Σύνδεση

View Full Version : Αγορά 1190 Adventure R



lookylook
04/04/2016, 23:38
Ετοιμάζομαι για την αγορά ενός 1190 adv R. Μεταχειρισμένο με καμιά 5500 χιλιόμετρα. Δεν το έχω δει ακόμα. Λέει το παλικάρι πως είναι σε άριστη κατάσταση, και λόγο εγκυμοσύνης έμεινε άβολτο. 11/2013. Χωρίς cornering Abs. Αν το παρω θα βάλω. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει στο τι προσέχουμε; (αν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο μηχανικό θέμα). Το κούνημα το κάνει μόνο με τις μαμά βαλίτσες; Το κάνει και χωρίς τις βαλίτσες; (νομίζω πως όχι αλλα δεν είμαι σίγουρος). Ευχαριστώ

oti nanai
05/04/2016, 09:11
μπορει να μπει το cornering abs μετα ?

DrBig
05/04/2016, 09:14
Τσέκαρε πως δεν εχει περάσει σκόνη από το φίλτρο αέρα. Έχουν θέμα και ποναει.

lookylook
05/04/2016, 09:24
μπορει να μπει το cornering abs μετα ?

ναι..κάπου 350€-400€

stam2
05/04/2016, 09:24
και πως θα το τσεκάρει αυτό...?
θα πρέπει να ανοίξει το φιλτροκούτι. Αν το δεχθεί ο άλλος...
Αν και νομίζω ότι έγινε βελτίωση μετά τη διαπίστωση του προβλήματος βάζοντας το DNA...

lookylook
05/04/2016, 09:30
και πως θα το τσεκάρει αυτό...?
θα πρέπει να ανοίξει το φιλτροκούτι. Αν το δεχθεί ο άλλος...
Αν και νομίζω ότι έγινε βελτίωση μετά τη διαπίστωση του προβλήματος βάζοντας το DNA...

Έτσι και αλλιώς θα πάω σε ΚΤΜ. Τώρα αν θα μου την σπάσουν λέγοντας "πως αυτά δεν παίζουν (φήμες) και τέτοια είναι άλλη κουβέντα". Αν βέβαια το έχει καθαρίσει είναι ένα θέμα (εκεί μπορώ να δω κάτι; ;)..Πάντως χρήση χώμα δεν πρέπει να είχε. 1190R του σαλονιού πρέπει να είναι.

lookylook
05/04/2016, 09:31
αυτό που καίει είναι το κούνημα..Με after βαλίτσες το κάνει;

spyro
05/04/2016, 09:37
καλημέρα.

έχεις αποφασίσει οτι θα πάρεις 1190 ή ακόμα το ψάχνεις? ρωτάω γιατί φαίνεται να έχει αποφασίσει στο πρώτο πόστ αλλά οι ερωτήσεις περι κουνήματος είναι ερωτήσεις για το άν τελικά σου κάνει αυτό το μηχανάκι ή όχι.

αν έχεις αποφασίσει το παίρνεις (σε περίπτωση που είναι σε καλή κατάσταση) και ψάχνεσαι να δεις αν μπορείς να το βελτιώσεις ως προς την ευστάθεια (χωρίς βαλίτσες πλαινές, συχνή ακτινολόγηση κτλ)

p@nos
05/04/2016, 09:37
ναι..κάπου 350€-400€

που το βρηκες σε αυτα τα λεφτα? ειναι ανεξαρτητη η μοναδα απο την ecu?

lookylook
05/04/2016, 09:44
που το βρηκες σε αυτα τα λεφτα? ειναι ανεξαρτητη η μοναδα απο την ecu?

Πήρα τηλ ΚΤΜ 500 και ρώτησα..Απάντηση: γύρω στα 350-400 Τα υπόλοιπα δεν τα ξέρω..

p@nos
05/04/2016, 09:46
πρεπει να τσεκαρειςς αν υπαρχει θεμα με την ecu....ισως να μη μπορεις να βαλεις αβς αν υπαρχει καποιο κλειδωμα...καθως πισης να μαθεις αν το κοστος ειναι τελικο με αισθητηρες και σωληνακια η χωρις...γιατι θα πρεπει να υπολογισεις το κοστος και αυτων...

lookylook
05/04/2016, 09:55
καλημέρα.

έχεις αποφασίσει οτι θα πάρεις 1190 ή ακόμα το ψάχνεις? ρωτάω γιατί φαίνεται να έχει αποφασίσει στο πρώτο πόστ αλλά οι ερωτήσεις περι κουνήματος είναι ερωτήσεις για το άν τελικά σου κάνει αυτό το μηχανάκι ή όχι.

αν έχεις αποφασίσει το παίρνεις (σε περίπτωση που είναι σε καλή κατάσταση) και ψάχνεσαι να δεις αν μπορείς να το βελτιώσεις ως προς την ευστάθεια (χωρίς βαλίτσες πλαινές, συχνή ακτινολόγηση κτλ)

Αυτή η μοτο αν δεν κουνά με after βαλίτσες μου κάνει.. Έτσι και αλλιώς μεγάλο ταξίδι (με τρεις βαλίτσες) κάνω πάντα με την γυνή και άμα πάω πάνω από 150 μου τσακίζει τα πλευρά με τα σκουντήματα. :) Όταν ταξιδεύω μόνος, φορτώνω την ουρά με tailbag και κανα σάκο ακόμα (ή καμιά σκηνή) γιατί δεν μου αρέσει το κενό ανάμεσα σε μένα και τη βαλίτσα με τους στροβιλισούς που κάνει. Ποτέ τριβάλιτσο. Τι να τα κάνω στα βουνά; Να πάω 5-6 μέρες πίνδο και να τριγυρνώ σε χωματόδρομους (βατούς έτσι; ) με τα τριβάλιτσα; Απλά δεν θέλω να αγοράσω κάτι που παρόλλο που θα του βάλω after βαλίτσες να συνεχίζει να έχει πρόβλημα.. Θα με τρώει..Με καταλαβαίνεις έτσι; :beer:

spyro
05/04/2016, 10:06
Αυτή η μοτο αν δεν κουνά με after βαλίτσες μου κάνει.. Έτσι και αλλιώς μεγάλο ταξίδι (με τρεις βαλίτσες) κάνω πάντα με την γυνή και άμα πάω πάνω από 150 μου τσακίζει τα πλευρά με τα σκουντήματα. :) Όταν ταξιδεύω μόνος, φορτώνω την ουρά με tailbag και κανα σάκο ακόμα (ή καμιά σκηνή) γιατί δεν μου αρέσει το κενό ανάμεσα σε μένα και τη βαλίτσα με τους στροβιλισούς που κάνει. Ποτέ τριβάλιτσο. Τι να τα κάνω στα βουνά; Να πάω 5-6 μέρες πίνδο και να τριγυρνώ σε χωματόδρομους (βατούς έτσι; ) με τα τριβάλιτσα; Απλά δεν θέλω να αγοράσω κάτι που παρόλλο που θα του βάλω after βαλίτσες να συνεχίζει να έχει πρόβλημα.. Θα με τρώει..Με καταλαβαίνεις έτσι; :beer:

εγω σε καταλαβαίνω αλλά πρέπει να ξέρεις οτι 1190 θα ψιλο κουνάει γενικά πάντα και χωρίς βαλίτσες (πόσο μάλλον με βαλίτσες)

φίλος και συνάδερφος έχει γράψει πλέον 25.000χλμ μαζί του. το πήρε καινούργιο. δεν έχει πάει ποτέ χώμα. η μεταχείριση είναι άψογη κτλ κτλ

ε τα κουνήματα τα έχει. είτε με / είτε χωρίς, τα τριβάλιτσα. η 21 ζάντα μπροστά σε κάνει πραγματικά off όταν το θέλεις αλλά έχει περιορισμούς στην ευστάθεια με τόσο κιλά.

τα υπόλοιπα της σειράς (1050, απλό 1190 και 1290) δεν πονάνε τόσο πολυ παρά μόνο στα τριβάλιτσα.

lookylook
05/04/2016, 10:26
πρεπει να τσεκαρειςς αν υπαρχει θεμα με την ecu....ισως να μη μπορεις να βαλεις αβς αν υπαρχει καποιο κλειδωμα...καθως πισης να μαθεις αν το κοστος ειναι τελικο με αισθητηρες και σωληνακια η χωρις...γιατι θα πρεπει να υπολογισεις το κοστος και αυτων...

όχι ρε συ..Τους ρώτησα "γίνεται cornering Abs ;" Μου λένε " όλα τα 1190 γίνονται" Τους λέω "πόσο κοστίζει να το κάνετε;" Μου λένε από " από 350 μέχρι 400 και εξαρτάται αν θα έχουμε ή θα φέρουμε μόνο για σένα..μπλα μπλα μπλα" Νομίζω είναι ξεκάθαρα τα πράγματα. Όλα γίνονται.

πυξιδας990
05/04/2016, 11:30
φιλος με after givi μικρες λεει οτι κουναει λιγοτερο.και πανω απο 150

Srider
05/04/2016, 17:05
Είμαι κάτοχος 1290 SA και πίστεψέ με έχω διαβάσει όλα τα θρεντς στο advrider για το 1190 απλό, R και 1290 SA.
Λέγεται ότι κουνάει με τις μαμἀ πλαστικές πλαϊνἐς. Αλλά αυτό μη σε φοβίζει γιατί θα βγάλουν ανανεωμένες βάσεις τώρα τον Μάϊο, δεν είναι ακόμη γνωστό αν θα γίνει αλλαγή εντός εγγύησης ἠ πρέπει να πληρώσει ο κάτοχος την αλλαγή.

Έχω βάλει κάγκελα ΚΤΜ που παίρνει βαλίτσες Givi outback (givi μεταλλικές), αλλά δεν έχω αγοράσει ακόμη τις πλαϊνἐς και δεν μπορώ να απαντήσω αν θα κούναγε με αυτές.
Προτίμησα τις Givi λόγω τιμής, γιατί η μαμά οι πλαστικές πάνε κάνα χιλιάρικο και επίσης λόγων των κάγκελων, για προστασία σε περίπτωση πτώσης χωρίς βαλίτσες.

Το cornering ABS είναι καθαρά θέμα software update. Το hardware υπάρχει ήδη πάνω στη μηχανή. Δεν καταλαβαίνω γιατί έλαβες τέτοια απάντηση από ΚΤΜ.

Μη ξεχνἀς ότι το R έχει 21 μπροστά τροχό οπότε δεν θα εμπνέει τόση εμπιστοσύνη όσο το απλό 1190 με τον 19άρη μπροστινό.
Τα είχα κάνει και τα 2 τεστ ράϊντ και ήταν ορατή η διαφορά.

Απ΄όσα διαβάζω αλλά και το αισθάνομαι από τη δικιά μου μηχανἠ, περισσότερο αστάθεια και κούνημα νιώθω στο μπροστινό σύστημα.
Ειδικά γύρω στα 80ΚΜ το αισθάνομαι (γύρω στα 80/85), μετά τα 85 η μηχανἠ κρατάει σαν τραίνο μέχρι και 160 που έχω πάει συνεχόμενα.
Αυτό λύνεται με αλλαγή του stabilizer τιμονιού. Το μαμἀ WP δεν είναι ρυθμιζόμενο, η λύση έρχεται από την Hyperpro.
Επίσης διάβασα στο φατσομπούκι ότι η ΚΤΜ στην Ελλάδα (δεν διευκρινήστηκε σε ποιο κατάστημα) βγάζει το μαμἀ WP και χρησιμοποιεί στοιχεία από Matris (http://www.matrisdampers.com/en/) stabilizer. Δηλαδή το αναβαθμίζει και εξαφανίζονται αστάθειες και ταρακουνἠματα στο μπροστινό σύστημα.
Βέβαια θα μου πεις παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο, όπως λάστιχο, ζυγοστάθμιση, ζάντα, κτλ.

Στη θέση σου θα κοίταζα το βιβλιαράκι σέρβις και ότι έχουν γίνει όλες οι ανακλήσεις, γιατί τα '13 μοντέλα είχαν αρκετές (στάντ, έξτρα κάλυμμα στο εσωτερικό της σέλας λόγω θερμότητας, κτλ...).
Επίσης η ΚΤΜ είχε δώσει προέκταση της εγγὐησης σε 3 χρόνια από 2. Κοίταξε πότε λήγει και πιες του το αίμα μέχρι να λήξει για να δεις αν βγει τυχόν πρόβλημα.

Δεν ξέρω μπορεί να τα είπα μαζεμένα και να μην βγάζω νόημα.

zopas
05/04/2016, 17:21
κατ αρχην το πιο σημαντικο...το παλικαρι παταει κατω όταν καθεται στην μηχανή; τα R είναι πιο ψηλα και βολεύονται μονο οι ανω του 1.80εκ υψος..γνωμη μου αν δεν παταει της προκοπης κατω, ουτε να το σκεφτεται..

kostasdirt
05/04/2016, 19:52
Είμαι κάτοχος 1290 SA και πίστεψέ με έχω διαβάσει όλα τα θρεντς στο advrider για το 1190 απλό, R και 1290 SA.
Λέγεται ότι κουνάει με τις μαμἀ πλαστικές πλαϊνἐς. Αλλά αυτό μη σε φοβίζει γιατί θα βγάλουν ανανεωμένες βάσεις τώρα τον Μάϊο, δεν είναι ακόμη γνωστό αν θα γίνει αλλαγή εντός εγγύησης ἠ πρέπει να πληρώσει ο κάτοχος την αλλαγή.

Έχω βάλει κάγκελα ΚΤΜ που παίρνει βαλίτσες Givi outback (givi μεταλλικές), αλλά δεν έχω αγοράσει ακόμη τις πλαϊνἐς και δεν μπορώ να απαντήσω αν θα κούναγε με αυτές.
Προτίμησα τις Givi λόγω τιμής, γιατί η μαμά οι πλαστικές πάνε κάνα χιλιάρικο και επίσης λόγων των κάγκελων, για προστασία σε περίπτωση πτώσης χωρίς βαλίτσες.

Το cornering ABS είναι καθαρά θέμα software update. Το hardware υπάρχει ήδη πάνω στη μηχανή. Δεν καταλαβαίνω γιατί έλαβες τέτοια απάντηση από ΚΤΜ.

Μη ξεχνἀς ότι το R έχει 21 μπροστά τροχό οπότε δεν θα εμπνέει τόση εμπιστοσύνη όσο το απλό 1190 με τον 19άρη μπροστινό.
Τα είχα κάνει και τα 2 τεστ ράϊντ και ήταν ορατή η διαφορά.

Απ΄όσα διαβάζω αλλά και το αισθάνομαι από τη δικιά μου μηχανἠ, περισσότερο αστάθεια και κούνημα νιώθω στο μπροστινό σύστημα.
Ειδικά γύρω στα 80ΚΜ το αισθάνομαι (γύρω στα 80/85), μετά τα 85 η μηχανἠ κρατάει σαν τραίνο μέχρι και 160 που έχω πάει συνεχόμενα.
Αυτό λύνεται με αλλαγή του stabilizer τιμονιού. Το μαμἀ WP δεν είναι ρυθμιζόμενο, η λύση έρχεται από την Hyperpro.
Επίσης διάβασα στο φατσομπούκι ότι η ΚΤΜ στην Ελλάδα (δεν διευκρινήστηκε σε ποιο κατάστημα) βγάζει το μαμἀ WP και χρησιμοποιεί στοιχεία από Matris (http://www.matrisdampers.com/en/) stabilizer. Δηλαδή το αναβαθμίζει και εξαφανίζονται αστάθειες και ταρακουνἠματα στο μπροστινό σύστημα.
Βέβαια θα μου πεις παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο, όπως λάστιχο, ζυγοστάθμιση, ζάντα, κτλ.

Στη θέση σου θα κοίταζα το βιβλιαράκι σέρβις και ότι έχουν γίνει όλες οι ανακλήσεις, γιατί τα '13 μοντέλα είχαν αρκετές (στάντ, έξτρα κάλυμμα στο εσωτερικό της σέλας λόγω θερμότητας, κτλ...).
Επίσης η ΚΤΜ είχε δώσει προέκταση της εγγὐησης σε 3 χρόνια από 2. Κοίταξε πότε λήγει και πιες του το αίμα μέχρι να λήξει για να δεις αν βγει τυχόν πρόβλημα.

Δεν ξέρω μπορεί να τα είπα μαζεμένα και να μην βγάζω νόημα.

Πολύ σωστά το cornering ABS είναι απλά μία αναβάθμιση στην ecu αλλά στοιχίζει αρκετά...
Αυτό περί matris stabilizer μπορείς να μου στείλεις ένα link που το διάβασες? Ακούγεται ενδιαφέρων και συνάμα περίεργο...

Srider
05/04/2016, 21:44
Εδώ το διάβασα:
https://www.facebook.com/groups/ktm1290superadventure/permalink/772883226182678/

μπορεί να μην σου ανοίγει όμως, ίσως χρειάζεται να γίνεις μέλος του γκρούπ KTM 1290 super adventure

Κάνω αντιγραφἠ - επικόλληση τα επίμαχα σημεία:

- can you please explain where from did you get the Matris steering damper and how much was its cost? I heard about Matris just a week or 2 ago. I
It is a quality supplier (I mean, are Matris items quality ones)?

- It was stock. He change the base from Matris steering damper to fit on the KTM. It is adjustable. Finally it fits perfect without problem. Yes the Matris are quality items. Some of my friends use it and they say that is perfect. I bought it in half price. From 500€ to 250€!

- He change the basis from Matris sttering damper', you wrote. Can you please elaborate a bit, as I am not understanding what you mean?

- exactly this. It was not fit for KTM 1290 sa, so he convert the contract of the Matris to fit in KTM!

- ktm mechanic converts the stock steering damper mounting bracket to fit the matris full adjustable damper. They are identical and the price of 250€ is really cheap.
When i receive mine i'll post photos

lookylook
05/04/2016, 22:15
το παλικάρι πατάει..είναι πάνω από 1.80 κατά 7-9 πόντους..Αν και καθώς γερνά κονταίνει..

lookylook
05/04/2016, 22:19
Πολύ σωστά το cornering ABS είναι απλά μία αναβάθμιση στην ecu αλλά στοιχίζει αρκετά...

Είσαι σίγουρος πως δεν παίζει και προσθήκη αισθητήρων; Μπορεί να κατάλαβα λάθος αλλά την τιμή την κατάλαβα σίγουρα..

amyroukai
05/04/2016, 22:34
Όχι δεν έχει πρόσθετο hardware, το είχαν ανακοινώσει τότε που βγήκε το.σύστημα.

leo1964
06/04/2016, 07:30
Από το πολύ το κούνημα,ίλιγγοι μ'έπιασαν:lol:

kostasdirt
06/04/2016, 19:17
Εδώ το διάβασα:
https://www.facebook.com/groups/ktm1290superadventure/permalink/772883226182678/

μπορεί να μην σου ανοίγει όμως, ίσως χρειάζεται να γίνεις μέλος του γκρούπ KTM 1290 super adventure

Κάνω αντιγραφἠ - επικόλληση τα επίμαχα σημεία:

- can you please explain where from did you get the Matris steering damper and how much was its cost? I heard about Matris just a week or 2 ago. I
It is a quality supplier (I mean, are Matris items quality ones)?

- It was stock. He change the base from Matris steering damper to fit on the KTM. It is adjustable. Finally it fits perfect without problem. Yes the Matris are quality items. Some of my friends use it and they say that is perfect. I bought it in half price. From 500€ to 250€!

- He change the basis from Matris sttering damper', you wrote. Can you please elaborate a bit, as I am not understanding what you mean?

- exactly this. It was not fit for KTM 1290 sa, so he convert the contract of the Matris to fit in KTM!

- ktm mechanic converts the stock steering damper mounting bracket to fit the matris full adjustable damper. They are identical and the price of 250€ is really cheap.
When i receive mine i'll post photos

Σε ευχαριστώ πολύ!

geez996
14/04/2016, 15:57
Για το κουνημα που περιγραφετε...

Πριν πεταξετε λεφτα, τσεκαρετε λιγο τα δεδομενα...

1) ακτινολογηση ? ειναι σωστη ?

2) Κατασταση ελαστικου

3) Συσφιξη ρουλμαν τιμονιου

4) Αλλαγη λαδι σταμπιλιζατερ (στο μαμα )

Για οποιον θελει οδηγιες για το λαδι του σταμπιλιζατερ, ας σφυριξει.