Σύνδεση

View Full Version : Καποιες πληροφοριες για africa twin 750



stathissav
28/03/2016, 17:56
Καλησπερα σε ολους ειμαι νεο μελος εδω και θελω να ζητησω προκαταβολικα συγγνωμη για καποια ορθογραφικα λαθοι που σιγουρα θα κανω....
Ειμαι 30 χρονων και εχω αρκετι εμπειρια απο μηχανες εδω και 10 χρονια περιπου οδηγαω την μηχανη του πατερα μου ενα CBF600, αλλα ηρθε η ωρα να πραγματοποιησω ενα ονειρο....Ενα africa twin για εμενα. η χρηση που προοριζεται ειναι λιγο πολη και πολλες αποδρασεις οχι πολλα χιλιομετρα λογο του οτι μενω στην Ροδο αλλα και πολλα ταξιδια στα γυρο νησια. Ειμαι λατρης του χωματος που σημαινει οτι θα φαμε πολυ λασπη παρεα, οι αποριες που εχω ειναι μονο 2 μιας και εχω διαβασει παρα πολλα αρθρα για τη συγκεκριμενη μηχανη...
α)Ειμαι 1,69 υψος και δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι προβλημα αυτο.. (εχω σκοπο αν τελικα καταλιξω σε κατι να βαλω μια σελα toni baggio)
β)Διαθετω περιπου στα 2000 euro... Υπαρχουν αξιολογες ΑΤ με αυτα τα χρηματα?

Ευχαριστω εκ των προτερων και καλος σας βρικα...

Balkan_express
30/03/2016, 01:05
Κατοχος ΑΤ εδω και 8 χρονια περιπου, θα σου ελεγα να την παρεις αφου σου αρεσει.
Με 2000 σημερα βρισκεις πολλες και καλες ΑΤ.
Το ΑΤ δεν ειναι CRF για εκτος δρομου, να το εχεις στα υποψιν... :)

Καλες βολτες και παντα ορθιος!

stathissav
30/03/2016, 04:06
Ναι! το εχω στα υποψιν μου απλα με το υψος δεν ξερω αν εχω καποιο θεμα και αν υπαρχουν λυσεις... 1,69 αντε με την σολα του παπουτσιου 1,70

doctoras
30/03/2016, 09:42
εγώ ποτέ δε κατάλαβα και συμπαθάτε με γιαυτό οι υποψήφιοι αναβάτες που ζείτε στα υπέροχα αλλά χιλιομετρικά μικρά νησιά μας(εξαιρείται η κρήτη) να θέλετε μηχανάκια που είναι ψιλοτούρινκ, ένα απο αυτά είναι το africa 750
υπεραρκετό για να διανύσεις τα μαξιμουμ 100km απο άκρη σε άκρη. Και με ένα kle500 που έχει το ίδιο ύφος με africa πατάς χώμα με καμιά 30κιλά λιγότερα(μεγάλο θέμα για ελεύσεις σε χωματόδρομους) και κυρίως βρίσκεις ένα καλομεταχειρισμένο και με πρώτη άδεια 2005 και όχι 1999 του άφρικα

για μένα το απόλυτο δίτροχο είδος σε νησί είναι μοταρντ πιο ελαφρύ πιο παιχνιδιάρικο θα πάει με περισσότερη ευκολία χώμα απο οποιοδήποτε απο τα προαναφερόμενα ονοφ και θα σε ταξιδεύψει έυκολα σε όλο το μήκος του άξονα χωρίς να προλάβεις να κουραστείς από αέρα-σέλα, θα στρίψεις με περισσότερη διασκέδαση στις κλειστές φουρκέτες και ορεινούς δρόμους όπως και ευκολότερη μετάβαση και μεταφορά ακτοπλοικά, μοντελάκια από ktm640 μέχρι drz400, xt660x, fmx650 περίπου στα λεφτά του μπατζετ σου(αναλόγως κατάστασης)

kyo
30/03/2016, 13:51
εγω φιλε 1.73 ειμαι στο υψος και δεν εχω προβλημα με το africa.βεβαια η αναρτηση που εχω ειναι η μαμα και οσο να ναι καθεται λιγακι.

yannis24
30/03/2016, 14:06
και εγω στο 1.70 που ειμαι με το Αφρικα δεν ειχα προβλημα....
απλα ειδικα στα χωματα, και στο εκτος δρομου πιστευω οτι θα σε προβληματισει το βαρος του με αυτο το υψος.....
εγω εκει ειχα προβλημα.......Στον δρομο, πορεια κτλ, δεν ειχα προβλημα !

stathissav
30/03/2016, 16:04
Για fmx650 ξεκινησα να ψαχνομαι αλλα ειμαστε παρεα που σκοπευουμε μια στο τοσο να κανουμε και κανενα ταξιδακι και στην υπολοιπη ελλαδα...εχει ενας ξαδερφος fmx και το εχω παει στο γυρο του νησιου , το καταευχαριστηθηκα!!

stathissav
30/03/2016, 16:07
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας!!

virus
30/03/2016, 18:28
οτι ειπαν οι προλαλησαντες...

επισης δικαβαλο και top case απλα το ξεχνας. εκτος κι αν εισαστε και οι δυο κατηγορια φτερου.

και αφρικα με κατω απο 100.000χλμ ειναι ανεκδοτο

καλη αγορα:beer:

SHOOTER045
30/03/2016, 19:31
Για fmx650 ξεκινησα να ψαχνομαι αλλα ειμαστε παρεα που σκοπευουμε μια στο τοσο να κανουμε και κανενα ταξιδακι και στην υπολοιπη ελλαδα...εχει ενας ξαδερφος fmx και το εχω παει στο γυρο του νησιου , το καταευχαριστηθηκα!!

Κοιτά για dominator 650
Φοράει το ίδιο μοτέρ με το fmx.
Που απ οτι θυμάμαι ανήκει στο XR650L
Σαφώς ποιο τουριστικό απο το fmx και ποιο ανάλαφρο στο χώμα απο το Άφρικα.
Με 120-130 ταξιδεύει χαλαρά

ggs
30/03/2016, 19:46
Το ύψος της δεν θα σου είναι πρόβλημα, αν μάλιστα έχει και άλλη σέλα (οι περισσότερες εχουν) θα είσαι μια χαρά .

Το βάρος της όμως, για τις λασπες που θες, θα είναι πρόβλημα.. Αν δεν πατάς και πολύ καλά κάτω, ακόμα περισσότερο.

Στο ταξίδι φορτώνεται σαν γαιδουρι, ταξιδεύει άνετα δικαβαλη φορτωμενη 130-140 και έχει και παραπάνω για την προσπέραση.

Υπαρχουν πολλές που είναι σε πολύ καλή κατάσταση, ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα, παντού υπάρχουν μηχανικοί που ξέρουν να τις φτιάχνουν (μιας και είσαι επαρχία).

Με 2000-2500 βρίσκεις πολύ καλές και με προίκα.

Υπολόγισε να αλλάξεις ελατήρια, λάδια, σέρβις στις αναρτήσεις (αν δεν έχει αλλάξει), καθώς και αναβάθμιση(σωλήνακια Υψηλής, άλλη τροπμπα) αν σε παίρνει στα φρένα.

stathissav
30/03/2016, 21:30
Το ύψος της δεν θα σου είναι πρόβλημα, αν μάλιστα έχει και άλλη σέλα (οι περισσότερες εχουν) θα είσαι μια χαρά .

Το βάρος της όμως, για τις λασπες που θες, θα είναι πρόβλημα.. Αν δεν πατάς και πολύ καλά κάτω, ακόμα περισσότερο.

Στο ταξίδι φορτώνεται σαν γαιδουρι, ταξιδεύει άνετα δικαβαλη φορτωμενη 130-140 και έχει και παραπάνω για την προσπέραση.

Υπαρχουν πολλές που είναι σε πολύ καλή κατάσταση, ανταλλακτικά βρίσκεις εύκολα, παντού υπάρχουν μηχανικοί που ξέρουν να τις φτιάχνουν (μιας και είσαι επαρχία).

Με 2000-2500 βρίσκεις πολύ καλές και με προίκα.

Υπολόγισε να αλλάξεις ελατήρια, λάδια, σέρβις στις αναρτήσεις (αν δεν έχει αλλάξει), καθώς και αναβάθμιση(σωλήνακια Υψηλής, άλλη τροπμπα) αν σε παίρνει στα φρένα.


Αυτες οι αλλαγες ειναι μεσ'το προγραμμα... Δεν ξερω αν εχει μεγαλη διαφορα στο υψος απο το V-STOM 1000 που εχει ενας φιλος αλλα αυτο το κουμανταρω πολυ καλα και επισης ενθουσιαστηκα με την toni baggio σελα.

afric
31/03/2016, 02:12
Οτι ειπε ο ggs ...
Αν εχεις σκοπο εξερευνησεις σε χωμα και λασπες ΜΗΝ παρεις την africa.Ενα μονοκυλινδρο 650 ειναι πιο καταλληλο

Mπορει το αφρικα να εχει μεγαλες διαδρομες αναρτησεων , 21 τροχο, ποδια κλπ, αλλα ειναι ΒΑΡΙΑ με το κεντρο βαρους ψηλα.

Οταν θα χρειαστει να τη σηκωσεις(γιατι θα σου πεσει στανταρ) η να την κανεις μανουβρα στην ανηφορα...σε βλεπω να την παρατας και να το κοβεις με τα ποδια.. Ειχα freewind παλιοτερα και το πηγαινα χωμα μια χαρα, τωρα με την africana το αποφευγω.Και εχω υψος 1.87.

Αν προτιμας την ανεση σου, δικαβαλα ταξιδακια, φορτωματα, αντε να περασουμε και απο λιγο χωμα, τοτε στο budget που διαθετεις ειναι η καλυτερη επιλογη

kordix
31/03/2016, 07:36
Πάρε καλύτερα ένα τρανσαλπ 650, που δεν καίει λάδια όταν ταξιδεύει με 130-140.

Μπορείς να βρεις πολύ καλό 650 με 2500. Επίσης έχει καλή σέλα, και είναι πιο ελαφρύ.

afric
31/03/2016, 09:44
Kαλο και το Transalp 650, πιο μακρια σελα, πιο χαμηλο, πιο ευελικτο, εχει και πιο γλυκο δουλεμα μοτερ

Στην πιατσα λενε οτι καιει πολυ καυσιμο

Παντως δεν εχει χαρακτηρα οπως το AFRICA, ειναι τυπικο HONDA δηλ. αχρωμο μηχανακι που το βαριεσαι ευκολα, αν και αυτο ειναι παντα υποκειμενικο

kordix
31/03/2016, 14:32
Σου χα γράψει κάποια πράγματα για το άφρικα, το οποίο το είχα και εκανα μαζί του 150.000km αλλά επειδή βλέπω ότι το έχεις αποφασίσει τα 'σβησα.

Δεν θα επιμείνω άλλο. Να σαι καλά να το χαρείς.

afric
31/03/2016, 16:32
Κωστα το προηγουμενο ποστ ηταν δικο μου οχι του stathiss... μηπως μπερδευτηκες λιγο?

stathissav
31/03/2016, 17:35
Σου χα γράψει κάποια πράγματα για το άφρικα, το οποίο το είχα και εκανα μαζί του 150.000km αλλά επειδή βλέπω ότι το έχεις αποφασίσει τα 'σβησα.

Δεν θα επιμείνω άλλο. Να σαι καλά να το χαρείς.

Εχω ψαχτει και για transalp και για v-strom... Το transalp το εχω παρει μια βολτα και να σου πω την αληθεια δεν μου αρεσε αν και εμφανισιακα μου αρεσει παρα πολυ, το v-strom περιμενω να φτιαξει το σπασμενο ποδι για να παρω ενος φιλου να το δοκιμασω αν και μου φαινεται οτι στο χωμα δεν θα ειναι και τοσο καλο... Δεν εχω παρει την αποφαση αλλα το africa ειναι κατι σαν παιδικος ερωτας... Αν θελεις ξανα γραψε με εδιαφερει.. :)

kordix
01/04/2016, 22:44
Εντάξει το αφρικα είναι όμορφο και έχει καλύτερο πλαίσιο, πιο στιβαρό αλλά το μοτέρ του 650 είναι σαφώς πιο ανθεκτικό. Aς μείνω για λίγο στα πλεονεκτήματα του άφρικα. Το ξέρω το αφρικα, 150.000 km έκανα μαζί του. Έκανα όμως αρκετές μετατροπές για να το φέρω στα μέτρα μου.

Είναι πολύ ανθεκτικό αλλά μέχρι τα 130 το πολύ 140 που το νιώθεις ότι ζορίζεται και αρχίζει να καίει πααραπάνω. Αν σκοπεύεις να ταξιδεύεις πιο γρήγορα πάρε κάτι άλλο. Αυτό θα στο αναλύσω πιο κάτω.
Είναι ενα μηχανάκι με πολύ καλή θέση οδήγησης που μπορεί να κάνει τα πάντα, από ταξίδι μικρό εως πολυήμερο στην Ευρώπη, μπορεί να πάει γρήγορα σε στροφιλίκι αλλά και να περάσει από ιδιαίτερα δύσκολα χωμάτινα κομμάτια. Αυτή του η πολυμορφία είναι το μεγαλύτερο προσόν του.

Και δεν χαλάει αν ξέρεις πέντε πράγματα. Μπορείς να το πάρεις και να πας βόρειο ακρωτήρι όποτε θες. Εντάξει πρέπει να το βελτιώσεις εκεί που πονάει αλλά μετά δεν χαλάει. Μου έδινε τρομερή σιγουριά αυτό το μηχανάκι ότι δεν θα με αφήσει ποτέ και όντως ποτέ δεν με άφησε.
Σε επαρχιακό δρόμο είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση αλλά χρειάζεται βελτιώσεις σε μοτέρ, φρένα, αναρτήσες, σέλα κα . Και όταν περάσει τα 80.000 Km αρχίζει να καίει λάδια σε πολύωρα ταξίδια ειδικά τα καλοκαίρια. Κάπου εκεί αρχίζει και ακούγεται και ενα ρουλεμάν στην καμπάνα. Και δεν συμφέρει οικονομικά να του αλλάξεις ελατήρια εμβόλων, τσιμουχάκια κτλ για να σταματήσει η μεγάλη κατανάλωση λαδιού, γιατί πρέπει να κατέβει το μοτέρ και τα ανταλλακτικά είναι ακριβά. Και όσο περνάνε τα χιλιόμετρα η κατάσταση χειροτερεύει πολύ.

Το ταξίδι στην εθνική είναι δράμα αν θες να πηγαίνεις πάνω από 130. Σε στοκ μορφή το αφρικα έχει πιο βαρετό μοτέρ και από το τρανσάλπ αφού στροφάρει αργά. Θελει εξάτμιση για να δουλέψει όπως πρέπει. Του λείπει πολύ μια 6η ταχύτητα. Το αφρικα καίει πολύ στις 6000 στροφές, δηλαδή στα 130 με το μαμά γραναζωμα. Εμένα μου λέγανε πριν το πάρω ότι ταξιδεύει άνετα με 160. ΤΡΙΧΕΣ αφού τα 160 τα χει στις 7500 στροφές και καίει πάνω απο 9 λίτρα στα 100. Εν κατακλείδι ταξιδεύει σαν μονοκύλινδρο 650 και όχι όπως θα πρεπε να ταξιδεύει ενα δικύλινδρο 750. Και αυτός είναι ο λόγος που το έδωσα.Και δεν ήταν εύκολο γιατί με το αφρικανάκι μου γύρισα όλα τα Βαλκάνια και τα περισσότερα βουνά της Ελλάδας και το χρησιμοποιούσα και καθημερινά.

Για να μπορώ να ταξιδεύω πιο ανετα και πιο οικονομικά έπαιζα με το γρανάζωμα αλλά ενω βελτιωνόταν στα ανοιχτά κομμάτια στα κλειστά είχα θέμα ειδικά δικάβαλος και φορτωμένος.

Αγόρασα λοιπόν ενα gs 1150 με 3600 Ε και 55.000 km (έτσι λέει). Το 1150 στις 4500 στροφές έχει 150 και καιει κάτι περισσότερο απο 6.5 λιτρα στα 100 και επιτέλους δεν με περνάνε τα σμαρτ στην εθνική. Και αυτό που ευχαριστιέμαι περισσότερο είναι η ροπή από χαμηλά στους επαρχιακούς.
Αν επρεπε να γυρίσω στα παλιά, και με λίγα χρήματα, όχι δεν θα ξαναέπαιρνα άφρικα. θα αγόραζα κάτι άλλο, π.χ. ενα σύγχρονο μονοκύλινδρο τενερέ ή κανα f 650 ή κανα τρανσάλπ 650 και θα το βελτίωνα ή θα χρεωνόμουν για κανα f 650 gs το δικύλινδρο που είναι πολύ καλή επιλογή. (Δεν θεωρώ το εαυτό μου μπεμβεδάκια, ούτε χοντάκια, ούτε τίποτα, δεν εχω τέτοια κολλήματα).

Η πλάκα είναι ότι αυτό που ονειρευόμουν για το παλιό άφρικα το έκανε ακριβώς η χόντα στο νέο άφρικα. :);)

afric
02/04/2016, 11:26
Ο κωστας εγραψε οτι πιο αντικειμενικο εχω διαβασει για την africa, συμφωνω σε ολα.

Μονο που απο οτι εχω καταλαβει ο kordix το εχει καλα το χωμα, δηλ. ανηκει στην μειοψηφεια, οι περισσοτεροι αναβατες αφρικα τα βρισκουν σκουρα στα δυσκολα χωματινα κομματια.Εγω ας πουμε που ειχα εμπειρια απο στριτ μηχανες, με το αφρικα δυσκολευομαι στα χωματα.Θελω να πω οτι αν δεν τοχεις καλα το χωμα, το αφρικα δε θα σε βοηθησει να το μαθεις.

Το θεμα της καταναλωσης λαδιου ειναι πονεμενη ιστορια.Το αφρικα εχει σημαντικα μεγαλυτερη διαδρομη πιστονιου απο το Transalp, και ζοριζεται οσο οι στροφες του κινητηρα ανεβαινουν.
Το αφρικα που εχω καιει λαδια οπως και τα περισσοτερα.Σε μια συζητηση που ειχα με μηχανικο που ασχολειται μονο με honda V52 και ειναι παλαιο μελος στο africatwin club, μου ειπε οτι ενα 70-80% των αφρικα που δεν εχει γινει επισκευη καινε λαδια.
Ξερω 2 περιπτωσεις¨¨
Ενας φιλος που εχει περασει τα 200Κ και δεν συμπληρωνει λαδι, αυτος το εχει απο καινουριο αλλα ταξιδευει με 120.

Το ζευγαρι απο την αργεντινη με το σκυλακι που γυριζουν τα τελευταια χρονια τον κοσμο με το αφρικα(τωρα εβαλαν και καλαθι χαχα)
Εχει περασει τα 300Κ, αλλαξε πλαισιο λογω των καταπονησεων απο τα σουπερ φορτωματα,,, αλλα μοτερ το ιδιο, αλλαζει καθε 5.000χλμ και δεν συμπληρωνει ποτε.Αλλα δεν το παει πανω απο 100χλμ.

Το δικο μου αφρικα το πηρα απο 55αρη, πρωτο χερι, με 130.000χλμ και ολες τις αλλαγες λαδιων σε βιβλιαρακι απο το 1997 που το ειχε αγορασει.Αλλαζε λαδια καθε 3.000χλμ!! Απο τα 80.000χλμ και μετα αλλαζε καθε 5.000, προφανως λογω της καταναλωσης λαδιου.Ομως την ταξιδευε με 160αρες.Το μηχανακι τωρα καιει 400ml στα 1000χλμ

Νομιζω λοιπον οτι το αφρικα εχει πολυ γερο μοτερ, αλλα στα ψηλα την ακουει ασχημα.Δεν κανει για ταξιδι στη αριστερη λωριδα....

Και το θεμα ειναι αν καταληξεις σε αφρικα να μπορεσεις να βρεις καποιο που δεν καιει λαδι....θελει πολυ ψαξιμο

Africaptan
11/05/2016, 15:52
Φιλε kordix, εχω την εντυπωση οτι το μηχανακι σου ειχε θεμα.
Στις 6000 το δικο ΜΟΥ μηχανακι μου παει 120 χιλιομετρα κι οχι 130. Δε λεω οτι ειναι καλο η κακο αυτο, απλα καποιου απ τους δυο μας δεν δουλευει μαμα. Δεν του εχω πειραξει ΤΙΠΟΤΑ εκτος απο μια εξατμιση που φοραει χωρις καμια αλλη μετατροπη η ρυθμιση.
Στα 110 χιλιομετρα ΣΤΑΘΕΡΑ μου καιει 4,9lit.
Θα συμφωνησω οτι γκρινιαζει μετα τα 130-140 και παντα μα παντα, ψαχνεις μια 6η...
Το Africa το αγοραζουμε για τον χαρακτηρα του και οχι για τις απολυτες επιδοσεις. Αλλωστε ΔΕΝ υπαρχει οχημα που να σ ευχαριστει παντου και παντα...
Τωρα ΑΝ το αλλαξεις για το θεμα καταναλωσης (αλλα και γενικα οικονομιας) δε νομιζω να εισαι κερδισμενος. Με σχεδον 150e που εχουν διαφορα τα δυο μηχανακια σε τελη και ασφαλειες, αρα 100 λιτρα βενζινης, αρα πανω απο 1500 χιλιομετρα, οι διαφορες ειναι αμελητεες. Μαλλον ηθελες BMW η ειχες βαρεθει το Africa. :lol:
Μετα απο 3 διαφορετικα Africa τα 13-14 τελευταια χρονια, αυτο που εχω να πω σε οσους με ρωτανε, ειναι το εξης "Το Africa εχει χαρακτηρα. Αν σ αρεσει παρτο και μη ρωτας. Αξιοπιστοτατο ειναι, ζημιαρικο δεν ειναι, παντου θα πας, αλλα πουθενα αριστα".

kordix
11/05/2016, 16:32
Ήθελα κάτι ροπατο, άνετο για 2, να ταξιδεύει ξεκούραστα, φορτωμένο και δικαβαλο 140-150.

ΤΑ αφρικα που είχα τα καταευχαριστηθηκα και μου λείπει πολύ η απλότητά τους και η ευκολία συντήρησης.

Θα επανέλθω ξανά στο θέμα.

Africaptan
11/05/2016, 17:43
Τοτε πολυ καλα το εκανες.
Σιγουρα το 1150 ειναι πολυ πιο ροπατο και ανετο, και θα τα εκτιμησεις ειδικα στα μακρινα, δικαβαλα και φορτωμενα ταξιδια.

kordix
11/05/2016, 18:12
Και το αφρικα και το 1150 είναι απο εκείνες τις μηχανές που είναι δύσκολο να τις περιγράψει κανείς με βάση τα νούμερα.

Αυτό που μου αρέσει πολύ στο άφρικα είναι η ηρεμία που χαρίζει στον κάτοχο σε σχέση με την συντήρησή του.
Με λάδια - φίλτρα και μπουζί το μηχανάκι μπορεί να φύγει για ταξίδι μακρινό. Κουβαλούσα μαζί μου, μια τρόμπα, ενα ανορθωτή, ντίζες κτλ και ταξίδευα με σιγουριά. Στο δικό μου δεν χάλασε ποτέ τίποτα, εκτός από τα καρμπυρατέρ που εκαναν υπερχείλιση και ποτέ δεν μπόρεσα να βρω τι έφταιγε. Αλλαξα καρμπυρατέρ και το θέμα λύθηκε.

Εγραψα πιο πάνω για νούμερα. Οταν είχα το αφρικανάκι τα ξέχναγα. Μη το βάλεις χώμα είναι βαρύ που λέγανε. Μπα το έβαλα και το ευχαριστήθηκα, εκανα πολλές χωμάτινες διασχίσεις και ταξίδια, και δεν εκανε κιχ. Φαντάσου έκανα χώμα στα σύνορα Αρμενίας - Ιράν με την Τουρκία, στο πουθενά και δεν είχα τον παραμικρό φόβο ότι θα με αφήσει το μηχανάκι ξεκρέμαστο.
Μου λέγανε δεν στρίβει, ναι καλά, μια χαρά εστριβε, με έκανε να ευχαριστιέμαι οδήγηση στα κλειστά και στους επρχιακούς.

Είχα βελτιώσει την αναπνοή του μοτέρ και στρόφαρε γρήγορα. Ομως στα 110 στους επαρχιακούς μου εκαιγε σχεδόν 5λ/100. Στους ανοιχτούς δρόμους και σε μεγάλα ταξίδια, βαρυφορτωμένο και δικάβαλο εκεί μετά τα 130 έκαιγε αρκετά. Το είχα δοκιμάσει και σε μαμα μορφή και έκαιγε πάλι. Στο εξωτερικό που εχουν καλύτεργη βενζίνη, με 120 εκαιγε και κάτω από 5λ/100. Αν είχε μια ρημάδα 6η ταχύτητα δεν νομίζω να το είχα δώσει.

Τέλος μπορεί οι 50 ίπποι του άφρικα να είναι λίγοι θεωρητικά, στην πράξη όμως είναι αρκετοί για να κάνει, κανείς μαζί του τα πάντα, αλλά με συμβιβασμούς κυρίως ως προς την ταχύτητα ταξιδιού.




Είμαι μια χαρά με το 1150, μου κάνει όλα τα χατίρια και είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγιση αλλά την σιγουριά που είχα με την απλότητα και την αξιοπιστία του άφρικα δεν την εχω νιώσει ακόμα. Και μέχρι στιγμής το gs δεν εχει κάνει κιχ, φαντάσου. Μάλλον πρέπει να του δώσω λίγο χρόνο ακόμα.
Εύχομαι να αντέξει αρκετά, ώστε στο μέλλον, να μπορέσω κάποια στιγμή να πάρω το καινούργιο άφρικα. Κύκλους κάνει η ζωή :)

zopas
11/05/2016, 19:07
50 ιπποι μονο το αφρικα;; εγω γιατι νομιζω ότι εχει γυρω στους 67;; κανω λαθος;; και επισης το gs1150 στις 4.500 στροφες 150χλμ;; τετοια τιμη δεν πιανει κανενα συγχρονο 1200σαρι ,ουτε το crosstourer που είναι γνωστο ότι εχει κτηνωδεις μεσαιες..μηπως εισαι λιγο υπερβολικος;; γιατι οντως είναι ισως το πιο αξιοπιστο μπεμβε αλλα επειδή εχω συναντησει πολλα στο δρομο δεν το λες και γρηγορο..αποψη μου βεβαια..

DrBig
11/05/2016, 19:19
50 ιπποι μονο το αφρικα;; εγω γιατι νομιζω ότι εχει γυρω στους 67;; κανω λαθος;; και επισης το gs1150 στις 4.500 στροφες 150χλμ;; τετοια τιμη δεν πιανει κανενα συγχρονο 1200σαρι ,ουτε το crosstourer που είναι γνωστο ότι εχει κτηνωδεις μεσαιες..μηπως εισαι λιγο υπερβολικος;; γιατι οντως είναι ισως το πιο αξιοπιστο μπεμβε αλλα επειδή εχω συναντησει πολλα στο δρομο δεν το λες και γρηγορο..αποψη μου βεβαια..

Το 1150 το είχα κι εγώ και ναι, στις 4500 πάει με 150. Είναι κτήνος ροπής. Το χα τσιπωσει βέβαια και απέκτησε και καποια ευστροφια...

kordix
11/05/2016, 19:20
50 ιπποι μονο το αφρικα;; εγω γιατι νομιζω ότι εχει γυρω στους 67;; κανω λαθος;; και επισης το gs1150 στις 4.500 στροφες 150χλμ;; τετοια τιμη δεν πιανει κανενα συγχρονο 1200σαρι ,ουτε το crosstourer που είναι γνωστο ότι εχει κτηνωδεις μεσαιες..μηπως εισαι λιγο υπερβολικος;; γιατι οντως είναι ισως το πιο αξιοπιστο μπεμβε αλλα επειδή εχω συναντησει πολλα στο δρομο δεν το λες και γρηγορο..αποψη μου βεβαια..


Τόσο λέει το δικό μου στο κοντέρ, τώρα πόσα είναι πραγματικά δεν ξέρω. Θα το τσεκάρω το πσκ που θα εχω gps μαζί μου.
Γενικά αυτό το μοτέρ είναι αργόστροφο, κάπου στις 7000 εχει κόκκινο. Οχι δεν είναι γρήγορο το 1150 σε στοκ μορφή αλλά είναι πολύ ροπάτο.

Κοντεράτα στις 5000 εχει 160m/h .

Africaptan
11/05/2016, 22:06
50 ιπποι μονο το αφρικα;; εγω γιατι νομιζω ότι εχει γυρω στους 67;; κανω λαθος;; και επισης το gs1150 στις 4.500 στροφες 150χλμ;; τετοια τιμη δεν πιανει κανενα συγχρονο 1200σαρι ,ουτε το crosstourer που είναι γνωστο ότι εχει κτηνωδεις μεσαιες..μηπως εισαι λιγο υπερβολικος;; γιατι οντως είναι ισως το πιο αξιοπιστο μπεμβε αλλα επειδή εχω συναντησει πολλα στο δρομο δεν το λες και γρηγορο..αποψη μου βεβαια..


62 το δινει μαμα.

kordix
11/05/2016, 22:35
Το άφρικα 55 τροχό πρέπει να χει, εκανα λάθος πιο πάνω.

afric
15/05/2016, 21:43
Φιλε kordix, εχω την εντυπωση οτι το μηχανακι σου ειχε θεμα.
Στις 6000 το δικο ΜΟΥ μηχανακι μου παει 120 χιλιομετρα κι οχι 130.
.

Μαλιστα.Εμενα με μαμα γραναζωμα στις 6000 στροφες δειχνει 135....μιλαμε η χοντα εχει πολυ αξιοπιστα κοντερ

afric
15/05/2016, 21:46
εκτος αμα ηρθε ο καιρος να αλλαξεις συμπλεκτη φιλε africaptan