PDA

View Full Version : ΜΤ-07 ADV?



DAYMAN
13/04/2016, 00:20
συμφωνα με το MCN και με ενδιαφερον μεγαλο στην Ελλαδα.

356648

Ζεύκας
13/04/2016, 01:02
Ένα φθηνό ον οφφ δικυλινδράκι θα πουλήσει πολύ καλά στην Ελλάδα

amyroukai
13/04/2016, 07:18
Η φήμη υπάρχει από τότε που βγήκε το 07... άντε με το καλό.

stam2
13/04/2016, 08:33
...αντε, επιτέλους!!!

stam2
13/04/2016, 12:53
356668

Χμμμ καλοσουλουπωτο....

Sapadak
13/04/2016, 12:56
Ωραιοι λαιμοί.
Απο καβασάκι ψώνισαν?

kordix
13/04/2016, 12:59
Αυτό αν πράγματι βγει έτσι, και το πουλάνε γύρω στα 8.000 θεσμικά ευροπουλα, θα πουλήσει τρελά.

stam2
13/04/2016, 13:00
Αυτό αν πράγματι βγει έτσι, και το πουλάνε γύρω στα 8.000 θεσμικά ευροπουλα, θα πουλήσει τρελά.

8.000€...?
αν "φοράει" το λογότυπο τενερέ επάνω του θα το πληρώσεις κάτιτις παραπάνω αγαπητέ....

spyrakos35
13/04/2016, 13:38
Αυτό αν πράγματι βγει έτσι, και το πουλάνε γύρω στα 8.000 θεσμικά ευροπουλα, θα πουλήσει τρελά.

ακλαφτο θα πάει το "γιουνόουγουίτς".....












υγ.... έχω κίτρινη κάρτα και προσπαθώ να αποφύγω τις κακοτοπιές :lol:

duke200
13/04/2016, 13:42
το ΜΤ07 έχει τα φόντα για σωστό adventure μηχανάκι με δυνατό μοτερ που δεν θα ξεπερνα τα 160 κιλά. Μακάρι να το δούμε σύντομα. Αν κοστίζει λίγο παραπάνω από το MT07 θα πουλήσει καλά.

spyrakos35
13/04/2016, 14:32
Λαμιωτη, ετοιμος για την τραμπα;

7Tolis
13/04/2016, 14:35
Ποιά τράμπα;

taisteal
13/04/2016, 15:46
Λαμιωτη, ετοιμος για την τραμπα;

Αν αναφερεσαι σε μενα,ουτε καν..
Θα μεινω για παντα μονοκυλινδρος

:D

Ζεύκας
13/04/2016, 15:48
το ΜΤ07 έχει τα φόντα για σωστό adventure μηχανάκι με δυνατό μοτερ που δεν θα ξεπερνα τα 160 κιλά.

180 κιλά έχει το γυμνό.

με μεγαλύτερο τεπόζιτο, ενιχυμένο υποπλαίσιο, ανεμοθώρακα κτλ υπολόγιζε στα 200 κιλά γεμάτο.

spyrakos35
13/04/2016, 16:08
180 κιλά έχει το γυμνό.

με μεγαλύτερο τεπόζιτο, ενιχυμένο υποπλαίσιο, ανεμοθώρακα κτλ υπολόγιζε στα 200 κιλά γεμάτο.

Και ετσι αρχισε το “βαρυ ειν το δελο"

theofilos888
13/04/2016, 16:09
Ε ενταξει...... με 30 αλογα κ 200 κιλα μακρια δε θα παει. Κ ροπη κουτσου περιστεριου. Αλλα καλα θα πουλησει, αν ειναι η τιμη σωστη.

ggs
13/04/2016, 16:14
Αυτό αν πράγματι βγει έτσι, και το πουλάνε γύρω στα 8.000 θεσμικά ευροπουλα, θα πουλήσει τρελά.

μακαρι , αλλα δυσκολο τα 8000...το ΧΤ660Ζ εχει γυρω στα 7200 καινουργιο ...

ομως , ειναι καλη είδηση ...γενικά , είναι καλή είδηση οτι η κατηγορία μεγα-ονοφ ψιλο σουλουπώνεται και από τους απολύτως ασφαλτινους δεινοσαύρους βγάζουν τα εργοστάσια 700- 800 2cyl με 21 τροχο και λίγο πιο μαζεμένα .

εχει η BMW
έχει η TRIUMPH (3cyl)

οι γιαπωνεζοι αλλου γι αλλου ..

τωρα
φήμες λένε για μικρό αφρικα
και τώρα οι spy photos από το ΜΤ-τενερε

νομιζω ότι θα παιξει η κατηγορία γύρω στα 9000-10000… βλέπουμε …

akis_trevor
13/04/2016, 16:18
δεν νομιζω οτι θα εχει πολυ πανω απο 8000,οταν το tracer παιζει στα 10 παρα.
παντως εδω και πολλα χρονια πασχει στην συγκεκριμενη κατηγορια η γιαμαχα,ενω βλεπεις οτι αλλες που εχουν ολοκληρωμενα μηχανακια εκει,πουλανε αρκετα.
πχ στρωμ,τρανσαλπ,λιγοτερο το βερσυς,gs μικρα κλπ...

theofilos888
13/04/2016, 16:18
Στα 10000 παιζει κ το tracer. Λες να βγει εκει;

akis_trevor
13/04/2016, 16:28
Στα 10000 παιζει κ το tracer. Λες να βγει εκει;

δεν υποτιθεται πως το tracer ειναι μια κατηγορια πανω(εστω μιση) απο αυτο;
οπως αντιστοιχα το γυμνο mt-09 απτο mt-07;;;

theofilos888
13/04/2016, 17:45
δεν υποτιθεται πως το tracer ειναι μια κατηγορια πανω(εστω μιση) απο αυτο;
οπως αντιστοιχα το γυμνο mt-09 απτο mt-07;;;

Φυσικα κ ειναι. Αλλα δημιουργει εσωτερικο ανταγωνισμο.

akis_trevor
13/04/2016, 18:03
Φυσικα κ ειναι. Αλλα δημιουργει εσωτερικο ανταγωνισμο.

Γιαυτο θεωρω πως θα χουν 1.5-2 χηνες διαφορα.

theofilos888
13/04/2016, 18:07
Φρουδες ελπιδες, αν με ρωτας. Τα ιδια λεγαμε κ για το αφρικα. Τελικα τιμολογηθηκε σα μπεμπε.

amyroukai
13/04/2016, 19:36
Φρουδες ελπιδες, αν με ρωτας. Τα ιδια λεγαμε κ για το αφρικα. Τελικα τιμολογηθηκε σα μπεμπε.

Απλά το tracer είναι το #1 μηχανάκι σε πωλήσεις, το MT07 πάει επίσης καλά, άρα κάτι έμαθε η Yam και ελπίζω να μείνει στην ίδια πορεία.

Τα κιλά είναι θεματάκι όντως. Θα δείξει.
Η σειρά ΜΤ πάντως είναι πολύ ελαφριά για τα κυβικά και τον τύπο κινητήρα (το tracer είναι ελαφρύτερο του fazer S2), οπότε ελπίδες υπάρχουν...

akis_trevor
13/04/2016, 19:49
Φρουδες ελπιδες, αν με ρωτας. Τα ιδια λεγαμε κ για το αφρικα. Τελικα τιμολογηθηκε σα μπεμπε.

Θελω δεν θελω,κατι παραπανω απτο βεστρωμακι δεν παιζει...
Νομιζω οτι αν παιξει κοντα στο τρεησερ σε τιμη,χαμενη θα βγει η ιδια η εταιρια.
Αναμενουμε.

spyrakos35
13/04/2016, 19:58
Ωχου με αυτα τα κιλα παλιιιιιιιι

Πες ρε Θεοφιλε με το γιουνοουγουιτς, ποσα κιλα ειναι και ποσο βαρυ το νοιωθεις......

el_hymador
13/04/2016, 20:11
Το συγκεκριμένο μοτεράκι μαμει! Αν τους βγει μέχρι 180 κιλά και 8.500-9.000 γιούρια θα είναι ζούπερ!

Προσωπικά προτιμώ τo ΜΤ-07 Τracer που επίσης έχει εντοπισθεί σε δοκιμές.

amyroukai
13/04/2016, 20:24
Ωχου με αυτα τα κιλα παλιιιιιιιι

Πες ρε Θεοφιλε με το γιουνοουγουιτς, ποσα κιλα ειναι και ποσο βαρυ το νοιωθεις......

Το ίδιο τραγούδι τραγουδούσε και ο Τέρενς αλλά παραδέχτηκε ότι ζορίστηκε να το πάει μπρος πίσω στο γκαράζ του...

spyrakos35
13/04/2016, 20:55
Το ίδιο τραγούδι τραγουδούσε και ο Τέρενς αλλά παραδέχτηκε ότι ζορίστηκε να το πάει μπρος πίσω στο γκαράζ του...

ποιο? το γιουνοουγουίτς?

ζορίστηκε πιο πολύ απο το βεστρόμ που είχε?

ομιτζί και τρία λολ (κοπυράιτ μπύρων)

kordix
13/04/2016, 21:23
Τι άλογα βγάζει αυτό το μοτέρ και από ροπή χαμηλομεσαίες πως τα πάει;

duke200
13/04/2016, 22:18
το μτ07 πρεπει να βγαζει καμια 70αρια άλογα. ροπές παντού. 74 στροφαλο το δίνει η yamapa.

BabisStinson
13/04/2016, 22:20
Τι άλογα βγάζει αυτό το μοτέρ και από ροπή χαμηλομεσαίες πως τα πάει;

http://www.cycleworld.com/2015/02/06/2015-yamaha-fz-07-naked-motorcycle-dyno-run-video-and-performance-chart/

Εδώ είσαι ;)

duke200
13/04/2016, 22:23
66 ρόδα? οποτε τα 74 στρόφαλο φαντάζουν λογικά. Κάπου παραπάνω έγραψε ένας φίλος για 30 άλογα...

spyrakos35
13/04/2016, 23:00
66 ρόδα? οποτε τα 74 στρόφαλο φαντάζουν λογικά. Κάπου παραπάνω έγραψε ένας φίλος για 30 άλογα...

προφανώς εννοούσε διαφορά απο το γιουνόουγουίτς

βέβαια ούτε το γιουνοουγουίτς έχει 94 τροχό αλλά δεν Μπειράζει, δώστε στη χόνΔα άλογα μωρέ

teo_g7
13/04/2016, 23:10
προφανώς εννοούσε διαφορά απο το γιουνόουγουίτς

βέβαια ούτε το γιουνοουγουίτς έχει 94 τροχό αλλά δεν Μπειράζει, δώστε στη χόνΔα άλογα μωρέ

Ελα πες την αλήθεια τώρα το χεις κάνει copy paste αυτό το γιουνουγουιτς γιατί δεν παίζει να μη βαριέσαι να το πληκτρολογησεις κάθε φορά

spyrakos35
14/04/2016, 07:27
Ελα πες την αλήθεια τώρα το χεις κάνει copy paste αυτό το γιουνουγουιτς γιατί δεν παίζει να μη βαριέσαι να το πληκτρολογησεις κάθε φορά

έφαγες ένα "Ο"

Δεινόσαυρος
15/04/2016, 13:35
Δεν λέει και πολλά το άρθρο της MCN, πάνω-κάτω τα εξής:

Η μηχανή εθεάθει κοντά σε ειδικό χώρο τεστ της Yamaha στην Ιταλία. (δεν λέει πού ακριβώς) και φωτογραφήθηκε κατασκοπευτικά! (ναι, και καλά)
Η φωτό είναι αρκετά καθαρή ώστε να φαίνονται κάποιες λεπτομέρειες.
Τροχοί 21-18.
Εικάζεται οτι το μοτέρ δεν θα έχει πειραχθεί περισσότερο από ότι χρειάζεται για Euro4. Άρα θα είναι τα ίδια 75 αλογάκια και 6.8 κιλά ροπή.
Με την βάση οτι το ΜΤ-07 καινούργιο στοιχίζει £5349 αναμένεται το νέο "Τενερε" να βγει κάτω από £7000, για να χτυπήσει το F800GS.
Κάτι παρουσιάσιμο θα υπάρχει τέλη 2016, και έτοιμο αρχές 2017. (Λέει. Ας γελάσω. Δεν κατάλαβα αν αυτό ήταν πραγματικό σχόλιο της Yamaha ή αν το κοτσάραν έτσι) Παρακάτω λέει να το περιμένετε σε τελική μορφή μέσες 2017, και στις βιτρίνες λίγο μετά... ΟΚ

Ίδιο μοτέρ λοιπόν, αλλά δεν λέει αν θα είναι και το ίδιο πλάισιο. Καινούργιο υποπλαίσιο για αντβ, φαίνεται να είναι από χυτό αλουμίνιο και κάποιους χαλύβδινους σωλήνες. Νέα πηρούνια φυσικά, νέα πλαστικά και ζελατίνα, και εννοείται ζάντες με ακτίνες. Καινούργιο ψαλίδι επίσης.

Επισημαίνεται οτι για πρώτη φορά η μαμαΓιάμα πάει σε brembo για φρένα αντι τα πιο συνηθισμένα Nissin η in-house OE. Εικάζεται οτι αυτό μπορεί να συμβαίνει με την προοπτική χρήσης ελεγκτών φρένων Bosch (που κουμπωνουν με τα brembo) αλλά το πειραματικό μοντέλο ούτε ABS δεν είχε. Φυσικά, είναι απαραίτητο για το Euro4. Θέματα "ηχομόνωσης" απαιτούμενα απο Euro4 φαίνονται να έχουν ανατεθεί στην μεγάλη νέα εξατμηση.

Αυτά βασικά, τα υπόλοιπα είναι γέμιση για το έντυπο.


====

Εγώ λέω τόσο ωραίο μοτεράκι, βάλτου και κανα Rekluse, και καλωσoρίζουμε το πραγματικό Nεο Τενεκέ, που κανονικά θα κάνει το ΑΤ μια μπουκιά, this time round. Λόγω τιμής, βασικά.