PDA

View Full Version : Προδιαγραφές EURO 4. Τα πρώτα θύματα



Ichigo
22/03/2016, 09:31
EURO 4 REGULATION GET HIS FIRST VICTIMS:YAMAHA XJR, SR 400 and SUZUKI BANDIT 650 OUT
Since the 1st of January 2016 the EURO 4 regulation is applied on the European motorcycle market, and a lot of bikes has evolved and others are retired, yes more and more bike must be EURO 4 compliant or they take the exit gate, it’s the case of the Suzuki Bandit 650 or the GSF 650, the iconic Hamamatsu naked bike is no longer available in the 2016 Suzuki line up, and the natural replacement to this bike is the new Suzuki SV650 which was revamped recently.
But there is also another bike retirement from japan but this time it’s from Yamaha, so in 2016 the old XJR 1300 and the SR 400 will no longer exist, and we are really sad to see a bike like the SR400 get thrown out by Yamaha, especially in this period of time where Scramblers are everywhere, weird decision from Yamaha, but who knows? Maybe we will get a new version of the SR 400…. so stay tuned.

http://motorcycleraw.com/index.php/motorcycle/413-euro-4-regulation-get-his-first-victims-yamaha-xjr-sr-400-and-suzuki-bandit-650-out



Μικρός ληστής off και επειδή εκεί στη τζουτζούκι ώρες ώρες μ@λακιζονται χοντρά μας πασάρανε αυτό που είναι ακόμα χειρότερο και είναι μόνο κατ όνομα SV.
Θέλω να δω το μεγάλο bandit αν και κατά πόσο θα το βελτιώσουν σε τέτοιας έκτασης update και ειδικά σε θέματα όπως η ηλίθια αίσθηση του φρένου αλλά και αναρτήσεις (shakespeare summer dreams)
Το SRάκι ίσως να τη γλυτώσει με αναβάθμιση λογικά αν θέλουν να συνεχίσουν από japan την σκραμπλερομόδα που κυριαρχεί.

motoexelixis
22/03/2016, 09:37
Οντως το sv το τερματισανε στην αθλιοτητα, σε σχεση με το παλιο

amyroukai
22/03/2016, 09:45
Μικρός ληστής καλώς οφ, γιατί 250+ κιλά μέταλλο την σήμερον ημέρα σε 600άρι μηχανάκι είναι ντροπή και μηχανολογικό αίσχος.
ΑΝ τότε που είχε γίνει υδρόψυκτος τον φρόντιζαν με ένα σωστό πλαίσιο και μοτέρ...

Τα αερόψυκτα δύσκολα θα επιβιώσουν. Και τα Duc που έχουν μείνει, με πολύ χαμηλή απόδοση είναι για να περνάνε τις νόρμες.

Για το SV πραγματικά, τι σας χαλάει δεν καταλαβαίνω... 95% ίδιο με το παλιό μοιάζει. Ελαφρύ είναι. Ιπποδύναμη λογικότατη έχει.

nickald
22/03/2016, 09:47
υπαρχει καπου καποια λιστα που να λεει από τα υπαρχοντα μοντελα ποια είναι αυτά που είναι euro4?

καποιος που είναι στην διαδικασια για αγορα καινούριας θα πρεπει να το προσεξει αυτό το θεμα παντως.

Vice
22/03/2016, 11:10
Στο Site της Honda πάντως επικρατεί αυτή η εικόνα:

355336

doctoras
22/03/2016, 15:07
τραγικότητα σε όλο της το μεγαλείο, υπαγορεύουν στους κατασκευαστές οχημάτων να κατασκευάζουν "καθαρότερα" οχήματα όταν η βαριά βιομηχανία + πετρέλαια, εξορύξεις μετάλλων κλπ ρυπαίνουν το περιβάλλον στο 95% δεν διαβάζουμε να λαμβάνονται μέτρα..αλλά εκεί κάνει τζίζζζζζ ποιος θα πειράξει τους κεφαλαιούχους της lehman brothers?

να δείτε ότι θα εφαρμόσουν στο άμεσο μέλλον νόμο προς τους κατόχους παλαιότερων οχημάτων που θα επιβάλουν με περισσότερο φόρο (λόγο και καλά ρύπανσης), και θα εξαναγκάζουν μεχρι την απόσυρση τους.
Αντίστοιχο ηλίθιο αποτέλεσμα έχουμε γευτεί με τα αυτοκινήτου ανω τον 2000cc όπου έχουν αφανιστεί λογο φόρου πολυτελείας και ας είναι 20ετίας και ας έχει εμπορική σημερινή αξία 2000ευρώ

amyroukai
22/03/2016, 15:14
Ο φόρος που αναφέρετε ισχύει για 10 χρόνια μόνον, γιατρέ.