PDA

View Full Version : Νεκρη μιζα!!



omrtlegol
01/03/2016, 09:19
Καλημερα σε ολους!!

Τις τελευταιες μερες αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: Οταν παταω το μπουτον (ή οπως αλλιως λεγεται :P ) της μιζας για να παρει μπρος,ειναι νεκρο! Δεν κανει απολυτως τιποτα (ουτε ενα τσικ)
Καποιες φορες,δινει ρευμα και παιρνει κανονικα σαν να μην τρεχει τιποτα! Επειδη λοιπον εχω αλλη μια μηχανη για ανταλακτικα (honda bros) πηρα ολοκληρο τον δεξι διακοπτη και τον εβαλα στο δικο μου και δουλευε κανονικα! Μετα απο μια μερα,παλι τα ιδια!
Να τονισω οτι οολα τα υπολοιπα ηλεκτρικα δουλευουν μια χαρα οταν γυρναω το κλειδι!
Καμια ιδεα,για το που θα πρεπει να κοιταζω;

McGyver
01/03/2016, 09:23
Καλημερα σε ολους!!

Τις τελευταιες μερες αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: Οταν παταω το μπουτον (ή οπως αλλιως λεγεται :P ) της μιζας για να παρει μπρος,ειναι νεκρο! Δεν κανει απολυτως τιποτα (ουτε ενα τσικ)
Καποιες φορες,δινει ρευμα και παιρνει κανονικα σαν να μην τρεχει τιποτα! Επειδη λοιπον εχω αλλη μια μηχανη για ανταλακτικα (honda bros) πηρα ολοκληρο τον δεξι διακοπτη και τον εβαλα στο δικο μου και δουλευε κανονικα! Μετα απο μια μερα,παλι τα ιδια!
Να τονισω οτι οολα τα υπολοιπα ηλεκτρικα δουλευουν μια χαρα οταν γυρναω το κλειδι!
Καμια ιδεα,για το που θα πρεπει να κοιταζω;

Ρελέ της μίζας κοίταξες;

lykourgi
01/03/2016, 09:26
Μάλλον πας για σέρβις στη μίζα. Άνοιγμα, έλεγχος, καθάρισμα, καρβουνάκια.
Όταν σου το κάνει, δοκίμασε να χτυπήσεις το σώμα της μίζας με κάτι (όχι δυνατά και κάνεις ζημιά). Πιθανόν να ξεκολλήσει προς στιγμήν και να δουλέψει, αλλά δεν λύνεται το πρόβλημα.

lykourgi
01/03/2016, 09:28
Ρελέ της μίζας κοίταξες;
Σωστό, πρώτα κοιτάζουμε το ρελέ και μετά αυτά που έγραψα πιο πάνω.

omrtlegol
01/03/2016, 09:36
Οταν θες καρβουνακια,νομιζω (διορθωστε με αν κανω λαθος) κανει ενα "τσακ" η μιζα οταν παει να γυρισει! Στην περιπτωση μου,δεν κανει απολυτως τιποτα! Σαν να εχει καει καποια ασφαλεια ας πουμε! Θα δοκιμασω σημερα, να τη σκουντηξω λιγο και να δω πως θα ανταποκριθει! Αν παρει μετα το χτυπημα,παει να πει οτι δεν ειναι το ρελε της μιζας;

lykourgi
01/03/2016, 09:47
Δεν δοκιμάζεις πρώτα το ρελέ (επίσης με χτύπημα) μήπως και δουλέψει;
Αν έχεις και δεύτερο, στο άλλο μηχανάκι, μπορείς να το αλλάξεις για δοκιμή.

Υποθέτω πως είναι πιο εύκολο.

omrtlegol
01/03/2016, 09:50
Δεν δοκιμάζεις πρώτα το ρελέ (επίσης με χτύπημα) μήπως και δουλέψει;
Αν έχεις και δεύτερο, στο άλλο μηχανάκι, μπορείς να το αλλάξεις για δοκιμή.

Υποθέτω πως είναι πιο εύκολο.
Ελεγα να δοκιμασω πρωτα την μιζα,επειδη ξερω που βρισκεται :P

lykourgi
01/03/2016, 10:06
Δεν χάνεις τίποτα. Ξεκίνα έτσι.

omrtlegol
05/03/2016, 09:32
Εχθες λοιπον,ειχα λιγο χρονο και ασχοληθηκα και τα πραγματα δεν ηταν καλα!

Εφτασα στο ρελε της μιζας λοιπον,με το δοκιμαστικο κατσαβιδι,ειδα οτι το μπουτον της μιζας δουλευει κανονικα (οταν το παω βγαζει ρευμα στη φισα που εχει συνδεμενη στο ρελε)
Δεν βγαζει ομως ρευμα στο καλωδιο που φευγει για τι μιζα! Ωραια λεω,καραμπινατη περιπτωση κλασμενου ρελε! Τον εβγαλα λοιπον για δειγμα,πηγα σε μαγαζι μου εδωσαν αλλο! Τον βαζω,παλι τα ιδια!
Λεω "ισως τιθετε θεμα συμβατοτητας" ! Παω σε αλλο μαγαζι,παιρνω αλλον (οπου ο ανθρωπος εκει με διαβεβαιωσε οτι δεν "παιζει" να μην κανει)
Παλι τα ιδια! Ποτε δουλευει,ποτε οχι! Σημειωση, η μιζα δουλευει κανονικα,γιατι οταν κανω "σωμα" στο καλωδιο που φευγει για τι μιζα,με την μπαταρια,παιρνει κανονικα (δηλαδη οταν παρακαμπτω το ρελε)!

Καταραμενα ρευματα!!!! :P
Αν εχετε καμια αλλη ιδεα,γιατι εγω στερεψα!!!

notakos600
05/03/2016, 09:38
Το μπουτόν της μίζας στο τιμόνι και το kill switch τα κοίταξες;
Εκεί το εστιάζω εγώ με τις μηδαμινές μου γνώσεις.
Κάνε κι έναν έλεγχο σε καλώδια και κονέκτορες.
Η επόμενη αγορά σου πρέπει να είναι ένα σπρέι επαφών, ψέκασε αλύπητα.
Καλά μαστορέματα!!

omrtlegol
05/03/2016, 09:50
Το μπουτόν της μίζας στο τιμόνι και το kill switch τα κοίταξες;
Εκεί το εστιάζω εγώ με τις μηδαμινές μου γνώσεις.
Κάνε κι έναν έλεγχο σε καλώδια και κονέκτορες.
Η επόμενη αγορά σου πρέπει να είναι ένα σπρέι επαφών, ψέκασε αλύπητα.
Καλά μαστορέματα!!

Το μπουτον στο τιμονι,και το kill switch τα εχω τσεκαρει,και δουλευουν μια χαρα (προληπτικα,επειδη εχω και δευτερη μηχανη για ανταλακτικα,τα αλλαξα κιολας χωρις αποτελεσμα)!

bros400pgm
05/03/2016, 09:54
Εχθες λοιπον,ειχα λιγο χρονο και ασχοληθηκα και τα πραγματα δεν ηταν καλα!

Εφτασα στο ρελε της μιζας λοιπον,με το δοκιμαστικο κατσαβιδι,ειδα οτι το μπουτον της μιζας δουλευει κανονικα (οταν το παω βγαζει ρευμα στη φισα που εχει συνδεμενη στο ρελε)
Δεν βγαζει ομως ρευμα στο καλωδιο που φευγει για τι μιζα! Ωραια λεω,καραμπινατη περιπτωση κλασμενου ρελε! Τον εβγαλα λοιπον για δειγμα,πηγα σε μαγαζι μου εδωσαν αλλο! Τον βαζω,παλι τα ιδια!
Λεω "ισως τιθετε θεμα συμβατοτητας" ! Παω σε αλλο μαγαζι,παιρνω αλλον (οπου ο ανθρωπος εκει με διαβεβαιωσε οτι δεν "παιζει" να μην κανει)
Παλι τα ιδια! Ποτε δουλευει,ποτε οχι! Σημειωση, η μιζα δουλευει κανονικα,γιατι οταν κανω "σωμα" στο καλωδιο που φευγει για τι μιζα,με την μπαταρια,παιρνει κανονικα (δηλαδη οταν παρακαμπτω το ρελε)!

Καταραμενα ρευματα!!!! :P
Αν εχετε καμια αλλη ιδεα,γιατι εγω στερεψα!!!




Πρεπει να βεβαιωθεις οτι ολες τις φορες δουλευει σωστα η μιζα. Ισως καποιες φορες σταματαει σε ενα σημειο που δεν μπορει να γυρισει (ειτε απο ελλατωμα δικο της, ειτε απο ελλατωμα κομπλερ).
Επισης, πες μας πως μετρησες οτι οντως κανει κυκλωμα το μπουτον της μιζας στο ρελε.

omrtlegol
05/03/2016, 10:08
Πρεπει να βεβαιωθεις οτι ολες τις φορες δουλευει σωστα η μιζα. Ισως καποιες φορες σταματαει σε ενα σημειο που δεν μπορει να γυρισει (ειτε απο ελλατωμα δικο της, ειτε απο ελλατωμα κομπλερ).
Επισης, πες μας πως μετρησες οτι οντως κανει κυκλωμα το μπουτον της μιζας στο ρελε.

Την μιζα την δοκιμασα τουλαχιστον δεκα φορες! Δηλαδη,οταν ενωνα τα καλωδια παρακαμπτωτας το ρελε,επαιρνε παντα!Την ιδια ωρα που πατωντας το μπουτον δεν εδινε ρευμα!
Το τσεκ για το μπουτον εγινε ως εξης: Στην φισα με τα 4 καλωδια που κουμπωνει πανω στο ρελε,εβαζα σε καθε ενα απο αυτα το δοκιμαστικο και δεν αναβε,παρα μονο οταν πατουσα το μπουτον της μιζας!
Να σημειωσω οτι η ασφαλεια η 30αρα που εχει πανω ο ρελες,ειναι καλη, αλλα προληπτικα την αλλαξα και αυτη!

notakos600
05/03/2016, 10:15
Καλωδίωση και κονέκτορες...δεν έχει μείνει άλλωστε τίποτε άλλο.

omrtlegol
05/03/2016, 10:20
Καλωδίωση και κονέκτορες...δεν έχει μείνει άλλωστε τίποτε άλλο.

Υπαρχει περιπτωση να δουλευει μονο με τον γνησιο; Επισης,επαιξα και με την σειρα των καλωδιων,στη θεση 3 μηπως επαιζε κατι με την πολικοτητα αλλα και παλι τζιφος!!!

354131

bros400pgm
05/03/2016, 10:27
Ωραια. Δοκιμασε να δωσεις ρευμα στο ρελε (διεγερση του, + -) απευθειας απο την μπαταρια. Προσοχη πρεπει να μπορεις να το ξεσυνδεσεις ευκολα γιατι η μιζα θα γυρναει μονιμα.

Το οτι εβαλες να δεις εαν φερνει ρευμα, δεν σημαινει απαραιτητα οτι κανει κυκλωμα ;)

omrtlegol
05/03/2016, 10:30
Δεν το επιασα πολυ αυτο! :P
Στην θεση ενα παει το καλωδιο που ερχεται απο την μπαταρια,και στη θεση 2 το καλωδιο που φευγει για τη μιζα! Οταν τους κανω γεφυρα,γυρναει συνεχωμενα η μιζα! (αν εννοεις αυτο!)

bros400pgm
05/03/2016, 11:04
Οχι, εννοω την πλευρα της διεγερσης του ρελε. Τα καλωδια που ερχονται απο το μπουτον της μιζας. Αυτα κανουν ενα κυκλωμα και κλεινει η επαφη του ρελε ωστε να περασει ρευμα να γυρισει την μιζα.

notakos600
05/03/2016, 11:15
Το ρελέ σε κάποια επαφή θέλει +12 για να οπλίσει.

edit
Έλεγξε τις πολικότητες του παλιού ρελέ και του καινούργιου.
Μπορεί, αν είναι aftermarket, να είναι άλλα αντ' άλλων.

bros400pgm
05/03/2016, 12:18
Το ρελέ σε κάποια επαφή θέλει +12 για να οπλίσει.


Αυτο του λεω αλλα πρεπει να κλεινει κυκλωμα για να οπλισει. Δηλαδη θελει και αρνητικο καπου. Τουτεστιν εαν εχουν κοπει καλωδια και δεν "επικοινωνει" με τον αρνητικο της μπαταριας, δεν προκειται να κανει κατι.

notakos600
05/03/2016, 12:41
Αυτο του λεω αλλα πρεπει να κλεινει κυκλωμα για να οπλισει. Δηλαδη θελει και αρνητικο καπου. Τουτεστιν εαν εχουν κοπει καλωδια και δεν "επικοινωνει" με τον αρνητικο της μπαταριας, δεν προκειται να κανει κατι.

Εξυπακούεται αυτό!

Έτσι συνδέεται, αναλόγως μάρκας και μοντέλου βέβαια:

354212

toyar
05/03/2016, 13:29
η ασφαλεια και οι 2 απο τις 4 επαφες δεν εχουν σχεση με τη λειτουργια του ρελε
στη φισα που κουμπωνει στο ρελε θα πρεπει να αναζητησεις μια γειωση και ενα 12V διακοπτομενο απο το κουμπι της μιζας μαλλον διπλα στη γειωση
πιθανον περιστασιακα χανεις το 12V απο κακη επαφη του μπουτον ή του kill ή του διακοπτη στον συμπλεκτη αν υπαρχει

omrtlegol
05/03/2016, 21:10
η ασφαλεια και οι 2 απο τις 4 επαφες δεν εχουν σχεση με τη λειτουργια του ρελε
στη φισα που κουμπωνει στο ρελε θα πρεπει να αναζητησεις μια γειωση και ενα 12V διακοπτομενο απο το κουμπι της μιζας μαλλον διπλα στη γειωση
πιθανον περιστασιακα χανεις το 12V απο κακη επαφη του μπουτον ή του kill ή του διακοπτη στον συμπλεκτη αν υπαρχει

Μου ηρθε μια φλασια τωρα μ αυτο που ειπες! Θα το τσεκαρω δευτερα μαλλον! Επειδη εχω καταργησει τον αισθητηρα του συμπλεκτη και του σταντ,υπαρχει περιπτωση να εχει γινει τιποτα στις ενωσεις τοσο καιρο και να την παθαινω απο κει;;;;;;;

telegonos
06/03/2016, 02:29
Τώρα είδα το θέμα. Εννοείται αυτό το ψάχνεις, αν αστοχούν οι ''καταργήσεις'' σου, να γιατί δεν φτάνει ποτέ η εντολή στο ρελέ.

omrtlegol
07/03/2016, 07:40
Τώρα είδα το θέμα. Εννοείται αυτό το ψάχνεις, αν αστοχούν οι ''καταργήσεις'' σου, να γιατί δεν φτάνει ποτέ η εντολή στο ρελέ.

Aπιστευτο!! Μετα απο τοσο ψαξιμο,2 ρελεδες,αλλαγη διακοπτων στο τιμονι κλπ,το θεμα λυθικε με λιγο μονωτικη ταινια :P !
Τελικα,ηταν τα καλωδια του αισθητηρα του συμπλεκτη τα οποια με τον καιρο σταματησαν να κανουν καλα επαφη!!!
Ευχαριστω πολυ για τις ιδεες!!!

argy_kap
07/03/2016, 09:14
Κρίμα, μόλις είδα το θέμα και είχα το ίδιο πρόβλημα και η λύση ήταν η ίδια αλλά ευτηχώς δεν έφαγα τόσο χρόνο όσο εσύ....

HarisH
27/03/2017, 07:55
Καλημέρα παιδιά. Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Τι ακριβώς κάνατε για να λύσετε το πρόβλημα σας;
Ευχαριστώ