View Full Version : Κιές κεσέ λάδια στο μπουζί?
Κάνοντας χθες ένα εκτεταμένο μάζεμα στο ληστή (bandit 650 του 07), στα 36000κλμ, βγάζω το τρίτο μπουζί και είναι όλες οι βόλτες του τίγκα στο λάδι. Η ακίδα στεγνή. Να επισημάνω πως σχετικά με τη συντήρηση της μηχανής, τα services γίνονται πριν την ώρα τους, η μηχανή δεν έχει σκιστεί ποτέ, αλλά δεν έχω κάνει ρύθμιση βαλβίδων στα 24000κλμ που προβλέπει το service manual, και αυτό διότι τρέμω για το χέρι που θα μπει στη μηχανή. Πριν πάω σε κανά γνώστη μάστορα και μου λαδώσει και τα υπόλοιπα τρία, σε τι μπορεί να οφείλεται κάτι τέτοιο?
amyroukai
15/05/2016, 22:14
Μην έχει αρχίσει να χάνει το τσιμουχάκι "μικι μάους" της κεφαλής; Την είχες ανοίξει στις 24 για βαλβίδες ή μπα; να διαβάζω πιο προσεκτικά....
Λογικά αυτό φταίει
Απο τα 24.000χλμ εχεις φτασει στα 36.000χλμ και δεν εχεις βρει ακομα μαστορα και τις αφησες αρυθμιστες? οκ.
Αυτο παρατηρειται γενικως και σε αλλα μοτερ, δεν ειναι τιποτα το φοβερο, κοιτα την κεφαλη αν δακρυζει πουθενα.
Eversman
16/05/2016, 09:06
Κάνοντας χθες ένα εκτεταμένο μάζεμα στο ληστή (bandit 650 του 07), στα 36000κλμ, βγάζω το τρίτο μπουζί και είναι όλες οι βόλτες του τίγκα στο λάδι. Η ακίδα στεγνή. Να επισημάνω πως σχετικά με τη συντήρηση της μηχανής, τα services γίνονται πριν την ώρα τους, η μηχανή δεν έχει σκιστεί ποτέ, αλλά δεν έχω κάνει ρύθμιση βαλβίδων στα 24000κλμ που προβλέπει το service manual, και αυτό διότι τρέμω για το χέρι που θα μπει στη μηχανή. Πριν πάω σε κανά γνώστη μάστορα και μου λαδώσει και τα υπόλοιπα τρία, σε τι μπορεί να οφείλεται κάτι τέτοιο?
Να σε προβλημάτιζε άν η ακίδα ήταν λαδωμένη. Όλα κομπλέ, μήν σκάς, κάπου έχει διαρροή λαδιού, η φλαντζούλα του καπακιού. Θέλει πάτημα, ή αλλαγή. Μικρό τα κακό :wave2:
Υ.Γ.
Φούστηδες μάστορεεεες! Εσείς φταίτε για όλα :D
Να σε προβλημάτιζε άν η ακίδα ήταν λαδωμένη. Όλα κομπλέ, μήν σκάς, κάπου έχει διαρροή λαδιού, η φλαντζούλα του καπακιού. Θέλει πάτημα, ή αλλαγή. Μικρό τα κακό :wave2:
Υ.Γ.
Φούστηδες μάστορεεεες! Εσείς φταίτε για όλα :D
Δεν έχει ακουμπήσει μάστορας το μοτέρ ακόμη λέμε! Μόνο σε bodywork και κόντεψε να με στείλει αδιάβαστο πέρσι στην ετήσια...
Απο τα 24.000χλμ εχεις φτασει στα 36.000χλμ και δεν εχεις βρει ακομα μαστορα και τις αφησες αρυθμιστες? οκ.
Αυτο παρατηρειται γενικως και σε αλλα μοτερ, δεν ειναι τιποτα το φοβερο, κοιτα την κεφαλη αν δακρυζει πουθενα.
Όχι, η κεφαλή δεν δακρύζει πουθενά. Σχετικά με το αν και κατά πόσο είναι αρύθμιστες οι βαλβίδες, παίζεται...
amyroukai
16/05/2016, 10:32
Αν έχει αρχίσει και ψιλοδιαρρεει στο λάκκο του μπουζί, κάποια στιγμή θα στάζει από την απορροή νερών στο πλάι του μοτέρ, φαντάζομαι.
Αλλά 36 δεν είναι κακό να ρίξεις μία ματιά...
