View Full Version : Honda NS400R 1984
Takata Dome
05/05/2016, 12:03
Και 2η Honda στο γκαράζ μετά τo XLR λοιπόν,όπως είχα πεί εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=148867).
Να το πάρω από την αρχή όμως.Αρκετό καιρό πριν πάρω το NS μου είχε κολλήσει η ιδέα να μαζέψω πάλι κάτι για να ασχοληθώ.Έψαξα,είδα,σκέφτηκα και κατέληξα σε ένα Z200 που φαινόταν απλό και εύκολο μηχανάκι,δε θα κόστιζε και πολύ να το συνεφέρω λίγο,οπότε ας πάω να αφήσω αύριο ένα σημείωμα.Αμ δε! Την ίδια μέρα επιστρέφοντας σπίτι αλλάζω διαδρομή χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο,και ορίστε ένα GPZ400R στο απέναντι πεζοδρόμιο.Λάθος,μάλλον VF500 είναι.Πάω δίπλα του,σκέφτομαι "ωραία,NS250R τελικά" και πάω σπίτι.Μετά απο κάνα 2ωρο,φλασιά: "Κάτσε ρε,3 εξατμίσεις είχε ή δεν είδα καλά;".Για να μην τα πολυλογώ,με το που κατάλαβα ότι είναι το 400 άφησα σημείωμα και όλα πήραν το δρόμο τους.
Την πρώτη φορά που το είδα:
358000
Την πρώτη μέρα που το πήρα:
358001
358002
Takata Dome
05/05/2016, 12:08
Και όταν ήρθε σπίτι με μεταφορική...
358003
358004
358005
Takata Dome
05/05/2016, 12:11
358006
Διπίστονες Nissin μπροστά
358007
ATAC (Κάτι σαν power valve αλλά όχι ακριβώς) στους εμπρός κυλίνδρους.Ο πίσω δεν έχει...
358008
Takata Dome
05/05/2016, 12:18
V3 σαν το πρώτο 500 του Spencer,αλλά με τους κυλίνδρους τοποθετημένους αντίθετα (2 πίσω 1 μπροστά στο αγωνιστικό)
358009
Μόνο προφόρτιση σε race replica ρε;
358010
Εδώ βλέπουμε τις κλασσικές αηδίες μαστόρων της εποχής.Έσπασε σε κάποια πτώση,και αντί να το αλλάξουμε το κολλήσαμε στο πλαίσιο με ρομποτική ακρίβεια,βάλαμε και ένα σχετικότατο μασπιέ και τέλος.
358011
Takata Dome
05/05/2016, 12:21
Τόσα χρόνια στον ήλιο,το πλαστικό έγινε πραγματικά σαν φελιζόλ.Με το που το ακούμπησα έσπασε.
358012
Το πιλοτήριο έχει δεί και καλύτερες μέρες.Το στροφόμετρο κάποιος προσπάθησε να το κλέψει στο παρελθόν,κατάφερε να πάρει μόνο το μισό.
358013
358014
Takata Dome
05/05/2016, 12:25
Έχει αρκετά χιλιόμετρα για δίχρονο
358015
...
358016
Έξω η σέλα,και ξεκινάει το λύσιμο
358017
thunder ace
05/05/2016, 12:29
εμεις που ειχαμε καποιο honda της εποχης εκεινης,κοιταγαμε με καποια ζηλια τις ζαντες του.Παντως αν οι δαγκανες ειναι σαν του 750 που ειχα τοτε.......................παναγια μου ,γεματες λαστιχακια τσιμουχακια ηταν .Τελος παντων ,εκτος απο τα τρια Χ που χρειαζονται,θελεις και υπομονη και γνωσεις.Καλη διασκεδαση:wave2:
Takata Dome
05/05/2016, 12:29
Ο κωδικός χρώματος μαρτυρά ότι από την έκθεση βγήκε βαμμένο στα χρώματα της Rothmans.Ξαναβάφτηκε δις αργότερα,πρώτα μαύρο και μετά στο τωρινό χρώμα.
358018
Με το που είδα αυτό το μαραφέτι νόμισα ότι είναι κανα ωραίο σπεσιαλάκι εποχής.Ναι καλά,παλιός συναγερμός είναι :lol:
358019
358020
Takata Dome
05/05/2016, 12:33
Τα πλαινά πλαστικά και αυτό της ουράς έχουν σπασμένα αυτάκια,ραγίσματα κλπ,αλλά πιστεύω θα φτιαχτούν.Το ίδιο και το κάτω τμήμα του φαίρινγκ.
358021
358022
Παντού στη μηχανή υπάρχουν θερμομονωτικά λόγο της εξάτμισης του πίσω κυλίνδρου
358023
Takata Dome
05/05/2016, 12:36
Το πάνω κομμάτι του φαίρινγκ είναι για πέταμα.Παντού σπασίματα,παντού επισκευές με πολυεστέρα.Θα κοιτάξω να βρώ άλλο.
358024
358025
358026
Takata Dome
05/05/2016, 12:38
358027
358028
358029
Takata Dome
05/05/2016, 12:40
358030
358031
358032
Takata Dome
05/05/2016, 12:44
Εδώ περίμενα να βρώ ποντίκια,αλλά το φίλτρο ήταν στη θέση του και σαν καινούργιο
358034
358035
358036
Takata Dome
05/05/2016, 12:46
Ορίστε και τα Keihin!
358037
358038
358039
Takata Dome
05/05/2016, 12:50
Το εμπρός φτερό διέφερε μεταξύ αυτών που πωλούνταν στην Ευρώπη και των Ιαπωνικών.Στο δικό μου είναι πλήρους κάλυψης,και δυστυχώς φορτωμένο με πολυεστέρα
358040
TRAC μόνο στο ένα καλάμι
358041
Ωραίο φανάρι έ;
358042
Takata Dome
05/05/2016, 13:00
Το ευχάριστο στο λύσιμο: Οι βίδες εργοστασιακές και όχι ό,τι να 'ναι,και ξεβίδωναν χωρίς προβλήματα.Μέχρι και στο καπάκι της εμπρός τρόμπας λύθηκαν,που συνήθως άμα τις κοιτάξεις χαλάνε αυτόματα. Γενικά σε πολλά σημεία έβγαζα βίδες που δεν είχαν ξαναλυθεί ποτέ.
358043
Και σιγά σιγά...
358044
358045
Takata Dome
05/05/2016, 13:02
Βγήκε ο κινητήρας που θα γίνει και αυτός βίδες
358046
Τα καρμπυρατέρ δεν είναι κολλημένα
358047
358048
Takata Dome
05/05/2016, 13:05
Οι εξατμίσεις είναι όμορφες,αλλά κάνουν χάλια ήχο,κόβουν ίππους και ζυγίζουν και 1 τόνο η μια.Ένα καλό σετ Jolly,JL ή Jha αν βρεθούν είναι ό,τι πρέπει,αλλά πανάκριβες.
358049
358050
Τελικά το NS μέσα σε 2 μέρες έγινε έτσι
358051
ΠΟΛΥ ωραία ψαριά...
Πράγματι τις ζάντες τις κυνηγούσαν να τις φορέσουν και άλλα honda της εποχής...!
Μπορείς να τις πεις και διαιρούμενες!
Αφιερωμένο στο project που ξεκινά!
358052
καλή αρχή και καλή συνέχεια!
ΠΑμε ρε μικρε δωστου να καταλαβει...!!
Υ.γ.Ειχα βρει και εγω ενα ns400 και εβαλα ενα φιλο και το πηρε 400-500 ευρω(με αδεια -πινακιδα κομπλε..)πριν κατι χρονια και ακομα ετσι το εχει δεν ασχοληθηκε ποτε..
Υ.γ.Εγω ποτε θαρθω μια βολτα να το δω απο κοντα..?:bawl:
theofilos888
05/05/2016, 16:43
Δωσε πονο. Φωτια στα κατσαβιδια. :beer:
thunder ace
05/05/2016, 16:51
να κανω μια ερωτηση:οταν ηταν σε αυτη τη στιγμη,δεν βολευε να του ριξεις ενα γαμηστερο πλυσιμο με πετρελαια,πιεστικα κλπ;
358071
kostaskk
05/05/2016, 16:58
ωραιο!!! http://nsr-world.com/tuning/400-tuning/
το μοτερ σε τι κατασταση ειναι?
Με το καλο φιλε.... να χαζεψουμε απο τις φωτο
motoexelixis
05/05/2016, 17:36
:a014:
sugariasgeorge
05/05/2016, 18:00
:a014::a014::a014: με ενδιαφερον!!!
Takata Dome
05/05/2016, 18:23
να κανω μια ερωτηση:οταν ηταν σε αυτη τη στιγμη,δεν βολευε να του ριξεις ενα γαμηστερο πλυσιμο με πετρελαια,πιεστικα κλπ;
358071
Όντως,παρασυρθήκαμε με τον αδερφό μου επειδή όλα έλυναν εύκολα
ωραιο!!! http://nsr-world.com/tuning/400-tuning/
το μοτερ σε τι κατασταση ειναι?
Με πλήρη επισκευή (πιστόνι,ελατήρια,κύλινδρος) στον ένα κύλινδρο λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα πριν σταματήσει να το κυκλοφορεί ο ιδιοκτήτης του,και χωρίς προβλήματα στο κιβώτιο.Κατα δήλωσή του αυτά πάντα.Θα δείξει τις επόμενες μέρες που θα το ανοίξω.
ΠΑμε ρε μικρε δωστου να καταλαβει...!!
Υ.γ.Ειχα βρει και εγω ενα ns400 και εβαλα ενα φιλο και το πηρε 400-500 ευρω(με αδεια -πινακιδα κομπλε..)πριν κατι χρονια και ακομα ετσι το εχει δεν ασχοληθηκε ποτε..
Υ.γ.Εγω ποτε θαρθω μια βολτα να το δω απο κοντα..?:bawl:
Να υπολογίζω στο φίλο σου για ανταλλακτικά δηλαδή; :D Τι να δείς τώρα,κάτι τελάρα με ανταλλακτικά στο υπόγειο είναι...
Καλή συνέχεια κι από εμένα !
:a014:
stynikop
05/05/2016, 20:28
:a014:
Μπραβο!!! Καλή συνέχεια!
Ωραιο θεμα...Καλη συνεχεια!:a014:
Καλή αρχή και απο εμένα:beer:
Νομίζω τα χρώματα της Rothmans ειναι η καλύτερη επιλογή, βγάζε πολλές φώτογραφίες διψάει ο λαός:D
Takata Dome
09/05/2016, 17:33
Πέρα από τα πλαστικά που έχουν πρόβλημα,γενικά στο λύσιμο δε συνάντησα ενδείξεις βανδαλισμών και προχειροδουλειάς.Οπότε είχα μια συγκρατημένη αισιοδοξία για το μοτέρ.Πριν λύσω τη μηχανή δοκίμασα τελικά να γυρίσω τη μανιβέλα προσεκτικά,και ευτυχώς κατέβηκε με ευκολία,οπότε τουλάχιστον η ακινησία δεν μας έκανε ζημιά.Πριν ξεκινήσω το λύσιμο όμως,παρατήρησα αυτό:
358380
Φλαντζόκολλα κατ'αρχήν,οπότε τα κάρτερ σίγουρα είχαν χωριστεί στο παρελθόν.Αν αυτοί οι κωδικοί είναι ανταλλακτικών όπως καταλαβαίνω,τότε θα πρέπει να έχουν αλλαχθεί στο παρελθόν.Θα ήμουν βέβαιος αν ο αριθμός του κινητήρα διέφερε σε σχέση με αυτόν στην πρώτη άδεια.Το περίεργο είναι ότι κοιτάζοντας το χαρτί της διαγραφής,ο αριθμός κινητήρα είναι ο ίδιος με αυτόν στην άδεια.Αλλάξαν κάρτερ και το δήλωσαν στο μηχανολογικό; Αλλάχθηκαν πριν εισαχθεί η μηχανή στην Ελλάδα; Δεν αλλάχθηκαν και οι κωδικοί είναι κάτι άλλο; Δε γνωρίζω,το σημαντικό είναι τί θα βρώ μόλις ανοιχτούν.
Takata Dome
09/05/2016, 17:38
Θάλαμοι ATAC
358381
Τα ιαπωνικά μοντέλα σαν το δικό μου είχαν μικρότερη διάμετρο στην είσοδο των θαλάμων από τα υπόλοιπα,για περιορισμό της ισχύος.Χωρίς να γνωρίζω ακριβώς τη διάμετρο των μη ιαπωνικών,μου φαίνεται ότι και αυτά που έχω δεν πρέπει να είναι απο ιαπωνικό μοντέλο.Θα το επαληθεύσω και θα επανέλθω.
