Σύνδεση

View Full Version : Transalp 600(650)vs 650gs(2002-03)vs aprilia pegaso vs afrika?



Σελίδες : 1 [2]

taisteal
09/05/2016, 20:44
Δεν το θεωρησα καν αντιπαραθεση,αλλα οκ.
Το μονο που δεν καταλαβα ειναι που και σε ποιον εδωσα ψευτικο ονομα,μιας και εδω μεσα με γνωριζει
πολυς κοσμος και αυτο που λες ειναι λιγο περιεργο.
Κατα τα αλλα,εχουμε διαφορετικη οπτικη γωνια,αλλα ολα καλα
:beer:

AUFGEBRACHT
09/05/2016, 20:48
Δεν το θεωρησα καν αντιπαραθεση,αλλα οκ.
Το μονο που δεν καταλαβα ειναι που και σε ποιον εδωσα ψευτικο ονομα,μιας και εδω μεσα με γνωριζει
πολυς κοσμος και αυτο που λες ειναι λιγο περιεργο.
Κατα τα αλλα,εχουμε διαφορετικη οπτικη γωνια,αλλα ολα καλα
:beer:

Κρατάω το όλα καλά που είναι και η ουσία, για το όνομα πμ.

taisteal
09/05/2016, 20:50
Κρατάω το όλα καλά που είναι και η ουσία, για το όνομα πμ.

Αναμενω.

sugariasgeorge
09/05/2016, 20:55
Αμφιταλαντεύτηκα εάν πρέπει ή όχι να μπω σε αυτή την διαδικασία προσωπικής αντιπαράθεσης, γιατί άλλο είναι το θέμα του thread. Από την άλλη όμως δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστα τα όσα γράφεις, οπότε: Καταρχάς το ότι δεν είσαι εμπαθής φαίνεται καθαρότατα από την τελευταία φράση σου, ότι δεν θα κακολογούσα ποτέ την λατρεμένη μου BMW. Άστοχη έως ιλαρή η παρατήρησή σου, ιδιαίτερα εάν λάβεις υπόψιν ότι έφυγα κακήν-κακώς από το GS Forum και έφαγα ποινή επειδή ακριβώς κάποιοι εκεί μέσα θεώρησαν ότι έθιγα την BMW και τους αναβάτες της. Προς επίρρωση των προηγουμένων υπάρχει και σχετικό θέμα που είχα ανοίξει εδώ μέσα, άλλωστε scripta manent και με λίγη υπομονή μπορεί κάποιος να ανακαλύψει τι έχω γράψει κατά καιρούς εναντίον της BMW και ειρωνευόμενος την BMW. Έωλη λοιπόν η εξυπνάδα ότι ποτέ δεν θα κακολογούσα την λατρεμένη μου BMW, γιατί πολύ απλά δεν λατρεύω μάρκες και φίρμες αλλά ανθρώπους. Επίσης, το ότι πολλές φορές έχω προτείνει άλλο μοντέλο π.χ. VStrom -που είναι ένα μηχανάκι που δεν μ΄αρέσει προσωπικά- έναντι της GS, επίσης κάτι δείχνει για το εάν έχω κόλλημα. Το ότι θεωρώ ότι το GS είναι το κορυφαίο είναι σαφέστατα ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΘΕΩΡΗΣΗ, αφού ποτέ δεν έχω δηλώσει κάτι τέτοιο, επίσης υπάρχει τεκμηριωμένο και γραμμένο εδώ μέσα, το αντίθετο. Η δε διαφορά μας -μια και θες να βρούμε διαφορές- είναι ότι όταν ζητήσω κάτι από κάποιον συμφορουμίτη θα συστηθώ με το πραγματικό μου όνομα και όχι με κάποιο άλλο ψεύτικο...

Πάμε λοιπόν παρακάτω... Όταν γράφω κάτι, γράφω βάσει των εμπειριών μου και των γνώσεών μου. Το ότι εσένα το μηχανάκι σου έβγαλε αμέτρητες βλάβες δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει και κάποιος άλλος που δεν του έχει βγάλει καμία βλάβη. Όπως και το ότι γνωρίζεις περιπτώσεις ομοιοπαθών, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και περιπτώσεις κατόχων που επίσης δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα - και αυτό ισχύει για όλες τις φίρμες και όχι μόνο για την BMW και την κάθε BMW. Εγώ δεν αμφισβητώ τις βλάβες που σου έβγαλε, αντίθετα εσύ μόλις γράψει κάποιος ότι τα 650 είναι απροβλημάτιστα θα σπεύσεις να σχολιάσεις, όπως και να σχολιάσεις τα λίγα χιλιόμετρα που έχω στη δική μου. Πάρε παράδειγμα το thread του Pan με τον Γερμανό, έγραψε κάπου "χαλάνε μωρέ τα Dakar" και του απαντάς get a life. Σκέψου να μην είχες εμπάθεια δηλ...

