View Full Version : Αγορα VFR800 Crossrunner '16
Οι τόκοι για το συγκεκριμένο ποσό πληρωμης αλλά και το διάστημα αποπληρωμής είναι σίγουρα υψηλοί αλλά αναμενόμενοι και στα ίδια επίπεδα με όλες τις εταιρείες νομιζω.
Εάν θέλουμε να τα χώσουμε στην απαράδεκτη ελληνική αντιπροσωπεία έχουμε δεκάδες άλλους λόγους.
Δεν είναι σημερινό το φαινόμενο αλλά κρατάει δεκαετίες....ρωτήστε απλά κάποιον παλαιό αυτοκινητιστή ή ακόμα και οι παλαιότεροι θα θυμάστε αυτοκίνητα να έρχονται χωρίς καθρέπτες και να αγοράζονται ως έξτρα...
Για να μη μιλησουμε για ανταλλακτικα.... ειδικά τα τελευταία χρόνια που δεν υπάρχει stock.
Για να μη μιλήσω τελος για εμενα που είχα δωσει προκαταβολή και περίμενα μηχανη σε 2 μήνες και την πήρα μετα από 7 σχεδόν μήνες και μάλιστα 300 ευρώ ακριβοτερη.
Την κατασταση σώνουν λιγο οι σοβαροί έμποροι.
MG-KTiNoS
10/02/2016, 15:13
Την κατασταση σώνουν λιγο οι σοβαροί έμποροι.
ΤΙΙΙΙ?????
Δεν είναι ΟΛΟΙ οι Έλληνες μαγαζάτορες ΚΛΕΦΤΕΣ????
:D
Είναι κλέφτες και πολλά άλλα ακόμα .... μην τα λέμε τωρα. Όχι όμως όλοι και σίγουρα όχι στον ίδιο βαθμό..Είπαμε ειναι εμποροι και λίγο πολύ ξερουμε πως έχουν ξεκινησει το επάγγελμα μερικοι από δαύτους.
notakos600
10/02/2016, 15:51
Δεν είναι όλοι ίδιοι, μην είμαστε υπερβολικοί.
Το MOTO JAPAN μου έφερε το 1000 σε έναν (1) μήνα.
Η καθυστέρηση δεν προείλθε από τον εμπορο αλλά από την αντιπροσωπεια στην περίπτωση μου και το γνωρίζω από την ιδια την αντιπροσωπεία....
notakos600
10/02/2016, 16:01
Υπάρχουν και ανεξάρτητοι εισαγωγείς..
spyrakos35
10/02/2016, 16:37
Δεν είναι όλοι ίδιοι, μην είμαστε υπερβολικοί.
Το MOTO JAPAN μου έφερε το 1000 σε έναν (1) μήνα.
ευχομαι η χονΔα να αποδειχτει αντάξια της φήμης της και να μην πάθει κάτι
:beer:
notakos600
10/02/2016, 17:19
ευχομαι η χονΔα να αποδειχτει αντάξια της φήμης της και να μην πάθει κάτι
:beer:
Αν χάσουν έστω και αέρα τα λάστιχα, ξέρεις από τώρα ποιόν θα κυνηγήσω....:lol:
anavatis19
10/02/2016, 17:39
Δεν είναι όλοι ίδιοι, μην είμαστε υπερβολικοί.
Το MOTO JAPAN μου έφερε το 1000 σε έναν (1) μήνα.
Πολυ καλος ανθρωπος αυτος εκει..εκανα και τεστ το καβασακι το βερσυς το οποιο και περιμενω εγκριση απο την τραπεζα για να το αποκτησω..στο χρωμα εχω κολλησει μονο..μαυρο ματ η λευκο?? ειχα καταληξει στο ματ αλλα αυτος μου πε κατι που δεν σκεφτηκα. οτι το λευκο το γυαλιστερο του δινει ογκο να φαινεται πιο μεγαλο. τι λετε??
RaGe_Raptor
10/02/2016, 18:26
Πολυ καλος ανθρωπος αυτος εκει..εκανα και τεστ το καβασακι το βερσυς το οποιο και περιμενω εγκριση απο την τραπεζα για να το αποκτησω..στο χρωμα εχω κολλησει μονο..μαυρο ματ η λευκο?? ειχα καταληξει στο ματ αλλα αυτος μου πε κατι που δεν σκεφτηκα. οτι το λευκο το γυαλιστερο του δινει ογκο να φαινεται πιο μεγαλο. τι λετε??
όλα τα μηχανάκια προσπαθούν οι κατασκευαστές να τα κάνουν πιο μικρά,γιατί να θέλουμε να φαίνονται πιο μεγάλα???
notakos600
10/02/2016, 19:11
Πολυ καλος ανθρωπος αυτος εκει..εκανα και τεστ το καβασακι το βερσυς το οποιο και περιμενω εγκριση απο την τραπεζα για να το αποκτησω..στο χρωμα εχω κολλησει μονο..μαυρο ματ η λευκο?? ειχα καταληξει στο ματ αλλα αυτος μου πε κατι που δεν σκεφτηκα. οτι το λευκο το γυαλιστερο του δινει ογκο να φαινεται πιο μεγαλο. τι λετε??
Στη θέση σου θα έπαιρνα το λευκό, αλλά εγώ δεν είμαι εσύ...
Όχι γιατί φαίνεται μεγαλύτερο, απλά γιατί μου αρέσει σε λευκό..
Η απόφαση είναι δική σου.
harris_x
11/02/2016, 14:08
Αν τελειώσατε με το Crossrunner και θελετε να συνεχίσετε με το Kawa, παρακαλώ ανοιξτέ νέο θέμα στην σωστή κατηγορία.
Καλημέρα.Ας γράψει κάποιος την εμπειρία του με το νέο crossrunner πχ κατανάλωση, αίσθηση,προβλήματα που αντιμετώπισε κ.τ.λ.
Μια μικρή κριτική τελος πάντων.:a014:
Καλημέρα.Ας γράψει κάποιος την εμπειρία του με το νέο crossrunner πχ κατανάλωση, αίσθηση,προβλήματα που αντιμετώπισε κ.τ.λ.
Μια μικρή κριτική τελος πάντων.:a014:
Up...Μιάς και ενδιαφέρεται και άλλος κοσμάκης .....
kokos1968
13/09/2016, 12:03
Καλημέρα σε όλους , είμαι κάτοχος CR εδώ και 4 μήνες , ύστερα από πολύ ψάξιμο - ήμουν μεταξύ CR και tracer - κατέληξα τελικά στο Honda ,
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την αγορά έχω κάνει περίπου 5.700 Km όλο το καλοκαίρι γυρίζοντας Δυτική Ελλάδα ( Λευκάδα - Πάργα - Άρτα - Καλαρρύτες - Περτούλι - κτλ ) , το μηχανάκι είναι όπως το ήθελα για τουρισμό , στροφές άνετα και ευθείες ταξίδι με 130-140 χωρίς κουνήματα , με τις βαλίτσες (πίσω και πλαινές) έχει κουνήματα σε μεγαλύτερες ταχύτητες αλλά δεν είναι ασφαλές να πηγαίνεις με 180+ φορτωμένος .
Από extra έχω βάλει κεντρικό stand , χούφτες givi (οι εργοστασιακές οι απλές δεν μου άρεσαν ήθελα από το 1200 αλλά αργούσαν πολύ , οπότε έβαλα της givi) , πλαστικό κάλυμμα στον πίσω τροχό , βαλίτσες κεντρική και πλαϊνές givi με σχάρες givi που βγαίνουν στις πλαϊνές εύκολα με κλειδί , tankbag givi με μαγνήτες , τέλος άλλαξα την ζελατίνα έβαλα την ρυθμιζόμενη της givi ( λόγω ύψους , είμαι 1.90 ) .
Όσον αφορά την κατανάλωση έχω μέσο όρο (στο κοντέρ) 5,6lt/100Km , μεγάλη διαφορά είδα όταν άλλαξα την πίεση στα λάστιχα ( στην αρχή είχα 35/30 πίσω/μπροστά , έτσι μου είχαν πει στην αντιπροσωπεία ) , όμως όταν ήμουν φορτωμένος(και δεύτερο άτομο και foul πλαϊνές βαλίτσες) στις στροφές κουνούσε περίεργα λόγω χαμηλής πίεσης , κοιτώντας το βιβλίο τελικά έβαλα 42/36 , όλα άλλαξαν προς το καλύτερο και η κατανάλωσή του εκεί που ήταν πάνω από 6lt έπεσε κάτω από 5lt.
Το καλό με vtec (ανοίγει πάνω από τις 6.500 στροφές και γίνεται χαμός σε θόρυβο και μπαμ) είναι ότι αν θέλεις να κινηθείς ήρεμα και οικονομικά παίζεις έως 6.500 , αν θέλεις γούστα φορτώνεις αλλά με κατανάλωση πάνω από τα 10lt .
Μια και υπάρχει ενδιαφέρον ας προσθεσω μερικές εντυπώσεις ακόμα μετα απο ενα ταξιδι σε Ιταλία Ελβετία τον Ιουνιο :
Στα 5000 χλμ μιας βδομαδιατικης εκδρομής η μηχανη επιβεβαίωσε την αξία της τόσο στις ωτοστρατες οσο και στα πασα των Αλπεων.
Ένοιωθα παντα ανετος , ξεκούραστος και σίγουρος . Ευελικτη και στιβαρη μηχανη με φρένα αψογα.
Με 5000 rpm και 6η ειχε περίπου 150 kph .Με συνηθη ταχύτητα γυρω στα 130 η μεση κατανάλωση ολου του ταξιδιού ηταν στα 5,4 λιτρα.
Ημουν μονοκαβαλος ,χωρις πλαινες βαλίτσες.
Κοντευω να εξηνταρισω και τα γκαζια μου είναι ανάλογα και ισως γι αυτο η δυναμη της μου φαίνεται ανεξάντλητη κι ανεξερεύνητη.
Οταν φοραγα ωτοασπίδες και δεν ειχα τον θόρυβο του αέρα νομιζα οτι ειχα ηλεκτρικό μοτερ .
Η απουσία εντονου ηχου απο τον κινητήρα μέχρι τις 6000 rpm και τα αποθέματα ροπης δινουν την αισθηση μιας πανισχυρης μηχανης.
Με σωστο κρανος η ωτοασπιδες το ταξιδεμα της ειναι οντως σκετη απολαυση. Ανεμοθωρακα δεν ειχα αλλαξει.
Της εχω βαλει κάγκελα της SW MOTECH που μου φανηκαν συμμαζεμενα και γι αυτο πιο όμορφα .
Αποδειχτηκαν σωτήρια σε στατικη πτωση της μηχανής ,μονο μια μικρη καμψη μανετας εμεινε ως ενθυμιον...
Την εριξε αναμεσα στα πόδια μου ελικόπτερο διάσωσης που κατεβηκε στα 20 μετρα απο μενα λογω καραμπόλας σε ωτοστρατα .
Ευτυχως φοραγα σκληρό μποτακι και το πελμα μου δεν πηρε χαμπαρι οταν η μηχανη το πλακωσε . Ο σωστος εξοπλισμος σωζει ....
Μειονεκτηματα : Η αναπόφευκτη ζέστη του τετρακυλινδρου στα καλοκαιρινά μποτιλιαρισματα και τα ασχημα φλας οπως τουλαχιστον
τα βλεπει ο οδηγος.. Επισης δεν μπορω να συνηθισω τον ηχο του τετρακυλινδρου και νομιζω συνεχεια οτι εχω υψηλότερο αριθμό
στροφών απο οτι δειχνει το στροφόμετρο...
Που θα παει ? Θα απογαλακτισθω καποια στιγμη απο την αξέχαστη και ιστορικη V STROM 04 ! !
Οραίες οι αναφορές σας και ευχαριστούμε πολύ ,όμως θα ήθελα τη γνώμη σας και σε κάτι ακόμη.Πως σας φανήκαν τα led φώτα του τη νύχτα;Έχουν καλύτερη απόδοση απο xenon φώτα;Είστε ικανοποιημένοι απο την αποδοσή τους;
Περι φώτων : Συγκριτικό με τα xenon δεν μπορώ να κάνω αλλά για τα φώτα της CR θα έλεγα οτι εχουν
ξεκούραστο , λευκό φως ημέρας .
Στη χαμηλή σκάλα εμφανίζεται μια οριζόντια , στενή , έντονη ζωνη φωτός που στην αρχή με ξένισε λιγο..
Πριν και μετά από αυτη το φως ειναι σαφώς πιο ασθενές αλλά δεν τίθεται θέμα ορατότητας .
Στη μεγαλη σκάλα ο φωτισμός ειναι πολυ πιο ομοιογενης και θα λεγα απολύτως ικανοποιητικος .
Το υψος της δεσμης ρυθμίζεται πανεύκολα , χωρις εργαλεία και θα πρεπει πάντα να ειναι σωστα ρυθμισμενη.
Ακόμα και στη χαμηλή σκάλα η έντονη ζώνη της ενοχλεί ιδιαίτερα τους απέναντι όπως έχω διαπιστώσει
απο τα σινιάλα τους ...
kokos1968
19/09/2016, 21:14
Περι φώτων : Συγκριτικό με τα xenon δεν μπορώ να κάνω αλλά για τα φώτα της CR θα έλεγα οτι εχουν
ξεκούραστο , λευκό φως ημέρας .
Στη χαμηλή σκάλα εμφανίζεται μια οριζόντια , στενή , έντονη ζωνη φωτός που στην αρχή με ξένισε λιγο..
Πριν και μετά από αυτη το φως ειναι σαφώς πιο ασθενές αλλά δεν τίθεται θέμα ορατότητας .
Στη μεγαλη σκάλα ο φωτισμός ειναι πολυ πιο ομοιογενης και θα λεγα απολύτως ικανοποιητικος .
Το υψος της δεσμης ρυθμίζεται πανεύκολα , χωρις εργαλεία και θα πρεπει πάντα να ειναι σωστα ρυθμισμενη.
Ακόμα και στη χαμηλή σκάλα η έντονη ζώνη της ενοχλεί ιδιαίτερα τους απέναντι όπως έχω διαπιστώσει
απο τα σινιάλα τους ...
Συμφωνώ και εγώ με την σειρά μου στα παραπάνω , θα ήθελα όμως να τονίσω τα εξής , η δέσμη είναι στενή οριζόντια αυτό έχει τα υπέρ ότι είναι καλός ο φωτιςμος αλλά τα κατα είναι ότι σε κλειστές στροφές υπάρχει ένα κενό φωτισμού στην εσωτερική πλευρά και λόγω του πλαγιασματος - αυτό το έχω παρατηρήσει και εγώ αλλά έχουν γίνει αναφορές και σε forum του εξωτερικού .
Όσον αφορά την ρύθμιση όντως είναι σχετικά εύκολη - παρ' ότι έχουμε δυο φώτα να κεντραρουμε , αλλά θα επιθυμούσα να ήταν πιο αυτοματοποιημένη για ένα ή δυο άτομα , γιατί αν έχει ρυθμιστεί για ένα άτομο αν μπει δεύτερο θέλει οποιαδήποτε ρύθμιση γιατί χτυπάει ψηλά τους απέναντι
Μια προσπάθεια αποτυπωσης του φωτισμου της CR και στις δυο σκάλες .
Καλημέρα σε όλους.
Ενδιαφέρομαι κι εγώ να αποκτήσω μια VFR Crossrunner (μεταχειρισμένη πάντα γιατί τα 11.000+ δεν υπάρχουν).
Θα ήθελα να κάνω στους κατόχους και γνωρίζοντες την ακόλουθη ερώτηση :
Τι συντήρηση (service) χρειάζεται η μηχανή, σε τι χρονικά διαστήματα και πόσο περίπου είναι το εκτιμώμενο μέσο κόστος κάθε service.
Δηλαδή αν είναι σε κάθε service να χρειάζεται μια 150άρα και αυτό να γίνεται κάθε 5000 χλμ να στρέψω το βλέμμα μου μακρυά.
Γενικά έχω ακούσει ότι τα service της Crossrunner λόγω του V4 είναι ακριβά. Προτιμώ όμως να το διασταυρώσω από τους ιδιοκτήτες που βρίσκονται στο forum
Δώστε μου σας παρακαλώ τα φώτα σας.
Ευχαριστώ πολύ.
kokos1968
28/09/2016, 15:33
Service κάθε 12.000Km , με αλλαγή λαδιών στα 6000Km κόστος στη HONDA ΛΑΡΙΣΑΣ 47 €
Συμφωνα με το βιβλιο της , αλλαγη λαδιων καθε 12000 χλμ και ελεγχος βαλβιδων καθε 24000 χλμ .
Μακαρι να την αποκτησεις και συ . Εχε υποψη σου οτι ως HONDA εχει γενικοτερα προσοντα .
Αν ψαχνεις για γυναικεία παρεα ειναι η μηχανή που βοηθαει σοβαρα...
Π.χ εγω στο πλοίο απο Ανκονα για Πατρα δεχθηκα προταση απο Τουρκο να την ανταλλαξω
δινοντας μου το αυτοκινητο του και τη γυναικα του ! ! !
Ειχε πολυ πλακα ο τυπος αλλα πραγματικα ειχε εντυπωσιαστει απο τη Crossrunner.
Και οχι αδικα νομιζω..
Ευχαριστώ πολύ για το service manual. Θα το μελετήσω διεξοδικότατα.
Με μια πρόχειρη ματιά βλέπω οτι σε συνεργείο ο μέσος όρος κόστους (εργασία και υλικά) πρέπει να κυμαίνεται γύρω στα 100€
Το κόστος εκτινάσσεται κάθε 24000 χλμ. αν δεν κάνω πολύ λάθος.
