Σύνδεση

View Full Version : 125 δίχρονο ή τετράχρονο?



katrides
12/02/2016, 20:16
Χαίρετε χαίρετε και καλωσόρισα και στο forum ! ;)

Έκλεισα πρόσφατα τα 18 και έπιασα δουλειά για να βγάλω κι εγώ το μερτικό μου να πάρω την πρώτη μου μηχανή.
Το θέμα μου είναι ότι εγώ από μηχανές δεν ξέρω, οπότε τα δίχρονα έχουν σχεδόν αποκλειστεί από τη σκέψη μου, αφού απ' ότι έχω διαβάσει έχουν τρελό κόστος αν δεν μπορείς να τα φτιάξεις μόνος σου.
Ωστόσο, θα ήθελα να ακούσω τις δικές σας απόψεις πάνω στο θέμα.
Δυστυχώς, έχω μεγάλο κάλο και θέλω ss. 125 πάντα, αλλά ss. Θα ακούγεται μπρίκι, τι να κάνουμε, αλλά τουλάχιστον θα είναι όμορφο μπρίκι. Και ναι, όμορφα μπρίκια είναι και τα dirt αλλά δεν φτάνω...
Ένα μειονέκτημα είναι ότι θα είναι μεταχειρισμένο το μηχανάκι, για να είμαστε και μέσα στο budget, οπότε θα έχει ήδη λογικά αρκετά χιλιόμετρα πάνω του.
Για να διευκολύνω κιόλας τη συζήτηση, τα μηχανάκια που κοιτάω, για να λέμε και τα πράγματα με τ' όνομά τους, είναι το aprilia rs125, το derbi gpr125 και τέλος το τετράχρονο yamaha yzf r125.
Τι πιστεύετε;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων όσους απαντήσουν :)

SHOOTER045
12/02/2016, 20:29
Η καρδιά λέει αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6657735/
Η λογική αυτο. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7320654/






Μπάτζετ???

katrides
12/02/2016, 20:34
Η καρδιά λέει αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6657735/
Η λογική αυτο. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7320654/


Η κοίτα κατι απο εδώ.
Μπάτζετ???
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7320654/

Χαχα, ναι...
Τις έχω δει και τις δύο αγγελίες που λες, αλλά το budget είναι γύρω στα 1.500-1.600 το μέγιστο... Έχει με τέτοια τιμή, απλά πρέπει να τρέχω απο δω κι απο κει να τις δω πρώτα κιόλας...

SHOOTER045
12/02/2016, 20:35
Σορυ

Το.τρίτο λινκ ήθελα να βάλω όλες μαζί
Κατα λάθος μπήκε ξανά το 2
Που βρίσκεσαι?

katrides
12/02/2016, 20:37
Σορυ

Το.τρίτο λινκ ήθελα να βάλω όλες μαζί
Κατα λάθος μπήκε ξανά το 2
Που βρίσκεσαι?

Μην αγχώνεσαι ;)
Αθήνα είμαι. Έχω σκεφτεί να πάω μέχρι Κεφαλλονιά να σου πω την αλήθεια...

SHOOTER045
12/02/2016, 20:37
Ααααυτο
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7568065/

katrides
12/02/2016, 20:39
Ααααυτο
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7568065/

Ναι βρε, τις αγγελίες aprilia, derbi και yamaha που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο car τις ξέρω απ' έξω. Το ερώτημά μου εμένα είναι αν θα ήταν καλύτερο το yamaha όντας τετράχρονο ή αν τα δίχρονα aprilia και derbi θα βγάζουν πολλά προβλήματα

Tedvj23
12/02/2016, 20:42
Καλυτερα τα διχρονα για μενα και θα κοιταζα τις γυμνες εκδοσεις τους...:beer:

pipe_smoker
12/02/2016, 20:44
Χαχα, ναι...
Τις έχω δει και τις δύο αγγελίες που λες, αλλά το budget είναι γύρω στα 1.500-1.600 το μέγιστο... Έχει με τέτοια τιμή, απλά πρέπει να τρέχω απο δω κι απο κει να τις δω πρώτα κιόλας...

Το τρέξιμο δεν το γλιτώνεις.
Μεταχειρισμένο μηχανάκι απο αγγελία θα πάρεις.
Θα δεις κάμποσα, καποια θα ειναι μάπα.

Απο εκει και πέρα:
Μην πας σε μηχανάκι προπολεμικό, μην πας σε μηχανάκι παραξενιαρικο/εξειδικευμένο.

Ωραίο ειναι το απριλια, αλλα ανήκει στη δεύτερη κατηγορία.

Το R125 ειναι μια χαρα.
Παρ'το, ευχαριστήσου το, και σε κανα δυό χρονια που θα πας για μεγαλύτερο δίπλωμα το πουλάς και πας για το επόμενο.

Καλώς ήρθες στο φορουμ:beer:

SHOOTER045
12/02/2016, 20:46
Ναι βρε, τις αγγελίες aprilia, derbi και yamaha που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο car τις ξέρω απ' έξω. Το ερώτημά μου εμένα είναι αν θα ήταν καλύτερο το yamaha όντας τετράχρονο ή αν τα δίχρονα aprilia και derbi θα βγάζουν πολλά προβλήματα

Τα μικρά yamaha-honda δεν φτιάχνονται πλέον στην Ιαπωνία.
Τα προβλήματα λύνονται αρκεί να υπάρχει παροχή ανταλλακτικών.
Απέφυγε μηχανάκι που το είχε πιτσιρικάς.
Αλλά κάποιος μεγαλύτερος σαν μεσο μεταφοράς.
Κεφαλονιά για ποιό θέλεις να πάς?

katrides
12/02/2016, 20:47
Καλυτερα τα διχρονα για μενα και θα κοιταζα τις γυμνες εκδοσεις τους...:beer:

Naked γιατί?
Λες δίχρονο ε? Δεν μπορώ να καταλάβω και τι ισχύει ρε παιδί μου, γιατί δεν ξέρω και στηρίζομαι σε αυτά που έχω διαβάσει

katrides
12/02/2016, 20:53
Το τρέξιμο δεν το γλιτώνεις.
Μεταχειρισμένο μηχανάκι απο αγγελία θα πάρεις.
Θα δεις κάμποσα, καποια θα ειναι μάπα.

Απο εκει και πέρα:
Μην πας σε μηχανάκι προπολεμικό, μην πας σε μηχανάκι παραξενιαρικο/εξειδικευμένο.

Ωραίο ειναι το απριλια, αλλα ανήκει στη δεύτερη κατηγορία.

Το R125 ειναι μια χαρα.
Παρ'το, ευχαριστήσου το, και σε κανα δυό χρονια που θα πας για μεγαλύτερο δίπλωμα το πουλάς και πας για το επόμενο.

Καλώς ήρθες στο φορουμ:beer:

Ναι η αλήθεια είναι κι εγώ προς τα εκεί κατευθύνομαι τελικά, γιατί αν και φαίνεται καλό το αρχικό κόστος των δίχρονων μάλλον θα τα δώσω στη συνέχεια και με το παραπάνω

Σ'ευχαριστώ πολύ :)

katrides
12/02/2016, 20:54
Τα μικρά yamaha-honda δεν φτιάχνονται πλέον στην Ιαπωνία.
Τα προβλήματα λύνονται αρκεί να υπάρχει παροχή ανταλλακτικών.
Απέφυγε μηχανάκι που το είχε πιτσιρικάς.
Αλλά κάποιος μεγαλύτερος σαν μεσο μεταφοράς.
Κεφαλονιά για ποιό θέλεις να πάς?

Δύο έχει Κεφαλλονιά,
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6886238/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7149716/

Λέω τι στα κομμάτια, και τα δύο μάπα να είναι...

panos_zip
12/02/2016, 20:59
Το δίπλωμά σου σε καλύπτει μέχρι 125cc και 15hp/11kw
άρα τα παλιότερα δίχρονα που έβγαζαν περισσότερα τα ξεχνάς.
Κοιτάς για όλα τα τετράχρονα και τα πιο πρόσφατα δίχρονα που στις τελευταίες εκδόσεις τους έβγαιναν με 15 αλογάκια.

SHOOTER045
12/02/2016, 21:02
Δύο έχει Κεφαλλονιά,
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6886238/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7149716/

Λέω τι στα κομμάτια, και τα δύο μάπα να είναι...

Καλουτσικα φαίνονται.
Αλλά αν δεν το δεις απο κοντά μαζι με κάποιον που {ξέρει}
Δέν

basilis_k6
12/02/2016, 21:03
το δίχρονο ακομη και αν δεν πιανουν τα δικα σου χερια ειναι πιο ασφαλες απο αποψη ζημιας. κολλαει το φτιαχνεις με λιγα λεφτα και εχεις παλι μηχανη. στο 4τ θες πολλα λεφτα συνηθως πολύ παραπανω απο οσα αξιζει. τα 2τ καινε αρκετα αλλα εχουν γκαζι. τα 4τ δεν καινε, δεν εχουν γκαζι αλλα εχουν τελικη. τις επιδοσεις του πρωτου 125 διχρονου απριλια rs δεν ξερω αν τις εχει πιασει μεχρι και σημερα το τετραχρονο.

με τα λεφτα που έχεις παρε ένα διχρονο rs125 και οταν μαζεψεις κιαλλα καντο καινουργιο μοτερικα.

katrides
12/02/2016, 21:04
Το δίπλωμά σου σε καλύπτει μέχρι 125cc και 15hp/11kw
άρα τα παλιότερα δίχρονα που έβγαζαν περισσότερα τα ξεχνάς.
Κοιτάς για όλα τα τετράχρονα και τα πιο πρόσφατα δίχρονα που στις τελευταίες εκδόσεις τους έβγαιναν με 15 αλογάκια.

Έλα μωρέ... Ξέρω ακούγεται τελείως ανεύθυνη η απάντηση αυτή, και δεν καίγομαι να σου πω την αλήθεια για τα παραπάνω άλογα. Το πρώτο μου θα είναι, και επειδή πονάει πάντα η πρώτη φορά όπως λένε και οι τρύπες, δεν έχω στο μυαλό μου να βγω και να το τινάξω. Απλά δεν θεωρώ ότι θα ήταν άσχημο να έχει τα παραπάνω άλογα για να το κρατήσω και περισσότερο καιρό.
Σ' ευχαριστώ σε κάθε περίπτωση για την απάντηση :)

katrides
12/02/2016, 21:06
Καλουτσικα φαίνονται.
Αλλά αν δεν το δεις απο κοντά μαζι με κάποιον που {ξέρει}
Δέν

Ναι σκόπευα να κάνω κάτι τέτοιο, αν και δεν ξέρω ποιος ακολουθεί την τρελή...

