελληνικο εδαφος (χλωμο το κοβω απλα λεω)
16 Bit Lolitas
30/01/2017, 12:35
2017 Honda CBR1000RR And CBR1000RR SP Review
http://www.motorcycle.com/manufacturer/honda/2017-honda-cbr1000rr-and-cbr1000rr-sp-review.html
Και εδώ δε μείνανε ευχαριστημένοι σε όλα.
16 Bit Lolitas
02/02/2017, 21:50
Honda CBR1000RR & CBR1000RR SP
Οδηγούμε στην Πορτογαλία! MOTO
http://www.motomag.gr/news/dokimes-moto-nea-montela-apostoli/honda-cbr1000rr-cbr1000rr-sp
RaGe_Raptor
03/02/2017, 14:33
Ένα χορταστικό βίντεο 40 λεπτών για όποιον ξέρει γερμανικά . Δεν βάζουν καν αγγλικούς υπότιτλους οι παπάρες!
https://youtu.be/1pl3LoQ-9ic
RaGe_Raptor
03/02/2017, 22:44
Είχα κάνει σχόλιο για αγγλικούς υπότιτλους και μου απάντησαν ότι βάλανε .κοίτα να δεις...
amyroukai
04/02/2017, 07:51
Οι συγκεκριμένοι πάντα βάζουν, απλά όχι από την "πρώτη μέρα". Δεν έχουν φτάσει επίπεδο Motorcyclistonline στις παρουσιάσεις αλλά είναι ωραίοι.
basilis_k6
04/02/2017, 11:17
ομορφη και ωραια χρωματα. πολύ ισορροπημένο σχέδιο που αντέχει στο χρόνο και δεν εχει κουραστικές υπερβολές. Μάλλον δεν θα συνηθίσω ποτέ το φουλ ντιτζιταλ όργανο (βελονολάγνος). Αν ειχα τα λεφτα και ζουσα κοντα σε πίστα (σε άλλη χωρα) θα το έπερνα. Εκτός αν είχα λεφτα
16 Bit Lolitas
05/02/2017, 08:40
Αν έχεις λεφτά κανεις μια πιστα για σένα και ησυχάζεις :):D:p:cool::cry::lol:
Θα κανεις copypaste τη Sepang :D
16 Bit Lolitas
09/02/2017, 18:00
http://www.bikeit.gr/test-bikes/street-test-bikes/honda-test-bikes/10850-dokimes-2017-test-portimao-honda-cbr1000rr-fireblade-sp.html
lleonidas
15/02/2017, 23:32
20.990€ για το απλό και 24.990€ για το SP1
378773
RaGe_Raptor
16/02/2017, 10:19
:eek::cry:
Θα περασουν καμια δεκαρια χρονια και στο car ακομα τα μονα μηχανακια που θα πουλιουνται θα ειναι του '05, '06. :lol:
H.A.Balafoutre
16/02/2017, 12:53
Γιατί ρε παιδιά....η τιμή είναι ΟΚ για Ελλάδα...τι περιμένατε δηλαδή....?
basilis_k6
16/02/2017, 13:00
Θα περασουν καμια δεκαρια χρονια και στο car ακομα τα μονα μηχανακια που θα πουλιουνται θα ειναι του '05, '06. :lol:
Μα του 09 είναι τα "καινούρια" στο καρ. Του 11, 12 είναι κουτας.
πλάκα (https://www.car.gr/6531077-honda-cbr-1000rr-new) κάνουν ή εγώ κάνω λάθος; Fireblade δεν είναι το 1000άρι;
πλάκα (https://www.car.gr/6531077-honda-cbr-1000rr-new) κάνουν ή εγώ κάνω λάθος; Fireblade δεν είναι το 1000άρι;
Το CBR1000RR λέγεται Fireblade.
