Σύνδεση

View Full Version : Cbf ή fazer



Cpt_Slow
03/02/2016, 19:34
Παιδιά καλησπέρα.Για να μην ανοίγω νέο θρεντ θέλω να ρωτήσω επί της ουσίας ποιες είναι οι διαφορές cbf600 και fazer600 (εκτός Ιπποδύναμης).
Έχω οδηγήσει το cbf, νομίζω ταιριαξα ωραία πάνω αλλά σαν νέος δεν μπορώ να πω οτι ξέρω και τι να προσέξω.
Γενικά κοιτάω ένα απο αυτά τα 2 , με abs πάντα και θέλω κάποιον να με φωτίσει για το τι διαφορετικό κάνει το ένα και τι το άλλο γιατί γενικά απότι διαβάζω τα κάνουν όλα και συμφέρουν!

aetomenios
03/02/2016, 22:55
Και τα δυο ειναι ομορφα και αξιόπιστα μηχανακια,αυτό που σου κανει κλίκ να πάρεις στην τελική.

Adulescens_1
03/02/2016, 23:24
Το fazer fz6 ειναι αρκετα ευκολο μεσα στην πολη εχει πιο σπορ χαρακτηριστικα και εχει πολυ ψιλα την ροπη του μεχρι της 8χλσ πηγαινεις ανετα μεσ την πολη απο κει επειτα αρχιζει το πανηγυρι νομιζεις οτι οδηγας supersport καθως το μοτερ του ειναι απο το r6. το cbf αποδοδει πιο γραμμικά την ροπη του.το fazer απο τ 04 βγαινει με ψεκασμο ενω το cbf απο το 8 νομιζω... Ελπιζω να βοηθησα

Pan (dvs)
04/02/2016, 08:22
Παιδιά καλησπέρα.Για να μην ανοίγω νέο θρεντ θέλω να ρωτήσω επί της ουσίας ποιες είναι οι διαφορές cbf600 και fazer600 (εκτός Ιπποδύναμης).
Έχω οδηγήσει το cbf, νομίζω ταιριαξα ωραία πάνω αλλά σαν νέος δεν μπορώ να πω οτι ξέρω και τι να προσέξω.
Γενικά κοιτάω ένα απο αυτά τα 2 , με abs πάντα και θέλω κάποιον να με φωτίσει για το τι διαφορετικό κάνει το ένα και τι το άλλο γιατί γενικά απότι διαβάζω τα κάνουν όλα και συμφέρουν!

Οδηγησε και το αλλο και θα παρεις τις απαντησεις σου.:beer:

satel
04/02/2016, 08:28
Είχα το cbf και ο λόγος ο οποίος το πήρα ήταν γιατί δεν μπόρεσα ποτέ να βολευτώ πάνω στο fazer. Αν και το δεύτερο μου άρεσε περισσότερο σαν εμφάνιση και χαρακτήρα προτίμησα το ποιο "λογικό" cbf.

Δεν το μετάνιωσα τα έκανε όλα μια χαρά. Δες σε ποιο κουμπώνεις καλύτερα πάνω του και πάρτο. Και τα δύο είναι πολύ καλά.

Cpt_Slow
04/02/2016, 13:47
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας παιδια..

Σημερα θα έχω την ευκαιρία να κάνω και ένα fazer οπότε θα έχω πιο σφαιρική άποψη.
Πάντως του 09 το cbf το κόκκινο το βρήσκω αρκετά ελκυστικό, είχα την ευκαιρία να το δω να το κάνω μεγάλη βόλτα και σχεδόν το αγόρασα καθώς με πιστόλιασε ο πωλητής το τελευταίο λεπτό.

Το ύψος παίζει κάποιο ρολο? 180 ολόκληρα εκατοστα μετράω:cool:

akis_trevor
04/02/2016, 14:05
Fazer κοιτας το απλο η το s2;

Cpt_Slow
04/02/2016, 14:13
Γενικά οτι μπορώ να βρώ με abs και ταβάνι τα 3700. Προτιμώ το S2 βέβαια..

akis_trevor
04/02/2016, 14:15
Νομιζω το παλιο δεν εβγαινε με abs.
Οταν βολταρεις και το αλλο πες μας πως σου φανηκε...

Cpt_Slow
05/02/2016, 07:40
καλημερα! Εγινε η βόλτα με το Fazer..

Οι εντυπώσεις που αποκόμησα: πιο κοφτερο στο στριψιμο, πιο χαμηλη και σκυφτη θεση οδηγησης γενικα μου φανηκε πιο "σφιχτο" μηχανακι.
Απο θέμα γκαζιού (οχι οτι το άνοιξα και πολύ) φιλικό χαμηλά και ψηλα (μην φανταστειτε οτι το τερματισα) με φόβησε.

Τωρα μπήκε και στο παιχνίδι και το gsr που αποτι κάταλαβα είναι πιο κοντά στη fazer.:confused:

7Tolis
05/02/2016, 07:43
Πολύ καλά και τα 2. Ενδοιασμοι για το gsr λόγω πλαισίου. Εννοώ πως έκατσαν κάποια λαχεία σε κάποιους και μετά από πτώση είπαν αντίο σε πλαίσιο. Σαφώς και είναι μικρό το ποσοστό αλλά υπαρκτό. Νομίζω τα φρένα του gsr είναι καλύτερα από του fazer 600.

Cpt_Slow
05/02/2016, 07:57
Το εχω διαβάσει αυτό και αποτελεί όντως μικρο ανασταλτικό παράγοντα γιατι θα παω για 2ο χέρι στην καλύτερη.. Θα το κάνω και αυτό μια βόλτα για να έχω εικόνα και για τα 3.. Αν και εμφανισιακα το κλικ μου το κανει πιο πολυ το cbf.

notakos600
05/02/2016, 07:58
Το εχω διαβάσει αυτό και αποτελεί όντως μικρο ανασταλτικό παράγοντα γιατι θα παω για 2ο χέρι στην καλύτερη.. Θα το κάνω και αυτό μια βόλτα για να έχω εικόνα και για τα 3.. Αν και εμφανισιακα το κλικ μου το κανει πιο πολυ το cbf.

