PDA

View Full Version : Ανορθωτής??



congate7
09/02/2016, 17:39
Καλησπέρες.
Το θέμα έχει ως εξής, προχθές το βράδυ έμεινα από χαμήλ μπατάρ. Είχα ξαναμείνει αλλά δεν είχα δώσει σημασία γιατί άλλαξα τη μπαταρία και δεν εμφανίστηκε πρόβλημα.

Να προσδιορίσω το «έμεινα» τώρα. Πάω να βάλω μπροστά το εργαλείο, δίνω μια με τη μίζα αρχίζει και παραδίδει η μπαταρία, δίνω δεύτερη τα φτύνει. Σβήνω, κάθομαι, βρίζω λίγο ξανανάβω και παίρνει.
Ωραία λέω τουλάχιστον θα φτάσω σπίτι. Λίγο πριν βγω στην εθνική ελέγχω τα φλας και βλέπω ότι δεν είναι τόσο ζωηρά όσο θα έπρεπε.
Μπαίνω από Χαλκηδόνα εθνική και λίγο πριν τη γέφυρα στη Λένορμαν το πρώτο μπρούγκου(ο ήχος του «πάω να σβήσω αλλά δε σβήνω»), λίγο πιο κάτω πιο έντονο και βγαίνοντας στην έξοδο έφτασα στο φανάρι με μπρούγκου, σβήνω και τέλος. Ούτε η μίζα ,ούτε φώτα ούτε τίποτα. Πατάκι στο μάστορα και σπίτι του φίλου για νάνι. Πάω στον μάστορα το επόμενο πρωί και με το που βάλαμε καλώδια πήρε τσακμάκι. Τύλιξε τη μου για το σπίτι, του λέω και έφυγα.

Είναι τελικά ανορθωτής?

Και αν είναι φτάνουμε στο τελικό ερώτημα. Αν βάλω καλώδια πριν ξεκινήσω και την αφήσω να δουλέψει έτσι για λίγο θα με βγάλει να φτάσω Αστακό αύριο?

sapila racing
09/02/2016, 17:58
Προφανώς δεν φορτίζει και ο πρώτος ύποπτος είναι ο ανορθωτής.
Αν είχες ξαναμείνει όπως λες και το πήγαινες βόλτες με την πεθαμένη μπαταρία εξηγείται. Την ακούνε ετσι οι ανορθωτές.

Θα έλεγα να το φτιάξεις πρώτα πριν ξεκινησεις μεγαλη διαδρομή. Πάντως αν φορτίσεις την μπαταρία για αρκετές ώρες με φορτιστή μπορεί και να σε παει.
Μπορεί και όχι βέβαια! Και μετα θα πρέπει και να γυρίσεις.

congate7
09/02/2016, 18:05
:beer: για την αμεσότητα της απάντησης.

Άρα φορτίζω πριν φύγω και αφού βρήκα ανορθωτή στην Κόρινθο σε τιμή λουκούμι, πάω τον παίρνω, τον κουμπώνω και θεωρητικά λύνεται το πρόβλημα. Καλά τα λέω ή μου ξεφεύγει κάτι;

spyrakos35
09/02/2016, 18:38
:beer: για την αμεσότητα της απάντησης.

Άρα φορτίζω πριν φύγω και αφού βρήκα ανορθωτή στην Κόρινθο σε τιμή λουκούμι, πάω τον παίρνω, τον κουμπώνω και θεωρητικά λύνεται το πρόβλημα. Καλά τα λέω ή μου ξεφεύγει κάτι;

θεωρητικά γιατί πρακτικά μπορεί να είναι και πηνία

congate7
09/02/2016, 19:33
θεωρητικά γιατί πρακτικά μπορεί να είναι και πηνία

Αν μου το ξανακάνει είναι ο επόμενος ύποπτος τα πηνία.

Έκατσα και είδα τιμές και μου έπεσαν τα μαλλιά. 195 ο ανορθωτής και 290 τα πηνία :eek:

duke200
09/02/2016, 20:21
ξεκινα απο τα απλα πρωτα.

μετρα τους πόλους όταν είναι το μηχανακι μπροστα. Αν βλεπεις πάνω απο 13.5-14V, ο ανορθωτης - πηνία είναι οκ μαλλον, οποτε τσεκαρεις ασφαλειες, ρελέδες, κανα βραχυκλωμένο kill switch, κλπ.

Αν είναι κατω απο 13V τοτε ξεκινας να ψαχνεσαι για ανορθωτες, πηνία και αφου εχεις τσεκαρει ολες τις ασφάλειες-ρελεδες πρωτα

congate7
09/02/2016, 22:17
Εσύ καλά τα λες. Δε μπορώ να τα κάνω αυτά όμως γιατί δεν έχω το εργαλείο. Ελπίζω βάζοντας αύριο το παπαράκι να ξεμπλέξω

Hayate
09/02/2016, 22:24
Αν μου το ξανακάνει είναι ο επόμενος ύποπτος τα πηνία.

Έκατσα και είδα τιμές και μου έπεσαν τα μαλλιά. 195 ο ανορθωτής και 290 τα πηνία :eek:

Κώστα μην είσαι κουτός περιέλιξη θα κάνεις στα πηνία...σιγά μη ξεφραγκιαστείς να πάρεις νέα πηνία.Αν είναι γιατί λογικά για ανορθωτή πας.Επίσης κοίτα κ μτχ.

congate7
09/02/2016, 22:43
Κώστα μην είσαι κουτός περιέλιξη θα κάνεις στα πηνία...σιγά μη ξεφραγκιαστείς να πάρεις νέα πηνία.Αν είναι γιατί λογικά για ανορθωτή πας.Επίσης κοίτα κ μτχ.

Μα μεταχειρισμένο θα πάρω αύριο από την Κόρινθο που είναι και στον δρόμο μου :beer:

Hayate
09/02/2016, 22:45
Μα μεταχειρισμένο θα πάρω αύριο από την Κόρινθο που είναι και στον δρόμο μου :beer:

Και πολύ καλά θα κάνεις μαν

theofilos888
09/02/2016, 22:48
Κοιτα να το σενιαρεις να ξυρισει το εργαλειο!

Hayate
09/02/2016, 22:49
Κοιτα να το σενιαρεις να ξυρισει το εργαλειο!

Καλά στα λέει ο Θεόφιλος,έρχονται TD :P

congate7
09/02/2016, 23:37
Από τον άλλο μήνα TD.

taisteal
09/02/2016, 23:39
Κοιτα να το σενιαρεις να ξυρισει το εργαλειο!

Και να βαλεις φωτα :lol:

Κωστα καλα ξεμπερδεματα φιλε,να ειναι οσο πιο αναιμακτη η βλαβη για την τσεπη

congate7
10/02/2016, 11:48
Προς ενημέρωση σας, ξεκίνησα τελικά για Ιθάκη. Σταματάω Κόρινθο για τον ανορθωτή και πριν μου τον δώσει μου λέει ο μάστορας κάτσε να σε μετρήσω μην τον πάρεις τσάμπα. Μετράει, γυρνάει και μου λέει πηνία. Κάτι συνέχισε να μου λέει αλλά εγώ ήμουν χαμένος στα μπινελίκια που έριχνα από μέσα μου. 150 και στα βάζω τώρα. Μμμμμμ λέω πάλι από μέσα μου και έφυγα.

Αυτή τη στιγμή γράφω από τα ΚΤΕΛ του Αιγίου.

Περνάμε στο επόμενο σκέλος του θέματος τούτου.

Περιέληξη στα πηνία έχω δει σε βίδεο στο γιουτούμπ και δε μου φάνηκε δύσκολο. Για να τα μετρήσω αφού τα βγάλω θα τα πάω σε φίλο ηλεκτρολόγο. Το να τα βγάλω είναι εύκολο; Είναι ένα καπάκι στην αριστερή πλευρά ή κάνω λάθος;

GFawkes
10/02/2016, 12:02
Επρεπε να τα ειχες αλλαξει για 150€

congate7
10/02/2016, 12:14
Δυστυχώς δεν είχα πάνω μου, ούτε πίσω μου 150 γιούρος να τα αλλάξω. Αλλά και να τα είχα μάλλον δε θα έβαζα τα συγκεκριμένα γιατί δε μου άρεσε η εμφάνιση τους.

toyar
10/02/2016, 12:53
οδικη και ηλεκτρολογο για πληρη ελεγχο
σε τετοιες φασεις οι βιαστικες μπαλωματικες κινησεις κοστιζουν τελικα ακριβοτερα

spyrakos35
10/02/2016, 12:53
Ωχ, τσαπού.....

Εχω το τηλ καποιου στην Καλλιθεα αν ισχυει ακομη και το θες.....

congate7
10/02/2016, 13:09
οδικη και ηλεκτρολογο για πληρη ελεγχο

Θες να μου εξηγήσεις τι σημαίνει πλήρης έλεγχος;

toyar
10/02/2016, 13:28
μετρηση αντιστασης πηνιων, μετρηση τασης εξοδου ανορθωτη, ελεγχος καλωδιωσης και φυσων κυκλωματος φορτισης

spyrakos35
10/02/2016, 13:58
Ωχ, τσαπού.....

Εχω το τηλ καποιου στην Καλλιθεα αν ισχυει ακομη και το θες.....

Στο εστειλα

Ιδια πειρα δεν εχω, λεγανε οτι ειναι καλος σε διαφορα φορα....
Το τηλ του δουλευει, μιλησα μαζι του

Καλη τυχη

leo1964
10/02/2016, 16:47
Αν μου το ξανακάνει είναι ο επόμενος ύποπτος τα πηνία.

Έκατσα και είδα τιμές και μου έπεσαν τα μαλλιά. 195 ο ανορθωτής και 290 τα πηνία :eek:

Τι μηχανή έχεις;;;
Μεταχειρισμένα;;;

congate7
10/02/2016, 20:58
μετρηση αντιστασης πηνιων, μετρηση τασης εξοδου ανορθωτη, ελεγχος καλωδιωσης και φυσων κυκλωματος φορτισης

Με χαλασμένα πηνία μετρώντας την τάση στην έξοδο του ανορθωτή θα δεις το σωστό ή θα βγάλει ότι να ναι? Ο ανορθωτής μου είπε είναι κομπλέ.
Τα πηνία τα μέτρησε ο μάστορας και δεν επέστρεφαν καθόλου ρεύμα στη μπαταρία(αν το λέω καλά).


Τι μηχανή έχεις;;;
Μεταχειρισμένα;;;

Drz
Μεταχειρισμένα είχε και ο μάστορας με 150, αλλά δεν έχω ψάξει ακόμα.
Θα περιμένω να έρθει το εργαλείο να πάρω τα πηνία στο χέρι για να δω τι θα κάνω

toyar
10/02/2016, 21:16
πολυ γενικα......
αν εχεις στην μπαταρια μεγαλυτερη ταση απο την κανονικη φταιει ο ανορθωτης
αν εχεις μικροτερη φταιει ανορθωτης ή πηνια
για να αποκλεισεις τα πηνια πρεπει να επαληθευσεις την ωμικη αντισταση τους μετρωντας πανω στη φισα τους
η μπαταρια οταν μετρας πρεπει να ειναι φορτισμενη
καποιες φορες το προβλημα δημιουργειται απο καμμενη φισα-χαλασμενη καλωδιωση
επειδη τα ανταλλακτικα ειναι ακριβα και επηρεαζει το ενα το αλλο η διαγνωση απαιτει πληρη ελεγχο

vaska
11/02/2016, 06:26
Τσαπού, κρίμα αλλά υπάρχει πολύς κόσμος που έχει κάνει περιέλιξη και δεν έχει προβλήματα. Συν το ότι δεν έχεις κανένα μηχανάκι σπάνιο οπότε η σχετική τεχνογνωσία υπάρχει. Για μένα δοκίμασε την λύση της περιέλιξης.

theofilos888
11/02/2016, 08:07
Α ειναι οντως πηνια, καντα περιελιξη. Πολλες φορες γινονται καλυτερα απο το μαμα ανταλλακτικο.

kordix
11/02/2016, 08:26
Πολύ πιθανό να ναι πηνία. Τα drz είναι γνωστό ότι "έχουν θέμα" εκεί.

Κατά την αλλαγή βάλε κόλλα σπειρωματων (την κόκκινη) στις βίδες που κρατάνε τα πηνία. Πολλές φορές ξεβιδωνονται απο τους κραδασμούς και τα κάνουν όλα χάλια.

Ψαξου στο νετ υπάρχει πολύ υλικό...

congate7
11/02/2016, 22:00
Πολύ πιθανό να ναι πηνία. Τα drz είναι γνωστό ότι "έχουν θέμα" εκεί.

Κατά την αλλαγή βάλε κόλλα σπειρωματων (την κόκκινη) στις βίδες που κρατάνε τα πηνία. Πολλές φορές ξεβιδωνονται απο τους κραδασμούς και τα κάνουν όλα χάλια.

Ψαξου στο νετ υπάρχει πολύ υλικό...

Ψάχτηκα και διαβάζω αυτό (http://www.drzparts.com/2010/05/dr-z400-stator-and-starter-clutch-loctite-fix/).

Θες να μου πεις πιο συγκεκριμένα για ποιο νούμερο loctite μιλάς?

kordix
11/02/2016, 22:50
Ψάχτηκα και διαβάζω αυτό (http://www.drzparts.com/2010/05/dr-z400-stator-and-starter-clutch-loctite-fix/).

Θες να μου πεις πιο συγκεκριμένα για ποιο νούμερο loctite μιλάς?

Δεν χρησιμοποιώ την μάρκα loctite γατί είναι ακριβά τα προϊόντα της. Πάρε μια κόλλα σπυρωμάτων ενισχυμένη, για να αντέξει τους κραδασμούς. Ξέρω ότι η κόκκινη είναι η ισχυρή, η μπλέ λιγότερο και νομίζω πως υπάρχει και πράσινη που είναι ενδιάμεση. Αλλά καλύτερα ρώτα σε κάποιο μαγαζί με λιπαντικά φλατζόκολλες και τα σχετικά.

Ωραίο το λινκ που διαβάζεις :wave2:

(κάποια στιγμή θα ανοίξω και γω το δικό μου για έλεγχο και επί της ευκαιρίας θα βάλω κόλλα σπυρωμάτων ξανά!)

bros400pgm
12/02/2016, 06:44
Να πάρει κόλα που να αντέχει στις υψηλές θερμοκρασίες.

notakos600
12/02/2016, 08:11
Κώστα, αν το κάνεις μόνος σου φόρεσε γάντια εργασίας γιατί τα χείλη του καπακιού είναι ξυράφι.
Α και να κοιτάξεις να έχεις μεταλλικά allen και καλής ποιότητας, γιατί αν χαλάσουν οι βίδες του στάτορα ή στο λαμάκι που συγκρατεί το καλώδιο, είναι μεγάλο λούκι να τις βγάλεις μετά.

congate7
12/02/2016, 11:31
Παρέλαβα το μηχανάκι χθες στις 12 το βράδυ και άρχισα το διάβασμα.

Βρήκα από φόρουμ τη διαδικασία ανακατασκευής πηνίων και δε μου φάνηκε τρομερή η διαδικασία. Έτσι θα το επιχειρήσω μόνος μου!!!
Χρειάζομαι σύρμα περιέληξης(στην ίδια διατομή με το υπάρχον), μονωτικό σπρέι(να αντέχει θερμοκρασίες), πολυεστερικό βερνίκι και θερμοσυστελλόμενα.
Το μόνο που δεν έχω βρει είναι το τι κόλλα πρέπει να χρησιμοποιήσω για τις βίδες των πηνίων και τις βίδες του βολάν. Αν μπορεί κάποιος να μου στείλει με ένα βρουμ ή ένα μήνυμα ποια πρέπει να χρησιμοποιήσω θα του ήμουν υπόχρεος.

@toyar: Βρήκα από το manual πως θα κάνω τον ηλεκτρολογικό έλεγχο που μου έγραψες και τι τιμές πρέπει να δω οπότε αυτό θα γίνει πρώτο :beer:
@notakos: Της unior έχω και τα είχα πάρει για καλά, με εφ' όρου ζωής εγγύηση. Θα δείξει. :beer:

Πόσο καιρό μπορεί να μείνει το μοτέρ χωρίς λάδι? Είναι καλύτερα να τη γείρω στα δεξιά να βγάλω τα πηνία και να την ξαναδέσω ή να αδειάσω όλα τα λάδια μέχρι να ολοκληρωθεί η ανακατασκευή?

notakos600
12/02/2016, 11:35
Κώστα, άδειασε τα λάδια και άφησέ έτσι μέχρι να την φτιάξεις, δεν παθαίνει τίποτα.
Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να την γείρεις με τα λάδια μέσα.
Κόκκινη κόλλα σπειρωμάτων από μαγαζί με χρώματα ή βιομηχανικά.

congate7
12/02/2016, 15:29
Κώστα, άδειασε τα λάδια και άφησέ έτσι μέχρι να την φτιάξεις, δεν παθαίνει τίποτα.
Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να την γείρεις με τα λάδια μέσα.
Κόκκινη κόλλα σπειρωμάτων από μαγαζί με χρώματα ή βιομηχανικά.

:beer:

vaska
12/02/2016, 15:40
Δεν χρησιμοποιώ την μάρκα loctite γατί είναι ακριβά τα προϊόντα της. Πάρε μια κόλλα σπυρωμάτων ενισχυμένη, για να αντέξει τους κραδασμούς. Ξέρω ότι η κόκκινη είναι η ισχυρή, η μπλέ λιγότερο και νομίζω πως υπάρχει και πράσινη που είναι ενδιάμεση. Αλλά καλύτερα ρώτα σε κάποιο μαγαζί με λιπαντικά φλατζόκολλες και τα σχετικά.

Ωραίο το λινκ που διαβάζεις :wave2:

(κάποια στιγμή θα ανοίξω και γω το δικό μου για έλεγχο και επί της ευκαιρίας θα βάλω κόλλα σπυρωμάτων ξανά!)


Ακριβά αλλά εγγυημένα ρε Κώστα. Δεν ξέρω για άλλες δουλειές αλλά σε αυτήν εγώ θα έβαζα λοκτάιτ. Δεν είναι κάτι που ανοίγεις για επιθεώρηση εύκολα ούτε κάθε μέρα. Κάνει που κάνει την δουλειά ας την κάνει από την αρχή με τα σωστά υλικά. Πόσο ακριβό να είναι ένα μπουκαλάκι?? Απ όσο βλέπω το ισχυρότερο έχει 30 € το μπουκαλάκι των 50ml

lykourgi
12/02/2016, 16:36
Τα Loctite υπάρχουν σε μπουκαλάκια των 5ml, με χαμηλές τιμές αν πρόκειται για μια δουλειά, όπως του congate.

Πχ : http://www.praktiker.gr/p/asfalistiko-loctite-271-ypsilou-vathmou-sygkratisis-15731



(Ο τύπος 271 είναι τυχαίος. Δεν ξέρω αν είναι ο καταλληλότερος.)

kordix
12/02/2016, 17:24
Ρε παιδιά έγραψα δεν ξέρω τα λοκταιτ γιατί παίρνω πιο φτηνά δεν του προτινα να πάρει πιο φτηνά. Ας πάρει ο Κώστας ότι θέλει ή ότι είναι καλύτερο.

congate7
20/02/2016, 10:46
Καλημέρες.

Η «εγχείριση» ξεκίνησε ξαπλώνοντας το εργαλείο. Έβαλα ένα κούτσουρο με μία πετσέτα από πάνω και ακούμπησα τη μηχανή με το πλαίσιο.

352561

Φωτογραφίες τις βίδες και τις σημείωσα με έναν πολύ έξυπνο τρόπο που βρήκα στο διαδίκτυο

352562

και εδώ τα πηνία

352563

Μπορεί κάποιος να μου πει αν το καλώδιο που δείχνει το βελάκι έπρεπε να χάσκει έτσι?
Τα καλώδια βέβαια που φτάνουν στις φίσες είναι 7(5 φεύγουν από τα πηνία και 2 από το π@π@ράκι που είναι πιασμένο με το λαμάκι).
Γιατί νομίζω ότι δεν έπρεπε να τα βρω έτσι?

Η μηχανή πόσο καιρό μπορεί να μείνει ξάπλα? Να την αφήσω έτσι ή να τη δέσω και να την αφήσω όρθια?

spyrakos35
20/02/2016, 11:28
γαμώ τα κόλπα αυτό με τις βίδες

:beer:

congate7
20/02/2016, 11:55
γαμώ τα κόλπα αυτό με τις βίδες

:beer:

Και εμένα μου φάνηκε πανέξυπνο και θα το χρησιμοποιώ κάθε φορά που λύνω κάτι.
:beer:

vaska
20/02/2016, 13:02
Καλημέρες.

Η «εγχείριση» ξεκίνησε ξαπλώνοντας το εργαλείο. Έβαλα ένα κούτσουρο με μία πετσέτα από πάνω και ακούμπησα τη μηχανή με το πλαίσιο.

και εδώ τα πηνία

352563

Μπορεί κάποιος να μου πει αν το καλώδιο που δείχνει το βελάκι έπρεπε να χάσκει έτσι?
Τα καλώδια βέβαια που φτάνουν στις φίσες είναι 7(5 φεύγουν από τα πηνία και 2 από το π@π@ράκι που είναι πιασμένο με το λαμάκι).
Γιατί νομίζω ότι δεν έπρεπε να τα βρω έτσι?

Η μηχανή πόσο καιρό μπορεί να μείνει ξάπλα? Να την αφήσω έτσι ή να τη δέσω και να την αφήσω όρθια?

Κατ αρχήν από την φωτό δεν φαίνεται αν είναι καλώδιο ή κάποιου τύπου μονωτικό πχ θερμοσυστελλόμενο. Αλλά μην άγχεσαι μπορεί να είναι και κατασκευαστικό
(τα πηνία πχ να βγαίνουν και για άλλο μοντέλο που να χρειάζεται μια έξτρα τάση που στο δικό σου δεν χρειάζεται). Βέβαια να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι ποτέ να έχω δει περισσευούμενο καλώδιο αλλά νομίζω δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς.

και σε άλλη φωτό που βρήκα στο νετ φαίνεται να περισσεύει όπως στο δικό σου
352575

congate7
20/02/2016, 13:30
Κατ αρχήν από την φωτό δεν φαίνεται αν είναι καλώδιο ή κάποιου τύπου μονωτικό πχ θερμοσυστελλόμενο. Αλλά μην άγχεσαι μπορεί να είναι και κατασκευαστικό
(τα πηνία πχ να βγαίνουν και για άλλο μοντέλο που να χρειάζεται μια έξτρα τάση που στο δικό σου δεν χρειάζεται). Βέβαια να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι ποτέ να έχω δει περισσευούμενο καλώδιο αλλά νομίζω δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς.

και σε άλλη φωτό που βρήκα στο νετ φαίνεται να περισσεύει όπως στο δικό σου
352575

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια :beer:

Δένω το καπάκι και αρχίζω το λύσιμο των πηνίων

vaska
21/02/2016, 07:52
* Σύρμα πηνείων ίδιας διατομής με αυτό που φοράει το μαμισιο. * Μετράς σωστά σπειρες και τυλιγεις όσες ξετυλιξες * δεν ξεκινάς να λυνεις αν δεν είσαι καθολα έτοιμος, να έχεις δλδ όλα όσα χρειάζεσαι διαθέσιμα. Καλή επιτυχία.

Desperado
21/02/2016, 08:23
Παρέλαβα το μηχανάκι χθες στις 12 το βράδυ και άρχισα το διάβασμα.

Βρήκα από φόρουμ τη διαδικασία ανακατασκευής πηνίων και δε μου φάνηκε τρομερή η διαδικασία. Έτσι θα το επιχειρήσω μόνος μου!!!
Χρειάζομαι σύρμα περιέληξης(στην ίδια διατομή με το υπάρχον), μονωτικό σπρέι(να αντέχει θερμοκρασίες), πολυεστερικό βερνίκι και θερμοσυστελλόμενα.
Το μόνο που δεν έχω βρει είναι το τι κόλλα πρέπει να χρησιμοποιήσω για τις βίδες των πηνίων και τις βίδες του βολάν. Αν μπορεί κάποιος να μου στείλει με ένα βρουμ ή ένα μήνυμα ποια πρέπει να χρησιμοποιήσω θα του ήμουν υπόχρεος.

@toyar: Βρήκα από το manual πως θα κάνω τον ηλεκτρολογικό έλεγχο που μου έγραψες και τι τιμές πρέπει να δω οπότε αυτό θα γίνει πρώτο :beer:
@notakos: Της unior έχω και τα είχα πάρει για καλά, με εφ' όρου ζωής εγγύηση. Θα δείξει. :beer:

Πόσο καιρό μπορεί να μείνει το μοτέρ χωρίς λάδι? Είναι καλύτερα να τη γείρω στα δεξιά να βγάλω τα πηνία και να την ξαναδέσω ή να αδειάσω όλα τα λάδια μέχρι να ολοκληρωθεί η ανακατασκευή?

Βάλε το λινκ από το φόρουμ που αναφέρεις να το δούμε και εμείς!!! Επίσης ανέβαζε φωτό, το έχεις ξεκινήσει ωραία, καλή επιτυχία εύχομαι.
Θέλω να ρωτήσω το εξής: Αφού θα μπει που θα μπει σε αυτή την διαδικασία, εαν χρησιμοποιήσει σύρμα λίγο παχύτερης διατομής αλλά με τις ίδιες σπείρες , δεν θα είναι καλύτερα? Νομίζω ότι έτσι θα βγάζει τα ίδια volt αλλά περίσσότερα Amps. Στις φωτό πάντως φαίνεται ότι υπάρχει περιθώριο για σύρμα μεγαλύτερης διατομής.

leo1964
21/02/2016, 08:50
Βάλε το λινκ από το φόρουμ που αναφέρεις να το δούμε και εμείς!!! Επίσης ανέβαζε φωτό, το έχεις ξεκινήσει ωραία, καλή επιτυχία εύχομαι.
Θέλω να ρωτήσω το εξής: Αφού θα μπει που θα μπει σε αυτή την διαδικασία, εαν χρησιμοποιήσει σύρμα λίγο παχύτερης διατομής αλλά με τις ίδιες σπείρες , δεν θα είναι καλύτερα? Νομίζω ότι έτσι θα βγάζει τα ίδια volt αλλά περίσσότερα Amps. Στις φωτό πάντως φαίνεται ότι υπάρχει περιθώριο για σύρμα μεγαλύτερης διατομής.

Καλύτερα να το κάνει μαμίσιο,ποτέ δεν ξέρεις με τα ηλεκτρικά!!

notakos600
21/02/2016, 11:43
Καλύτερα να το κάνει μαμίσιο,ποτέ δεν ξέρεις με τα ηλεκτρικά!!

Μπορεί να βάλει και μεγαλύτερης διατομής (αν χωράει).
Αντέχει περισσότερο.
Για ποιό λόγο νομίζεις πως καίγονται τα μαμά πηνία; ;)

toyar
21/02/2016, 11:59
ο κατασκευαστης οταν παραγγελνει-φτιαχνει πηνια εχει σαν κριτηριο και το κοστος γιατι ο χαλκος ειναι ακριβος και για να μονταρει χιλιαδες μοτο θελει χιλιομετρα συρματος
ο επισκευαστης μπορει να κανει και υπερδιαστασιολογηση ωστε να κερδισει σε αποδοση- μακροζωια αρκει να ξερει τι κανει και πως

notakos600
21/02/2016, 12:29
ο κατασκευαστης οταν παραγγελνει-φτιαχνει πηνια εχει σαν κριτηριο και το κοστος γιατι ο χαλκος ειναι ακριβος και για να μονταρει χιλιαδες μοτο θελει χιλιομετρα συρματος
ο επισκευαστης μπορει να κανει και υπερδιαστασιολογηση ωστε να κερδισει σε αποδοση- μακροζωια αρκει να ξερει τι κανει και πως

:beer:

virus
21/02/2016, 17:14
προχωρα δεν ειναι δυσκολο το θεμα πηνια. χαρτι μολυβι και φωτογραφιες μπολικες ειδικα πριν την αποσυναρμολογηση. και υλικα παρε καλης ποιοτητας μια φορα θα κανεις την δουλεια και θα την κανεις μονος σου οποτε μην λυπηθεις τα λεφτα στα υλικα.

καλη ψυχοθεραπεια :beer::beer:

leo1964
21/02/2016, 18:08
Μπορεί να βάλει και μεγαλύτερης διατομής (αν χωράει).
Αντέχει περισσότερο.
Για ποιό λόγο νομίζεις πως καίγονται τα μαμά πηνία; ;)

Δεν αλλάζουν όλα τα χαρακτηριστικά;;;Μήπως έχει αλλού επίπτωση;;;;

congate7
21/02/2016, 20:44
Desperado googlάροντας το «χάλασαν τα πηνία? DIY επισκευή» θα το βρεις από άλλο ελληνικό μοτεσικλετιστικό φόρουμ.
leo1964 σύμφωνα με τα όσα διάβασα στο παραπάνω θέμα ο αριθμός των σπειρών έχει σχέση με την παραγόμενη τάση και το πάχος του σύρματος με την παραγόμενη ένταση.
toyar δεν θα αλλάξω τίποτα από διαστάσεις και σπείρες :beer:

Αύριο, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα πάω να αγοράσω τα υλικά αφήνοντας τελευταίο το σύρμα για όταν θα είμαι έτοιμος να περάσω.
Θα μείνω στις ίδιες διαστάσεις εμπιστευόμενος τις γνώσεις των μηχανικών της suzuki.

Προσωπικά δε μου φαίνεται κάτι το πολύ δύσκολο αλλά λείπει ο χρόνος. Μέσα στην εβδομάδα ελπίζω να έχω προχωρήσει. :wave2:

leo1964
22/02/2016, 06:52
Desperado googlάροντας το «χάλασαν τα πηνία? DIY επισκευή» θα το βρεις από άλλο ελληνικό μοτεσικλετιστικό φόρουμ.
leo1964 σύμφωνα με τα όσα διάβασα στο παραπάνω θέμα ο αριθμός των σπειρών έχει σχέση με την παραγόμενη τάση και το πάχος του σύρματος με την παραγόμενη ένταση.
toyar δεν θα αλλάξω τίποτα από διαστάσεις και σπείρες :beer:

Αύριο, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα πάω να αγοράσω τα υλικά αφήνοντας τελευταίο το σύρμα για όταν θα είμαι έτοιμος να περάσω.
Θα μείνω στις ίδιες διαστάσεις εμπιστευόμενος τις γνώσεις των μηχανικών της suzuki.

Προσωπικά δε μου φαίνεται κάτι το πολύ δύσκολο αλλά λείπει ο χρόνος. Μέσα στην εβδομάδα ελπίζω να έχω προχωρήσει. :wave2:

Επειδή ασχολούμε χρόνια και κατσαβιδιάζω τα μηχανάκια μου,έμαθα ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο και στην τύχη.
Οι κατασκευαστές κάτι γνωρίζουν παραπάνω,πριν από εμάς για εμάς!!!

bros400pgm
22/02/2016, 08:48
Επειδή ασχολούμε χρόνια και κατσαβιδιάζω τα μηχανάκια μου,έμαθα ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο και στην τύχη.
Οι κατασκευαστές κάτι γνωρίζουν παραπάνω,πριν από εμάς για εμάς!!!



Πες το σε εναν με fazer 1000... Παρε ποπ-κορν ομως πρωτα :lol:

notakos600
22/02/2016, 09:01
Η μεγαλύτερη διατομή στο σύρμα των πηνείων αφορά αποκλειστικά την αντοχή τους σε φαινόμενα υπερθέρμανσης.

sapila racing
22/02/2016, 09:28
Γενικά το πρόβλημα με τα πηνία δημιουργείται όταν αρχίζει και χαλάει το βερνίκι και λόγω διαστολής ακουμπάει πλέον μια σπείρα σε επόμενη.
Με μεγαλύτερο πάχος σύρματος για ίσιο αριθμό τυλιγματων, το φαινόμενο αυτό μπορεί και να χειροτερέψει.

notakos600
22/02/2016, 09:30
Γενικά το πρόβλημα με τα πηνία δημιουργείται όταν αρχίζει και χαλάει το βερνίκι και λόγω διαστολής ακουμπάει πλέον μια σπείρα σε επόμενη.
Με μεγαλύτερο πάχος σύρματος για ίσιο αριθμό τυλιγματων, το φαινόμενο αυτό μπορεί και να χειροτερέψει.

Άρη, δεν είναι βερνικωμένες οι σπείρες μία προς μία. τυλίγονται γυμνές η μια κοντά στην άλλη και ύστερα τις βερνικώνουμε όλες μαζί εξωτερικά.

vaska
22/02/2016, 09:45
Άρη, δεν είναι βερνικωμένες οι σπείρες μία προς μία. τυλίγονται γυμνές η μια κοντά στην άλλη και ύστερα τις βερνικώνουμε όλες μαζί εξωτερικά.

Ο Άρης εννοεί την μόνωση του πηνιοσύρματος και όχι το βερνίκι που βάζουμε μετά. Αν το σύρμα δεν ήταν μονωμένο (από τον κατασκευαστή) το ρεύμα θα ακολουθούσε την πιο σύντομη οδό (βραχυκύκλωμα) και δεν θα έκανε σβούρες ακολουθώντας τις σπείρες. Δεν είναι χαζό.
Αυτός είναι και ο λόγος που όταν κάνουμε περιέλιξη προσπαθούμε να αποφύγουμε όσο το δυνατόν τα τσακίσματα, για να μην σπάσει η μόνωση του χαλκού.
Όσες σπείρες μετρήσει ο φίλος τόσες πρέπει να τυλίξει και με σύρμα ίδιας διατομής. Σφιχτά οι σπείρες περιτυλιγμένες για να αποφύγει περίεργους θορύβους και να αποτρέψει να υπάρχει χώρος ανάμεσά τους ώστε να τρίβονται και κάποια στιγμή να "σπάσει" το μονωτικό. Αν γίνει η αρχή θα υπάρχει συνεχής σπινθηρισμός και τότε πάει στράφι όλη η δουλειά.

sapila racing
22/02/2016, 09:49
Άρη, δεν είναι βερνικωμένες οι σπείρες μία προς μία. τυλίγονται γυμνές η μια κοντά στην άλλη και ύστερα τις βερνικώνουμε όλες μαζί εξωτερικά.


Ο Άρης εννοεί την μόνωση του πηνιοσύρματος και όχι το βερνίκι που βάζουμε μετά. Αν το σύρμα δεν ήταν μονωμένο (από τον κατασκευαστή) το ρεύμα θα ακολουθούσε την πιο σύντομη οδό (βραχυκύκλωμα) και δεν θα έκανε σβούρες ακολουθώντας τις σπείρες. Δεν είναι χαζό.
Αυτός είναι και ο λόγος που όταν κάνουμε περιέλιξη προσπαθούμε να αποφύγουμε όσο το δυνατόν τα τσακίσματα, για να μην σπάσει η μόνωση του χαλκού.
Όσες σπείρες μετρήσει ο φίλος τόσες πρέπει να τυλίξει και με σύρμα ίδιας διατομής. Σφιχτά οι σπείρες περιτυλιγμένες για να αποφύγει περίεργους θορύβους και να αποτρέψει να υπάρχει χώρος ανάμεσά τους ώστε να τρίβονται και κάποια στιγμή να "σπάσει" το μονωτικό. Αν γίνει η αρχή θα υπάρχει συνεχής σπινθηρισμός και τότε πάει στράφι όλη η δουλειά.

Tωρα που το ξαναδιάβασα δεν το εγραψα πολύ ξεκάθαρα, και μπερδευτηκε το εξτρα βερνικι του κάθε τυλίγματος με την μονωση του συρματος.

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι αν βαλει πιο χοντρό σύρμα με ίδιο αριθμό τυλιγμάτων το καθε τυλιγμα θα είναι πιο χοντρό, και στην διαστολή μπορεί ακόμα και να εχει ακόμα και πρόβλημα χώρου. Τότε μπορεί να είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα!

o vaskas τα εγραψε πολύ καλύτερα πάντως!

congate7
22/03/2016, 15:42
Αποτύχαμε κύριοι. Όχι παταγωδώς, αλλά η αποτυχία είναι αποτυχία. Η μπινιά έγινε στο ξετύλιγμα όπου μου κόπηκε το σύρμα (λόγω της βλακωδώς μεγάλης δύναμης που έβαζα) και χάθηκε η μπάλα.

Παραγγέλθηκαν πηνία ημί από mama china, φορέθηκαν σήμερα στο παρά πέντε πριν φύγω για δουλειά και... το πρόβλημα παραμένει :a018:

Περιμένω τώρα να έρθει ο «βελτιωτής» της περιοχής να πει τη γνώμη του.
Θα πήγαινα εγώ σε αυτόν αλλά μετά από 1 ώρα φόρτισης της μπαταρίας η μηχανή δεν έπαιρνε μπροστά. Με καλώδια από αμάξι πήρε κανονικότατα και απροβλημάτιστα.

Η περίπτωση να παίζει κάτι με τη μπαταρία παίζει???
Κάπου είχα διαβάσει ότι καίνε τα στοιχεία(δεν ξέρω αν το λέω καλά)???? Παίζει αυτό το ενδεχόμενο?

Τι να πω... Είχα ένα αμάξι που παρέδωσε πνεύμα στα χέρια της γιαγιάς και τώρα δεν έχω ούτε να πάω, ούτε να γυρίσω απ'τη δουλειά.

φαααααααααααααακ

toyar
22/03/2016, 16:09
τα πηνια ελεχθηκαν πριν ξεκινησει η περιελιξη;
ο ανορθωτης;
η καλωδιωση;
εχω το sr που καθεται ελα παρτο να κανεις τη δουλεια σου:)

congate7
22/03/2016, 17:33
Ο ανορθωτής ελέγχθηκε και ήταν οκ, όπως επίσης και η καλωδίωση.
Τα πηνία όταν ελέγχθηκαν έδειξαν να μην επιστρέφουν το ρεύμα. Γι' αυτό και τα άλλαξα μπας και, αλλά δεν.

Τώρα το πήρε ο μάστορας αύριο θα το κοιτάξει και ελπίζω να είναι η μπαταρία ή ο ανορθωτής που είναι οι πιο οικονομικές ζημιές.

Η ηλεκτρονική παίζει στο έργο;

toyar
22/03/2016, 17:47
αν μιλαμε για φορτιση η ηλεκτρονικη δεν παιζει
τι σημαινει τα πηνια δεν επιστρεφουν το ρευμα;
τα παλια πηνια μετρηθηκαν ως προς την ωμικη αντισταση και τη μονωση τους;

congate7
22/03/2016, 18:04
Άκου. Δεν ξέρω και όπως φαίνεται λέω λαλακίες.

Όταν πήγα να πάρω ανορθωτή που ήταν η διάγνωση του πρώην μάστορα, με μέτρησε αυτός που θα μου πούλαγε τον ανορθωτή και μου είπε ότι δούλευε κανονικά.
Μετά μέτρησε τα πηνία και μου είπε ότι δεν επέστρεφαν ρεύμα στη μπαταρία. Αυτό μου είπε, αυτό λέω και εγώ σαν χαϊβάνι επειδή δεν ξέρω.

Τα παλιά πηνία προσπάθησα να τα φτιάξω μόνος μου και απέτυχα όπως γράφω παραπάνω. Δε με ένοιαζε αν θα χαλάσω τα ήδη χαλασμένα. Με ένοιαζε το να το παλέψω. Και τελικά πάλεψα και έχασα.

toyar
22/03/2016, 18:52
το θεμα ειναι οτι θεωρησες τα πηνια χαλασμενα χωρις λεπτομερη ελεγχο
καλα εκανες και το παλεψες και την επομενη φορα σιγουρα θα το πετυχεις αλλα πριν βγαλουμε off το σημαντικοτερο και ακριβοτερο ανταλλακτικο παιρνουμε 2 και 3 γνωμες

congate7
22/03/2016, 19:08
Έχεις δίκιο. Ίσως αν δεις τη φωτογραφία στην τρίτη σελίδα του θέματος να καταλάβεις την κατάσταση τους.
Εγώ πήρα τη γνώμη ενός μάστορα, πήρα και τα πηνία στο χέρι, είδα ότι είχαν «αρπάξει» σε κάποια σημεία και κατέληξα σε αυτή την απόφαση.

Το μόνο καλό είναι ότι τα πηνία τα πήρα στο 1/3 της τιμής μαζί με μεταφορικά από αυτά που έβρισκα εδώ.

Τώρα περιμένω τη διάγνωση και του τοπικού μάστορα για να δούμε τι θα γίνει.
Μια πρώτη διάγνωση ήταν ότι κάποιο στοιχείο της μπαταρίας τα έπαιξε.

Shinji Ikari
22/03/2016, 20:11
Ρε μαγκα δε σε πρόλαβα να σου πω να μην αλαξεις πηνια τοσο γρηγορα γιατι διαβασα το πρόβλημα σου και ποιο πριν. Έβαλα κι εγω τωρα καινούργια μπαταρία, μου την αδειασε, εψαχνα για ανωρθωτες και πηνια, μου λεγανε κατι ανοησιες αλλα τελικα βρηκα ένα γατονι που μου εκανε διαγνωση σε ένα λεπτο. Η νεα μπαταρια ηταν για πεταμα. Την πηγα πισω και πηρα μια Τζελ. Τα πηνια πολυ δυσκολα χαλανε. Βρες ένα μαστορα να σου βρει το πρόβλημα πρωτα όπως ειπε ο συνάδελφος.

virus
22/03/2016, 20:23
τα παλια πηνια μην τα πεταξεις. μπορεις να τα κανεις περιελιξη σε μεταγενεστερο χρονο αν εχεις παρει τα υλικα. κι αν εχεις την διαθεση να μαστορεψεις. μπορεις η να τα κρατησεις εφεδρικα η να τα πουλησεις και να καλυψεις την χασουρα σου.

congate7
22/03/2016, 20:48
Δεν πειράζει ρε φίλε.

Τα πηνία ήταν χαλασμένα. Ένας μάστορας το επιβεβαίωσε μπροστά στα μάτια μου και ο πρώην μάστορας μου (που δεν τον πολυπίστεψα λόγω κάποιων γεγονότων).

Το γαμώτο είναι ότι αν είναι η μπαταρία τσάμπα χάθηκε η μέρα.
Δε μπορώ να καταλάβω πως η ίδια μπαταρία με μία φόρτιση και χαλασμένα πηνία μου έβγαλε κοντά 190 χλμ. Μήπως τα έφτυσε εκεί?

virus τα έχω κρατήσει απλά έχασα τη μπάλα με το που πήγαινε το σύρμα μετά από κάποιο σημείο.
Φίλε, κλάιν χασούρα (χωρίς παρεξήγηση:)). Τα ίδια ακριβώς ημιτασιόν πηνεία στην Ελλάδα είχαν 100 ευρώ πάνω.

Επίσης απ' ότι είδα τα ίδια μαϊμουδιάρικα πηνεία είχα και πριν, οπότε όταν χαλάσουν και αυτά θα έχω 2 να φτιάξω, αρκεί να καταφέρω να τα λύσω σωστά και όχι σαν αούγκανος.

stefanos
22/03/2016, 21:54
Ήταν χαλασμένα τα πηνία που φορτίζουν την μπαταρία.
Τα πηνία που δουλεύουν την ανάφλεξή σου ήταν οκ.
Ουσιαστικά έπρεπε να ξετυλίξεις τα καλώδια που έρχονται από τον ανορθωτή μόνο.

congate7
28/03/2016, 11:38
Λεπόν, να ούμε...
Ο ανορθωτής ήταν ο υπαίτιος για το τελευταίο σπρώξιμο. Αγοράστηκε καινούριος μαϊμουδισιόν και το απόγευμα θα φορεθεί.
Τα πηνία σύμφωνα με το μάστορα αφού μετρήθηκαν, βρέθηκαν να δουλεύουν άψογα :a25:

Σε αυτό το σημείο θέλω να τονίσω κάποια πράγματα.
Πότε δεν ήμουν φαν των ημιτασιόν. Ήμουν και είμαι φαν των ΟΕΜ, αλλά οι απαγορεύτηκες τιμές των ανταλλακτικών (300 τα πηνία, 150 ο ανορθωτής) και λόγω οικονομικής στενότητας αυτό το μήνα απλά και διάλεξα να κάνω τη δουλειά μου από το να μείνω χωρίς όχημα μιας και το αμάξι διάλεξε να μας αφήσει χρόνους την χειρότερη στιγμή.
Ο πρώην μάστορας με τα μεγάλα δόντια μου είχε βγάλει κόστος επισκευής με ημιτασιόν πηνία και ανορθωτή λίγο πάνω από 300 ευρώ. Όχι ότι δεν είχα καταλάβει ότι δαγκώνει, αλλά δε φανταζόμουν ότι το μέγεθός των δοντιών του είναι τόσο μεγάλο. Γι'αυτό και αναφέρομαι σε αυτόν ως πρώην.
Αν με την τοποθέτηση του ανορθωτή δουλέψει το εργαλείο(κρατάω μια πισινή γιατί η τύχη μου τώρα τελευταία έρχεται με την όπισθεν), το κόστος επισκευής μου βγήκε στα 70 ευρώ για τα ανταλλακτικά συν ότι δώσω στο μάστορα μιας και μου είπε δώσε ότι θες.


Ήταν χαλασμένα τα πηνία που φορτίζουν την μπαταρία.
Τα πηνία που δουλεύουν την ανάφλεξή σου ήταν οκ.
Ουσιαστικά έπρεπε να ξετυλίξεις τα καλώδια που έρχονται από τον ανορθωτή μόνο.

Εσύ καλά τα λες, εγώ έβλεπα μόνο μπερδεμένα καλώδια που απλά ήθελα να τα ξανατυλίξω. :beer:

Μόλις φορεθεί θα ενημερώσω.

congate7
28/03/2016, 17:43
Και επιτέλους δουλεύει :a25::rockon::a25::a54::a25::a30:

Μία μπαταρία μένει να αλλάξω γιατί αυτή ξελιγώθηκε και έτοιμος.

Πήγα και πήρα τη ντίζα του κοντέρ και έχω μία απορία. Στο κοντέρ πάει βιδωτή, στη ρόδα είναι κουμπωτή? Μία βοήθεια σε αυτό.

Και ένα repack στην εξάτμιση όταν έχω χρόνο και τελειώνουν οι δουλειές επιτέλους.

Ευχαριστώ τους πάντες για τη βοήθεια και το ενδιαφέρον :beer: