View Full Version : Ψεκαστό και After market εξάτμιση
lookylook
17/02/2016, 20:42
Ερώτηση που με προβληματίζει: Αν σε ένα ψεκαστό, του αλλάξουμε την μαμά εξάτμιση με μία after (ας πούμε akrapovic), χωρίς να αλλάξουμε χάρτες, τότε
Υπάρχει περίπτωση να γίνει ζημιά με τη λογική ότι μπορεί να του στεγνώνει τη βαλβίδα εξαγωγής λόγου ότι το μίγμα θα θεωρείται φτωχό για τη νέα εξάτμιση;
Τι κέρδος μπορούμε να έχουμε; (αν έχουμε)
Ευχαριστώ.
spyrakos35
17/02/2016, 20:43
σε τι μεκανάκι?
lookylook
17/02/2016, 20:45
Έχει σημασία?
spyrakos35
17/02/2016, 20:48
Έχει σημασία?
ναι
lookylook
17/02/2016, 20:53
τότε με ενδιαφέρει για ένα smt 990 του 11' και για ένα Husky 610 του 11' και αυτό. Και τα δύο ψεκαστά..
spyrakos35
17/02/2016, 21:07
Ζημια απο σκετη εξατμιση δε νομιζω να μπορει να γινει..... Τουλαχιστον δεν ξερω εγω κατι....
Οι περισσοτερες ειναι (εφοσον προοριζονται για το μηχανακι που θα φορεθουν) plug n play....
Ωστοσο εγω θα εκανα εναν ελεγχο καλου κακου αλλα κυριως για να κλεισω τυχον τρυπες ισχυος που θα ειχαν δημιουργηθει.....
lookylook
17/02/2016, 21:42
αν κάποια δεν είναι plug n play και ας πούμε ότι ταιριάζει η διατομή αλλά δεν υπάρχει και κάποια ειδική αναφορά σε αυτή, τότε πως γνωρίζουμε τι γίνεται και αν υπάρχει κίνδυνος; Π.χ. αν βάλω μια akrapovic titanium στο Husky 610ie που ταιριάζει η διατομή του σωλήνα αλλά πουθενά δεν λέει κάτι η akrapovic. Τι πρέπει να κοιτάξω;
Μονο τελικο, δεν τρεχει μια.
Αν αλλαξεις απο λαιμους, φιλτρο κι χαρτογραφηση.
xaotikos
17/02/2016, 23:28
Στο SMT δεν χρειάζεται απαραίτητα αλλαγή στον χάρτη, βέβαια η acra δίνει χάρτη που είναι αρκετά πιο πλούσιος, η Leovince και η Wings σου λένε δεν χρειάζεται. Αν είναι να βάλεις τον acrapovic (5 λεπτά με το tune ecu) βάζεις άλλον κονσέρβα από το ktmsmt.com
yiannis172
18/02/2016, 04:36
Οι περισσοτερες μηχανες ειναι ετσι κι αλλιως πλουσια ρυθμισμενες απο το εργοστασιο,οποτε το λιγο που θα φτωχυνει με ενα τελικο δε παιζει ρολο.
Οσον αφορα ολοσωμη ειναι αναλογα τη περιπτωση,αλλα μοτο μετρηθηκαν οκ και χωρις προγραμμα,αλλα φτωχυναν αρκετα.
Σε καθε περιπτωση μονο με καυσαναλυση μπορεις να εισαι σιγουρος.
Πρόσφατα είχα κάνει ερώτηση στην Acrapovic για μια Slip-on που εβαλα στο δικό μου. Η απάντηση τους ήταν οτι δεν χρειάζεται καμία απολύτως ρύθμιση πουθενά.
Νομίζω οτι από την στιγμή που βάζεις τελικό που έχει σχεδιαστεί για το δικό σου μηχανάκι δεν υπάρχει θέμα.
notakos600
18/02/2016, 08:11
Κι αν έχει βαλβίδα εξαγωγής μέσα στο τελικό η μαμά εξάτμιση;
Σερβομοτέρ με ντίζες etc etc.
Αξίζει τον κόπο η φασαρία ή μένει ως έχει;
Μόνο για την αλλαγή του τελικού εννοώ.
Κι αν έχει βαλβίδα εξαγωγής μέσα στο τελικό η μαμά εξάτμιση;
Σερβομοτέρ με ντίζες etc etc.
Αξίζει τον κόπο η φασαρία ή μένει ως έχει;
Μόνο για την αλλαγή του τελικού εννοώ.
Σερβομοτέρ με ντίζες etc etc μπαινουν ΠΡΙΝ το τελικο στο χταποδι
no problem
ζημια δε θα κανεις (ειτε ολοσωμη, ειτε τελικο δεν εχει σημασια), αλλα ισως να μη δουλευει τοσο καλα με τον χαρτη που εχεις (πιθανων καποιος που δεν ειναι εμπειρος δε θα το καταλαβει), γιατι ειναι ρυθμισμενο με την εργοστασιακη εξατμιση, με καταλυτη κτλ.
αν θελεις να πετυχεις τις μεγιστες επιδοσεις στο μηχανακι σου τοτε καλυτερα να αλλαξεις και χαρτη. οι περισσοτερες εταιριες εξατμισεων βγαζουν ετοιμο χαρτη για μονοκυλινδρα.
FotisFz1
18/02/2016, 13:59
στο 610 θα δεις διαφορα αρκετη στην αποκριση
η μαμα εξατμιση το πνιγει παρα πολυ
εχω το προηγουμενο με το fcr και εκανα αυτο
http://www.cafehusky.com/threads/my-take-on-converting-630-cans-to-flow-throughs.19706/
και ειμαι πολυ ευχαριστημενος
αυξηθηκε λιγο ο θορυβος αλλα δεν ειναι ενοχλητικος
notakos600
18/02/2016, 15:08
Σερβομοτέρ με ντίζες etc etc μπαινουν ΠΡΙΝ το τελικο στο χταποδι
no problem
Ώπα, δεν κατάλαβες, στο CBR η πεταλούδα είναι μέσα στο τελικό.
lookylook
19/02/2016, 07:50
Βασικά την όλη κατάσταση την έχω πάρει από φόβο. Πριν από 2 χρόνια πήγαινα το 950 adv στην εθνική κάπου στα 210 κοντέρ για κανά 5 χιλιόμετρα. Φορούσε akrapovic. Αποτέλεσμα ήταν να σπάσει η βαλβίδα εξαγωγής στον πίσω κύλινδρο. Η ζημιά δεν ήταν μεγάλη διότι το κομμάτι το πέταξε έξω και έτσι δεν έπαθε άλλη ζημιά, αλλά μια από τις πιθανές αιτίες ήταν το -ίσως- φτωχότερο μίγμα από ότι έπρεπε (μια άλλη ήταν ο συντονισμός).
352510
Με δεδομένο ότι οδηγούσα ένα varadero του 07' από το Μιλάνο ώς τη Βενετία δικάβαλο,τριβάλιτσο, με tank bag, κοντά στα 200 για πολύ μεγάλα διαστήματα, για να προλάβω το καράβι, μου φάνηκε απίστευτη ζημιά για κινητήρα που είναι φτιαγμένος να πάει τσίτα. Έτσι έχασα την εμπιστοσύνη μου και στη μηχανή αλλά και στις εξατμήσεις. Τώρα μου δίνεται η ευκαρία να ανταλλάξω ένα παλιό ανταλλακτικό που έχω, με μια akrapovic. Το μαγαζί μου δίνει τελικό για όποια μοτοσυκλέτα θέλω (είτε το smt είτε το Husky 610ie το οποίο και προτιμώ). Άλλα δεν θέλω να αλλάξω χάρτες στο smt διότι ήδη "πίνει" και στο 610, χωρίς dynojet, δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να γίνει. Έτσι έχω κολλήσει και δεν ξέρω τι να κάνω φοβούμενος μη βάλω akrapovic στο 610 και πάθω τα ίδια με το 950.
spyrakos35
19/02/2016, 08:01
Τοτε κατσε στ αυγα σου και ανταλλαξέ το με αλυσιδογραναζα, τακακια, λαδια, φιλτρα
notakos600
19/02/2016, 08:14
Τοτε κατσε στ αυγα σου και ανταλλαξέ το με αλυσιδογραναζα, τακακια, λαδια, φιλτρα
Το αυτό και βάλε και βενζίνες να κάνεις βόλτες.
