View Full Version : 0-400 crypton x VS kle: ποιός νικάει?
καλησπέρα!
στο υποθετικό σενάριο:
*yamaha crypton x 2013, πειραγμένο από νεαρό επαλίτη μηχανικό VS kawasaki kle 1996, εργοστασιακό (έκδοση 400cc, όχι 500)
*0-400 μέτρα
*ίδια οδηγική ικανότητα και των 2 οδηγών (υπόθεση εδώ, γιατί είμαι άσχετος)
ποιός νικάει?
περιμένω με ανυπομονησία τις εκτιμήσεις σας!
ευχαριστώ
georgemark
14/05/2016, 18:19
Τι είναι ο επαλιτης; και μάλιστα νεαρός; και γιατί τόση ανυπομονησία;
Nostradamus
14/05/2016, 18:20
αν εσυ εχεις το kle μην βαλεις λεφτα στοιχημα...
Τι είναι ο επαλιτης; και μάλιστα νεαρός; και γιατί τόση ανυπομονησία;
απόφοιτος επαλ (επαγγελματικο λυκειο, ως μηχανικος αυτοκινητων). ανυπομωνω γιατι το θεωρω αστειο! (με την καλη εννοια). εχω 2 χρονια μηχανη και δεν εχω κανει κοντρα ποτε. και τις επομενες μερες θα βαλω αγγελια να την διωξω γιατι ετσι αποφασισα ειδικα μετα απο ενα ανοητο πεσιμο το καλοκαιρι. οποτε μου ειπε 'σε παταω 0-400' και εχω περιεργεια!
αν εσυ εχεις το kle μην βαλεις λεφτα στοιχημα...
γιατί? θα χάσω ευκολα?
Nostradamus
14/05/2016, 18:30
Επαλιτης (ο) Ουσιαστικο της νεοτατης ελληνικης γλωσσας που δεν το βρισκεις ακομη στα επισημα λεξικα (κοινως σλανγκ) : Ειδος που το συναντάς σε ολη σχεδον την ηπειρωτικη Ελλαδα σε αστικο περιβαλον και σε μεγαλα νησια. Δεν αποκλειεται η καταγωγη του ομως να ειναι και απο περιοχες μακρυα απο αστικα κεντρα, καθως εχει την δυνατοτητα μεταναστευσης..
Ο νεαρος επαλιτης μπορει να ειναι ιδιαιτερα βιρτουοζος, δεξιοτεχνης και γνωστης των κινητηρων εσωτερικης καυσης (μικρων κατα βαση κυβικων) με σημαντικη εμπειρια που εχει αποκομισει διαβαζοντας και σκαλιζοντας τους ειτε με την εποπτεια μεγαλυτερων ειτε μονος..
Ωστοσο το παραπανω δεν ισχυει για το συνολο τους καθως αναμεσα τους κρυβονται και ανθρακες...
Εν συντομια ειναι μηχανικος απο ΕπΑΛ.
Nostradamus
14/05/2016, 18:31
γιατί? θα χάσω ευκολα?
πιστευω θα στα καπνισει τα ματια που λεει και ενας γνωστος ηλεκτρολογς...