SHOOTER045
12/02/2016, 21:08
Ναι σκόπευα να κάνω κάτι τέτοιο, αν και δεν ξέρω ποιος ακολουθεί την τρελή...

Κοπελιά είσαι???
Ωχ 1.000.000 δίσκοι
Καλώς ήρθες

katrides
12/02/2016, 21:09
το δίχρονο ακομη και αν δεν πιανουν τα δικα σου χερια ειναι πιο ασφαλες απο αποψη ζημιας. κολλαει το φτιαχνεις με λιγα λεφτα και εχεις παλι μηχανη. στο 4τ θες πολλα λεφτα συνηθως πολύ παραπανω απο οσα αξιζει. τα 2τ καινε αρκετα αλλα εχουν γκαζι. τα 4τ δεν καινε, δεν εχουν γκαζι αλλα εχουν τελικη. τις επιδοσεις του πρωτου 125 διχρονου απριλια rs δεν ξερω αν τις εχει πιασει μεχρι και σημερα το τετραχρονο.

με τα λεφτα που έχεις παρε ένα διχρονο rs125 και οταν μαζεψεις κιαλλα καντο καινουργιο μοτερικα.

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω κιόλας αν πιάνουν τα χέρια μου. Δεν είναι κανείς στον δικό μου κύκλο με τις μηχανές, και έχω κάτσει εγώ άκυρα βλέπεις. Διαβάζω ό,τι πέσει στα χέρια μου, αλλά πιστεύω χωρίς την πράξη η θεωρία είναι κενή.

Αυτό που λες δεν το είχα σκεφτεί. Εσύ λες αξίζει τον κόπο?

katrides
12/02/2016, 21:11
Κοπελιά είσαι???
Ωχ 1.000.000 δίσκοι
Καλώς ήρθες

Ναι, η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να μην πω, αλλά δε γίνεται... Απλά ξέρω, και αυτή είναι κιόλας η αντιμετώπιση που έχω λάβει μέχρι τώρα, επειδή είμαι "κοπελιά", που λες κι εσυ, ότι θα αρχίσουν όλοι να σκέφτονται που πάει αυτή και τα σχετικά... Έχω κι εγώ το πάθος μου ρε παιδιά τι να κάνουμε, γεννιέσαι μ' αυτό δεν το ελέγχεις...

leo1964
12/02/2016, 21:12
Χαίρετε χαίρετε και καλωσόρισα και στο forum ! ;)

Έκλεισα πρόσφατα τα 18 και έπιασα δουλειά για να βγάλω κι εγώ το μερτικό μου να πάρω την πρώτη μου μηχανή.
Το θέμα μου είναι ότι εγώ από μηχανές δεν ξέρω, οπότε τα δίχρονα έχουν σχεδόν αποκλειστεί από τη σκέψη μου, αφού απ' ότι έχω διαβάσει έχουν τρελό κόστος αν δεν μπορείς να τα φτιάξεις μόνος σου.
Ωστόσο, θα ήθελα να ακούσω τις δικές σας απόψεις πάνω στο θέμα.
Δυστυχώς, έχω μεγάλο κάλο και θέλω ss. 125 πάντα, αλλά ss. Θα ακούγεται μπρίκι, τι να κάνουμε, αλλά τουλάχιστον θα είναι όμορφο μπρίκι. Και ναι, όμορφα μπρίκια είναι και τα dirt αλλά δεν φτάνω...
Ένα μειονέκτημα είναι ότι θα είναι μεταχειρισμένο το μηχανάκι, για να είμαστε και μέσα στο budget, οπότε θα έχει ήδη λογικά αρκετά χιλιόμετρα πάνω του.
Για να διευκολύνω κιόλας τη συζήτηση, τα μηχανάκια που κοιτάω, για να λέμε και τα πράγματα με τ' όνομά τους, είναι το aprilia rs125, το derbi gpr125 και τέλος το τετράχρονο yamaha yzf r125.
Τι πιστεύετε;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων όσους απαντήσουν :)

Δίχρονο για επιδόσεις,τετράχρονο για αξιοπιστία και οικονομία

duke200
12/02/2016, 21:18
παρε ενα cbr/cbf/ΥΒR 125 μεταχειρισμένο (ή SYM wolf 125 καινούργιο) για τα οποία σε καλύπτει και το δίπλωμα και μετά με το Α2 το δινεις και παίρνεις κατι καλύτερο. Μη κοιτας για 125 διχρονα 10ετίας και άνω, το πιο πιθανόν θα ναι ερείπια/ασυντήρητα και θα σε φανε οι μάστορες και η καπνίλα. Επίσις μην κοιτας για τετράχρονα πάνω απο 10ετία, πάλι θα σε φάνε οι μάστορες.

basilis_k6
12/02/2016, 21:19
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7111734/

---ακυρο το δευτερο λινκ----

κοιτα και εμενα πιανουν αλλα δεν καθομαι να ανοιξω μοτερ. δεν υπαρχει λογος να μπλεξω. το διχρονακι θελει μονο λαδι. δεν ζηταει τιποτε αλλο. ουτε ρυθμισεις (εκτος απο το καρμπ αν εχει) ουτε τιποτε.