Είναι όντως έτσι ή πέφτω πολύ έξω ;;;
Ελπίζω να μπορώ κάποια απλά πράγματα (λάδια-φίλτρα κλπ) να μπορώ να τα κάνω μόνος μου αν μου επιτρέπει το στήσιμο της μηχανής.
kokos1968
28/09/2016, 19:51
Όλα είναι συνάρτηση στο ποσά χλμ θα κάνεις το χρόνο , για παράδειγμα τα λάδια εκτός χλμ πρέπει να αλλάζονται στο χρόνο ή μετά από στάση της μηχανής για μεγάλο χρονικό διάστημα π.χ το χειμώνα , τώρα για τα 24.000 Κμ αν τα κάνεις σε ένα χρόνο μπορεί το κόστος να φαίνεται μεγάλο αλλα μιλάμε και για πολλά χλμ - πάντως αν σε απασχολεί τόσο μπορείς πριν την αγορά να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία για να σου πουν ακριβώς πόσο κάνει
dimitrioskosmas
05/10/2016, 13:44
το vtec είναι μπελαλίδικο στη ρύθμιση των βαλβίδων...θέλει μέσα-έξω στο μοτερ οι εκκεντροφόροι 2 φορές για τη ρύθμιση βαλβίδων σύμφωνα με τα λεγόμενα προισταμένου εξουσιοδοτημένου συνεργείου της honda
αν η εργασία για ένα τετρακύλινδρο εν σειρα 16v είναι 150 ευρώ στα 24000χλμ. για το vfr υπολόγισε 50-100 ευρώ παραπάνω
Πολύ καλά φώτα!!Νομίζω με ένα σετ προβολάκια θα καλύψεις και το κενό που δημιουργείται.
Ανεβάστε κι άλλες φωτό απο τα μοτορια σας ρε παιδιά.Ξέρει κάποιος που μπορούμε να κάνουμε ένα τεστ drive;
harris_x
19/10/2016, 10:14
Ανεβάστε κι άλλες φωτό απο τα μοτορια σας ρε παιδιά.Ξέρει κάποιος που μπορούμε να κάνουμε ένα τεστ drive;
Το θέμα δεν είναι άλμπουμ φωτογραφιών.
Ας μην ξεφύγουμε.
Είχα διαβάσει σε ξένο forum ότι ο κινητήρας τσιμπάει λάδι.Ισχύει κάτι τέτοιο;Δεν θυμάμαι αν εννοούσε στο στρώσιμο.
Mετα την πρωτη αλλαγη λαδιων και φιλτρου εχω κανει αλλες 6 χιλιάδες χλμ και δε χρειαζεται να συμπληρωθει ουτε σταγονα.
Βεβαια με τοσο λιγα χλμ μαλλον ειναι προωρο να βγει σιγουρο συμπέρασμα για την καταναλωση λαδιού αργοτερα.
kokos1968
20/10/2016, 10:38
Και εγώ το ίδιο έχω κάνει 6.500 Km , στο συνεργείο που έκανα την αλλαγή στα 6.000 Km , μου είπαν ότι δεν έκαψε λάδι .
Κοκοs1968 και syramo τι ύψος έχετε;Θέλω να δω εαν είστε στη κατηγορία τη δική μου, είμαι 1,84.Επίσης ψάχνω απεγνωσμένα να κάνω κάπου τεστ drive.Εσείς το οδηγήσατε κάπου πριν το αγοράσετε;Έχετε κάπου υπόψιν να μου προτείνετε;
Ειμαι 1,83 . Η σελα και στη πανω (835 χιλ) και στη κατω θεση (815χιλ) μου φανηκε καπως κατηφορικη .
Διαλεξα λοιπον μπροστα τη πανω θεση και πισω την κατω .. ετσι την οριζοντιωσα και ειναι μια χαρα .
Ειναι πολυ ευκολη και ελαφρια στους επιτοπιους χειρισμους σε σχεση με τη V STROM που ειχα.
Σαν θεση οδηγησης καθεσαι "πανω "της ενω στη VSTROM ημουν " πισω και μεσα ".
Κατι σαν να ιππευω τωρα το αλογο ενω πριν οδηγουσα αμαξα με αλογο..
Δεν το λεω υποτιμητικα αλλα για να γινει αντιληπτο τι θελω να πω.
Τεστ ντραιβ δεν εκανα και δεν ξερω αν και που μπορεις να κανεις .
Σιγουρα ενα τεστ ειναι χρησιμο αλλα εγω τουλαχιστον χρειαστηκα καποιο χρονο για να εκτιμησω τη CR.
Τις πρωτες μερες οδηγουσα καπως περιεργα και αμηχανα .
Ισως ηταν φυσιολογικο , ισως ειμαι λιγο απροσαρμοστος και ηθελα το χρονο μου...
Τωρα η οδηγηση της ειναι μια απολαυση.
Κοντολογις, αν εξαιρεσεις το χωμα που δεν ειναι το φορτε της νομιζω οτι εχει μια επιτυχημενη μιξη
στοιχείων και χαρακτηριστικων και απο τις street και απο τις on off.
Αναλογα με το που και πως θες να κινηθεις απολαμβανεις τη μια η την αλλη πλευρα της.
Ισως αυτο ειναι ενα απο τα δυνατα χαρτια της...
kokos1968
01/11/2016, 13:08
Εγώ είμαι 1,92 , την σέλα την έχω στην πάνω θέση , εκεί ήταν από την αρχή δεν την πείραξα - όμως την έβαλα gel γιατί είναι πολύ 'φτωχή' σε υλικό , την είχα στείλει Θεσσαλονίκη για γέμισμα , ο μάστορας δεν αφαίρεσε υλικό γιατί λόγω ύψους δεν είχα πρόβλημα , μεγάλη διαφορά στις πολλές ώρες οδήγησης , πάντως να ξέρεις δεν φημίζεται για καλή θέσης οδήγησης(κλίση) .
Test drive είχα κάνει στην Θεσ/νικη (Δαβανο...) , πάντως πριν αποφασίσω για την αγορά είχα οδηγήσει και το tracer αλλά επειδή δεν είχα στην κατοχή μου αντίστοιχη μηχανή δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα πολλά από το test drive γιατί είναι για λίγη ώρα - το μόνο που ήθελα να δω ήταν στην θέση των ποδιών , αν δίπλωναν λόγω ύψους αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα αυτό αποδείχτηκε και στην πορεία έκανα πολύωρα ταξίδια , τελικά το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι μουδιάζει η 'ουρίτσα' λόγω της όρθιας θέσης οδήγησης , αυτό δεν μπόρεσα να το λύσω ακόμα , το πρόβλημα της μέσης λύνεται με ζώνη , γενικά ο καθένας μας έχει τα δικά θέματα , ιδίως αν είναι και κάποιας ηλικίας .
Πιστεύω να βοήθησα , αν θέλεις pkemmos πες μας αν είχες ή έχεις άλλη μηχανή και για τι χρήση την θέλεις ...
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και τις πολύτιμες πληροφορίες που δώσατε στο θέμα του crossrunner.Είμαι 35 ετών και οδηγώ μοτοσυκλέτα σχεδόν 11 χρόνια.Είχα για 7 χρόνια ένα cbr 1100xx, αλλά το πούλησα πριν απο 5 μήνες.Φοβερή μηχανή απλά έπαψα πλέον τις γρήγορες βόλτες εθνική-ταξίδια.Δεν το είχα για καθημερινή χρήση μένω επαρχία και δε βόλευε,έτσι το έτρωγε η σκόνη στην αποθήκη κάνοντας που και που καμιά βόλτα.Είχα επίσης και ένα xr650r για 10 χρόνια το οποίο επίσης πούλησα πριν απο μερικές μέρες.Απίστευτο εργαλείο θα λεγα ανδρώθηκα μοτοσυκλετιστηκά με αυτό.Δυστηχώς όμως δεν ήταν εύκολο μηχανάκι ,τακτικό σερβις,κουραστικό κάποιες φορές, μανιβέλα κτλ.Το είχα για τις κοντινές βόλτες λίγο χώμα, παραλίες καλοκαίρι και χαβαλέ.Έβγαλα όμορφα γούστα και με τα δυο , ήταν μοτοσυκλέτες για διαφορετική χρήση.Δεν μπορούσα πλέον να πληρώνω αυτά τα γούστα.Έτσι αποφάσισα οτι θέλω να έχω μία γενικής χρήσης ,να κάνει λίγο απ' όλα.Σημαντικό επίσης, να γουστάρει και το έτερον ήμισυ περισσότερο, να κάθεται πιο άνετα.Είμαι hondakias όπως καταλάβατε και έχω ψηθεί πολύ για τη συγκεκριμένη μοτο.Έχω οδηγήσει το tracer σε τεστ drive ,όμορφο ,δυνατό,αλλά.. δεν είναι honda ;)
kokos1968
03/11/2016, 15:03
Καλησπέρα σε όλους , άρα pkemmos απ' ότι κατάλαβα θέλεις κάτι ενδιάμεσο ( πάντως εγώ που είχα το xr 250 και το πούλησα πριν από 5 χρόνια , τώρα το μετάνιωσα , αλλά άλλοι καιροί τότε ) , το vfr θα σε καλύψει απόλυτα αφού είσαι και hondakias και δεν έχει και μεγάλη διαφορά από το tracer - ίσα ίσα που το vtec έχει ένα πλεονέκτημα , αν θέλεις να κινηθείς ήρεμα και οικονομικά κάτω από 5 lt/100Km μπορείς μένοντας κάτω από τις 6500 στροφές - πάντως γκάζια σαν το cbr δεν θα έχει να το ξέρεις ...
Με σχετική καθυστέρηση επεσα σήμερα πάνω σε ενα test στο www.motornews.gr/34941/live-test-honda-vfr800x-crossrunner/
Το προσυπογράφω απο την αρχή μέχρι το τέλος.
Νομιζω οτι λέει τα πράγματα με το όνομα τους για τη crossrunner .
Το Σάββατο πήγα στην αντιπροσωπεία της honda στη Λάρισα.Κατάφερα και καβάλησα μόνο,δίχως τεστ drive τη crossrunner.Κούμπωσα πολύ καλά πάνω στη μηχανή και την αισθάνθηκα πολύ άνετη.Έχετε αγοράσει και τις μαμά πλαϊνες βαλίτσες και αν ναι πόσο σας κόστισαν;
kokos1968
07/11/2016, 16:46
Το Σάββατο πήγα στην αντιπροσωπεία της honda στη Λάρισα.Κατάφερα και καβάλησα μόνο,δίχως τεστ drive τη crossrunner.Κούμπωσα πολύ καλά πάνω στη μηχανή και την αισθάνθηκα πολύ άνετη.Έχετε αγοράσει και τις μαμά πλαϊνες βαλίτσες και αν ναι πόσο σας κόστισαν;
Εγώ πήρα της givi , γιατί οι μανισιες ήταν μικρές 29 λίτρα και ακριβές αν θυμάμαι καλά γύρω στα 650€
Προτιμω να περνώ οπου χωρά το τιμόνι χωρίς τη σκοτουρα των πλαϊνων βαλιτσων .
Εχω πάρει ενα αδιάβροχο σάκο των 80 λίτρων της GIVI για τη πίσω θέση , γυρω στα 70 ευρώ και ολα ΟΚ.
Οι πλαϊνές HONDA ειχανε γυρω στα 630 ευρώ πέρυσι , αν θυμάμαι καλα .
Πισω εχω τη GIVI V47 ,υπαρχουν σχετικες φωτογραφίες στην αρχη του θεματος.
stathis78
07/11/2016, 21:20
Ας βγάλουμε εντελώς απέξω το θέμα των χρημάτων. Ποιοί θα ήταν οι τρείς λόγοι που θα με έκαναν να πουλήσω το CB500X (47άλογα) και να ανέβω κατηγορία προτιμώντας το crossrunner; Γιατί να μην κρατήσω το μηχανάκι μου και να πάω κατευθείαν στο crosstourer ή π.χ στο Triumph Tiger 1050;
amyroukai
07/11/2016, 21:57
δεν κατάλαβα καν το ερώτημα...
αν βγάλεις έξω το οικονομικό, κάνε αυτό ακριβώς που θέλεις να κάνεις, χωρίς ενδιάμεση στάση σε κάτι που αν καταλαβαίνω το ύφος σου θεωρείς "χλιαρό" απλά για να λες ότι δεν πήδηξες σκαλί. Δεν θα πας από παπί σε ZZR1400 κιόλας.
kokos1968
08/11/2016, 14:00
Όλα είναι θέμα χρημάτων τελικά , γιατί αν πήγαινες π.χ. στο crosstourer εκεί μιλάμε για άλλη μηχανή - την είδα και έπαθα πλάκα - αλλά πιο ακριβή και κοντά στην τιμή με το Africa , άρα είναι θέμα χρημάτων οπότε πρώτα κοιτάς πόσα διαθέτεις και μετά αποφασίζεις τι να αγοράσεις .
Αν θέλεις όμως να συγκρίνω το cb500x με το crossrunner , το crossrunner έχει τα διπλά άλογα - αυτό σημαίνει ότι σε ταξίδια φορτωμένο με δύο άτομα και αποσκευές θα πας πιο άνετα από κάθε άποψη , τώρα αν είναι η χρήση είναι περισσότερο πόλη τότε το cb είναι καλύτερο - ελαφρύτερο και οικονομικότερο - άρα όλα είναι θέμα χρήσης και χρημάτων .
Θα γράψω την άποψη μου την μηχανή την έχω 1,5 χρόνο αντικείμενη άποψη δεν μπορώ να πω γιατί είναι η πρώτη μου μετα απο το παπι . Θελω να αναφερθώ στα λάδια καθώς έχω διαβάσει μόνο τις 2 τελευταίες σελίδες
η πρώτη αλλαγή είναι στα 1000 χλμ αυτο μου είχαν πει και στο Σαρακακη που έκανα την αγορά μαζί με φίλτρο , τωρα το βιβλίο του κατασκευαστή λεει στα 12000 αλλα στο εξουσιοδοτημένο που πήγα και τον ρώτησα τα λάδια απο την "μάνα τους" είναι για 5000 χλμ. Σε άλλον που εμπορεύεται λάδια και κάνει αλλαγές σε αυτοκίνητα και μότο έχει όλες τις μάρκες μου είπε το ίδιο είναι για 5000 χλμ αλλά κανε την κάθε 4000 να είσαι σίγουρος αν θες να σου κρατήσει παραπάνω. Έτσι την δεύτερη την έκανα στα 5000χλμ παρότι που ο μηχανικός γκρίνιαζε μα γιατί .... μαζί με φίλτρο πάλι την 3 στα 6000 λόγο ατυχήματος !!!!! ναι στο 3 μηνο με τράκαραν από πίσω και την επόμενη θα την κάνω στα 10000. Απο αξεσουάρ έχω βάλει shifter, 2πλο Stan φτερακι, εξάτμιση, Akrapovic, συναγερμό, 3 Βαλιτσο γνήσιο στο χρώμα της μότο με το ίδιο κλειδί εννοείται και σχάρα όλα της HONDA γνήσια !!!
kokos1968
09/11/2016, 15:17
Κανονικά μοιράζεις τα πρώτα 12.000 στη μέση , άρα μετά τα 12.000 κάθε 6.000 Km , νομίζω ότι είναι μια χαρά , πες μας εντυπώσεις από την Akrapovic - ήχο , απόδοση και κόστος - αν μπορείς ...
Ναι, τα λάδια 5000 χλμ το μέγιστο .. Όταν την έβγαλα απο μέσα είχα κατευθείαν την εξάτμιση πάνω και δεν μπορώ να την συγκρίνω με την "μαμά" τα παιδιά στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι είναι ποιο ήσυχη απο την μαμησια ( με τον σιγαστήρα ). Ο μηχανικός δεν μου είπε οτι θέλει να αλλάξεις φίλτρα κτλπ όπως είναι τώρα κατανάλωση ειναι αν λειτουργείς το VTEC η οχι εκτός πόλης 2 καβαλο 3 βαλιτσο με περίπου μέχρι 170 χλμ ταχύτητα Αθήνα - Κέρκυρα έκαψε 1,5 ντεπόζιτο περίπου 32 λίτρα.Επιστροφή 2 άτομα με 1 βαλίτσα ποιο ελαφρύς λόγο ατυχήματος 210 χλμ 2 ντεπόζιτα .
Μικτό μου βγάζει περίπου 300 χλμ. Έχω φτάσει τα 9800 χλμ στα service μέχρι τώρα για λάδια φίλτρο το κόστος ήταν 60 ευρώ . Επειδή εχω βάλει μια αγγελία σε αλλο σαιτ για μια ίδια Akrapovic για το Crossrunner το καλοκαίρι ειχε έρθει ένας συντροχος να την δει και την είχε δυο βδομάδες την Crossrunner μου ειπε ο συγκριτικά με το Tiger που είχε πριν ειναι κατά 2 λίτρα ποιο οικονομική στα 100χλμ στα φρένα του φαινόταν καλύτερο το Tiger ( δεν μπορούσα να καταλάβω πόσο καλύτερο μπορεί να ειναι γιατί κατ εμε λειτουργούν υποδειγματικά ) και στις χαμηλές του φαινόταν ψόφιο πράγμα που δεν συμμερίζομαι .
stathis78
10/11/2016, 19:50
Δεν ξέρω ρε παιδιά για εσάς αλλά εμένα τα μεσαία κυβικά 800-1000 της Honda με βάζουν σε σκέψεις, μου δημιουργούν αμφιβολίες. Οδήγησα την Africa και δεν μου κανε κλικ, οδηγικά δεν με συγκίνησε καθόλου. Το προηγούμενο crossrunner ήταν ο ορισμός της αποτυχίας, πούλησε παγκοσμίως 5.000 κομμάτια όσα πούλησε μόνο το TDM στην Ελλάδα!!! Περισσότερο είμαι της άποψης να πάρω ένα crosstourer dct να το έχω για πάντα γιατί με τα μεσαία κυβικά κάθε 2-3 χρόνια θα ψάχνω να αλλάζω μηχανή, αλλά το ρημαδι το 1200 καίει πολύ. Με συγχωρείτε για το εκτός θέματος αλλά ήθελα να μοιραστώ τις σκέψεις και όσοι κάτοχοι του CR με καταλαβαίνουν αν θέλουν μπορούν να μου πουν μιά άποψη.
lleonidas
10/11/2016, 20:26
Αν τα μεσαία κυβικά ή ακόμα και η africa σου φαίνονται βαρετά και αν φυσικά έχεις την άνεση να δώσεις 12-13 για μεταχειρισμένο ή κοντά στα 16-17 για καινούριο crosstourer dct,λογικά δε θα έπρεπε να σε απασχολεί τόσο πολύ το 1 λίτρο παραπάνω στην κατανάλωση :)
Δε ρωτάω τι χρήση θα κάνεις επειδή και εγώ επέλεξα ένα μεγάλο on/off για όλα,πράγμα που αν το δεις λογικά δεν είναι ''σωστό'' αλλά η λογική σ'αυτές τις περιπτώσεις έρχεται δεύτερη.
