Σύνδεση

View Full Version : Τα καλά τα Kawa πλαγιάζουνε νωρίς...



buckley
03/03/2016, 09:30
Λοιπόν ,πόσες οι πιθανότητες να πλάγιασε λίγο ακόμα (omg) και απλά να μην το πιασε ο φωτογράφος ???

353877

buckley
03/03/2016, 09:38
Μη βγούνε τώρα οι γνωστοί άγνωστοι με τα τετριμμένα ο αναβάτης με τα μεγάλα καρύδια μπλα μπλα μπλα...
Πλάκα κάνω ε ...

Panos76
03/03/2016, 09:42
Δεν ξέρω αν πλάγιασε και άλλο, αλλά το να βγάλεις (γιατί την έβγαλε) αυτή τη στροφή με μηχανάκι και λάστιχα (τεχνολογίας) του '80 είναι άθλος (για εμένα).

byron
03/03/2016, 09:46
Μη βγούνε τώρα οι γνωστοί άγνωστοι με τα τετριμμένα ο αναβάτης με τα μεγάλα καρύδια μπλα μπλα μπλα...


Λίγο ακόμα? Εχει μια ιδέα πριν βρει το καπάκι κάτω. Εντυπωσιακή φωτό. Όπως και η παρακάτω,

353878

buckley
03/03/2016, 10:00
Λίγο ακόμα? Εχει μια ιδέα πριν βρει το καπάκι κάτω. Εντυπωσιακή φωτό. Όπως και η παρακάτω,

353878

Για να φτάσει εκεί πάντως ,το γράμμα άρχισε να το πάει από νωρίς...

353879

353880

353881

omega
03/03/2016, 10:04
Όλα τα λεφτά οι ξύστρες πάνω από το παντελόνι.
Υπήρχε ευρηματικότητα παλιόόόότερα.Το αυτοσχέδιο στις παρέες πήγαινε σύννεφο.

Τώρα για το πλάγιασμα.Είναι συνάρτηση του "αέρα" που σου δίνει το μηχανάκι στο σύνολο του,του πεδίο εφαρμογής(άσφαλτος) με το πόσο διατεθειμένος είσαι να δεις/πάρεις το καλύτερο που μπορεί να σου δώσει.

Φαντάζομαι ότι παιδιά που έχουν "δουλέψει" πίστα το βλέπουν με πιο χαλαρή ματιά.
Όσο κάνεις κτήμα σου την τεχνική της στροφής τόσο απομυθοποιούνται κάποια πράγματα.

Τα καρύδια είναι για καρυδόπιτα και μπακλαβά.. :D

Bladerunner
03/03/2016, 10:11
Φαντάζομαι ότι παιδιά που έχουν "δουλέψει" πίστα το βλέπουν με πιο χαλαρή ματιά.

Έχεις πάρει χαμπάρι ποιος είναι ο οδηγός; Και ποιο έτος είναι τραβηγμένη η φωτογραφία; :)

omega
03/03/2016, 10:21
Έχεις πάρει χαμπάρι ποιος είναι ο οδηγός; Και ποιο έτος είναι τραβηγμένη η φωτογραφία; :)Το ίδιο μηχανάκι ακριβώς(τεχνολογία,λάστιχα και πεδίο) με ένα δικό μας παλικάρι που έχει δουλέψει σήμερα θα "κελάηδαγε λιγότερο";
Δεν μιλάω για απόλυτο χρόνο.Εκεί είχαμε να κάνουμε με έναν θρύλο.Για πλάγιασμα λέω.

Σεβασμό στον μεγάλο αναβάτη του τότε και τα επιτεύγματά του 100% Blade.Αλίμονο..

Πιθανόν να μην έγινα αντιληπτός παραπάνω.Έγραφα με σημερινή ματιά.

GFawkes
03/03/2016, 10:26
353882

GFawkes
03/03/2016, 10:28
Λοιπόν ,πόσες οι πιθανότητες να πλάγιασε λίγο ακόμα (omg) και απλά να μην το πιασε ο φωτογράφος ???

353877

Λιγο ακομα παιρνει....

οριστε

353884

αν και οχι απο "πρωτο χερι"

thunder ace
03/03/2016, 10:30
δεν εχει αδικα 4 παγκοσμια.

GFawkes
03/03/2016, 10:38
Παντως τα θηρια δεν τα εστριβε με γυροσκοπικο....

byron
03/03/2016, 10:49
Παντως τα θηρια δεν τα εστριβε με γυροσκοπικο....

Εννοείς πως δεν τα έστριβε με τιμόνι? Πως τα έστριβε δηλαδή?

GFawkes
03/03/2016, 10:56
Εννοείς πως δεν τα έστριβε με τιμόνι? Πως τα έστριβε δηλαδή?

Δεν τα εστριβε με το "αναποδο" που μας μαθαινουν τωρα στα CSS.

Αν δεις βιντεο το στυλ του "τοτε" ειναι διαφορετικο, ριχνουν βαρος στην στροφη αλλα το τιμονι δεν παιζει στο αναποδο.
(εκτος και εαν κανει υπερστροφη οπως στην φωτο που εβαλα)

Zpower
03/03/2016, 11:07
Όλα τα λεφτά οι ξύστρες πάνω από το παντελόνι.
Υπήρχε ευρηματικότητα παλιόόόότερα.Το αυτοσχέδιο στις παρέες πήγαινε σύννεφο.

Τώρα για το πλάγιασμα.Είναι συνάρτηση του "αέρα" που σου δίνει το μηχανάκι στο σύνολο του,του πεδίο εφαρμογής(άσφαλτος) με το πόσο διατεθειμένος είσαι να δεις/πάρεις το καλύτερο που μπορεί να σου δώσει.

Φαντάζομαι ότι παιδιά που έχουν "δουλέψει" πίστα το βλέπουν με πιο χαλαρή ματιά.
Όσο κάνεις κτήμα σου την τεχνική της στροφής τόσο απομυθοποιούνται κάποια πράγματα.

Τα καρύδια είναι για καρυδόπιτα και μπακλαβά.. :D


φιλε μου ..με διαθεση ειλικρινα φιλικα σε ρωταω
εχεις οδηγησει ποτε στην ζωη σου τετοιο πραγμα ?

υγ
,και εγω πιτσιρικας ενα καβα 100cc ειχα οπως ο Εντυ .(ναι αυτο με το λεβιεδακι που το εκανες και καλα 10ταχυτο) και οργωνα τοτε το Πανι και δικες μας στρηταδικες αναβασεις πηγαινοντας το αερα πατερα ....
Lawson δεν εγινα ποτε φυσικα ...ουτε και υπηρχε πιθανοτητα μια στο εκατομμυριο
για το μπακλαβας ναι ..αυτο ευκολο να γινεις

τα { παιδια } που εχουν δουλεψει πιστα ..τον βλεπουν και τρομαζουν ακομη ...και ειδικα σημερα

μην ξεχνας οτι παρολο που ειχαν αλλαχθει τα παντα .και ειχε ξεπουπουλιασθει το τσικεν τελειως
καρτερ απο μοτερ και πλαισιο επρεπε να ηταν στοκ ..και ομολογκαρισμενα διαφορετικα δεν ετρεχες ΑΜΑ

εντυ καβα & φρ-εντυ χοντα

ολα τα υπολοιπα ....μπακλαβας γωνια

byron
03/03/2016, 11:17
Δεν τα εστριβε με το "αναποδο" που μας μαθαινουν τωρα στα CSS.

Αν δεις βιντεο το στυλ του "τοτε" ειναι διαφορετικο, ριχνουν βαρος στην στροφη αλλα το τιμονι δεν παιζει στο αναποδο.
(εκτος και εαν κανει υπερστροφη οπως στην φωτο που εβαλα)

Αποκλείεται να μην έστριβαν με τιμόνι, απλά δεν μπορούσαν τότε να κάνουν τα τρελά ανάποδα που βλέπουμε τώρα λόγω πλαισίων, αναρτήσεων και ελαστικών.

Κάποτε είχα διαβάσει μια ιστορία που είχε διηγηθεί ο Erv Kanemoto, τότε αρχιμηχανικός της αγωνιστικής ομάδας, σχετικά με την πρώτη δοκιμή που έκανε ο Lawson με το NSR-500. Το NSR κούναγε τόσο πολύ παντού, που ο Lawson έσφιξε τέρμα το σταμπιλιζατέρ προκειμένου να κάνει τους γύρους που ήθελε. Όταν επέστρεψε κατάκοπος και παρέλαβαν το μηχανάκι οι μηχανικοί, το τιμόνι δεν έστριβε. Αρχικά νόμιζαν πως είχαν βλάβη τα ρουλεμάν του λαιμού. :lol:

buckley
03/03/2016, 11:20
Αποκλείεται να μην έστριβαν με τιμόνι, απλά δεν μπορούσαν τότε να κάνουν τα τρελά ανάποδα που βλέπουμε τώρα λόγω πλαισίων, αναρτήσεων και ελαστικών.

Κάποτε είχα διαβάσει μια ιστορία που είχε διηγηθεί ο Erv Kanemoto, τότε αρχιμηχανικός της αγωνιστικής ομάδας, σχετικά με την πρώτη δοκιμή που έκανε ο Lawson με το NSR-500. Το NSR κούναγε τόσο πολύ παντού, που ο Lawson έσφιξε τέρμα το σταμπιλιζατέρ προκειμένου να κάνει τους γύρους που ήθελε. Όταν επέστρεψε κατάκοπος και παρέλαβαν το μηχανάκι οι μηχανικοί, το τιμόνι δεν έστριβε. Αρχικά νόμιζαν πως είχαν βλάβη τα ρουλεμάν του λαιμού. :lol:

Εκεί είναι ρε που αποκτά το "χεράς" την κυριολεκτική του σημασία...

Zpower
03/03/2016, 11:22
Θέμα: Τα καλά τα Kawa πλαγιάζουνε νωρίς...


βαλτός εισαι τωρα εσυ ρε φιλε ??

τι νωρις ? εαν δεν παει 3 το ξημερωμα δεν κλεινει το ματι ..

buckley
03/03/2016, 11:27
Θέμα: Τα καλά τα Kawa πλαγιάζουνε νωρίς...


βαλτός εισαι τωρα εσυ ρε φιλε ??

τι νωρις ? εαν δεν παει 3 το ξημερωμα δεν κλεινει το ματι ..

Βρε άντε γράψε καμμιά ιστορία από τα παλιά που σχολιάζεις μόνο...

Zpower
03/03/2016, 11:58
ιστορια θελεις τωρα εσυ ....

εσυ μην μιλας τωρα ......

ο κυριος ποιος ειναι και με τι ?

Bladerunner
03/03/2016, 12:02
ο κυριος ποιος ειναι και με τι ?

Αν δεν έχει φορέσει αλλουνού φόρμα και δεν έχει βάλει από άλλη μηχανή ντεπόζιτο, δεν είναι και τόσο δύσκολο...

buckley
03/03/2016, 12:05
Αν δεν έχει φορέσει αλλουνού φόρμα και δεν έχει βάλει από άλλη μηχανή ντεπόζιτο, δεν είναι και τόσο δύσκολο...

Λες να έπαιζε να του είχαν απαγορεύσει να ανέβει σε Κάβα ? Ο μπαγάσας πάντως ήταν η πιο αντιμοτοσυκλετιστική σοφτ φάτσα ever.

BLiTzER
03/03/2016, 12:05
Freddie Spencer, 1979, Kawasaki KZ1000. Τι κερδίζω;

Bladerunner
03/03/2016, 12:09
Ο μπαγάσας πάντως ήταν η πιο αντιμοτοσυκλετιστική σοφτ φάτσα ever.

Μα γιατί το λες αυτό; :lol:

353890

buckley
03/03/2016, 12:12
ΟΚ δεν το θυμόμουν νίκες σε Laguna Seca & Sears Point το 79 με Κάβα πριν τον βουτήξει η Χόντα ...

teogtp
03/03/2016, 12:12
Freddie Spencer, 1979, Kawasaki KZ1000. Τι κερδίζω;

Ενα φορτιστή μπαταριών για την καμερα σου. ......
(Μπας και "βγαλεις"καμια βολτα ολόκληρη )
:lol:

byron
03/03/2016, 12:16
Ο μπαγάσας πάντως ήταν η πιο αντιμοτοσυκλετιστική σοφτ φάτσα ever.

Oi Αμερικάνοι, ήταν κορυφή σε αυτόν τον τομέα. Spencer, Lawson, Schwantz...τους έβλεπες και έλεγες "Αι τράβα ρε φοφίκο να παρκάρεις κανένα καρότσι".

buckley
03/03/2016, 12:27
Μα γιατί το λες αυτό; :lol:

353890

Μια άλλη είχα βασικά υπ όψιν από το Μότοραντ αλλά δεν την βρίσκω στο νετ...
Σ' αυτή που έβαλες είναι για λύπηση ο μπαγάσας.

omega
03/03/2016, 12:28
Κawasaki το 73.. από ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα. http://www.bikeme.tv/index.php/famous-motorcyclists-of-last-century-part-vii/

353891

11 χρόνια μετά ήρθε μια κουκλάρα!!

353893

thunder ace
03/03/2016, 12:32
ειδικα ο Lawson πρεπει να ειναι πολυ περιπτωση:κανενας δεν τον θυμαται,λες και ο ανθρωπος ειναι καποιος τυχαιος.Τετοιο low profile δεν νομιζω να υπαρχει.Ρε φιλε, 4 , ΝΑΙ 4 πρωταθληματα εχεις,που στο διαολο εισαι κρυμμενος;

buckley
03/03/2016, 12:33
Oi Αμερικάνοι, ήταν κορυφή σε αυτόν τον τομέα. Spencer, Lawson, Schwantz...τους έβλεπες και έλεγες "Αι τράβα ρε φοφίκο να παρκάρεις κανένα καρότσι".

Μην τα ισοπεδώνεις όλα ρε, καθένας με το ρόλο του.

Σπένσερ αγόρι αρχηγός των τσιρλίντερς κι ετς
Σβαντς Καου μπόυ
Ραίηνη Μπητς μπόυ σέρφερ
Λώσον κάτι έλεγε ...

buckley
03/03/2016, 12:36
Κawasaki το 73.. από ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα. http://www.bikeme.tv/index.php/famous-motorcyclists-of-last-century-part-vii/

353891

11 χρόνια μετά ήρθε μια κουκλάρα!!

353893

Η κουκλάρα είναι πάνω ρε...

thunder ace
03/03/2016, 12:40
353895οτι και να πουμε η ντιβα ηταν ΑΥΤΗ

omega
03/03/2016, 12:43
Η κουκλάρα είναι πάνω ρε...Πάνο το 73 φόραγα τρίγωνες πάνες.. :D

Το 84 μπορούσα να κάνω όνειρα.

Σήμερα πάνε να κόψουν και τα όνειρα. :(

buckley
03/03/2016, 12:57
Ονειρευτείτε ρε οι από πάνω ...

http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/7715085/

giannis113
03/03/2016, 13:11
Ωραιες φωτο, οριτζιναλ εποχες

Δωστε πραμα στο λαο :beer:

GFawkes
03/03/2016, 13:35
Ονειρευτείτε ρε οι από πάνω ...

http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/7715085/

εισαι κακος ανθρωπος τελικα....

:cry:

buckley
03/03/2016, 14:27
εισαι κακος ανθρωπος τελικα....

:cry:

Μιας και μπλέχτηκε και ο Χοντάκιας Σπένσερ βρήκα ένα και για τον φίλο μου τον ψηλό.

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7688614/

dimmie_72
03/03/2016, 14:28
Oi Αμερικάνοι, ήταν κορυφή σε αυτόν τον τομέα. Spencer, Lawson, Schwantz...τους έβλεπες και έλεγες "Αι τράβα ρε φοφίκο να παρκάρεις κανένα καρότσι".

μετά πέρασε προς Ισπανία μεριά η τάση... :D

buckley
03/03/2016, 14:45
μετά πέρασε προς Ισπανία μεριά η τάση... :D

Δε με λες ρε νεαρέ προτιμάς να μοιάζεις με χεράς και να είσαι φοφίκος ή το αντίθετο να ούμε ?

dimmie_72
03/03/2016, 15:07
Δε με λες ρε νεαρέ προτιμάς να μοιάζεις με χεράς και να είσαι φοφίκος ή το αντίθετο να ούμε ?

τρελάθηκα να πω δω μέσα που παίζουν και πολεμικές Τέχνες ότι....

λίιιιιιιιιγο, τόσο δα

μπορεί να έχει skills και ο ακατονόμαστος; :a26:

el_hymador
03/03/2016, 15:12
Λοιπόν ,πόσες οι πιθανότητες να πλάγιασε λίγο ακόμα (omg) και απλά να μην το πιασε ο φωτογράφος ???

353877


Θα πω και εγώ την μαλακία μου...

Η ποιότητα του Bokeh (των εκτός εστίασης περιοχών δηλαδή) μαρτυρά την χρήση κατοπτρικού tele φακού που εστιάζει χειροκίνητα και πάρα πολύ δύσκολα. Ως εκ τούτου και να πλάγιασε περισσότερο μετά, δεν έχει καμία σημασία γιατί με αυτό τον εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να καταγραφεί... και εκεί που τον έπιασε και είναι net, άθλος είναι!

Με εκτίμηση,

Ο μαλάκας της ημέρας

buckley
03/03/2016, 16:10
Θα πω και εγώ την μαλακία μου...

Η ποιότητα του Bokeh (των εκτός εστίασης περιοχών δηλαδή) μαρτυρά την χρήση κατοπτρικού tele φακού που εστιάζει χειροκίνητα και πάρα πολύ δύσκολα. Ως εκ τούτου και να πλάγιασε περισσότερο μετά, δεν έχει καμία σημασία γιατί με αυτό τον εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να καταγραφεί... και εκεί που τον έπιασε και είναι net, άθλος είναι!

Με εκτίμηση,

Ο μαλάκας της ημέρας

Γιατί αυτοαποκαλείσαι έτσι ρε, καλά τα λες εννοείται με τρίποδο,πες επίσης όπου net δεν εννοείς internet και μιας και μίλησες για φωτογραφικούς "άθλους" δες τι σχολίαζα τότε (ποστ60)...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139041&p=2416187&viewfull=1#post2416187

Zpower
03/03/2016, 18:48
Freddie Spencer, 1979, Kawasaki KZ1000. Τι κερδίζω;

μια βολτα οταν ποτε τελειωσει ..απο τον φρ-εντυ

Zpower
03/03/2016, 18:56
Ονειρευτείτε ρε οι από πάνω ...

http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/7715085/



καλα αυτες οι σπασμενες ψυκτρες κατι μου θυμιζουν .......

κερασακι η εξτρα βαση πλαισιου για το μοτερ αλλα S1 ....

spyro
03/03/2016, 23:22
εισαι κακος ανθρωπος τελικα....

:cry:

και εσυ πρέπει να κάτσεις πάλι στα θρανία για το γυροσκοπικό (μετεξεταστέος)

:a13:

GFawkes
04/03/2016, 09:00
και εσυ πρέπει να κάτσεις πάλι στα θρανία για το γυροσκοπικό (μετεξεταστέος)

:a13:


Ισως, αλλα μονο αν γινει το μαθημα "απο πρωτο χερι"
Για δες και εδω
https://www.youtube.com/watch?v=aj9jbgiiKmc

byron
04/03/2016, 10:37
Ισως, αλλα μονο αν γινει το μαθημα "απο πρωτο χερι"
Για δες και εδω
https://www.youtube.com/watch?v=aj9jbgiiKmc

Εκτός από το ότι είχε αρκουδόγκαζο το Kawa και σηκωνόταν γιά πλάκα σούζα, δεν βλέπω που προκύπτει πως δεν έστριβε με τιμόνι πάντως. Εκτός και εννοείς πως είχε άλλο στυλ ο eddie. Ναι είχε άλλο στυλ και ταχύτητα στη στροφή, γιαυτό έγινε τετράκις ΠΠ.

MG-KTiNoS
04/03/2016, 10:51
Εκτός από το ότι είχε αρκουδόγκαζο το Kawa και σηκωνόταν γιά πλάκα σούζα, δεν βλέπω που προκύπτει πως δεν έστριβε με τιμόνι πάντως. Εκτός και εννοείς πως είχε άλλο στυλ ο eddie. Ναι είχε άλλο στυλ και ταχύτητα στη στροφή, γιαυτό έγινε τετράκις ΠΠ.

3 "Ου λήψει το όνομα Κυρίου τού Θεού σου επί ματαίω ου γάρ μη καθαρίση Κύριος ο Θεός σου τον λαμβάνοντα το όνομα αυτού επί ματαίω".

:rotflmao:

GFawkes
04/03/2016, 11:33
Εκτός από το ότι είχε αρκουδόγκαζο το Kawa και σηκωνόταν γιά πλάκα σούζα, δεν βλέπω που προκύπτει πως δεν έστριβε με τιμόνι πάντως. Εκτός και εννοείς πως είχε άλλο στυλ ο eddie. Ναι είχε άλλο στυλ και ταχύτητα στη στροφή, γιαυτό έγινε τετράκις ΠΠ.

Προς θεου, δεν λεω οτι δεν στριβει το τιμονι,
δεν υπαρχει οχημα δικυκλο που να μην στριβει με το τιμονι,(μαλλον)
δεν στριβει με "αναποδο"....

δες στο βιντεο στο 51,52 δευτερολεπτο οτι και ο Εντι και ο Κουλεη στριβουν....παραδοσιακα, δλδ με το τιμονι προς την εσωτερικη πλευρα της στροφης.
Εντελως αλλο στυλ απο τα σημερινα...

Φυσικα και γι'αυτο ηταν και ΠΠ...

354023

Τεσπα, δεν εχει σημασια, ουτε θα επιμεινω...κουβεντα να γινεται.

BLiTzER
04/03/2016, 11:37
Προς θεου, δεν λεω οτι δεν στριβει το τιμονι,
δεν υπαρχει οχημα δικυκλο που να μην στριβει με το τιμονι,(μαλλον)
δεν στριβει με "αναποδο"....

δες στο βιντεο στο 51,52 δευτερολεπτο οτι και ο Εντι και ο Κουλεη στριβουν....παραδοσιακα, δλδ με το τιμονι προς την εσωτερικη πλευρα της στροφης.
Εντελως αλλο στυλ απο τα σημερινα...

Φυσικα και γι'αυτο ηταν και ΠΠ...


Αυτό που δείχνει στο 0.51 δεν είναι η είσοδος της στροφής. Το "ανάποδο" το χρησιμοποιείς για να πάρεις την αρχική κλίση (και για να ορίσεις την κλίση γενικότερα), όχι σε όλη τη διάρκεια της στροφής.

Είναι 2 τροχοί εν σειρά. Έτσι στρίβουν. Δεν υπάρχει άλλος αποτελεσματικός τρόπος, εκτός αν θέλουμε να επαναπροσδιορίσουμε τη Φυσική.

GFawkes
04/03/2016, 11:41
Αυτό που δείχνει στο 0.51 δεν είναι η είσοδος της στροφής. Το "ανάποδο" το χρησιμοποιείς για να πάρεις την αρχική κλίση (και για να ορίσεις την κλίση γενικότερα), όχι σε όλη τη διάρκεια της στροφής.

Είναι 2 τροχοί εν σειρά. Έτσι στρίβουν. Δεν υπάρχει άλλος αποτελεσματικός τρόπος, εκτός αν θέλουμε να επαναπροσδιορίσουμε τη Φυσική.
Ρε μαν,

δεν στα λεω ομορφα....
δεν στα εξηγω ωραια...
354024

ΤΟΤΕ βλεπω οτι δεν το εκαναν το αναποδο, τωρα το κανουν διοτι βρηκαν οτι ειναι πιο αποτελεσματικο....


κλαιν μαιν, ας μην χαλασουμε το ομορφο θεμα του Buckley

byron
04/03/2016, 11:44
Αυτό που δείχνει στο 0.51 δεν είναι η είσοδος της στροφής. Το "ανάποδο" το χρησιμοποιείς για να πάρεις την αρχική κλίση (και για να ορίσεις την κλίση γενικότερα), όχι σε όλη τη διάρκεια της στροφής.

Είναι 2 τροχοί εν σειρά. Έτσι στρίβουν. Δεν υπάρχει άλλος αποτελεσματικός τρόπος, εκτός αν θέλουμε να επαναπροσδιορίσουμε τη Φυσική.

Αυτό που βλέπουμε στο 0,51, μάλλον είναι (πως το λένε ρε Blade..ξέχασα. Pick up?) τιμόνι προς τα μέσα, στην έξοδο. Σηκώνει το μηχανάκι πιο γρήγορα από την κλίση που έχει, προκειμένου να ανοίξει γκάζι πιο γρήγορα στην έξοδο.

Πιο πολύ με εντυπωσίασε το 1:31. Tελευταία στροφή, και τα δύο μηχανάκια πάνε χορεύοντας.

BLiTzER
04/03/2016, 11:46
ΤΟΤΕ βλεπω οτι δεν το εκαναν το αναποδο, τωρα το κανουν διοτι βρηκαν οτι ειναι πιο αποτελεσματικο....


κλαιν μαιν, ας μην χαλασουμε το ομορφο θεμα του Buckley

Καταλαβαίνω τι λες. Απλά διαφωνώ. Εγώ λέω ότι το έκαναν. Αν δεν το έκαναν, δε θα έστριβαν έτσι με αυτές τις ταχύτητες. :p


Αυτό που βλέπουμε στο 0,51, μάλλον είναι (πως το λένε ρε Blade..ξέχασα. Pick up?) τιμόνι προς τα μέσα, στην έξοδο. Σηκώνει το μηχανάκι πιο γρήγορα από την κλίση που έχει, προκειμένου να ανοίξει γκάζι πιο γρήγορα στην έξοδο.


Ναι, αυτό σκέφτηκα κι εγώ, αλλά δε μου φάνηκε αρκετά γρήγορη η επαναφορά για να δικαιολογήσω κάτι τέτοιο. Ίσως απλά ξεγελάει το slomo.

Bladerunner
04/03/2016, 11:48
Αυτό που βλέπουμε στο 0,51, μάλλον είναι (πως το λένε ρε Blade..ξέχασα. Pick up?) τιμόνι προς τα μέσα, στην έξοδο. Σηκώνει το μηχανάκι πιο γρήγορα από την κλίση που έχει, προκειμένου να ανοίξει γκάζι πιο γρήγορα στην έξοδο.



Ακριβώς! Στο σήκωμα είναι.

7Tolis
04/03/2016, 11:50
Μια απορία.
Εφόσον με τη τιμόνα έχεις καλύτερο χειρισμό λόγω μοχλού (I think so) μπλα μπλα κτλ ,τα κλιπόνια πως προκύπτουν-εξελίχθηκαν στις ss μοτοσυκλετες;

byron
04/03/2016, 12:01
Μια απορία.
Εφόσον με τη τιμόνα έχεις καλύτερο χειρισμό λόγω μοχλού (I think so) μπλα μπλα κτλ ,τα κλιπόνια πως προκύπτουν-εξελίχθηκαν στις ss μοτοσυκλετες;

Έχεις πιο εύκολο χειρισμό λόγω μοχλού. Σε αίσθηση μπροστινού, και κυρίως σε τοποθέτηση σώματος και αεροδυναμικής υστερούν παταγωδώς. Επειδή έχω οδηγήσει το μηχανάκι μου, με τιμόνι και με clip-on, η αίσθηση ελέγχου λόγω στάσης σώματος και η πληροφόρηση που παίρνεις από το μπροστινό είναι χαώδης.

Μην σε μπερδεύει ο αγώνας που στηριζόταν σε μηχανάκια παραγωγής που συζητάμε. Στους αγώνες ταχύτητας, clip on είχαν από το 1950

7Tolis
04/03/2016, 12:04
Την αεροδυναμική τη καταλαβαίνω.Τον μοχλό επίσης αλλά και τη στάση του σώματος.Η πληροφόρηση πως αποδίδεται καλύτερα στα κλιπ ον;
Δε ξέρω γιαυτό και ρωτάω :beer:

sapila racing
04/03/2016, 12:06
Από τους μεγαλύτερους οδηγούς και φυσικά δεν ηταν τυχαίο το παρατσούκλι Steady Eddie.
Ηταν ατυχος με το ατυχημα λόγω λαθους στην τοποθέτηση των τατακιών και του κόστισε πολύ στην καρριέρα του.
Παρ όλα αυτα οδήγησε πολλές και διφορετικές μοτοσυκλέτες, απ το XS650 flat track οταν είχε ακόμα ακμή, τα γνωστα KZ φυσικά, τo δύσκολο KR500, το πολύ άγριο NSR 500 μέχρι το πολύ δύσκολο Cagiva GP500 και το φανταστικό RVF endurance to 1993 στo Suzuka 8 hours.

BLiTzER
04/03/2016, 12:06
Την αεροδυναμική τη καταλαβαίνω.Τον μοχλό επίσης αλλά και τη στάση του σώματος.Η πληροφόρηση πως αποδίδεται καλύτερα στα κλιπ ον;
Δε ξέρω γιαυτό και ρωτάω :beer:

Χμ... επειδή τα κλιπόν στηρίζονται κατευθείαν πάνω στις μπουκάλες; :p

sapila racing
04/03/2016, 12:16
Η μεγαλη διαφορά είναι οτι με τα κλιπ ον ο αναβάτης μπορεί να φορτίσει πολύ περισσότερο το μπροστινό και φυσικά λόγω θέσης οδήγησης έχει καλύτερο feedback.

byron
04/03/2016, 12:17
Την αεροδυναμική τη καταλαβαίνω.Τον μοχλό επίσης αλλά και τη στάση του σώματος.Η πληροφόρηση πως αποδίδεται καλύτερα στα κλιπ ον;
Δε ξέρω γιαυτό και ρωτάω :beer:

Χμμ...δεν ξερω αν μπορώ να στο μεταφέρω τεκμηριωμένα, μιας και η πληροφόρηση στο μυαλό μου μεταφράζεται ως εμπιστοσύνη. Καταλάβαινα πιο άμεσα και ακαριαία στις κλίσεις και στα φρένα τι κάνει το μηχανάκι. Και επειδή μιλάω για το δικό μου Tuono, και όχι ένα Mille που έτυχε να οδηγήσω, σίγουρα η διαφορά οφειλόταν στην αλλαγή.
Η θέση σώματος σίγουρα αλλάζει την αίσθηση αφου υπάρχει αμεσότητα και καλύτερη κατανομή βάρους στα cipons. Στο τιμόνι, το σώμα είναι όρθιο και μακρια.

ίσως κάποιος άλλος μπορεί να το μεταφέρει καλύτερα αυτό που εννοώ.

Bladerunner
04/03/2016, 12:26
Για μένα, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η αίσθηση με αμέσως επόμενο την βολικότερη τοποθέτηση του σώματος στη στροφή.

Τα κλιπόνς πιάνουν κατευθείαν στις μπουκάλες, μεταφέροντας σχεδόν αφιλτράριστες τις πληροφορίες από τον τροχό, εν αντιθέσει με το τιμόνι που μεσολαβούν αποστάτες και πολλές φορές λάστιχα για τους κραδασμούς.

7Tolis
04/03/2016, 12:53
Ωραία, ευχαριστώ πολύ παιδιά. Κατανοητά.
:beer:

spyro
04/03/2016, 15:14
...

ΤΟΤΕ βλεπω οτι δεν το εκαναν το αναποδο, τωρα το κανουν διοτι βρηκαν οτι ειναι πιο αποτελεσματικο....



ποτε μη χρησιμοποιείς 10 ανακρίβειες (αλλιώς το λέμε μεταξύ μας να ξέρεις) για να δικαιολογήσεις τη πρώτη ανακρίβεια απο την οποία ξεκίνησαν όλα

δεν είναι τεχνική, δεν είναι μέθοδος, δέν είναι θεμά στυλ δεν είναι θέμα νέας τεχνολογιας..... αφορά καθαρά τους φυσικούς νόμους.

:wave2: