PDA

View Full Version : Κ.Τ.Μ Eντούρο για ινχηλάτιση κυρίως, μεχρι 2000 ταβάνι !



puntix
24/03/2016, 16:05
Συντεκνοι βοηθείστε.. , μαζί με το 990 θελω να παρω και κατι ποιο ελαφρύ για να κάνουν παρέα κλεισμένα στο γκαράζ διότι οταν βγαίνω καμια χωματινη βόλτα με το μεγάλο αν τύχει και αγοράσω κανενα οικοπεδάκι δεν μπορω να το σηκώσω έτσι λοιπόν ψάχνω να αγοράσω ενα exc 125/200/2502τ ή κανενα 300 που είναι πανέμορφο το άτιμο αλλα δεν ξερω αν με βολέψει αυτό το θηρίο.. Πιστευω οτι με ενα 200 exc του '03 θα είμαι κομπλέ αλλα θελω και μια δευτερη γνώμη. Η πλάκα είναι οτι με τα ίδια μπικικίνια που παίζει το 200 εχω βρεί και ενα πολύ καλό 300 άλλα δεν ξερω αν αξίζει να πάω στο 300 λόγο δύναμης.. Το 125 πάλι θα πρέπει να το δουλευω ψηλά γιατί χαμηλά θα είναι ψόφιο και σίγουρα θα το βαρεθώ 4Τ δεν θελω να πάρω γιατί ειναι ποιο μπελαλίδικο στα service, επίσης με ενδιαφέρει και η καταναλωση αλλα και το βάρος που υποθετω ολα ειναι κοντά στα 100 kg, είμαι περίπου 70 kg και 1.81 παω ανετα το 990 στο χωμα αρκεί να μην τύχει καμια στραβή.

daz
24/03/2016, 16:19
To 125 είναι καλό αλλά πρέπει να μάθεις να παίζεις με το σασμάν και το συμπλέκτη. Δε συγχωρεί λάθος ταχύτητα και κρεμάει για πλάκα. Παρόλα αυτά σου δίνει πανάλαφρη αίσθηση (δεν είναι μόνο τα κιλά) όπως επίσης και την ικανοποίηση ότι το σκίζεις.
Το 200αρι είναι φοβερό για διασκέδαση. Λίγο απ' την αίσθηση του 125 με λίγο απ' τη δύναμη του 250.

Εφ' όσον δε κυνηγάς χρόνους σε ειδικές το 300αρι δεν είναι απαγορευτικό.

puntix
24/03/2016, 16:30
δηλαδή λες οτι θα με βολέψει και το 300αρι στο βουνό? Απο θεμα καταναλωσης το 300αρι που μιλησα με το παιδί μου ειπε κατι για 70-75 χμ , τα αλλα ποιο μικρά exc τι καταναλώσεις εχουνε , δηλαδή μιλάμε για βουνό 35 και 35 γυρισμό, είναι πολλά ή λίγα για εντουράδα , μένω δίπλα στο βουνό σχετικά.

SHOOTER045
24/03/2016, 17:19
Το 300 με το 250 έχουν λιγα άλογα διαφορά(2 η 4)
Η ροπή του είναι το θέμα που είναι μεγαλύτερη και ποιο απολαυστική.
Τώρα σε τέτοια μηχανάκια το τελευταίο που κοιτάς είναι η κατανάλωση.
Καλό λάδι ΠΑΝΤΑ στην μίξη και στο σαζμαν.




Έχει και σε 360/380

DAYMAN
24/03/2016, 17:31
200 exc μεγαλος δασκαλος για την αρχη.Το ειχα και το ξαναγοραζα ευκολα αν εβρισκα κατι αξιολογο.

puntix
24/03/2016, 17:55
Για το Drz E καμιά γνώμη σε σχεση με το ktm 200 ?

SHOOTER045
24/03/2016, 18:02
4τ 400
2τ200
Καμία σχέση

puntix
24/03/2016, 18:24
ναι οκ δεν το διευκρίνισα , τι φάση το drz φαίνετε καλό και σχετικά ελαφρύ τι συντήριση θελει το συγκεκριμένο, μπορεί να τα καταφέρει στο βουνό οπως ενα exc διχρονο? Λογο αυτονομίας αρχισα να σκεφτομαι και τα 400αρια.. τι να προσέξω σε ενα drz του 06 ?
?

SHOOTER045
24/03/2016, 18:59
ναι οκ δεν το διευκρίνισα , τι φάση το drz φαίνετε καλό και σχετικά ελαφρύ τι συντήριση θελει το συγκεκριμένο, μπορεί να τα καταφέρει στο βουνό οπως ενα exc διχρονο? Λογο αυτονομίας αρχισα να σκεφτομαι και τα 400αρια.. τι να προσέξω σε ενα drz του 06 ?
?

Ποια εκδοση είναι?
Νομίζω έβγαινε μια μονο με μίζα και μια μανιβέλα-/μίζα
Σε συντηρηση είναι ενα σκαλί κάτω απο τα παλιά XR.

MikeG
24/03/2016, 19:26
Σε ποια περιοχή είσαι; Τι αποστάσεις σκοπεύεις να κάνεις;

puntix
24/03/2016, 19:54
Κομοτηνη είμαι , το θελω για βουνό μόνο , απόσταση μεχρι να μπώ στο βουνό 5-10 χμ max .


Ποια εκδοση είναι?
Νομίζω έβγαινε μια μονο με μίζα και μια μανιβέλα-/μίζα
Σε συντηρηση είναι ενα σκαλί κάτω απο τα παλιά XR.

νομίζω οτι είναι μονο μιζάτο το Ε με το kehin άλλο πάλι και τούτο μόνο μίζα :) άλλα είναι πουπουλο ρε γαμώτο 113 kg σαν παπάκι και αυτονομία 130 xm.

SHOOTER045
24/03/2016, 20:37
Go for it

kordix
24/03/2016, 22:42
Κομοτηνη είμαι , το θελω για βουνό μόνο , απόσταση μεχρι να μπώ στο βουνό 5-10 χμ max .



νομίζω οτι είναι μονο μιζάτο το Ε με το kehin άλλο πάλι και τούτο μόνο μίζα :) άλλα είναι πουπουλο ρε γαμώτο 113 kg σαν παπάκι και αυτονομία 130 xm.


Το DRZ 400 E είναι 119 κιλά στεγνό. Αν εξαιρέσεις τα πηνία και την καδένα των εκκεντροφόρων που βάζεις απο πιο καινούργιο μοντέλο, είναι πολύ αξιόπιστο μοτέρ και δυνατό, 43 τροχό βγάζει. Εγώ εχω το αδερφάκι του το CCM 404 με το ίδιο μοτέρ αλλά άλλο πλαίσιο πιο στιβαρό και WP αναρτήσεις αλλά ΚΤΜ, BREMBO φρένα κα.

Εχω πάρει μέρος σε όλες τις οργανωμένες εντουροβόλτες και πάω όπου πήγαινα με το 300 και τα προηγούμενα καθαρόαιμα που είχα με καλούς ρυθμούς. Στα ανοιχτά κομμάτια πατάει καλύτερα από το 300. Στα γκαζερά πάνε το ίδιο, απλά το 400ρι βάζει πιο εύκολα την δυναμη κάτω. Στα τράϊαλ, πέτρινα και τα δύσκολα το δίχρονο δεν εχει αντίπαλο. Στα πολύ κλειστά είναι λογικό να υστερεί το CCM.

ΟΜΩΣ κατεβαίνω κέντρο για δουλειές (αν ανοίξω στην πόλη ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑ, μιλάμε αίλουρος το CCM), πάω εκδρομικά κοντινά ή μακρινά με πιο μακρύ γρανάζωμα, οπότε όπως καταλαβαίνεις είναι ενα μηχανάκι πασπαρτού. Η συντήρησή του είναι λάδια κάθε 1000-1500 Km με το κοντό γρανάζωμα και ανάλογα την χρήση και κάθε 3000 με το γρανάζωμα το s. Εγώ τα αλλάζω κάθε 1000km επειδή κάνω εντούρο. Λαδάκια βάζω ημισυνθετικά 15-50 και του αλλάζω σε κάθε αλλαγή και το φίλτρο λαδιού όπως και το φίλτρο αέρα συχνά. Αυτή είναι η συντήρηση που χρειάζεται.

Νομίζω για αυτό που θέλεις να κάνεις είναι ιδανικό.

noodles
26/03/2016, 15:48
κοιτα για 125 ktm-husqvarva 2τ. βγαζουν γυρω στα 30 αλογα. ελαφρυς εισαι, θα σε καλυψει πστευω. απο τη στιγμη που δεν εχεις εμπειρια θα περασεις καιρος μεχρι να το φτασεις στα ορια του και να θες περισσοτερο γκαζι. ειναι εντος budget σου και εχουν καλη μεταπωλητικη αξια. ;)

puntix
28/03/2016, 23:27
παιδιά έχω νέα, δοκίμασα το dr400E.. το πήγα και λίγο χώμα δεν μου έκανε και τόσο εντύπωση με το μαμα γραναζωμα μετά πήγα και δοκίμασα το ΚΤΜ 200 και .....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. Το αγόρασα:D φωτογραφίες αύριο! Ανυπομονώ να το βγάλω στο βουνό!! Είδη εκανα την πρώτη μου εντουράδα στα παρτέρια απέναντι απο το σπίτι μου !! Φοβερό εργαλείο το λατρευωωω και είναι πανάλαφρο!

foogr01
28/03/2016, 23:36
Άντε καλοτάξιδο κι αυτό :beer:
Η οικογένεια μεγάλωσε :lol:

stynikop
29/03/2016, 12:24
Φωτο ορ γιου αρ λάινγκ!

Άντε, να το δούμε!

Καλοριζικο!

DAYMAN
29/03/2016, 14:00
την καλυτερη επιλογη εκανες! :beer:

daz
29/03/2016, 18:48
Διχρονίλα ρε...

Μπράβο!

:beer:



Υγ. Θα εύχεσαι να βρέξει.
Γιατί όταν βρέχει, δε βρέχει για πάντα.
Και όταν σταματάει η βροχή.. :D

kordix
29/03/2016, 22:39
Αυτό δεν είναι εντούρο για ιχνηλάτιση, αυτό είναι εντούρο κανονικό που θα σε μάθει εντούρο και θα σε κάνει να το αγαπήσεις το άθλημα.



Οταν γίνει σχολείο εντούρο να πας να μαθεις σωστά. Τι χρονολογίας είναι το κατέμι;

Καλολάσπωτο και καλορίζικος στα χώματα... :beer:

puntix
30/03/2016, 08:24
παιδιά ειναι 2002 το μηχανακι, φωτογραφίες σήμερα το απογευμα γιατί φευγω για δουλειά.

duke200
30/03/2016, 12:06
καλορίζικο και παντα όρθιος!

διαβασμα τώρα (manual)... Μην αμελείς τη συντήρηση του ΠΟΤΕΣ (προσέχουμε για να μην μας κάνουν μεροκάματο τα μαστόρια)

zannisvel
30/03/2016, 13:28
Καλο-λασπωτο να ειναι!!!!
:beer::beer:

kordix
30/03/2016, 14:12
μμμ 2002,

Το πρώτο πράμα που θα ρυθμίσεις είναι η προφόρτιση του αμορτισέρ σύμφωνα με τα κιλά σου + τον εξοπλισμό. Φτιαξε το στατικό και δυναμικό σαγκ.

Η ΚΤΜ λέει 3,5 στατικό, 10,5 δυναμικό. θα σου πρότινα να μεγαλώσεις λίγο το στατικό, ας πούμε ως 4 cm, όχι παραπάνω γιατί έτσι δουλεύει καλύτερα το pds αμορτισέρ. Να αλλάζεις συχνά φίλτρο αέρα, για την ακρίβεια πάρε αλλο ένα να τα αλλάζεις, όσο πλένεις το βρώμικο κτλ.

Το μηχανάκι σου είναι τρομερό παιχνίδι στο μονοπάτι !!! ;) και όταν το μάθεις καλά, θα σε κυνηγάνε τα 250 και τα 300.

puntix
30/03/2016, 16:21
Kordix ευχαριστώ , παραθετω μια φωτογραφία και βγαίνω για μια αναγνωριστική χαλαρή βολτάδα
https://drive.google.com/file/d/0B7Mwj8RtqHhOWUJlTWdSRTBUOTZSUHozeFlacllFd3ozaUg0/view?usp=sharing