PDA

View Full Version : ΕΠΕΙΓΟΝ ΘΕΜΑ ΑΠΟΡΙΑ XR 250 BAJA Η XLR 250 BAJA?



gklept
06/04/2016, 21:39
καλησπερα επειδη προκειται να προβω αμεσα σε αγορα υπαρχει μοντελο(παραεισαγωγης) xr baja 250 του 2002?η ειναι xlr baja?εχω φαει το δικτυο αλλα δε εχω καταλαβει ακομη.γιατι υπαρχει αρκετη διαφορα για μενα.εχει παραχθει xr baja 250 μετα το 1998?μηπως με κοροιδευει ο πωλητης και ειναι xlr 250?γιατι εγω θελω να ειναι xr

Panos76
07/04/2016, 09:07
Δεν είχε τύχει να το σκεφτώ ποτέ, καλή ερώτηση.

Σε αυτό το θρεντ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=122984)

Λέει (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=122984&p=2085823&viewfull=1#post2085823) ο sapila racing :


Εχω το service manual για Honda XR250R 1996-2004, που εχει κατα βάση τον ίδιο κινητήρα με το δικό σου κι εκτός του κινητήρα μοιράζονται και πολλά άλλα. Ειναι βέβαια μεταγενέστερο, αλλά δεν άλλαξαν και πολλά πράγματα αφού το Baja ηταν έκδοση μονο για Ιαπωνία κι εχει τον RFVC κινητήρα.

Οπότε πράγματι υπήρξαν Xr και Xlr 250 Baja και όπως το καταλαβαίνω, το Xr baja είναι ο απόγονος του xlr baja.

buckley
07/04/2016, 14:59
Ζήτα του φωτό από πλήρη αριθμό πλαισίου(γράμματα και αριθμούς).

gklept
08/04/2016, 01:38
με md30 ξεκινα το πλαισιο.τι ειναι αυτο?xr baja η xlr baja?επισης λεει οτι ειναι μοντελο 2002356432
356433

devil's animal
08/04/2016, 07:35
παιζει να ειναι του 2002 γιατι εχει αλουμινενιο τετραγωνο σκελετο και οχι στρογγυλο σιδερενιο που ειχαν τα προηγουμενα xr...

azar41
08/04/2016, 16:11
Τετράγωνο σιδερένιο έχει,αλουμινένιο έχει μόνο το 650(υγρόψυκτο)

kostasdirt
08/04/2016, 16:14
Ναι όντως λέγεται XR250 baja και από όσο γνωρίζω είναι έκδοση με πιο ασφάλτινα χαρακτηριστικά δηλ. μεταλλικό τεπόζιτο πιο μαλακές αναρτήσεις με μικρότερη διαδρομή και άλλο γρανάζωμα, ουσιστικά ότι διαφορές είχαν παλία τα XR με τα XLR...

SHOOTER045
08/04/2016, 16:41
Καποτε φίλος είχε XR250 L με μεταλλικό ντεπόζιτο .
Λευκό σαν αυτό της φωτό

devil's animal
08/04/2016, 18:10
Τετράγωνο σιδερένιο έχει,αλουμινένιο έχει μόνο το 650(υγρόψυκτο)

για το 650 το ξερω...απλα ετσι οπως το ειδα, μου εκανε για αλουμινιο...
ψαξε εδω (http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Honda%209.htm) για σιγουρα...

Λευκάδιος
08/04/2016, 19:14
Δεν είχε τύχει να το σκεφτώ ποτέ, καλή ερώτηση.