Η ένστασή σου ποια είναι;
H.A.Balafoutre
16/02/2017, 13:32
πλάκα (https://www.car.gr/6531077-honda-cbr-1000rr-new) κάνουν ή εγώ κάνω λάθος; Fireblade δεν είναι το 1000άρι;
Για το προηγούμενο μοντέλο μιλάνε. Απλά μείνανε κάποια στόκ.
Για το προηγούμενο μοντέλο μιλάνε. Απλά μείνανε κάποια στόκ.
Στοκ; Αφού δεν γνωρίζαμε καν τιμή πριν παραγγείλει κάποιος. Δεν νομίζω να στοκάρουν τα μαγαζιά πλέον. Σίγουρα όχι 1000ρια.
H.A.Balafoutre
16/02/2017, 13:40
Στοκ; Αφού δεν γνωρίζαμε καν τιμή πριν παραγγείλει κάποιος. Δεν νομίζω να στοκάρουν τα μαγαζιά πλέον. Σίγουρα όχι 1000ρια.
Για το προηγούμενο μοντέλο πρέπει να είναι η τιμή...δεν εξηγείται αλλιώς.
Αφού γράφει και "Εκδοση SP στα 20900ευρω."
Δε νομίζω ότι εννοούν προηγούμενα μοντέλα.
Για το προηγούμενο μοντέλο πρέπει να είναι η τιμή...δεν εξηγείται αλλιώς.
Εξηγείται.... Αυτό που διαβάζεις δεν είναι πάντα απαραίτητα αληθές.
Το CBR1000RR λέγεται Fireblade.
Η ένστασή σου ποια είναι;
Δεν είναι ένσταση, απορία εἰναι. Πως πουλάει στο car του '17 τόσο χαμηλά.
Τακτική Ελλήνων πολιτικών. Σου πετάει ένα "20 χιλιάρικα" στο επίσημο site και όταν το βλέπεις στα 17, θεωρείς ότι τους κλέβεις κιόλας. :lol:
RaGe_Raptor
16/02/2017, 14:13
Για το προηγούμενο μοντέλο πρέπει να είναι η τιμή...δεν εξηγείται αλλιώς.
έτσι ακριβώς.
RaGe_Raptor
22/02/2017, 14:03
Οι συγκεκριμένοι πάντα βάζουν, απλά όχι από την "πρώτη μέρα". Δεν έχουν φτάσει επίπεδο Motorcyclistonline στις παρουσιάσεις αλλά είναι ωραίοι.
φαίνεται πως δε βάζουν πια υπότιτλους,τουλάχιστον όχι σε όλα τους τα βίντεο, αλλά για όποιο βίντεο τους το ζητήσεις το κάνουν!
lleonidas
28/02/2017, 18:18
379169
Βάλτε ένα λινκ ρε τεμπέληδες.
Σαν τους λαθραναγνωστες στα περίπτερα ποσταρετε. ...
Βάλτε ένα λινκ ρε τεμπέληδες.
Σαν τους λαθραναγνωστες στα περίπτερα ποσταρετε. ...
Έχεις διαβάσει ποτέ review ss 1000 που να μην εκθειάζεται;
Συγκεντρώσου.
amyroukai
01/03/2017, 12:19
Έχεις διαβάσει ποτέ review ss 1000 που να μην εκθειάζεται;
και όμως, διάβασα σε ανταποκρίσεις από την πίστα ότι είναι "καλό αλλά λίγο" σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε ότι αφορά ηλεκτρονικά και την λειτουργία τους.
RaGe_Raptor
01/03/2017, 12:26
και όμως, διάβασα σε ανταποκρίσεις από την πίστα ότι είναι "καλό αλλά λίγο" σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε ότι αφορά ηλεκτρονικά και την λειτουργία τους.
Δεν υπάρχει κακό ss .εδώ και κάμποσα χρόνια. Οι διαφορές σε αυτή την κατηγορία είναι μικρές,τα περιθώρια στενά , και βάσει αυτών βγαίνουν και οι νικητές των τεστ. Και εκεί εστιάζουν οι "τεστάδες".
Όςο για το Χόντα,Έτσι είναι. Τα ηλεκτρονικά του θ μπορούσαν να είναι καλύτερα
DoctoR_k6
01/03/2017, 14:41
Δεν υπάρχει κακό ss .εδώ και κάμποσα χρόνια. Οι διαφορές σε αυτή την κατηγορία είναι μικρές,τα περιθώρια στενά , και βάσει αυτών βγαίνουν και οι νικητές των τεστ. Και εκεί εστιάζουν οι "τεστάδες".
Όςο για το Χόντα,Έτσι είναι. Τα ηλεκτρονικά του θ μπορούσαν να είναι καλύτερα
Καλα το ''κακο'' ειναι κ λιγο υποκειμενικο...Αν εξαιρεσεις την Yamaha(τελευταια 2ετια) κ την Κawasaki που κρατιοταν στην επιφανεια κ μετα το '10-'11 οι ιαπωνες ειχανε μεινει πισω.
Οι ευρωπαιοι βγαζανε ''καλυτερα'' ss σε overall καταστασεις και οι αλλοι ηταν αρκετα πισω.
Απο φετος μπορω να πω πως καθε εργοστασιο εχει ενα αρκετα καλο ss μετα απο χρονια.
Τι εννοουμε καλο ή καλυτερο ειναι μεγαλη κουβεντα...
RaGe_Raptor
01/03/2017, 14:49
Καλα το ''κακο'' ειναι κ λιγο υποκειμενικο...Αν εξαιρεσεις την Yamaha(τελευταια 2ετια) κ την Κawasaki που κρατιοταν στην επιφανεια κ μετα το '10-'11 οι ιαπωνες ειχανε μεινει πισω.
Οι ευρωπαιοι βγαζανε ''καλυτερα'' ss σε overall καταστασεις και οι αλλοι ηταν αρκετα πισω.
Απο φετος μπορω να πω πως καθε εργοστασιο εχει ενα αρκετα καλο ss μετα απο χρονια.
Τι εννοουμε καλο ή καλυτερο ειναι μεγαλη κουβεντα...
οι διαφορές είναι μικρές στην κατηγορία,αυτό εννοώ δεν υπάρχει κακό ss. οποιοδήποτε καβαλήσεις μεμονωμένα θα σου αρέσει. άσε που λίγοι μπορούν να καταλάβουν/αξιοποιήσουν τις διαφορές ακόμη και σε ελεγχόμενο περιβάλλον.
τα γνωστά δηλαδή :D
Καλα το ''κακο'' ειναι κ λιγο υποκειμενικο...Αν εξαιρεσεις την Yamaha(τελευταια 2ετια) κ την Κawasaki που κρατιοταν στην επιφανεια κ μετα το '10-'11 οι ιαπωνες ειχανε μεινει πισω.
Οι ευρωπαιοι βγαζανε ''καλυτερα'' ss σε overall καταστασεις και οι αλλοι ηταν αρκετα πισω.
Απο φετος μπορω να πω πως καθε εργοστασιο εχει ενα αρκετα καλο ss μετα απο χρονια.
Τι εννοουμε καλο ή καλυτερο ειναι μεγαλη κουβεντα...
Σωστά.
DoctoR_k6
01/03/2017, 15:06
οι διαφορές είναι μικρές στην κατηγορία,αυτό εννοώ δεν υπάρχει κακό ss. οποιοδήποτε καβαλήσεις μεμονωμένα θα σου αρέσει. άσε που λίγοι μπορούν να καταλάβουν/αξιοποιήσουν τις διαφορές ακόμη και σε ελεγχόμενο περιβάλλον.
τα γνωστά δηλαδή :D
Μωρε αυτο εννοω κ εγω.