Έχω το XJ6 δύο χρόνια, πάρε το CBF......;)

Adulescens_1
05/02/2016, 09:55
Με το gsr εχεις μειονεκτημα σε ταξιδακια δεν εχει μεγαλο φαιρινγκ και θα τρως αερα φουλ

Cpt_Slow
05/02/2016, 10:57
Αυτο το εχω στα υποψιν.. βέβαια παντα μπορεις να βάλεις ζελατίνα μεγάλη αλλα και πάλι δεν θα είναι σαν το φέρινκ.
Υπάρχει και το θέμα της γυναίκας που επιμένει για vstrom που θα είναι πιο άνετα:nono:


Είναι κανείς με cbf '09 Θεσσαλονικη που να θέλει να το δώσει; :lol:

Adulescens_1
05/02/2016, 20:02
Γτ δεν προτείνεις στην γυναικα κανα z750? Χαχα αστειευομαι. Αναμεσα σε cbf κ gsr καλυτερα hondaki

Cpt_Slow
11/02/2016, 08:16
Ευχαριστω που εγινε ξεχωριστο θεμα.. Συντομα θα ενημερωσω για την πορεια της αγορας!! :D

Cpt_Slow
06/03/2016, 12:09
παιδια θα παω να δω ενα cbf αυτη τη βδομαδα και πολυ πιθανο να το παρω. Ειναι σε ακινησια πανω απο 3 μηνες. Τι επιπτωσεις εχει αυτο? Εχει λιγο πανω απο 25000 χλμ και στις 25 εγινε σερβις λαδια μπουζι. Θα θελει καινουρια λαδια λογω ακινησιας?
Επισης τι αλλο να δω που πρεπει να εχει γινει στις 25000? μπαταρια πχ? λαδια αναρτησης? απο αλυσογραναζο ειναι οκ, δεν εχει χρειαστει τεντωμα ακομα (επειδη το παιδι που το ειχε πριν το πηγαινε πολυ μαλακαμιας και τον ξερω). Τιποτα ρουλεμαν? σορρυ αλλα ειμαι λιγο ασχετος.
Επισης τα ελαστικα εχουν λιγα χλμ αλλα ειναι σιγουρα 2 ετων.

notakos600
06/03/2016, 12:20
παιδια θα παω να δω ενα cbf αυτη τη βδομαδα και πολυ πιθανο να το παρω. Ειναι σε ακινησια πανω απο 3 μηνες. Τι επιπτωσεις εχει αυτο? Εχει λιγο πανω απο 25000 χλμ και στις 25 εγινε σερβις λαδια μπουζι. Θα θελει καινουρια λαδια λογω ακινησιας?
Επισης τι αλλο να δω που πρεπει να εχει γινει στις 25000? μπαταρια πχ? λαδια αναρτησης? απο αλυσογραναζο ειναι οκ, δεν εχει χρειαστει τεντωμα ακομα (επειδη το παιδι που το ειχε πριν το πηγαινε πολυ μαλακαμιας και τον ξερω). Τιποτα ρουλεμαν? σορρυ αλλα ειμαι λιγο ασχετος.
Επισης τα ελαστικα εχουν λιγα χλμ αλλα ειναι σιγουρα 2 ετων.

Αν φορτιζόταν η μπαταρία μια φορά την εβδομάδα είναι οκ.
Από κει και πέρα κοιτάζεις όλα τα παραπάνω που ανέφερες.

omega
06/03/2016, 14:15
Ειμαι υπερ στην αγορα CBF που κοιτας απλα δεν θα εβαζα το gsr της suzuki στο παιχνιδι αλλα το Bandit650.
Αν νοιωθεις βολικα με το Honda,προχωρα..
Το εχω και δεν εχω παραπονο.

Cpt_Slow
06/03/2016, 14:26
κοιταω για του 09 για το combined abs και τον ψεκασμο παρολο που θα το πληρωσω κοντα στο χιλιαρικο πανω αποτι ενα του 06-07.

τωρα σε αυτα που ρωτησα για το τι θα πρεπει να εχει γινει και πως θα τα κοιταξω μπορει καποιος να με φωτισει;
ειναι σε αντιπροσωπεια απινακιδοτο και δεν ειναι ευκολο να το παω σε συνεργειο μιας και ειναι και σε αλλη πολη..

Grafton 505
06/03/2016, 22:50
Ποιάς χρονιάς είναι το cbf ;

takisdemi
06/03/2016, 22:57
Αν σ'ενδιαφέρει πιο spor χαρακτήρας με πολύ δύναμη ψηλά(ήταν βασικό κριτήριο για μένα η ιπποδύναμη ) και εύκολο στην οδήγηση πας στο fazer.Το έχω με abs και είμαι πολύ ευχαριστημενος,το s2. Ειδάλλως cbf με καλύτερο σύστημα φρένων ή το Bandit 650s αξιόλογο κι αυτό αν και πιο κλασικη γραμμή.
Τα τελευταία δύο έχουν πιο τουρινγκ εμφανιση
.Για το gsr που λες είναι πολύ δυνατό αλλά γυμνό ,πάρε με φερινγκ,παλιότερα είχα γυμνό είχα βάλει ζελατίνα αλλά σαν το φερινγκ δεν είναι.
Πάρε όποιο σου κάθεται καλύτερα στο μάτι και στη χρήση που θέλεις όλα αυτά είναι καλά που ανέφερες χωρίς προβλήματα.

Cpt_Slow
07/03/2016, 06:37
του 2009.

καπως ετσι απεκλεισα κ εγω το γυμνο.. εμφανισιακα ειμαι πιο πολυ στο cbf και τα σπορ χαρακτηριστικα δεν αποτελουν κριτιριο μιας και δεν ειναι το χαρακτηριστικο που ψαχνω σαν πρωτο..

zopas
07/03/2016, 07:28
Αφου cbf σου κανει κλικ και σωστα σου κανει,τι το τυρρανας το πραγμα;..αγορασε το και πηγαινε το στον σισμανη για ελεγχο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο..

Grafton 505
07/03/2016, 11:01
...


Στις 25.000 km το μηχανάκι είναι ακόμα καινούργιο.

Μπαταριά : Λογικά θα είναι άδεια. Εάν είναι σε κλειστό γκαράζ ίσως και να έχει μια μιζιά να δώσει, αλλά θα θέλει φώρτηση οπωσδήποτε.

Λάδια : Εάν τον εμπιστεύεσαι ότι έκανε το σέρβις δεν χρειάζεται να αλλάξεις λάδια μιας και μπήκανε καινούργια. Ρώτα τον όμως τι έβαλε (μάρκα, τύπο).

Αλυσιδογράναζα : Δεν θα έχουν προλάβει να φθαρούν.

Ρουλεμάν : Δεν θα έχουν πρόβλημα, αλλά άν θες να τα δεις, βάλε την μηχανή στο διπλό σταντ και πιάσε τις ρόδες και το τιμόνι και κούνα τα μέσα έξω πάνω κάτω. Λογικά δεν θα έχουν πρόβλημα.

Λάδια αναρτήσεων : Μεγάλη κουβέντα αυτή.

Λάστιχα : Στα 2 χρόνια καλό είναι να αλλάζουν. Αλλά και πάλι μεγάλη κουβέντα. Αν δεις ότι σε τρομάζουν και γλυστράνε άλλαξε τα. Αν όχι περίμενε το φθινόπωρο και αποφασίζεις.

Φρένα : Δες τα τακάκια. Κυρίως τα μπροστα. Λογικά θα θέλουν αλλαγή ή θα είναι για αλλαγή.

Διακόπτες : Εαν η μηχανή έμενε έξω ο διακόπτης των φλας ίσως να θέλει λίγο καθάρισμα.

Φυσικά πέρνα από ένα καλό μάστορα να το δει.
Ελπίζω να σε κάλυψα.

Alchimistis
07/03/2016, 20:02
Αν είσαι πιο συντηρητικος οδηγός κοίτα το cbf αν είσαι λίγο πιο ζωηρός, το fazer θα σε ικανοποιήσει, και τα δύο είναι αξιόπιστα και δοκιμασμένα μηχανάκια. Το gsr δεν θα το έβαζα στις επιλογές σου, αν θες να δεις γυμνό τσέκαρε Hornet, MT. Δεν ξέρω για τι χρήση το θες αλλά αν είναι για κάθε μέρα ενδεχομένως θα κοιτούσα και το versus.
Όπως και να έχει δες πιο σου γουστάρει πιο πολύ και πιο σου κάθεται καλύτερα στα χέρια.

Cpt_Slow
08/03/2016, 07:27
Στις 25.000 km το μηχανάκι είναι ακόμα καινούργιο.

Μπαταριά : Λογικά θα είναι άδεια. Εάν είναι σε κλειστό γκαράζ ίσως και να έχει μια μιζιά να δώσει, αλλά θα θέλει φώρτηση οπωσδήποτε.

Λάδια : Εάν τον εμπιστεύεσαι ότι έκανε το σέρβις δεν χρειάζεται να αλλάξεις λάδια μιας και μπήκανε καινούργια. Ρώτα τον όμως τι έβαλε (μάρκα, τύπο).

Αλυσιδογράναζα : Δεν θα έχουν προλάβει να φθαρούν.

Ρουλεμάν : Δεν θα έχουν πρόβλημα, αλλά άν θες να τα δεις, βάλε την μηχανή στο διπλό σταντ και πιάσε τις ρόδες και το τιμόνι και κούνα τα μέσα έξω πάνω κάτω. Λογικά δεν θα έχουν πρόβλημα.

Λάδια αναρτήσεων : Μεγάλη κουβέντα αυτή.

Λάστιχα : Στα 2 χρόνια καλό είναι να αλλάζουν. Αλλά και πάλι μεγάλη κουβέντα. Αν δεις ότι σε τρομάζουν και γλυστράνε άλλαξε τα. Αν όχι περίμενε το φθινόπωρο και αποφασίζεις.

Φρένα : Δες τα τακάκια. Κυρίως τα μπροστα. Λογικά θα θέλουν αλλαγή ή θα είναι για αλλαγή.

Διακόπτες : Εαν η μηχανή έμενε έξω ο διακόπτης των φλας ίσως να θέλει λίγο καθάρισμα.

Φυσικά πέρνα από ένα καλό μάστορα να το δει.
Ελπίζω να σε κάλυψα.

παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις

φιλε grafton505 εισαι πολυ κατατοπιστικος..
μια διευκρινιση, τα λαστιχα ειναι παραγωγης 2012 φορεμενα το 2014 και σημερα θα μαθω στα ποσα χλμ περαστηκαν.. κατα ποσο λετε επηρεαζει το οτι 2 ηταν ραφι.

WiSe
08/03/2016, 08:02
Ποιος σου εγγυαται οτι φορεθηκαν το 2014? Δηλαδη τα πηρε και τα κρατησε καβα? Και αντε και εγινε ετσι, εγω θα τα πεταγα.

leo1964
08/03/2016, 08:19
του 2009.

καπως ετσι απεκλεισα κ εγω το γυμνο.. εμφανισιακα ειμαι πιο πολυ στο cbf και τα σπορ χαρακτηριστικα δεν αποτελουν κριτιριο μιας και δεν ειναι το χαρακτηριστικο που ψαχνω σαν πρωτο..

Το είχα το cbf,απροβλημάτιστο και ήπιο μηχανάκι,να το πάρεις

leo1964
08/03/2016, 08:20
παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις

φιλε grafton505 εισαι πολυ κατατοπιστικος..
μια διευκρινιση, τα λαστιχα ειναι παραγωγης 2012 φορεμενα το 2014 και σημερα θα μαθω στα ποσα χλμ περαστηκαν.. κατα ποσο λετε επηρεαζει το οτι 2 ηταν ραφι.

Τα λάστιχα έχουν ζωή 5 χρόνων από την ημερομηνία παραγωγής τους

vangkaret
08/03/2016, 16:30
Στις 25.000 km το μηχανάκι είναι ακόμα καινούργιο.

Διακόπτες : Εαν η μηχανή έμενε έξω ο διακόπτης των φλας ίσως να θέλει λίγο καθάρισμα.

Καλησπέρα , άσχετο αλλά για να μην ανοίγω άλλο θρεντ έχω CBF 600 και ο διακόπτης των φλας μου κάνει κόλπα.. το ανοίγω τώρα και ανάβει μετά από μισό λεπτό. Έριξα λίγο spray επαφών βελτιώθηκε λίγο αλλά μετά από λίγο πάλι τα ίδια..

Θέλει μπατονέτα και σπρευ επαφων το ξηρό ή με λιπαντικό??

Grafton 505
08/03/2016, 20:19
μια διευκρινιση, τα λαστιχα ειναι παραγωγης 2012 φορεμενα το 2014 και σημερα θα μαθω στα ποσα χλμ περαστηκαν.. κατα ποσο λετε επηρεαζει το οτι 2 ηταν ραφι.

Η λογική και το σωστό είναι να αλλαχτούνε. Το να τα κρατήσεις ένα εξάμηνο ακόμα δεν χάθηκε κι ο κόσμος, αλλά πρόκειται για την ΔΙΚΗ ΣΟΥ ασφάλεια, ότι και να πω εγώ.
Βγάλτα μια φωτό να τα δούμε από περιέργεια. Τι μάρκα είναι ;


Καλησπέρα , άσχετο αλλά για να μην ανοίγω άλλο θρεντ έχω CBF 600 και ο διακόπτης των φλας μου κάνει κόλπα.. το ανοίγω τώρα και ανάβει μετά από μισό λεπτό. Έριξα λίγο spray επαφών βελτιώθηκε λίγο αλλά μετά από λίγο πάλι τα ίδια..

Θέλει μπατονέτα και σπρευ επαφων το ξηρό ή με λιπαντικό??

Θέλει άνοιγμα ο διακόπτης και καλό καθάρισμα. Η επαναφορά του είναι κανονική ; Σκαλώνει πουθενά ;

vangkaret
08/03/2016, 22:42
Θέλει άνοιγμα ο διακόπτης και καλό καθάρισμα. Η επαναφορά του είναι κανονική ; Σκαλώνει πουθενά ;

Σε ευχαριστώ θα τον ανοίξω και θα το γυαλισω. Όχι κανένα σκάλωμα μόνο καθυστερεί να αποκριθεί..το ίδιο και στη μεγάλη σκάλα..οπότε μάλλον μετά την αλλάγη στο τιμόνι που είχε αφήσει ένα μικρό κενό μπήκε μέσα η σάρα η μάρα και το κακο συναπάντημα.. ευχαριστώ!!

@cpt_slow με τα λάστιχα δεν παίζουν..δυο χρόνια και με μηδέν χλμ πάλι ξερά θα είναι..εμένα μου έιχε βάλει ένας λεβέντης 2 χρονών καινούργια και ήταν άστα να βράστα..καταλαβαίνω ότι μαζεύονται τα λεφτά αλλά τουλάχιστον τα λάστιχα μπορείς να τα βάλεις και με δόσεις..

Cpt_Slow
09/03/2016, 08:53
354592354593

αυτα είναι, μαρκα δεν ξερω αν και μου φαινονται γνωστες οι καμπυλες..

Θα τα δω απο κοντά μεσα στη βδομάδα και θα το αποφασίσω αν και κλείνω προς την αντικατάσταση τους εστω και με δόσεις όπως ειπε ο φίλος vangkaret. Εχω ξεπεράσει κατα πολύ το αρχικό budget και είμαι ζόρικα. Το κακό είναι οτι πλεόν την έχει μαγαζί τη μηχανή και σίγουρα θα μου φορέσει ενα σομπρέρο.

Grafton 505
09/03/2016, 09:25
Απάτητα είναι τα λάστιχα. Κρίμα.

Πάντως μην τα πετάξεις. Πάρτα σπίτι.

Dunlop road smart II είναι το μπροστά.

konstantin1977
09/03/2016, 09:41
H ακινησία, προκαλεί προβλημα στις τσιμουχες στις μπουκαλες....ξεραίνονται και σκανε, στους 3 μηνες οχι, αλλά αν πχ δεν ήταν 3-4 μηνες ακίνητο και ηταν κανα χρόνο, τότε πολύ πιθανόν να έχουν σκάσει....

Cpt_Slow
09/03/2016, 12:15
update
τα λαστιχα εχουν 5000 χλμ

takisdemi
09/03/2016, 13:57
Επειδή ανέφερες την έχει μαγαζί να ξέρεις ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι γυρίζουν χιλιόμετρα.

Cpt_Slow
09/03/2016, 15:07
δεν εχεις αδικο, απλα τυγχανει να ξερω οτι το συγκεκριμενο εχει οντως τοσα.

Cpt_Slow
01/06/2016, 14:43
update παρασκευη φωτο που θα την παρω

Cpt_Slow
10/06/2016, 18:43
360835360838

doctoras
10/06/2016, 18:47
Μπουμπούκι! καλορίζικος! Ποσο πήγε το μαλλί τελικα;

Grafton 505
10/06/2016, 20:25
Χιλιομετροφάγωτο να 'ναι !!!!

:beer: :beer: :beer:

omega
10/06/2016, 20:40
Καλοδουλευτη,απροβλημάτιστη με ατελείωτα ασφαλή χιλιόμετρα!!Μπραβο ρε παλικάρι.
Τέως Cpt Slow μιας και είσαι 200+ πλέον. :beer:

GiorgosLa
10/06/2016, 23:17
Καλοτάξιδο. :beer:
Αν την έχει, πάρε και την μαμά ζελατίνα. Μπορεί να σου χρειαστεί.

Cpt_Slow
11/06/2016, 20:18
παιδια σας ευχαριστω πολυ!
για την ωρα ειμαι με το χαμογελο μονιμα καρφωμενο.

4300 βγηκε τελικα, με τακακια να θελουν αλλαγη στο επομενο σερβις.