Σε αυτό το θρεντ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=122984)

Λέει (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=122984&p=2085823&viewfull=1#post2085823) ο sapila racing :

Εχω το service manual για Honda XR250R 1996-2004, που εχει κατα βάση τον ίδιο κινητήρα με το δικό σου κι εκτός του κινητήρα μοιράζονται και πολλά άλλα. Ειναι βέβαια μεταγενέστερο, αλλά δεν άλλαξαν και πολλά πράγματα αφού το Baja ηταν έκδοση μονο για Ιαπωνία κι εχει τον RFVC κινητήρα.
Αν το θέλεις στείλε με πμ το email σου να σου το στείλω. :)




Οπότε πράγματι υπήρξαν Xr και Xlr 250 Baja και όπως το καταλαβαίνω, το Xr baja είναι ο απόγονος του xlr baja.Συμφωνώ :beer:
Για την ιστορία και μόνο και για να μην μπερδευόμαστε,κάνα δυο σελίδες αργοτερα είχα γραψει

Αρη τα μετα του '96 μοντελα ειχαν ιδια διαμετρο,διαδρομη συμπιεση αλλα και διαφορετικο σκελετο,αναρτησεις, ξηρο καρτερ(λαδι στον σκελετο),αλλη ποσοτητα λαδιου,καρμπυρατερ κ.α.δεν ξερω για τις ρυθμισεις της κεφαλης(εκkεντροφορο,βαλβιδες κτλ)γιατι και τα δυο ειχαν ακτινικη διαταξη των βαλβιδων(RFVC):wave2:

ΒΑΣΙΛΗΣ1
08/04/2016, 20:41
Από κάποια στιγμή και ύστερα η Χόντα κατάργησε τον τύπο XL (τον χρησιμοποιεί μόνο στα Βαραντέρο και τρανσαλπ)
Εχουμε μόνο XR XRR το καθαρόαιμο XRL το on-off XR BAJA κάτι ενδιάμεσο.

Κανονικά αυτό το μοντέλο έπρεπε να έχει διπλά φανάρια στηριγμένα στο σκελετό (αντίθετα με το πρώτο που ήταν στο τιμόνι)
Εκτός κι αν πρόκειται γιά άλλο μοντέλο με ρεζερβουάρ ΒΑJA....

Λευκάδιος
08/04/2016, 23:42
Κανονικά αυτό το μοντέλο έπρεπε να έχει διπλά φανάρια στηριγμένα στο σκελετό (αντίθετα με το πρώτο που ήταν στο τιμόνι)
Εκτός κι αν πρόκειται γιά άλλο μοντέλο με ρεζερβουάρ ΒΑJA....
Στο διαδίκτυο βρίσκεις διπλοφάναρα BAJA με το μικρό ντεπόζιτο 9,5 λίτρων αλλά και με το μεγάλο των (αν θυμάμαι καλά) 13+λίτρων

πχ
BAJA με μικρό ντεπόζιτο http://freemarket.kiev.ua/images_message/2024/310861/948893/1812424.jpeg
BAJA με μεγάλο ντεποζιτο http://www.bestcarinf.com/manufacturers/honda/honda-xr/honda-xr-250-baja/honda-xr-250-baja-1.jpg

Τα ενδιάμεσα απο BAJA250-XR250R λεγόντουσαν XR250(σκέτο) ή XR250L,ουσιαστικά ήταν ίδια με τα BAJA250 αλλά είχαν εντουρομάσκα αντί των διπλοφάναρων http://www.bestcarinf.com/manufacturers/honda/honda-xr/honda-xr-250-l/honda-xr-250-l-4.jpg

Κάποια απο αυτά είχαν περαν της μίζας και μανιβέλα αλλά μάλλον με aftermarket κιτ της χόντα
Αρκετες πληροφορίες για τα μιζάτα 250άρια στο ποστ Νο 5 http://advrider.com/index.php?threads/honda-xr250-baja.653453/

Lioulios
09/04/2016, 00:36
ωραιος

tc-drift
09/04/2016, 09:25
ωραίος ο Λευκάδιος

tc-drift
12/04/2016, 22:16
Σήμερα η μοτοσυκλέτα πουλήθηκε και ο ΄΄πωλήτής΄΄ (εγώ δηλαδή) μπορεί να γράψει 2 πράγματα σε αυτό το θεμα προς γνώση όσων ενδιαφέρει το ζήτημα XR αλλά και σαν μια απάντηση καθώς όταν φτάνεις να πουλάς μια μοτοσυκλέτα σου που την έχεις φροντίσει θες να πιστεύεις πως απευθύνεσαι σε μοτοσυκλετιστές ως μοτοσυκλετιστής αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να πεις και πολλά καθώς θα σε πουν ψεύτη, έμπορο κλπ κλπ. Γι αυτό και δεν απάντησα στο θέμα νωρίτερα.

Καταρχήν να ξεκινήσω απο την προφανή απάντηση στην ερώτηση του θέματος. Αν βρει κάποιος XLR με τετράγωνο σκελετό να έρθει να τον κεράσω παγωτό! Απο το 1996 που η Honda ανανέωσε το XR και μέχρι το 2004 που το έβγαζε ίδιο και σε διάφορες εκδόσεις δεν υπήρχε XLR σαν ονομασία για αυτές τις μοτοσυκλετες.

Το συγκεκριμένο XR λοιπόν αγοράστηκε απο μένα πριν 2 χρόνια απο γνωστό παιδί καθώς ήταν σε απολύτως άψογη και αψεγάδιαστη μηχανολογική κατάσταση και ήθελε μονάχα λίγο περιποίηση σε επιμέρους σημεία και στη φανοποιία του. Καθότι ασχολούμαι χρόνια με το σπορ και είμαι και σπουδαστής μηχανικός στον ελευθερο μου χρόνο μπόρεσα και έκανα αυτή τη μοτοσυκλέτα με πολύ προσωπικό χρόνο και χρήμα ένα απο τα καλύτερα XR και μοναδικό σε κατάσταση που αμφιβάλλω αν θα ξαναυπάρξει πλέον εύκολα εύκαθώς τα χρόνια πέρασαν. Και όσοι τα έχουν ΔΕΝ τα πουλάνε. Εγώ ήμουν η εξαίρεση καθότι άλλαξαν τα γούστα και οι ανάγκες μου και επίσης δεν φοβάμαι να αρχίσω ένα καινούργιο project λόγω γνώσεων και όρεξης απο πλευράς μου. Ενδεικτικά βάζω εργασίες και ανταλλακτικά σε αυτα τα 2 χρόνια γιατί ως μοτοσυκλετιστές πρέπει όταν ψάχνουμε να κάνουμε μια αγορά να βλέπουμε τί αγοράζουμε.

Η μοτοσυκλέτα λύθηκε όπου χρειαζόταν με την αγορά της και φροντίστηκε μέχρι και στην παραμικρή λεπτομέρεια.