Οποιοδηποτε να μου εδιναν θα μου φαινοταν σουπερ...αλλα επειδη δεν κρινονται απο εμας που δεν ειμαστε ουτε χεραδες ή ουτε αυτοι που θα τα κανουνε να βγαλουνε ολες τις αδυναμιες τους ετσι σιγουρα καποια θα υπερτερουν σε σχεση με τα αλλα (ασχετως αν εμενα μου φαινονται ολα καλα) κ αρκετα θα ελεγα.
Ουτως η αλλως κρινονται αυστηρα για την συγκεκριμενη κατηγορια κ μονο οποτε καποιο/α θα εχει κ τα θεματα του.
Περιμενοντας τα συγκριτικα...
Αλλα ο Βασιλιας επεστρεψε...:D (Μην ξεχνιομαστε).
.....
Αλλα ο Βασιλιας επεστρεψε...:D (Μην ξεχνιομαστε).
Βιάζεστε. Ας περιμένουμε τα αποτελέσματα του WSBK. ;)
lleonidas
01/03/2017, 15:11
Βάλτε ένα λινκ ρε τεμπέληδες.
Σαν τους λαθραναγνωστες στα περίπτερα ποσταρετε. ...
Μην κράζεις βρε!Δεν υπάρχει link αναλυτικής παρουσίασης,αν υπήρχε ποιος θα αγόραζε το περιοδικό...
Λογικα θα το ανεβάσουν στο site τον Απρίλιο.
DoctoR_k6
01/03/2017, 15:13
Βιάζεστε. Ας περιμένουμε τα αποτελέσματα του WSBK. ;)
Δεν συμμετεχουμε φετος...:cry:
Στα περιοδικα/ιντερνετικα reviews θα μεινουμε.
Δεν συμμετεχουμε φετος...:cry:
Στα περιοδικα/ιντερνετικα reviews θα μεινουμε.
Ο Βασιλιάς δεν έχει βασιλειο.... omg & 3 lol ©Βyron
RaGe_Raptor
01/03/2017, 15:14
Βιάζεστε. Ας περιμένουμε τα αποτελέσματα του WSBK. ;)
Wsbk με παραγωγής ,το μόνο που έχουν ίδιο είναι το όνομα. Ευτυχώς δλδ για το Χόντα κρίνοντας από τον 1ο αγώνα :D
Wstk εκεί θα φανεί καλύτερα.παίζει βέβαια ρόλο και η ομάδα /πιλότοι όπως είναι φυσικό.
DoctoR_k6
01/03/2017, 15:22
Ο Βασιλιάς δεν έχει βασιλειο.... omg & 3 lol ©Βyron
Απο του χρονου...
Wsbk με παραγωγής ,το μόνο που έχουν ίδιο είναι το όνομα. Ευτυχώς δλδ για το Χόντα κρίνοντας από τον 1ο αγώνα :D
Wstk εκεί θα φανεί καλύτερα.παίζει βέβαια ρόλο και η ομάδα /πιλότοι όπως είναι φυσικό.
:a013:
16 Bit Lolitas
21/03/2017, 15:21
2017 Honda CBR1000RR SP2 Stock vs Yoshimura Alpha T slip-on
https://www.youtube.com/watch?v=opVze8EWe3s
Εντάξει και η stock εξάτμιση ωραία ακούγεται,αρκετά τοξική και πολύ οξύ ήχο για μανιακούς :)
RaGe_Raptor
21/03/2017, 18:25
2017 Honda CBR1000RR SP2 Stock vs Yoshimura Alpha T slip-on
https://www.youtube.com/watch?v=opVze8EWe3s
Εντάξει και η stock εξάτμιση ωραία ακούγεται,αρκετά τοξική και πολύ οξύ ήχο για μανιακούς :)
τι γαμάτο ήχο που έχει η εργοστασιακή του! μπάσο και βαθύ,αλλά όχι πνιγμένο.κάνει και σκασίματα!
επίσης κάτι άλλο που μου αρέσει πολύ είναι το "μπερδεμένο" ρελαντί.ευτυχώς και αυτό και το L7 είναι έτσι,του δίνει μια πιο άγρια αίσθηση.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.