View Full Version : Honda CRF250 Rally
Honda CRF250 Rally Now Just One Step Away From Production
At this year’s Osaka Motorcycle Show, the CRF250 Rally is once again on display and Honda upgraded it from “Concept” to “Prototype,” which essentially means they’ve refined it to make it a more marketable production bike. As a prototype, it’s just one step away from becoming a production model.
http://www.advpulse.com/adv-bikes/honda-crf250-rally-prototype/
355409
355410
355411
Αχαχα πώς θα κυκλοφορήσει με τέτοια μούτρα;!
Αχαχα πώς θα κυκλοφορήσει με τέτοια μούτρα;!
Ζήλεψε τα BMW κι είπε κι αυτό να αλληθωρήσει λίγο :lol:
Μ' αρέσει όμως και μακάρι να βγει και σε προσιτή τιμή.
thunder ace
23/03/2016, 09:59
Ρε παιδια αφου το λεει:πρωτοτυπο......το κανονικο μπορουμε να το κανουμε και πιο ασχημο.
Ζήλεψε τα BMW κι είπε κι αυτό να αλληθωρήσει λίγο :lol:
Μ' αρέσει όμως και μακάρι να βγει και σε προσιτή τιμή.
Έτσι! Λείπουν από την Ελληνικά αγορά τέτοια μηχανάκια.
Ζήλεψε τα BMW κι είπε κι αυτό να αλληθωρήσει λίγο :lol:
Μ' αρέσει όμως και μακάρι να βγει και σε προσιτή τιμή.
Ε, ναι ρε! Λες και ο Sarakakis είναι κανένας παράλογος άνθρωπος... :bawl:
Eversman
23/03/2016, 12:26
Ένα 250άρι σαν και τούτο, θα το καλόβλεπα (εφόσον δεν διατηρηθεί η κρίση ... λέμε τώρα), ωστόσο το συγκεκριμένο έχει κακάσχημη μούρη- του 15' είναι πιό όμορφο- και μου θυμίζει αλήθωρο ντάρθ βέΐντερ! Πραγματικά πολύ άσχημο!
Επίσης η εξάτμιση, έτσι όπως εξέχει από τα πλαστικά και τόσο ψηλά τοποθετημένη, σε συνδιασμό με την σέλα, δεν νομίζω να ευχαριστήσει ιδιαίτερα τον συνεπιβάτη. Θα μου πείτε .. "για δικάβαλα ταξίδια θα το πάρεις? Άλλο είναι το στήσιμο του!" Δέν θα έχετε άδικο. Θα το προτιμούσα όμως με μονή εξάτμιση, χαμηλότερα τοποθετημένη και σέλα για δύο.
lleonidas
02/11/2020, 13:15
Honda CRF250L και 250 Rally 2021 (https://www.honda.co.jp/CRF250L/)
422324
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
02/11/2020, 23:03
Honda CRF250L και 250 Rally 2021 (https://www.honda.co.jp/CRF250L/)
422324
Πήγα και το είδα από κοντά. Του 20 εννοείτε. Έκατσα πανω.πραγματικά άκρως εροτευσιμο το ραλι.Το μόνο που με χαλάει είναι ότι έχει περισσή πλαστικουρα.
doctoras
03/11/2020, 06:40
τάβλα και τα δύο!
το L με την καινούργια μάσκα δείχνει πολύ πιο όμορφο απο το προηγούμενο ενώ προσθέσανε νεα ποδιά και χούφτες
το μονο αρνητικό που βλέπω είναι οτι χοντά θα προσθέσει απο κανα 200ρι τουλάχιστο και στις δύο εκδόσεις. Προβλέπω απο τώρα 5700 και 6700 αμφότερα
Πες κανα 500αρικο,δεν κάνει τσιγκουνιές η Honda!:)
Φάουλ, μη αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
thunder ace
03/11/2020, 08:39
Αφου δεν πεφτουν!!!
Sebastian1980
03/11/2020, 20:12
Καταραμένα Μαρσπιε!!!5 ποντους πιο πισω να τα είχε βάλει η Honda.Θα το είχα αγοράσει εδώ και πολλα χρόνια. Εντελώς άβολα.
Το ίδιο συμπέρασμα έχει βγάλει και γνωστό περιοδικό μότο σε ταξίδι που κάναν στην Βουλγαρία.
Το μεγαλύτερο φάουλ είναι το οτι δε βγαίνει σχεδόν το ίδιο μηχανάκι με το μοτέρ του CB500X.Στην Αμερική αρκετοί έχουν κάνει τη μετατροπή και δηλώνουν υπερ-ευχαριστημένοι!
doctoras
04/11/2020, 06:47
Το μεγαλύτερο φάουλ είναι το οτι δε βγαίνει σχεδόν το ίδιο μηχανάκι με το μοτέρ του CB500X.Στην Αμερική αρκετοί έχουν κάνει τη μετατροπή και δηλώνουν υπερ-ευχαριστημένοι!
με το δικύλινδρο μοτέρ + δεσίματα κινητήρα και ανάλογα περιφερικά για το επιπλέον βάρος δε θα αποφύγει τα 200kg στο σύνολο, όποιο adve στοιχεία θα πάρει ένα πιο συμβιβαστικό δρόμο..
Απο την άλλη στην αμειρκή έχουν κιτάκια μετατροπής του cb500x σε πιο adve με 21-18 / usd και αμορτισέρ με μεγαλύτερες διαδρομές
με το δικύλινδρο μοτέρ + δεσίματα κινητήρα και ανάλογα περιφερικά για το επιπλέον βάρος δε θα αποφύγει τα 200kg στο σύνολο, όποιο adve στοιχεία θα πάρει ένα πιο συμβιβαστικό δρόμο..
Απο την άλλη στην αμειρκή έχουν κιτάκια μετατροπής του cb500x σε πιο adve με 21-18 / usd και αμορτισέρ με μεγαλύτερες διαδρομές
Χμμμ το απλό CRF νομίζω παίζει στα 130 κιλά. Πόσο βαρύτερο να είναι το μοτέρ και πόσες ενισχύσεις να μπουν που θα ανεβάζουν το βάρος τόσο πολύ ώστε να φτάσει στα κιλά που ζυγίζει το cb500 μαμα με σιδερο παντού? Εγώ πιστεύω πως δύσκολα θα πάει πάνω από 170 κιλά! Η αλήθεια είναι ότι δε θυμάμαι αν το ζύγισε καποιος στο advrider αλλά τώρα που το λέμε από περιέργεια θα το ξαναδώ.
Flying Mythos
04/11/2020, 15:51
Χμμμ το απλό CRF νομίζω παίζει στα 130 κιλά. Πόσο βαρύτερο να είναι το μοτέρ και πόσες ενισχύσεις να μπουν που θα ανεβάζουν το βάρος τόσο πολύ ώστε να φτάσει στα κιλά που ζυγίζει το cb500 μαμα με σιδερο παντού? Εγώ πιστεύω πως δύσκολα θα πάει πάνω από 170 κιλά! Η αλήθεια είναι ότι δε θυμάμαι αν το ζύγισε καποιος στο advrider αλλά τώρα που το λέμε από περιέργεια θα το ξαναδώ.
Θα ήθελε να είναι 130 κιλά. Το L είναι 146 άδειο και 157 άδειο το Rally.
Θα ήθελε να είναι 130 κιλά. Το L είναι 146 άδειο και 157 άδειο το Rally.
Αυτα ειναι γιοματα βαρη.
Flying Mythos
04/11/2020, 16:17
Αυτα ειναι γιοματα βαρη.
Έχεις δίκιο. Πάντως τα έχει τα κιλάκια του για χρήση χώμα. Τώρα για πόλη και adventure ride μια χαρά είναι.
Έχεις δίκιο. Πάντως τα έχει τα κιλάκια του για χρήση χώμα. Τώρα για πόλη και adventure ride μια χαρά είναι.
Αν συγκριθεί με εντούρο σαφώς τα έχει τα κιλά του.Αλλά με τους δεινόσαυρους των 200ων+ κιλών που μπαίνουν οι περισσότεροι είναι πούπουλο και παιχνίδι.Δυστυχώς όμως τα λίγα κιλά έχουν και αυτά τα μειονεκτήματά τους καθώς συνδυάζονται με έναν κύλινδρο και τα ταξίδια γίνονται λιγότερο άνετα.Όπως το είπες για κομιούτινγκ χρήση και τριγύρω είναι μια χαρά.Και σαφώς αν κάποιος έχει χρόνο θα πάει με υπομονή αρκετά παραπέρα.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
04/11/2020, 22:03
Έχεις δίκιο. Πάντως τα έχει τα κιλάκια του για χρήση χώμα. Τώρα για πόλη και adventure ride μια χαρά είναι.
Αυτό είδα κι εγώ.
Πω ,μ'αρέσει .Γενικά σαν φιλοσοφία.
giorgosb
08/11/2020, 12:23
422504
422504
Φέρνει λίγο σε 1150 το φεριγκάτο?
giorgosb
08/11/2020, 15:59
Φέρνει λίγο σε 1150 το φεριγκάτο?
Φέρνει αρκετά ναι..
422522
Φέρνει αρκετά ναι..
422522
Και γιατί βρε χονταίοι να βάλετε ασύμμετρα φώτα που θυμίζουν bmw από την στιγμή που έχετε μια σπουδαία παράδοση με δίδυμους προβολείς, πχ xrv650, 750?
Ώρες ώρες δεν τους καταλαβαίνω...
doctor_john
08/11/2020, 19:03
Εντάξει τα ασύμμετρα, το ότι τα βάζουν ημιδιαγωνια και η μικρή διαφορά στη βάση τα δείχνει στραβά;
Εντάξει τα ασύμμετρα, το ότι τα βάζουν ημιδιαγωνια και η μικρή διαφορά στη βάση τα δείχνει στραβά;
Έτσι κι αλλιώς όλο το concept είναι παρωχημένο. Κάντε το 400+ κυβικά να έχει και το γκαζακι και κάνουμε και μεις τα στραβά μάτια :)
Δύο στρογγυλά μικρά led θα ήταν σούπερ.
Αυτό λείπει εδώ και πολύ καιρό από την αγορά, τα 400-450 κυβικά σε μονοκύλινδρα On/Off.
Έχουν υπάρξει κάποιες όμορφες παρενθέσεις τα τελευταία χρόνια, με υβριδικούς σχεδιασμούς κτλ αλλά γενικά τα κλασικό On/Off στα 400cc με ικανές αναρτήσεις απουσιάζουν ως κατηγορία.
Θα ήταν ο μόνος λόγος για τον οποίο θα άλλαζα το 250άρι μου.
Αυτό λείπει εδώ και πολύ καιρό από την αγορά, τα 400-450 κυβικά σε μονοκύλινδρα On/Off.
Έχουν υπάρξει κάποιες όμορφες παρενθέσεις τα τελευταία χρόνια, με υβριδικούς σχεδιασμούς κτλ αλλά γενικά τα κλασικό On/Off στα 400cc με ικανές αναρτήσεις απουσιάζουν ως κατηγορία.
Θα ήταν ο μόνος λόγος για τον οποίο θα άλλαζα το 250άρι μου.
Αυτή τη στιγμή μόνο 390 adve με αυτά τα σπεκς + πολλά άλλα καλούδια.
Αυτό λείπει εδώ και πολύ καιρό από την αγορά, τα 400-450 κυβικά σε μονοκύλινδρα On/Off.
Έχουν υπάρξει κάποιες όμορφες παρενθέσεις τα τελευταία χρόνια, με υβριδικούς σχεδιασμούς κτλ αλλά γενικά τα κλασικό On/Off στα 400cc με ικανές αναρτήσεις απουσιάζουν ως κατηγορία.
Θα ήταν ο μόνος λόγος για τον οποίο θα άλλαζα το 250άρι μου.
Συμφωνώ απόλυτα.:beer:
Οι εταιρείες με τα χρόνια πήγαν το παιχνίδι στα πολλά κυβικά,στα ηλεκτρονικά,στα γκάζια και αναγκαστικά στα τεράστια βάρη.Βέβαια αναγκάζονται και με τη νομοθεσία περί ρύπων.Νομίζω σύντομα κάποιος θα ξεπεταχτεί με μικρά τούρμπο ή κομπρέσορες και λίγα κυβικά.Για σκεφτείτε ένα 400άρι με ροπή και δύναμη 800αριού!:cool:
Παντως η Honda έχει το μοτερ του CBR300R με 30 άλογα το οποίο νομίζω θα ήταν καλή αναβάθμιση για το CRF και ας στροφάρει πιο ψηλά.Ούτως ή άλλως οι πιο ανήσυχοι για χωμα θα γραναζώσουν(όπως ήδη κανουν και στο 250).
Sebastian1980
09/11/2020, 20:10
Εγώ πάντως περιμένω να δω και την Kawasaki στης 23 του μηνός τι θα μας παρουσιάσει.
Versys 400 ή KLX 750.
Καθώς και την Yamaha αν επιτέλους αποφασίσει να φέρει και στην Ελλάδα το μικρό tenere 250-300.
Στην Αμέρικα υπάρχει εδώ και χρόνια.
Το Tenere 250 δεν πληροί ούτε euro 4 αν δεν κάνω λάθος. Είναι μηχανάκι μια δεκαετία+ πίσω για κάτι Βραζιλίες, δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει.
Τώρα αν κάνουν το βήμα και βάλουν το μοτέρ του r3/mt03 σε καινούριο μοντέλο, αυτό θα έχει ενδιαφέρον.
doctoras
09/11/2020, 21:17
Εμενα παντως το οτι το κρατάνε στα 250cc μονο ως αβανταζ το βλέπω.
Στο βουνό και σε κομιουτινκ σιγουρα δεν θα χρειαστεί περισσότερη δυναμη απο 250cc.Σε επαρχιακό και δασικο θα ειναι σουπερ. Μόνο στον αυτοκινητόδρομο θα ειναι λιγο βαρετο, αυτο ομως φτιάχνεται με προσαρμογή του mindset
Ενω σε RTW που θα προτιμήθει απο πολλούς ταξιδιωτες θα παρεχει φθηνή και εύκολη συντήρηση στην χρηση με ελάχιστα προαπαιτούμενα + το οτι ειναι honda(χαλαρων προδιαγραφών μοτερ) θα ανεβαζει την αξιοπιστία που ειναι ζητούμενο.
Εμενα παντως το οτι το κρατάνε στα 250cc μονο ως αβανταζ το βλέπω.
Στο βουνό και σε κομιουτινκ σιγουρα δεν θα χρειαστεί περισσότερη δυναμη απο 250cc.Σε επαρχιακό και δασικο θα ειναι σουπερ. Μόνο στον αυτοκινητόδρομο θα ειναι λιγο βαρετο, αυτο ομως φτιάχνεται με προσαρμογή του mindset
Ενω σε RTW που θα προτιμήθει απο πολλούς ταξιδιωτες θα παρεχει φθηνή και εύκολη συντήρηση στην χρηση με ελάχιστα προαπαιτούμενα + το οτι ειναι honda(χαλαρων προδιαγραφών μοτερ) θα ανεβαζει την αξιοπιστία που ειναι ζητούμενο.
Μιλάμε για περίπου 22 άλογα τροχό, όσα έβγαζε το αερόψυκτο XR250R του 90κάτι. Είναι λίγα γιατί στο χώμα θες να κάνεις και λίγο drift, καμμία σούζα, στις ανηφόρες να μη γονατίζει κτλ.
Με το γρανάζωμα αν κάποιος το κοντύνει μετά θα ταξιδευει με 100-110 οπότε ποιος ο λόγος να υπάρχει η έκδοση με φαίρινγκ?
Συμφωνώ με Μπίλι πιο πάνω, καιρός να δούμε κάτι καινούργιο με λίγα κυβικά και κάμποσα άλογα.
doctoras
10/11/2020, 05:45
Μιλάμε για περίπου 22 άλογα τροχό, όσα έβγαζε το αερόψυκτο XR250R του 90κάτι. Είναι λίγα γιατί στο χώμα θες να κάνεις και λίγο drift, καμμία σούζα, στις ανηφόρες να μη γονατίζει κτλ.
Με το γρανάζωμα αν κάποιος το κοντύνει μετά θα ταξιδευει με 100-110 οπότε ποιος ο λόγος να υπάρχει η έκδοση με φαίρινγκ?
Συμφωνώ με Μπίλι πιο πάνω, καιρός να δούμε κάτι καινούργιο με λίγα κυβικά και κάμποσα άλογα.
είναι υποκειμενικό φίλε, προσωπικά θα μου υπερ-κάλυπτε όλες τις χρήσεις.
Αλλά εγώ βρέθηκα στα 35 μου να αγοράζω dt125x 15hp για να κάνω εντούρο, ενώ στα 25 μου έκανα εντουρο με kdx250sr (40hp)
Ο καθεενας έχει τη διαδρομή του και τις επιλογές του
doctor_john
10/11/2020, 08:09
Πάντα είναι αλλά για κάποιον που ενδιαφέρεται να καλύψει εντούρο διαδρομές, με χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία, είναι λογικά εστιασμένο.
Ίσως ζυγίζει περισσότερο στην ικανότητα και λιγότερο στην διασκέδαση ή στις ικανότητες μιας μοτό με ευρύτερο πεδίο δράσης.
road spirit
10/11/2020, 09:07
Σε ασιατικά φορουμ πάντως, μιλάνε για CRF 300L / Rally.
Πχ:
https://forum.jorsindo.com/thread-2555626-1-1.html
doctoras
10/11/2020, 09:35
Πάντα είναι αλλά για κάποιον που ενδιαφέρεται να καλύψει εντούρο διαδρομές, με χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία, είναι λογικά εστιασμένο.
Ίσως ζυγίζει περισσότερο στην ικανότητα και λιγότερο στην διασκέδαση ή στις ικανότητες μιας μοτό με ευρύτερο πεδίο δράσης.
ζυγίζει περισσότερο απο τα παλιά αερόψυκτα ονοφ όπως xt250r ή xl250r αλλα έχει ένα σωρό τεχνολογικά κυκλώματα παραπανω που έφερε η εποχή που προσθέτουν το κατι τις τους, ενώ για να κατεβάσεις κιάλλο το βάρος θα πρέπει να κινηθεί όπως η κτμ με το πλαστικό υποπλαίσιο που για μένα είναι μεγάλος περιορισμός αν θα πρέπει να μεταφέρεις βάρος πίσω και κακή ποιοτικά-κατασκευαστικά επιλογή
Επίσης για όλους αυτούς που κινούνται σε εκδρομικό εντουρο καλύπτοντας μεγάλες αποστάσεις απο μονοκύλινδρα 400-600 όπως drz400 klr650, tenere 660, dominator650 ως δικύλινδρα θηρία adve990/gs1250 κλπ είναι πολύ ικανή επιλογή και πολύ καλή πρόταση
Λευκάδιος
10/11/2020, 10:05
Σε ασιατικά φορουμ πάντως, μιλάνε για CRF 300L / Rally.
Πχ:
https://forum.jorsindo.com/thread-2555626-1-1.html
Πολυ πιθανό να παίξει στα 300cc.Η Kawasaki αυτόν τον μήνα θα παρουσιάσει καινούργια μοντέλα, μεταξύ αυτών ακούγεται ότι τα KLX250 θα γίνουν 300 βασιζόμενα στο playbike (δεν βγάζει πινακίδες) KLX300R του 2019.
422605
Καλά το να ταξιδεύεις με 110 δεν το λες και κακό ,και εγώ με τόσα πάω :lol:
Λευκάδιος
10/11/2020, 10:48
Καλά το να ταξιδεύεις με 110 δεν το λες και κακό ,και εγώ με τόσα πάω :lol:
Και εγώ με το 650 (ειδικά όταν είμαι με παρέα) πάω 110 άντε 120, να μείνει και λίγο τακούνι για το χώμα.
Το μοτέρ του CRF250L λόγο υδρόψυξης και σχεδιασμού μπορεί να ταξιδεύει πιο άνετα και με μεγαλύτερη μουαγέν από τα παλιά αερόψυκτα XR250.
Και εγώ με το 650 (ειδικά όταν είμαι με παρέα) πάω 110 άντε 120, να μείνει και λίγο τακούνι για το χώμα.
Το μοτέρ του CRF250L λόγο υδρόψυξης και σχεδιασμού μπορεί να ταξιδεύει πιο άνετα και με μεγαλύτερη μουαγέν από τα παλιά αερόψυκτα XR250.
Γιώργο έχει πολύ μακριά πρώτη οπότε οι περισσότεροι κάτοχοι βάζουν μπροστινό γρανάζι με ένα δόντι λιγότερο οπότε... 110 το πολύ. Έτσι δεν κουνάει κι όλας στα πολλά γιατί έχει μαλακές αναρτήσεις.
Και γω με 110 πραγματικά ταξιδεύω με το CCM αλλά με γραναζωμα μακρύ, όμως παλι έχει δύναμη και ευστροφία για να διασκεδάσεις στα ανοιχτά κομμάτια.
Ωραίο είναι το 250 ράκι, δε λέω αλλά μακάρι να υπήρχε και έκδοση με περισσότερα κυβικά.
Λευκάδιος
10/11/2020, 16:36
Γιώργο έχει πολύ μακριά πρώτη οπότε οι περισσότεροι κάτοχοι βάζουν μπροστινό γρανάζι με ένα δόντι λιγότερο οπότε... 110 το πολύ. Έτσι δεν κουνάει κι όλας στα πολλά γιατί έχει μαλακές αναρτήσεις.
Και γω με 110 πραγματικά ταξιδεύω με το CCM αλλά με γραναζωμα μακρύ, όμως παλι έχει δύναμη και ευστροφία για να διασκεδάσεις στα ανοιχτά κομμάτια.
Ωραίο είναι το 250 ράκι, δε λέω αλλά μακάρι να υπήρχε και έκδοση με περισσότερα κυβικά.
Συμφωνώ Κωστή, αλλά η αγορά έχει δείξει ότι υπάρχουν αρκετοί αναβάτες που βολεύονται και με τα 250 μια χαρά.
Να δούμε αν το 300 θα γίνει πραγματικότητα (κάτι παραπάνω θα δώσει το μοτέρ) και οι υπόλοιποι ας κάνουμε υπομονή για 400/450, εξάλλου μικροί είμαστε ακόμα..
Λευκάδιος
10/11/2020, 16:48
Να δούμε αν το 300 θα γίνει πραγματικότητα (κάτι παραπάνω θα δώσει το μοτέρ) και οι υπόλοιποι ας κάνουμε υπομονή για 400/450, εξάλλου μικροί είμαστε ακόμα..
Παρουσιάστηκε στην Ταϊλάνδη https://www.2wo.gr/news/5575:honda-crf-300l-crf-300-rally-video
Specs που βρήκα στο fb
422632
Η αλήθεια είναι οτι τελικά συζητάμε για περισσότερα γκάζια,κυβικά και άλογα,για να πηγαίνουμε πιο γρήγορα όμως τα υπάρχοντα εντουρολάστιχα μπορούν να τα υπηρετήσουν?
Αυτό πάει και για τα μεγάλα μηχανάκια.Μπορούν τα υπάρχοντα λάστιχα 50-50 να υπηρετήσουν ταχύτητες 150+?Εγώ τόσο πάω αλλά κακά τα ψέμματα μετα απο λίγα km δεν υπάρχει σοβαρό τακούνι αν τύχει κατι δύσκολο.Δηλαδή στο τέλος αγοράζεις Αφρικα 1100 ή ΚΤΜ με 150 άλογα για να ταξιδεύεις το ίδιο με ένα CRF250L?
Μάλλον τελικά αντί να πέφτουν λεφτά στο R&D απο τις εταιρείες μοτοσυκλετών θα έπρεπε να δίνονται στις εταιρείες ελαστικών μπας και βγάλουν κάτι νέο που να αντέχει πολύ περισσότερο!!!
Η αλήθεια είναι οτι τελικά συζητάμε για περισσότερα γκάζια,κυβικά και άλογα,για να πηγαίνουμε πιο γρήγορα όμως τα υπάρχοντα εντουρολάστιχα μπορούν να τα υπηρετήσουν?
Αυτό πάει και για τα μεγάλα μηχανάκια.Μπορούν τα υπάρχοντα λάστιχα 50-50 να υπηρετήσουν ταχύτητες 150+?Εγώ τόσο πάω αλλά κακά τα ψέμματα μετα απο λίγα km δεν υπάρχει σοβαρό τακούνι αν τύχει κατι δύσκολο.Δηλαδή στο τέλος αγοράζεις Αφρικα 1100 ή ΚΤΜ με 150 άλογα για να ταξιδεύεις το ίδιο με ένα CRF250L?
Μάλλον τελικά αντί να πέφτουν λεφτά στο R&D απο τις εταιρείες μοτοσυκλετών θα έπρεπε να δίνονται στις εταιρείες ελαστικών μπας και βγάλουν κάτι νέο που να αντέχει πολύ περισσότερο!!!
Γι αυτό χρόνια τώρα το λέω πως ιδανικά κυβικά για τέτοια χρήση είναι τα μονοκυλινδρα 600 +-50cc που όμως τα έφαγε η μαρμάγκα των ρύπων με εξαίρεση τα 690/701.
Με ότι μοτοσυκλέτα έχει χωμάτινα λάστιχα υπάρχει ο περιορισμός της φθοράς σε ταχύτητες μεγαλυτερες των 120-130.
Όμως σε μεγάλο ταξίδι με χώμα πχ πρόσφατα πήγα Κόνιτσα με το gs 1150 ευχαριστήθηκα ταξίδι γιατί ήμουν άνετος, είχα την ροπάρα του boxer, το φόρτωμα δεν επηρέασε καθολου το ζύγισμα κτλ Στους ανοιχτούς δρόμους πχ στην επιστροφή που πιάσαμε Ιονία Οδό ψιλοβαρέθηκα με τα 130 αλλά έφτασα ξεκούραστος. Στο χώμα ευτυχώς δεν είχε λασπωσει στα δύσκολα και βγήκα παντού σχετικά εύκολα, θα έλεγα πως για τα κιλά του είναι εντυπωσιακά εύκολο στο χώμα.
Αν είχα πάει με το CCM, στο χώμα δε το συζητάμε θα ήμουν βασιλιάς αλλά 550 σερί km με τέτοιο μηχανάκι θα ήταν κάπως ζόρι. Και θυμάμαι την εποχή που είχα ένα KLR 650 που έκανα τα πάντα μια χαρά και τότε δεν το εκτίμησα το μηχανάκι που ήταν πάρα πολύ καλο. Οπότε μου περνούν σκέψεις από το μυαλό να δώσω το CCM και να πάρω ένα πολιτικό απλό ψηλότερο μονοκύλινδρο 600-650 και ο μόνος λόγος που δεν το κάνω είναι γιατί δεν μπορώ τις αγγελίες και όλη αυτή την ψυχοφθόρα διαδικασία.
giorgosb
01/12/2020, 11:42
Τα CRF300L και CRF300 Rally απέκτησαν Euro5 έκδοση και έρχονται κανονικά στις χώρες της Ευρώπης. 27,5 ίπποι στις 8.500 στροφές και 2,7kgm ροπή στις 6.500 στροφές. Καινούριος είναι ο συμπλέκτης που είναι μονόδρομος, υποβοηθούμενος. Το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά 4 κιλά. Αύξηση της χωρητικότητας του ρεζερβουάρ του Rally κατά 2,7 λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 12,7.
https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-crf300lrally-2021-irthan-stin-eyropi?fbclid=IwAR3U_2ezHmdQrAIWH9Ue3v-zU8l8VTrPxG-PcaGPe0DfphNMcd8hoCA5chQ
423270
423271
423272
423273
Sebastian1980
01/12/2020, 20:22
Καταραμένα Μαρσπιε!!!5 ποντους πιο πισω να τα είχε βάλει η Honda.Θα το είχα αγοράσει εδώ και πολλα χρόνια. Εντελώς άβολα.
Το ίδιο συμπέρασμα έχει βγάλει και γνωστό περιοδικό μότο σε ταξίδι που κάναν στην Βουλγαρία.
Τελικά η Honda μας άκουσε.
Motomag
"Στο Rally μειώθηκε στα 885mm από το έδαφος (10mm λιγότερα από του 250 αλλά και πάλι υπερβολικά ψηλή…) ενώ άλλαξε και η εργονομία της θέσης οδήγησης με τα μαρσπιέ να είναι πιο πίσω και πιο χαμηλά τοποθετημένα κάτι που θα βολέψει την οδήγηση όρθιος στο χώμα, που στο προηγούμενο μοντέλο ήταν κουραστική. Για τον ίδιο λόγο το τιμόνι έχει εσωτερικά αντίβαρα και τα φλας απέκτησαν ελαστικές βάσεις για να μην κόβονται από τους κραδασμούς. "
Ίσως η επόμενη μοτοσικλέτα μου...
giorgosb
25/01/2021, 20:37
Πηγή (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-crf300l-crf300-rally-2021-oi-times-stin-ellada?fbclid=IwAR2Ow097dbMWMXYBo3r-zYYebqvPa1A8r2vKhx92dBFPSjgyqC-doWmSJzk): 5.950€ για την έκδοση L και 7.400€ για την έκδοση Rally.
7400 για 300κε μηχανάκι; :uplate: (για τα αγωνιστικά το καταλαβαινω )
αν είχα τα χρήματα αύριο πρωί έπαιρνα το rally
7400 για 300κε μηχανάκι; :uplate: (για τα αγωνιστικά το καταλαβαινω )
Πραγματικά οι τιμές έχουν ξεφύγει.7500 είχε το NC700 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012.Βάζω το συγκεκριμένο μηχανάκι γιατί το κατασκεύασε η ίδια εταιρεία εκ'ολοκλήρου στην Ιαπωνία και ήταν εντελώς νέο πρότζεκτ απο λευκό χαρτί,με ότι συνεπάγεται αυτό σε έξτρα κόστος παραγωγής.
Θα μου πεις οκ τώρα όμως έχουν πάει 800-1000 ευρώ πάνω τα ίδια μηχανάκια αλλά και πάλι θεωρώ πως απλά χτυπάνε την τιμή λόγω του ότι δεν υπάρχει άλλο αντίστοιχο στην κατηγορία. Οπως και στο X-ADV.
ratamahatta
26/01/2021, 15:54
Πάντως αν το βγάλουν ποτέ στα 450cc θα είναι το ιδανικό εργαλείο για τα πάντα όλα.
giorgosb
26/01/2021, 16:45
Αν βγει 450 Rally, θα 'χει 12.000€ :p
doctoras
26/01/2021, 18:00
Πηγή (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-crf300l-crf300-rally-2021-oi-times-stin-ellada?fbclid=IwAR2Ow097dbMWMXYBo3r-zYYebqvPa1A8r2vKhx92dBFPSjgyqC-doWmSJzk): 5.950€ για την έκδοση L και 7.400€ για την έκδοση Rally.
500 ευρώ αύξηση στο L και 1000 περίπου στο rally
πας στο πρώτο και προσαρμόζεις ζελατίνα για τα ταξίδια σιγά τις διαφορές
Sebastian1980
26/01/2021, 18:10
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου doctoras.
Πας στην "φθηνή" έκδοση crf 300 l και βάζεις μια ζελατίνα.
Επίσης θέλω να πιστεύω αν το πληρώσεις μετρητής θα έχεις -200€ από την αρχική τιμή.
Σε ολο τον υπολοιπο κοσμο ανεβηκαν 200-300 ευρω απο τα 250. Προφανως σε εμας ερχονται τα πρωτης διαλογης, κρεμ ντε λα κρεμ. Ο σαρακακης παλι εκανε το θαμα του.
500 ευρώ αύξηση στο L και 1000 περίπου στο rally
πας στο πρώτο και προσαρμόζεις ζελατίνα για τα ταξίδια σιγά τις διαφορές
Σωστός!Το μόνο μειονέκτημα της απλής έκδοσης είναι το πολύ μικρότερο τεπόζιτο συγκριτικά με το Rally!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.