-Αλλάχθηκαν ρουλεμάν λαιμού με κωνικά SKF. Αυτή η εργασία σε μαγαζί χρεώνεται περίπου 100€
-Ταχτοποιήθηκαν τα ηλεκτρικά της όπου χρειαζόταν και υπήρχε φθορά με τα χρόνια. Αυτή την εργασία δεν θα στην κάνει ΚΑΝ κανένα μαγαζί.Και αν στην κάνει όχι για λιγότερο απο 70-80€
-Με πολλές ώρες δουλίτσα κατασκευάστηκε και προσαρμόστηκε βάση αλουμινένια που στηρίζει τα όργανα καθώς και την μάσκα. Και προσαρμόστηκε και ζελατίνα απο άλλο Honda δρόμου. Αυτή την εργασία αν στην κάνει μαγαζί δεν θα σου χρεώσει κάτω απο 100€ μαζί με την ζελατίνα.
-Η σέλα βελτιώθηκε και μπήκε καινούργιο κάλλυμα (50€)
-Μπήκε ποδιά CRD αλουμινένια για προστασία του μοτέρ. Αυτές οι ποδιές (αν βρεθούν πλέον) πωλούνται 80-90€
-Μπήκαν Μαρσπιέ enduro απο Καρρέρ 60€
-Μπήκαν προστατευτικά πλαισίου απο Καρρέρ 60€
-Χούφτες Κλειστές αλουμινένιες (οι ακριβές) Acerbis αξία με το κιτ στήριξης κάπου 80-90€
-τιμόνι Renthal 60€
-Στα φρένα έχει γίνει εξαιρετική δουλειά. Χρησιμοποιήθηκε τρόμπα φρένου απο Varadero MK1 που την πήρα μεταχειρισμένη σε άριστη κατάσταση 40€. Σωληνάκια υψηλής που κόστισαν 60€ και έγινε ΠΛΗΡΕΣ Overhaul στις δαγκάνες, λύθηκαν τα πάντα και μπήκαν καινούργια τσιμουχάκια γνήσια Honda Που μόνο αυτά κόστισαν περίπου 35€. Σαν εργασία ένα μαγαζί για να στην κάνει θα χρεώσει τουλάχιστον 50€ εργατικά.
-Το τεπόζιτο επειδή είχε κάποια φθορά με τα χρόνια πήγε σε φίλο φαναρτζή και έγινε λουλούδι. Και παρήγγειλα και αυτοκόλλητα απο το εξωτερικό Baja. Αυτά κόστισαν 100€
-Στην εισαγωγη του αέρα τοποθετήθηκε φίλτρο αέρα Twin Air (τα πιο καλά και ακριβά στο χώρο του χώματος) με βάση πλενόμενο. Αυτό κόστισε κάπου 40€
-Άλλαξα με την ευκαιρία της νέας τρόμπας φρένου και τις μανέτες με CNC Που έφερα απο έξω κάπου 30€ και για να προσαρμόσω την μανέτα του συμπλέκτη έπρεπε να αγοράσω μια βάση μανέτας απο XR 650 Dallara που ήταν ακριβή (30€)
-Μπήκε σχάρα Ελληνικής κατασκευής απο εξειδικευμένο μαγαζί στα XR 40€
-Στα λάστιχα τοποθετήθηκαν σαμπρέλες χοντρες Michelin Και κόντρες. Αυτά μονο κοστίζουν κάπου 50€
-Το μηχανάκι το εξόπλισα με 2 ολοκαίνουργια αλυσιδ/ζα με διαφορετικό βήμα ανάλογα με τα γούστα (42 και 45 πίσω) Δηλαδή φοράει ένα ολοκαίνουργιο αλυσ/ζο CZ MX αλυσίδα και έχει άλλο ένα με χρυσή ΜΧ αλυσίδα Reggina. Βάλε αυτά στο χαβαλέ άλλα 120€
-Επίσης δόθηκε στον φίλο που την πήρε και ένα μισομεταχειριμένο σετ Bridgestone (βάλε άλλα 60€ αυτό στην πλάκα)
-Πριν 900km είχα κάνει πλήρες service στο μηχανάκι με καινούργιο μπουζί, λάδια, ρύθμιση βαλβίδες. Ένα συνεργείο για αυτή την εργασία και ανταλλακτικά θα σου πάρει εύκολα 60-70€
-Επίσης είχε λύθεί το μοχλικό και είχε ελεχθεί-γρασσαριστεί και ο φίλος που την είχα πάρειτότε είχε αλλάξει πρόσφατα και τσιμούχες στα μπροστινά. Κάποιο κακό μεταχειρισμένο θα σου στοιχίσει άλλα 100€ εδώ στο συνεργείο.

Και για να μην μακρυγορώ ίσως υπάρχουν και άλλα που έκανα σε αυτά τα 2 χρόνια πάνω στο γούστο και το μεράκι μου. Με πρόχειρο υπολογισμό λοιπόν η ΄΄υπεραξία΄΄ που είχε αυτή η μοτοσυκλέτα σε σχέση με το 90% των XR των σάπιων που πωλούνται αυτή τη στιγμή στο car κοστολογείται περίπου σε:

1500€. Καλά διαβάσατε 1500€. Άμα πιάνουν τα χεράκια σου θα φας ΠΟΛΛΕΣ ώρες για να κάνεις μια μοτοσυκλέτα έτσι αλλιώς συνεργείο και πιάσιμο κ@λαράκι φιλικά πάντα και να περνάς να τα λέμε θα σου πει κι ο μάστορας!!

tc-drift
12/04/2016, 22:16
Ο αγοραστής λοιπόν και γνωστός μου που την πήρε αγόρασε ένα πολύ καλό XR με υπεραξία 1500€. Αυτή είναι η ουσία για τέτοια λίγα μηχανάκια που πωλούνται απο μοτοσυκλετιστές και όχι απο ΧΡΗΣΤΕΣ.

Κάποιοι θέλουν το R σαν έκδοση και πραγματικά απορώ καθότι συνήθως δεν θα κάνουν ENDURO.Και όταν λέμε enduro Μάλλον κάποιοι μπερδευουν τις λέξεις, δεν εννοώ χωμάτινη βόλτα. Και ρωτάω εγώ. Με 300€ είχα πάρει προσφορά σε εξειδικευμένο μαγαζί να κάνω το μοτέρ σαν του R με καρμπυρατέρ εγγυημένο απο R και εκκεντροφόρο.Και αυτο σε μαγαζί. Με λίγο ψάξιμο και υπομονή και προσωπική εργασία θα σου κοστίσει 150-200€.

Γιατί να ψάξεις για R λοιπόν όταν σαν χρήστης δεν θα κάνεις ποτέ enduro όταν το Baja με το ίδιο πλαίσιο, ενισχυμένο υπολαίσιο, 6 λίτρα μεγαλύτερο τεπόζιτο, ελάχιστη διαφορά στις αναρτήσεις, λίγο πιο φιλικό σε ύψος, πάλι τεράστιο Clearance, ενισχυμένα ηλεκτρικά απο το R, MIZA, MIZA, MIZA το ξαναλέω MIZΑ μπορεί να σου προσφέρει περισσότερα και με μόνο 300€ επιβάρυνση να έχεις ακόμα και την ίδια απόδοση στο μοτέρ??!!!!!

Μπορεί ενδεχομένως να μην σου αρέσει το μεταλλικό τεπόζιτο αλλά φυσικά και αυτό μπαίνει απο R!

Αν θες να κάνεις enduro σκληρό ψάξε για R. Και άμα βρεις βέβαια πλέον σε ανθρώπινη κατάσταση έλα να σε κεράσω και ένα καφέ!!! Πρέπει όμως να έχεις υπόψη σου πως για να το κάνεις ΜΗΧΑΝΑΚΙ πρέπει να κάνεις και τα παραπάνω εξτραδάκια των 1500€ γιατί αν βρεις κάποιο R τέλειο με όλα τα παραπάνω πρώτον κανείς δεν θα το δώσει και ποτέ δεν θα το χρεώσει κάτω απο 2700-2800 για ΠΛΑΚΑ. Α
λλιώς αγοράζεις κάπου στα 2 χιλιάρικα κάποια ωραία δείγματα που θέλουν πολύ δουλίτσα και χρήμα και στην πορεία μην βρεθείς να μαζεύεις

1)κομμάτια σκουριάς απο το κάτω μέρος του σκελετού που πονάνε τα παραμελλημένα XR
2)κομμάτια απο το μοτέρ που κοίτα να δεις έχει περάσει και 2 ρεκτιφιέ και έχει μείνει με ένα κύλινδρο φλίδα και κλωτσημένο ότι σπείρωμα υπάρχει!

Αυτά απο μένα προς τους φίλους μοτοσυκλετιστές εδω μέσα που ίσως ενδιαφέρονταν για το θέμα XR, τις εκδόσεις τους αλλά και διάφορες σκέψεις σε μια ενδεχόμενη αγορά που μπορεί να κάνει κάποιος και τελικά τί αγοράζει.

Καλό βράδυ!

tc-drift
12/04/2016, 22:28
Έχω στείλει μήν και στην διαχείριση του φόρουμ να κατέβουν οι foto απο την μοτοσυκλέτα οι οποίες είναι πνευματική ιδιοκτησία δική μου, δημοσιευτηκαν απο εμένα ΜΟΝΑΧΑ για τους σκοπούς της αγγελίας και φυσικά ουδέποτε έδωσα άδεια να αναδημοσιευτούν σε ένα ανοιχτό φόρουμ και μάλιστα σε ένα θέμα που αφήνει άδικα υπόνοιες για μένα πως πήγα με κάποιον τρόπο να κοροιδέψω τον οποιονδήποτε.

Και τί να κοροιδέψεις δηλαδή όταν αυτές οι πληροφορίες είναι προσβάσιμες με μια απλή αναζήτηση στο google απο τον καθένα. Και απο την αντιπροσωπεία και απο οποιονδήποτε dealer ανταλλακτικών ¨οταν σχεδόν απο την πρώτη στιγμή έχω δώσει τα απαραίτητα στοιχεία απο τον αριθμό πλαισίου στον ενδιαφερόμενο!

el-Gatto
12/04/2016, 23:11
Κι εγώ γι'αυτό δεν έγραψα μέχρι τώρα (παρ'όλο που γνώριζα προσωπικά μηχανάκι κ πωλητή) για να μην φανεί οτι προμοτάρω την πώληση.

+ όσα γι'αυτά που γράφεις Βαγγέλη(tc-drift)
Mοτοσυκλέτες 20ετίας+ σαν κι αυτήν ,σε τέτοια κατάσταση ,κ με τόση λεπτομερειακή περιποίηση ,σπανίζουν.
Και απέχουν αξιακά κ λειτουργικά παρασάγγας ,απο το κάθε υποτιθέμενο "τέλειο" της πλειοψηφίας των αγγελιών.


Τυχερός αυτός που το πήρε.

virus
12/04/2016, 23:45
ουτε κι εγω μιλουσα για τους ιδιους λογους :bawl:

γεια σου ρε βαγγελη μερακλη κι οντως πολυ τυχερος οποιος το πηρε

specialακι ηντουνε :beer:

sniper
13/04/2016, 09:25
Έχω στείλει μήν και στην διαχείριση του φόρουμ να κατέβουν οι foto απο την μοτοσυκλέτα ...

Δεν νομίζω, σε ποιον το έστειλες;

tc-drift
13/04/2016, 11:18
στον Oldman έστειλα χτες, είδα πως έιναι συντονιστής στο χωμάτινο Section. Σε ευχαριστώ όπως και να χει και καλημέρα.

gklept
14/04/2016, 11:42
καλημερα στους φιλους.το κειμενο μου εχει σκοπο να πληροφορησει εναν υποψηφιο αγοραστη μεταξυ των δυο παραπανω μοτοσυκλετων και οχι αντιπαραθεσης.μετα απο παρα πολυ ψαξιμο και οδηγημα και των δυο μοτοσυκλετων θα σας πω πως εχουν τεραστια διαφορα οι δυο μοτοσυκλετες(για αυτο το λογο αλλωστε ο κατασκευαστης εβγαζε τις δυο εκδοσεις).αν καποιος εχει σκοπο(οπως εγω) να κινειται μονο χωμα σε μικρες αποστασεις 10-20κμ μονος του(ωφελιμο 100 κιλα δηλαδη ειναι μονο για οδηγο),τοτε το R ειναι μονοδρομος.μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος (+5,5εκ)μεγαλυτερο υψος σελας(+6,5εκ),βαρος -15κλ(ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ),διαφορετικους εκκεντροφορους με αποτελεσμα πολυ μεγαλη διαφορα στην επιταχυνση.το xr ανεβαζει στροφες αμεσως αν και στα χαρτια εχουν μονο 2 ιππους διαφορα,στην πραξη ομως υπαρχει μεγαλη διαφορα απο τα 0-80κμ.το xr εχει καρμπιρατερ pd με αντλια επιταχυνσης τα οποια ειναι πολυ δυσευρετα και να δουλευουν σωστα.επισης το xr εχει μειωμενη συντηρηση(δεν εχει μπαταρια,δεν εχει κλειδαρια-χαλαει στο χωμα)και αλλες πολλες μικροτερης σημασιας διαφορες,καλυτερη ορατοτητα την ημερα στα γρηγορα κομματια(το Baja εχει ογκωδη διπλα φωτα που σε εμποδιζουν στα γρηγορα χωματινα κομματια-δε μιλαμε για βανδαλισμενα Baja με μονο προβολεα).επισης το Baja δεν ηρθε επισημα ποτε στην ευρωπη(με οτι συνεπειες εχει αυτο στην ευρεση ανταλλακτικων διοτι δεν ταιριαζουν ολα τα ανταλλακτικα απο την εκδοση R ουτε καν οι μπουκαλες των αμορτισερ δε ταιριαζουν εχουν διαφορετικη διαμετρο).συνοψιζοντας το ΧR Baja ειναι το ιδιο το XLR που εβγαινε παλιοτερα.ασφαλτινη εκδοση με ολα τα πλεονεκτηματα του στην ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ,μιζα ,αυτονομια,καλυτερα φωτα το βραδυ,χαμηλοτερο,κλειδαρια,καλυτερη σελα-φαρδυτερη,συνοδηγο(ωφελιμο 150 κιλα 2 ατομα),λιγοτερο ιδιοτροπο στη βενζινη καιει λιγοτερα οκτανια,γενικα κανει για τουριστικο εντουρο και πολλα αλλα.αυτα απο μενα και περιμενω ανταλλαγη πληροφοριων και εμπειριων πανω στις μοτοσυκλετες και οχι χαρακτηρισμους.

tc-drift
14/04/2016, 13:32
Η αφαίρεση των διπλών προβολέων απο το XR Baja ήταν κάτι που συνηθίζεται απο το 95% των κατόχων τους για λόγους αισθητικούς και βάρους. Αντικαθίστατο με ένα κλασσικό μασκάκι enduro. Δεν έχει καμία σχέση με βανδαλισμό φυσικά και είναι μια πλήρως αναστρέψιμη μετατροπή διάρκειας μισής ώρας απο κάποιον που έχει στοιχειώδεις γνώσεις.

Βανδαλισμός σύμφωνα με την πλούσια Ελληνική γλώσσα είναι όταν υπεύθυνοι ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών, κόβουν-ράβουν σκελετούς, πλακώνουν φλαντζόκολλες σε καπάκια, μακελεύουν αναρτήσεις, βάζουν 50άρι λάδι στο μοτέρ να μην ακούει τα κλαμπατσίμπαλα ο υποψήφιος αγοραστής μέσα στο μοτέρ κλπ κλπ. Υπάρχουν πολλά τέτοια δείγματα στην αγορά.


Όσο αφορά τις υπόλοιπες διαφορές XR Baja και XR 250 R ο καθένας απ ότι εκτιμώ το βλέπει απο την σκοπιά του. Εγώ με 10ετή πλέον εμπειρία στα χώματα, με πολλές συμμετοχές σε Trail Ride, Enduro προπονήσεις και αγώνες κυρίως φιλικούς όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια enduro και άπειρα χωμάτινα ταξίδια δεν μπόρεσα να διακρίνω δυστυχώς τις τόσες χτυπητές διαφορές στην πράξη πέρα απο την εμφανή διαφορά στο τράβηγμα που όπως ανέφερα παραπάνω αυτή τη στιγμή με 300€ σε εξειδικευμένο μαγαζί γίνεται R σε απόδοση το μοτέρ χωρίς ταλαιπωρίες. Αν δεν το πούλαγα θα ήταν η επόμενη κίνηση μου.

Όσο αφορά την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών εκτός απο την παγκόσμια αγορά που υπάρχει ότι θες εγώ ότι χρειάστηκα αυτά τα 2 χρόνια (συγκεκριμένα μια ντίζα συμπλέκτη, φίλτρα λαδιού και ρώτησα και για άλλα αλλά δεν μου χρειάστηκε κάτι) με τον αριθμό πλαισιου τα προμηθευτηκα άμεσα την ίδια ώρα. Το μαγαζί είναι το γνωστό ανταλλακτικάδικο Honda στο Κουκάκι αλλά φαντάζομαι και σε άλλα ανταλλακτικάδικα το ίδιο είναι.

Πράγματι το R σαν φιλοσοφία απο το εργοστάσιο κατασκευάστηκε τότε σαν αγωνιστική έκδοση και είχε αναρτήσεις με λίγο μεγαλύτερες διαδρομές και λίγο μεγαλύτερο Clearance.Αυτή είναι βεβαια και η κληρονομία του καθότι κατα βάση κακοποιήθηκε σε σκληρές διαδρομές enduro αυτά τα 15-20 χρόνια που ζει πλέον με ότι αυτό συνεπάγεται. Και οι ελάχιστοι που τα έχουν για μεράκι ή για Light χρήση απλά δεν τα πουλάνε.

Στη πράξη αν και αφότου πούλησα το ΚΤΜ 450 που είχα για 3ετία και το οποίο χρησιμοποιούσα σαν καθαρό enduro και με το XR 250 Baja πλέον έκανα περισσότερο χωμάτινες βόλτες και ταξίδια.

Στα 2 χρόνια όμως που το χα το Baja έκανα και 3-4 φιλικά enduro meeting Και 1-2 trail Ride. Πουθενά η μοτοσυκλέτα δεν υστερούσε, δεν ακούμπησε πουθενά ποδιά ή μαρσπιε και η ανάρτηση πάντα δούλεψε σωστά και δεν τερμάτισε ποτέ. Και έχει πολύ ποιοτικές αναρτήσεις με Cartridge εμπρός και Kayaba ρυθμιζόμενο πίσω με εξωτερικό δοχείο αζώτου. Δεν ήταν ΚΤΜ 450 αλλά αυτό το ήξερα αγοράζοντας το προφανώς.

Νομίζω αδικούμε πολλές φορές τις μοτοσυκλέτες βλέποντας ξερά κάποια χαρακτηριστικά και στην πράξη ακόμα και αυτή η έκδοση XR ήταν καλύτερη και απο το KLX 250 που είχα παλαιότερα. Βέβαια άμα κάποιος είναι πολύ ικανός και προπονημένος προφανώς σε σκληρές enduro διαδρομές ή απλή διάσχιση χωματόδρομου θα πρέπει να ξέρει πως είναι μονόδρομος το R!:rolleyes:

Αλλά νομίζω πως δεν έχει νόημα πλέον άλλη ανάλυση και αντιπαράθεση, αυτές οι καταπληκτικές μοτοσυκλέτες R και Baja κυκλοφορούν 15+ χρόνια στους δρόμους και ξέρουμε τί είναι, είναι αυτό που είναι και γι αυτό τις αγαπάμε, άμα βγει ένα καλό για πώληση γίνεται ανάρπαστο. Εμένα η αγγελία έζησε μία βδομάδα και κανονικά στις 3 μέρες θα είχε φύγει η μηχανή. Η έκδοση R επειδή έχουν ζήσει σκληρή ζωή σε enduro διαδρομές και αγωνιστική χρήση είναι πλέον δυσευρετα ή σακατεμένα.

Αν κάποιος βρει ευκαιρία κάποιο καλό σε λογική τιμή να το πάρει οπωσδήποτε!! Αν δεν τον ενδιαφέρει η μίζα, η μειωμένη αυτονομία και δεν θέλει φορτώματα και δυνατότητα για καλύτερα φώτα τότε είναι καλύτερη αγορά το R για χρήση χώματος.