358382
Υποτίθεται πως πρέπει να καθαρίζονται κάθε τόσο.Ελπίζω να μην την άκουσε κάποιο τμήμα του μηχανισμού,γιατί η πεταλούδα έχει φρακάρει από τη λαδίλα.
358384
Takata Dome
09/05/2016, 17:42
Εισαγωγές
358385
Σκισμένες,και δεν υπάρχουν σαν ανταλλακτικό εδώ και χρόνια.Υπάρχει δυνατότητα για κατασκευή καινούργιων,θα κοιτάξω μήπως τις επισκευάσω με κάποιον τρόπο για αρχή.
358386
Ριντιέρες,όπως και το RD.To RG είχε δισκοβαλβίδες.Στα αγωνιστικά,μόνο το NS χρησιμοποιούσε reed πάντως.
358387
Takata Dome
09/05/2016, 17:45
Ξεκίνησα με την αφαίρεση του πίσω κυλίνδρου.Το καπάκι προμήνυε καλή εικόνα...
358388
Και σε γενικές γραμμές ήταν.Κάποια ελαφρά αρπαγματάκια υπάρχουν στο Nikasil,ανεπαίσθητα στην αφή.
358389
358390
Takata Dome
09/05/2016, 17:47
Εδώ κάπως πιο έντονο,και πάλι δε το νιώθω με την αφή πάντως
358391
358392
Και το πιστόνι,που φαίνεται και αυτό μια χαρά
358393
Takata Dome
09/05/2016, 17:49
358394
358395
Καπάκι κάτω αριστερά κυλίνδρου
358396
Takata Dome
09/05/2016, 17:52
Καλή εικόνα και εδώ,αν θυμηθώ πως μιλάμε για 43000 χιλιόμετρα
358397
358398
Πιστόνι χωρίς ιδιαίτερα αρπάγματα
358399
Takata Dome
09/05/2016, 17:54
358400
358401
Κάπου θα στράβωνε η δουλειά,ε στράβωσε στον κάτω δεξιά κύλινδρο :cry:
358402
Takata Dome
09/05/2016, 17:57
Να σταλεί στην Αγγλία για επισκευή και Nikasil θα γινόταν,αλλά δεν υπάρχουν πιστόνια oversize χροοόνια τώρα
358403
358404
Το συγκεκριμένο συγχωρέθηκε πάντως...
358405
Takata Dome
09/05/2016, 18:00
...
358406
Απο ανταλλακτικά δεν υπάρχει απολύτως τίποτα,οπότε με βλέπω να ψάχνω για μεταχειρισμένο σετ κύλινδρο-πιστόνι-ελατήρια
Μικρε θελει χρημα το παιχνιδι αυτο και αφου δεν εχει αδεια κυκλοφοριας...
Γινε μελος και στο παρακατω...
http://www.ns400r.co.uk/forum/index.php
Προχειρα ειδα αυτα...
http://www.ebay.com/itm/HONDA-NS400R-NSR400-ENGINE-GASKET-SET-NEW-CI-NS400GS-/252257904858?hash=item3abbbe28da:m:mLuCvZjMY9NmQiVE4Hma87g
http://www.ebay.com/itm/HONDA-NS400-NS400R-STANDARD-PISTON-SET-Pistons-Rings-Pins-Clips-20-NS400PS-/252359111434?hash=item3ac1c6730a:m:m-tKOaTdAOYs4ptXqhwDNkw
Γραψε και μια λιστα με το τι θες και τραβα και απο τον βατιδη μια απο περιεργεια να δεις τι θα σου πει απο διαθεσιμοτητα και τιμες..
Κωδικο PB127A+NS400RF ...
358407
ΚωδικοNH138K+NS400RG ...
358408
ΠΑρε και part list...
http://www.cmsnl.com/honda-ns400r-1985-f-australia_model15903/partslist/
http://www.ns400r.co.uk/ns400r/manual/manual.htm
Takata Dome
09/05/2016, 19:24
Για τα χαρτιά κάτι έχω στο μυαλό μου,θα δείξει το καλοκαίρι.Ανταλλακτικά έχουν πάψει να υπάρχουν για το NS εδώ και πολλά χρόνια,σιγά μην έχει τίποτα ο Σαρακάκης,αν και μια ερώτηση δε βλάπτει.Ευτυχώς που η κοινότητα κατόχων είναι πολύ ενεργή,υπάρχει και ο Ian από το classicracereplicas και κάτι γίνεται.
Αν εχεις το χαρτι την διαγραφης και δεν εχει περασει πανω απο 1 χρονος κατι γινεται να ξερεις..:beer:
πολυ ωραιο προτζεκτ αν και πολυ δυσκολο. τοχεις ομως :beer::beer:
Tycho Moon
08/07/2016, 11:07
Εδώ τί γίνεται? Κανά νέο έχουμε??
:a014:
Τσιμπα το μικρε καινουργιλα.....:a014:
http://www.ebay.co.uk/itm/142079454949
astroman76
12/08/2016, 15:48
υπαρχει και ο Μoriwaki Man , Drew που ειναι Ιαπωνια και με καποιο ποσο μπορει να σου χτυπησει διμοπρασιες στο yahoo auctions http://sellinglist.auctions.yahoo.co.jp/user/apache_bike2?ei=UTF-8&p=ns400r&oq=ns400&auccat=0&mode=1&slider=0&u=apache_bike2&b=1#localnavi που εχει τα παντα για αυτο το μηχανακι... παιζει επισης να υπαρχουν και OEM ανταλλακτικα
αν εχεις facebook ειναι https://www.facebook.com/groups/unobtanium/?fref=ts
Takata Dome
19/08/2016, 11:49
Χώρισα τα κάρτερ
364338
Δεν ξέρω πώς,αλλά το ένα μάγουλο του στροφαλοφόρου βρήκε κάποια στιγμή στο στροφαλοθάλαμο
364339
Τα πρώτα NS που παρήχθησαν είχαν αρκετά προβλήματα με το κιβώτιο,από ταχύτητες που έβγαιναν μέχρι σπασίματα σε γρανάζια.Το συγκεκριμένο μοτέρ έχει το βελτιωμένο κιβώτιο,όπως φαίνεται από το σημάδι στο τμήμα του μηχανισμού κίνησης του μύλου.
364340
Takata Dome
19/08/2016, 11:50
364341
364342
Ξεκίνησα τον έλεγχο από τον πρωτεύοντα άξονα
364343
Takata Dome
19/08/2016, 11:53
364344
364345
Η μόνη αξιόλογη φθορά είναι εδώ.Όχι σε τραγικά επίπεδα,αλλά ένα στρογγύλεμα στις ακμές υπάρχει
364346
Takata Dome
19/08/2016, 11:54
364347
364348
364349
Takata Dome
19/08/2016, 11:56
Τα συχνότερα προβλήματα είναι στον δευτερεύοντα άξονα
364350
364351
Γρανάζι 2ας
364352
Takata Dome
19/08/2016, 11:57
Γρανάζι 1ης
364353
364354
364355
Takata Dome
19/08/2016, 11:59
364356
Φουρκέτες
364357
364358
Takata Dome
19/08/2016, 12:00
364359
364360
364361
Takata Dome
19/08/2016, 12:04
364362
Δεύτερο συχνό πρόβλημα σε NS,τα ρουλεμάν του στροφαλοφόρου που κανονικά μπαίνουν πρεσσαριστά αρχίζουν να "κολυμπάνε" και φθείρουν τον άξονα.Στον δικό μου φαίνονται σφιχτά με το χέρι,αλλά θα δείξει όταν ξεπρεσσαριστεί.
364363
Οι τσιμούχες και τα ρουλεμάν φτιάχονται κατα παραγγελία,οπότε η όλη διαδικασία είναι αρκετά ακριβή.Αν δεν έχει φθορά από τα ρουλεμάν ο στροφαλοφόρος ίσως γλιτώσω το να τον στείλω Αγγλία.
364364
για να εχει ακουμπησει ο στροφαλος στα καρτερ τοτε καποιο ρουλεμαν εχει παραπανω ανοχες. ας ελπισουμε ναναι το ρουλεμαν κι οχι η φωλια του ρουλεμαν.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.