Κοιτάζεις μόνο Honda και μόνο καινούριο;
stathis78
10/11/2016, 22:30
Ναί, κοιτάζω μόνο Honda αλλά και μεταχειρισμένο. Διαβάζω δεξιά-αριστερά για την κατανάλωση του CT και μου κακοφαίνεται διότι έχω το CB500X που είναι στο άλλο άκρο της κατανάλωσης! Τουλάχιστον με το CB δεν έχεις γκάζι αλλά έχεις σίγουρη οικονομία, στάνταρ. Με τα μεσαία κυβικά μήπως έχεις λίγο απ' όλα και τίποτα; Πολύ σας ζάλισα με τους προβληματισμούς μου, τα ξαναλέμε σε κανά 2 χρόνια που το δίλημμα μου δεν θα είναι θεωρητικό αλλά υπαρκτό γιατί τότε θα θέλω σίγουρα να αλλάξω την μηχανή. Πάντα όρθιοι, αμήν.
Ναί, κοιτάζω μόνο Honda αλλά και μεταχειρισμένο. Διαβάζω δεξιά-αριστερά για την κατανάλωση του CT και μου κακοφαίνεται διότι έχω το CB500X που είναι στο άλλο άκρο της κατανάλωσης! Τουλάχιστον με το CB δεν έχεις γκάζι αλλά έχεις σίγουρη οικονομία, στάνταρ. Με τα μεσαία κυβικά μήπως έχεις λίγο απ' όλα και τίποτα; Πολύ σας ζάλισα με τους προβληματισμούς μου, τα ξαναλέμε σε κανά 2 χρόνια που το δίλημμα μου δεν θα είναι θεωρητικό αλλά υπαρκτό γιατί τότε θα θέλω σίγουρα να αλλάξω την μηχανή. Πάντα όρθιοι, αμήν.
Δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα στην καταναλωση...αντε να εχουν 1 λιτρο διαφορα...και τι εγινε;
Αν σκεφτεσαι ετσι μην αλλάξεις το 500
(Φιλικα παντα:beer:)
τα μεσαία κυβικά 800-1000
:lol:
kokos1968
11/11/2016, 12:00
Συμφωνώ με τους παραπάνω , stathis78 από την στιγμή που έχεις μπει στην διαδικασία και ψάχνεις σημαίνει ότι το cb500 δεν σε καλύπτει , τώρα αν σκέφτεσαι το 1 λίτρο όπως σου είπαν μείνε με το 500 , την σύγκριση την κάνεις πάντα με αντίστοιχα μηχανάκια και εκεί νομίζω το cr δεν έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση , αντίθετα όπως τόνισα παραπάνω αν θέλεις κινηθείς οικονομικά μπορείς να δεις καταναλώσεις και κάτω από 5 λίτρα στα εκατό , ο κανόνας είναι ότι όσο ανεβαίνεις σε κυβικά και κιλά αυξάνεται και η κατανάλωση , σε αυτό το θέμα πάντως εμένα μου φαίνεται αρκετά οικονομικό το cr .
Τέλος stathis78 μπορείς να μας πεις αν έχεις οδηγήσει κάποια μηχανή που σου έκανε κλικ , για να ξέρουμε που είναι τα γούστα σου , εγώ πάντως μετά την πάροδο έξι μηνών από την αγορά της δεν το έχω μετανιώσει , απλώς τώρα κοιτάω για κανένα εντουράκι , καθαρά για χώμα σαν το xr που είχα και τώρα μετάνιωσα που το έδωσα ..
Καλημέρα.Μόλις εντόπισα βίντεο απο το καινουριο crossrunner.Διάβασα οτι έχει προστεθεί ρυθμιζόμενη ζελατίνα όπως φαίνεται και στο βίντεο.Έχει αλλάξει η εξάτμιση για να πληρεί τις προδιαγραφές euro 4.
http://www.youtube.com/watch?v=Y7RsvEBpjDw
Πάρτε και σύνδεσμο απο ελληνική ιστοσελίδα. http://www.bikeit.gr/new-models/honda/10123-nea-montela-2017-eicma-2016-honda-vfr800x-crossrunner-2017.html
ThemisRafail
16/12/2016, 16:06
Χαιρετω το forum. Επειδη εχω ανοιξει και εγω ενα θεμα μονος μου για το crossrunner δεν ειδα οτι υπαρχει ειδη οποτε σας λεω περιπου τα ιδια.Θα σας πω τις εντυπωσεις απο το Crossrunner 2015. Πρωην κάτοχος του Crossrunner 2011 το οποιο πλεον βρισκεται σε <<τοπο χλοερο>> λογο του ατυχηματος μετα την επαναφορα μου και αφου εψαξα γενικα πολλες μηχανες (υπαρχει και το αναλογο θεμα οπου ζητησα και την γνωμη σας) αλλα τελικα οπως ειπα και στο προηγουμενο θεμα με οτι μαθεις καθως απο τα 20 μου ξεκινησα με honda και φυσικα ειχα φαει και σκαλωμα με το vtec κατεληξα στο crossrunner ξανα. Φυσικα το εχω κανει μονο 500 χιλιομετρα αλλα απο θεμα αποδοσης το ξερω σχετικα γιατι παραμενει ο ιδιος αθανατος κινητηρας δηλαδη η μηχανη απλα πεταει αλλα φυσικα οπως και το προηγουμενο εχει και αυτο τον ηλεκτρονικο κοφτη δηλαδη οτι και να γινει μεχρι 220. Απο θέμα ομορφιας ειναι πανεμορφο. Το ερωτευτικα μολις το πηρα αν εξαιρεσεις την εξατμιση γιατι κρυβει πολλυ το μονοπρατσο και χανει απο εκει. Το εχω βαλει στο προγραμμα για αλλαγη αλλα αυτο φυσικα ειναι προσωπικη αποψη. Απο θεμα αποδοσης ο κινητηρας ειναι ο ιδιος σχεδον απλα λιγο πιο ανανεωμενος. Εχει το traction control το οποιο αμα το εχεις στο τελευταιο σκαλι το vtec μπαινει πολλυ πιο ησυχα στη μηχανη αλλα οπως σας ειπα δεν το εχω δοκιμασει εξ ολοκληρου γιατι ακομη ειμαι στο στρωσιμο. Προς το παρον μπορω να σας πω λιγα θεματα τουλαχιστον αυτα που εχω καταλαβει χωρις ομως να εχω πιεσει τη μηχανη. Σαν στριψιμο η μηχανη φαινετε να ειναι ομαλη τα φρενα που τα χρειαστηκα μια φορα σταματησαν τη μηχανη πολλυ ανετα χωρις να μου κανει σπασιματα το c-abs. Σε μια μικρη βολτα που την εκανα μαζι με την γυναικα η γυναικα μου μου ειπε οτι την ενιωσε πολλη ανετη. Το μικρο αρνητικο που εχει ειναι οτι ενω το καντραν ειναι πολλυ ωραιο αμα το χτυπησει ο ηλιος δεν φαινετε τιποτα. Το δευτερο αρνητικο το οποιο το ηξερα ειδη απο το προηγουμενο crossrunner και φυσικα το συγκρινα με το cbf 600 που ειχα ειναι οτι σε χαμηλες ταχυτητες η μηχανη κομπιαζει με αποτελεσμα να χρειαζετε να κανεις κατεβασματα. Δηλαδη 50 χιλιομετρα με 5 αμα δωσεις γκαζι το νιωθεις να σου κανει κομπιασμα αυτο φυσικα σε σχεση με το cbf που ειχα. Το τριτο αρνητικο ειναι οτι καει πολλα μεσα στην αθηνα οπως φυσικα και οι υπολοιπες μηχανες της κατηγοριας. Δηλαδη στα χαμηλα βλεπω περιπου με καταναλωση σχετικα μεγαλη ενω μολις παει σχετικα ψηλα δηλαδη 120-130 οταν πηγα τη βολτα ημουν περιπου στα 5.1 λιτρα. Τωρα φυσικα περιμενω λιγο να στρωθει να νιωσω το vtec σε αυτο το crossrunner. Θεωρω οτι θα ειναι οπως το προηγουμενο δηλαδη μολις παρουν και 16 βαλβιδες προς αλλαζε η μηχανη. Απλα ετσι οπως το ειδα το vtec σε αυτο θα μπαινει πιο ομαλα γιατι στο προηγουμενο εμπαινε πολλυ αποτομα ειδικα πανω σε στροφη οπου το καταλαβαινα οταν την εστριβα και επιανε περιπου τις 7000 στροφες και επερνε μπρος το vtec η μηχανη εκανε ενα ψιλο κουνημα πισω. Αυτα προς το παρων με βαση αυτα τα ολιγα χιλιομετρα που εχω κανει. Και φυσικα παιδια τα τελη κυκλοφοριας ειναι 55 ευρω. Στα χαρτια αν δεν κανω λαθος η μηχανη ειναι 749 κυβικα δεν παει στην κατηγορια των 800 κυβικων. Καποιος μου ειπε οτι στην ουσια ειναι ο ιδιος κινητητρας που χρισημοποιουν στο nc 750 απλα βαζουν μεσα το vtec. Φυσικα δεν το εψαξα παραπανω..
stathis78
21/12/2016, 19:37
376673
Η φωτογραφία είναι από το περιοδικό MotoSport τεύχος Νο5 8ος/2016. Ο πίνακας με την κατανάλωση, που με ενδιαφέρει κυρίως, έχετε την αίσθηση (ή τις μετρήσεις) ότι είναι κοντά στην πραγματικότητα; Το ψάχνω λίγο το θέμα γιατί από αυτά που διαβάζω και βλέπω στο internet δεν έχω σχηματίσει (ασφαλή) άποψη επί του θέματος.
CR 2017
http://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/83630/2017-honda-vfr800x-crossrunner
ThemisRafail
24/12/2016, 01:12
Stathis επειδη ειχα και το crossrunner 2011 το οποιο δεν ηταν αποτυχια ηταν υπεροχη μηχανη κατα την γνωμη μου φυσικα ασχετα που δεν εκανε πωλησεις αλλα μην νομιζεις οτι και το μοντελο 2016 θα κανει πολλες. Στην καταναλωση οπως ειπα και παραπανω μεσα στην πολη καιει οπως καινε και οι περισσοτερες μηχανες της κατηγοριας. Τα παλιο με ενα ντεποζιτο γεματο μεσα στην πολη μου εβγαζε περιπου 200-220 χιλιομετρα και φυσικα παιζει μεγαλο ρολο και ο τροπος που την οδηγας και που την οδηγας. Στις μεγαλες βολτες ομως με φυσιολογικη οδηγηση δηλαδη γυρω στα 150 χιλιομετρα το ντεποζιτο απο οτι θυμαμαι γυρω στα 280-300 χιλιομετρα αλλα και παλι φυσικα παιζει ρολο ο τροπος που την οδηγας. Στο 2015 μοντελο ακομη δεν εχω δει την καταναλωση σε μεγαλη βολτα. Τωρα περιμενο ομως μια καμερα για το κρανος οποτε αμα θες να τραβηζω την καταναλωση που δειχνει στο καντραν και να στην στειλω. Ειδικα ομως αμα πεις οτι θα το ανοιγεις ειδικα οταν ανοιγουν και η 16 βαλβιδες (vtec) τοτε θα δεις μια καταναλωση στα υψη.
Στα υπολοιπα οπως σου ειπαν και τα παιδια παραπανω αποφασισε τη θες τη ψαχνεις ακριβως. Ειναι μια υπεροχη μηχανη ανετη για ταξιδια αν και δεν εχω κανει μακρινες βολτες ακομη,γρηγορη ανοιγει υπεροχα στριβει πολλυ ωραια γιατι αρχισα να την πιεζω και επειδη στο παλιο ειχα πειραξει και εγκεφαλο για να σπασω τον κοφτη αλλα τελικα δεν εγινε σωστα οποτε το ξαναγυρισα στον κανονικο οταν το ειχα για λιγο ελευθερο ανοιγε υπεροχα και τα 240 τα εβγαζε ανετα. Και φυσικα στον οπτικο τομεα ειναι μια κουκλα και αμα πεις οτι θα την κρατησεις για χρονια και,οποτε υποθετω οτι θα βαλεις και κατι πανω θα δειξει ακομη πιο ωραια και οπως ειπα κανονας για εμενα οπως εκανα και στο προηγουμενο αλλαγη εξταμισης για να φανει το μονομπρατσο πισω
MG-KTiNoS
24/12/2016, 14:08
Στην καταναλωση οπως ειπα και παραπανω μεσα στην πολη καιει οπως καινε και οι περισσοτερες μηχανες της κατηγοριας.
Ρε παιδιά έλεος πια...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΗ
Με 140χλμ 5.8 είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ για αυτό που είναι η μηχανή.
Αν είναι να κουβεντιάζουμε σ αυτή τη βάση να λέμε και πως παέι στο χώμα.
(δεν πουλάει γιατί κοστίζει πολλά και οι καιροί είναι δύσκολοι)
Μη ντρελαθούμε 'ομως
Ρε παιδιά έλεος πια...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΗ
Με 140χλμ 5.8 είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ για αυτό που είναι η μηχανή.
Αν είναι να κουβεντιάζουμε σ αυτή τη βάση να λέμε και πως παέι στο χώμα.
(δεν πουλάει γιατί κοστίζει πολλά και οι καιροί είναι δύσκολοι)
Μη ντρελαθούμε 'ομως
πες τα ρε ανθρωπα! εχω βαρεθεί να άκου πόσο καίει το καθένα!
Η Προσωπική μου άποψη είναι ότι όσο και να καίει η μηχανή από την στιγμή που την γουστάρω, μου κάνει τα κέφια μου, ηρεμεί την ψυχή μου και μου γεμίζει τις μπαταρίες χαλάλι της, άλλωστε τι να κάψει 1 λίτρο παραπάνω από κάποια άλλη; Στα π@π@ρια μου, αν θέλω να πηγαίνω στην δουλειά μου κάθε μέρα θα πάρω και ένα παπί με 700€, αν και σε εμένα η καλύτερη στιγμή της ημέρας (μιλάω για τις καθημερινές) είναι η διαδρομή μέχρι την Βούλα για δουλειά πήγαινε -έλα...
Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι άψογη σε όλα τα επίπεδα...
harris_x
24/12/2016, 18:33
Παλικάρια, το θέμα ειναι "Αγορα VFR800 Crossrunner '16", οχι κατά πόσο επηρεάζει η κατανάλωση την αγορά μοτοσακου.
Αν θέλετε να συζητήσετε περί κατανάλωσης παρακαλώ ανοίξτε σχετικό θέμα.
:wave2:
η καταναλωση σε tourer δε παιζει ρολο στην αγορα? βεβαια αμα βλεπεις best seller gs1200 με 15λτ/100κμ σα να χετε δικιο..
amyroukai
03/04/2017, 14:29
η καταναλωση σε tourer δε παιζει ρολο στην αγορα? βεβαια αμα βλεπεις best seller gs1200 με 15λτ/100κμ σα να χετε δικιο..
επειδή η Δευτέρα δεν πάει καλά ως σήμερα και δεν βοηθάς, δεν το ξανακοιτάς το νουμεράκι γιατί και το 800άρι σύμφωνα με τα περιοδικά ΜΕΓΙΣΤΗ έχει πάνω από 13λ/100κμ και ΜΕΣΗ έχει όσο το GS, μπορεί και λίγο παραπάνω, παρά τα 400 λιγότερα κυβικά; Το ότι είναι ίδια κιλά με το GS αντιλαμβάνομαι ότι δεν το βοηθάει ιδιαίτερα, αλλά ΟΚ, αρκετά με τους φανατισμένους ποδοσφαιρικού τύπου, δεν νομίζεις;
επειδή η Δευτέρα δεν πάει καλά ως σήμερα και δεν βοηθάς, δεν το ξανακοιτάς το νουμεράκι γιατί και το 800άρι σύμφωνα με τα περιοδικά ΜΕΓΙΣΤΗ έχει πάνω από 13λ/100κμ και ΜΕΣΗ έχει όσο το GS, μπορεί και λίγο παραπάνω, παρά τα 400 λιγότερα κυβικά; Το ότι είναι ίδια κιλά με το GS αντιλαμβάνομαι ότι δεν το βοηθάει ιδιαίτερα, αλλά ΟΚ, αρκετά με τους φανατισμένους ποδοσφαιρικού τύπου, δεν νομίζεις;
δεν ειμαι φανατισμενος και δε λεω οτι λενε τα περιοδικα. εγω σου μιλαω για μηχανακια που βολταρω μαζι τους.
υγ. gs γεματο γραψε 270κιλα καλα εισαι.