Επί του παρόντος thread λοιπόν, σχολιάζει σε κάποια φάση το παλικάρι ότι ο φίλος του έχει φάει κόλλημα με το GS, από λάθος κάποιος -όπως έγραψε τελικά ο άνθρωπος παραπάνω- γράφει βλάβες για το Aprilia δίνοντας την εντύπωση ότι αφορούν το GS και μάλιστα ο ερωτών μένει με την εντύπωση ότι το GS είναι ένα προβληματικό μηχανάκι. Εσύ βέβαια επιβεβαιώνεις ότι τα 3/4 των αναφερομένων βλαβών, που να μην ξεχνιόμαστε αφορούν το Pegaso, στα έβγαλε το GS. Αν τώρα είναι μεμπτό το ότι αποκαταστάθηκε η παρεξήγηση και η λάθος αναφορά, επειδή εμένα και σ' άλλους 2 που σχολίασαν επίσης ότι δεν ισχύουν αυτά, τι να σου πω... Θεώρησέ το μεμπτό που δεν είχαμε τις βλάβες που έχει βγάλει σ' εσένα και στους γνωστούς σου, μπορεί στην τελική να αγοράσαμε ελαττωματικά μηχανάκια τελικά και όχι από τα κανονικά που χαλάνε... Να σαι καλά όπως και να έχει πάντως, να γράφεις ωραία ταξιδιωτικά!
.
μεταξυ σοβαρου και αστειου δεν εχει και τοσο αδικο...
τεινω στο να συμφωνησω μαζι του...

nikos_kriti
09/05/2016, 21:09
Να υποθέσω ότι το GS το έχεις οδηγήσει και σε κάλυψε από ποιότητα κύλισης σε σχέση με τους κραδασμούς του XT; Γιατί σκέφτεσαι από μονοκύλινδρο να πας πάλι σε μονοκύλινδρο (αν και το GS είναι σίγουρα πιο ταξιδιάρικο μονοκύλινδρο).


.
μεταξυ σοβαρου και αστειου δεν εχει και τοσο αδικο...
τεινω στο να συμφωνησω μαζι του...

Για τρανσαλπ πάω αλλά το 600 με το διπλό δισκο μπροστά ή του 04 ? Μέχρι εκεί μπορώ!,,!!

AUFGEBRACHT
09/05/2016, 21:21
Για τρανσαλπ πάω αλλά το 600 με το διπλό δισκο μπροστά ή του 04 ? Μέχρι εκεί μπορώ!,,!!

Προσωπικά δεν έχω άποψη για το ΤΑ γιατί έχω καβαλήσει ένα για ελάχιστα λεπτά, το οποίο ήταν και χρέπι από μόνο του λόγω πρότερου αμελή ιδιοκτήτη. Πάντως από κάτοχο ΤΑ δεν έχω ακούσει κακά λόγια για αξιοπιστία, το αντίθετο μάλιστα, το μοναδικό μειονέκτημα που αναφέρουν είναι η κατανάλωση.

taisteal
09/05/2016, 21:23
Για τρανσαλπ πάω αλλά το 600 με το διπλό δισκο μπροστά ή του 04 ? Μέχρι εκεί μπορώ!,,!!

Του 04,το 650

sugariasgeorge
09/05/2016, 21:30
Του 04,το 650
εγω τωρα παλι γιατι νομιζω οτι το 600 ειναι πιο οκ ??:confused:

taisteal
09/05/2016, 21:37
εγω τωρα παλι γιατι νομιζω οτι το 600 ειναι πιο οκ ??:confused:

Ισως λιγο ποιο ποιοτικα πλαστικα το 600,αλλα το 650 θεωρω οτι ειναι καλυτερο,και ειναι και νεοτερο μοντελο.

est
09/05/2016, 21:44
Το ξαναγράφω.
Για τους σημερινούς ρυθμούς νορμάλ μετακίνησης το ΤΑ650 είναι οκ.
Το 600άρι είναι μηχανάκι περασμένης εποχής. Πλαίσιο και αναρτήσεις είναι '90s. Το 600άρι πηγαίνει ακόμα και θα πηγαίνει για πάντα. Αλλά με άλλους πιο χαλαρούς ρυθμούς από αυτούς που επιτάσσει η σημερινή εποχή.
Αν υπάρχει δυνατότητα για το 650, είναι πιο ολοκληρωμένη επιλογή.
Τον έλεγχο μην ξεχνάς και μην τον τσιγκουνεφτείς.

sugariasgeorge
09/05/2016, 22:01
Το ξαναγράφω.
Για τους σημερινούς ρυθμούς νορμάλ μετακίνησης το ΤΑ650 είναι οκ.
Το 600άρι είναι μηχανάκι περασμένης εποχής. Πλαίσιο και αναρτήσεις είναι '90s. Το 600άρι πηγαίνει ακόμα και θα πηγαίνει για πάντα. Αλλά με άλλους πιο χαλαρούς ρυθμούς από αυτούς που επιτάσσει η σημερινή εποχή.
Αν υπάρχει δυνατότητα για το 650, είναι πιο ολοκληρωμένη επιλογή.
Τον έλεγχο μην ξεχνάς και μην τον τσιγκουνεφτείς.
τελικα εχω μεγαλωσει πολυ !!!:D
:bigcry::bigcry::bigcry:

nikos_kriti
10/05/2016, 06:56
Σας ευχαριστώ ολους για την συμετοχή ... ο κύβος ερρίφθη!!! Αν έχετε κάποια πρόταση για κάνα καλό ΤΑ στα λεφτα που ψάχνω πλς να με έχετε υπόψιν σας!!!

konkost
10/05/2016, 09:18
Σας ευχαριστώ ολους για την συμετοχή ... ο κύβος ερρίφθη!!! Αν έχετε κάποια πρόταση για κάνα καλό ΤΑ στα λεφτα που ψάχνω πλς να με έχετε υπόψιν σας!!!

Προταση δεν εχω για αγορα ΤΑ650 αλλα δωσε σημασια σε αυτο:
Οποιο και να βρεις, ΟΣΟ καλοσυντηρημενο και αν δειχνει ή ειναι ΕΛΕΓΞΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΚΙΝΗΣΗΣ Και αυτο γιατι σε αρκετα το καρε του αξονα μπορει να ειναι υπερβολικα φθαρμενο Μια ζημια που για να φτιαχτει πρεπει να ανοιχτει ο κινητηρας και ενω το κοστος του αξονα δεν ειναι υπερβολικο το συνολικο κοστος επισκευης (εργατικα, φλατζες, και οτι αλλο βρεθει φθαρμενο) ειναι για ...εγκεφαλικο!

Η συγκεκριμενη ζημια δεν οφειλεται σε κακη ποιοτητα του μεταλου ή απο σχεδιαστικο λαθος της χοντα αλλα κατα την γνωμη μου πρωτιστως σε ελλειπη γνωση των κατοχων (ή/και των μηχανικων) που τεντωνουν παραπανω απο οσο πρεπει την αλυσιδα Υπαρχει παντως και το ενδεχομενο και παντα σε συνδοιασμο με το παραπανω για την ζημια αυτη να ευθυνεται καποιο αφτερ μαρκετ γραναζι που ειναι κατα πολυ σκληροτερο απο τον αξονα ή και ενα φθαρμενο γραναζι που δεν αλλαχτηκε οταν επρεπε

Δυστυχως μια τετοια ζημια δεν ειναι ορατη αν δεν βγει το μπροστα γραναζι Κατι το οποιο απαιτει σχετικο χρονο μιας και πρεπει: Να λασκαρει η αλυσιδα (ειτε απο τους ρεγουλατορους ειτε βγαζοντας τον πισω τροχο), να βγει ο λεβιες των ταχυτητων (μια βιδα), να βγει το καπακι που καλυπτει το γραναζι (δυο βιδες), και τελος να βγει και το γραναζι (δυο βιδες+την ασφαλεια) Ολα αυτα σε ενα συνεργειο ειναι υποθεση ενος τεταρτου της ωρας Πληρωσε τον μηχανικο για αυτο το τεταρτο (ή καντο μονος σου αν μπορεις) ΠΡΙΝ το αγορασεις
Η ζημια αυτη αφορα και στα 600αρια και στα αφρικα

Κατα τα αλλα και μιας και εχω το 650 εχοντας κανει με αυτο 115000 χλμ και πολλα απο αυτα σκληρα χωματινα ειναι τερας αξιοπιστιας! Οι οποιες ζημιες περιοριζονται στα ρουλεμαν τιμονιου (που πιθανοτατα θα τα εχει αλλαξει ο προηγουμενος), το γραναζι του ατερμονα (κοστος περι τα 20Ε και ουσιαστικα ανεξοδη η αλλαγη του) και η λαστιχενια φλατζα στο καπακι της κεφαλης του πισω κυλινδρου που αναλογα την χρηση ξεραινεται και χανει λιγο λαδι μετα απο πολλεεεες ομως δεκαδες χιλ. χλμ (κοστος περι τα 20Ε + τα εργατικα) Τιποτα αλλο δεν προκειτε να βγαλει ενα προσεγμενο ΤΑ650

Απο κει και περα
Τα ελλατηρια στο μπροστινο ειναι για πεταμα με το καλημερα Οποτε αν εχεις να διαλεξεις προτιμησε καποιο που να εχουν αλλαχτει με αλλα αφτερ μαρκετ Ειναι σιγουρο οτι θα εχεις πολυ καλυτερο φρεναρισμα αλλα και καλυτερη πληροφορηση απο τον εμπρος τροχο Το πισω ειναι μια χαρα για την συνηθη χρηση του ΤΑ και για στοκ αμορτισερ μαλλον ποιοτικο (προφορτιση και αποσβεση συμπιεσης οι ρυθμισεις του)
Ταξιδευει ανετα με 120-130χλμ/ω ακομα και με την μαμα κοντη ζελατινα Απο κει και πανω δεν θα πει οχι αλλα αρχιζει να καιει περβολικα πολυ για αυτα που προσφερει Ο πισω αν το καλυμα της σελας δεν εχει ξεραθει καθεται βασιλικα Ο δε οδηγος ειναι και αυτος ανετος αν και αυτο εξαρταται απο τον σωματοτυπο του Εγω που ειμαι 1,78 και 85 κιλα μπορω να αντεξω για πανω απο 200 χλμ χωρις σταση
Τα φρενα του μπροστα ειναι ικανοποιητικα αλλα οχι και τελεια Εχουν καλο αρχικο δαγκωμα αλλα μετα θελουν σχετικη δυναμη για πεις οτι σταματας Ειδικα σε τριψηφιο αριθμο χλμ και με φορτωμα Αισθηση παντως (και εφοσον εχουν αλαχτει τα ελατηρια στο μπροστινο) εχουν καλη Το πισω ειναι σχεδον τελειο χωις να μπλοκαρει με το παραμικρο

Για οτι αλλο θελεις και ξερω ρωτα

harris_x
10/05/2016, 09:22
Προταση δεν εχω για αγορα ΤΑ650 αλλα δωσε σημασια σε αυτο:
Οποιο και να βρεις, ΟΣΟ καλοσυντηρημενο και αν δειχνει ή ειναι ΕΛΕΓΞΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΚΙΝΗΣΗΣ Και αυτο γιατι σε αρκετα το καρε του αξονα μπορει να ειναι υπερβολικα φθαρμενο Μια ζημια που για να φτιαχτει πρεπει να ανοιχτει ο κινητηρας και ενω το κοστος του αξονα δεν ειναι υπερβολικο το συνολικο κοστος επισκευης (εργατικα, φλατζες, και οτι αλλο βρεθει φθαρμενο) ειναι για ...εγκεφαλικο!

Η συγκεκριμενη ζημια δεν οφειλεται σε κακη ποιοτητα του μεταλου ή απο σχεδιαστικο λαθος της χοντα αλλα κατα την γνωμη μου πρωτιστως σε ελλειπη γνωση των κατοχων (ή/και των μηχανικων) που τεντωνουν παραπανω απο οσο πρεπει την αλυσιδα Υπαρχει παντως και το ενδεχομενο και παντα σε συνδοιασμο με το παραπανω για την ζημια αυτη να ευθυνεται καποιο αφτερ μαρκετ γραναζι που ειναι κατα πολυ σκληροτερο απο τον αξονα ή και ενα φθαρμενο γραναζι που δεν αλλαχτηκε οταν επρεπε

Δυστυχως μια τετοια ζημια δεν ειναι ορατη αν δεν βγει το μπροστα γραναζι Κατι το οποιο απαιτει σχετικο χρονο μιας και πρεπει: Να λασκαρει η αλυσιδα (ειτε απο τους ρεγουλατορους ειτε βγαζοντας τον πισω τροχο), να βγει ο λεβιες των ταχυτητων (μια βιδα), να βγει το καπακι που καλυπτει το γραναζι (δυο βιδες), και τελος να βγει και το γραναζι (δυο βιδες+την ασφαλεια) Ολα αυτα σε ενα συνεργειο ειναι υποθεση ενος τεταρτου της ωρας Πληρωσε τον μηχανικο για αυτο το τεταρτο (ή καντο μονος σου αν μπορεις) ΠΡΙΝ το αγορασεις
Η ζημια αυτη αφορα και στα 600αρια και στα αφρικα
Το έχει πάθει φιλαράκι....

nikos_kriti να δώσεις ιδιαίτερη προσοχή.







δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο, δεν θα πω τίποτα άλλο... :a13:

XLGeorge
10/05/2016, 10:54
Προταση δεν εχω για αγορα ΤΑ650 αλλα δωσε σημασια σε αυτο:
Κατα τα αλλα και μιας και εχω το 650 εχοντας κανει με αυτο 115000 χλμ και πολλα απο αυτα σκληρα χωματινα ειναι τερας αξιοπιστιας! Οι οποιες ζημιες περιοριζονται στα ρουλεμαν τιμονιου (που πιθανοτατα θα τα εχει αλλαξει ο προηγουμενος), το γραναζι του ατερμονα (κοστος περι τα 20Ε και ουσιαστικα ανεξοδη η αλλαγη του) και η λαστιχενια φλατζα στο καπακι της κεφαλης του πισω κυλινδρου που αναλογα την χρηση ξεραινεται και χανει λιγο λαδι μετα απο πολλεεεες ομως δεκαδες χιλ. χλμ (κοστος περι τα 20Ε + τα εργατικα) Τιποτα αλλο δεν προκειτε να βγαλει ενα προσεγμενο ΤΑ650

Απο κει και περα
Τα ελλατηρια στο μπροστινο ειναι για πεταμα με το καλημερα Οποτε αν εχεις να διαλεξεις προτιμησε καποιο που να εχουν αλλαχτει με αλλα αφτερ μαρκετ Ειναι σιγουρο οτι θα εχεις πολυ καλυτερο φρεναρισμα αλλα και καλυτερη πληροφορηση απο τον εμπρος τροχο


Ταγραψα παραπανω Κονκωστη αλλα "η επαναληψις κλπ κλπ.." :)

Πουσαι ρε Κονκωςς, και συ εδω φιλαρακι :wave2:


Μικρη διορθωση/προσθεση εκ πειρας: το μπροστινο γινεται σαφως καλυτερο με αλλα ελατηρια οπως εγραψα κι'εγω, αλλα αν δεν υπαρχουν, φτιαχνει αρκετα με λαδι 12.5 ή 15 (αναλογα με τη μαρκα) και εσωτερικους αποστατες απο τεφλον περιπου 0.5-1εκ ή με αφτερμαρκετ ταπες που εχουν ρυθμιση προφορτισης (αυτες βεβαια κοστιζουν ενω οι αποστατες ειναι τσαμπα).

virus
10/05/2016, 16:37
Οποιο και να βρεις, ΟΣΟ καλοσυντηρημενο και αν δειχνει ή ειναι ΕΛΕΓΞΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΚΙΝΗΣΗΣ

παθων σε αφρικα επειδη εβαζα αφτερ γραναζια. ειδικα το μπροστα ΜΟΝΟ μαμα. επισης εχει και λαστιχο το γραναζι και ειναι ολιγον πιο γλυκο το γκαπ.

nikos_kriti
10/05/2016, 21:17
Thanks for the tip virus kai konkost

nikos_kriti
10/05/2016, 21:18
Αν υπάρχει κάτι ακόμα να το πείτε γιατί ιδι ψάχνω Τα

nikos_kriti
10/05/2016, 22:31
Πότε έκανε λιφτιν το ΤΑ? 03η το 4 ?

konkost
11/05/2016, 07:38
Το '05