Grafton 505
11/06/2016, 20:28
Με την πρώτη ευκαιρία βάλε τα κάτωθι κατά σειρά εμφανίσεως :


επέκταση μπροστινού φτερού (http://www.motoraid.eu/mymoto/honda/ext-fenda-cbf?mfp=49f-my-moto-honda%5B351%5D&limit=50)
το φτερό είναι κοντό στο τελείωμά του και πετάει λάσπες και μπουγαδόνερα στο ψυγείο. Το έχω βάλει και έχει σωθεί το ψυγείο.

προστατευτικό ψυγείου (http://www.motoraid.eu/mymoto/honda/radiator-cover-honda-cbf-600-08-?mfp=49f-my-moto-honda%5B351%5D&limit=50)

ενδεικτικό το αποπάνω, έχει πολλά η αγορά. Δεν το έχω ακόμα αλλά είναι η επόμενη αγορα.

zopas
11/06/2016, 20:58
επραξες σοφα..με σημα το φτερο παντα θα εχεις ένα μονιμο χαμογελο!...καλοβολτη και παντα ορθιος!!!!

georgemark
11/06/2016, 22:12
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα

Cpt_Slow
12/06/2016, 11:11
αυτα τα σεκφτομουνα κ εγω γιατι προσφατα εφαγα μια βροχη και το νερο που πετουσε εφτανε στο υψος του αγκωνα και μου φαινεται εκτεθειμενο σε πετραδακια το φυγειο..

Ξερετε ποια ειναι η φυσιολογικη θερμοκρασια λαδιου για το μοτερ ενω δουλευει?

προτασεις για τακακια? να βαλω εργοστασιακα ?

Grafton 505
12/06/2016, 14:13
Δεν είναι αερόψυκτο άρα δεν σε απασχολεί τόσο η θερμοκρασία λαδιού όσο του νερού. Γι' αυτό άλλωστε έχει και λαμπάκι αντιψυκτικού και όχι λαδιού.

Τι λάδια έβαζε ο προηγούμενος ;

Τακάκια έβαλα τις μαμά Χόνδα γιατι είμαι ευχαριστημένος από τα φρένα και δεν ήθελα πειραματισμούς. Υπάρχουν βέβαια μπόλικα να διαλέξεις.

Cpt_Slow
12/06/2016, 15:38
Επειδη εχει θερμομετρο στην ταπα λαδιου βλεπω οτι μετα απο καποια διαδρομη πιανει 70-80oC και μενει εκει ανεξαρτητα το πως παω.
Τωρα για τη θερμοκρασία νερού δεν εχει καποια ενδειξη παραμονο λαμπάκι το οποίο ελπίζω να μην φτάσει να αναψει.

Μαρκα λαδιου δεν ξερω μονο οτι ειναι 10-40.

Θα παω να το δω αυριο σε συνεργειο γιατι στο δοχειο του πισω φρενου δεν μπορω να διακρινω σταθμη. Η ειναι κατω απο το δοχειο η ειναι πολυ θαμπό. Νομιζω δεν πρεπει να το ανοιξω για να μην μπει αερας στο κυκλωμα, σωστα?

doctoras
12/06/2016, 16:00
Μάθε τι εργασίες γίνανε, αν εχει τηρηθεί το book service και αν ειναι ενημερωμένο. Τωρα το να κανεις συμπληρωςη υγρών και εξαέρωση δεν ειναι τιποτα αλλα παλι αν δε κατάπιανεσαι ας το κανει ο μάστορας

10-30 συνιστά η χοντα και 10-40 ειναι οκ (ήμισυνθετικο).
Τα υγρά νομιζω ειναι Dot 4
Τα σέρβις ειναι καθε 12k με λάδια και φίλτρο
18k μπουζί 24k βαλβίδες ιντζεκσιον
Κατέβασε το ονερς μανούαλι να το εχεις και να το τηρείς απο εδώ και στο εξής
Και ρίξε ενα καλο διάβασμα οτι και αν σου γράψουμε δε αντικαθιστά αυτο που αναφέρει ο κατασκευαστής μπας και εαν συμβεί κάτι στον δρονο να εισαι προετοιμασμένος.

toyar
12/06/2016, 17:09
μπορεις να ανοιξεις το δοχειο φρενων για να δεις τη σταθμη
αν ειναι χαμηλα μη συμπληρωσεις,κοιτα αν θελεις τακακια
κι αν τα υγρα ειναι παλια καλο ειναι να αλλαχτουν παντου

Grafton 505
12/06/2016, 19:51
Επειδη εχει θερμομετρο στην ταπα λαδιου βλεπω οτι μετα απο καποια διαδρομη πιανει 70-80oC και μενει εκει ανεξαρτητα το πως παω.
Τωρα για τη θερμοκρασία νερού δεν εχει καποια ενδειξη παραμονο λαμπάκι το οποίο ελπίζω να μην φτάσει να αναψει.

Μαρκα λαδιου δεν ξερω μονο οτι ειναι 10-40.

Θα παω να το δω αυριο σε συνεργειο γιατι στο δοχειο του πισω φρενου δεν μπορω να διακρινω σταθμη. Η ειναι κατω απο το δοχειο η ειναι πολυ θαμπό. Νομιζω δεν πρεπει να το ανοιξω για να μην μπει αερας στο κυκλωμα, σωστα?

Καλά είσαι με την θερμοκρασία. Λάδια θα βάλεις και εσύ 10W-40 όταν τα αλλάξεις. Αν δεν έχει υγρά το δοχείο βάλε άμεσα αλλιώς μην πατάς το πίσω φρένο. Θα πάρει αέρα το πίσω κύκλωμα.



Τα υγρά νομιζω ειναι Dot 4 Σωστά
Τα σέρβις ειναι καθε 12k με λάδια και φίλτρο
18k 24k μπουζί 24k βαλβίδες ιντζεκσιον
Κατέβασε το ονερς μανούαλι να το εχεις και να το τηρείς απο εδώ και στο εξής
Και ρίξε ενα καλο διάβασμα οτι και αν σου γράψουμε δε αντικαθιστά αυτο που αναφέρει ο κατασκευαστής μπας και εαν συμβεί κάτι στον δρονο να εισαι προετοιμασμένος.


μπορεις να ανοιξεις το δοχειο φρενων για να δεις τη σταθμη
αν ειναι χαμηλα μη συμπληρωσεις,κοιτα αν θελεις τακακια
κι αν τα υγρα ειναι παλια καλο ειναι να αλλαχτουν παντου

Το αυτό !!!

doctoras
12/06/2016, 22:30
Δεν το λεω εγω το λέει ο κατασκευαστής
http://www.motori.hr/forum/index.php?action=dlattach;topic=5881.0;attach=474855
Λάδια ανα 12κ, (ανα 6 τα αλλάζουν εδώ στην Ελλάδα τα μαστορια)
Μπουζί 24 σωστα, υγρά φρενών 18

SOTHRHS
12/06/2016, 22:47
καλοταξιδο και να το απολαυσεις σου ευχομαι:)

Grafton 505
12/06/2016, 23:14
Δεν το λεω εγω το λέει ο κατασκευαστής
http://www.motori.hr/forum/index.php?action=dlattach;topic=5881.0;attach=474855
Λάδια ανα 12κ, (ανα 6 τα αλλάζουν εδώ στην Ελλάδα τα μαστορια)
Μπουζί 24 σωστα, υγρά φρενών 18

Έχεις δίκιο. Διόρθωσα.

nickald
13/06/2016, 09:02
(ανα 6 τα αλλάζουν εδώ στην Ελλάδα τα μαστορια)


Εχει καταντησει αηδια αυτό το πραμα εδώ... προσφατα πηρα το nc750x και μου λεει "νταξ σερβις ανα 6κ"..... γιατι στην ελλαδα λεει εχει υψηλες θερμοκρασίες.... ενώ στην ιαπωνια ασουμ είναι πολικες....

WiSe
13/06/2016, 09:18
Αυτο μονο στα χοντα ισχυει? Εγω στο fazer τα αλλαζω ανα 5000χλμ

Cpt_Slow
13/06/2016, 14:19
Αρχικά σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο που αφιερώνεται για τις απαντήσεις σας.

Η συντήρηση γινόταν καθε 5.000 με λαδια φιλτρο, στις 24.000 αλλαχτηκαν τα μπουζι. Το πηρα με 25.000 και μεσα σε μια εβδομαδα εχω πατησει τα 26.000!

Απότι είδα απο τους δείκτες φθοράς στα τακακάκια ειναι στα τελευταια τους, δεν θα περιμενω τις 30.000 θα παω αυτες τις μερες να το δω. Δεν νιωθω βεβαια να μην εχω φρενα ουτε αισθηση αερα στο κυκλωμα αλλα με βλεπω να βαζω τακακια απο τωρα. Τελικά δεν κατάλαβα αν πρέπει να συμπληρώνεις υγρα η όχι.

Εχει βαλει κανεις οργανο θερμοκρασίας νερου? Καλος ο δεικτης βενζινης που το αντικατεστησε μετα το '08 αλλα νιώθω οτι θα το ήθελα.

Η ζελατίνα η χαμηλή σε τι μπορει να μου χρησιμευσει?

toyar
13/06/2016, 14:46
υγρα φρενων ΔΕΝ συμπληρωνεις
να τα αλλαξεις μαζι με τα τακακια

mreza
13/06/2016, 15:40
...Η ζελατίνα η χαμηλή σε τι μπορει να μου χρησιμευσει?..αισθητικά αν δεν σ' αρέσει η ψηλή, που κόβει (και) τον αέρα ή για ανταλλακτική για την κακιά την ώρα.

WiSe
13/06/2016, 16:32
Αρχικά σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο που αφιερώνεται για τις απαντήσεις σας.

Η συντήρηση γινόταν καθε 5.000 με λαδια φιλτρο, στις 24.000 αλλαχτηκαν τα μπουζι. Το πηρα με 25.000 και μεσα σε μια εβδομαδα εχω πατησει τα 26.000!

Απότι είδα απο τους δείκτες φθοράς στα τακακάκια ειναι στα τελευταια τους, δεν θα περιμενω τις 30.000 θα παω αυτες τις μερες να το δω. Δεν νιωθω βεβαια να μην εχω φρενα ουτε αισθηση αερα στο κυκλωμα αλλα με βλεπω να βαζω τακακια απο τωρα. Τελικά δεν κατάλαβα αν πρέπει να συμπληρώνεις υγρα η όχι.

Εχει βαλει κανεις οργανο θερμοκρασίας νερου? Καλος ο δεικτης βενζινης που το αντικατεστησε μετα το '08 αλλα νιώθω οτι θα το ήθελα.

Η ζελατίνα η χαμηλή σε τι μπορει να μου χρησιμευσει?

Σε τοσο καινουρια μηχανακια και ειδικα οταν δεν τα εχεις τσιγκλισει με σοβαρες βελτιωσεις τα εξτρα οργανακια ειναι περιττα. Τωρα αν εσυ θες εχει στο ebay ενα καρο. Οπως με καθε αλλαγη λαδιων το ορθο ειναι να αλλαζεις και φιλτρο ετσι και με τα τακακια το ορθο ειναι και υγρα.

Ohm
13/06/2016, 18:14
Εχει βαλει κανεις οργανο θερμοκρασίας νερου? Καλος ο δεικτης βενζινης που το αντικατεστησε μετα το '08 αλλα νιώθω οτι θα το ήθελα.

