View Full Version : Γυμνά
Εσείς που καβαλατε γυμνά μοτερια σας έχει τύχει ποτέ καθώς πηγαινεται με αρκετά χλμ 180+ να αρχίσει να κουνάει τόσο πολύ η μηχανή σε σημείο να σας ριξει κάτω??
Σήμερα το απόγευμα στο δρόμο για την δουλειά φορούσα ενα αντιανεμικο μπουφανακι εμερσον και είχα το κράνος στο χέρι..σε ένα σταυροδρόμι συνάντησα μια παρέα,δύο 660 και ενα τδμ βγαίνουνε πρώτοι τα ανοίγουν τους περνάω και καθώς είχα καμια 180 190 χωρίς να έχω καμπουριασει πάνω στο τεποζιτο το η μηχανή μ έκανε ενα tank slapping με φύλαξε ο θεος.τα παιδιά απο πίσω τους έφτασε η καρδιά στα πόδια...ο δρόμος είναι ισιαδι δεν είχε καμία ανωμαλία..εχω πιάσει πολυ περισσότερα χλμ σε δρόμο με μικρά σαμαρακια και δεν μ εκανε τπτ(μόνο που περνώντας κάθε σαμαρακι όπως ήμουν σκυμμένος κοντευα να κοπανησω το σαγωνι στο τιμονι) ..έχω παρατηρήσει πως οταν πιάνω τα 180+ και δεν σκύβω κουνάει ελαφρά σήμερα μπορεί να εφταιξε η κουκουλα απ το αντιανεμικο που πάει σαν τρελή και οτι μπάζει αέρα απ τα μανίκια στο σημείο του καρπού...
Έχετε καμία ανάλογη εμπειρία?
George_Sp
18/04/2016, 00:35
έχεις αρχίσει και κουράζεις αλλά με 180 και ένα κράνος στο χέρι τι ακριβώς ισορροπία στα χέρια περιμένεις?
εγώ με 120 στην Εθνική κουβαλώντας στον αγκώνα μου 2ο κράνος και βάζω δύναμη αριστερά λόγω αντίστασης που δημιουργεί.
Στα 180 ένα χιλιοστό να σου φύγει η ισορροπία δυνάμεων, αυτό το χιλιοστό μετατόπισης στο τιμόνι αρκεί για tank slapping.
άσε το θεό στην ησυχία του πάντως. αν υπάρχει θεός έχει σοβαρότερα πράγματα να φυλάει από έναν ξεκράνωτο κάγκουρα που πάει με 180 πάνω σε μια μηχανή φρανκεστάην με μηδενικό επίπεδο ευστάθειας λόγω "πειράγματος".
anavatis19
18/04/2016, 00:36
έχεις αρχίσει και κουράζεις αλλά με 180 και ένα κράνος στο χέρι τι ακριβώς ισορροπία στα χέρια περιμένεις?
εγώ με 120 στην Εθνική κουβαλώντας στον αγκώνα μου 2ο κράνος και βάζω δύναμη αριστερά λόγω αντίστασης που δημιουργεί.
Στα 180 ένα χιλιοστό να σου φύγει η ισορροπία δυνάμεων, αυτό το χιλιοστό μετατόπισης στο τιμόνι αρκεί για tank slapping.
άσε το θεό στην ησυχία του πάντως. αν υπάρχει θεός έχει σοβαρότερα πράγματα να φυλάει από έναν ξεκράνωτο κάγκουρα που πάει με 180 πάνω σε μια μηχανή φρανκεστάην με μηδενικό επίπεδο ευστάθειας λόγω "πειράγματος".
:lol::beer::lol:
τα πες ολα
έχεις αρχίσει και κουράζεις αλλά με 180 και ένα κράνος στο χέρι τι ακριβώς ισορροπία στα χέρια περιμένεις?
εγώ με 120 στην Εθνική κουβαλώντας στον αγκώνα μου 2ο κράνος και βάζω δύναμη αριστερά λόγω αντίστασης που δημιουργεί.
Στα 180 ένα χιλιοστό να σου φύγει η ισορροπία δυνάμεων, αυτό το χιλιοστό μετατόπισης στο τιμόνι αρκεί για tank slapping.
άσε το θεό στην ησυχία του πάντως. αν υπάρχει θεός έχει σοβαρότερα πράγματα να φυλάει από έναν ξεκράνωτο κάγκουρα που πάει με 180 πάνω σε μια μηχανή φρανκεστάην με μηδενικό επίπεδο ευστάθειας λόγω "πειράγματος".
:lol::beer::lol:
τα πες ολα
+660
με 180 και το κράνος στο χέρι...μάλιστα.....:rolleyes:
Μου αρέσει που το γράφεις εδώ και περιμένεις και σοβαρή απάντηση, μάλιστα.....:rolleyes:
SHOOTER045
18/04/2016, 01:09
Εσείς που καβαλατε γυμνά μοτερια σας έχει τύχει ποτέ καθώς πηγαινεται με αρκετά χλμ 180+ να αρχίσει να κουνάει τόσο πολύ η μηχανή σε σημείο να σας ριξει κάτω??
Σήμερα το απόγευμα στο δρόμο για την δουλειά φορούσα ενα αντιανεμικο μπουφανακι εμερσον και είχα το κράνος στο χέρι..σε ένα σταυροδρόμι συνάντησα μια παρέα,δύο 660 και ενα τδμ βγαίνουνε πρώτοι τα ανοίγουν τους περνάω και καθώς είχα καμια 180 190 χωρίς να έχω καμπουριασει πάνω στο τεποζιτο το η μηχανή μ έκανε ενα tank slapping με φύλαξε ο θεος.τα παιδιά απο πίσω τους έφτασε η καρδιά στα πόδια...ο δρόμος είναι ισιαδι δεν είχε καμία ανωμαλία..εχω πιάσει πολυ περισσότερα χλμ σε δρόμο με μικρά σαμαρακια και δεν μ εκανε τπτ(μόνο που περνώντας κάθε σαμαρακι όπως ήμουν σκυμμένος κοντευα να κοπανησω το σαγωνι στο τιμονι) ..έχω παρατηρήσει πως οταν πιάνω τα 180+ και δεν σκύβω κουνάει ελαφρά σήμερα μπορεί να εφταιξε η κουκουλα απ το αντιανεμικο που πάει σαν τρελή και οτι μπάζει αέρα απ τα μανίκια στο σημείο του καρπού...
Έχετε καμία ανάλογη εμπειρία?
Με το κράνος στο ενα χερι χαλας την αεροδυναμική του.
Η καθόλου
Η δυο
Η ενα στο κεφάλι.
Και χωρίς κράνος στο χέρι πάλι κουνάει αν δεν σκύψω και δεν σπάσω την μέση σφίγγοντας τα πόδια στο τεποζιτο
devil's animal
18/04/2016, 06:35
σφιξε το σταμπιλιζατερ 2 κλικ και χαμηλωσε τις τιμονοπλακες 1,5 ποντο...:look:
και ακρανωτος και κρανος στο χερι και τσολιας και αντιανεμικο εμερσον...ε, ποσο πια ν'αντεξει η δαρβινικη θεωρια?:priest:
Bladerunner
18/04/2016, 08:19
Όπως σου απάντησαν παραπάνω, κράνος στο χέρι + πολλά χιλιόμετρα = αστάθεια.
Από κει και πέρα, αν έχεις μειώσει το ύψος του μπροστινού έχεις αυξήσει τη νευρικότητά του.
Τέλος, σφιγμένα χέρια στο τιμόνι δεν αφήνουν να εκτονωθούν οι μικρο-ταλαντώσεις με συνέπεια αυτό που περιέγραψες.
Το tank-slapping έχει ξανασυζητηθεί στο forum. Κάνε μια αναζήτηση και θα βρεις αρκετά σχετικά. :wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.