υγ. 800αρι στις 6000~ πριν vtech 140-150κμ/ωρ 6.1λτ/100κμ(γ αυτο η μεση βγαινει καπου 7.5 αμα εισαι και λιγο παιχνιδιαρης) στα 240κμ/ωρ ναι γραφει οτι θελει ο μετρητης δε ξερω και γω ποσα καυσιμα πινει εκει.
τεσπα ειμαστε οφφ δεν ειναι συγκριση μια αναφορα εκανα και πεσαμε σε φανατικο :lol:
amyroukai
03/04/2017, 20:12
δεν ειμαι φανατισμενος και δε λεω οτι λενε τα περιοδικα. εγω σου μιλαω για μηχανακια που βολταρω μαζι τους.
υγ. gs γεματο γραψε 270κιλα καλα εισαι.
υγ. 800αρι στις 6000~ πριν vtech 140-150κμ/ωρ 6.1λτ/100κμ(γ αυτο η μεση βγαινει καπου 7.5 αμα εισαι και λιγο παιχνιδιαρης) στα 240κμ/ωρ ναι γραφει οτι θελει ο μετρητης δε ξερω και γω ποσα καυσιμα πινει εκει.
τεσπα ειμαστε οφφ δεν ειναι συγκριση μια αναφορα εκανα και πεσαμε σε φανατικο :lol:
Ε καλά, ότι θα βγω ΕΓΩ ο φανατικός των GS μην το πεις πουθενά, θα γελάνε και οι πέτρες. Στα 140-150 ούτε το GS καίει. Και δεν το λένε μόνο τα περιοδικά, το λένε οι κάτοχοι όχι στα ελληνικά φόρα που τα βαριέμαι γιατί πόση αυταρέσκεια να αντέξει κανείς, στα ξένα που γράφουν ΚΑΙ τα στραβά της μοτοσικλέτας και γράφουν και σοβαρά χιλιόμετρα. Και αν ανέβουν λίγο οι ταχύτητες στα 160 που δεν είναι εκτός πραγματικότητας και μπει το VTEC σε λειτουργία, εκεί γελάνε και οι βενζινάδες.
Περί βαρών, μάλλον μιλάς για το ADV και εκεί έχεις δίκιο. Όχι για το απλό.
Αλλά όπως λες, ξεφεύγουμε. Το ζήτημα λοιπόν δεν είναι το να θάψεις το GS γιατί είναι ο εύκολος στόχος.
Κρατάμε λοιπόν ότι το δικό σου Crossrunner χωρίς να περάσεις τα 140-150 καίει 6.1λ/100 και πάμε παρακάτω χωρίς άλλα "συγκριτικά"...
Εξοπλισμός για το άγνωστο... Βαση της SW MOTECH για το GARMIN ZUMO . Νομίζω ταιριαστό συνολακι!
Η Προσωπική μου άποψη είναι ότι όσο και να καίει η μηχανή από την στιγμή που την γουστάρω, μου κάνει τα κέφια μου, ηρεμεί την ψυχή μου και μου γεμίζει τις μπαταρίες χαλάλι της, άλλωστε τι να κάψει 1 λίτρο παραπάνω από κάποια άλλη; Στα π@π@ρια μου, αν θέλω να πηγαίνω στην δουλειά μου κάθε μέρα θα πάρω και ένα παπί με 700€, αν και σε εμένα η καλύτερη στιγμή της ημέρας (μιλάω για τις καθημερινές) είναι η διαδρομή μέχρι την Βούλα για δουλειά πήγαινε -έλα...
Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι άψογη σε όλα τα επίπεδα...
Ρε Μανο, σε συζήτηση που είχαμε μου είχες πει ότι ενώ σου αρεσε το cross runner το απέρριψε λόγω της κατανάλωσης ( το προηγουμενο μοντέλο) και μετά κοίταγε για το καινούριο ,αλλα απ ότι μου είπες δεν ηθελες να φτάσεις σε αυτά τα λεφτά.
αυτό που γράφεις εδώ όμως έρχονται σε αντίθεση μ αυτό που μου είχες πει?? ότι το παλιο cross runner εχει υψηλή κατανάλωση ? μήπως λέω τελικά μήπως έπρεπε να το έχεις πάρει??
theofilos888
11/05/2017, 20:18
Ρε Μανο, σε συζήτηση που είχαμε μου είχες πει ότι ενώ σου αρεσε το cross runner το απέρριψε λόγω της κατανάλωσης ( το προηγουμενο μοντέλο) και μετά κοίταγε για το καινούριο ,αλλα απ ότι μου είπες δεν ηθελες να φτάσεις σε αυτά τα λεφτά.
αυτό που γράφεις εδώ όμως έρχονται σε αντίθεση μ αυτό που μου είχες πει?? ότι το παλιο cross runner εχει υψηλή κατανάλωση ? μήπως λέω τελικά μήπως έπρεπε να το έχεις πάρει??
Ποτε δεν ειναι αργα για να το παρει! Καταπληκτικο μηχανακι το κροσσραννερ!
Ρε Μανο, σε συζήτηση που είχαμε μου είχες πει ότι ενώ σου αρεσε το cross runner το απέρριψε λόγω της κατανάλωσης ( το προηγουμενο μοντέλο) και μετά κοίταγε για το καινούριο ,αλλα απ ότι μου είπες δεν ηθελες να φτάσεις σε αυτά τα λεφτά.
αυτό που γράφεις εδώ όμως έρχονται σε αντίθεση μ αυτό που μου είχες πει?? ότι το παλιο cross runner εχει υψηλή κατανάλωση ? μήπως λέω τελικά μήπως έπρεπε να το έχεις πάρει??
Nικόλα θα σου απαντήσω πολύ απλά, το παλιό το Crossrunner σχεδιαστικά δεν μου έλεγε τίποτα (μοιάζει με γαλοπούλα), ήμουν όμως διατεθειμένος να κάνω παραχώρηση σε αυτόν τον τομέα γιατί ξέρω ότι είναι καλό μηχανάκι, ήρθε στην συνέχεια και η κατανάλωση και έτσι το απέρριψα.
Εάν το συγκεκριμένο μου έκανε "κλίκ" όσο και να έκαιγε θα το έπαιρνα να είσαι σίγουρος.
Nικόλα θα σου απαντήσω πολύ απλά, το παλιό το Crossrunner σχεδιαστικά δεν μου έλεγε τίποτα (μοιάζει με γαλοπούλα), ήμουν όμως διατεθειμένος να κάνω παραχώρηση σε αυτόν τον τομέα γιατί ξέρω ότι είναι καλό μηχανάκι, ήρθε στην συνέχεια και η κατανάλωση και έτσι το απέρριψα.
Εάν το συγκεκριμένο μου έκανε "κλίκ" όσο και να έκαιγε θα το έπαιρνα να είσαι σίγουρος.
μήπως λέω μήπως το καινούριο???
μήπως λέω μήπως το καινούριο???
Το καινούργιο μάλιστα, αλλά λυπάμαι το Tracer ούτε 6 μήνες δεν το έχω, από τους οποίους 6 λείπω τους τρείς....
Nικόλα θα σου απαντήσω πολύ απλά, το παλιό το Crossrunner σχεδιαστικά δεν μου έλεγε τίποτα (μοιάζει με γαλοπούλα), ήμουν όμως διατεθειμένος να κάνω παραχώρηση σε αυτόν τον τομέα γιατί ξέρω ότι είναι καλό μηχανάκι, ήρθε στην συνέχεια και η κατανάλωση και έτσι το απέρριψα.
Εάν το συγκεκριμένο μου έκανε "κλίκ" όσο και να έκαιγε θα το έπαιρνα να είσαι σίγουρος.
εμένα μ αρεσε και το παλιο και μ αρέσει και το καινούριο , σε σύγκριση όμως με το tracer700 που οδηγησα κάτι δικό σου και ενα άλλο τεστ ντραιβ,
ακόμα και το παλιο Μανο, ειναι σε άλλο level !!
το tracer 700 περα από τον κινητήρα που φαινόταν νευρικός , και το παιχνιδιάρικο στήσιμο !
στα αλλά με απογοήτευσε , περίμενα γενικότερα καλύτερη ποιότητα κατασκευής από την Yamaha σε μηχανάκι τόσων χιλιάδων ευρώ !
εμένα μ αρεσε και το παλιο και μ αρέσει και το καινούριο , σε σύγκριση όμως με το tracer700 που οδηγησα κάτι δικό σου και ενα άλλο τεστ ντραιβ,
ακόμα και το παλιο Μανο, ειναι σε άλλο level !!
το tracer 700 περα από τον κινητήρα που φαινόταν νευρικός , και το παιχνιδιάρικο στήσιμο !
στα αλλά με απογοήτευσε , περίμενα γενικότερα καλύτερη ποιότητα κατασκευής από την Yamaha σε μηχανάκι τόσων χιλιάδων ευρώ !
Συμφωνω σε ολα....
