PDA

View Full Version : 2016 Η χειρότερη ή η καλύτερη χρονιά για αγορά μηχανής (Euro 4)



BlackAdder
29/01/2016, 10:48
Το 2016 είναι ίσως η πιο περίεργη χρονιά για αγορά μοτοσυκλέτας, είτε αυτή είναι καινούρια είτε μεταχειρισμένη.


Θα προσέξατε ίσως ότι τα τελευταία χρόνια οι εταιρίες παρουσιάζουν κυρίως αισθητικές βελτιώσεις στα ήδη υπάρχοντα μοντέλα τους, σε σημείο να υπάρχουν μοτοσυκλέτες που στην ουσία βρίσκονται στην αγορά σχεδόν 10 χρόνια.


Αυτό συνέβη καθώς η κρίση που ξεκίνησε το 2008 μείωσε αισθητά την αγορά μοτοσυκλέτας με αποτέλεσμα να πωλούνται λιγότερα κομμάτια και να αργεί να αποσβεσθεί το κόστος εξέλιξης τους, αλλά και λόγω της επερχόμενης εφαρμογής των μέτρων EURO 4 το 2016/17 και ίσως και της εφαρμογής του EURO 5 το 2020.


Μια εταιρία χρειάζεται μια 5ετία περίπου για να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο.


Με το που ξεκίνησε η κρίση διαπίστωσαν ότι βραχυχρόνια τουλάχιστον θα ήταν καλύτερο τα σχέδια για νέα μοντέλα να μπουν στο ράφι και να προχωρήσουν σε αισθητικές και εύκολες αλλαγές στα ήδη υπάρχοντα για να τα φρεσκάρουν και να τονώσουν -εκ του ασφαλούς- τις πωλήσεις τους.


Η ψήφιση για την εφαρμογή των μέτρων EURO 4 που ήλθε λίγο μετά έδινε ένα περιθώριο μέχρι το 2016 για την παραγωγή των μοντέλων που δεν ικανοποιούσαν τους περιορισμούς, και να μη γελιόμαστε πρόκειται για τα περισσότερα.


Τι σημαίνει όμως EURO 4;


Οι κανόνες εξαρτιόνται από την απόδοση κάθε μοντέλου αλλά σε γενικές γραμμές οι εκπομπές καυσαερίων θα πρέπει να μειωθούν περίπου στο μισό, και να μένουν έτσι για τουλάχιστον 20.000χιλ. Επίσης το ABS γίνεται υποχρεωτικό για όλα τα μοντέλα από 125cc και πάνω.


Ο περιορισμός από σχετικά με το ABS έχει ξεκινήσει ήδη να ισχύει πράγμα που σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να βγάλει πινακίδες όχημα άνω των 125cc που δεν έχει ABS.


Το πρόβλημα με το στόκ που υπήρχε λύθηκε με την ταξινόμηση τους το Δεκέμβρη του 2015 (αν δει κάποιος τα νούμερα θα παρατηρήσει μεγάλη αύξηση ταξινομήσεων σε έναν από τους χειρότερους από πλευράς πωλήσεων μήνες).


Αυτό σημαίνει ότι τα μοντέλα που βγαίνουν από τα εργοστάσια από 1/1/2016 και προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά είναι όλα EURO 4 και πολλά είναι μοντέλα που δεν έχουν ακόμη παρουσιαστεί.


Δεν έχουν παρουσιαστεί ακόμη γιατί υπάρχει μεγάλο στοκ μοντέλων EURO 3 τα οποία έχουν ήδη ταξινομηθεί, και αν ανακοινωθούν τα νέα μοντέλα θα χάσουν μέρος της αξίας τους.


(Για τους περιορισμούς εκτός του ABS δόθηκε μια περίοδος χάριτος έως τις 1/1/2017 αλλά δύσκολα μια εταιρία θα παράξει εντός του 2016 κομμάτια που δεν θα μπορούν να ταξινομηθούν από 1/1/2017 και μετά.)


Για πόσο όμως μπορεί να γίνει αυτό; Προσωπικά δεν δίνω πάνω από 4-5 μήνες.


Είναι θέμα χρόνου να κάνει η πρώτη εταιρία την αρχή και από το καλοκαίρι και μετά αναμένεται καταιγισμός νέων μοντέλων.


Και λέω καινούρια μοντέλα και όχι απλά face lift με προσθήκη ABS, γιατί για να πιάσει κάποιο μοντέλο EURO 3 τα όρια του EURO 4 χρειάζεται ριζικές αλλαγές όχι μόνο στον κινητήρα αλλά και στο υπόλοιπο σύνολο.


