View Full Version : Service 50.000χλμ Fazer
Μολις μπηκε η μικρη μου για σερβις των 50.000
Μεσα σε αυτα που θα γινουν μου ειπε κατι για γρασαρισματα μπροστινου συστηματος και οτι θελει αλλαγη λαδιων στο πιρουνι μπροστα.... δεν εχει καποια φθορα η αναρτηση και στη λειτουργικοτητα της πρεπει οπωσδηποτε να γινει αυτο?
Sorry ειμαι λιγο ασχετος
amyroukai
03/02/2016, 12:41
Ε δεν θα ήταν κακό. Θα διαβάζει πολύ καλύτερα τον δρόμο μετά.
Ε δεν θα ήταν κακό. Θα διαβάζει πολύ καλύτερα τον δρόμο μετά.
Α ωραια.... θα χαμηλωσω και ενα ποντο μπροστα μαζι με ολο το πακετο... ελπιζω να την καταλαβω τη βελτιωση :)
spyrakos35
03/02/2016, 14:05
Α ωραια.... θα χαμηλωσω και ενα ποντο μπροστα μαζι με ολο το πακετο... ελπιζω να την καταλαβω τη βελτιωση :)
Τι ακριβως βελτιωση περιμενεις με -1 ποντο;
RizlaPlusPlus
03/02/2016, 14:38
Τι ακριβως βελτιωση περιμενεις με -1 ποντο;
Κοιτα: Συμφωνα με διαφορα μεηλ που σκανε στο mailbox μου, ο +1 ποντος κοστιζει παρα πολυ. Οποτε μαλλον ο -1 ποντος θα του βγαλει τα λεφτα για τις διακοπες του...
:rotflmao:
Κοιτα: Συμφωνα με διαφορα μεηλ που σκανε στο mailbox μου, ο +1 ποντος κοστιζει παρα πολυ. Οποτε μαλλον ο -1 ποντος θα του βγαλει τα λεφτα για τις διακοπες του...
:rotflmao:
Ναι φυσικα.... προτιμησα τη Βουδαπεστη απο το να δωσω λεφτα για ελατηρια και πισω αναρτηση. ;) Τωρα εσυ τι ακριβως βρισκεις αστειο μονο εσυ ξερεις... μαλλον το σπιτι σου εχει πολλους καθρεπτες.
Τι ακριβως βελτιωση περιμενεις με -1 ποντο;
Το θεμα εχει να κανει με τη σταση σωματος πιο πολυ. Εχει αλλαχτει το τιμονι και εχει μπει απο fz1 θελω να χαμηλωσει λιγο ακομα, απλα λιγο και ισως δω βελτιωμενη συμπεριφορα. Καπου εχει συζητηθει εδω μεσα αυτο ή στο fazer club
Pan (dvs)
04/02/2016, 13:09
Μολις μπηκε η μικρη μου για σερβις των 50.000
Μεσα σε αυτα που θα γινουν μου ειπε κατι για γρασαρισματα μπροστινου συστηματος και οτι θελει αλλαγη λαδιων στο πιρουνι μπροστα.... δεν εχει καποια φθορα η αναρτηση και στη λειτουργικοτητα της πρεπει οπωσδηποτε να γινει αυτο?
Sorry ειμαι λιγο ασχετος
Ειμαι της λογικης,αν δε χαλασει δεν το πειραζω,γιατι μετα θα χαλασει.
Σιγα μην καταλαβεις διαφορα με τον ενα ποντο.
Bladerunner
04/02/2016, 13:49
Σιγα μην καταλαβεις διαφορα με τον ενα ποντο.
Κι όμως. Δεν είναι καθόλου λίγα τα 10 χιλιοστά. Θα έχει αισθητή διαφορά στο "βούτηγμα".
Pan (dvs)
04/02/2016, 13:52
Κι όμως. Δεν είναι καθόλου λίγα τα 10 χιλιοστά. Θα έχει αισθητή διαφορά στο "βούτηγμα".
Στον δρομο η στη πιστα?
amyroukai
04/02/2016, 13:52
Ειμαι της λογικης,αν δε χαλασει δεν το πειραζω,γιατι μετα θα χαλασει.
Σιγα μην καταλαβεις διαφορα με τον ενα ποντο.
