View Full Version : Τα όμορφα μοτοσακά που μας στοιχειώνουν.
petros1479
17/02/2016, 22:24
:kiss:
352436
catmaster
17/02/2016, 22:30
Δύο φορές την έχω χάσει καθαρά από μαλακία μου και στραβοκεφαλιά .... την τελευταία μου τη σφύριξε ο Σαπίλας ότι είχε μια καθαρή ο Γουρουνας και έφυγα πετώντας να την δω, αλλά ούτε αυτή μας έκατσε ...
352437
Λόγω συνθηκών έκανα ανταλλαγή στα Mid 90ς ένα κοκκινάκι για έναν γλάρο 352460
Επιχείρησα κάπου το 2007-8 να φέρω το παρακάτω επετειακό από Αγγλία. (σε αυτά τα χρώματα)
352459
έμαθα τελικά πως δεν μπορεί να κυκλοφορήσει Ελλάδα λόγω προδιαγραφών.
Αιώνιο, λατρεμένο απωθημένο ξέρω ότι κυκλοφορείς ανάμεσά μας (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147845&page=4&p=2694622&viewfull=1#post2694622)
Πού να αρχίσεις και πού να τελειώσεις σε τέτοιο θέμα...
Από πιτσιρικάς μέχρι ενήλικος, ήθελα ετούτο!
352462
Όταν έφτασα να πάρω την πρώτη μου, ήμουν πολύ κοντά σε αυτή (αλλά δεν έκατσε τελικά και μου έχει μείνει ακόμα...)
352463
Για πολλά χρόνια, και ενώ είχε πλέον μηχανές ονειρευόμουν (και ακόμα...) αυτή
352464
Τα τελευταία 2 χρόνια που έχω ξεμείνει με παπιά/βεσπεςσκουτερ μου σφυρίζει πολύ μια CB500 (μιας και βρίσκω σε μικρή διαφορά με το τί θα έδινα το station που καβαλάω τώρα), και ειδικά η CBF500 (αλλά αυτή μου πέφτει ακριβούλα...)
Βέβαια, το station δε νομίζω ότι θα το αλλάξω εύκολα, με έχει βολέψει αφάνταστα! και οικονομικά
motoexelixis
18/02/2016, 21:50
κι εδω που ψαχνομαστε για παλιοτερα, αυτο...
352502
το ειχα και το εδωσα....ενω δεν επρεπε αλλα ας οψεται....
notakos600
19/02/2016, 08:26
Πάντα με στοίχειωνε ο μπόλντορας.... 900άρης με 4 σε καμμία....
352511
Ενα θα θυμαμαι για παντα, δεν μας αφηνε ουτε να το αγγιξουμε αλλα το χαζευαμε επανω στο βαθρο του
352516
amyroukai
19/02/2016, 09:27
Αυτό ήταν ένα από τα πρώτα που με "ταξιδεψαν" σε μονοψήφια ηλικία. Εντιτ γελάει ο χρόνος, δεν ήταν.μονοψήφια... :)
352517
Και το tengai του θείου Νωτη...
Σχετικά πρόσφατα το desmosedici. Είχα την τύχη να το καβαλησω, κουμπώνω ωραία επάνω, ο ήχος είναι κόλαση...
Δυστυχώς πλέον δεν υπάρχουν στην Ελλάδα προς πώληση: VFR 750 RC36II (1996-97) 352518
spyrakos35
19/02/2016, 10:04
Δυστυχώς πλέον δεν υπάρχουν στην Ελλάδα προς πώληση: VFR 750 RC36II (1996-97) 352518
Ειχα δει ενα περυσι αλλα οπως το ειχε ο τυπος μου ειχε ερθει να τον δειρω.....
Ειχα δει ενα περυσι αλλα οπως το ειχε ο τυπος μου ειχε ερθει να τον δειρω.....
Πολύ καλο μηχανακι!
Σελαρα και μοτερ" ηλεκτρικό ".....
notakos600
19/02/2016, 10:11
Ειχα δει ενα περυσι αλλα οπως το ειχε ο τυπος μου ειχε ερθει να τον δειρω.....
Επειδή ήταν HONDA, ναι;
spyrakos35
19/02/2016, 10:15
Επειδή ήταν HONDA, ναι;
Επειδη ενα απο τα μηχανακια-αναφορα το ειχε μπουρδελο......
;)
notakos600
19/02/2016, 10:17
:beer: το κατάλαβα βρε.
Δυστυχώς πλέον δεν υπάρχουν στην Ελλάδα προς πώληση: VFR 750 RC36II (1996-97) 352518
Δεν δουλευει κανενα πια;
:D
sapila racing
19/02/2016, 10:44
Δεν δουλευει κανενα πια;
:D
Αυτα τα VFR δεν παθαίνουν τίποτα, μαλλον μπεδεύτηκες.
Αυτα τα VFR δεν παθαίνουν τίποτα, μαλλον μπεδεύτηκες.
Απαντησα με χιουμορ!!!
Προβληματα ειχαν στα γραναζια εκκεντροφορων απο ελλειψη λαδιου, στους αξονες του κιβωτιου ταχυτητων, και κατι αλλα ψιλολογια(αξονα εμπρος τροχου, αναρτηση κλπ) αλλα γενικα ειναι γερο μηχανακι.Βεβαια τα ανταλακτικα του ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.
sapila racing
19/02/2016, 10:57
Απαντησα με χιουμορ!!!
Προβληματα ειχαν στα γραναζια εκκεντροφορων απο ελλειψη λαδιου, στους αξονες του κιβωτιου ταχυτητων, και κατι αλλα ψιλολογια(αξονα εμπρος τροχου, αναρτηση κλπ) αλλα γενικα ειναι γερο μηχανακι.Βεβαια τα ανταλακτικα του ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.
Αναφέρεσαι σε πρηγούμενα μοντέλα VF/VFR. Το συγκεκριμμένο είναι overengineered και δεν παθαίνει απολύτως τίποτα και αντέχει πολλά χλμ.
Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να βγάλει είναι ανορθωτής, κλασσικο θέμα Honda.
Επίσης είναι και το πιο όμορφο!
Το συγκεκριμμένο είναι overengineered και δεν παθαίνει απολύτως τίποτα και αντέχει πολλά χλμ.
Αν δεν βαριεσαι να γραψεις θα ηθελα να μας πεις δυο πραγματα παραπανω γιαυτο το "overengineered"
:beer:
Απαντησα με χιουμορ!!!
Προβληματα ειχαν στα γραναζια εκκεντροφορων απο ελλειψη λαδιου, στους αξονες του κιβωτιου ταχυτητων, και κατι αλλα ψιλολογια(αξονα εμπρος τροχου, αναρτηση κλπ) αλλα γενικα ειναι γερο μηχανακι.Βεβαια τα ανταλακτικα του ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.
Cam gear train... τι να πάθει. Γερό και πανέμορφο μηχάνημα, και δυσεύρετο (πλέον) Θα μπορούσα να γεράσω μαζί του αν το είχα...
Αναφέρεσαι σε πρηγούμενα μοντέλα VF/VFR. Το συγκεκριμμένο είναι overengineered και δεν παθαίνει απολύτως τίποτα και αντέχει πολλά χλμ.
Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να βγάλει είναι ανορθωτής, κλασσικο θέμα Honda.
Επίσης είναι και το πιο όμορφο!
Καλά τα λες ,μέχρι τα κόκκινα .Προσωπικά θεωρώ το από κάτω το πιο όμορφο.
352520
352521
Και με τύπου μονόσελο.
352522
Αναφέρεσαι σε πρηγούμενα μοντέλα VF/VFR. Το συγκεκριμμένο είναι overengineered και δεν παθαίνει απολύτως τίποτα και αντέχει πολλά χλμ.
Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να βγάλει είναι ανορθωτής, κλασσικο θέμα Honda.
Επίσης είναι και το πιο όμορφο!
Οχι σε αυτο αναφερομαι.
Honda VFR750 RC36 (1990 - 1997)
Ειναι γνωστα πραγματα, δεν πουλαω γνωση.
Σιγουρα δε ειναι το πιο ομορφο VFR, μοιαζει δε στο NR [υπο συγκεκριμενες γωνιες]
http://www.visordown.com/reviews/motorcycles/sports-tourers/honda-vfr750-rc36-1990---1997/review/106.html
"Camshafts
Honda fitted dependable gear-driven cams to the VFR, hence the characteristic whistle of meshing teeth. However, the pre-1990 VFRs still suffered a camshaft related recall due to a lack of oil pressure. Honda switched back to chain operation in 2002 on the VFR800 VTEC.
Gearbox
At very high mileage (around 60,000 miles, depending on use) the gearbox output shaft can get sloppy: it ends up with too much play in it and gear selection can become difficult. There’s not much you can do – in theory you need a gearbox re-build, but taking account of the age of the bike you’re probably better off fitting a second-hand engine in better nick. Or you can bodge it by putting a bracket on the gear lever output shaft to hold it in."
Καλά τα λες ,μέχρι τα κόκκινα .Προσωπικά θεωρώ το από κάτω το πιο όμορφο.
352520
352521
Και με τύπου μονόσελο.
352522
Βασικά, αυτό ήταν που γινόταν γαια πυρί μιχθήτω ο κινητήρας του, απ΄όσο θυμάμαι...
To ομορφοτερο για μενα-ισως και καλυτερο-VFR
352523
Βασικά, αυτό ήταν που γινόταν γαια πυρί μιχθήτω ο κινητήρας του, απ΄όσο θυμάμαι...
Καλά τα θυμάσαι ,είχαν αντιγράψει από τους Ιταλούς πλην εμφάνισης (μουνάρα) και τον "εσωτερικό τους κόσμο" ρε.
Βασικά, αυτό ήταν που γινόταν γαια πυρί μιχθήτω ο κινητήρας του, απ΄όσο θυμάμαι...
Nαι
σκετο @#δελο ηταν αυτο...αλλα για την εποχη του πολυ επιθυμητο και ιδιαιτερο
sapila racing
19/02/2016, 11:23
Οχι σε αυτο αναφερομαι.Ειναι γνωστα πραγματα, δεν πουλαω γνωση.
Σιγουρα δε ειναι το πιο ομορφο VFR, μοιαζει δε στο NR [υπο συγκεκριμενες γωνιες]
http://www.visordown.com/reviews/motorcycles/sports-tourers/honda-vfr750-rc36-1990---1997/review/106.html
"Camshafts
Honda fitted dependable gear-driven cams to the VFR, hence the characteristic whistle of meshing teeth. However, the pre-1990 VFRs still suffered a camshaft related recall due to a lack of oil pressure. Honda switched back to chain operation in 2002 on the VFR800 VTEC.
Gearbox
At very high mileage (around 60,000 miles, depending on use) the gearbox output shaft can get sloppy: it ends up with too much play in it and gear selection can become difficult. There’s not much you can do – in theory you need a gearbox re-build, but taking account of the age of the bike you’re probably better off fitting a second-hand engine in better nick. Or you can bodge it by putting a bracket on the gear lever output shaft to hold it in."
Nαι είχαν καποι αθέματα πριν το 1990 και τα παλιότερα VF που έβαλε ο buckley ηταν αυτοδιαλυόμενα.
Εδω μιλάμε για το RC36 που είναι άλλο μοντέλο, άλλος κινητήρας και δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα.
Ξερω μηχανακι με 200.000 χλμ που δεν έχει παθει τίποτα απολύτως.
Ολα αυτα όμως τραβηξαν πολύ σε ενα thread που έχει αλλο σκοπό....:rolleyes:
Καλά τα θυμάσαι ,είχαν αντιγράψει από τους Ιταλούς πλην εμφάνισης (μουνάρα) και τον "εσωτερικό τους κόσμο" ρε.
:bawl:
χτυπημα κατω απ την ζωνη αυτο.....
αλλα τα Ντουκατι που ειχε αντιγραψει δεν ετρωγαν κεφαλες για πρωινο...
sapila racing
19/02/2016, 11:25
Αν δεν βαριεσαι να γραψεις θα ηθελα να μας πεις δυο πραγματα παραπανω γιαυτο το "overengineered"
:beer:
Αν ειναι θα γραφτεί αλλού, μην σκίζουμε όλα τα θέματα. :wave2:
Περιληπτικά, επειδή είχαν γίνει ρόμπα επανειλλημένως, τελικά το έφτιαξαν με παρα πολύ καλο σχεδιασμό και ποιότητα κατασκευής, και φυσικά με το αντίστοιχο κόστος ωστε να αποκατασταθεί το όνομα VFR.
Δεν ηταν όμως πιο ακριβό απο τα προηγούμενα.
Stefanos73
19/02/2016, 12:53
352531
Εγώ αυτό ήθελα το 1989 αλλά έφτασα μέχρι παπί 50 cc, εισαγωγής από Ιαπωνία, που έκαιγε την μπροστινή λάμπα σαν τρελό.
MG-KTiNoS
19/02/2016, 16:32
352537
δεν σχολιάζω άλλο....
:D
RaGe_Raptor
19/02/2016, 17:30
352537
δεν σχολιάζω άλλο....
:D
ΚΑΥΛΑ...!!!!
Σε αυτό το χρώμα(κι ας είναι καρμπυρατέρ )
Εμένα πάντως με έχει στοιχειώσει αυτό
352542
Ακόμη γυρίζω το κεφάλι να δω μήπως και.. Αλλά δεν.
Λογικό..κι εγώ το ίδιο είχα πάθει για αρκετά χρόνια μετά.
Περνούσα από το γκαράζ που το έβαζα και κοιτούσα μέσα μήπως και το δω...
Nαι είχαν καποι αθέματα πριν το 1990 και τα παλιότερα VF που έβαλε ο buckley ηταν αυτοδιαλυόμενα.
Εδω μιλάμε για το RC36 που είναι άλλο μοντέλο, άλλος κινητήρας και δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα.
Ξερω μηχανακι με 200.000 χλμ που δεν έχει παθει τίποτα απολύτως.
Ολα αυτα όμως τραβηξαν πολύ σε ενα thread που έχει αλλο σκοπό....:rolleyes:
Ξέρω ένα με 300Κ μίλια που δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα, μοντέλο 94 αν θυμάμαι καλά...
352531
Εγώ αυτό ήθελα το 1989 αλλά έφτασα μέχρι παπί 50 cc, εισαγωγής από Ιαπωνία, που έκαιγε την μπροστινή λάμπα σαν τρελό.
Τι μου θύμισες:::Το είχα,το 125άρι όμως,με τρελα γκάζια χωρίς να κρεμάει...έπρεπε όμως να έχω και μια μπιέλα στην κωλότσεπη χαχαχαχα
Eπειδή πολλά με στοιχειώνουν θα βάλω και αυτό, που το έχω οδηγήσει κιόλας
352547
RaGe_Raptor
19/02/2016, 20:02
Ξέρω ένα με 300Κ μίλια που δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα, μοντέλο 94 αν θυμάμαι καλά...
http://youtu.be/gIHz-U_73BE
Eπειδή πολλά με στοιχειώνουν θα βάλω και αυτό, που το έχω οδηγήσει κιόλας
352547
Ίσως ο καλύτερος ήχος εβερ !!!!
Ρε παιδιά όμως πολυ νοσταλγία κανένα πρόσφατο δεν;.
Αυτο που με στοιχειώνει τούτο τον καιρό και ειδικά απ την μέρα που το οδήγησα στο Μέγα Τεστ του ΜΟΤΟ
352550
Καλα τα RR αλλα τούτο για τα γούστα μου τα εχει ολα σην το γουργουρισμα του τρικύλινδρου .
bigfatbuddha
02/03/2016, 18:11
Δεν υπηρχα ουτε σαν ιδεα oταν κυκλοφορησε αλλα το 2004 12 χρονων ετυχε να το δω στην ιταλια που ειχα παει με τους δικους μου για να δουν συμφοιτητες τους.Δεν θα το δω ποτε ξανα ποσο μαλλον να το καβαλησω.
MV AGUSTA 850 Magni
353784
Μιας και δεν ηταν ονειρο κανενος ας μεινει μονο δικο μου352423
ΑΥΤΟ ΝΑΙ, οδήγησα κάποτε το walter wolf στα 400cc, to 500αρι όμως έμεινε απωθημενο.
https://www.youtube.com/watch?v=xIPKDzpuqvc
353785
ΝIKOLTSOS
06/03/2016, 08:51
354291
354292
354293
ΝIKOLTSOS
06/03/2016, 08:51
354294
354295
congate7
06/03/2016, 20:03
354294
354295
Nuda ρε φίλε :beer:
Αρρώστια
sugariasgeorge
06/03/2016, 20:37
Αυτοοοοοοο !!!!!!
Ειχα ολα οσα χρειαζονταν!!!
ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ....ΕΛΕΙΠΑΝ !!!:mad::mad::mad:
.
354395
ΝIKOLTSOS
07/03/2016, 00:18
Μούτρα και όχι μόνο...:evil:
354418
354419
Yamaha XT 600 Z TENERE 1VJ
Αγάπες πολλές
Αυτή η μεγαλύτερη!
https://drive.google.com/file/d/1rT51XdjwzHvGYha-PKIiXJSW2mwKlE3V/view?usp=drivesdk
Triathlon 7
28/10/2018, 16:23
Δεν υπηρχα ουτε σαν ιδεα oταν κυκλοφορησε αλλα το 2004 12 χρονων ετυχε να το δω στην ιταλια που ειχα παει με τους δικους μου για να δουν συμφοιτητες τους.Δεν θα το δω ποτε ξανα ποσο μαλλον να το καβαλησω.
MV AGUSTA 850 Magni
353784
Απίθανο.
Σαν ταινία του Βισκόντι.....
Honda CB1000R 2009
400601
Vrasidas
28/10/2018, 19:23
Αυτό, σε αυτό το χρώμα.
Τα κυτει αίμα......
χέσε μας καϋμένε.....................
πολλά , πάρα πολλά με στοίχειωσαν ,έρωτας το FZR1000 to 89,λίγο πριν το RGV250Γ , να ξεροσταλιάζω έξω από τη YAMAHA Σπυριδάκης στην Λ. Ιωνίας ,όταν πρωτοείδα το RC45 μέχρι που έμαθα την τιμή του, MV Agusta Brutal 750 ^Oro με τιμή κοντά στα 10 μύρια ,κάτι ducatia... τελικά , έμαθα να καταλαγιάζω τις ορέξεις μου με τη Στελλίτσα!
rainmike
28/10/2018, 23:52
400627
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.