Μετά τη σύντομη αυτή εισαγωγή, στο διαταύτα:


Αξίζει να αγοράσει κάποιος τώρα;


Άποψη μου ΟΧΙ (εκτός και αν πρόκειται φυσικά για EURO 4 μοντέλο).


Αν ψάχνει για καινούριο, σε περίπου ένα εξάμηνο θα υπάρξουν νέα μοντέλα.


Αν ψάχνει για καινούριο χωρίς να τον νοιάζει το EURO 4 υπάρχουν αρκετά στοκαρισμένα EURO 3 με πινακίδες τα οποία θα βγούν σε καλές προσφορές για να φύγουν.


Αν ψάχνει για μεταχειρισμένο, οι τιμές θα αλλάξουν καθώς σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πάνε τα περισσότερα μοντέλα μια γενιά πίσω.

CIRUS
29/01/2016, 11:56
Ερώτηση, τα καινούργια που θα είναι EURO 4 θα χάσουν δύναμη στους κινητήρες τους για να μπορέσουν να πιάσουν τα νέα αυστηρότερα στάνταρ? και μιλάω πιο πολύ για τα μικρά κυβικά γιατί τα μεγάλα βγάζουν τόσα άλογα που κλαιν μαιν και να χάσουν μερικά.

Αν χάσουν μέρος της δύναμης τους πάντως για μεταχειρισμένο θα προτιμάει κάποιος να πάρει ενα EURO 3 και να είναι ποιο δυνατό ή έτσι νομίζω εγώ τελωσπάντων.:D

Cpt. Haddock
29/01/2016, 12:02
Blitzer alert :uplate:

BlackAdder
29/01/2016, 12:46
Ερώτηση, τα καινούργια που θα είναι EURO 4 θα χάσουν δύναμη στους κινητήρες τους για να μπορέσουν να πιάσουν τα νέα αυστηρότερα στάνταρ? και μιλάω πιο πολύ για τα μικρά κυβικά γιατί τα μεγάλα βγάζουν τόσα άλογα που κλαιν μαιν και να χάσουν μερικά.

Αν χάσουν μέρος της δύναμης τους πάντως για μεταχειρισμένο θα προτιμάει κάποιος να πάρει ενα EURO 3 και να είναι ποιο δυνατό ή έτσι νομίζω εγώ τελωσπάντων.:D

Εξαρτάται από το με τι θα ξεκινήσει η κάθε εταιρία.
Αν απλά εξελίξει έναν ήδη υπάρχον κινητήρα δύσκολα θα γλιτώσει τη μείωση της ισχύως.
Αν έχει ήδη έτοιμο κάποιον νέο τότε παίζει με τις αποφάσεις της.
Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι θα έχουμε μείωση ιπποδυνάμεων με διαφορετικά στησίματα ώστε να αποδίδουν καλύτερα σε χαμηλές και μεσαίες στροφές και εμφαση στην οικονομια καυσίμου.

Το θέμα είναι ότι EURO 4 δεν είναι μόνο οι ρύποι ή το ABS, αρκετά μοντέλα θα πρέπει να επανασχεδιαστούν, που σημαίνει ότι μπορεί να διορθωθούν και μειονεκτήματα που είχαν τα προηγούμενα.
Ας μη ξεχνάμε ότι πρέπει να βγουν μοντέλα που θα αντέξουν μέχρι το 2020 που θα έλθει το EURO 5 δηλαδή άλλα 4-5 χρόνια.
Αν μιλάμε για μηχανάκι που έχει σχεδιαστικά 10 χρόνια στη πλάτη, πως θα το τραβήξουν άλλα 5;

Η αγορά καινούριου ή μεταχειρισμένου θα αποφασίζεται ανά περίπτωση (παλιό - καινούριο) και όχι μόνο με γνώμονα την ιπποδύναμη.

gior-gos
29/01/2016, 13:48
Για ποιο λογο ομως καποιος που θελει να αγορασει τωρα καινουργιο μηχανακι να περιμενει το euro 4;

amyroukai
29/01/2016, 13:53
Για ποιο λογο ομως καποιος που θελει να αγορασει τωρα καινουργιο μηχανακι να περιμενει το euro 4;

Γιατί σε πολλές μοτοσικλέτες αυτό θα σημάνει αλλαγή μοντέλου.
πχ, η καλοπουλημένη R1200GS και τα 1190 βγήκαν το 2013 με euro3, λες να μην ανανεωθούν φέτος, για να πωλούνται από φθινόπωρο/νέο έτος με τις νέες προδιαγραφές και ένα λιφτ στα πλαστικά μετά 4 χρόνια στην αγορά;

Το αυτό ισχύει για πολλά ακόμα μοντέλα, αυτό θέλει να πει ο ποιητής (μάλλον).

gior-gos
29/01/2016, 14:57
Γιατί σε πολλές μοτοσικλέτες αυτό θα σημάνει αλλαγή μοντέλου.
πχ, η καλοπουλημένη R1200GS και τα 1190 βγήκαν το 2013 με euro3, λες να μην ανανεωθούν φέτος, για να πωλούνται από φθινόπωρο/νέο έτος με τις νέες προδιαγραφές και ένα λιφτ στα πλαστικά μετά 4 χρόνια στην αγορά;

Το αυτό ισχύει για πολλά ακόμα μοντέλα, αυτό θέλει να πει ο ποιητής (μάλλον).

Ουσιαστικα δηλαδη ο λογος αναμονης ειναι

η ανανεωση που θα ερθει μαζι με το euro 4 (αισθητικες και άλλες μικροβελτιωσεις);

ή

το καθαυτο euro 4 (μειωμενοι ρυποι, abs κτλ);

Το να περιμενει καποιος την ανανεωση του μοντελου (που τις περισσοτερες φορες δεν συνοδευεται με ανοδο της κλιμακας euro), οκ.

Γιατι ομως να περιμενει καποιος να παρει το euro 4 ενώ μπορει να παρει άμεσα ενα euro 3; Για να ειναι πιο οικολογικος; (δεν ξερω, ρωταω) :).

amyroukai
29/01/2016, 15:16
Απαξίωση ταχύτερη του "κανονικού" για το μηχανάκι που αγόρασες φέτος, τόσο λόγω αισθητικής όσο και μηχανολογικής ερχόμενης αναβάθμισης.

Μανολης67
29/01/2016, 15:24
Ενα καλό η κακό (αναλόγως αν πουλάς η αγοράζεις) νομίζω θα είναι η κάθετη τιμή πώλησης μεταχειρισμένων, αν ολα τα μηχανάκια εισάγονται με ΑΒS, λογικά τα μεταχειρισμένα και στοκ ( χωρίς ABS) θα τα δίνουν με το κιλό.

Amurakai Απαξίωση ταχύτερη του "κανονικού" για το μηχανάκι που αγόρασες φέτος, τόσο λόγω αισθητικής όσο και μηχανολογικής ερχόμενης αναβάθμισης.

με προλαβες στο φτερό

stefanos
29/01/2016, 18:23
Ενα καλό η κακό (αναλόγως αν πουλάς η αγοράζεις) νομίζω θα είναι η κάθετη τιμή πώλησης μεταχειρισμένων, αν ολα τα μηχανάκια εισάγονται με ΑΒS, λογικά τα μεταχειρισμένα και στοκ ( χωρίς ABS) θα τα δίνουν με το κιλό.

Amurakai Απαξίωση ταχύτερη του "κανονικού" για το μηχανάκι που αγόρασες φέτος, τόσο λόγω αισθητικής όσο και μηχανολογικής ερχόμενης αναβάθμισης.

με προλαβες στο φτερό

Αυτοί που δεν θα έχουν τα επιπλέον χρήματα για το υποχρεωτικό abs δεν θα στραφούν σε μεταχειρισμένο?
Γιατί το ABS είναι μεγάλο ποσοστό στο κόστος του 125.
Από την άλλη σε όλο το κόσμο κυκλοφορούν XR650 KLR650 DR 650 (νομίζω) τα οποία δεν έρχονται στην Ευρώπη λόγω ρύπων, και τα εργοστάσια φυσικά δεν ασχολούνται
απλά με την κατηγορία στην Ευρώπη το οποίο μου στερεί φτηνές επιλογές.
Και βέβαια το "αναβάθμιση" που θα φέρει το EURO4 σηκώνει πολύ συζήτηση.

Μανολης67
29/01/2016, 19:34
Στην Κίνα Ινδία κτλ κυκλοφορούν μηχανάκια, που ρυπαίνουν πιο πολύ από το ΤΑΧΙ του κυρ Μητσου,
από την αλλη πλευρά του Ατλαντικού φίλος μου Ναυτικός έφερε από Αμερική το 1990 (!!!) ZΧR 750 με ...καταλύτη.
Τωρα εφ όσον ζούμε στας Ευρώπας, θα τα υποστούμε και αυτά,
Οι πιτσιρικάδες όντως των ήπιαν, λόγω αυξησης τιμών.
Τωρα δηλαδή θα δούμε και .........παπάκι με ABS??

amyroukai
29/01/2016, 20:07
Πόσα παπιά είναι πάνω από 125cc ρε παιδιά...; Το κρύφτον μόνο; Ε δεν θα χάσει η βενετιά βελόνι κιόλας αν σταματήσει η εισαγωγή.

