View Full Version : The end of Daytona????
Angelos675
21/02/2016, 17:55
Χαζεύοντας στο net έπεσα εδώ: http://44teeth.com/triumphs-triumph-end-daytona/ :cry: :cry:
Το ποστάρω μήπως ενδιαφέρει κάποιον αλλά και πάλι φήμες είναι λένε..
RaGe_Raptor
21/02/2016, 18:22
όπως λέει στο τέλος του άρθρου περιμέναμε το 1000άρι (οκ είχαμε σταματήσει ννα περιμένουμε) κι αυτοί σταματάνε και το 675 που "καθάρισε" την κατηγορία? να δεις που θα γίνουν και συλλεκτικά. :p
Angelos675
21/02/2016, 18:32
Σε κάποια άλλα άρθρα διάβασα σε σχόλια ότι μπορεί να το κάνουν 800αρι.. για άλλο κοίταζα άλλο βρήκα :lol: εγώ πάντως με την εγγλέζα μου είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και αν είναι να γίνει και συλλεκτική την παντρεύομαι :lol: :lol:
basilis_k6
21/02/2016, 18:45
δεν βγαζει κανενα νοημα. η daytona τους εβαλε ξανα στο προσκηνιο. βαση αυτης ηρθε το γυμνο και μετα ο τιγρης. πιστευει οτι θα αγοραζαμε ποτε τιγρη αν δεν ειχε ηδη την επιτυχια το day? μονο η honda σκοτωνει τα επιτυχημενα μηχανακια. εμενα μου κανει τελειως ανυποστατο. μπορει να μην πουλαει πολύ πλεον αλλα αυτο δεν σημαινει οτι το ξυλωνεις απο το Line up. και στην τελικη ποσο πουλάνε αυτα τα ρετρο?! μεγαλο δεν περιμένω πλέον. τα 1000 ειναι στην εντατικη και την βγαζουν δεν την βγαζουν την 5ετια.
Angelos675
21/02/2016, 18:57
Ναι δεν βγάζει νόημα όπως λες, από το 2013 νομίζω το daytona είναι στην κατάψυξη.Λες να κάνει κανα μπαμ? Δεν ξέρω.Τα ρετρό φαντάζομαι σίγουρα πουλάνε , έχουν και αυτά το κοινό τους.
RaGe_Raptor
21/02/2016, 19:01
δεν βγαζει κανενα νοημα. η daytona τους εβαλε ξανα στο προσκηνιο. βαση αυτης ηρθε το γυμνο και μετα ο τιγρης. πιστευει οτι θα αγοραζαμε ποτε τιγρη αν δεν ειχε ηδη την επιτυχια το day? μονο η honda σκοτωνει τα επιτυχημενα μηχανακια. εμενα μου κανει τελειως ανυποστατο. μπορει να μην πουλαει πολύ πλεον αλλα αυτο δεν σημαινει οτι το ξυλωνεις απο το Line up. και στην τελικη ποσο πουλάνε αυτα τα ρετρο?! μεγαλο δεν περιμένω πλέον. τα 1000 ειναι στην εντατικη και την βγαζουν δεν την βγαζουν την 5ετια.
δε θα συμφωνήσω.τα 1000 είναι η αιχμή του δόρατος όλη η εξέλιξη γίνεται σ'αυτά και μετά περνάει στα μικρότερα σε όλες τις εταιρίες.
basilis_k6
21/02/2016, 19:13
τα 1000 πουλάνε καλυτερα απο τα 600 και ναι, τραβανε τεχνολογια. ειναι flagship. Οι δύο γιαπωνέζοι σε λίγο θα κατεβάσουν κυβικα και θα βαλουν τουρμπο η κομπρεσορ. Η honda δεν εχω ιδεα τι θα κανει και μάλλον θα παει σε v4 ακολουθωντας τη λογικη των τελευταιων ετων να παρακολουθει απο μακρια και με καθυστερηση τις εξελιξεις. Η απρίλια δεν βγάζει μικρο και θα μεινει λογικα στο v4 1000 που έχει το handling (λογω v4) που πλησιαζει πολύ σε 600. ktm &duc δεν εχουν 1000 πλέον. να γινει 800 το day ναι, ειναι πιθανο. για να μην αναγκαστει να φτιαξει 1050 και να υποστιριζει δυο μηχανακια. prestige χωρις ss δεν υπάρχει. και ξαναλεω οτι τερματιζοντας το day τερματιζει και το triple γιατι πλέον ειναι 90% ίδια.
strokt up
21/02/2016, 23:48
Ουφ!Τρόμαξα. Νόμισα οτι λέγατε για τα παπιά τα daytona...
Ουφ!Τρόμαξα. Νόμισα οτι λέγατε για τα παπιά τα daytona...
παπαπαπαπαπα
Angelos675
22/02/2016, 09:13
Ουφ!Τρόμαξα. Νόμισα οτι λέγατε για τα παπιά τα daytona...
Πουλιά στον αέρα ποιάνεις :lol: :lol:
lleonidas
18/07/2018, 00:38
Δε θα παραχθεί Triumph Daytona 765 (https://www.asphaltandrubber.com/rumors/no-triumph-daytona-765-2019/#more-154252) ούτε το 2019. Ίσως αυτό να συμβεί το 2020, έτος κατά το οποίο ξεκινούν να ισχύουν στην Ευρώπη οι προδιαγραφές ρύπων Euro 5.
basilis_k6
18/07/2018, 01:09
Δε θα παραχθεί Triumph Daytona 765 (https://www.asphaltandrubber.com/rumors/no-triumph-daytona-765-2019/#more-154252) ούτε το 2019. Ίσως αυτό να συμβεί το 2020, έτος κατά το οποίο ξεκινούν να ισχύουν στην Ευρώπη οι προδιαγραφές ρύπων Euro 5.
ρε τους ανοητους... Πήγανε και πηρανε τη μοτο2 και δεν έχουνε ουτε ενα ss στη γκαμα τους. Μαρκετινγκ απο τα λιντλ. Δεν πειραζει καλυτερα, να μην χασει και αξια το δικο μου. :bawl:
rainmike
18/07/2018, 13:29
ρε τους ανοητους... Πήγανε και πηρανε τη μοτο2 και δεν έχουνε ουτε ενα ss στη γκαμα τους. Μαρκετινγκ απο τα λιντλ. Δεν πειραζει καλυτερα, να μην χασει και αξια το δικο μου. :bawl:
χαχα είναι συλλεκτικά τώρα τα 675:beer:
lleonidas
08/02/2019, 19:26
Triumph Daytona 765 (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-daytona-765/) .
Οι φωτογραφίες προέρχονται από την Ισπανία και σύμφωνα με το δημοσίευμα, πρόκειται μάλλον για κάποια R ή SE έκδοση.
403565
403566
403567
Ηταν θεμα χρονου...
Συντηρητικος σχεδιασμος θα ελεγα. Βεβαια ομαδα που κερδιζει δεν αλλαζει (πολυ). Το ιδιο καναν και με το γυμνο.
BabisStinson
08/02/2019, 22:19
Ή ο αναβάτης είναι δίμετρος ή το μηχανάκι είναι πάρα πολυ μικρό. Ειδικά στην πρώτη φωτό φαίνεται τόσο "έξω" από την μηχανή, η ζελατίνα μετά βίας καλύπτει την κοιλιά του, ούτε να κρυφτεί πίσω από την ζελατίνα δεν μπορεί.
πυξιδας990
09/02/2019, 09:41
σαν kawasaki ειναι
Πιστεύω δεν ειναι η τελικη σχεδίαση. Απλά για να μην πολυφαίνεται βάλαν fairing από 675. Όταν βγει θα είναι αρκετά διαφορετικό. Εκτίμηση μου.
giorgos.boun
09/02/2019, 17:29
Ειναι ακριβως ιδιο με το δικο μου.Ακριβως ομως. Η μονη διαφορα ειναι η αλλαγη του χρωματος σε πλαισιο-ψαλιδι.
Μπορει να βγει ακριβως ετσι γιατι εχω τα πραγματα απο το 675 μην πανε τζαμπα??????
Αν δεις πλαίσιο και ψαλίδι θα δεις ότι έχει τετραγωνίσει. Να βγει έτσι το θεωρώ από απίθανο έως αδύνατο. Εσύ σε νέο μοντέλο δεν θα το άλλαζες έστω και λίγο;
telegonos
09/02/2019, 18:58
To ψαλίδι φαίνεται πολύ διαφορετικό, πιο ανοικτό σαν ''τριγωνο'' από αριστερα, με πιο λεπτές δοκούς (σε εξωτερικές διαστάσεις) με την γέφυρα να είναι ίδιου πάχους με την κύρια δοκό. Από την δεξιά μεριά, θυμίζει gullarm αρχιτεκτονική, λογικό αφού η εξάτμιση έφυγε από την ουρά και ήρθε στο πλάι, οπότε κάπου έπρεπε να περνάει ο σωλήνας.
Το πλαίσιο όσο φαίνεται, δεν ΔΕΙΧΝΕΙ να έχει διαφορά στην απέξω-απέξω σχεδίαση, τώρα τι μικροδιαστάσεις βάσεων και δοκών μπορεί να έχουν αλλάξει, μόνο με μέτρηση το παλιό δίπλα στο νέο, μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα.
giorgos.boun
09/02/2019, 19:16
To ψαλίδι φαίνεται πολύ διαφορετικό, πιο ανοικτό σαν ''τριγωνο'' από αριστερα, με πιο λεπτές δοκούς (σε εξωτερικές διαστάσεις) με την γέφυρα να είναι ίδιου πάχους με την κύρια δοκό. Από την δεξιά μεριά, θυμίζει gullarm αρχιτεκτονική, λογικό αφού η εξάτμιση έφυγε από την ουρά και ήρθε στο πλάι, οπότε κάπου έπρεπε να περνάει ο σωλήνας.
Το πλαίσιο όσο φαίνεται, δεν ΔΕΙΧΝΕΙ να έχει διαφορά στην απέξω-απέξω σχεδίαση, τώρα τι μικροδιαστάσεις βάσεων και δοκών μπορεί να έχουν αλλάξει, μόνο με μέτρηση το παλιό δίπλα στο νέο, μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα.
αληθεια τωρα το βλεπετε διαφορετικο????
403584
Μαλλον εχεις ξεχασει την τελευταια γενια 2013-2017 και εχεις μεινει σε αυτο με την εξατμιση στον κωλο
giorgos.boun
09/02/2019, 19:25
Να βγει έτσι το θεωρώ από απίθανο έως αδύνατο. Εσύ σε νέο μοντέλο δεν θα το άλλαζες έστω και λίγο;
Δεν με συμφερει. Αντε να τα παιρνεις ολα παλι απο την αρχη...
telegonos
09/02/2019, 19:26
Μαλλον εχεις ξεχασει την τελευταια γενια 2013-2017 και εχεις μεινει σε αυτο με την εξατμιση στον κωλο
Ναιιιιιι, έχεις δίκιο. Δεν έχει διαφορά ως το πιο τελευταίο μοντέλο, εγώ σύγκρινα με το παλιότερο.
Πιστεύω δεν ειναι η τελικη σχεδίαση. Απλά για να μην πολυφαίνεται βάλαν fairing από 675. Όταν βγει θα είναι αρκετά διαφορετικό. Εκτίμηση μου.
Παιζει να εχεις και δικιο. Απο την αλλη δε θα μου εκανε και μεγαλη εκπληξη αν το πηγαιναν συντηρητικα και κρατουσαν τις αλλαγες στο μινιμουμ.
Βλ. 675-765
403586
403587
Δεν το λες και ίδιο. Αλλά φώτα. Άλλο μασκακι. Αλλά πλαϊνά. Άλλη ουρά. Άλλο ψαλίδι.
Ναι σχεδιαστικά είναι κοντά αλλά μόνο ίδια δεν τα λες
Ναι ρε Στέφανε, τρομάζεις να το γνωρίσεις μιλάμε. Άμα δε διαβάσεις το όνομα στο πλάι δεν ξέρεις τι βλέπεις ένα πράμα.:lol:
Έβαλες και ίδιο χρώμα. Το μαύρο κόβει....
rainmike
09/02/2019, 23:40
αληθεια τωρα το βλεπετε διαφορετικο????
403584
Μαλλον εχεις ξεχασει την τελευταια γενια 2013-2017 και εχεις μεινει σε αυτο με την εξατμιση στον κωλο
Τι χρονολογίας είναι το δικό σου?Πάντως απο άποψη καθαρά εμφάνισης προτιμώ το παλιο ντειτονα απο το καινούριο
403589
giorgos.boun
10/02/2019, 00:14
Τι χρονολογίας είναι το δικό σου?Πάντως απο άποψη καθαρά εμφάνισης προτιμώ το παλιο ντειτονα απο το καινούριο
403589
2014.
Εγω παλι οχι, το αντιθετο. Αυτο το rsv4 και το Mv f3 ειναι τα μοναδικα που μου αρεσουν ασχετως κατηγοριας... Γουστα ειναι αυτα ο καθενας εχει και απο ενα.
403590
Πσσστ, παιδακια...Τα κουβαδακια σας και σ'αλλη παραλια. Ενα ειναι το daytona. :smokin:
403591
rainmike
10/02/2019, 00:22
Πσσστ, παιδακια...Τα κουβαδακια σας και σ'αλλη παραλια. Ενα ειναι το daytona. :smokin:
403591
xaxa αυτό ειναι μονστερ ρε
panos_zip
10/02/2019, 03:33
Το μηχανακι ειναι ακριβως το ιδιο απο αποψη πλαισιο αναρτησεις λουκ.
Ολα τα δοκιμαστικα και η εξελιξη εγινε πανω στο τελευταιο 675
Ειδικα το μουλαρι που εξελισανε το μοτο 2 μοτερ ειναι ενα τουμπανιασμενο απο αυτερμαρκετ 675
Και μαλιστα η απλή εκδοση, οχι το R με τις ohlins και τα brembo.
Καπου ειχα διαβασει και μια δηλωση του εκπροσωπου της Τ. Σε ερωτηση για το αν θα εξελιξουν νεο πλαισιο για το μοτερ αυτο, ειχε πει οτι στην αρχη ξεκινησαν να σχεδιαζουν πλαισιο αλλα τελικά κατεληξαν στο ηδη υπαρχον πλαισιο γιατι ειναι αυτο ακριβως που θελανε.
Και απλα παιξανε με τη γεωμετρια απο τιμονοπλακες, μοχλικο αναρτησης και βασεις ψαλιδιου.
Βασικα το μαυρο που κυκλοφορει στο ιντερνετ με το μοτο2 μοτερ, ειναι ενα 675 που θα εφτιαχνε και ενας χομπιστας τρακντεας.
Επισης απο οτι διαβαζω σε ξενα φορουμς το μοτερ εξωτερικά ειναι ακριβως το οδιο με του 675
Και χωροταξικά μπαινει σε ολες τις γενειες 675. ταιριαζουν τα περισσότερα πραγματα απο το αγωνηστικό κιτ της Τ για το 675 13-17
Αρα, μοτερ 765 street triple απο ebay με <1500€ (Ειχε βγει ενα για πουλημα, τωρα δν ξερω αν εχει)
Και αλλα τοσα σε εκκεντρα, ελατηρια, πηνεια, φλατζες για να στροφάρει ψηλότερα
Τοποθετηση στο μηχανακι μου με μαμα πεταλουδες και εγκεφαλο πλεξουδα του κιτ που εχω
Πρόγραμα και 140 αλογα
Ευκολακι...
Πολλά ζηταω ε;
BabisStinson
10/02/2019, 09:59
Το μηχανακι ειναι ακριβως το ιδιο απο αποψη πλαισιο αναρτησεις λουκ.
Ολα τα δοκιμαστικα και η εξελιξη εγινε πανω στο τελευταιο 675
Ειδικα το μουλαρι που εξελισανε το μοτο 2 μοτερ ειναι ενα τουμπανιασμενο απο αυτερμαρκετ 675
Και μαλιστα η απλή εκδοση, οχι το R με τις ohlins και τα brembo.
Καπου ειχα διαβασει και μια δηλωση του εκπροσωπου της Τ. Σε ερωτηση για το αν θα εξελιξουν νεο πλαισιο για το μοτερ αυτο, ειχε πει οτι στην αρχη ξεκινησαν να σχεδιαζουν πλαισιο αλλα τελικά κατεληξαν στο ηδη υπαρχον πλαισιο γιατι ειναι αυτο ακριβως που θελανε.
Και απλα παιξανε με τη γεωμετρια απο τιμονοπλακες, μοχλικο αναρτησης και βασεις ψαλιδιου.
Βασικα το μαυρο που κυκλοφορει στο ιντερνετ με το μοτο2 μοτερ, ειναι ενα 675 που θα εφτιαχνε και ενας χομπιστας τρακντεας.
Επισης απο οτι διαβαζω σε ξενα φορουμς το μοτερ εξωτερικά ειναι ακριβως το οδιο με του 675
Και χωροταξικά μπαινει σε ολες τις γενειες 675. ταιριαζουν τα περισσότερα πραγματα απο το αγωνηστικό κιτ της Τ για το 675 13-17
Αρα, μοτερ 765 street triple απο ebay με <1500€ (Ειχε βγει ενα για πουλημα, τωρα δν ξερω αν εχει)
Και αλλα τοσα σε εκκεντρα, ελατηρια, πηνεια, φλατζες για να στροφάρει ψηλότερα
Τοποθετηση στο μηχανακι μου με μαμα πεταλουδες και εγκεφαλο πλεξουδα του κιτ που εχω
Πρόγραμα και 140 αλογα
Ευκολακι...
Πολλά ζηταω ε;
Πολύ ενδιάφερον αυτό, αν ο κινητήρας κουμπώνει στο παλιό πλαίσιο, βάζεις κι ένα carbon κοστούμι σαν το μαύρο της Moto2 και έχεις μηχανάκι τρέλα!:cool:
telegonos
10/02/2019, 10:45
O 765 κινητήρας έχει άλλη διάμετρο*διασδρομή, και είναι αναγκαστικά φαρδύτερος. Οπότε και οι βάσεις του στο πλαίσιο, στο πάνω μέρος έστω, ενδέχεται να είναι μερικά χλιοστά πιο έξω.
Δύσκολο το βλέπω, να ταιριάζει ως έχει στο πλαίσιο του 675, αν και μπορεί να λύνεται το θέμα με πιο λεπτό αποστάτη ανάμεσα σε βάση μοτέρ-πλαίσιο.
Θεωρητικά όλα αυτά βέβαια μέχρι κάποιος να το κάνει.
Οι πατέντες έχουν ξεκινήσει ήδη...
https://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=243321
harris_x
10/02/2019, 14:32
σαν kawasaki ειναι
Ναι ρε γμτ.... το ιδιο ειπα κι εγω οταν το ειδα :(
giorgos.boun
10/02/2019, 16:51
σαν kawasaki ειναι
Για τον θεο ρε παιδια τι σχεση εχει αυτο
403632
με αυτο
403633
Μονο εγω βλεπω να μην εχουν καμια σχεση? Ουτε στο ελαχιστο δλδ....
rainmike
10/02/2019, 17:06
Για τον θεο ρε παιδια τι σχεση εχει αυτο
403632
με αυτο
403633
Μονο εγω βλεπω να μην εχουν καμια σχεση? Ουτε στο ελαχιστο δλδ....
πω ρε φίλε άθλιο το kawasaki τι φανάρι είναι αυτό
Για τον θεο ρε παιδια τι σχεση εχει αυτο
403632
με αυτο
403633
Μονο εγω βλεπω να μην εχουν καμια σχεση? Ουτε στο ελαχιστο δλδ....
κανε αναζητηση zx-10r 2005
RaGe_Raptor
10/02/2019, 19:16
κανε αναζητηση zx-10r 2005
όντως μοιάζει πολύ,χωρίς να είναι απαραίτητα κακό αυτό ,όμως. το "πράσινο τέρας" από το akashi έφτασε πολύ κοντά σε legendary status... :D
harris_x
10/02/2019, 20:12
Για τον θεο ρε παιδια τι σχεση εχει αυτο
403632
με αυτο
403633
Μονο εγω βλεπω να μην εχουν καμια σχεση? Ουτε στο ελαχιστο δλδ....
Δες παλιοτερα μοντέλα της καβα και θα καταλάβεις ;)
harris_x
10/02/2019, 20:14
όντως μοιάζει πολύ,χωρίς να είναι απαραίτητα κακό αυτό ,όμως. το "πράσινο τέρας" από το akashi έφτασε πολύ κοντά σε legendary status... :D
Ενταξει ειπαμε... μη τα ισοπεδώνουμε ολα...
lleonidas
24/07/2019, 13:29
Triumph Daytona 765 2020 (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-daytona-765/) ...limited edition σε 765 μονάδες,πιθανότατα θα ακολουθήσει και Daytona ευρείας παραγωγής.
Σε δύο εκδόσεις, μία για Ευρώπη-Ασία και μία για Αμερική-Καναδά. Ιπποδύναμη περίπου 130-135 ίπποι.
Παρουσιάζεται σε ένα μήνα στο Silverstone
408541
408542
sapila racing
24/07/2019, 13:58
Triumph Daytona 765 2020 (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-daytona-765/) ...limited edition σε 765 μονάδες,πιθανότατα θα ακολουθήσει και Daytona ευρείας παραγωγής.
Σε δύο εκδόσεις, μία για Ευρώπη-Ασία και μία για Αμερική-Καναδά. Ιπποδύναμη περίπου 130-135 ίπποι.
Παρουσιάζεται σε ένα μήνα στο Silverstone
Αυτό θα είναι καλό όπλο!
lleonidas
24/07/2019, 14:07
Αυτό θα είναι καλό όπλο!
Xρυσή τομή για όσους συμπαθούν τα 3κύλινδρα και προτιμούν κάτι μεταξύ 600 και 1000!
harris_x
24/07/2019, 15:48
Triumph Daytona 765 2020 (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-daytona-765/) ...limited edition σε 765 μονάδες,πιθανότατα θα ακολουθήσει και Daytona ευρείας παραγωγής.
Σε δύο εκδόσεις, μία για Ευρώπη-Ασία και μία για Αμερική-Καναδά. Ιπποδύναμη περίπου 130-135 ίπποι.
Παρουσιάζεται σε ένα μήνα στο Silverstone
408541
408542
:pink:
Αχχχχχ.....δε θα μείνει φράγκο πάλι να ουμε...τη βλέπω τη δουλειά..:pink::pink:
telegonos
24/07/2019, 16:21
Καταξοδεύτηκαν εκεί στην triumph.
Ουσιαστικά μεγάλωσαν τον κινητήρα, και τον προσάρμοσαν στο υπάρχον 675. Θέλει δουλειά και αυτό , δεν λέω, αλλά ΑΛΛΟ πράγμα είναι να παράγεις μια καινούρια μοτοσυκλέτα, να κάνεις εξέλιξη από την αρχή, και άλλο να βελτιώνεις το ήδη υπάρχον.
Ντάξει, δεν είναι και εποχή για έξοδα, λογικόν.
Και δεν μου λέτε, σε ποιά αγωνιστική κατηγορία θα τρέχει ο πιθανός αγωνιζόμενος με αυτό;
giorgos.boun
24/07/2019, 16:29
Στην Moto2 :p
basilis_k6
24/07/2019, 17:31
Καταξοδεύτηκαν εκεί στην triumph.
Ουσιαστικά μεγάλωσαν τον κινητήρα, και τον προσάρμοσαν στο υπάρχον 675. Θέλει δουλειά και αυτό , δεν λέω, αλλά ΑΛΛΟ πράγμα είναι να παράγεις μια καινούρια μοτοσυκλέτα, να κάνεις εξέλιξη από την αρχή, και άλλο να βελτιώνεις το ήδη υπάρχον.
Ντάξει, δεν είναι και εποχή για έξοδα, λογικόν.
Και δεν μου λέτε, σε ποιά αγωνιστική κατηγορία θα τρέχει ο πιθανός αγωνιζόμενος με αυτό;
δεν περίμενα κάτι παραπάνω
sapila racing
24/07/2019, 19:45
Καταξοδεύτηκαν εκεί στην triumph.
Ουσιαστικά μεγάλωσαν τον κινητήρα, και τον προσάρμοσαν στο υπάρχον 675. Θέλει δουλειά και αυτό , δεν λέω, αλλά ΑΛΛΟ πράγμα είναι να παράγεις μια καινούρια μοτοσυκλέτα, να κάνεις εξέλιξη από την αρχή, και άλλο να βελτιώνεις το ήδη υπάρχον.
Ντάξει, δεν είναι και εποχή για έξοδα, λογικόν.
Και δεν μου λέτε, σε ποιά αγωνιστική κατηγορία θα τρέχει ο πιθανός αγωνιζόμενος με αυτό;
Δεν μεγάλωσαν κανένα κινητήρα αφού έχει διαφορετική διάμετρο αλλά και διαδρομή.
Μιλάμε για έναν κινητήρα με πάνω απο 20 ίππους παραπάνω απο το παλιό.
Επίσης έχει αρκετές διαφορές κι είναι κι ελαφρύτερο.
Το οτι αυτός ο κινητήρας τρέχει στην Moto2 απ την αρχή της χρονιάς χωρίς προβλήματα κάτι λέει, έχει ροπή κι οι αναβάτες κάνουν πλέον κάτω απο τις μισές αλλαγές ταχυτήτων.
Ο πιθανός αγωνιζόμενος ας πάρει CBR, R6, ZX6 κλπ.
Πολύ γκρίνια ρε παιδί μου ενώ το μηχανάκι είναι τούμπανο. ΑΝ είχες καβαλήσει 675 σε πίστα ίσως να είχες παρει χαμπάρι.
Τώρα απλά γκρινιάζεις χωρίς λόγο.
telegonos
24/07/2019, 20:20
Το τυρί κουμπάρε!
Juohmaru!
24/07/2019, 22:16
Xρυσή τομή για όσους συμπαθούν τα 3κύλινδρα και προτιμούν κάτι μεταξύ 600 και 1000!
Δεν μεγάλωσαν κανένα κινητήρα αφού έχει διαφορετική διάμετρο αλλά και διαδρομή.
Μιλάμε για έναν κινητήρα με πάνω απο 20 ίππους παραπάνω απο το παλιό.
Επίσης έχει αρκετές διαφορές κι είναι κι ελαφρύτερο.
Το οτι αυτός ο κινητήρας τρέχει στην Moto2 απ την αρχή της χρονιάς χωρίς προβλήματα κάτι λέει, έχει ροπή κι οι αναβάτες κάνουν πλέον κάτω απο τις μισές αλλαγές ταχυτήτων.
Ο πιθανός αγωνιζόμενος ας πάρει CBR, R6, ZX6 κλπ.
Πολύ γκρίνια ρε παιδί μου ενώ το μηχανάκι είναι τούμπανο. ΑΝ είχες καβαλήσει 675 σε πίστα ίσως να είχες παρει χαμπάρι.
Τώρα απλά γκρινιάζεις χωρίς λόγο.
Πραγματικά ενδιαφέρον!
Ο κινητήρας είναι όντως νέος, το ότι αργά ή γρήγορα θα έβγαινε στην παραγωγή το Daytona 765 ήταν αναμενόμενο. Ο καλύτερος τρόπος να εξαργυρώσει η Triumph την Moto2...
Το 675 όταν είχε πρωτοεμφανιστεί, επικρατούσε θυμάμαι επί σειρά ετών σε όλα σχεδόν τα τεστ του ειδικού τύπου για 600άρια στην πίστα. Παρόλα αυτά δε θα λεγα ότι επικράτησε στις επιλογές των "τρακντεάδων" έναντι των ιαπωνικών 600. Γιατί άραγε (πραγματικά ρωτάω); Προβλήματα αξιοπιστίας;
basilis_k6
24/07/2019, 23:04
Πραγματικά ενδιαφέρον!
Ο κινητήρας είναι όντως νέος, το ότι αργά ή γρήγορα θα έβγαινε στην παραγωγή το Daytona 765 ήταν αναμενόμενο. Ο καλύτερος τρόπος να εξαργυρώσει η Triumph την Moto2...
Το 675 όταν είχε πρωτοεμφανιστεί, επικρατούσε θυμάμαι επί σειρά ετών σε όλα σχεδόν τα τεστ του ειδικού τύπου για 600άρια στην πίστα. Παρόλα αυτά δε θα λεγα ότι επικράτησε στις επιλογές των "τρακντεάδων" έναντι των ιαπωνικών 600. Γιατί άραγε (πραγματικά ρωτάω); Προβλήματα αξιοπιστίας;
δεν θα βγει στην παραγωγη. ενα limited edition full ohlins 20k euro μηχανάκι θα βγαλει. η αγορά των 600 ειναι νεκρη. Πολύ δυσκολα θα βγαλει κανονικη έκδοση.
δεν θα βγει στην παραγωγη. ενα limited edition full ohlins 20k euro μηχανάκι θα βγαλει. η αγορά των 600 ειναι νεκρη. Πολύ δυσκολα θα βγαλει κανονικη έκδοση.
Test run κάνει θεωρώ.Αν πάνε καλά αυτά τα 765 κομμάτια(που θα πάνε) θα προχωρήσει και σε full production μοντέλο.Δεν νομίζω πως θα βγάλει μόνο full ohlins μοντέλο.Ίσως βγάλει daytona 765,daytona 765r,daytona 765rs(moto2 clone).Αυτό βγάζει το περισσότερο νόημα κατά την γνώμη μου.Τώρα,το ότι τα 600 κυβικά σε supersport δεν είναι ό,τι πιο δημοφιλές νομίζω ότι είναι δεδομένο,αλλά αυτό δεν σημαίνει πως μοντέλα δεν μπορούν να πουλήσουν,βλ. r6.
Η αγορά δεν είναι νεκρή απλα έχει γεμίσει καγκουρες που θέλουν γκάζι απο φανάρι σε φανάρι και στην ευθεία της εθνικής...τόσο απλά..πάντα έτσι ήταν απλά κάποτε υπήρχαν λεφτά(λέμε τώρα)και ο κόσμος τα χάλαγε αβέρτα..πλέον υπάρχουν και πολλές επιλογές βλέπε tracer κλπ κλπ που είναι μια κατηγορία ότι πρέπει για την καγκουρια που τους δέρνει...Και τέλος....Φυσικά....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 600...πλέον είναι στην κατηγορία 750-800cc που κατά τη γνώμη μου για πίστες στροφές τα πάντα όλα ΕΚΤΙΣ ΕΥΘΕΙΑΣ στη Εθνική οδό είναι ότι καλύτερο...το ότι δεν πούλησε το 675 στο Ελλαδιστάν είναι γιατί ο άσχετος καγκουρας άκουγε τον μπάρμπα του που έλεγε "αγγλικό μηχανάκι θα πάρεις??σκορπανε αυτά και καίνε λάδι" γιαπωνεζο να πάρεις είναι καλά αυτά τα φτιάχνει η ΝΑΣΑ για να πατήσουν στον Άρη(Όχι τον sapila κρίμα είναι μεγάλο ανθρωπο)....ιδέα που έμεινε απο το 1970-1980 που όντως ήταν πιο αξιόπιστα τα τζαπαν...κατά κύριο λόγο στα παπια...οπότε όλοι στα χοντα και στα γιαμαχα...τι και αν σου έλεγε ο άγγλος μαλακά μου 675 cc με γαμω τα στησιματα θα τους ραψεις ολους στην πιστα.....οχιιιιιι θα πάρω 636 γιατί είναι τζαπαν...εν ολίγοις...ας το πάρουν αυτοί που ξέρουν...οι υπόλοιποι 1000cc και καλές ευθείες και μόνο τζαπαν..άκουσα ότι με ένα 16000 παίρνεις απλή έκδοση πλέον τεφαρικι..ευτυχώς έχουμε πολλές εθνικες στην Ελλάδα όποτε δεν μπερδευόμαστε στους επαρχιακούς οι υπόλοιποι :D
Juohmaru!
25/07/2019, 09:14
Κι εγώ αυτό πιστεύω, οτι το Daytona 765 (ίσως σε διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού) θ' ακολουθήσει σύντομα.
Η κατηγορία των 600-750 δεν είναι νεκρή, απόδειξη τα καινούργια R6 και ZX-6.
Σαφώς ρόλο θα παίξει και η τιμολογιακή πολιτική της Triumph. Το τελευταίο πχ 675R (με τις Ohlins) ήταν δυσανάλογα ακριβό, έμπαινε στα χωράφια των 1000. ΟΚ θα το πάρουν αυτοί που ξέρουν τι μπορεί να κάνει και δεν χρειάζονται 200 άλογα, αλλά μην καταλήξει niche για λίγους (όπως πχ τα MvAgusta F3 675-800).
harris_x
25/07/2019, 11:46
Πραγματικά ενδιαφέρον!
Ο κινητήρας είναι όντως νέος, το ότι αργά ή γρήγορα θα έβγαινε στην παραγωγή το Daytona 765 ήταν αναμενόμενο. Ο καλύτερος τρόπος να εξαργυρώσει η Triumph την Moto2...
Το 675 όταν είχε πρωτοεμφανιστεί, επικρατούσε θυμάμαι επί σειρά ετών σε όλα σχεδόν τα τεστ του ειδικού τύπου για 600άρια στην πίστα. Παρόλα αυτά δε θα λεγα ότι επικράτησε στις επιλογές των "τρακντεάδων" έναντι των ιαπωνικών 600. Γιατί άραγε (πραγματικά ρωτάω); Προβλήματα αξιοπιστίας;
εγκεφαλικά κολλήματα των αναβατών του τύπου "οτιδήποτε μη ιαπωνικό χαλάει"...
το μηχανάκι δεν έχει/είχε κανένα σοβαρό πρόβλημα αξιοπιστίας, τίποτα παραπάνω από οποιοδήποτε μηχανάκι.
lleonidas
24/08/2019, 11:07
Triumph Daytona 765 limited edition (https://www.visordown.com/news/new-bikes/%E2%80%98ultimate%E2%80%99-triumph-daytona-moto2-765-unveiled-british-motogp)
409332
409333
409334
409335
stamatisx
24/08/2019, 11:19
Κοροϊδεύουν τον κόσμο εκεί στην Triumph..
giorgos.boun
24/08/2019, 11:58
Μάλλον. Περίμενα κάτι αρκετά διαφορετικο.
765cc + οτι ηλεκτρονικό κουβαλάει με φουλ πακέτο φρένα αναρτήσεις.......Τι άλλο περιμένετε??ξέρουν τι κάνουν...αν πουλήσει και βγάλει παραγωγή αλλάζει και ένα facelift Για να βγάλει αλλά 2-3 χρόνια και τζετ..;)
Titanium inlet valves
Stronger pistons
MotoGP-spec DLC coated gudgeon pins
New cam profiles
New intake trumpets
Increased compression ratio.
+ riding modes + νέο πλαίσιο +tft οθόνη κλπ
Μια χαρά είναι....Μένει να δούμε μόνο τιμή...αν θα αξίζει η όχι μιας ναι είναι συλλεκτικό...
Triumph Daytona 765 limited edition (https://www.visordown.com/news/new-bikes/%E2%80%98ultimate%E2%80%99-triumph-daytona-moto2-765-unveiled-british-motogp)
409332
409333
409334
409335
Αυτό αν ήταν κατάμαυρο θα άρεσε ακόμα και σε μένα :D
765cc + οτι ηλεκτρονικό κουβαλάει με φουλ πακέτο φρένα αναρτήσεις.......Τι άλλο περιμένετε??
Η αληθεια ειναι οτι οποιος περιμενε κατι παραπανω πρακτικα ηταν αφελης. Το ειχε δειξει ηδη και απο το striple η triumph οτι δεν προκειται να ξοδεψει ευρω παραπανω για μεγαλες αλλαγες στην εμφανιση.
Αυτο ειναι το τι περιμεναμε. Το τι ελπιζαμε; Μια μεγαλη αλλαγη στην εμφανιση σε στιλ R6, που θα κρατησει το μοντελο επικαιρο για την επομενη δεκαετια. Να αγοραζεις καινουριο μηχανακι και να δειχνει ολοιδιο με μοντελο του 2007 ειναι αρκετα ξεκαβλοτίκ, πώς να το κανουμε.
Είπαμε....αν βγει σε παραγωγή άνετα θα παίξει facelift...marketing...Τι θα πουλάνε για μια 5ετια μετά???:D
Είπαμε....αν βγει σε παραγωγή άνετα θα παίξει facelift...marketing...Τι θα πουλάνε για μια 5ετια μετά???:D
Μαλλον ηθελες να γραψεις δεκαπενταετια. :D
Δεν ξερω, εγω δεν ειμαι και τοσο αισιοδοξος.
409340
409341
RaGe_Raptor
24/08/2019, 19:25
Τελευταία συναυλία πυξ λαξ
basilis_k6
24/08/2019, 21:00
τα 20κ που ειπα μάλλον ειναι λίγα. Δεν πιστευω οτι θα δουμε στην παραγωγη ss. Τουλάχιστον οχι μεχρι το 2025
DoctoR_k6
25/08/2019, 00:30
Κ τιμή έχουμε (http://https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-daytona-moto2-765-limited-edition/)...
basilis_k6
25/08/2019, 00:32
Κ τιμή έχουμε (http://https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-daytona-moto2-765-limited-edition/)...
link broken?
DoctoR_k6
25/08/2019, 00:35
link broken?
https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-daytona-moto2-765-limited-edition/
Περίεργο.
basilis_k6
25/08/2019, 00:39
https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-daytona-moto2-765-limited-edition/
Περίεργο.
17k euro περίπου. Πολύ καλή τιμη αλλα ας βάζανε και ενα καινουργιο φαναρι πισω. αυτη η αηδία σε μηχανάκι τοπ λαιν...δλδ ημαρτον
DoctoR_k6
25/08/2019, 00:43
17k euro περίπου. Πολύ καλή τιμη αλλα ας βάζανε και ενα καινουργιο φαναρι πισω. αυτη η αηδία σε μηχανάκι τοπ λαιν...δλδ ημαρτον
Κ μένα με χαλαει πολύ στα καινούρια triumph αυτό το σημείο αλλά ας ήταν εκει ο προβληματισμός για την αγορά του. :lol:
stamatisx
25/08/2019, 02:06
Ενδεικτικά για το 675R του ‘13 ήταν 10.599 λίρες Αγγλίας που στην Ελλάδα μεταφραζόταν σε 15.500 ευρώ. Επομένως με 15.765 στην Αγγλία εδώ Ελλάδα υπολογίζω μεταξύ 19 με 20...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.