και επειδη το μονο σοβαρο μηχανακι που βγηκε με ss look ειναι το απριλια δεν εχεις και αλλες επιλογες. το cbr και το yamaha ειναι παπιες με πλαστικα. παντως για να ειμαστε και λογικοι. καλυτερα να μαζεψεις κανα φραγκο παραπανω να πας σε ninja 250. αν δεν θες νομιζω το rs ειναι μονοδομος.

γιατι θες ομως ενα τετοιο διαολο?

SHOOTER045
12/02/2016, 21:25
Αυτο τότε
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7528065/
Η αυτό, με γνώμονα οτι είναι κοντά για σένα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6930081/

Μανολης67
12/02/2016, 21:28
Αυτο τότε
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7528065/
Η αυτό, με γνώμονα οτι είναι κοντά για σένα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6930081/



ΕΧΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ,
???????

ptc
12/02/2016, 21:41
ΕΧΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ,
???????

Λογικα θα διαβασε το thread για την Αττικη Οδο και σου λεει ασε μη με πιασουν να πηγαινω με 200 και μου ερθει και μενα καμια κληση. :lol:

kostaskk
12/02/2016, 22:20
αναποδα στα ειπαν.
καταρχην τι ενοεις με το κοστος? αγορας,συντήρησης,χρησης,επισκευης?
το κοστος τις αγορας ειναι συνιθος ποιο μικρο στα 2τ καθος και το κοστος παραγωγης ειναι ποιο μικρο (δεν εχει καδενες-βαλβιδες,ελατηρια εκκεντροφορους και αλλα πολλα)
και αρα κοστιζει στο εργοστασιο ποιο λιγο, αυτο το πουλαει ποιο λιγο και εσυ το βρισκεις μεταχειρισμενο σε καλητερη τιμη.
οσοι δεν ειχαν πολλα λευτα το 80-90 πηγαινανε στα 'φτηνα αλογα' (βλεπε rd350,tzr,dt200 κτλ)
και οσοι ειχαν παιρνανε 4τ, (vfr,cbr400,900αρια,gpz,drz κτλ)
μιλάω για καινουρια μηχανακια και σύγκριση τιμων εργοστασιων 2τ vs 4t οταν ηταν καινουρια και τα 2

το κοστος συντήρησης στα 2τ ειναι ποιο λιγο αν κανεις εσυ το σερβις, που ειναι αλλαγμα μπουζι και λαδιων. (ισως και πιστονι μετα απο πολλα πολλα χιλιομετρα)
δεν εχεις να ασχολεισαι με φιλτρα λαδιου,βαλβιδες,καδενες και συχνες αλλαγες λαδιων. καθε 2 χρονια αλλαζεις σασμανολαδο μονο και αν εχεις καλο μιγμα τα μπουζι θα κρατανε πολυ.
αν εχεις γρηγορο 2τ μηχανακι και οχι βεσπα συνιθος τα manual λενε για αλλαγη πιστονιου καθε 15-20.000 χιλιομετρα αλλα αν το προσεχεις βγαζει και τα διπλα χιλιομετρα χωρις προβλημα.
αν αγορασεις το πιστονι και το περασεις εσυ το κοστος ειναι μικρο.
στο ebay εχει πιστονια για rs125 απο 20 λιρες μεχρι 80 λιρες τα ακριβα.

το κοστος επισκευης: μπορεις να τα φτιαξεις μονο σου γιατι ο κυλινδρος βγαινει με 4 παξιμαδια και δεν εχουν καδενες-εκκεντροφορους-βαλβιδες,χρονισματα περιπλοκες κεφαλες κτλ. μερικες φορες αλλαζεις πιστονι χωρις καν να βγει η κεφαλη (αρα γλυτώνεις κοπο και φλαντζες)
ουτε καν τα λαδια δεν βγαζεις για να το επισκευασεις
δλδ μιση ωρα δουλεια και απλη δουλεια.
βγαζεις νερα,εξατμιση κυλινδρο, αλλαζεις πιστονι και τα ξαναδενεις.
αν εχει παρει ο κυλινδρος του κανεις ρεκτιφιε με 30ε αν ειναι χιτωνιο ή τον φτιαχνεις εξω με 200ε αν ειναι νικασιλ
αν βαρεσει ολο το μοτερ με εναν στροφαλο εναν κυλινδρο και ενα πιστονι το κανεις ολοκαινουριο ενω αν ανατιναχτει 4τ το πετας και ψαχνεις για μεταχειρισμενο μοτερ.
πηγαινε σε μαστωρα και ρωτα τον ποσο ειναι το κοστος επισκευης για ενα cbr που βαρεσε μπιελα,κόλλησε εναν κυλινδρο,εσπασε βαλβιδα, έκοψε εκεντροφορο και θελει και ελατηρια βαλβιδων-καπελοτα καδενα ρουλεμαν.
και φυσικα δεν μπορεις να το φτιαξεις μονο σου αν δεν εισαι μαστορας και μάλιστα καλος.


για καποιον που δεν ξερει απο επισκευες και ειναι νεος στα μηχανακια καλητερα 4τ καθος ειναι ποιο σιγουρο
τα 2τ ειναι ποιο ευαισθητα και συχνα τα χαλανε και οι μάστορες.
λιγο να σου κανει μια σχισμη ή εισαγωγη σε 2τ και να μην το καταλαβεις και κολλαει ενω το 4τ θα την βγαλει καθαρη και σπανια θα κολλήσει
αν βαρανε λιγο οι βαλβιδες σε 4τ ή κανει θοριβο ή καδενα δεν ειναι και κατι σοβαρο, θα σε βγαλει μερικα χιλιομετρα ενω αν ακουστει κατι απο 2τ μοτερ το εχεις παρει στο χερι.
στα 2τ θελει να βλεπεις θερμοκρασιες πριν το ανοιξεις,να βαζεις καλα λαδια, να μην κανεις μεγαλα κατεβασματα,παρατεταμενα τελικιασματα, να τσεκαρεις το μιγμα σου και να ρυθμιζεις καθαριζεις καρμπ,να το ξεμπουκώνεις και γενικα θελει προσοχη και καποιον που να ξερει. ενα μικρο λαθακι να γινει και χαλασε
ενα βουλομενο καρμπ μπορει να σου χαλασει το μοτερ σε 2τ αμεσα. ενω σε 4τ οχι

αν σε ενα 4τ το ξεκινισεις κοφτες κρυο και πας αθηνα-πατρα τελικιασμενος δεν θα παθει και τιποτα απλα λαδια να εχει μεσα.
και σπανια θα χρειαστει να βαλει το χερι του ο μαστωρας σε κατι μεσα στο μοτερ.
αντε να ρυθμισει βαλβιδες που ειναι ευκολο.
και για αυτο καλητερα να παρεις 4τ. (εκτος και αν βρεις καινουριο rs125 με εγγύηση).

τελος τα γκαζια και η καταναλωση.
το rs125 βγαζει 170 χιλιομετρα τελικη ενω το yzf με το ζορι θα πηγαινει πανω απο 110.
το rs εχει σίγουρα καλητερο πλαισιο,φρενα,αναρτισεις,θεση οδηγισης απο το yzf θα στιβει καλητερα και θα ειναι ποιο ευχάριστο στην οδηγιση,ποιο ασφαλες αφου εχει καλητερα φρενα,ποιο ομορφο κτλ και ισως να ειναι και ποιο ελαφρυ

με το yzf θα καις 3 λιτρα / 100 χιλιομετρα ενω με το rs 7 λιτρα + τα λαδια
με το yzf θα ανησιχεις μονο να του αλλαζεις τα λαδια και να βαζεις βενζινη ενω με το rs δεν ειναι ετσι.
ειδικα αν παρεις μεταχειρισμενο rs σκισμενο,καγκουρεμενο που εχει επισκευαστει στο μοτερ πολυ πιθανο συντομα να μην εχεις μηχανακι που να δουλευει

katrides
13/02/2016, 05:11
παρε ενα cbr/cbf/ΥΒR 125 μεταχειρισμένο (ή SYM wolf 125 καινούργιο) για τα οποία σε καλύπτει και το δίπλωμα και μετά με το Α2 το δινεις και παίρνεις κατι καλύτερο. Μη κοιτας για 125 διχρονα 10ετίας και άνω, το πιο πιθανόν θα ναι ερείπια/ασυντήρητα και θα σε φανε οι μάστορες και η καπνίλα. Επίσις μην κοιτας για τετράχρονα πάνω απο 10ετία, πάλι θα σε φάνε οι μάστορες.

Καλά πάνω από δεκαετία δεν κοιτάω για κανένα λόγο. Εδώ αυτά που είναι του '09 και του '10 κιόλας το σκέφτομαι...
Φίλε, η honda απίστευτη εταιρία, αλλά εμφανισιακά δεν στα 125cc... Τουλάχιστον προσωπικά. Και ξέρω θα μου πεις, τότε τι την θες τη μηχανή μωρή, αλλά είναι σαν να προσπαθείς να πουλήσεις ducati σε έναν χαρλεά...

katrides
13/02/2016, 05:12
Δίχρονο για επιδόσεις,τετράχρονο για αξιοπιστία και οικονομία

Απ' ότι καταλαβαίνω μάλλον για το 4τ θα πάμε...

katrides
13/02/2016, 05:21
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7111734/

---ακυρο το δευτερο λινκ----

κοιτα και εμενα πιανουν αλλα δεν καθομαι να ανοιξω μοτερ. δεν υπαρχει λογος να μπλεξω. το διχρονακι θελει μονο λαδι. δεν ζηταει τιποτε αλλο. ουτε ρυθμισεις (εκτος απο το καρμπ αν εχει) ουτε τιποτε.

και επειδη το μονο σοβαρο μηχανακι που βγηκε με ss look ειναι το απριλια δεν εχεις και αλλες επιλογες. το cbr και το yamaha ειναι παπιες με πλαστικα. παντως για να ειμαστε και λογικοι. καλυτερα να μαζεψεις κανα φραγκο παραπανω να πας σε ninja 250. αν δεν θες νομιζω το rs ειναι μονοδομος.

γιατι θες ομως ενα τετοιο διαολο?

Δεν ξέρω ρε συ, απ'τη μία ο ένας λέει μακριά, απ' την άλλη ο άλλος μόνο δίχρονα...
Μωρέ τα φράγκα τα μαζεύω αν περιμένω κι άλλο, αλλά πρέπει να περιμένω δυο χρόνια μέχρι να μπορώ να πάρω 250...

Όσο γιατί να θέλω έναν τέτοιο "διάολο"... Όλοι οι άνθρωποι έχουν όνειρα, ένα από τα δικά μου είναι να κάνω track. Ξέρω φαντάζει κοινότυπο για κάποιους, αλλά τι να πω, εγώ το βλέπω αλλιώς... Και αυτά τα δυο χρόνια που, συγγνώμη κιόλας, θα ξεκωλοθώ στο 125, νομίζω θα μου δώσουν μια εμπειρία που δεν αποκτούν όσοι ξεκινούν κατευθείαν από μεγαλύτερες μηχανές.
Αυτά. :)

katrides
13/02/2016, 05:28
αναποδα στα ειπαν.
καταρχην τι ενοεις με το κοστος? αγορας,συντήρησης,χρησης,επισκευης?
..... εχεις μηχανακι που να δουλευει

Αναλυτικότατος και πολύ μου άρεσε! Μάλιστα. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες !

Είναι πειρασμός τα δίχρονα, αλλά δεν νομίζω ότι θέλω να το ρισκάρω. Ειδικά επειδή θα είναι και μεταχειρισμένο, δεν ξέρω τι ζόρια θα έχει τραβήξει...

leo1964
13/02/2016, 06:15
το δίχρονο ακομη και αν δεν πιανουν τα δικα σου χερια ειναι πιο ασφαλες απο αποψη ζημιας. κολλαει το φτιαχνεις με λιγα λεφτα και εχεις παλι μηχανη. στο 4τ θες πολλα λεφτα συνηθως πολύ παραπανω απο οσα αξιζει. τα 2τ καινε αρκετα αλλα εχουν γκαζι. τα 4τ δεν καινε, δεν εχουν γκαζι αλλα εχουν τελικη. τις επιδοσεις του πρωτου 125 διχρονου απριλια rs δεν ξερω αν τις εχει πιασει μεχρι και σημερα το τετραχρονο.

με τα λεφτα που έχεις παρε ένα διχρονο rs125 και οταν μαζεψεις κιαλλα καντο καινουργιο μοτερικα.

'Έχουν μεγαλύτερη τελική σε σύγκριση με τα δίχρονα;;;;;Φάουλ
Τα aprilia-τα δίχρονα 125άρια- χτυπάνε μπιέλες για πλάκα...μακριά

leo1964
13/02/2016, 06:18
Ναι, η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να μην πω, αλλά δε γίνεται... Απλά ξέρω, και αυτή είναι κιόλας η αντιμετώπιση που έχω λάβει μέχρι τώρα, επειδή είμαι "κοπελιά", που λες κι εσυ, ότι θα αρχίσουν όλοι να σκέφτονται που πάει αυτή και τα σχετικά... Έχω κι εγώ το πάθος μου ρε παιδιά τι να κάνουμε, γεννιέσαι μ' αυτό δεν το ελέγχεις...

Προχώρα!!!

SHOOTER045
13/02/2016, 08:32
Υπολόγισε και να σου φτάσουν λ7 για εξοπλισμό.
Κράνος (απαραίτητα)
Μπουφάν
Παντελόνι
Μπότες
Γάντια

pipe_smoker
13/02/2016, 08:46
Όσο γιατί να θέλω έναν τέτοιο "διάολο"... Όλοι οι άνθρωποι έχουν όνειρα, ένα από τα δικά μου είναι να κάνω track.

Αν ο στόχος σου είναι να ξεσκιστείς στα track day, πάρε το απρίλια.

Αν είναι να το έχεις χωρίς πινακίδες και να μην κυκλοφορείς καθόλου στο δρόμο, νομίζω ότι δε θα έχεις πρόβλημα με το θέμα ίππων και το αν το καλύπτει το δίπλωμά σου.
Με τρέιλερ θα το πηγαίνεις, με τρέιλερ θα το γυρνάς.

Το θέμα είναι ότι δε θα έχεις μηχανάκι για κάθε μέρα, για να κάνεις τις βόλτες σου κλπ.

(Ακόμα κι αν επιτρεπόταν το απρίλια από το δίπλωμά σου, και πάλι δεν είναι μηχανάκι για κάθε μέρα. Για track day όμως είναι ταμάμ)

Εγώ ξαναλέω, πάρε ένα ανθρώπινο μηχανάκι να κάνεις την αρχή, και στην πορεία βλέπεις.

katrides
13/02/2016, 08:56
Προχώρα!!!

Σ' ευχαριστώ πολύ :)

katrides
13/02/2016, 08:57
Υπολόγισε και να σου φτάσουν λ7 για εξοπλισμό.
Κράνος (απαραίτητα)
Μπουφάν
Παντελόνι
Μπότες
Γάντια

Ναι βρε, γι αυτό το budget της μηχανής είναι αυτό που είναι. Είναι κι άλλα πολλά εκτός απ τον εξοπλισμό

katrides
13/02/2016, 09:03
Αν ο στόχος σου είναι να ξεσκιστείς στα track day, πάρε το απρίλια.

Αν είναι να το έχεις χωρίς πινακίδες και να μην κυκλοφορείς καθόλου στο δρόμο, νομίζω ότι δε θα έχεις πρόβλημα με το θέμα ίππων και το αν το καλύπτει το δίπλωμά σου.
Με τρέιλερ θα το πηγαίνεις, με τρέιλερ θα το γυρνάς.

Το θέμα είναι ότι δε θα έχεις μηχανάκι για κάθε μέρα, για να κάνεις τις βόλτες σου κλπ.

(Ακόμα κι αν επιτρεπόταν το απρίλια από το δίπλωμά σου, και πάλι δεν είναι μηχανάκι για κάθε μέρα. Για track day όμως είναι ταμάμ)

Εγώ ξαναλέω, πάρε ένα ανθρώπινο μηχανάκι να κάνεις την αρχή, και στην πορεία βλέπεις.

Μα δεν το λέω το track για τώρα. Κατ' αρχάς δεν έχω ούτε την εμπειρία ούτε τα χρήματα που χρειάζεται η μηχανή γι αυτό τον σκοπό. Βασικά νομίζω ότι fourstroke is the way to go. Το track είναι κάτι για το μέλλον, όταν θα έχω, ελπίζω, αρκετή εμπειρία, δεδομένου ότι δεν θα έχω πεθάνει μέχρι τότε, και μια μεγαλύτερη μηχανή.
Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση.

SHOOTER045
13/02/2016, 09:09
Επίσης μην πας για αγορά με βάση την μεταπώληση για να μην χάσεις λεφτά.
Μην προσχωρήσεις σε αγορά χωρίς δοκιμή .
Γιατί μπορεί να σου αρέσουν τα ss αλλά στην τελική να μην βολευεσαι πάνω

katrides
13/02/2016, 09:18
Επίσης μην πας για αγορά με βάση την μεταπώληση για να μην χάσεις λεφτά.
Μην προσχωρήσεις σε αγορά χωρίς δοκιμή .
Γιατί μπορεί να σου αρέσουν τα ss αλλά στην τελική να μην βολευεσαι πάνω

Μα γι αυτό σκοπεύω με το που τελειώσω εξεταστική να επισκεφθώ την πλησιέστερη αντιπροσωπεία να ανέβω επάνω στη μηχανή να δω πώς είναι. Το γαμώτο είναι ότι έχω αντιπροσωπεία yamaha δίπλα στο σπίτι μου κυριολεκτικά και δεν έχουν φέρει όσα χρόνια θυμάμαι 125. Πάω όπου να'ναι όμως δε με νοιάζει ;)

SHOOTER045
13/02/2016, 09:21
Δεν κοιτάς και το ybr
Ίσως η θέση του σε βολεψει καλύτερα.
Και νομίζω προτάθηκαν τα γυμνά ποιό πισω

katrides
13/02/2016, 09:25
Δεν κοιτάς και το ybr
Ίσως η θέση του σε βολεψει καλύτερα.
Και νομίζω προτάθηκαν τα γυμνά ποιό πισω

Ότι προτάθηκαν, προτάθηκαν. Θα δείξει, ίσως να δω και το mt αλλά δεν έχω δει καμία αγγελία για μεταχειρισμένο. Και βασικά είναι και δικό μου θέμα τα naked, δεν μου πολυαρέσουν. Αν και η monster είναι από τις πιο όμορφες μηχανές κατ' εμέ, αλλά γενικά ss μέχρι το κόκαλο... Ξέρω, βλακεία δικιά μου να δυσκολεύω πιθανόν τον εαυτό μου, αλλά τι τα θες, αφού τον έχω τον κάλο, ας τον αποδεχτώ !

SHOOTER045
13/02/2016, 09:45
Κοιτα και αυτό
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7616848/


Και αυτό γιατί είναι καινούργιο

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3433220/

katrides
13/02/2016, 09:49
Κοιτα και αυτό
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7616848/


Και αυτό γιατί είναι καινούργιο

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3433220/

Χμ... Με βάζεις σε σκέψεις φίλε σούτερ...

SHOOTER045
13/02/2016, 09:54
Το καινούργιο ειναι καινούργιο.
Τα daytona απο τα παπιά που έχουν οι καγκουροι και συναντάω κάθε μέρα.
Αντέχουν
Αν αντέχουν στα χέρια τους γιατί να μην αντέξει σε εσένα.
Τα μοτέρ τους είναι πασπαρτου.
Παρόμοια η ίδια με honda-yamaha.
Για πρώτο μηχανάκι νομίζω θα σε βολεψει ποιό πολύ λόγω θέσης οδήγησης και λόγω της μη ύπαρξης πλαστικών γιατί σε μια χαζοπτωση κοστίζουν

Μανολης67
13/02/2016, 12:42
Την απάντηση την ξέρεις εσύ, θα την παλέψεις με το τετράχρονο? τα παπία είναι πιο γρήγορα πχ απο και το ΧΤ 125, η varadero 125
Τα διχρονα με όλα τα προβλήματα τους είναι μονοδρομος σε αυτά τα κυβικά απλά και μόνο επειδή ειναι ζωντανά!.

basilis_k6
13/02/2016, 19:35
βασικα δεν εχουμε καταλαβει τι θες να το κανεις. ολα εκτος απο το απριλια ειναι παπακια με κουστουμι. ενταξει το yamaha εχει και ενα υποτυπωδες στησιμο αλλα με 15 γαιδουρια θα σε κερνανε τσαι ακομα και τα κρυπτον. θες πουλ μουρ? yamaha ανετα. θες οικονομια, ευκολια και καθημερινο οχημα? yamaha ανετα......

θες supersport σε μικρη συσκευασια? rs και μονο...