Πιο σημαντικό είναι για τα σκούτερ, εκεί θα γίνει ένας πανικούλης με τσάινα και ταιβάν. Αλλά και στις βέσπες που τώρα έχει μόνο μία... Από τιμές, πόσο στο καλό παραπάνω να πάνε; Το βλέπω ότι επιτέλους το ABS θα σταματήσει να κοστολογείται όσο ένα παπί (από το lidl). Και πίκρα θα είναι για κάτι ουράλ, κάτι ρόγιαλ ένφιλντ κλπ που αναγκαστικά θα σταματήσουν (αλλά σιγά τον όγκο πωλήσεων που κάνουν).

Μανολης67
29/01/2016, 20:31
Ολα αυτά γίνονται για να χτυπήσουν εισαγόμενα παπιο σκουτερ και (μεγαλυτερα μηχανάκια) απο Κίνα Ταιβαν...............γιατί αν το περάσουν με δασμούς, αυτομάτως υπάρχουν αντίποινα.

amyroukai
29/01/2016, 20:34
Στα χνάρια των αμερικανών που είχαν ειδικές διατάξεις για φλας, προφυλακτήρες, φανάρια, ανακλαστικά...

Δεν είναι κατ' ανάγκην κακό.

stefanos
29/01/2016, 21:44
Πόσα παπιά είναι πάνω από 125cc ρε παιδιά...; Το κρύφτον μόνο; Ε δεν θα χάσει η βενετιά βελόνι κιόλας αν σταματήσει η εισαγωγή.

Πιο σημαντικό είναι για τα σκούτερ, εκεί θα γίνει ένας πανικούλης με τσάινα και ταιβάν. Αλλά και στις βέσπες που τώρα έχει μόνο μία... Από τιμές, πόσο στο καλό παραπάνω να πάνε; Το βλέπω ότι επιτέλους το ABS θα σταματήσει να κοστολογείται όσο ένα παπί (από το lidl). Και πίκρα θα είναι για κάτι ουράλ, κάτι ρόγιαλ ένφιλντ κλπ που αναγκαστικά θα σταματήσουν (αλλά σιγά τον όγκο πωλήσεων που κάνουν).

Δεν θυμάμαι πόσο πλήρωσα το ABS στο σκουτεράκι μου αλλά τώρα η honda στο 300 το κοστολογεί γύρω στα 800 (μετά απο τόσα χρόνια παραγωγής-απόσβεσης).Πόσα μοντέλα της piaggio της sym της kymco θα φύγουν απο την γκάμα της? Ολα τα φτηνά χωρίς abs βάλε και κάποια με παλαιότερους και φτηνότερους κινητήρες που δεν θα περνάνε καυσαέρια.
Σε ένα τέτοιο περιβάλλον μόνο ακριβών μοντέλων γιατί κάποιος να κατεβάσει τιμή εφόσον δεν υπάρχει φτηνός ανταγωνισμός?
Τα μονοκύλινδρα 600 θα χαθούν λόγω καυσαερίων και την θέση τους θα πάρουν δικύλινδρα ακριβότερα και βαρύτερα...
Χάλια.

amyroukai
29/01/2016, 22:49
Αυτό που γράφεις, γραφόταν και προ έλευσης καταλυτών γενικώς.
Και τελικά όλα μιά χαρά...

Αυτό θα γίνει και με τα μηχανάκια. Δεν νομίζω να είναι ηλίθιοι από τις εταιρίες και να χάσουν τις πολλές μικρές πωλήσεις, περιμένοντας τις λίγες ακριβές.

Όσο για τα μονοκύλινδρα 600 (τα... ΧΤ; ) ας πάνε στο καλό (γιατί πρακτικά δεν υπάρχουν πιά έτσι και αλλιώς) και ας ακολουθήσουν το παράδειγμα της ΚΤΜ που ανανέωσε το 690 σε Euro4 με πιο πολλά άλογα, με μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις, με καλύτερους αντικραδασμικούς...

Και αν είναι να αλλαχτεί το ΧΤ660 με ένα δικύλινδρο με το μοτέρ του ΜΤ07, που έχει το ίδιο βάρος, θα κλάψει κανείς; Δεν νομίζω.

Για τις εκπομπές καυσαερίων δεν καίγομαι ιδιαίτερα (καλοδεχούμενοι οι λιγότεροι ρύποι) αλλά το ABS και τα διάφορα άλλα ηλεκτρονικά δεν είναι διόλου άσχημα, αν είναι λίγο καλοφτιαγμένα.

DrEvil
29/01/2016, 23:23
Αυτό που γράφεις, γραφόταν και προ έλευσης καταλυτών γενικώς.
Και τελικά όλα μιά χαρά...