όλο και κάποιος θα έχει βάλει

αν θες, βάλε, γιατί όχι;

εγώ θα βάλω κάποια στιγμή αισθητήρες για όλα (θερμοκρασίες υγρών, στάθμη βενζίνης, ταχύτητα, σχέση, στροφές, κλίσεις, επιταχύνσεις, χειρισμό), με καταγραφή

SHOOTER045
13/06/2016, 18:42
όλο και κάποιος θα έχει βάλει

αν θες, βάλε, γιατί όχι;

εγώ θα βάλω κάποια στιγμή αισθητήρες για όλα (θερμοκρασίες υγρών, στάθμη βενζίνης, ταχύτητα, σχέση, στροφές, κλίσεις, επιταχύνσεις, χειρισμό), με καταγραφή

Εδώ είσαι


http://www.e-anagnostou.gr/%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%8C%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%8C%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-2240-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%8D%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%BC%CE%BF%CF%85,-%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BC%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%BF-p-28802.html?sess=25bc82dadf9418ba11bf0161c22cd625


http://www.e-anagnostou.gr/%CE%B1-%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%8C%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%8C%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-4558-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF% 82-%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-p-28818.html?sess=25bc82dadf9418ba11bf0161c22cd625

GiorgosLa
13/06/2016, 18:44
Η ζελατίνα η χαμηλή σε τι μπορει να μου χρησιμευσει?

Εκτός απ την αισθητική πλευρά, με την μαμά ζελατίνα σε ευθεία και πολλά χιλιόμετρα, τρως αέρα, μυγάκια, βροχή, κ.λ.π. αλλά το μηχανάκι πάει σαν τρένο. Με την μεγάλη τα γλιτώνεις πολλά απ αυτά, αλλά χάνεις κάτι απ το τρένο.

Grafton 505
13/06/2016, 20:18
Ρε άρρωστοι, τι του λέτε του ανθρώπου. :lol:

Αργοκαπετάνιε, τα σέρβις του στην ώρα τους και βόλτες θέλει το μηχανάκι. Άντε και λίγη βενζίνη που και που !!!!

doctoras
13/06/2016, 20:27
Το 5κ αλλαγή λαδιών ειναι εντελώς άκυρο ως νούμερο να πεις το άλλαζε ανα 6 να το καταλάβω. Ειναι πρωτο χέρι η οχι; Στα 24κ έγιναν οι εργασίες του μεγάλου σέρβις που ορίζει η χοντα; Αν οχι ψάξου να το κανεις εσυ.
Σου έδωσε βιβλίο σέρβις;

Cpt_Slow
15/06/2016, 18:39
Τελικα πηγα απο συνεργειο χθες ειδαμε τα τακακια και τις σταθμες ειναι οκ. Το πισω παγουρακι ειναι απλα πολυ θαμπο και για να δεις σταθμη πρεπει να το χτυπαει φως απο την αλλη η να το ανοιξεις.
Απο τακακια προς εκπληξη μου (θετικη) ειδα οτι εχουν ακομα αρκετο οποτε ζουλιξα αφοβα τη μανετα και ειδα οτι εχω φρεναρες!!

Βιβλιο σερβις εχει ενημερωμενο, εκανε καθε 5000 λαδια φιλτρο και στις 24000 μαζι και μπουζι. Ρυθμιση βαλβιδν κτλ ακομα δεν εχει γινει.

Για την ωρα ακολουθω τη συμβουλη των πιο πολλων και του βαζω χιλιομετρα!!

omega
15/06/2016, 21:11
Επάνω της..

Billis21
19/06/2016, 14:01
Γιατι ειναι ακυρη η αλλαγη στις 5000? Ειναι καποιος απο αυτους π δεν τους αρεσε η αλλαγη στις 5000 μηχανολογος ? Το λαδι χανει ηδη περι το 20-30% των δυνατοτητων του απο τα 1000-2000χλμ. Το οτι η honda θελει να κανει promotion στα μηχανακια της οτι δεν χρειαζονται συχνα σερβις δεν σημαινει οτι ειναι και το ιδανικο.

Cpt_Slow
23/06/2016, 11:37
καλα σιγουρα κακο δεν κανει..

Cpt_Slow
23/06/2016, 19:43
Σημερα ενεργοποιηθηκε για πρωτη φορα το abs, Μεσα στη πολη με 20χλμ περιπου. Ενιωσα αβολα γιατι ηταν σαν να αφησα το μισο φρενο. Ευτυχως η αποσταση εφτασε για να σταματησω.:smokin:

Για την ιστορια εγω περνουσα αναμεσα απο τα αμαξια που ηταν σταματημενα στο φαναρι και αποφασισε να κανει το ιδιο και ενα σκουτερ χωρις να κοιταξει πριν μπει στην "διηθητικη λωριδα". Αν γινοταν το σφιχταγγαλιασμα ποιος θα εφταιγε?

leo1964
23/06/2016, 20:44
ποσοστιαίος καταλογισμός συνυπευθυνότητας

Cpt_Slow
09/07/2016, 19:09
να ρωτήσω και κάποια άλλα..

α. Υπάρχουν διάφορα εκτεθειμένα καλώδια όπως αυτό στην φώτο.. έχουν ενα κάλυμμα το οποίο μάλλον έχει μετακινηθεί. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το πλύσιμο? Η γενικά με το νερό της βροχής?
β. καθαρίζοντας βρήκα αυτό το σημείο όπου υπάρχει μια κόλληση με σκουριά. είναι ακριβώς κάτω από τα μπροστινά φώτα. Η κόλληση είναι εργοστασιακή φαντάζομαι αλλά μου κάνει εντύπωση η σκουριά.
γ.Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αντικαταστήσει την τάπα λαδιού με κάτι σαν αυτό:
http://www.ebay.com/itm/Oil-Tank-Dipstick-With-Temperature-Fits-For-GY6-Dirt-Pit-Bike-Yellow-/252381401911?hash=item3ac31a9337:g:3TkAAOSwLs5XLYag&vxp=mtr
χρήσιμο το θερμόμετρο αλλά δεν μπορώ να δω στάθμη λαδιού καθώς έχει μόνο μια μικρή ακίδα. Πρέπει να παρω και μια εργοστασιακή τάπα?362252
362254

amyroukai
09/07/2016, 19:14
δεν έχει "τζαμάκι" το CBF να βλέπεις τα λάδια?

SHOOTER045
09/07/2016, 19:17
Γενικά στο πλύσιμο δεν ρίχνουμε παντού νερό με πίεση.
Δεν νομιζω να σου προκαλέσει κάτι απο εκείνα τα καλώδια.
Στο σημείο που έχεις επιφανειακη είναι η οξείδωση, αν σε χαλάει τόσο, και αν έχεις εύκολη πρόσβαση λίγο τρίψιμο με γυαλοχαρο και λίγο σπρέι ίδιου χρώματος.
Ο δείκτης (τάπα) λαδιού, αν είναι στο ίδιο μήκος με το οριτζιναλ δεν έχει θέμα

Grafton 505
09/07/2016, 23:19
να ρωτήσω και κάποια άλλα..

α. Υπάρχουν διάφορα εκτεθειμένα καλώδια όπως αυτό στην φώτο.. έχουν ενα κάλυμμα το οποίο μάλλον έχει μετακινηθεί. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το πλύσιμο? Η γενικά με το νερό της βροχής?
β. καθαρίζοντας βρήκα αυτό το σημείο όπου υπάρχει μια κόλληση με σκουριά. είναι ακριβώς κάτω από τα μπροστινά φώτα. Η κόλληση είναι εργοστασιακή φαντάζομαι αλλά μου κάνει εντύπωση η σκουριά.
γ.Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αντικαταστήσει την τάπα λαδιού με κάτι σαν αυτό:
http://www.ebay.com/itm/Oil-Tank-Dipstick-With-Temperature-Fits-For-GY6-Dirt-Pit-Bike-Yellow-/252381401911?hash=item3ac31a9337:g:3TkAAOSwLs5XLYag&vxp=mtr
χρήσιμο το θερμόμετρο αλλά δεν μπορώ να δω στάθμη λαδιού καθώς έχει μόνο μια μικρή ακίδα. Πρέπει να παρω και μια εργοστασιακή τάπα?362252
362254

1) Τα καλώδια είναι έτσι από το εργοστάσιο. Μην σε απασχολούν, δεν θα μπάσουν νερό από βροχή ή από πλύσιμο.
Το κάλυμα δεν έχει μετακινηθεί. Έτσι είναι.
2) Τέτοιες σκουριές θα βγοθν και αλλού στο μηχανάκι. Φταίει η ποιότητα βαφής στο ιταλικό εργοστάσιο που συναρμολογούνται. Αν δεν κάνω λάθος, μόνο οκινητήρας έρχετε από Ιαπωνία, αλλά και γι' αυτό δεν είμαι σίγουρος.
3) Δεν βλέπεις τα λάδια από το θερμόμετρο. Το τζαμάκι είναι κάτω από τον συμπλέκτη και δεξιά. Και πάρε μια τάπα λαδιού να την έχεις καβάτζα σε περίπτωση που .... καταλαβαίνεις.

Για την κόληση με την σκουριά, με φαίνεται πολύ τσαπατσουλιά για να είναι εργοστασιακή. Θα δω στο δικό μου και θα σε πω.

lykourgi
10/07/2016, 00:41
Την κόλληση με την σκουριά, καλό είναι να την περιποιηθείς λίγο.
Τα καλώδια μην σε απασχολούν.

Cpt_Slow
10/07/2016, 10:53
Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις σας. Η ταπα αυτη δεν ειναι μεγαλη. Το τζαμακι το ειδα στο καρτερ πανω αλλα θελει φακο για να το διαβασω! Φιλε grafton αν μπορεις να το δεις πες μου! Σσας ευχαριστω

Ohm
10/07/2016, 13:45
http://www.e-anagnostou.gr/%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%8C%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%8C%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-2240-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%8D%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%BC%CE%BF%CF%85,-%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BC%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%BF-p-28802.html?sess=25bc82dadf9418ba11bf0161c22cd625
ίιιουυυυ...

http://www.e-anagnostou.gr/%CE%B1-%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%8C%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%8C%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-4558-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF% 82-%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-p-28818.html?sess=25bc82dadf9418ba11bf0161c22cd625
ΙΙΙΙΟΥΥΥΥΥ....:yuck:

Serial Graphic LCD 128x64 (https://www.sparkfun.com/products/9351)
μμμμμ...
Triple Axis Accelerometer (http://grobotronics.com/triple-axis-accelerometer-breakout-adxl335.html)
;)
Triple-Axis Digital-Output Gyro (http://grobotronics.com/triple-axis-digital-output-gyro-itg-3200-breakout.html)
:D
Hall Sensor (http://grobotronics.com/hall-sensor-a3144eua.html)
μμμ...
Voltage and Current Sense (http://grobotronics.com/attopilot-voltage-and-current-sense-breakout-180a.html)
μμμ...
10K Precision Epoxy Thermistor (http://grobotronics.com/10k-precision-epoxy-thermistor-3950-ntc.html)

Grafton 505
10/07/2016, 20:30
λοιπόν αρχίζουμε :

1) Καλώδιο
362302

2)Κόλληση (ένεκα θαλασσινού περιβάλλοντος είναι σε χειρότερη κατάσταση, αλλά το μόνο που κρατάει είναι τα πλαϊνά πλαστικά. Δεν τρώει ζόρι αλλά αν μπορείς να το φτιάξεις μόνο καλό θα του κάνεις.

362304

3) Τζαμάκι λαδιού. Ανάμεσα στα δύο βέλη πρέπει να είναι η στάθμη σου με την μηχανή όρθια και σε επίπεδο έδαφος. Αυτό που βλέπεις είναι με την μηχανή στο πλαϊνό ποδαράκι.

362306

Ότι άλλο θες, ρώτα αβέρτα !!!
:beer:

Cpt_Slow
11/07/2016, 07:33
σευχαριστώ παρα πολυγ ια τις απαντησεις σου! κατατοπιστικότατος! :beer:

Σιγουρα θα τις κάνω μια περιποιηση, χθες μεχρι και το "χταποδι" καταθρησα:lol:

Grafton 505
11/07/2016, 08:52
σευχαριστώ παρα πολυγ ια τις απαντησεις σου! κατατοπιστικότατος! :beer:

Σιγουρα θα τις κάνω μια περιποιηση, χθες μεχρι και το "χταποδι" καταθρησα:lol:

Δεν ξέρω τι του 'κανές του χταποδιού, αλλά ελπίζω να είναι νόμιμο ..... !!!

:beer: