View Full Version : GSX-S 1000 ερωτας
Ειπωμένα πολλές φορές....
Η πίεση μαρσπιέ/κόντρα γόνατο στο ρεζερβουάρ είναι και άσκηση στο CSS (που δεν θυμάμαι τώρα. πως την λένε)
pivot steering
Μα προφανώς και μπορείς, αυτο λέω κι εγώ, ο λόγος όμως είναι το ριξημο του σωματος προς την μεριά που θες να στρίψεις .....
Άγη σε χάνω. Τι καταφέρνεις στη γεωμετρία της μηχανής ρίχνωντας το σώμα, χωρίς να ακουμπάς το τιμόνι;
thunder ace
05/05/2016, 16:42
επειδη ξεφυγαμε απο το θεμα
358070
DoctoR_k6
05/05/2016, 16:43
βασικά ναι, με μια καρατιμόνα και χωρίς πλαστικά δημιουργήθηκε η κατηγορία των streetfighters.
όχι γυμνά σκέτο, streetfighters.
Σε πολυ απλη μεταφραση ναι...αλλα δεν ειναι ακριβως ετσι.
Αν παρεις ενα SS κ βαλεις μια καρατιμονα τι εχεις?? Πως θα συμεπριφερεται αυτο το υβριδικο μοτο χωρις αλλες παρεμβασεις??
Ειναι κ πολλα αλλα που αλλαξανε για να οδηγειται σωστα το streetfighter κ οχι ενα τιμονι απλα.
el_hymador
05/05/2016, 16:45
https://www.youtube.com/watch?v=u27yqJN8Tfw
Αυτός πως στρίβει;
Σε πολυ απλη μεταφραση ναι...αλλα δεν ειναι ακριβως ετσι.
Αν παρεις ενα SS κ βαλεις μια καρατιμονα τι εχεις?? Πως θα συμεπριφερεται αυτο το υβριδικο μοτο χωρις αλλες παρεμβασεις??
Ειναι κ πολλα αλλα που αλλαξανε για να οδηγειται σωστα το streetfighter κ οχι ενα τιμονι απλα.
Πολύ σωστά. Προτιστως άλλαξε η καστερ.
o_gavros
05/05/2016, 21:12
Έχοντας φάει κεραμίδα κατακούτελα με το συγκεκριμένο μηχανάκι (και διαβάζοντας αυτό (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147791) ) βρίσκω λίγο περίεργο το γεγονός ότι σε ολοκαίνουριο μοντέλο,βγάλανε ανάκληση για τις δαγκάνες που φοράει. Τις Μπρεμπο μονομπλοκ δαγκάνες που φοράει.
Έχοντας φάει κεραμίδα κατακούτελα με το συγκεκριμένο μηχανάκι (και διαβάζοντας αυτό (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147791) ) βρίσκω λίγο περίεργο το γεγονός ότι σε ολοκαίνουριο μοντέλο,βγάλανε ανάκληση για τις δαγκάνες που φοράει. Τις Μπρεμπο μονομπλοκ δαγκάνες που φοράει.
Δεν έχει να κάνει με την σουζουκι αυτό.
Δεινόσαυρος
13/05/2016, 18:01
Πώς στέκει τούτο δω το GSX-S σε σχέση με το ΜΤ-10 παραδίπλα (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147111&page=3);;
skylaros
13/05/2016, 18:37
Θα μπορούσε να πει κανείς πως στέκονται όλα αυτά μπροστά στο Tuono αλλά πολλές είναι οι απαντήσεις που μπορούν να δοθούν ;)
Θα μπορούσε να πει κανείς πως στέκονται όλα αυτά μπροστά στο Tuono αλλά πολλές είναι οι απαντήσεις που μπορούν να δοθούν ;)
Ανάλογα. Με το υπάρχουν τουόνο που έχει διαφορετική κάστερ από rsv4 κάτι μπορεί να κάνει.
Τα προηγούμενα τουόνο που είχαν την ίδια κάστερ με τα rsv ήταν σκατά λόγω μάπα γεωμετρίας :bawl:
o_gavros
13/05/2016, 19:29
Εγω να πω την αμαρτία μου δεν βλέπω το λόγο να συγκρίνουμε το "πως στέκουν πλάι στο...".
Δεν μιλάμε για πολεμικό εργαλείο που θα μας κερδίσει δέκατα στο γυρολόγιο.
Και τι να λέει αν δεν έχει την απόλυτη δύναμη;
Ποιοτική κατασκευή δείχνει,με τίμιο στήσιμο,με ακόμα τιμιότερα περιφερειακά.
Ήρθε να μπαλώσει το κενό για όσους θέλαν χιλιάρι αλλά όχι όσο κοφτερό και δύστροπο όπως τα πιστιάρικα πλέον ςς.
Απο βδομάδα θα δοκιμάσω να το κάνω τεστ ράηντ ώστε να μιλάω απο πρώτο χέρι.
Ανάλογα. Με το υπάρχουν τουόνο που έχει διαφορετική κάστερ από rsv4 κάτι μπορεί να κάνει.
Τα προηγούμενα τουόνο που είχαν την ίδια κάστερ με τα rsv ήταν σκατά λόγω μάπα γεωμετρίας :bawl:
εχεις συγκρινει κσστερ rsv με πχ s1000rr?
ακομα και το μπουσα εχει μικροτερη από το rsv. Τόσο αυτό όσο και το τουόνο εχουν κλασσική fighter γεωμετρία.
skylaros
13/05/2016, 21:57
gayros Είναι μια κατηγορία που όπως και στα ss οι περισσότεροι μετράνε πόσο τον έχουν ;) Σε προσωπικό επίπεδο τα street fighter χιλιάρια είναι τα αγαπημένα μου από άποψη αισθητικής από το cb900 μέχρι το αναμενόμενο yamaha. (Άλλα περισσότερο fighters άλλα περισσότερο street έτσι για το λογοπαίγνιο). Τα απόλυτα νούμερα γενικά τα θεωρώ μλκ στα πάντα στη ζωή μου, πόσο μάλλον σε μηχανές που έχουν να κάνουν και με το συναισθηματικό κομμάτι. Αν μου καθόταν μπίλια να είχα τα λεφτά και τα χέρια θα έπαιρνα αυτό που μου αρέσει περισσότερο σε εμφάνιση και αίσθηση και τέλος ;)
εχεις συγκρινει κσστερ rsv με πχ s1000rr?
ακομα και το μπουσα εχει μικροτερη από το rsv. Τόσο αυτό όσο και το τουόνο εχουν κλασσική fighter γεωμετρία.
Dr, oi κάστερ στα SS της περιόδου, ήταν μεταξύ 24-25 μοίρες, και μεταξόνιο 1405-1415mm.
To S1000RR ακολουθεί ακόμα πιο ακραίες τιμές στην κάστερ με 23,9, αλλά ξεφεύγει στο μεταξόνιο από όλα τα υπόλοιπα με 1432mm, για να κρατιέται φαντάζομαι σταθερό με κάποιο τρόπο. To RSV4 είναι πιο συντηρητικό στις 24,5.
Δεν νομίζω να βγάζει κάποιος συμπέρασμα από την κάστερ μόνο (που αλλάζει και εύκολα με κατέβασμα πλακών) χωρίς να υπολογίσει τι κάνουν αυτά σε συνδυασμό με το μεταξόνιο.
Το οτι το Busa έχει 24,5 caster είναι ολίγον αδιάφορο, αν δεις τα 2km μεταξόνιο που έχει...
Δεν έχω αντίρρηση για τα μεταξονια, εγω για καστερ μιλάω και καρατιμόνα.
DoctoR_k6
14/05/2016, 17:43
Τι καστερ έχουν τα προηγούμενα κ τι τα τωρινά??
Πόση διάφορα από τότε??
Όπως είπε κ ο Dr Big κ το busa έχει μικρότερη (24.2).
Το s1000rr έχει πάει στα 23.5 αν δεν κάνω λάθος.
Πόσοι είχανε τότε(10χρονια) κάτω από 24 καστερ?
Σίγουρα σε απόλυτα νούμερα δεν μπορεί να συγκριθεί με το υπάρχον tuono(το gsx-s).
Δεν έχω αντίρρηση για τα μεταξονια, εγω για καστερ μιλάω και καρατιμόνα.
Ε, δεν έχει αλλάξει κάτι δραματικά.
Το RSV4 έχει 24.5° και το RSV Mille/Tuono έχουν 25°. Το Mille/Tuono έχει 1.415mm, ενώ το RSV4 έχει μακρύνει στα 1.420 mm
Δεν ξέρω τι συμπέρασμα βγαίνει, γιατί σίγουρα δεν στρίβουν το ίδιο. Δεν ξέρω να σου πω τι κάνουν τα υπόλοιπα καρατιμονα, αν και πιστεύω πως το SD πρέπει να είναι πιο κοντό.
Τι καστερ έχουν τα προηγούμενα κ τι τα τωρινά??
Πόση διάφορα από τότε??
Όπως είπε κ ο Dr Big κ το busa έχει μικρότερη (24.2).
Το s1000rr έχει πάει στα 23.5 αν δεν κάνω λάθος.
Πόσοι είχανε τότε(10χρονια) κάτω από 24 καστερ?
Σίγουρα σε απόλυτα νούμερα δεν μπορεί να συγκριθεί με το υπάρχον tuono(το gsx-s).
Δεν έχουν αλλάξει κάτι σημαντικά. Πριν 10 χρόνια, το πιο ακραίο ήταν το Κ5-6 στις 24° και 1.405 mm. Λόγω της νευρικοτητας που έβγαζε, το μακρυναν στα Κ7.
Το S1000RR είναι στις 23,9 και το νέο R1στις 24°...
Η καστερ έτσι κι αλλιώς μπορεί να πειραχτεί, είτε από το ύψος του πίσω αμορτισέρ, είτε από πλάκες τιμονιου.
Το ότι το Busa έχει 24.2° ενώ το Penigale όπως και το RSV4 24.5° μάλλον δεν κάνει το Busa στριφτερο ss...
Το δε GSX-S που συζητάμε, μάλλον για γεωμετρια Busa γλυκοκοιτάζει με καστερ 25° και μεταξονιο 1.460 (!)...
DoctoR_k6
15/05/2016, 01:11
Ε, δεν έχει αλλάξει κάτι δραματικά.
Το RSV4 έχει 24.5° και το RSV Mille/Tuono έχουν 25°. Το Mille/Tuono έχει 1.415mm, ενώ το RSV4 έχει μακρύνει στα 1.420 mm
Δεν ξέρω τι συμπέρασμα βγαίνει, γιατί σίγουρα δεν στρίβουν το ίδιο. Δεν ξέρω να σου πω τι κάνουν τα υπόλοιπα καρατιμονα, αν και πιστεύω πως το SD πρέπει να είναι πιο κοντό.
Δεν έχουν αλλάξει κάτι σημαντικά. Πριν 10 χρόνια, το πιο ακραίο ήταν το Κ5-6 στις 24° και 1.405 mm. Λόγω της νευρικοτητας που έβγαζε, το μακρυναν στα Κ7.
Το S1000RR είναι στις 23,9 και το νέο R1στις 24°...
Η καστερ έτσι κι αλλιώς μπορεί να πειραχτεί, είτε από το ύψος του πίσω αμορτισέρ, είτε από πλάκες τιμονιου.
Το ότι το Busa έχει 24.2° ενώ το Penigale όπως και το RSV4 24.5° μάλλον δεν κάνει το Busa στριφτερο ss...
Το δε GSX-S που συζητάμε, μάλλον για γεωμετρια Busa γλυκοκοιτάζει με καστερ 25° και μεταξονιο 1.460 (!)...
Κανεις δεν ειπε το busa στριφτερο ss σε σχεση με τα αλλα...ουτως η αλλως ειναι σε αλλη κατηγορια. Απλα ανεφερα τα νουμερα...
Ειπαμε το gsx-s δεν μπορει να κοιταξει(ακομα?) το tuono στα ματια.
Αλλα συνδυασμος μοτερ-στησιμο κ λογο υπαρξης πετυχαινει διανα.
Υ.Γ Ποσο μπροστα ειμαστε εμεις οι Κ5-6(με τις γριες)...μεταξονιο/καστερ/ριχνος απο enduro(κ απο γκαζι να φαν κ οι κοτες)! :lol:
GSXR-S1000FA Yoshimura Special Edition
358761
devil's animal
16/05/2016, 13:20
παρ'οτι σουζουκακιας προτιμω το ΜΤ10...
RaGe_Raptor
16/05/2016, 14:54
GSXR-S1000FA Yoshimura Special Edition
358761
Ένα λίγο πιο ευμεγέθες κωλαράκι με όχι τόσο μεγάλη κλίση θα ταίριαζε περισσότερο και εμφανισιακά μα και στο χαρακτήρα του πρωτίστως μιας και θα μπορούσε να φιλοξενήσει μια πιο μεγάλη και άνετη σέλα συνεπιβάτη
Ένα λίγο πιο ευμεγέθες κωλαράκι με όχι τόσο μεγάλη κλίση θα ταίριαζε περισσότερο και εμφανισιακά μα και στο χαρακτήρα του πρωτίστως μιας και θα μπορούσε να φιλοξενήσει μια πιο μεγάλη και άνετη σέλα συνεπιβάτη
Ειναι μακακες, τι να τους πεις. Το χαντακοσανε το εργαλειο.
amyroukai
16/05/2016, 15:08
Ειναι μακακες, τι να τους πεις. Το χαντακοσανε το εργαλειο.
Πιστεύω ότι επηρεάστηκαν από τα Δαλτωνίσματα.
Πιστεύω ότι επηρεάστηκαν από τα Δαλτωνίσματα.
Τι ? εχει πολυ μαλακο συμπλεκτη και πατιναρει ??
:lol:
++ για τη πίσω θέση. Ότι πρέπει θα ήταν να είχες καλή δικάβαλη επιλογή.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.