Πάνο προφανώς δεν έχεις δει λάδια μπροστινού μετά έστω 20,000 χλμ, πόσο μάλλον 50,000 χλμ.
Και διαφορά κάνει το χαμήλωμα, μεγάλη.
Pan (dvs)
04/02/2016, 13:54
Πάνο προφανώς δεν έχεις δει λάδια μπροστινού μετά έστω 20,000 χλμ, πόσο μάλλον 50,000 χλμ.
Και διαφορά κάνει το χαμήλωμα, μεγάλη.
Μπορει να εχετε δικιο.Εγω που δεν το φτανω στα ορια δεν το πολυκαταλαβαινω.
spyrakos35
04/02/2016, 14:20
Το θεμα εχει να κανει με τη σταση σωματος πιο πολυ. Εχει αλλαχτει το τιμονι και εχει μπει απο fz1 θελω να χαμηλωσει λιγο ακομα, απλα λιγο και ισως δω βελτιωμενη συμπεριφορα. Καπου εχει συζητηθει εδω μεσα αυτο ή στο fazer club
Αν μιλας για ανεση μονο, πριν οτιδηποτε με τους ποντους, δες και τις “παραπλευρες αλλαγες" που προκαλει το χαμηλωμα....
notakos600
04/02/2016, 14:39
Αυτό που ξέρω εγώ είναι πως αλλάζει η γεωμετρία στο πιο γρήγορο και στο πιο νευρικό, όσο αφορά το χαμήλωμα μπροστά.
Δεν είναι μόνο θέμα άνεσης, ''τα χέρια μου είναι ψηλά....α για κάτσε να χαμηλώσω το μπροστινό''.
Θα σου πρότεινα να ψάξεις για χαμηλότερο τιμόνι και να μην πειράξεις τίποτε άλλο.
Πάνο προφανώς δεν έχεις δει λάδια μπροστινού μετά έστω 20,000 χλμ, πόσο μάλλον 50,000 χλμ.
Και διαφορά κάνει το χαμήλωμα, μεγάλη.
Τα ειδα και δε το πιστευα! :uplate:
Αν μιλας για ανεση μονο, πριν οτιδηποτε με τους ποντους, δες και τις “παραπλευρες αλλαγες" που προκαλει το χαμηλωμα....
Δηλαδη? Διαφωτισε με αν ειναι ευκολο... που θα εχω θεματα?
Αυτό που ξέρω εγώ είναι πως αλλάζει η γεωμετρία στο πιο γρήγορο και στο πιο νευρικό, όσο αφορά το χαμήλωμα μπροστά.
Δεν είναι μόνο θέμα άνεσης, ''τα χέρια μου είναι ψηλά....α για κάτσε να χαμηλώσω το μπροστινό''.
Θα σου πρότεινα να ψάξεις για χαμηλότερο τιμόνι και να μην πειράξεις τίποτε άλλο.
Ναι φιλε μου οντως ετσι εγινε και με διευκολυνε στην εισοδο της στροφης πολυ. Φοραω ηδη, οπως εγραψα πιο πανω, τιμονι απο το 1000 το Fazer που ειναι ισιο τελειως και ξεμπερδεψα, εχασα λιγο μοχλο αλλα κερδισα στη θεση. Σκληρύναμε τερμα και τη πισω εργοστασιακη που ηταν στο 3. Σε μια βολτα που εκανα νοτια ειδα πιο σιγουρια στο "πατημα"
RaGe_Raptor
05/02/2016, 09:15
Σόρρυ αλλά μάλλον η αυθυποβολή σε έκανε να δεις "σιγουριά" στο πάτημα... Με 10mm χαμηλωμένη μούρη ,μια αλλαγή τεράστια για τα δεδομένα γεωμετρίας μοτό, κέρδισες σε ευελιξία εις βάρος της σταθερότητας. Μάλιστα πολλοί χομπίστες αγωνιζόμενοι τοποθετούν προεκτάσεις στα πιρούνια για να σηκώσουν το εμπρός μέρος 10-15 χιλιοστά προτιμούν την σταθερότητα μέσα και στην έξοδο της στροφής παρά το αστραπιαίο turn-in.
el-Gatto
05/02/2016, 09:21
Η καλή λειτουργία των αναρτήσεων ,είναι η σημαντικότερη παράμετρος ,για να χαιρόμαστε την μοτοσυκλέτα μας με ασφάλεια.
Τα manuals αναγράφουν αλλαγή λαδιών μπροστινού κάθε 2 χρόνια max.(όχι τυχαία)
Aν η χρήση είναι σκληρή (επιθετική οδήγηση - πίστα) ,τότε ο χρόνος πέφτει στο μισό.
Σε χωμάτινη χρήση ,ο χρόνος πέφτει στο 1/4.
Εχω ανοίξει το μπροστινό του XTZ μετά απο 6 μήνες ,και δεν πίστευα την μαυρίλα κ την δυσωδία που βρήκα.
Επειδή δεν θα σταματήσει να τσουλαέι το μηχανάκι ,αν δεν αλλάξει κάποιος λάδια στο μπροστινό ,δεν σημαίνει οτι δεν χρειάζεται κιόλας.
Οι μαμά αναρτήσεις (κυριώς στα Γιαμπάν) είναι μαλακές κ επιεικώς μέτριας ποιότητας.
Το πίσω αμορτισέρ ,μετά απο κάποια χλμ ,"ψιλοκλάνει" και χάνει μέρος της διαδρομής του.(κ μέρος απο τις αρχικές ιδιότητες αποσβέσεων).
Ο κύριος λόγος ,είναι η διάβρωση του λαδιού στο εσωτερικό του ,το οποίο κανονικά θέλει ΚΑΙ αυτό άλλαγμα.
Αλλά επειδή είναι εξειδικευμένη εργασία (ακόμα κ για το 90% των επαγγελματιών μηχανικών) ,και ολίγον ακριβή ,αμελείται.
Οταν λοιπόν έχουμε ενα πίσω αμορτισέρ με 50-60Κ χωρίς σέρβις ,αυτό έχει μαλακώσει (για να το πώ χοντρικά) με αποτέλεσμα να έχει χαλάσει η αρχική γεωμετρία της μοτοσυκλέτας (αφού λόγω μη σωστού δυναμικού sag πλέον ,η μοτό "σουζάρει" γεωμετρικά με τον αναβάτη πάνω της)
Τα αποτελέσματα στην οδήγηση ,εμφανίζονται με ταλαντώσεις στα πολλά χλμ (λόγω μειωμένης πρόσφυσης του μπροστινού) καθώς και με αστάθεια-αργοπορεία-ή άνοιγμα τροχιάς στις στροφές.
Η άμεση-εύκολη-απλή-κ φτηνή προσωρινή λύση ,είναι να σκληρύνουμε την προφόρτιση στο πίσω (αρκεί να δουλεύουν βέβαια οι αποσβέσεις) κ να χαμηλώσουμε ελαφρώς τις πλάκες στο μπροστινό.
Με αυτό τον τρόπο ,επαναφέρουμε την γεωμετρία της μοτοσυκλέτας πιό κοντά στις επιθυμητές τιμές της ,και ΟΧΙ ,δεν την χαλάμε όπως πιστεύουν αρκετοί.
Γι'αυτό κ μετά απο τέτοιου είδους επέμβαση ,ο οδηγός που "νιώθει" την μοτοσυκλέτα του ,νιώθει βελτιωμένη συμπεριφορά στις στροφές και αυξημένη ευστάθια (στα πολλά) στις ευθείες.
Βέβαια ,επειδή η συγκεκριμένη λύση είναι μεσοβέζικη κ βασίζεται σε εμπειρικά συμπεράσματα ,οι όποιες αλλαγές ,πρέπει να γίνονται σταδιακά κ σε μικρούς βαθμούς ,και με δοκιμές να καταλήγουμε στο "που δουλεύει καλύτερα" .
Αφού λοιπόν εσύ το νιώθεις καλύτερα το μηχανάκι ,σημαίνει οτι ο μηχανικός σου ,το σετάρισε πρός την σωστή κατεύθυνση.
Μόλις κάνεις service κ στην πίσω ανάρτηση (ή την αλλάξεις με κάποια καλύτερη) τότε θα το νιώθεις ακόμα καλύτερο ,κ θα το ευχαριστιέσαι ακόμα περισσότερο.
Για να δεις και να καταλαβεις διαφορα στα σεταπ σου στο στυσιμο ειναι να εχεις συγκεκρημενες στροφες που "παιζεις", ανοιχτες με "πολλα" για να δεις τη σταθεροτητα και σχετικα κλειστες για να δεις τη συμπεριφορα. Εχω και απο τα δυο ειδη.
Οποτε θεμα αυθυποβολης δεν υπαρχει. Οπως επιβεβαιωσε και ο προλαλισαντας ελ-γατος ειμαστε στη σωστη κατεύθυνση. :)
Υ.Γ.: Ακριβο σπορ η μοτοσυκλετα :cry:
H.A.Balafoutre
05/02/2016, 11:08
Λοιπόν, αν δεν έχεις αλλάξει λάδια ή ελατήρια στο πιρούνι για 50.000χλμ, να το κάνεις. Τα Ohlins έχουνε 120 ευρώ, ελατήρια, λάδια μαζί, απλώς το θέμα είναι να το κάνει κάποιος που ξέρει τι του γίνεται και τον εμπιστεύεσαι. Έναν σοβαρό επαγγελματία δηλαδή. Και μη το χαμηλώνεις. Άψογο είναι και μανίσιο. Εγώ 11 χρόνια την ίδια μηχανή από το 2005 (FZ6 Fazer), το παω σε επίσημη αντιπροσωπία Yamaha, όλα γίνονται στην ώρα τους και η μηχανή πάντα κελαηδάει. Μόνον όταν εγώ έχω αμελήσει κάτι για λόγους κόστους την έχω πατήσει. 110.000χλμ έχω.
Λοιπόν, αν δεν έχεις αλλάξει λάδια ή ελατήρια στο πιρούνι για 50.000χλμ, να το κάνεις. Τα Ohlins έχουνε 120 ευρώ, ελατήρια, λάδια μαζί, απλώς το θέμα είναι να το κάνει κάποιος που ξέρει τι του γίνεται και τον εμπιστεύεσαι. Έναν σοβαρό επαγγελματία δηλαδή. Και μη το χαμηλώνεις. Άψογο είναι και μανίσιο. Εγώ 11 χρόνια την ίδια μηχανή από το 2005 (FZ6 Fazer), το παω σε επίσημη αντιπροσωπία Yamaha, όλα γίνονται στην ώρα τους και η μηχανή πάντα κελαηδάει. Μόνον όταν εγώ έχω αμελήσει κάτι για λόγους κόστους την έχω πατήσει. 110.000χλμ έχω.
Το εχω γραψει πιο πανω... τα αλλαξα τα λαδια, τα ελατηρια δεν χαλανε ποτε για να χρειαζονται αλλαγη. Δυστηχως για να γλυτωσω τα εργατικα επρεπε να παρω και τα ελατηρια Ohlins αλλα το budget δεν εφτανε οποτε αφησα τα μαμα και στη τελικη καλα εκανα κατα την αποψη μου γιατι αν δεν "τερματισεις" το μαμα σεταπ δεν υπαρχει λογος να πας σε βελτιωμενο... (αποψη μου)
Ο μηχανικος που το πηγαινω ειναι αψογος στη δουλεια του. Δεν εμπιστευομαι ποτε αντιπροσωπιες.
spyrakos35
05/02/2016, 12:04
Εχμ, αν εισαι ευχαριστημενος απο την αποδοση του μπροστινου σου, μαζι σου.....
Ομως, τα ελατηρια "χαλανε" ισως οχι τοσο ευκολα αλλα ουτε και ποτε
notakos600
05/02/2016, 12:05
Εχμ, αν εισαι ευχαριστημενος απο την αποδοση του μπροστινου σου, μαζι σου.....
Ομως, τα ελατηρια "χαλανε" ισως οχι τοσο ευκολα αλλα ουτε και ποτε
Εννοείς ότι ''κάθονται'', ναι;
H.A.Balafoutre
05/02/2016, 12:16
Εαν τα ξέρεις όλα...ΟΚ...Εσύ, ξέρεις.
amyroukai
05/02/2016, 12:18
Εννοείς ότι ''κάθονται'', ναι;
To manual λέει να μετράς ελεύθερο μήκος όταν τα βγάζεις κι αν είναι κάτω του ορίου αλλαγή.
Οι διάφοροι "μάστρο-Μήτσοι" που "ξέρουν αυτοί" όσα δεν ξέρουμε όλοι οι άλλοι, τα τεντώνουν και είναι μιά χαρά, λένε.
Πάντως αυτό το πράγμα, "ελατήρια Ohlins" έτσι σκέτο, μου φαίνεται τεράστια ηλιθιότητα. Ελατήρια Χ μάρκα με υπολογισμένη σκληρότητα για τις ανάγκες του χρήστη, ναι μάλιστα. Η ohlins ας πούμε δεν έβγαζε την σκληρότητα που ήθελα για το δικό μου fazer ούτε εμπρός, ούτε πίσω.
spyrakos35
05/02/2016, 12:23
Εννοείς ότι ''κάθονται'', ναι;
Προφανως, χρησιμοποιησα τη λεξη του wise και την εβαλα σε εισαγωγικα επιτηδες
To manual λέει να μετράς ελεύθερο μήκος όταν τα βγάζεις κι αν είναι κάτω του ορίου αλλαγή.
Οι διάφοροι "μάστρο-Μήτσοι" που "ξέρουν αυτοί" όσα δεν ξέρουμε όλοι οι άλλοι, τα τεντώνουν και είναι μιά χαρά, λένε.
Οχι δε μου το ειπε ο μαστρομητσος που το παω, δικια μου αποψη ειναι αυτη..... μαλλον κανω λαθος. Θα το ψαξω σε ευχαριστω! :)
Προφανως, χρησιμοποιησα τη λεξη του wise και την εβαλα σε εισαγωγικα επιτηδες
Μετα απο ποσα χλμ δλδ?
amyroukai
05/02/2016, 12:32
Δεν είναι θέμα σωστού ή λάθους, το αν το ελατήριο έχει το μήκος που πρέπει είναι ο ένας καίριος παράγοντας.
Ο δεύτερος είναι αν σε ικανοποιεί στην χρήση. Εμένα δεν με ικανοποιούσε (πολύ μεγάλα βυθίσματα σε φρένα κλπ) και επέλεξα την λύση της αλλαγής. Αφού εσύ δεν έχεις πρόβλημα στην χρήση, δεν έχεις λόγο να αλλάξεις ελατήρια.
Το σχόλιο περί μαστόρων αφορούσε απλά το ότι θεωρώ πως αλλάζουμε και δεν τεντώνουμε το παλιό όταν φτάσει κάτω από το μήκος που γράφεται, αλλά εγώ δεν ξέρω και τίποτα.
Δεν είναι θέμα σωστού ή λάθους, το αν το ελατήριο έχει το μήκος που πρέπει είναι ο ένας καίριος παράγοντας.
Ο δεύτερος είναι αν σε ικανοποιεί στην χρήση. Εμένα δεν με ικανοποιούσε (πολύ μεγάλα βυθίσματα σε φρένα κλπ) και επέλεξα την λύση της αλλαγής. Αφού εσύ δεν έχεις πρόβλημα στην χρήση, δεν έχεις λόγο να αλλάξεις ελατήρια.
Το σχόλιο περί μαστόρων αφορούσε απλά το ότι θεωρώ πως αλλάζουμε και δεν τεντώνουμε το παλιό όταν φτάσει κάτω από το μήκος που γράφεται, αλλά εγώ δεν ξέρω και τίποτα.
Οχι ευτυχως ολα καλα τον ρωτησα πριν λιγο τα μετρησε! :a013:
Επισης μου ειπε οτι εχω πολυ λιγα χλμ για να ανυσηχω για αυτα... συνηθως μετα τα 100 με 150 χιλιαδες χλμ χαλαει η ελαστικοτητα τους... πως ειχα την αποψη οτι δε χαλανε ποτε τα ελατηρια αλλα μονο τα αμορτισερ.... πως μου ειχε κατσει δε ξερω
Σε λιγο καιρο θελω και ρουλεμαν λαιμου κανει ενα ανεπαίσθητο σκαλακι στο μεσον της διαδρομης του..... πφφφ..... ολο εξοδα εχει....
sapila racing
05/02/2016, 12:45
Οχι ευτυχως ολα καλα τον ρωτησα πριν λιγο τα μετρησε! :a013:
Σε λιγο καιρο θελω και ρουλεμαν λαιμου κανει ενα ανεπαίσθητο σκαλακι στο μεσον της διαδρομης του..... πφφφ..... ολο εξοδα εχει....
Δεν θες ρουλεμαν σε λίγο καιρό. Ηθελες ρουλεμαν πριν λίγο καιρό.
Ο μηχανικός σου έπρεπε να στο πεί και να το κανει μαζί με τα λαδια πηρουνιού κλπ για να έχεις σωστό μηχανάκι και για να μειώσετε και το κόστος εργατικών γιατί θα πρέπει να ξαναβγεί το πηρούνι.
Δεν θες ρουλεμαν σε λίγο καιρό. Ηθελες ρουλεμαν πριν λίγο καιρό.
Ο μηχανικός σου έπρεπε να στο πεί και να το κανει μαζί με τα λαδια πηρουνιού κλπ για να έχεις σωστό μηχανάκι και για να μειώσετε και το κόστος εργατικών γιατί θα πρέπει να ξαναβγεί το πηρούνι.
Μου το ειπε.... και αποφασισαμε να το κανουμε το Σεπτεμβριο μαζι με τα ελατηρια και καποια αλλα πραγματα γιαυτο δεν αλλαχθηκε... ισως γινει και πιο νωρις αναλογα τα οικονομικα
sapila racing
05/02/2016, 12:54
Μου το ειπε.... και αποφασισαμε να το κανουμε το Σεπτεμβριο μαζι με τα ελατηρια και καποια αλλα πραγματα γιαυτο δεν αλλαχθηκε... ισως γινει και πιο νωρις αναλογα τα οικονομικα
Κατι μπερδεύεις.
Για να αλλάξεις λάδια στο πηρούνι πρέπει να το βγάλεις και να το λύσεις όλο. Για να αλλάξεις ρουλεμαν λαιμού παλι πρέπει να το βγάλεις το πηρούνι, απλά δεν το λύνεις.
Ελατήρια αλλάζεις και με το πηρούνι στην θεση του, εφ όσον δεν θα ξαναλλάξεις λαδια.
Τζαμπα λεφτα θα πληρωσεις τωρα. Τα ρουλεμαν δεν κανουν μια περιουσία.
Γυρω στα 40 Ευρω θα κανουν αλλά τώρα θα πληρώσεις παλι πανω απο 100. ;)
Κατι μπερδεύεις.
Για να αλλάξεις λάδια στο πηρούνι πρέπει να το βγάλεις και να το λύσεις όλο. Για να αλλάξεις ρουλεμαν λαιμού παλι πρέπει να το βγάλεις το πηρούνι, απλά δεν το λύνεις.
Ελατήρια αλλάζεις και με το πηρούνι στην θεση του, εφ όσον δεν θα ξαναλλάξεις λαδια.
Τζαμπα λεφτα θα πληρωσεις τωρα. Τα ρουλεμαν δεν κανουν μια περιουσία.
Γυρω στα 40 Ευρω θα κανουν αλλά τώρα θα πληρώσεις παλι πανω απο 100. ;)
Μισο λεπτακι για να καταλαβω.... ποσο χρεωνουν τα εργατικα για τα ρουλεμαν? Και ποσο για τα ελατηρια γνωριζουμε?
sapila racing
05/02/2016, 13:18
Μισο λεπτακι για να καταλαβω.... ποσο χρεωνουν τα εργατικα για τα ρουλεμαν? Και ποσο για τα ελατηρια γνωριζουμε?
Στα εγραψα πιο πανω.
Τωρα πόσο ακριβώς θα σε χρεωσουν δεν μπορώ να το ξέρω.
amyroukai
05/02/2016, 13:34
Γυρω στα 40 Ευρω θα κανουν αλλά τώρα θα πληρώσεις παλι πανω απο 100. ;)
Αν είναι "κοινό βιομηχανικό νούμερο" όπως είναι του πήγασου ας πούμε, είσαι λιγότερα από 20ρικο.
Για τα περί διπλών εργατικών συμφωνώ, αλλά ελατήρια δεν θα άλλαζα έτσι όπως λες γιατί δεν θα ήξερα μετά τι παίζει με την στάθμη του λαδιού. Βγαίνοντας θα βγάλει λίγο, θα θέλει λίγο συμπλήρωμα. Το πόσο... ή το κάνεις τυχαία ή το μετράς με το καλάμι εκτός.
Επίσης αρκετοί μαστρο-Μήτσοι αλλάζουν λάδια στα καλάμια ξεβιδώνοντας την κάτω βίδα και αφήνοντας το παλιό λάδι να στραγγίξει, χωρίς ποτέ να βγει το καλάμι από την θέση του.
sapila racing
05/02/2016, 14:08
Αν είναι "κοινό βιομηχανικό νούμερο" όπως είναι του πήγασου ας πούμε, είσαι λιγότερα από 20ρικο.
Για τα περί διπλών εργατικών συμφωνώ, αλλά ελατήρια δεν θα άλλαζα έτσι όπως λες γιατί δεν θα ήξερα μετά τι παίζει με την στάθμη του λαδιού. Βγαίνοντας θα βγάλει λίγο, θα θέλει λίγο συμπλήρωμα. Το πόσο... ή το κάνεις τυχαία ή το μετράς με το καλάμι εκτός.
Επίσης αρκετοί μαστρο-Μήτσοι αλλάζουν λάδια στα καλάμια ξεβιδώνοντας την κάτω βίδα και αφήνοντας το παλιό λάδι να στραγγίξει, χωρίς ποτέ να βγει το καλάμι από την θέση του.
Μια χαρα μετρας σταθμη και με το καλαμι στην θεση του, δεν χρειάζεται να βγεί το πηρούνι.
Για να μετρήσεις την στάθμη, πρέπει να εχεις την αναρτηση συμπιεσμένη και χωρίς ελατήριο.
Στηρίζεις το μηχανακι καταλληλα, βγαζεις τροχο, τιμόνι κλπ, βγαζεις το ελατήριο και συμπιέζεις απο κατω εφ όσον το καλαμι στο πανω μερος ειναι στην θεση του στις τιμονόπλακες.
Το τι κανουν μερικοί αστο. Μεχρι και απο πανω τα ρουφανε κι οτι μείνει έμεινε...
RizlaPlusPlus
08/02/2016, 21:13
Ναι φυσικα.... προτιμησα τη Βουδαπεστη απο το να δωσω λεφτα για ελατηρια και πισω αναρτηση. ;) Τωρα εσυ τι ακριβως βρισκεις αστειο μονο εσυ ξερεις... μαλλον το σπιτι σου εχει πολλους καθρεπτες.
Επειδη ειναι προφανες οτι παρεξηγηθηκες με μενα, και εγω με τα λεγομενα μου, δεν ηταν αστειο εναντιον σου. Απλα εχω βαρεθει να παιρνω μαιλ που θελουν να μου την κανουν μεγαλυτερη (οπως και ολοι οσοι εχουν e-mail σε αυτο τον πλανητη, φανταζομαι) και καποτε εκατσα και κοστολογησα ποσο παει "ο ποντος". Δεν ηταν προφανες, οκ, λογικο, αλλα ειμαι ανθρωπος που δουλευει μακρια απο ανθρωπινη επαφη εδω κ 2 χρονια, οποτε δεν το καταλαβα.
Προς θεου, δεν εχω τιποτα εναντιον σου.
Συγνωμη επισημα κ ειλικρινα!
:beer:
Επειδη ειναι προφανες οτι παρεξηγηθηκες με μενα, και εγω με τα λεγομενα μου, δεν ηταν αστειο εναντιον σου. Απλα εχω βαρεθει να παιρνω μαιλ που θελουν να μου την κανουν μεγαλυτερη (οπως και ολοι οσοι εχουν e-mail σε αυτο τον πλανητη, φανταζομαι) και καποτε εκατσα και κοστολογησα ποσο παει "ο ποντος". Δεν ηταν προφανες, οκ, λογικο, αλλα ειμαι ανθρωπος που δουλευει μακρια απο ανθρωπινη επαφη εδω κ 2 χρονια, οποτε δεν το καταλαβα.
Προς θεου, δεν εχω τιποτα εναντιον σου.
Συγνωμη επισημα κ ειλικρινα!
:beer:
Αν και δε πολυκαταλαβα τι εγραψες (ισως επειδη δεν εχω πιει αρκετο καφε ακομα :P ) Ολα οκ δεν υπαρχει θεμα.... Επειδη τυγχανει να εχω φαει τα φορουμ ολιγον τι με το κουταλι εδω και καμια δεκαετια και βαλε, δε κραταω κακια πουθενα ουτε βγαζω μαχαιρια :P :)
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.