οχι ακριβως.
αναφερθηκε προτερα.
Κατι διαμαντια σαν τα XR, KLR χαθηκανε, μια χαρα δεν το λες.

Ichigo
30/01/2016, 00:47
Καλά κάποτε υπήρχαν και κάτι αλφάρες κόμματοι που εσηκωνΟσαντΟ στις 3 ρόδες στα στροφιλίκια. Όπως και Bold Orια και κάτι γαμηστερά CBX 6κύλινδρα και Ducatiα των 70s με design και ήχο που μέχρι σήμερα παραμιλάμε ακόμα. Ωραία εργαλεία που όλοι τα αναπωλούμε και θα συνεχίσουμε να τα θαυμάζουμε αλλά η τεχνολογία προχωράει και δεν περιμένει. :wave2:

Οπότε και περισσότερα τράξια και αππλικέισΟ θα δούμε μη σας πω ότι στις προδιαγραφές EURO6 τα μηχανάκια θα παρκάρουν και μόνα τους και θα γουστάρουμε κιόλας :p

DrEvil
30/01/2016, 00:50
Αλφαρες (κι οχι μονο) που το κανουν αυτο, ακομα εχει.
XR στο "πολιτισμενο" ευρωπη, τσου

Εντιτ: Μεχρι και Φιεστα συγχρονα και πληρουντα τα παντα εχει.

Ichigo
30/01/2016, 00:59
Αλφαρες (κι οχι μονο) που το κανουν αυτο, ακομα εχει.
XR στο "πολιτισμενο" ευρωπη, τσου

Εντιτ: Μεχρι και Φιεστα συγχρονα και πληρουντα τα παντα εχει.

Ρε μανία με το XR! κοίτα πρόβλημα που βρήκε :lol: (το 650ρι ήταν φοβερό εργαλείο μ αρεσε πολύ)

εγώ πάντως στον μπέβερλη πχ πλέον έχω καλομάθει με το ABS και το antispin και μ έχουν σώσει αρκετές φορές ;)
Δε θα με χάλαγε να τα είχα αυτά και σε μεγάλες μηχανές (η Aprilia έχει πλέον επίσης στα νεα caponord)

edit:

Και κάτι που πέρασε λίγο στα ψιλά γράμματα:


http://europa.eu/rapid/press-release_IP-12-1348_en.htm

4) Improving vehicle construction requirements, including the introduction of requirements regarding on-board diagnostics for the vehicle's effective and efficient repair as well as making access to repair and maintenance information available to independent repair shops. Anti-tampering requirements will also be introduced but will only apply to manufacturers of new types of light vehicles and to new vehicles with maximum speed or power limits. Their aim is to prevent modifications which would adversely affect environmental protection or functional safety. As these measures will not apply to current light vehicle owners they will not, for example, prevent motorcycle owners from modifying or customising their own vehicles.

basilis_k6
30/01/2016, 01:32
θα πήξουμε στο κακό abs. Μακάρι να κάνω λάθος αλλα μηχανάκι με 2500ευρω δεν πιστευω πως θα φρεναρει σωστα. Οι εταιρίες έχουν ηδη προετοιμαστει και τα μοντελα που παρουσιαστηκαν το 2015 προφανως ειναι έτοιμα να περάσουν ε4 με αλλο εγκεφαλο η εξατμισεις. Ελπίζω στα μηχανάκια που θα πονέσουν (ιπποδυναμη) απο τις αλλαγές αυτές να βγαίνει και το κατάλληλο racing kit του τύπου: βγάλτε αυτο το μαντζαφλαρι που κόβει τον αέρα, περάστε αυτο το πρόγραμμα στον εγκεφαλο και τέτοια.

αν ειναι καλή η κακή χρονιά θα φανεί κυριως απο τα μοντέλα που θα δούμε.

toyar
30/01/2016, 06:46
αν συμφωνα με τα παραπανω ειμαστε σε ενα μεταιχμιο μεταξυ νεων και παλιων μοντελων καλυτερα να επιλεξει κανεις το παλιο το δοκιμασμενο το στρωμενο το made in japan που του αρεσει
αλλιως θα αναγκαστει να παρει γιαπωνεζικο ταυλανδης με παιδικες ασθενειες
αν προκειται για ευρωπαικο οποτε και οτι και να παρει..................:cry:

stefanos
30/01/2016, 08:21
Αυτό που γράφεις, γραφόταν και προ έλευσης καταλυτών γενικώς.
Και τελικά όλα μιά χαρά...

Αυτό θα γίνει και με τα μηχανάκια. Δεν νομίζω να είναι ηλίθιοι από τις εταιρίες και να χάσουν τις πολλές μικρές πωλήσεις, περιμένοντας τις λίγες ακριβές.

Όσο για τα μονοκύλινδρα 600 (τα... ΧΤ; ) ας πάνε στο καλό (γιατί πρακτικά δεν υπάρχουν πιά έτσι και αλλιώς) και ας ακολουθήσουν το παράδειγμα της ΚΤΜ που ανανέωσε το 690 σε Euro4 με πιο πολλά άλογα, με μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις, με καλύτερους αντικραδασμικούς...

Και αν είναι να αλλαχτεί το ΧΤ660 με ένα δικύλινδρο με το μοτέρ του ΜΤ07, που έχει το ίδιο βάρος, θα κλάψει κανείς; Δεν νομίζω.

Για τις εκπομπές καυσαερίων δεν καίγομαι ιδιαίτερα (καλοδεχούμενοι οι λιγότεροι ρύποι) αλλά το ABS και τα διάφορα άλλα ηλεκτρονικά δεν είναι διόλου άσχημα, αν είναι λίγο καλοφτιαγμένα.

Ναι αλλά με τα λεφτά που έκανε το XT 600, καλά να ναι εκεί που είναι, τώρα παίρνεις σκούτερ με abs ψεκασμό και καταλύτες.
Και φυσικά καλά όλα, αλλά ο Αυστραλός και ο Αμερικάνος αγοράζει dr650 και klr650 με 6500 δολάρια κούτα.;) χωρίς καταλύτη και abs βέβαια.

amyroukai
30/01/2016, 08:41
Ναι αλλά ο αμερικανός δεν αγόρασε ποτέ άφρικα, ας πούμε, τώρα θα την δει πρώτη φορά. Και γενικά αγοράζει "τσάμπα" σε σχέση με εμάς ότι εισάγεται εκεί.

Και περιέργως πως, πλην καλιφόρνιας, έχεις δίκιο για τα παλιά 650άρια που πωλούνται εκεί ακόμα και έχουν φανατικό τρου αντβέντσουρ κοινό. 'Εστω και αν τα έφερναν εδώ, πιστεύεις ότι θα είχαν πωλήσεις;

spyrakos35
30/01/2016, 09:35
Και περιέργως πως, πλην καλιφόρνιας, έχεις δίκιο για τα παλιά 650άρια που πωλούνται εκεί ακόμα και έχουν φανατικό τρου αντβέντσουρ κοινό. 'Εστω και αν τα έφερναν εδώ, πιστεύεις ότι θα είχαν πωλήσεις;

μα καλά δεν είμαστε τρου αντβέντσουρ???????????.... :winka:

με μπερδεύεις λιποζάνη μου.... :dizzy:

:sun:

amyroukai
30/01/2016, 09:44
μα καλά δεν είμαστε τρου αντβέντσουρ???????????.... :winka:

με μπερδεύεις λιποζάνη μου.... :dizzy:

:sun:

Εμ... Τι να σου πω παλικάριμ. Προσφάτως παρακολούθησα μικρής έκτασης επεισόδιο στο φουμπου. Ο Φρόντο είχε ψωνίσει μιά GS τριπλ βλάξ με όλο το χαμηλό πακέτο για να την πατάει. Μετά ανακάλυψε ότι πατάει και την ADV με όλο το χαμηλό πακέτο. Γυρίζει πίσω την "απλή" και παίρνει την "τρου", η απλή βγαίνει μετάχειρη με 950χλμ στο κοντέρ... Και επειδή κάποιος έκραξε, βγήκε ο Φρόντο να απαντήσει, εννοείται όλο κεφαλαία. Δικαίωμα στο όνειρο ρέι.

Έχουμε τους αληθινά περιπετειώδεις αναβάτες που τα 650 που προαναφέρθηκαν δεν θα καταδέχονταν να τα κατουρήσουν για να τα σβήσουν αν καίγονταν. Και οι υπεύθυνοι πωλήσεων το ξέρουν και πράττουν αναλόγως. Don't cry for 80's technology, the truth is it's just a fashion. Θα περάσουν και οι χίψτερς...

stefanos
30/01/2016, 10:05
Ναι αλλά ο αμερικανός δεν αγόρασε ποτέ άφρικα, ας πούμε, τώρα θα την δει πρώτη φορά. Και γενικά αγοράζει "τσάμπα" σε σχέση με εμάς ότι εισάγεται εκεί.

Και περιέργως πως, πλην καλιφόρνιας, έχεις δίκιο για τα παλιά 650άρια που πωλούνται εκεί ακόμα και έχουν φανατικό τρου αντβέντσουρ κοινό. 'Εστω και αν τα έφερναν εδώ, πιστεύεις ότι θα είχαν πωλήσεις;

Για την χρήση που κάνω, σπίτι δουλειά βολτούλες εντός πόλης, και για την χρήση που δεν μπορώ πλέον να κάνω, ταξιδάκια εντός, βουνάκια ,νησάκια καλοκαίρι, μονός διπλός...
και αν σκεφτείς ότι έδωσα 5+ για το sh που θα πεθάνει νωρίτερα από οποιοδήποτε old fashion μονοκύλινδρο 600 έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις συντήρησης
και περισσότερες πιθανότητες βλάβης λόγω abs και ψεκασμού...
και δεδομένου ότι στην ηλικία μου δεν συχνάζω σε πλατείες δεν με πειράζουν οι κραδασμοί δεν ξέρω τι να κάνω 70 άλογα (ή δεν προτίθεμαι να τα πληρώσω)...
Θα το έπαιρνα πάρα πολύ εύκολα.
Εντάξει είναι και που τα γουστάρω κιόλας τα άτιμα τα μονοκύλινδρα.:)

Μανολης67
30/01/2016, 14:54
amyroukai
.
Όσο για τα μονοκύλινδρα 600 (τα... ΧΤ; ) ας πάνε στο καλό (γιατί πρακτικά δεν υπάρχουν πιά έτσι και αλλιώς) και ας ακολουθήσουν το παράδειγμα της ΚΤΜ που ανανέωσε το 690 σε Euro4 με πιο πολλά άλογα, με μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις, με καλύτερους αντικραδασμικούς...

Και αν είναι να αλλαχτεί το ΧΤ660 με ένα δικύλινδρο με το μοτέρ του ΜΤ07, που έχει το ίδιο βάρος, θα κλάψει κανείς; Δεν νομίζω.

Αμα οδηγήσω και 2κυλινδρο ΧΤ χωρίς κραδασμούς και με ABS εχω κλείσει σαν οδηγός.

lykourgi
30/01/2016, 15:45
Για την χρήση που κάνω, σπίτι δουλειά βολτούλες εντός πόλης, και για την χρήση που δεν μπορώ πλέον να κάνω, ταξιδάκια εντός, βουνάκια ,νησάκια καλοκαίρι, μονός διπλός...
και αν σκεφτείς ότι έδωσα 5+ για το sh που θα πεθάνει νωρίτερα από οποιοδήποτε old fashion μονοκύλινδρο 600 έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις συντήρησης
και περισσότερες πιθανότητες βλάβης λόγω abs και ψεκασμού...
και δεδομένου ότι στην ηλικία μου δεν συχνάζω σε πλατείες δεν με πειράζουν οι κραδασμοί δεν ξέρω τι να κάνω 70 άλογα (ή δεν προτίθεμαι να τα πληρώσω)...
Θα το έπαιρνα πάρα πολύ εύκολα.
Εντάξει είναι και που τα γουστάρω κιόλας τα άτιμα τα μονοκύλινδρα.:)

Τα είπες ωραία.


Αμα οδηγήσω και 2κυλινδρο ΧΤ χωρίς κραδασμούς και με ABS εχω κλείσει σαν οδηγός.

Έτσι. :lol:

Μανολης67
30/01/2016, 20:27
Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos
Για την χρήση που κάνω, σπίτι δουλειά βολτούλες εντός πόλης, και για την χρήση που δεν μπορώ πλέον να κάνω, ταξιδάκια εντός, βουνάκια ,νησάκια καλοκαίρι, μονός διπλός...
και αν σκεφτείς ότι έδωσα 5+ για το sh που θα πεθάνει νωρίτερα από οποιοδήποτε old fashion μονοκύλινδρο 600 έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις συντήρησης
και περισσότερες πιθανότητες βλάβης λόγω abs και ψεκασμού...
και δεδομένου ότι στην ηλικία μου δεν συχνάζω σε πλατείες δεν με πειράζουν οι κραδασμοί δεν ξέρω τι να κάνω 70 άλογα (ή δεν προτίθεμαι να τα πληρώσω)...


αδελφή ψυχή, (χωρίς παρεξήγηση).

el-Gatto
31/01/2016, 14:44
Ναι αλλά ο αμερικανός δεν αγόρασε ποτέ άφρικα, ας πούμε, τώρα θα την δει πρώτη φορά. Και γενικά αγοράζει "τσάμπα" σε σχέση με εμάς ότι εισάγεται εκεί.

Και περιέργως πως, πλην καλιφόρνιας, έχεις δίκιο για τα παλιά 650άρια που πωλούνται εκεί ακόμα και έχουν φανατικό τρου αντβέντσουρ κοινό. 'Εστω και αν τα έφερναν εδώ, πιστεύεις ότι θα είχαν πωλήσεις;
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φίλε.
Υπάρχουν πάρα πολλοί κατασταλαγμένοι μοτ/τες πλέον ,των οποίων η εμπειρία ,σε συνδιασμό με την οικονομική κατάσταση ,δημιουργούν μιά ευνοϊκότατη συγκυρία ,η οποία συγκλίνει πρός την απόκτηση μιάς ,χαμηλής αρχικής τιμής ,απλής μηχανολογικής κατασκευής ,και εύκολης κ οικονομικής συντήρησης μοτοσυκλέτας. :)

"Ούκ έν τώ πολλώ τό Εύ !!!" ;)

Αλλά εσύ που να τα ξέρεις αυτά...;
Αφού το αξίωμά σου είναι: "Μοτοσυκλέτα χωρίς τουλάχιστον 4 κυλίνδρους ,ΔΕΝ είναι μοτοσυκλέτα." :p

:lol:

amyroukai
31/01/2016, 17:24
Ααααα η αλήθεια να λέγεται.
Εξαιρετική παρέα ο Πήγασος, αλήθεια, αλλά ακούω τετρακύλινδρες να περνάνε και αγαλλιάζει το αυτί... :)


Εγω δεν πιστεύω ότι θα είχαν εμπορική πορεία. Στα 6-7 χιλιάρικα που θα έφταναν, δύσκολο.

amyroukai
31/01/2016, 20:39
Και δια του λόγου το αληθές...

Να δούμε τι θα πουλήσει τούτο.


http://www.mototriti.gr/mobile/data/news/preview_news/DOKIMH-SWM-RS-650-R_107747.asp

Μανολης67
31/01/2016, 20:45
Και δια του λόγου το αληθές...

Να δούμε τι θα πουλήσει τούτο.


http://www.mototriti.gr/mobile/data/news/preview_news/DOKIMH-SWM-RS-650-R_107747.asp

Καλό φαίνεται, ελαφρύ και ποιοτικές αναρτήσεις. δεν ξέρω τι παίζει με 915 χιλ ύψος σέλας

amyroukai
31/01/2016, 21:14
Καλό φαίνεται, ελαφρύ και ποιοτικές αναρτήσεις. δεν ξέρω τι παίζει με 915 χιλ ύψος σέλας

Μπες στο site της εταιρίας. Έχει ένα adventure μουρλια και δεν αστειεύομαι. 159 κιλά, 19 λίτρα, κάγκελα, βαλίτσες κλπ. Περφεκτ.

DAYMAN
01/02/2016, 07:52
Και δια του λόγου το αληθές...

Να δούμε τι θα πουλήσει τούτο.


http://www.mototriti.gr/mobile/data/news/preview_news/DOKIMH-SWM-RS-650-R_107747.asp

αν εχουν διορθωσει τα μικροπροβληματακια του ψεκασμου που ταλαιπωρησε τα Huski πιστευω οτι η τιμουλα και το οτι υπαρχει δικτυο σοβαρο ως στιγμης,θα παει καλα.

BlackAdder
01/02/2016, 14:28
Αρχίσανε τα όργανα....

6 νέα μοντέλα η MV...

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Eksi-nees-MV-Agusta-to-2016_108073.asp

peterTHErider
01/02/2016, 14:44
Αρχίσανε τα όργανα....

6 νέα μοντέλα η MV...

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Eksi-nees-MV-Agusta-to-2016_108073.asp

καπου ειχα διαβασει πως μεχρι το 17 η καβα εχει σκοπο να παρουσιασει12-14 ολοκαινουργια μηχανακια...οποτε περιεμενουμε πολλα...

basilis_k6
03/02/2016, 13:55
καπου ειχα διαβασει πως μεχρι το 17 η καβα εχει σκοπο να παρουσιασει12-14 ολοκαινουργια μηχανακια...οποτε περιεμενουμε πολλα...

τοσα δεν εχει βγαλει απο τοτε που ανοιξε...

spyrakos35
03/02/2016, 14:04
τοσα δεν εχει βγαλει απο τοτε που ανοιξε...

Αουτς

:lol:

BlackAdder
03/02/2016, 14:10
καπου ειχα διαβασει πως μεχρι το 17 η καβα εχει σκοπο να παρουσιασει12-14 ολοκαινουργια μηχανακια...οποτε περιεμενουμε πολλα...

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Dwdeka-nea-Kawasaki-mexri-to-2017_107602.asp

basilis_k6
03/02/2016, 15:04
ηλεκτρικα....

μακαρι αλλα η εξελιξη στα ηλεκτρικα, κυριως επειδη οι ιαπωνες ακομα δεν ασχολουνται, παει πολύ αργα...Τεννεσυ καταντησε