View Full Version : Χεράς ή κουλός τελικά;
Ηλεκτρονικά βοηθήματα,traction control,souxou mouxou παρεμβάσεις/βοήθεια σε ένα κάρο τομείς.
Κάποτε ο οδηγός ήταν ο "υπολογιστής" και η μηχανή ή το όποιο όχημα εκτελούσε.
Τώρα το αυτοκίνητο κατά πρώτον και οι μοτοσυκλέτες ακολουθούν γίνονται υπολογιστές και οι οδηγοί.. οδηγούν;;
GhostDog
18/04/2016, 15:27
who cares? :D όπως και ναναι άμα έχει πλάκα, who cares? :beer:
theofilos888
18/04/2016, 15:29
Κουλοι ειμαστε ολοι..... αν δεν ειμασταν, θα τρεχαμε gp....
Bladerunner
18/04/2016, 15:36
Οι πρωτοκλασάτοι οδηγοί, έτσι κι αλλιώς οδηγούν στο όριο. Και κάποιες φορές το ξεπερνούν μάλιστα. Πάντα έτσι έκαναν.
Η διαφορά του τότε με το τώρα είναι ότι το όριο -χάρη των ηλεκτρονικών και της εξελισσόμενης τεχνολογίας- έχει μετατοπιστεί ψηλότερα.
Εμείς οι κοινοί θνητοί οδηγούμε ως... κοινοί θνητοί, ανεξάρτητα βοηθημάτων.
Έχει όντως πλάκα όταν δώσεις κάτι συμβατικό που το πας γρήγορα σε κάποιον "φτιαγμένο" γρήγορο του σήμερα.
Αναπτύσουν οδηγική ικανότητα οι σημερινές γενειές;
εκεί στις πίστες του motogp όλοι ίδια εργαλεία περίπου καβαλάνε...
κάποιοι στους μισούς αγώνες του πρωταθλήματος ρίχνουν βρόντους και δεν τερματίζουν και κάποιοι άλλοι βγάζουν νίκες σερί...
προφανώς κάποιοι είναι πιο χεράδες από τους άλλους με ότι κι αν καβαλάνε...
σίγουρα ήταν πιο εντυπωσιακό το motogp με τα 500ρια δίχρονα με τα απότομα χασίματα και τις συγκινήσεις, αλλά αποδεδειγμένα από τότε, οι μέσες ταχύτητες στις πίστες, αλλά και οι τελικές έχουν αυξηθεί κατά πολύ, χωρίς να χαθεί ο έλεγχος των μοτοσυκλετών... το αντίθετο είναι πιο σταθερές...
αυτό δεν έχει να κάνει με το αν είναι ή όχι χεράδες...
μερικοί ότι και να τους δώσεις θα το πάνε γρήγορα...
Γιατί βλέπω συνέχεια σύγχρονους "ημίθεους" στον δρόμο που έχουν κάτι να αποδείξουν;
Lioulios
18/04/2016, 15:50
εχετε δει πολλους οδηγους αγωνων , να οδηγανε σσ του λιτρου σε δημοσιους δρομους ? ...και να το πηγαινουν και ταπα !!!
Εδω στην Ελλαδα εχουμε πικρο παρελθον απο το συγκεκρημενο παραδειγμα .
Γιατί βλέπω συνέχεια σύγχρονους "ημίθεους" στον δρόμο που έχουν κάτι να αποδείξουν;
εννοείτε ότι έχουν κάτι να αποδείξουν. τα νούμερα στα στατιστικά ότι είναι σωστά
Γιατί βλέπω συνέχεια σύγχρονους "ημίθεους" στον δρόμο που έχουν κάτι να αποδείξουν;
Αναφέρεσαι κάπου συγκεκριμένα; Ποιους εννοείς ημίθεους;
Αναφέρεσαι κάπου συγκεκριμένα; Ποιους εννοείς ημίθεους;Νέους Νίκο που εμείς οι ίδιοι θρέφουμε με λάθος νοοτροπία.
Άπειρους που είπαν να μπουν κατευθείαν στα βαθειά χωρίς υπομονή.
Κάποιους Scooterόβιους με πειραγμένες πολυθρόνες..
Ακόμα και παλιότερους που ξέχασαν πως ξεκίνησαν,εξελίχτηκαν και πλέον με όλα τα καλούδια βλέπουν αφ'υψηλού τους λοιπούς..
...
Και χερας να εισαι και κουλος να εισαι , αν το ΤC η το ABS η το CABS η δεν ξερω ποιο αλλο ηλεκτρονικο βοηθημα σωσει εσενα και το μηχανακι σου απο μια πτωση , γιατι το λαθως οσο χερας και να εισαι θα γινει, μας χαλαει; Η τεχνολογια προχωραει εμεις θα μεινουμε πισω γιατι θελουμε να οδηγαμε αντρικα μηχανακια, δεν νομιζω...
Η τεχνολογία προχωράει προς όφελός μας,η ικανότητά μας ανεβαίνει ή οδηγούμαστε σε πιο τεμπέλικη γενειά οδηγών;
Το γρήγορο έγινε προσιτό στον κάθε ένα. Έίναι σε θεση να το πάει;
Φοβάμαι ότι αναπόφευκτα πλατιάζω και φοβάμαι θα το χάσουμε..
Το γρηγορο παντα ηταν προσιτο στον καθενα. Και φυσικα δεν ειναι ολοι σε θεση να το πανε γρηγορα . Ο σκοπος μιας μοτο υψηλων επιδοσεων δεν ειναι να μαθει σε κανενα να την πηγαινει γρηγορα. Για αυτο υπαρχουν τα σχολεια οδηγησης και οι μικροτερες μοτο , ωστε να γινει ομαλα η μεταβαση . Αυτο βεβαια δεν το καταλαβαινουν ολοι , και τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ισως δωσουν μια δευτερη ευκαιρια σε καποιους , που παλιοτερα δεν θα την ειχαν...
Μανολης67
18/04/2016, 16:53
Ενας νεος οδηγός, πάει κατ ευθειάν ABS ας πούμε...(τα άλλα ουτε καν τα ξερω.,,) μαθαίνει να οδηγεί? αν χρειαστεί να οδηγήσει στο βρεγμένο μοτό χωρίς ABS??
Ε καλα ρε παιδια... γιατι οσοι εχουν εχουν abs τοσο συχνα τους πιανει?? Αν χρειαστει να οδηγησει μοτο χωρις abs σε βρεγμενο θα παει πιο σιγα... οπως θα κανει και αυτος που εχει μηχανη χωρις abs.. δεν νομιζω να πηγαινει το ιδιο στο στεγνο και στο βρεγμενο...
Καταλαβαινω τι λες, ομως και παλι ,θα πρωτινες σε ενα νεο οδηγο π.χ.παρε μοτο χωρις ΑΒS για να μαθεις να φρεναρεις, και μετα παρε με ΑΒS γιατι τωρα ξερεις;
Απλα παιρνεις οτι καλυτερο μπορεις , και φροντιζεις να μαθεις πως δουλευει , γιατι κανει αυτο που κανει , ποτε το κανει.
Ετσι εισαι ασφαλης και μια χαρα οδηγαρα γινεσαι , αν το δουλεψεις.
Pan (dvs)
18/04/2016, 20:20
Οτι και καλουδια να χει η μηχανη που θα καβαλησω,κουλος θα ειμαι.
Αλλοι το χουνε,αλλοι οχι.Το προβλημα ειναι οτι καποιοι νομιζουνε οτι το εχουνε.
Σε λίγο όλα θα έχουν anti-virus anti spin esp ebd abs κλπ.
Όλα για την ασφάλεια μας είναι. Μπας και σωθεί καμία ζωή παραπάνω
panavour
18/04/2016, 20:46
Ενας νεος οδηγός, πάει κατ ευθειάν ABS ας πούμε...(τα άλλα ουτε καν τα ξερω.,,) μαθαίνει να οδηγεί? αν χρειαστεί να οδηγήσει στο βρεγμένο μοτό χωρίς ABS??
γι αυτο μωρε ας παρει χωρις ΑBS και αμα ζησει παιρνει μετα με ABS. :bawl::bawl::bawl:
Γιατι μωρε να παρει ψυγειο με ηλεκτρικο και ξεχωριστη καταψυξη????
Κι αμα κοπει το ρευμα????
Ας παρει λοιπον ψυγειο με παγο να εχει το κεφαλι του ησυχο:lol::lol::lol:
Ηλεκτρονικά βοηθήματα,traction control,souxou mouxou παρεμβάσεις/βοήθεια σε ένα κάρο τομείς.
Κάποτε ο οδηγός ήταν ο "υπολογιστής" και η μηχανή ή το όποιο όχημα εκτελούσε.
Τώρα το αυτοκίνητο κατά πρώτον και οι μοτοσυκλέτες ακολουθούν γίνονται υπολογιστές και οι οδηγοί.. οδηγούν;;
Τα βοηθήματα κάνουν αυτό που εννοεί η ονομασία τους. Δεν παίρνουν τον έλεγχο του οχήματος.
Υπάρχουν για να αποτρέψουν όσο γίνεται την πτώση ή την απώλεια πρόσφυσης. Ποιό το κακό;
Ποιός γουστάρει να καταλήγει με σπασμένη κλείδα μετά από highside;
Απλά καλό είναι να έχουν διακριτικό ρόλο και όχι να σου στερούν την ευχαρίστηση της οδήγησης.
Έχει όντως πλάκα όταν δώσεις κάτι συμβατικό που το πας γρήγορα σε κάποιον "φτιαγμένο" γρήγορο του σήμερα.
Αναπτύσουν οδηγική ικανότητα οι σημερινές γενειές;
Μια χαρά αναπτύσουν οδηγικές ικανότητες. Τα traction control στα αυτοκίνητα είναι πολλά χρόνια.
Οι σημερινοί οδηγοί είναι κουλάδια και οι αθλητές κουλάδια; Μάλλον το αντίθετο, είναι πιο γρήγοροι από ποτέ.
Γιατί βλέπω συνέχεια σύγχρονους "ημίθεους" στον δρόμο που έχουν κάτι να αποδείξουν;
Τι ορίζεις ως "ημίθεους"; Αυτούς που πάνε τάπα χωρίς αύριο; Αν ναι, αυτοί δεν έχουν να αποδείξουν τίποτα και σε κανένα.
Ενας νεος οδηγός, πάει κατ ευθειάν ABS ας πούμε...(τα άλλα ουτε καν τα ξερω.,,) μαθαίνει να οδηγεί? αν χρειαστεί να οδηγήσει στο βρεγμένο μοτό χωρίς ABS??
To abs δεν είναι ο από μηχανής θεός. Ούτε εγγυάται ότι θα σε σώσει.
Ο σωστός έλεγχος του γκαζιού παίζει ρόλο και αυτή είναι μια τέχνη που μπορείς να κάνεις κτήμα σου είτε οδηγείς gsxr1100 αεροελαιόψυκτο ή bmw 1200 gs adventure
kostas777
19/04/2016, 00:08
ΧΜ
Αν υπήρχε κάποιος να με χρηματοδοτεί,
να μπορώ να πέφτω, να διαλάω το μηχανάκι και να έχω το δεύτερο ή να το έχω έτοιμο την άλλη μέρα,
χωρίς να ψάχνω ανταλλακτικά από το ebay και να τα πληρώνω
και η δουλειά μου ήταν να είμαι όλη μέρα στην πίστα ψάχνοντας το όριο, το στήσιμο και τον γρηγορότερο χρόνο
θα ήμουν κι εγώ χεράς.
Και θα μπορούσα να πάω ό,τι κι αν μου έδινες, είτε δίχρονο πεντακοσάρι χωρίς σκελετό, φρένα και ηλεκτρονικά, είτε σύγχρονη γκατζετάδικη σούπερμπαϊμπάικ.
devil's animal
19/04/2016, 06:35
ΧΜ
Αν υπήρχε κάποιος να με χρηματοδοτεί,
να μπορώ να πέφτω, να διαλάω το μηχανάκι και να έχω το δεύτερο ή να το έχω έτοιμο την άλλη μέρα,
χωρίς να ψάχνω ανταλλακτικά από το ebay και να τα πληρώνω
και η δουλειά μου ήταν να είμαι όλη μέρα στην πίστα ψάχνοντας το όριο, το στήσιμο και τον γρηγορότερο χρόνο
θα ήμουν κι εγώ χεράς.
Και θα μπορούσα να πάω ό,τι κι αν μου έδινες, είτε δίχρονο πεντακοσάρι χωρίς σκελετό, φρένα και ηλεκτρονικά, είτε σύγχρονη γκατζετάδικη σούπερμπαϊμπάικ.
το αυτο...
:beer::beer:
βεβαια, υπαρχει και το ταλεντο το οποιο ειναι εμφυτο και τα δευτερολεπτα (ή τα δεκατα) δεν θα κατεβουν οση υποστηριξη και χρημα να εχεις απο πισω...
καποιοι γεννηθηκαν πιο γρηγοροι απο καποιους αλλους...αυτο δεν εχει καταλαβει ο περισσοτερος κοσμος...
ολοι παντως αν εχουν αυτα που λεει ο Κωστας, μπορουν να φτασουν σε ενα πολυ καλο επιπεδο..περα του ερασιτεχνικου...
LogOutGoRide
19/04/2016, 07:01
Ακριβώς αυτό! Έψηνα για καιρό κάποιον να μπει σπόνσορας! Θα έβαζα όπου ήθελε αυτοκόλλητα με την ονομασία της καφετέριας του. Τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα κάτω στον χρόνο :lol:
Και πάλι κάποιος ή κάποιοι θα με περνούσαν από έξω, όταν εγώ θα έξυνα.
Και τώρα που συμβαίνει, δεν με χαλάει. Το έχω ξεπεράσει καιρό τώρα και δεν το έχω στο μυαλό μου.
xaotikos
19/04/2016, 07:05
Κάποιοι όντως το έχουν καποιοι άλλοι φοβομαστε τις συνέπειες του λάθους (όχι απαραίτητα δικού μας) και κρατιώμαστε.
Τώρα τα ηλεκτρονικά κοκοκοψαρα είναι καλοδεχούμενα όταν μπορούν να παραμετροποιούνται για να μην χαλάνε και το παιχνίδι.
amyroukai
19/04/2016, 07:45
Δεν θα σταματήσει ποτέ να με διασκεδάζει αυτό που είχε πει ο Σβαντς σε παρουσίαση GSXR1000 αν θυμάμαι σωστά. Δεν ευχαριστιέται πλέον με τα 1000άρια γιατί έχουν πολλή δύναμη και πρέπει να είσαι πολύ συγκεντρωμένος είχε πει, προτιμά το 750 και το 600. Ο Σβαντς.
Για τους λοιπούς το 1000άρι είναι μονόδρομος και αν δεν έχει 200άλογα είναι χρέπι. Ε, αν δεν έχει και ότι μπλιμπλίκι επάνω, θα πέσουν. Απλό. Και δεν είναι κακή η ομπρέλα προστασίας και στα μικρότερα.
oti nanai
19/04/2016, 08:00
ΧΜ
Αν υπήρχε κάποιος να με χρηματοδοτεί,
να μπορώ να πέφτω, να διαλάω το μηχανάκι και να έχω το δεύτερο ή να το έχω έτοιμο την άλλη μέρα,
χωρίς να ψάχνω ανταλλακτικά από το ebay και να τα πληρώνω
και η δουλειά μου ήταν να είμαι όλη μέρα στην πίστα ψάχνοντας το όριο, το στήσιμο και τον γρηγορότερο χρόνο
θα ήμουν κι εγώ χεράς.
Και θα μπορούσα να πάω ό,τι κι αν μου έδινες, είτε δίχρονο πεντακοσάρι χωρίς σκελετό, φρένα και ηλεκτρονικά, είτε σύγχρονη γκατζετάδικη σούπερμπαϊμπάικ.
το προβλημα σου ειναι οτι θα σπασει το μηχανακι και οχι εσυ ? τι κοστιζει παραπανω ?
Τι ακριβώς σημαίνει κουλός ρε παιδιά;
Εγώ ως κουλό αντιλαμβάνομαι αυτόν που δεν μπορεί να στρίψει και έχει SS με chickenstripes μισή παλάμη ή αυτόν που για να φρενάρει από τα 100 ας πούμε, θέλει ένα ολόκληρο αεροδρόμιο.
Για αυτά τα άτομα ότι τεχνολογία και να έχει πάνω η μηχανή δεν πρόκειται να ξεκουλαθούν.
Τα βοηθήματα είναι για να σε πάνε ένα βήμα παραπέρα όταν ήδη έχεις περάσει ένα βασικό επίπεδο. Να σου προσφέρουν αυτοπεποίθηση να πιέσεις λίγο παραπάνω και ισως να σου δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία όταν θα ξεπεράσεις τα όρια σου.
Η διαφορά κουλού με χερά είναι ότι ο χεράς κατανοεί αρχικά τα όρια του, έπειτα τα όρια της μηχανής του και πιέζει μέχρι εκεί και όχι παραπάνω. Όταν ξεφύγει από αυτά τα όρια είναι απλά τυχερός.
kostas777
19/04/2016, 08:59
το προβλημα σου ειναι οτι θα σπασει το μηχανακι και οχι εσυ ? τι κοστιζει παραπανω ?
Αν φοβόμουν θα καθόμουν σπίτι και δεν θα οδηγούσα μηχανές, ούτε θα έψαχνα ευκαιρία να πάω για track day.
oti nanai
19/04/2016, 09:37
Αν φοβόμουν θα καθόμουν σπίτι και δεν θα οδηγούσα μηχανές, ούτε θα έψαχνα ευκαιρία να πάω για track day.
άλλο σε ρωτάω και άλλο απαντάς , εγώ δε σε ρώτησα αν φοβάσαι αλλά αν το πρόβλημα σου είναι να το να σπάσει η μηχανή και όχι ένα πόδι ένα χέρι κ.τ.λ
δεν ξέρω αν έχεις καμία εμπειρία από επαφή με άσφαλτο με ότι αυτό συνεπάγεται και μακάρι να μην έχεις ποτέ αλλά είναι πολύ άσχημη η αίσθηση να είσαι κάτω και να μην μπορείς να κουνήσεις κάτι .
1998 92 μέρες πλήρη κατάκλιση στο νοσοκομείο
kostas777
19/04/2016, 09:58
άλλο σε ρωτάω και άλλο απαντάς , εγώ δε σε ρώτησα αν φοβάσαι αλλά αν το πρόβλημα σου είναι να το να σπάσει η μηχανή και όχι ένα πόδι ένα χέρι κ.τ.λ
δεν ξέρω αν έχεις καμία εμπειρία από επαφή με άσφαλτο με ότι αυτό συνεπάγεται και μακάρι να μην έχεις ποτέ αλλά είναι πολύ άσχημη η αίσθηση να είσαι κάτω και να μην μπορείς να κουνήσεις κάτι .
1998 92 μέρες πλήρη κατάκλιση στο νοσοκομείο
Δηλαδή ότι οι μηχανές είναι επικίνδυνες.
oti nanai
19/04/2016, 10:18
Δηλαδή ότι οι μηχανές είναι επικίνδυνες.
αν κατάλαβες αυτό το πράγμα ή κάτι λέω λάθος ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις .
εγώ λέω απλά ότι δεν πρέπει να σε νοιάζει ότι θα χαλάσει η μηχανή σε περίπτωση που πέσεις αλλά να μην σπάσεις τα παΐδια σου
kostas777
19/04/2016, 10:29
αν κατάλαβες αυτό το πράγμα ή κάτι λέω λάθος ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις .
εγώ λέω απλά ότι δεν πρέπει να σε νοιάζει ότι θα χαλάσει η μηχανή σε περίπτωση που πέσεις αλλά να μην σπάσεις τα παΐδια σου
Μα εννοώ πιο πάνω ότι πολλοί από εμάς έχουμε το «μικρόβιο» με την ταχύτητα και την ψάχνουμε όπως μπορούμε και ευκαιρίας δοθείσης δεν θα είχαμε παραμείνει κουλάδια. Ποιός θέλει να είναι κουλάδι;
Εγώ προσωπικά ήμουν πολέμιος των βοηθημάτων στις μηχανές. ABS, TC κλπ.
Πλέον όχι. Δεν έχει καμία αξία να λες ότι θες να έχεις την απόλυτη ελευθερία να κάνεις ότι θες, όταν κινείσαι σε δημόσιο δρόμο (για χρήση πίστας να το συζητήσουμε αλλά και πάλι μόνο οι πολύ γρήγοροι οδηγοί που πάνε στο όριο της μηχανής όπως είπε κι ο Blade μπορούν να κάνουν ότι κάνουν χωρίς ή με βοηθήματα).
Ότιδήποτε με κάνει να πηγαίνω με ασφάλεια και πιο γρήγορα και να φρενάρω με ασφάλεια είναι καλοδεχούμενο.
Θέλω ABS, με τρομάζει να σκέφτομαι ότι ένα κλικ παραπάνω φρένο θα μπλοκάρει ο μπροστά.... Θέλω TC, να ξέρω ότι αν καρυδώσω το γκάζι στην έξοδο δεν θα κάνω τον Ironman...
Κι αυτά βέβαια έχουν τα όριά τους, δεν σου εγγυάται κανένας ότι δεν θα πέσεις αν δεν ξέρεις να οδηγείς, να προβλέπεις και να έχεις λίγο μυαλό στο κεφάλι σου.
Τώρα αν γινόμαστε καλύτεροι οδηγοί, μάλλον ναι. Υποθέτω είμαι καλύτερος οδηγός από τον αναβάτη του 50... Τα πάντα πάνω στη μηχανή, από τα πολύ καλυτερα λάστιχα, μέχρι τα ηλεκτρονικά με βοηθάνε. Χωρίς αυτά μπορεί και να μην ζούσαμε να τα λέμε εδώ.
anavatis19
19/04/2016, 10:43
Μα εννοώ πιο πάνω ότι πολλοί από εμάς έχουμε το «μικρόβιο» με την ταχύτητα και την ψάχνουμε όπως μπορούμε και ευκαιρίας δοθείσης δεν θα είχαμε παραμείνει κουλάδια. Ποιός θέλει να είναι κουλάδι;
Τελειως ανωριμη απάντηση 15 χρόνου
Τελειως ανωριμη απάντηση 15 χρόνου
Αν δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέει ο φίλος, έχεις θέμα, ναι;
anavatis19
19/04/2016, 10:52
Αν δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέει ο φίλος, έχεις θέμα, ναι;
Μα αυτός δεν κατάλαβε. Γεμίσαμε Βαλεντίνο ροσι πια. Εσύ κατάλαβες τώρα η θες και νοηματική;
Μα αυτός δεν κατάλαβε. Γεμίσαμε Βαλεντίνο ροσι πια. Εσύ κατάλαβες τώρα η θες και νοηματική;
Μπορεί ΟΛΟΙ οι άλλοι που μιλάς είτε εδώ μέσα είτε έξω στον κόσμο να ανέχονται το στυλάκι σου, εγώ δεν το ανέχομαι ούτε εδώ ούτε έξω.
Συγκεντρώσου.
anavatis19
19/04/2016, 10:58
Μπορεί ΟΛΟΙ οι άλλοι που μιλάς είτε εδώ μέσα είτε έξω στον κόσμο να ανέχονται το στυλάκι σου, εγώ δεν το ανέχομαι ούτε εδώ ούτε έξω.
Συγκεντρώσου.
Για αυτό κάτσε και ηρέμησε λοιπόν γιατί δεν μίλησα σε σένα αρχικά. Συγκεντρωσου. Γτ όπως μου μιλήσεις μπορώ και εγώ να απαντήσω έτσι δεν ειναι;; ναι;
Για αυτό κάτσε και ηρέμησε λοιπόν γιατί δεν μίλησα σε σένα αρχικά. Συγκεντρωσου. Γτ όπως μου μιλήσεις μπορώ και εγώ να απαντήσω έτσι δεν ειναι;; ναι;
Για να μην χαλάσουμε το θρεντ του φίλου, το σταματάμε εδώ.
Συμβουλή απο κάποιον που θα μπορούσε να ειναι πατέρας σου: Χαλάρωσε.
anavatis19
19/04/2016, 11:06
Για να μην χαλάσουμε το θρεντ του φίλου, το σταματάμε εδώ.
Συμβουλή απο κάποιον που θα μπορούσε να ειναι πατέρας σου: Χαλάρωσε.
Δεκτον
Για αυτό κάτσε και ηρέμησε λοιπόν γιατί δεν μίλησα σε σένα αρχικά. Συγκεντρωσου. Γτ όπως μου μιλήσεις μπορώ και εγώ να απαντήσω έτσι δεν ειναι;; ναι;
Ούτε ο κώστας7777777 μίλησε σε σένα αρχικά, αλλά έσπευσες να τον αποκαλέσεις "ανώριμο" και "15χρονο". Γενικά χαρακτηρίζεις όποιον βρεθεί στον δρόμο σου, σαν να είναι οι κολλητοί σου ή κάτι. Χαλάρωσε λίγο. Δε θέλουν όλοι να σε προσβάλλουν. Έχουμε και καλύτερες δουλειές να κάνουμε.
Ρε παιδιά έχουμε θέμα διαχρονικό και δίνεται η ευκαιρία να γράψουν όλοι.Κουλοί,χεράδες,γΛήγοροι,μετρημένοι,παππούδια και νεανίες.
Να συμφωνούμε όλοι αποκλείεται.Είναι κι ο υπολογιστής στην μέση..
Ας κάνουμε όλοι έναν κόπο να ξαναδιαβάζουμε τι γράφεται και η όποια εξήγηση μπορεί να ζητηθεί ήρεμα.
Συγνώμη Νίκο..(sniper) για την παρέμβαση.
Ενας νεος οδηγός, πάει κατ ευθειάν ABS ας πούμε...(τα άλλα ουτε καν τα ξερω.,,) μαθαίνει να οδηγεί? αν χρειαστεί να οδηγήσει στο βρεγμένο μοτό χωρίς ABS??
Απο την αλλη φιλε μου αν η μηχανη μου δεν ειχε αβς δεν θα ημουν εδω να γραφω αυτην την στιγμη οταν γιαγια χρονων εσφαξε φαναρι και σταματησα στον ποντο καποια χρονια πριν με το φουτζουρου υπο βροχη
Κακα τα ψεματα οι μοτο πια ειναι προσιτες σε ολους.
ο καθε πικραμενος μπορει να παει και να παρει μια οι εταιριες μπορει να "αποστειρωσαν" λιγο την γνησια μοτοσυκλετιστικη αισθηση στον βωμο της ασφαλειας αλλα σωθηκε πολυ κοσμος
Ας μην ξεχναμε οτι τα πιο πολλα σσ που αναφερατε πιο πανω ειναι μηχανακια καφετεριας και λιγοτερα απο τα μισα απο αυτα θα βρεθουν σε πιστα και στο οριο
Δεν πιστευω οτι ο μεσος ακρανοβιτς καγκουρας μπορει να εκτιμησει αυτα που προσφερει η τεχνολογια οταν περνει μηχανη και κανει οτι θα εκανε με ενα 50ρι σκουτερ
Εγώ λέω να πάτε να πάρετε ένα που να έχει όλα τα ηλεκτρονικά να τους βάλετε ένα διακόπτη οπότε θέλετε να τα απομονονετε και όταν κάνετε το κομμάτι σας (και επιβιώσετε) τα βάζετε πάλι ΟΝ. :D
Εγώ λέω να πάτε να πάρετε ένα που να έχει όλα τα ηλεκτρονικά να τους βάλετε ένα διακόπτη οπότε θέλετε να τα απομονονετε και όταν κάνετε το κομμάτι σας (και επιβιώσετε) τα βάζετε πάλι ΟΝ. :D
Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουν και την αντίστοιχη ασφαλεια στην ασφαλειοθήκη της μηχανής. Όποιος θέλει, τις βγάζει και είναι έτοιμος για "pure riding" :priest:
Pan (dvs)
20/04/2016, 08:28
Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουν και την αντίστοιχη ασφαλεια στην ασφαλειοθήκη της μηχανής. Όποιος θέλει, τις βγάζει και είναι έτοιμος για "pure riding" :priest:
Γιατι να δωσει ενα σκασμο 10000 ευρω για μηχανη και να τα βγαλει?
Παιρνει μια μηχανη εικοσαετιας με 2000 ευρω και βολευεται.
Παιδια κακα τα ψεματα, καλη η ρετρολαγνεια και ο θαυμασμος ιστορικων μοντελων , ομως η τεχνολογια στις μοτο ( ακομα και σε αυτες που μπορει να παρει ο καθενας ) ειναι πλεον πολυ μπροστα, εκτος απο τα πολυ entry level μοντελα, και πλεον ηλεκτρονονικα βοηθηματα ειναι στανταρ σχεδον σε ολες τις μοτο ολων των εταιριων. Αυτο δειχνει ποσο βαρος ριχνουν εκει οι εταιριες. Σκεφτειτε παραδειγμα ενα μοντελο 2016 , ανεξαρτητου εταιριας με 120 αλογα και 180 κιλα βαρος χωρις ABS και ΤC. Ναι το οδηγας και ετσι. Ομως θα το παρεις και για να πας στη δουλεια , θα το βαλεις και πιστα. Οπως και να εχει το βοηθηματα θα σου κανουν τη ζωη ευκολοτερη και ομορφοτερη για μενα...
sergiosm
20/04/2016, 08:57
Ρε παιδιά
Ας φτάσουμε πρώτα στο επίπεδο να οδηγούμε (πραγματικά όμως όχι απλά έτσι να νομίζουμε) τόσο οριακά ώστε τα βοηθήματα να δημιουργούν πρόβλημα, και μετά το ξανασυζητάμε.
Εξάλλου, αν τα βοηθήματα ήταν μόνο για τους κουλούς, απλά δεν θα υπήρχαν στους αγώνες.
:wave2:
xaotikos
20/04/2016, 09:09
Γιατι να δωσει ενα σκασμο 10000 ευρω για μηχανη και να τα βγαλει?
Παιρνει μια μηχανη εικοσαετιας με 2000 ευρω και βολευεται.
Κάποιος που θέλει να καγκουρεύει, θέλει να βγάζει το traction, να μπορει να κάνει σουζες παντηλίκια κλπ (οχι εγώ αλλά υπάρχει αρκετος κόσμος εκεί έξω). Αλλος που θέλει (και μπορει) λίγο χώμα, θέλει να βγάζει το abs. Για εμένα, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ειναι πολύ χρήσιμα, αρκεί να παραμετροποιούνται στο πόσο επεμβαίνουν (traction), να λειτουργουν σωστά όπου χρειάζεται καο μόνο (traction, αλλά κυριως abs) και βασικό να μην χαλάνε με το παραμικρό και θέλεις μια περιουσία για αναβαθμισεις/service.
Μακάρι να μπορούσαν να βάλω "εργοστασιακά" το cornering ABS στο smt. Το traction καλο αλλά μέχρι τώρα δεν με έχει αγχώσει...ίσα ισα που το γλίστριμα του πίσω μου δείχνει και την κατάσταση δρομου και ελαστικών.
doctoras
20/04/2016, 09:57
αν και παλιάς κοπής και ρετρολάγνος θα συμφωνήσω ότι για την ασφάλεια της μοτοσυκλέτας έχουν έρθει όλα αυτά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που κάνουν την οδήγηση φιλικότερη κάτω από απο δύσκολες συνθήκες.
τα θέματα είναι 2, ότι οι κατασκευάστριες (καθότι συνεννοημένες μεταξύ τους) δεν τα συγχώνευσαν στην ίδια τιμή ή σε ανταγωνιστική όπως κάνουν για το φιάσκο των καθαρότερων κινητήρων euro2,3,4 και απο του χρόνου 5
παρά βγάζοντας 2-3 εκδόσεις ανάλογα με το οβολό του καθενός, εν καιρό κρίσης με καπιταλ κοντρολς όσα μοντέλα θα αγορασθούν τα περισσότερα θα προτιμηθούν χωρίς λόγο κόστους
αφετέρου, η αξιοπιστία όλων αυτών των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων επειδή όταν παίρνεις μια μηχανή παίζει και ο τομέας ταξίδι με αυτήν και αυτό μπορεί να θεωρηθεί ανεξάντλητο τότε θέλεις πράμα που δουλεύει και τα τρακσιον χάρτες ενεργητικές αναρτήσεις θέτουν όρια αξιοπιστίας στον χρόνο και στην καταπόνηση που πρέπει να το αποδείξουν στο διάβα των χρόνων
oti nanai
20/04/2016, 10:38
τα θέματα είναι 2, ότι οι κατασκευάστριες (καθότι συνεννοημένες μεταξύ τους) δεν τα συγχώνευσαν στην ίδια τιμή ή σε ανταγωνιστική όπως κάνουν για το φιάσκο των καθαρότερων κινητήρων euro2,3,4 και απο του χρόνου 5
παρά βγάζοντας 2-3 εκδόσεις ανάλογα με το οβολό του καθενός, εν καιρό κρίσης με καπιταλ κοντρολς όσα μοντέλα θα αγορασθούν τα περισσότερα θα προτιμηθούν χωρίς λόγο κόστους
νομίζω ότι με το euro 5 δεν θα μπορεί να πουληθεί μηχανή χωρίς abs στην ευρωπαϊκή ένωση
Εγώ λέω ό,τι παραπάνω από μπλιμπλίκια (abs,traction, κλπ) έχει κανείς, ευπρόσδεκτο είναι... Το θέμα είναι όπως είπαν και πιο πάνω , να έχεις λεφτά να τα βάλεις :)
RaGe_Raptor
20/04/2016, 13:22
Εγώ λέω ό,τι παραπάνω από μπλιμπλίκια (abs,traction, κλπ) έχει κανείς, ευπρόσδεκτο είναι... Το θέμα είναι όπως είπαν και πιο πάνω , να έχεις λεφτά να τα βάλεις :)
Το θέμα είναι να έχουν εξελιχθεί ως μέρος του όλου project από λευκό χαρτί.να είναι σε αρμονία με το υπόλοιπο σύνολο και να δουλεύουν μαζί.πρωτοπόρος η BMW με το S1000RR και πιο εξελιγμένο το aprc της aprilia μέχρι που ήρθε το imu της Yamaha στο R1
Το θέμα είναι να έχουν εξελιχθεί ως μέρος του όλου project από λευκό χαρτί.να είναι σε αρμονία με το υπόλοιπο σύνολο και να δουλεύουν μαζί.πρωτοπόρος η BMW με το S1000RR και πιο εξελιγμένο το aprc της aprilia μέχρι που ήρθε το imu της Yamaha στο R1
Αναγκάστηκα να τα γκουγκλάρω για να καταλάβω... :lol: Συμφωνώ!
RaGe_Raptor
20/04/2016, 13:34
Αναγκάστηκα να τα γκουγκλάρω για να καταλάβω... :lol: Συμφωνώ!
Lol! :lol:
Και φυσικά πρέπει να είσαι ενός κάποιου επιπέδου για να τα εκμεταλλευτείς-σε σώσουν .
Όλες οι απόψεις είναι από τεστ περιοδικών δεν έχω καβαλήσει μοτό με ηλεκτρονικά σε spirited pace. Το μόνο ηλεκτρονικό που έχει η μοτό μου είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες δευτερεύουσες πεταλούδες σωμάτων ψεκασμού :D
lonerider
20/04/2016, 14:10
Εγώ είχα μηχανή με αβς και τώρα έχω χωρίς αβς και δεν μου λείπει,βασικά πιστεύω τα ηλεκτρονικά δεν χρειάζονται σε ολους και σε όλες της μηχανές...ανάλογα τον οδηγό και την μηχανή και την χρηση της μηχανής....άσε που με τα πολλά ηλεκτρονικά μπορεί να μείνεις στη μέση του πουθενά απο καμένη λάμπα πχ...
Έμαθα να φρενάρω χωρίς ABS. Εδω και 2 χρόνια που έχω δεν το έχω δει να δουλεύει ποτέ.
Ξέρω όμως ότι όταν θα το παρακάνω με το φρενάρισμα θα είναι εκεί και αυτό με κάνει να νιώθω λίγο πιο ήρεμος.
AUFGEBRACHT
21/04/2016, 17:59
Εγώ πάντως στο αυτοκίνητο ζήτησα να μου αφαιρέσουν ABS, ESP, ΤC, αερόσακους και μίζα και στη μοτοσυκλέτα να αφαιρέσουν το ΑBS, τα δισκόφρενα και τη μίζα και να βάλουν ταμπούρα και μανιβέλα...
Εγώ πάντως στο αυτοκίνητο ζήτησα να μου αφαιρέσουν ABS, ESP, ΤC, αερόσακους και μίζα και στη μοτοσυκλέτα να αφαιρέσουν το ΑBS, τα δισκόφρενα και τη μίζα και να βάλουν ταμπούρα και μανιβέλα...
Γίνονται και τα αυτοκίνητα Cafe racer s?? :bawl:
headbanger
30/04/2016, 03:53
εγώ σαν κουλάδι το αγαπάω το ΑΒΣ . το έχω δει αρκετές φορές να δουλεύει υπερωρία.
Στο νέο μηχανάκι μου αρέσει και το Linked braking . με κάνει πιο τεμπέλη αλλά μου δίνει καλύτερη αίσθηση ασφάλειας σε 1-2 oh shit moment που κλώτσησα το φρένο, το ΑΒΣ δεν μπλόκαρε τον τροχό, και απλά απέφυγα το εμπόδιο.
TC κτλπ δεν με απασχολούν δεν έχει επιδόσεις η βάρκα. :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.