Το φτωχό μίγμα στις ψηλές στροφές είναι δεδομένο γι αυτό ήμουν πάντα επιφυλακτικός σε τέτοιες αλλαγές χωρίς καυσανάλυση και κακώς κάποιοι το προτείνουν με ελαφριά καρδιά.
gior-gos
19/02/2016, 08:34
πήγαινα το 950 adv στην εθνική κάπου στα 210 κοντέρ για κανά 5 χιλιόμετρα.
Αυτο φιλε μου ειναι λαθος χρηση για αυτο το μηχανακι. Δεν λεω οτι απαραιτητα η ζημια οφειλεται σ αυτο - μπορει οπως λες και συ να οφειλεται στο φτωχοτερο μειγμα ή σε κατι άλλο. Κατα τη γνωμη μου ομως ειναι λαθος χρηση μιας μηχανης που δεν εχει τις αντοχες του βαραντερο με οτι αυτο συνεπαγεται. Εν ολιγοις, ισως αδικα εχεις χασει την εμπιστοσυνη σου. :)
notakos600
19/02/2016, 08:39
Αυτο φιλε μου ειναι λαθος χρηση για αυτο το μηχανακι. Δεν λεω οτι απαραιτητα η ζημια οφειλεται σ αυτο - μπορει οπως λες και συ να οφειλεται στο φτωχοτερο μειγμα ή σε κατι άλλο. Κατα τη γνωμη μου ομως ειναι λαθος χρηση μιας μηχανης που δεν εχει τις αντοχες του βαραντερο με οτι αυτο συνεπαγεται. Εν ολιγοις, ισως αδικα εχεις χασει την εμπιστοσυνη σου. :)
950cc μοτοσυκλέτα είναι, ρολλαριστός στο περίπτερο για τσιγάρα να πηγαίνει δλδ;
gior-gos
19/02/2016, 08:48
950cc μοτοσυκλέτα είναι, ρολλαριστός στο περίπτερο για τσιγάρα να πηγαίνει δλδ;
210 παρατεταμενα ( με τελικη 220; 230; ) θα ελεγα οτι ειναι βαναυσο στον πιεσμενο lc8 950.
notakos600
19/02/2016, 08:50
210 παρατεταμενα ( με τελικη 220; 230; ) θα ελεγα οτι ειναι βαναυσο στον πιεσμενο lc8 950.
Ούτε για 5 χιλιόμετρα;
Οκ πάω πάσο....
Εγώ πάντως αν είχα μηχανάκι με τόσα κουσούρια θα το είχα κάψει....σοβαρά μιλάω.
gior-gos
19/02/2016, 09:02
Ούτε για 5 χιλιόμετρα;
Οκ πάω πάσο....
Εγώ πάντως αν είχα μηχανάκι με τόσα κουσούρια θα το είχα κάψει....σοβαρά μιλάω.
Νταξει, τωρα αυτα ειναι και λιγο σχετικα. Το 950 σε τετοια χρηση εχει αρκετα περισσοτερες πιθανοτητες να παθει κατι σε σχεση με τζαπαν ή - να το πω πιο σωστα - σε σχεση μ ενα μηχανακι που ειναι τουριστας. Το μηχανακι δεν ειναι κακο· κερδιζει αλλού. Αλλά ειναι γνωστο τοις πασι οτι προκειται για ενα μηχανακι καπως πιο ειδικης χρησης και σκοπου.
lykourgi
19/02/2016, 09:12
Μιλάμε για 1,5min (σκάρτα), κοντά στην τελική του. Κοντά, όχι στην τελική.
Είναι δυνατόν να πάθει κάτι από αυτό;
Σίγουρα υπήρχε και άλλος λόγος.
devil's animal
19/02/2016, 09:18
Βασικά την όλη κατάσταση την έχω πάρει από φόβο. Πριν από 2 χρόνια πήγαινα το 950 adv στην εθνική κάπου στα 210 κοντέρ για κανά 5 χιλιόμετρα. Φορούσε akrapovic. Αποτέλεσμα ήταν να σπάσει η βαλβίδα εξαγωγής στον πίσω κύλινδρο. Η ζημιά δεν ήταν μεγάλη διότι το κομμάτι το πέταξε έξω και έτσι δεν έπαθε άλλη ζημιά, αλλά μια από τις πιθανές αιτίες ήταν το -ίσως- φτωχότερο μίγμα από ότι έπρεπε (μια άλλη ήταν ο συντονισμός).
352510
Με δεδομένο ότι οδηγούσα ένα varadero του 07' από το Μιλάνο ώς τη Βενετία δικάβαλο,τριβάλιτσο, με tank bag, κοντά στα 200 για πολύ μεγάλα διαστήματα, για να προλάβω το καράβι, μου φάνηκε απίστευτη ζημιά για κινητήρα που είναι φτιαγμένος να πάει τσίτα. Έτσι έχασα την εμπιστοσύνη μου και στη μηχανή αλλά και στις εξατμήσεις. Τώρα μου δίνεται η ευκαρία να ανταλλάξω ένα παλιό ανταλλακτικό που έχω, με μια akrapovic. Το μαγαζί μου δίνει τελικό για όποια μοτοσυκλέτα θέλω (είτε το smt είτε το Husky 610ie το οποίο και προτιμώ). Άλλα δεν θέλω να αλλάξω χάρτες στο smt διότι ήδη "πίνει" και στο 610, χωρίς dynojet, δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να γίνει. Έτσι έχω κολλήσει και δεν ξέρω τι να κάνω φοβούμενος μη βάλω akrapovic στο 610 και πάθω τα ίδια με το 950.
κατ'αρχην με ενα τελικο και μαμα ρυθμιση δεν εχεις να φοβασαι πολλα, γιατι σχεδον ολα τα μηχανακια ερχονται "πλουσια" απο εργοστασιο...
με ολοσωμη και φιλτρο σαφως και θελει ρυθμισμα για να παει καλυτερα απ'οτι πριν...
αλλα και αυτο το καλυτερα ειναι λιγο σχετικο γιατι μπορει να γεμισει παντου και ψηλα να μην γουσταρει παρατεταμενο..
γενικα το παρατεταμενο γκαζι στο τερμα δεν κανει καλο σε πολλα μηχανακια και ειδικα σε μηχανακια που δεν ειναι κατασκευασμενα για τελικες (βλ. 950, varadero, κλπ)
το οτι εσπασε στο ΚΤΜ και οχι στο Honda μπορει να ειναι καθαρη τυχη, μπορει ομως και οχι...
δεν το παω παλι στην αξιοπιστια της Honda σε σχεση με της ΚΤΜ, αλλα αν το παρεις λογικα αλλιως ειναι ενα χιλιαρι δικυλινδρο να σου βγαζει 95 τροχο και αλλιως να σoυ βγαζει 80...λιγοτερο πιεσμενο το μοτερ στην δευτερη περιπτωση και με σαφως περισσοτερες αντοχες...
ριξε μια ματια και εδω (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=96797&s=)...
:beer:
xaotikos
19/02/2016, 15:42
Η acrapovic σου δινει χαρτη για εξατμίσεις και στους περνάει η αντιπροσωπεία αν θέλεις. Αυτο δεν ειναι ελαφρυα την καρδια αλλά η επίσημη διαδικασια απο την εταιρεία. Οι συγκεκριμένοι χάρτες βέβαια ειναι σε κάποια σημεία αρκετά πλούσιοι και ανεβάζουν στανταρ την κατανάλωση γιαυτό και κάποιοι ψάχνονται περισσότερο.
Πάντως δεν ειναι και το πιο σύνηθες να σπάσει μοτέρ από αλλαγή εξάτμισης..
Μιλάμε για 1,5min (σκάρτα), κοντά στην τελική του. Κοντά, όχι στην τελική.
Είναι δυνατόν να πάθει κάτι από αυτό;
Σίγουρα υπήρχε και άλλος λόγος.
Προφανώς υπήρχε άλλος λόγος. Αν είναι δυνατόν να θεωρούμε αναμενόμενο πως ένα μοτέρ με 100 άλογα, έσπασε επειδή πήγε με 200χλμ για 5 χιλιάδες μέτρα. Και ιδίως το 950 που δεν έχει τέτοιου είδους περιστατικά.
Σε ότι αφορά το θέμα του thread, στο Tuono η aprilia δίνει άλλο χάρτη (προφανώς πιο πλούσιο) για αλλαγή τελικών, και άλλο χάρτη για ολόσωμη akrapovic EVO-6.
lookylook
20/02/2016, 00:09
Η acrapovic σου δινει χαρτη για εξατμίσεις και στους περνάει η αντιπροσωπεία αν θέλεις. Αυτο δεν ειναι ελαφρυα την καρδια αλλά η επίσημη διαδικασια απο την εταιρεία. Οι συγκεκριμένοι χάρτες βέβαια ειναι σε κάποια σημεία αρκετά πλούσιοι και ανεβάζουν στανταρ την κατανάλωση γιαυτό και κάποιοι ψάχνονται περισσότερο.
Πάντως δεν ειναι και το πιο σύνηθες να σπάσει μοτέρ από αλλαγή εξάτμισης..
Προφανώς υπήρχε άλλος λόγος. Αν είναι δυνατόν να θεωρούμε αναμενόμενο πως ένα μοτέρ με 100 άλογα, έσπασε επειδή πήγε με 200χλμ για 5 χιλιάδες μέτρα. Και ιδίως το 950 που δεν έχει τέτοιου είδους περιστατικά.
Εντάξει ρε παιδιά..Δεν έσπασε και το μοτέρ στο ΚΤΜ. Μια βαλβίδα έσπασε. Μπορεί να συντόνισε, μπορεί να στέγνωσε, (αν και τα μίγματα ήταν σωστά φτιαγμένα, με αλλαγμένα ζιγκλέρ,κλπ κλπ). Απλά εγώ ξενέρωσα και το πούλησα.
lookylook
20/02/2016, 00:13
μια ερώτηση που θα ήθελα να κάνω:Ας υποθέσουμε πως βάζω dynojet και μπορώ να φτιάχνω τους χάρτες. Πως διαλέγω την σωστή after market εξάτμηση?
stefanos
20/02/2016, 00:40
μια ερώτηση που θα ήθελα να κάνω:Ας υποθέσουμε πως βάζω dynojet και μπορώ να φτιάχνω τους χάρτες. Πως διαλέγω την σωστή after market εξάτμηση?
Από φήμες:)
φιλε κατ αρχην εχει λαμδα το μηχανακι?οποτε οτι και να κανεις, περιεργα πραγματα πολυ δε προκειται να γινουν...τα μηχανακια ετσι κ αλλιως φτωχα δουλευουν ολα πλεον...
η βαλβιδα στο κατεμ που εσπασε, ειναι καθαρα θεμα αστοχιας...απλα ετυχε να σπασει...ντοντ γουορυ, κανε την αλλαγη να ευχαριστηθεις μπουμπουνισμα...
μια ερώτηση που θα ήθελα να κάνω:Ας υποθέσουμε πως βάζω dynojet και μπορώ να φτιάχνω τους χάρτες. Πως διαλέγω την σωστή after market εξάτμηση?
Παρτο μια απο την αλλη...
Πως να φτιαξεις τον σωστο χαρτη για την εξατμα που εβαλες, ας πουμε;
stefanos
20/02/2016, 07:47
φιλε κατ αρχην εχει λαμδα το μηχανακι?οποτε οτι και να κανεις, περιεργα πραγματα πολυ δε προκειται να γινουν...τα μηχανακια ετσι κ αλλιως φτωχα δουλευουν ολα πλεον...
Σε ανάλογο ποστ για χτ υπάρχουν αποδείξεις ότι οι βελτιωτές έχουν τάση να φτωχαίνουν το "φτωχά" μαμίσια μείγματα
(ενδεχομένως βέβαια αυτό να ισχύει για τις aftermarket εξατμίσεις και να μην είναι "τάση" των βελτιωτών)
Συνήθως, τα μαμά μηχανακια είναι φτωχά μεσοχαμηλα και πλούσια ψηλά. Το πρώτο λόγω προδιαγραφών ρύπων μιας και εκεί μετρωνται και το δεύτερο για να μην ανατιναζονται σε σκληρή χρήση.
Συνήθως πάλι οι μαμά εξατμισεις είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να βγάζουν αρκετά περισσότερη ροπή μεσοχαμηλα και σχεδόν μια από τα ίδια με τις ανοιχτές στα ψηλά.
Κατά κανόνα, εκεί που χάνουν οι μαμάτες εξατμισεις είναι στις ρεπριζ από χαμηλες στροφες στις μικρές σχέσεις, 1η, 2α άντε και μια 3η...γιατί εγκλωβιζουν αέρα σε πίεση που ανθισταται στην γρήγορη αλλαγή της κινητικης του κατάστασης.
Προσωπικά, δεν μου έχει τύχει ποτέ και σε κανενα μηχανακι ψεκαστο να δω αλλαγή συνολικά προς το καλλιτερο με μόνο αλλαγή εξάτμισης. Καμιά φορά τυχαινει να είναι ο μαμά χάρτης πολύ φτωχός σε κάποια περιοχή λειτουργίας και η ανοιχτη εξάτμιση λόγω του ότι στην ίδια περιοχή είναι λιγότερο αποδοτική από την μαμά, να εμπλουτίζει το μείγμα και να δούμε κάποια βελτίωση. Αυτό που χάνουμε δηλ από εξάτμιση, το κερδίζουμε από τις αλλαγές στο μείγμα που αυτή επιφέρει.
Αν κάποιος λοιπόν είναι λεπτολογος και θέλει το καλλιτεροτερο μπαρ ναν, θα του πρότεινα να βάλει ένα wideband και να παρακολουθήσει τι κάνει το μηχανακι του και που. Μετά να κάνει αλλαγές στο ψεκασμο κρατώντας την μαμά εξάτμιση. Μερικά αλογακια θα τα πάρει και στα ψηλά αν το μαματο μείγμα είναι πχ 12.5 και το κάνει 13.2. Αν βεβαια θέλει απολειστικα απόδοση σε εκκινησεις, και δεν τον ενδιαφέρουν τα ρολ ον, τότε βάζει ανοιχτή.
RaGe_Raptor
20/02/2016, 09:15
Συνήθως, τα μαμά μηχανακια είναι φτωχά μεσοχαμηλα και πλούσια ψηλά. Το πρώτο λόγω προδιαγραφών ρύπων μιας και εκεί μετρωνται και το δεύτερο για να μην ανατιναζονται σε σκληρή χρήση.
Συνήθως πάλι οι μαμά εξατμισεις είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να βγάζουν αρκετά περισσότερη ροπή μεσοχαμηλα και σχεδόν μια από τα ίδια με τις ανοιχτές στα ψηλά.
Κατά κανόνα, εκεί που χάνουν οι μαμάτες εξατμισεις είναι στις ρεπριζ από χαμηλες στροφες στις μικρές σχέσεις, 1η, 2α άντε και μια 3η...γιατί εγκλωβιζουν αέρα σε πίεση που ανθισταται στην γρήγορη αλλαγή της κινητικης του κατάστασης.
Προσωπικά, δεν μου έχει τύχει ποτέ και σε κανενα μηχανακι ψεκαστο να δω αλλαγή συνολικά προς το καλλιτερο με μόνο αλλαγή εξάτμισης. Καμιά φορά τυχαινει να είναι ο μαμά χάρτης πολύ φτωχός σε κάποια περιοχή λειτουργίας και η ανοιχτη εξάτμιση λόγω του ότι στην ίδια περιοχή είναι λιγότερο αποδοτική από την μαμά, να εμπλουτίζει το μείγμα και να δούμε κάποια βελτίωση. Αυτό που χάνουμε δηλ από εξάτμιση, το κερδίζουμε από τις αλλαγές στο μείγμα που αυτή επιφέρει.
Αν κάποιος λοιπόν είναι λεπτολογος και θέλει το καλλιτεροτερο μπαρ ναν, θα του πρότεινα να βάλει ένα wideband και να παρακολουθήσει τι κάνει το μηχανακι του και που. Μετά να κάνει αλλαγές στο ψεκασμο κρατώντας την μαμά εξάτμιση. Μερικά αλογακια θα τα πάρει και στα ψηλά αν το μαματο μείγμα είναι πχ 12.5 και το κάνει 13.2. Αν βεβαια θέλει απολειστικα απόδοση σε εκκινησεις, και δεν τον ενδιαφέρουν τα ρολ ον, τότε βάζει ανοιχτή.
