View Full Version : ΜΙΚΡΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ TDM ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΑΕΙ ΛΙΓΟ ΧΩΜΑΤΑΚΙ
Καλησπέρα σε όλους!
Από την μία, επειδή έχω μπλέξει με εντουράδες φίλους και ετοιμάζουμε εκδρομικό εντούρο.....και από την άλλη έχω κάνα δύο χρόνια που έδωσα το 990 και επέστρεψα πάλι σε TDM 900, πήρα την απόφαση μετά από αρκετό συλλογισμό να κάνω μία μικρή μετατροπή (ΟΧΙ μόνιμου χαρακτήρα) όποτε θέλω να βγαίνω σε Offroad διαδρομές στην TDMάρα μου. Η οποία θα περιλαμβάνει τα παρακάτω:
1)λάστιχα Off μπρός και πίσω
2)καρίνα προστασίας κινητήρα
3)λογικά θα πρέπει να πάρω ένα δεύτερο μπροστινό φτερό και με κάποιο τρόπο να δημιουργήσω μεγαλύτερη απόσταση με τον τροχό ώστε να μην μπουκώνει από λάσπες τόσο εύκολα
Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας πάνω σε αυτά και κυρίως να μου πεί κάποιος αν γνωρίζει από τι μηχανή είναι η παρακάτω καρίνα!
357947
δείτε και μερικές άλλες φωτό και ΚΡΑΞΤΕ ελεύθερα :lol::lol::lol:
357948
357949
Ευχαριστώ
Χρήστος
taisteal
04/05/2016, 13:56
Προσωπικα δεν θα το εκανα,αλλα δεν θα εκραζα κιολας αυτον που θα ηθελε κατι τετοιο.
Κραξιμο θελουν οι αντβε με τα γυαλισμενα.
Η ενσταση μου ειναι στις ζαντες,θεωρω οτι οι ακτινες ειναι απαραιτητες σε off road.
To λιγο χωματακι,με την λασπη απεχει,το θες για σκληρη χρηση η απλα να περνας εναν βατο χωματοδρομο,γιατι αν θες
το δευτερο,το κανει απο μαμα το TDM.
Προσωπικα δεν θα το εκανα,αλλα δεν θα εκραζα κιολας αυτον που θα ηθελε κατι τετοιο.
Κραξιμο θελουν οι αντβε με τα γυαλισμενα.
Η ενσταση μου ειναι στις ζαντες,θεωρω οτι η ακτινες ειναι απαραιτητες σε off road.
To λιγο χωματακι,με την λασπη απεχει,το θες για σκληρη χρηση η απλα να περνας εναν βατο χωματοδρομο,γιατι αν θες
το δευτερο,το κανει απο μαμα το TDM.
Δεν κάνω συχνή χρήση σε χώμα, απλά θα ήθελα να τους ακολουθήσω σε μία πολυήμερη εκδρομή που θα είναι μόνο σε χωματόδρομους και δύσβατα μονοπάτια και θέλω να κάνω την ζωή μου πιο εύκολη και ασφαλέστερη. Σκοπεύω μετά να βγάλω τα χωμάτινα ελαστικά και να βάλω πάλι δρόμου και να αφαιρέσω και την καρίνα.....μέχρι την επόμενη εκδρομή τέτοιου είδους.
Ευχαρστώ για την απάντηση
:smokin:
Ότι και αν κάνεις στο 900, αν δεν του βάλεις ρύγχος-φτερό αλλά gs, χώμα μην μπεις.
Σοβαρα τώρα, αν μπορείς βγάλε τα φέρινγκ, κόντινε λίγο την τελική μετάδοση, κάνε κάτι με το μπροστινό φτερό, ρύθμισε τις αποσβέσεις συμπίεσης να ναι πιο γρήγορες και της επαναφοράς κάπου στη μέση, βαλε αποστάτες στο τιμόνι να ψηλώσει λίγο, βγάλε τα λάστιχα από τα μαρσπιέ ή βάλε άλλα ή ντύστα εκεί που πατάνε οι μπότες με εκείνο το αντιολισθητικό αυτοκόλλητο που βάζουμε στα σκαλιά για να μην γλυστράνε, βάλε φυσσούνες ή κάλτσες ή ενα κομμάτι ύφασμα τελος πάντων, στα καλάμια για να μην τα γρατζουνίσει καμμιά πέτρα, βγάλε την μία μπροστά δισκόπλακα και βάλε ενα κομμάτι ξύλο ανάμεσα στα τακάκια γιατί όπως είναι θα σου μπλοκάρει εύκολα (δεν ξέρω από αίσθηση και δύναμη πως είναι τα φρένα του) ή πάτα πιο πολύ το πίσω φρένο, χαλάρωσε τις βίδες που κρατάνε τα χειριστήρια στο τιμόνι για να γυρνάνε και να μην σπάνε στις πτώσεις, βγάλε καθρέπτες, βγάλε αντίβαρα να μην τα χαλάσεις, βγάλε φλας γιατί πολύ είναι πολύ πιθανό να σπάσουν από τους κραδασμούς και βάλε μικρά φτηνά, βρες τίποτα τελικά εξατμίσεων ταλαιπωρημένα από κανα τρακαρισμένο γιατί θα τα γρατζουνίσεις τα δικά του, ντύσε το ψαλίδι και τα καλάμια με ειδικό αυτοκόλλητο προστατευτικό, όπως και το πλαίσιο εκεί που ακουμπάνε οι εντουράδικες μπότες.
Επειδή το tdm εχει ροπάτο μοτεράκι και είναι σχετικά ελαφρύ δεν πιστεύω πως θα εχεις κάποιο θέμα. Απλά όπου εχει πέτρες, κροκάλες και μεγάλα σκαλοπάτια να πηγαίνεις πολύ προσεχτικά για να μην βρει από κάτω και στραβώσουν οι λαιμοί των εξατμίσεων.
Εχω δει με τα μάτια μου multi 1000 να πηγαίνει στα Αγραφα για 100 km αεροπορία, με καρού τακουνάτο πίσω και μπροστά πιρέλι ντιάμπλο :lol:
Στην θέση σου θα πήγαινα δίχως δεύτερη σκέψη !!!
lykourgi
04/05/2016, 14:30
Δεν κάνω συχνή χρήση σε χώμα, απλά θα ήθελα να τους ακολουθήσω σε μία πολυήμερη εκδρομή που θα είναι μόνο σε χωματόδρομους και δύσβατα μονοπάτια και θέλω να κάνω την ζωή μου πιο εύκολη και ασφαλέστερη. Σκοπεύω μετά να βγάλω τα χωμάτινα ελαστικά και να βάλω πάλι δρόμου και να αφαιρέσω και την καρίνα.....μέχρι την επόμενη εκδρομή τέτοιου είδους.:smokin:
Προκειμένου να ακολουθήσεις παρέα με τέτοιον προσανατολισμό, θα ήταν καλύτερα να νοίκιαζες κάποιο ελαφρύ ον-οφφ (πχ 250 κεκ), παρά να κάνεις οποιαδήποτε σχετική μετατροπή στο TDM (βλ. κόστος) και να έχεις και τον κίνδυνο της όποιας ζημιάς στη μηχανή σου. Επιπλέον, το ελαφρύ θα είναι πολύ πιο εύχρηστο στις διαδρομές που περιγράφεις (το δε TDM, ίσως να μην περάσει καν).
Αν οι αλλαγές είναι μόνο αυτές συν το φτερό και δε θες κάτι μόνιμο κατά τη γνώμη το ευκολότερο είναι να πάρεις ζάντες με ακτίνες να περάσεις χωμάτινα και κάθε φορά που θες χώμα να τα αλλάζεις όλα μόνος σου. Ίσως και για τα λάστιχα να είναι καλύτερα να είναι περασμένα και φουσκωμένα όταν τα αποθηκεύεις, φαντάζομαι θα είναι και με σαμπρέλα. Καλύτερα δε να είναι κάπου κρεμασμένα.
Ότι και αν κάνεις στο 900, αν δεν του βάλεις ρύγχος-φτερό αλλά gs, χώμα μην μπεις.
Σοβαρα τώρα, αν μπορείς βγάλε τα φέρινγκ, κόντινε λίγο την τελική μετάδοση, κάνε κάτι με το μπροστινό φτερό, ρύθμισε τις αποσβέσεις συμπίεσης να ναι πιο γρήγορες και της επαναφοράς κάπου στη μέση, βαλε αποστάτες στο τιμόνι να ψηλώσει λίγο, βγάλε τα λάστιχα από τα μαρσπιέ ή βάλε άλλα ή ντύστα εκεί που πατάνε οι μπότες με εκείνο το αντιολισθητικό αυτοκόλλητο που βάζουμε στα σκαλιά για να μην γλυστράνε, βάλε φυσσούνες ή κάλτσες ή ενα κομμάτι ύφασμα τελος πάντων, στα καλάμια για να μην τα γρατζουνίσει καμμιά πέτρα, βγάλε την μία μπροστά δισκόπλακα και βάλε ενα κομμάτι ξύλο ανάμεσα στα τακάκια γιατί όπως είναι θα σου μπλοκάρει εύκολα (δεν ξέρω από αίσθηση και δύναμη πως είναι τα φρένα του) ή πάτα πιο πολύ το πίσω φρένο, χαλάρωσε τις βίδες που κρατάνε τα χειριστήρια στο τιμόνι για να γυρνάνε και να μην σπάνε στις πτώσεις, βγάλε καθρέπτες, βγάλε αντίβαρα να μην τα χαλάσεις, βγάλε φλας γιατί πολύ είναι πολύ πιθανό να σπάσουν από τους κραδασμούς και βάλε μικρά φτηνά, βρες τίποτα τελικά εξατμίσεων ταλαιπωρημένα από κανα τρακαρισμένο γιατί θα τα γρατζουνίσεις τα δικά του, ντύσε το ψαλίδι και τα καλάμια με ειδικό αυτοκόλλητο προστατευτικό, όπως και το πλαίσιο εκεί που ακουμπάνε οι εντουράδικες μπότες.
Επειδή το tdm εχει ροπάτο μοτεράκι και είναι σχετικά ελαφρύ δεν πιστεύω πως θα εχεις κάποιο θέμα. Απλά όπου εχει πέτρες, κροκάλες και μεγάλα σκαλοπάτια να πηγαίνεις πολύ προσεχτικά για να μην βρει από κάτω και στραβώσουν οι λαιμοί των εξατμίσεων.
Εχω δει με τα μάτια μου multi 1000 να πηγαίνει στα Αγραφα για 100 km αεροπορία, με καρού τακουνάτο πίσω και μπροστά πιρέλι ντιάμπλο :lol:
Στην θέση σου θα πήγαινα δίχως δεύτερη σκέψη !!!
συμφωνώ με όλα.
Θα σου πρότεινα ψηλόφτερο εντουράτο μπροστά αλλά πιθανόν να βρίσκει στα μάγουλα όταν κόβεις το τιμόνι τέρμα πλάι.
Άρα φτιάχνεις δύο λαμάκια σαν αποστάτες και πάνω τους βιδώνεις το μαμά φτερό, 5 πόντους ψηλότερα από την κανονική θέση.
Ο 18άρης μπροστινός τροχός να ξέρεις δεν θα σου δίνει τρελή πληροφόρηση, και θα είναι λίγο μικρός για νεροφαγώματα και άσχημο έδαφος, και έχε στο νου σου ότι αν και θα φοράς τακούνια, οι τροχοί σου είναι φτιαγμένοι για άσφαλτο και όχι για χώμα, οπότε μην ρισκάρεις να το "σπάσεις" στα γκάζια στο χώμα γιατί δεν είναι δύσκολο να στραβώσουν...
για την καρίνα, πάρε χαρτόνι, φτιάξε πρόπλασμα, κάντο ανάπτυγμα και πήγαινε κάπου που κόβουν αλουμίνια ή ανοξείδωτα, να στο κόψουν και να στο στραντζάρουν. Μετά πας σε έναν κολητηρά και στο ράβει και είναι έτοιμη. Δεν χρειάζεται να είναι όμορφη. Απλά λειτουργική, και πρακτική.
MG-KTiNoS
04/05/2016, 14:59
Η ενσταση μου ειναι στις ζαντες,θεωρω οτι η ακτινες ειναι απαραιτητες σε off road..
Μόλις το ζορίσεις οι ζάντες θα στραβώσουν και μπορεί να χάνουν και αέρα μετα.
Εγώ το έχω πάθει σε 2 φορές (χωρίς καν να κάνω εντούρο)
:)
anavatis19
04/05/2016, 15:18
Οι ακτινωτες ζάντες γιατί βοηθούν στο χωμα;;
Γιατί έχουν μεγαλύτερη ελαστικότητα από τις χυτές, άρα απορρόφηση κραδασμών. Υποθέτω κάποιος περισσότερο διαβασμενος θα το αναπτύξει καλύτερα.
Γιατί έχουν μεγαλύτερη ελαστικότητα από τις χυτές, άρα απορρόφηση κραδασμών. Υποθέτω κάποιος περισσότερο διαβασμενος θα το αναπτύξει καλύτερα.
Πολύ σωστά!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια που προσφέρετε!
Για την καρίνα και το μπροστινό φτερό είναι ξεκάθαρα τα πράγματα και νομίζω γνωρίζω πως να τα λύσω....
Το θέμα με τις ζάντες είναι πιο πολύπλοκο...Αυτά φοράει από την μάνα του...
Front Tyre 120/70 ZR18
Rear Tyre 160/60 ZR17
Οπότε κρατάω τις ζάντες (πιο οικονομικό) ή βάζω στεφάνια με ακτίνες (καλύτερο για χώματινη χρήση)....
Τρείς ερωτήσεις τώρα:
1) Λογικά οι ζάντες δεν ταιριάζουν με όλα τα ελαστικά...σωστά; Δηλαδή η 18" ζάντα εμπρός ταιριάζει με οποιοδήποτε ελαστικό 18" ;;; Με άλλα λόγια μπορώ να χρησιμοποιήσω 18" ελαστικο σε οποιαδήποτε 18" ζάντα....προφανώς όχι....πρέπει να ψάξω να δώ το "άνοιγμα" της, ή αν αγοράσω να πάρω το σωστό για το ελαστικό που θα χρησιμοποιήσω.Σωστά;
2) Λογικά η κάθε μηχανή λόγω ξεχωριστής γεωμετρίας,βάρους κτλ κτλ χρειάζεται και συγκεκριμένα ελαστικά για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Μπορείτε να με κατευθύνετε πως να επιλέξω διαστάσεις ελαστικών και ζαντών;;; Σίγουρα θα πρέπει τα μήκη πέλματος να είναι μικρότερα για χωμάτινη χρήση, αλλά τι μήκος να χρησιμοποιήσω και τι προφίλ....και γιατι 21" ή 19" ;; π.χ. να πάω μπροστά σε 90-90-21 όπως το KTM 990 ή θα μπορούσα να πάω σε 90-100-19 (τυχαίες διαστάσεις)..........
3) Επίσης τι γίνεται με τα δισκόφρενα...λογικά θα έχω και εκεί περιορισμούς.(αναφέρθηκε σε αυτά και ο φίλος kordix πιό πάνω...)
Χρειάζομαι διάβασμα!
:confused:
γνώμη μου θα ήταν πριν ψαχτείς με ζάντες που θα κοστίσουν γύρω στα 5 κατοστάρικα αγορά μαζί με τις μετατροπές που θα χρειαστούν για να κουμπώσουν στο μηχανάκι, πρώτα να βάλεις ένα ζευγάρι χωμάτινα, να γράψεις 6-7.000 χιλιόμετρα σε μεικτή χρήση χωμάτινων εξορμήσεων και αφού δεις ότι είσαι ζεστός και θες να το προχωρήσεις, (εντωμεταξύ θα έχουν λιώσει αυτά τα λαστιχάκια) τότε προχωράς στην μεγάλη κίνηση...
γνώμη μου...
γνώμη μου θα ήταν πριν ψαχτείς με ζάντες που θα κοστίσουν γύρω στα 5 κατοστάρικα αγορά μαζί με τις μετατροπές που θα χρειαστούν για να κουμπώσουν στο μηχανάκι, πρώτα να βάλεις ένα ζευγάρι χωμάτινα, να γράψεις 6-7.000 χιλιόμετρα σε μεικτή χρήση χωμάτινων εξορμήσεων και αφού δεις ότι είσαι ζεστός και θες να το προχωρήσεις, (εντωμεταξύ θα έχουν λιώσει αυτά τα λαστιχάκια) τότε προχωράς στην μεγάλη κίνηση...
γνώμη μου...
Το πιό πιθανό είναι να βάλω μεταχειρισμένα ζαντολάστιχα...με κόστος όχι πάνω από 200 ευρώ....πίστεύω....ελπίζω....
επειδή η ιστορία με το φτερό δε λύνεται έτσι απλά και θα σε ταλαιπωρήσει με διάφορα θέματα, εαν θα πας καλοκαίρι παίζει να μη το χρειάζεσαι καν.
Στην Ελλάδα οι λασπουριές στους δασικούς (ειδικά απο μέσα Ιουλίου έως μέσα Σεπτ) είναι ελάχιστες εως ανύπαρκτες.
επειδή η ιστορία με το φτερό δε λύνεται έτσι απλά και θα σε ταλαιπωρήσει με διάφορα θέματα, εαν θα πας καλοκαίρι παίζει να μη το χρειάζεσαι καν.
Στην Ελλάδα οι λασπουριές στους δασικούς (ειδικά απο μέσα Ιουλίου έως μέσα Σεπτ) είναι ελάχιστες εως ανύπαρκτες.
Το πίσω φτερό με ανησυχεί περισσότερο!
Λευκάδιος
04/05/2016, 16:22
Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας πάνω σε αυτά και κυρίως να μου πεί κάποιος αν γνωρίζει από τι μηχανή είναι η παρακάτω καρίνα!
357947
Η καρίνα είναι απο τρανσαλπ 400-600
357962
357963
Η καρίνα είναι απο τρανσαλπ 400-600
357962
357963
Σωραίοοοοοοοοος!!!
Εχω δει με τα μάτια μου multi 1000 να πηγαίνει στα Αγραφα για 100 km αεροπορία, με καρού τακουνάτο πίσω και μπροστά πιρέλι ντιάμπλο :lol:
Στην θέση σου θα πήγαινα δίχως δεύτερη σκέψη !!!
Τον είχαμε δει τον Ντοτόρε πολλοί τότε στα Άγραφα και πραγματικά το πήγαινε αέρα πατέρα
αλλά έκαμε το λάστιχο φλαταδούρα λέμε
357964
@Trelf
Πάντως πολύ γουστάρω που θες να βγάλεις γούστα με το μηχανάκι σου και δεν μένεις στις ταμπέλες. Κάνεις ότι μπορείς με ότι έχεις.
Για να μη στουμπώνει απ' τη λάσπη το εμπρός (ή το πίσω) πρέπει η λάσπη να βρίσκει διαφυγή απ' τα πλάγια. Το φτερό του 990 ή του 660Z πχ είναι πολύ δύσκολο να γεμίσουν λάσπη, ακόμα και χωρίς να σηκωθούν πιο πάνω, γιατί έχουν τη σωστή σχεδίαση.
Ότι και να κάνεις (αλλαγή φτερού, σήκωμα, κόψιμο), αυτό που πρέπει να ανοίξεις είναι η διαφυγή της λάσπης απ' τα πλάγια (και να αποφεύγεις τη λάσπη).
καλη ιδεα.
για τις ζαντες τα παιδια έχουν ένα δίκιο, είναι βαρύ μηχανάκι το tdm και θα τις στραβώσει. Βέβαια με τα λάστιχα τυπου metzeler karoo η heidenau Κ60 θα πρέπει να σκασει σαν καρπούζι σε μεγάλη τρύπα για να στραβώσει η ζάντα, ειδικά αν έχεις πιέσεις γύρω στο 26psi. Γνώμη μου είναι οτι με σχετικά χαμηλές πιέσεις (25psi), λογικές ταχύτητες και προσοχή στα μεγάλα κάθετα νεροφαγώματα και τις μεγάλες μυτερές πέτρες-σφήνες, δεν προκειται να έχεις θεμα με τις ζαντες.
Στο αφρικα με χωμάτινα λάστιχα και ενισχυμένες σαμπρελες έβαζα 25 μπροστά 28 πίσω.
Στην δικη σου περίπτωση θσ έβαζα 30 35 για να μην στραβωσω τις ζάντες εις βάρος βέβαια της πρόσφυσης. Και αν δεν πατάει καλά θσ έβγαζα μερικά psi στο βουνό.
Εχω μια μεταλλική ποδια απο αφρικα με κομμένα τα πλαϊνά αυτιά. Έλα πάρε την δεν μου χρειάζεται πια.
Του τρανσαλπ 600 είναι πλαστική.
el-Gatto
05/05/2016, 08:55
Το TDM είναι ένα street μηχανάκι με όρθια θέση οδήγησης.
Οι χωματόδρομοι που μπορεί να πατήσει χωρίς ιδιέταιρο θέμα (σιγά-σιγά) ,είναι αυτοί που θα μπορούν να περάσουν κ τα Phazer-Bandit-Z-CBF και γενικότερα οποιοδήποτε naked.
Για χωμάτινες αποστολές διαρκείας ,ΔΕΝ κάνουν.
Αν θέλεις να ασχοληθείς ,πάρε ένα μεταχειρισμένο Dominator.(και θα το ευχαριστηθείς)
Θα σου βγεί πολύ φτηνότερα ,απο το να μοντιφιάσεις το TDM.
Επίσης θα έχεις κ πολύ φτηνότερο κόστος χρήσης-συντήρησης.(δεν μπορείς να φανταστείς πόσες ζημιές-φθορές θα υποστεί το ΤΔΜ στο χωμα)
Τώρα ,αν για κάποιους ψυχολογικά διαστροφικούς λόγους σου αρέσουν τα υβρίδια και η ταλαιπώρια.
100/100/18 Ε
140/80/17 Π
Ψήλωμα (+3-4cm) του εμπρός φτερού με αποστάτες λαμάκια
Ξήλωμα του πίσω χαμηλού φτερού (αυτό που εδράζει στο ψαλίδι κ γλύφει τον τροχό)
Ντύσιμο του κάτω μέρους του μοτέρ με λαμαρίνα αλουμινίου.
Και βγάλε πολλές φωτό να δούμε ,κ δώσε και reviews να μάθουμε.
@daz
To μαμά εμπρός φτερό των 950ADV μπουκώνει απο λάσπη για πλάκα.
To μαμά εμπρός φτερό των 990ADV μπουκώνει απο λάσπη 100 μέτρα μετά απο τα 950 ,και μετανιώνουν οι αναβάτες τους που λίγο πρίν έκαναν στα 950 πλάκα.
To μαμά εμπρός φτερό των ΧΤ660Ζ δεν το'χω δοκιμάσει στη λάσπη (αφού δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην έχεις ψηλόφτερο όταν μπαίνεις πολύ χώμα) ,αλλά οπτικά φαίνεται όντως καλύτερα σχεδιασμένο (φαρδύ κ ανοιχτό στα πλάγια) κ πιό ψηλά τοποθετημένο ,άρα και πιό δύσκολο να στομώσει.
Να κατσεις στα αυγα σου...να αφησεις τις μαλακιες...και να ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ το μηχανακι που εχεις για προφιλ.
Ειπαμε ν κανεις μετατροπη αλλα εσυ το γ@@@@@ς και ψοφησε.
Χρηστο ξεκολλα.
Δεν ειναι να μπαινουν ολα παντου.
Πουλα το και παρε το σωστο μηχανακι για τη δουλεια που θες και ας καιει παραπανω.
Μεχρι για πολυ απλους χωματοδρομους απλα πας....Για δυσβατα μονοπατια που γραφεις και ...
Για οτιδηποτε αλλο, το μεγαλυτερο προβλημα σου θα ειναι οι λαιμοι των εξατμισεων ( και γενικα ο χωρος του καρτερ..)
Χαμηλο υψος + μακρυ μεταξονιο = απλα την κατσαμε..!
απο την άλλη και TDM και true adventure, είναι λίγο too much. Eχεις που έχεις το TDΜ, θες να το κάνεις και true adventure, δεν ξερω...
Οι ακτινωτες ζάντες γιατί βοηθούν στο χωμα;;
Γιατί έχουν σαμπρέλα...
kostaspetrou
11/05/2016, 20:55
Κοίτα,στο χώμα συμβαίνουν τα εξής:πέφτεις,πέφτεις,ξαναπέφτεις.
Με λίγα χιλιόμετρα μεν ,αλλά πέφτεις, είναι αναπόφευκτο.
Πόσο είσαι διατεθειμένος να συμβαίνει αυτό στο TDM και να μη χαλιέσαι;
Γιατί έχουν σαμπρέλα...
και για να μην γίνονται σαν 8 από στρεβλώσεις και σπασίματα
Γιατί έχουν σαμπρέλα...
Γιατι.... ?? ακτινωτες χωρις σαμπρελα δεν κυκλοφορουν..?
Οι χυτες ζαντες ραιγιζουν ( χωρις απαριατητα σοβαρη ταλαιπωρια..)
Γιατι.... ?? ακτινωτες χωρις σαμπρελα δεν κυκλοφορουν..?
Μόνο σε κατι "wannabe dirty" τουρισταδικα..
Λαστιχο χωρίς σαμπρέλα ειναι καταδικασμένο σε χάσιμο αέρα μόλις περασει πανω απο οτιδήποτε μεγαλύτερο από χαλίκι 3Α..
Μόνο σε κατι "wannabe dirty" τουρισταδικα..
Λαστιχο χωρίς σαμπρέλα ειναι καταδικασμένο σε χάσιμο αέρα μόλις περασει πανω απο οτιδήποτε μεγαλύτερο από χαλίκι 3Α..
Σορυ φιλε μου αλλα οι αψογες απο ποιοτητα ζαντες του capponord μου ειχαν αλλη γνωμη......
Δεν λεω οτι ειναι καλλυτερα αλλα οχι οτι δεν υπαρχουν...
Μετά από ώριμη σκέψη και πολύ ψάξιμο........
Η "μικρή μετατροπή" έγινε.....και ορίστε το αποτέλεσμα!!!!!!!!!!
358641
358642
:beer: :D ;) :smokin:
gogoogogogogoogogo !!!!!!!
taisteal
14/05/2016, 23:01
Πολυ σωστος :)
Καλολασπωτο!!!
:beer::beer::beer:
Καλορίζικο.. Πως το πέτυχες έτσι βρε μπαγάσα;;; :beer:
lykourgi
14/05/2016, 23:26
Ωραίο έγινε το .................KTDM!
Καλοτάξιδο να είναι. :beer:
η πιο καλη μετατροπη σε TDM: αυτοκολλητο που λεει ανταλλαγη με ΚΤΜ990!!
καλοταξιδο!!
Μετά από ώριμη σκέψη και πολύ ψάξιμο........
Η "μικρή μετατροπή" έγινε.....και ορίστε το αποτέλεσμα!!!!!!!!!!
358641
358642
:beer: :D ;) :smokin:
gogoogogogogoogogo !!!!!!!
ωρε αγνώριστο έγινε το tdm με το κουστούμι απο το ΚΤΜ!!!
Παντα όρθιος και λασπωμένος:beer:
Αυτό που λένε : αν είναι να κάνεις κάτι, κάντο σωστά..!!
Καλοτάξιδο!!!
ΝIKOLTSOS
21/05/2016, 00:11
:evil:
Ωραίος!!!!
:beer:
sugariasgeorge
21/05/2016, 09:09
Καλοτάξιδο!!! :eek:
:beer:
TOMASKTM
21/05/2016, 22:05
σωστόοοοοοοος,καλά χλμ!!!!!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.