Και μια προσφατη και πιο συγκεκριμένη κατανάλωση της CR : Η μηχανη εχει 15000χλμ και ειμαι μονοκαβαλος , φουλαρω στη γεφυρα στο Ριο και ερχομαι Αθηνα απο το νεα Εθνικη , τουνελ κλπ.. Ριο Κορινθος ταξιδευω με 130 στα 140 ,δεν μπαινω vtec και Κορινθος Αθηνα δεν ξεπερνω τα 120 λογω κινησης τριημερου . Φουλαρω στην Καλλιθεα με 10,5 λιτρα. Δεν ξερω ακριβως το μηκος της νεας διαδρομης και δεν τσεκαρισα οδομετρο αλλα αν ειναι κατι λιγοτερο απο 200 χλμ τοτε στο συγκεκριμενο ταξιδι η μεση κατανάλωση ηταν 5,3 με 5,4 λιτρα /100χλμ.
Και μια προσφατη και πιο συγκεκριμένη κατανάλωση της CR : Η μηχανη εχει 15000χλμ και ειμαι μονοκαβαλος , φουλαρω στη γεφυρα στο Ριο και ερχομαι Αθηνα απο το νεα Εθνικη , τουνελ κλπ.. Ριο Κορινθος ταξιδευω με 130 στα 140 ,δεν μπαινω vtec και Κορινθος Αθηνα δεν ξεπερνω τα 120 λογω κινησης τριημερου . Φουλαρω στην Καλλιθεα με 10,5 λιτρα. Δεν ξερω ακριβως το μηκος της νεας διαδρομης και δεν τσεκαρισα οδομετρο αλλα αν ειναι κατι λιγοτερο απο 200 χλμ τοτε στο συγκεκριμενο ταξιδι η μεση κατανάλωση ηταν 5,3 με 5,4 λιτρα /100χλμ.
Σωστά τα λες κάπου εκεί καίει και το δικό μου VTEC 2004 vfr , εάν μπεις VTEC και το κρατας στις 8000 πάει γύρω στα 8/100
project.breeze
14/07/2017, 20:06
Hayabusa 2005, καθημερινή μετακίνηση 60κμ στην Αττική οδό με ταχύτητες 120-160 (και αρκετά ανοίγματα με 3η - 4η στα 200+) μου βγάζει 6,2 - 6,5lt/100km
Μετά απο 17000 χλμ και 2,5 χρονια τα μαμισια λάστιχα PIRELLI SCORPION παρεδωσαν το πνεύμα...
Η οδήγηση μου νορμαλ ,χωρις ακραιες επιλογες ,με προτεραιοτητα σε σιγουρια και ασφάλεια , μεχρι τα 150 όποτε προκυπτει .
Κινουμαι σχεδον αποκλειστικα σε ασφαλτο με καθημερινα δρομολόγια των 10 χλμ και συνηθως ενα ετησιο ταξιδι των πεντε εξι χιλιαδων χλμ .
Ευπροσδεκτη καθε καλη συσταση για τα επομενα λαστιχα . Σκεφτομαι τα SCORPION II αλλα δεν αποκλειω και κατι αλλο .
Ευχαριστω προκαταβολικα καθε φιλικη συμβουλη .
Μετά απο 17000 χλμ και 2,5 χρονια τα μαμισια λάστιχα PIRELLI SCORPION παρεδωσαν το πνεύμα...
Η οδήγηση μου νορμαλ ,χωρις ακραιες επιλογες ,με προτεραιοτητα σε σιγουρια και ασφάλεια , μεχρι τα 150 όποτε προκυπτει .
Κινουμαι σχεδον αποκλειστικα σε ασφαλτο με καθημερινα δρομολόγια των 10 χλμ και συνηθως ενα ετησιο ταξιδι των πεντε εξι χιλιαδων χλμ .
Ευπροσδεκτη καθε καλη συσταση για τα επομενα λαστιχα . Σκεφτομαι τα SCORPION II αλλα δεν αποκλειω και κατι αλλο .
Ευχαριστω προκαταβολικα καθε φιλικη συμβουλη .
Με τα μαμά έκανα 17.500χλμ σε 8 μήνες. Έβαλα κατόπιν τα michelin pilot road 4 τα οποία όμως ήταν ελαττωματικά όπως διαπιστώθηκε από τεχνικό της michelin (τρέμολο και ανομοιόμορφο φάγωμα) αλλά λόγω του ότι μου έδινε μόνο μπροστινό για αντικατάσταση τα έβγαλα και έβαλα bridgestone A40 adventure από τα οποία είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Τα michelin λόγω ταξιδιού στο εξωτερικό στην αρχή της τοποθέτησής τους είχαν κάνει ήδη 8.000χλμ. Τη μηχανή την έχω 13 μήνες και έχω ήδη 30.000χλμ!
Να συμπληρώσω επίσης σε σχολιασμούς περί κατανάλωσης ότι η μέση κατανάλωση της μηχανής μου στο σύνολο των 30.000χλμ είναι 5,6l/100km.
stathis78
27/10/2017, 16:44
Με τα μαμά έκανα 17.500χλμ σε 8 μήνες. Έβαλα κατόπιν τα michelin pilot road 4 τα οποία όμως ήταν ελαττωματικά όπως διαπιστώθηκε από τεχνικό της michelin (τρέμολο και ανομοιόμορφο φάγωμα) αλλά λόγω του ότι μου έδινε μόνο μπροστινό για αντικατάσταση τα έβγαλα και έβαλα bridgestone A40 adventure από τα οποία είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Τα michelin λόγω ταξιδιού στο εξωτερικό στην αρχή της τοποθέτησής τους είχαν κάνει ήδη 8.000χλμ. Τη μηχανή την έχω 13 μήνες και έχω ήδη 30.000χλμ!
Να συμπληρώσω επίσης σε σχολιασμούς περί κατανάλωσης ότι η μέση κατανάλωση της μηχανής μου στο σύνολο των 30.000χλμ είναι 5,6l/100km.
Εκτός από τα ταξίδια, η κατανάλωση που αναφέρεις αφορά και οδήγηση σε πόλη ή μένεις επαρχία; Διπλός ή μονός; αφού την έχεις 13 μήνες θα έχεις το μοντέλο του 2015. Μπράβο πολύ καλά :)
Εκτός από τα ταξίδια, η κατανάλωση που αναφέρεις αφορά και οδήγηση σε πόλη ή μένεις επαρχία; Διπλός ή μονός; αφού την έχεις 13 μήνες θα έχεις το μοντέλο του 2015. Μπράβο πολύ καλά :)
το 5,6 κατανάλωση αφορά όπως είπα και παραπάνω το σύνολο των χιλιομέτρων που έχω κάνει δλδ τις 30χιλ μέχρι σήμερα. Και Αθήνα που μένω και επαρχία και εξωτερικό 2καλαβος 3βάλιτσος. Είναι ο μέσος όρος. Η ελάχιστη που έχω δει είναι 4,2 και η μέγιστη 6,7. Αποκλειστικά μέσα στην Αθήνα είμαι στα 5,6-6. Η μηχανή είναι αγορασμένη τον 9/16
Αφού σε ψήνει το μηχανάκι ρε Στάθη, πούλα το cbx και πάρε ένα του 2015 και συ να γουστάρεις( φιλικά Πανάγος).
lleonidas
09/08/2018, 02:37
Έχει πράγματα προς σχολιασμό αυτή η δοκιμή (https://www.motomag.gr/news/dokimes-moto/dokimi-honda-vfr-800-x-crossrunner-2016-2018) . Αρχικά σχολιάζει ως προς την κατανάλωση ότι μπορείς να κινείσαι όλη μέρα μεταξύ 2000-6000 στροφών, τόσο μέσα στην πόλη όσο και στους περιφερειακούς δρόμους με ταχύτητες άνω των 120 χιλιομέτρων και μάλιστα σε αρκετά σβέλτο ρυθμό. Επίσης, η μέση κατανάλωση με τέτοιου είδους οδήγηση είναι τόσο μικρή, που μπορεί να πέσει ακόμα και κάτω από τα 6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Ωστόσο μου έκανε εντύπωση αυτό που γράφεται λίγο πριν το τέλος..Δυστυχώς, η σπορ οδήγηση του Crossrunner συνοδεύεται από μια υψηλή κατανάλωση βενζίνης, καθώς το μακρύ κιβώτιο και η έλλειψη ζωντάνιας μεταξύ 5.500 και 7.000 στροφών, σε αναγκάζουν να κρατάς τον κινητήρα συνεχώς πάνω από αυτή την περιοχή, στέλνοντας την μέση κατανάλωση πάνω από τα 15 λίτρα/100χλμ . .
Αναφερεται βέβαια σε 4κυλινδρο κινητήρα και υψηλό εύρος στροφών αλλά δε θυμάμαι να έχω ξαναδιαβάσει τέτοια επίπεδα κατανάλωσης από δίτροχο αυτής της κατηγορίας.
Thersitis
15/10/2018, 23:18
Παιδιά εχει βάλει κανείς πλαινες βαλίτσες εκτός απο μαμα. Π.χ. της shad? Οι εργοστασιακές έχουν μεγάλη διαφορά με givi ή shad.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.