Με μια ελεύθερη εξάτμιση η ευστροφία βελτιώνεται δραματικά ειδικά στις υψηλές στροφές.αφού τα έχουμε ξαναπεί , τα hp/sec είναι που κάνουν τη διαφορά. :beer:
Εξαρτάται τι θες...εγώ προτιμώ να μην χρειάζεται να παίζω κλακετες με το συμπλεκτη.
lookylook
20/02/2016, 10:35
Συνήθως, τα μαμά μηχανακια είναι φτωχά μεσοχαμηλα και πλούσια ψηλά. Το πρώτο λόγω προδιαγραφών ρύπων μιας και εκεί μετρωνται και το δεύτερο για να μην ανατιναζονται σε σκληρή χρήση.
Συνήθως πάλι οι μαμά εξατμισεις είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να βγάζουν αρκετά περισσότερη ροπή μεσοχαμηλα και σχεδόν μια από τα ίδια με τις ανοιχτές στα ψηλά.
Κατά κανόνα, εκεί που χάνουν οι μαμάτες εξατμισεις είναι στις ρεπριζ από χαμηλες στροφες στις μικρές σχέσεις, 1η, 2α άντε και μια 3η...γιατί εγκλωβιζουν αέρα σε πίεση που ανθισταται στην γρήγορη αλλαγή της κινητικης του κατάστασης.
Ωραία..Ας αφήσουμε το smt..Το Husky 610ie το χρησιμοποιώ κυρίως για πόλη αλλά και για μαλακές εντουράδες σε νορμαλ χωματόδρομους. Ρεπριζ από χαμηλες στροφες στις μικρές σχέσεις, 1η, 2α άντε και μια 3η.. που γράφεις παραπάνω χρησιμοποιώ κατά κόρο..Τελικές σε αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν πολυχρησιμοποιώ (σχεδόν ποτέ). Πιστεύεις (μαντεύεις είναι το σωστό) πως μια ακράπα θα ενισχύσει την κατάσταση; Με προοπτική να βάλω και ένα dynojet στο μέλλον και να φτιάξω τους χάρτες που θέλω, η μοτοσυκλέτα μπορεί να κινδυνεύει από φτωχό μίγμα; Νομίζω ότι ο λαμδα κάπως διορθώνει την κατάσταση..πλουτίζοντας ή φτωχαίνοντας..και κάτι ακόμα..σε μιά after εκτός από τη διατομή, τι άλλο κοιτάμε ώστε να κάνει στη μοτοσυκλέτα μας;
Ωραία..Ας αφήσουμε το smt..Το Husky 610ie το χρησιμοποιώ κυρίως για πόλη αλλά και για μαλακές εντουράδες σε νορμαλ χωματόδρομους. Ρεπριζ από χαμηλες στροφες στις μικρές σχέσεις, 1η, 2α άντε και μια 3η.. που γράφεις παραπάνω χρησιμοποιώ κατά κόρο..Τελικές σε αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν πολυχρησιμοποιώ (σχεδόν ποτέ). Πιστεύεις (μαντεύεις είναι το σωστό) πως μια ακράπα θα ενισχύσει την κατάσταση; Με προοπτική να βάλω και ένα dynojet στο μέλλον και να φτιάξω τους χάρτες που θέλω, η μοτοσυκλέτα μπορεί να κινδυνεύει από φτωχό μίγμα; Νομίζω ότι ο λαμδα κάπως διορθώνει την κατάσταση..πλουτίζοντας ή φτωχαίνοντας..και κάτι ακόμα..σε μιά after εκτός από τη διατομή, τι άλλο κοιτάμε ώστε να κάνει στη μοτοσυκλέτα μας;
Το πνεύμα μου στο όλο ποστ είναι ότι δεν έχει νόημα να σε απασχολεί η εξάτμιση αν δεν ξέρεις τι κάνει ο ψεκασμος ως έχει.
Επίσης, θα έχεις καλλίτερα αποτελέσματα επικεντρωνομενος στη ρύθμιση μειγματος, με μαμά εξάτμιση, παρά απλα αλλάζοντας μια εξατμιση.
lookylook
20/02/2016, 11:06
..Επίσης, θα έχεις καλλίτερα αποτελέσματα επικεντρωνομενος στη ρύθμιση μειγματος..
το οποίο φαντάζομαι γίνεται αρχικά με καυσανάλυση, και μετά αλλαγές στους χάρτες μόνο με dynojet..
το οποίο φαντάζομαι γίνεται αρχικά με καυσανάλυση, και μετά αλλαγές στους χάρτες μόνο με dynojet..
Η γνώμη μου είναι ότι γίνεται μόνο με wideband στο δρόμο, για πολλούς λόγους. Ο βασικοτερος είναι ότι θέλει χρόνο και πολλές διαφορετικές συνθήκες οδήγησης για να καταλάβεις τι γινεται. Κοστος αυτου περί τα 200 ευρώ.
Για το ψεκαστο 610 πάντως πρέπει να παίζει και κάποιου τύπου εργοστασιακο power up kit. Το έχεις ψάξει;
FotisFz1
20/02/2016, 11:11
https://www.jdjetting.com/xcart/product.php?productid=147
http://www.thumpertalk.com/topic/533023-tuning-w-ibeat/
lookylook
20/02/2016, 11:26
https://www.jdjetting.com/xcart/product.php?productid=147
http://www.thumpertalk.com/topic/533023-tuning-w-ibeat/
το πρώτο έχει έτοιμες ρυθμίσεις και συ απλά επιλέγεις
στο δεύτερο βλέπεις τα πάντα..αλλά αλλάζεις ελάχιστα..και πάντως όχι χάρτες.Είναι κυρίως διαγνωστικό εργαλείο.
http://www.rickramsey.net/TEtuning.htm
lookylook
21/02/2016, 11:47
Για το ψεκαστο 610 πάντως πρέπει να παίζει και κάποιου τύπου εργοστασιακο power up kit. Το έχεις ψάξει;
για το 610 η πατέντα που κάνουν είναι να βραχυκυκλώνουν τον λαμδα με συνέπεια να πλουτίζει αρκετά το μίγμα και να προσθέτουν ένα τελικό συνήθως της Arrow ή της LeoVince. Από την αρχή θα έπρεπε να αναφέρω πως από τη μοτοσυκλέτα είμαι ακρως ικανοποιημένος. Τη δουλειά της που είναι να με κυκλοφορεί στη πόλη και να με πηγαίνει σε βουνίσιους χωματόδρομους, την κάνει μια χαρά. Έχει πολύ δύναμη χαμηλά, και καλή απόκριση, αλλά και κάποιες τρύπες ισχύος στα ψηλά που δεν με πολυ-νοιάζει. Απλά έτυχε να υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης, μέσω ανταλλαγής, τελικού εξάτμησης είτε για το smt είτε για το 610 και έτσι μπήκα στο τρυπάκι. Περισσότερο για εμφάνιση, και ήχο..Έχοντας όμως την προϊστορία με το 950 σκέφτηκα να το ρωτήσω απόψεις..
notakos600
21/02/2016, 11:50
για το 610 η πατέντα που κάνουν είναι να βραχυκυκλώνουν τον λαμδα με συνέπεια να πλουτίζει αρκετά το μίγμα και να προσθέτουν ένα τελικό συνήθως της Arrow ή της LeoVince. Από την αρχή θα έπρεπε να αναφέρω πως από τη μοτοσυκλέτα είμαι ακρως ικανοποιημένος. Τη δουλειά της που είναι να με κυκλοφορεί στη πόλη και να με πηγαίνει σε βουνίσιους χωματόδρομους, την κάνει μια χαρά. Έχει πολύ δύναμη χαμηλά, και καλή απόκριση, αλλά και κάποιες τρύπες ισχύος στα ψηλά που δεν με πολυ-νοιάζει. Απλά έτυχε να υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης, μέσω ανταλλαγής, τελικού εξάτμησης είτε για το smt είτε για το 610 και έτσι μπήκα στο τρυπάκι. Περισσότερο για εμφάνιση, και ήχο..Έχοντας όμως την προϊστορία με το 950 σκέφτηκα να το ρωτήσω απόψεις..
Λατρεμένο μηχανάκι το 610, να το χαίρεσαι. :beer:
lookylook
21/02/2016, 11:52
Λατρεμένο μηχανάκι το 610, να το χαίρεσαι. :beer:
να σαι καλά..:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.