Σύνδεση

View Full Version : aprillia sx50 η daytona dv



BagdaCity
07/04/2016, 13:59
λοιπον παιδια καταρχας γνωριζω οτι τα δυο μοντελα δεν εχουν καμια σχεση το ενα με το αλλο...motard-παπι...το aprilia ως διχρονο τραβαει αλλα θελει φραγκα ενω το dv ειναι οικονομικο αλλα θελει πολλες βελτιωσεις για να τραβαει....ειμαι 16 και χρειαζομαι 50αρα αδεια οποτε κατεληξα σε αυτες τις δυο επιλογες...dv βρηκα καινουριο 1000 ευρω και βρηκα ενα sx 50 με 550 ευρω με 20000χλμ περιπου με αλλαγμενο πιστονι και γραναζομα....αμα παρω το απριλια θα τραβιεμε με βλαβες συνεχεια?μερικοι λενε οτι χαλαει μερικοι λενε οτι ειναι αξιοπιστο...δεν το θελω για μεγαλες διαδρομες..να κινουμε στη πολη θελω...αλλα καιει πολα λιτρα στα 100...γιατι εχω ακουσει οτι καιει σαν 125....εσεις τι μου προτεινετε να παρω dv και να ειμαι χαλαρος με ενα μετριο παπακι η να παρω το απριλια με 550 και να προσεχω να αλλαζω οτι χρειαζετε στην ωρα του;;

kostaskk
07/04/2016, 17:37
εχω το sx50 αγορασμενο καινουριο απο το 2008.
πανω απο 65.000 χιλιομετρα σιγουρα μετα το παρατησα οταν πηγα φοιτητής

ειναι καλητερο αν θες παιχνιδια στην πολη και θα σου αρεσει να το οδηγας σε σχεση με παπι. ειναι μηχανη
εγω το εβγαζα και για μονο για οδηγιση και διαδρομες-εξερευνισεις, με το παπι δεν το κανεις αυτο,με το παπι απλα μετακινείσαι φτηνα δεν θα βγεις για γρηγορη οδήγηση με πλαγιασματα και δυνατα φρεναρισματα
πολυ καλες αναρτισεις στησιμο, ελενχεις το γληστριμα του πισω τροχου για πλακα ακομα και αν το κοκαλώσεις απο τα 80km/h
η σελα δεν ειναι για μεγαλα ταξίδια μεχρι 180 σερι εχω κανει.
ποιο ασφαλες απο παπι. οι λακουβες-σκαλοπατια δεν θα σε νοιαζουν απλα οσο μεγαλες και αν ειναι
πολυ καλο εμπρος φρενο (φρεναρες δυνατα με 1 δαχτυλο)
παει και χωμα ανετα οπου θες απο ποταμια,80αρες σε χωματοδρομο, μεχρι πιστα motocross, ανεβαινει-κατεβαινει πεζοδρομια για πλακα,ευελικτο,ελαφρυ.
αν ειναι 100% μαμα ειναι βήμα. τελικη 70 με το ζόρι και θυμιζει τετραχρονο (δεν εχει ξεσπασμα)
καταναλωση εχει σιγουρα 1-2 λιτρα παραπανω απο παπι (3-4 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα)
7 λιτρα ντεποζιτο (ή 7,5 δεν θυμαμαι)
αν βαλεις αλλη εξατμιση+γραναζομα μπορει να παει μεχρι και 100km πραγματικα και περνας επιταχινση ολα τα 125 παπια αλλα και σε τελικες μερικα.
τοτε γινεται πραγματικο διχρονο με ξεσπασμα και ροπη ψηλα
αν το κανεις 80cc με εξατμιση θα πρεπει να πηγαινει σαν crypton x (ή και να τα περναει)
προσοχη στα μεταχειρισμενα(δες τι πιστονι εβαλε και αν ειναι καλο)

παπι 50 οχι γιατι θα ειναι βημα και θα το βαρεθεις τον πρωτο μηνα. 60km/h και δεν τραβαει ανηφορες.
το sx50 με εξατμιση αν αλλαζες στην ροπη μεσα ανεβαζε μεχρι 6η σε μεγαλες ανηφορες και εβγαζε 100χιλιομετρα σαν 50αρι.
απο 110 και πανω τα παπια αξιζουν και ειναι η μονη επιλογη αν θες οτι ποιο οικονομικο υπαρχει

προσοχη στην τσιμουχα αντλιας νερου (χαλαει μετα απο 5-6 χρονια)
στο 2007 μοντελο μπορει να τρυπισει ψυγειο απο το πλαστικο του βεντιλατερ(ακουμπαει και το τρώει,το 2008 οχι)
τα ανταλατικα ειναι ποιο ακριβα απο παπι και μερικες φορες δεν βρισκεις κιολας και περιμενεις πολυ να ερθουν απο ιταλια
(πισω λαστιχο 80 ευρω οχι 2 παπιου)
καλος σχεδιασμος σε περίπτωση πτωσης, θελει κοπο να γδαρεις πλαστικο

προσοχη στις βασεις εξατμισης και μοτερ. κοβονται,ειδικα αν ειναι 80cc και εχει κραδασμους.
εμενα μετα απο πολυ σκισιμο μου ειχε βγαλει μονο πηνεια η ποιο ακριβη βλαβη 150 ευρω αν θυμαμαι σωστα.
αλλα αυτα που ειχε τραβιζει δεν τα εχει τραβιζει αλλο μηχανακι.

και ειχα δωσει και 220 για καινουρια εξατμιση και 300 για το κιτ mallossi
στο μεταχειρισμενο δες να δουλευει το κοντερ-ο δεικτης καυσιμου,το πλαισιο.
το μοτερ να παιρνει με πρωτη μανιβελια και να πηγαινει καλα.
λαδι καιει λιγο για 2τ και σασμανολαδο αλλαζεις οχι συχνα
http://postimg.org/image/cqmtu6jkh/
η πισω ζαντα μετα απο πολλα αλματα-μπαντιες,burn out, και 3-4 αλλαγες ρουλεμαν εφαγε την πατουρα του ρουλεμαν

BagdaCity
08/04/2016, 10:48
σε ευχαριστω πολυ φιλε μου με καλυψες....αυτος που το πουλαει αλλαξε πιστονι και γραναζομα.οποτε πριν το παρω θα περασει ελεγχο....μωρε λες να φαω κανα λουκι και να πληρωνω συνεχεια για βενζινη και βλαβες??τα φοβαμε λιγο τα διχρονα..αλλα το προτιμω απο ενα παπακι...αν το παρω ωσ 16χρονος πιτσιρικας θα μεινω ευχαριστημενος?? εγω βγαζω 20ευρω τη μερα...το αντεχει η τσεπη μου λες?και κατι ακομα..αυτο το 6αρι το σασμαν ειναι κουραστικο η οι αλλαγες ειναι ευχαριστες?? http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6961129/ αυτο εδω ειναι.ιδιο μοντελο με το δικο σου

kostaskk
08/04/2016, 13:27
σε ευχαριστω πολυ φιλε μου με καλυψες....αυτος που το πουλαει αλλαξε πιστονι και γραναζομα.οποτε πριν το παρω θα περασει ελεγχο....μωρε λες να φαω κανα λουκι και να πληρωνω συνεχεια για βενζινη και βλαβες??τα φοβαμε λιγο τα διχρονα..αλλα το προτιμω απο ενα παπακι...αν το παρω ωσ 16χρονος πιτσιρικας θα μεινω ευχαριστημενος?? εγω βγαζω 20ευρω τη μερα...το αντεχει η τσεπη μου λες?και κατι ακομα..αυτο το 6αρι το σασμαν ειναι κουραστικο η οι αλλαγες ειναι ευχαριστες?? http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6961129/ αυτο εδω ειναι.ιδιο μοντελο με το δικο σου
οχι αυτο ειναι το 2007 μοντελο, εγω εχω το 2008..
απο οσο βλεπω εχει μια φοτο με αλλαγμενη μασκα, στην μια φοτο δεν φοραει ιδια λαστιχα (μοταρ εμπρος,χωμα πισω) και η εξατμιση εχει βαφτει

BagdaCity
09/04/2016, 12:41
ναι για την γραβατα ξερω μου τις δινει και τις δυο....την εξατμιση δεν την προσεξα καλα που την ειδες...οσο για τα λαστιχα δεν εχω θεμα.εχουμε βουλκανιζατερ και εχουμε περισεμενα για μοταρδ και με τακουνια ;)
εμενα αυτο που με προβληματιζει ειναι.εγω με 20 ευρω τη μερα μπορω να το συντηρισω ανετα?