καντα μια βολτα, αν θες μηχανη θα παρεις το rs, αν θες ομορφη παπια θα παρεις το yamaha, αν θες να σε γλυκοκοιτανε οι πακιστανοι θα παρεις cbr φυσικα....

katrides
14/02/2016, 16:00
Το καινούργιο ειναι καινούργιο.
Τα daytona απο τα παπιά που έχουν οι καγκουροι και συναντάω κάθε μέρα.
Αντέχουν
Αν αντέχουν στα χέρια τους γιατί να μην αντέξει σε εσένα.
Τα μοτέρ τους είναι πασπαρτου.
Παρόμοια η ίδια με honda-yamaha.
Για πρώτο μηχανάκι νομίζω θα σε βολεψει ποιό πολύ λόγω θέσης οδήγησης και λόγω της μη ύπαρξης πλαστικών γιατί σε μια χαζοπτωση κοστίζουν

Ναι, βασικά έχω αρχίσει να κοιτάω κι αυτά αυτές τις μέρες.. Θα δείξει, έτσι κι αλλιώς έχω αρκετό καιρό ακόμα, δύο τρεις μήνες δηλαδή μέχρι να έχω το ποσό που θέλω για να πάρω τη μηχανή. Γιατί άμα την πάρω και να την κοιτάω μέχρι να κάνω ασφάλεια, θα τρελαθώ και κανονικά.

katrides
14/02/2016, 16:05
Την απάντηση την ξέρεις εσύ, θα την παλέψεις με το τετράχρονο? τα παπία είναι πιο γρήγορα πχ απο και το ΧΤ 125, η varadero 125
Τα διχρονα με όλα τα προβλήματα τους είναι μονοδρομος σε αυτά τα κυβικά απλά και μόνο επειδή ειναι ζωντανά!.

Νομίζω θα την παλέψω. Το έχω ξαναπεί, δεν είναι η ταχύτητα η προτεραιότητά μου. Δηλαδή είναι, απλά μελλοντικά. Προς το παρόν θέλω να δω τις δυνάμεις μου απλά για να ξέρω αν είναι και όσα θέλω να κάνω επιτεύξιμα. Και κατά προτίμηση, μέσα σε λογικά οικονομικά πλαίσια.

katrides
14/02/2016, 16:13
βασικα δεν εχουμε καταλαβει τι θες να το κανεις. ολα εκτος απο το απριλια ειναι παπακια με κουστουμι. ενταξει το yamaha εχει και ενα υποτυπωδες στησιμο αλλα με 15 γαιδουρια θα σε κερνανε τσαι ακομα και τα κρυπτον. θες πουλ μουρ? yamaha ανετα. θες οικονομια, ευκολια και καθημερινο οχημα? yamaha ανετα......

θες supersport σε μικρη συσκευασια? rs και μονο...

καντα μια βολτα, αν θες μηχανη θα παρεις το rs, αν θες ομορφη παπια θα παρεις το yamaha, αν θες να σε γλυκοκοιτανε οι πακιστανοι θα παρεις cbr φυσικα....

Θέλω κάτι που δεν θα χαλάει κάθε λίγο και λιγάκι. Κάτι που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πάω σχολή αλλά θα το βγάλω και βόλτα το σκ.
Πάντως επειδή τους πακιστανούς τους έχω βαρεθεί να με κοιτάνε και χωρίς αυτό, το cbr λέω να το αποκλείσω... ;)
Αλλά όπως λες κι εσύ φίλτατε Βασίλη. Θα περάσω πρώτα από 2-3 αντιπροσωπείες να τα δω κι από κοντά, και μετά αγγελίες για καμιά γύρα και βλέπουμε

basilis_k6
14/02/2016, 18:54
ετσι οπως τα λες για το yamaha εισαι. παντως αυτα τα μηχανακι εχουν πολύ χαμηλο δείκτη Valye for money. Θα σου πρότεινα να μαζεψεις μερικα ακομα να πας στο zx250. έχει οοοολα οσα εχουν τα μηχανακια που αναφέραμε σε πακέτο του ενος.

και παλι ομως αν δεν σε χαλαει το ποσο αργο ειναι το yamaha παρτο.

https://www.youtube.com/watch?v=OZ2lD-diBas

εδω το rs... https://www.youtube.com/watch?v=6zOGkP-xirA

και εδω το zx https://www.youtube.com/watch?v=QOrZiVkIC20

katrides
14/02/2016, 19:16
ετσι οπως τα λες για το yamaha εισαι. παντως αυτα τα μηχανακι εχουν πολύ χαμηλο δείκτη Valye for money. Θα σου πρότεινα να μαζεψεις μερικα ακομα να πας στο zx250. έχει οοοολα οσα εχουν τα μηχανακια που αναφέραμε σε πακέτο του ενος.

και παλι ομως αν δεν σε χαλαει το ποσο αργο ειναι το yamaha παρτο.

https://www.youtube.com/watch?v=OZ2lD-diBas

εδω το rs... https://www.youtube.com/watch?v=6zOGkP-xirA

και εδω το zx https://www.youtube.com/watch?v=QOrZiVkIC20

Σε δύο χρόνια μπορεί. Τώρα το δίπλωμά μου μέχρι 125 καλύπτει. Πολύ θα ήθελα 250/300 αλλά...
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα links ;) Έχω βρει κι εγώ και αρκετούς motovloggers που είχαν είτε το yzf είτε το rs και κοιτάω γενικά

basilis_k6
14/02/2016, 20:29
το δίπλωμα δεν καλύπτει 34 άλογα? θυμάμαι λάθος η τα αλλάξανε πάλι??

το γκουγκλαρα...

οντως τα αλλαξανε.... yamaha it is...