Ή να σφιξειςσφιξεις διακριτικά βίδες καπακιού...;
motoexelixis
16/05/2016, 10:34
σιγα μην ειναι σε badit αρυθμιστες οι βαλβιδες σε αυτα τα χιλιομετρα....δεν εχει παιξει ποτε αυτο το σεναριο περαν ελαχιστων εξαιρεσεων...
amyroukai
16/05/2016, 10:36
Δεκτό, από την άλλη στα 9 χρόνια με μερικά διαστήματα ακινησίας παίζει να έχει ξεραθεί μία εσωτερική φλάντζα τουλάχιστον.
motoexelixis
16/05/2016, 10:38
σωστο αυτο
Pan (dvs)
16/05/2016, 13:35
σιγα μην ειναι σε badit αρυθμιστες οι βαλβιδες σε αυτα τα χιλιομετρα....δεν εχει παιξει ποτε αυτο το σεναριο περαν ελαχιστων εξαιρεσεων...
Πες τα παλικαρι μου.
Στα 56000 χωρις να πειραχτει τιποτε και ακουγεται σαν συναυλια της συμφωνικης της Νεας Υορκης.
PortisHead
16/05/2016, 13:52
Αντιγράφω απο άλλο φορουμ την προσωπική μου εμπειρια σχετικα με ρυθμίσεις βαλβιδων και ραδιο αρβυλα....
"Για να καταθέσω και γω την προσωπική μου εμπειρία (ή καλύτερα μ@λ@κι@ http://www.banditfans.gr/images/smilies/violent001.gif ) να πω τα εξης.
Μετα το "αναγκαστικο" check για βαλβιδες που έπρεπε να γίνει (και έγινε) στα πλάισια της εγγύησης στα 24.000 χλμ. δεν ξανασχολήθηκα.
Καθόμουν και άκουγα τον κάθε τυχάρπαστο ,οτι δεν χρειαζεται ξανα , και δεν έχουν ανάγκη τα γιαπωνεζικα μοτερ καθε 24k κ.λ.π. κ.λ.π. Βοήθαγε και η οικονομική στενοτης και το απέφευγα.
Να μη σας τα πολυλογώ , εμένα τα αυτάκια μου τις ακουγαν να κοπανανε καιρό τωρα και τελικα στα 66.000 χλμ.
την πήγα σε φιλο μηχανικο , για να τις τσεκάρουμε.
4 απο αυτές ήταν τόσο εκτος ρυθμίσεων που μείωσαν θεωρητικα την ζωή των εκκεντροφόρων μου στο μισό.
Ευτυχως δεν ειχε προκληθεί καποια αλλη βλάβη και τέλος καλα όλα καλα.
Ηθικό διδαγμα , πάντα να εμπιστευόμαστε τον κατασκευαστή και να τσεκάρουμε όλα όσα πρέπει στα intervals που λεει."
Ρε παιδιά είπαμε αλλά όχι και διπλάσια χλμ.
Yes u μάθε να τις κάνεις μόνος σου. Με καπελώτα είναι;
MG-KTiNoS
16/05/2016, 15:26
Αστοναπαει 360.000 και μετά κοιτάς βαλβίδες δε γ....
Α και που σαι λάδι από τα Λιντλ ή πιο καλά καθόλου. Άπλα συπλήρωνε μια στο τόσο.
Ρε παιδιά είπαμε αλλά όχι και διπλάσια χλμ.
Yes u μάθε να τις κάνεις μόνος σου. Με καπελώτα είναι;
Δεκτό αυτό που λες, αλλά για να γίνει, πρέπει, εκτός από μελέτη του manual να το παρακολουθήσω στην πράξη από τεχνικό και να είναι σε θέση να με δασκαλεύει ή να απαντά στις ερωτήσεις μου, πράγμα που όπως καταλαβαίνεις είναι ψιλοανέφικτο. Και επειδή δεν είναι μια εργασία που επαναλαμβάνεται συχνά, θα προτιμήσω να γίνει σε συνεργείο. Με την ευκαιρία πιστεύω να λυθεί και το θέμα με το μπουζί, αφού θα αλλαχτούν φλάτζες και ό,τι άλλο χρειαστεί. Τώρα, σχετικά με το συνεργείο που θα γίνουν όλα αυτά (και άμεσα), δέχομαι προτάσεις με πμ, για να μη ξεφύγει το θέμα...
Portishead, συμφωνώ απολύτως...
Αμύρου, το αυτό...
PanDvs, εμένα που είναι σε αυτό το άκουσμα (https://www.youtube.com/watch?v=1yHbAhFnfrA), να ανησυχήσω;
PortisHead
16/05/2016, 15:32
Ρε παιδιά είπαμε αλλά όχι και διπλάσια χλμ.
Yes u μάθε να τις κάνεις μόνος σου. Με καπελώτα είναι;
:lol: το ιδιο ειναι οι 5 οι δικες σου , το ιδιο οι 16 ???
Αστοναπαει 360.000 και μετά κοιτάς βαλβίδες δε γ....
Α και που σαι λάδι από τα Λιντλ ή πιο καλά καθόλου. Άπλα συπλήρωνε μια στο τόσο.
Κάνε μας τη χάρη που θα πάρω από lidl, το alex pak είναι πιο κοντά....
:lol: το ιδιο ειναι οι 5 οι δικες σου , το ιδιο οι 16 ???
4 έχω! :D:
Αλλά και στο gsxr πάλι μόνος μου το έκανα. Ακόμα και με καπελότα να είναι έναν έλεγχο μπορεί να τον κάνει ο καθένας.
Νομίζω! :D
Δεκτό αυτό που λες, αλλά για να γίνει, πρέπει, εκτός από μελέτη του manual να το παρακολουθήσω στην πράξη από τεχνικό και να είναι σε θέση να με δασκαλεύει ή να απαντά στις ερωτήσεις μου, πράγμα που όπως καταλαβαίνεις είναι ψιλοανέφικτο. Και επειδή δεν είναι μια εργασία που επαναλαμβάνεται συχνά, θα προτιμήσω να γίνει σε συνεργείο. Με την ευκαιρία πιστεύω να λυθεί και το θέμα με το μπουζί, αφού θα αλλαχτούν φλάτζες και ό,τι άλλο χρειαστεί. Τώρα, σχετικά με το συνεργείο που θα γίνουν όλα αυτά (και άμεσα), δέχομαι προτάσεις με πμ, για να μη ξεφύγει το θέμα...
Portishead, συμφωνώ απολύτως...
Αμύρου, το αυτό...
PanDvs, εμένα που είναι σε αυτό το άκουσμα (https://www.youtube.com/watch?v=1yHbAhFnfrA), να ανησυχήσω;
Παρε φιλε και μια ραμπιτσα και βαλε και απεξω μια ταμπελιτσα συνεργειο.
Τι του λετε???? Να ρυθμισει βαλβιδες μονος του? Τι ειναι οι βαλβιδες αλλαγη λαδιων? Εδω καλα καλα οι μαστορες δε ξερουν να το κανουν σωστα
o_gavros
16/05/2016, 17:01
ωρε Απόστολε για να φτάσεις να τσεκάρεις βαλβίδες (πόσο μαλλον να τις ρυθμίσεις) σε Ι4, πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι.
Και αντε πες το να ξηλώνεις πράγματα είναι ευκολάκι ως ένα βαθμό,το να τα δένεις πάλι σωστά δεν είναι και τόσο.
Εγω που το είδα να γίνεται στο δικό μου λεπτό προς λεπτό,δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να το κάνω μόνος μου.
Το μάνιουαλ δεν τα λέει όλα σα μπούσουλας για συνεργείο.
Εβγαζε ο δικός μου σχεδιαγράμματα,υπολόγιζε διάκενα,τι νούμερο καπελωτο εδω τι εκεί,της πουτάνας.
Και μετά πρέπει και να το χρονίσεις και σωστά!
Ε δεν είναι ψιλοδουλειά αυτό.
Θελει και γνωση και εμπειρία σε τόσο χωμένα μαστορέματα που, αν δεν υπάρχει, καλό θα είναι να το αφήνουμε σε κάποιον που ξέρει.
Εκεί βέβαια θα μου πεις,και πως είσαι σίγουρος ότι αυτός που "ξέρει" θα σου κάνει τη σωστη δουλειά που θέλεις...
Παθών και μαθών και σε αυτό.
Ζαριά είναι αν το καλοσκεφτείς.
motoexelixis
16/05/2016, 17:15
Να δω εναν απλο χρηστη/κατοχο μοτοσυκλετας ι4 με το manual ανα χειρας και με στοιχειωδεις γνωσεις,(αν το κατεχει το αθλημα σαφως και καλα θα κανει, δεν ειναι καιροι για πεταμενα λεφτα, οποτε οτι γλυτωσεις καλο ειναι) να λυνει καπακι βαλβιδων, να κανει ελεγχο,να βρισκει ποιος κυλινδρος ειναι σε καυση και ποιος ειναι σε παλατζο ετσι ωστε να το μετρησει, κατι που δεν ειναι καθολου δυσκολο, αλλα προυποθετει και λιγη γνωση, να μετραει διακενο, να υπολογιζει ποιο καπελοτο θα παει που, μιας που πολλες φορες κανουμε τραμπα μεταξυ τους αναλογα τη ρυθμιση,να αφαιρει εκεντροφορους, να γραφει διακενα απο ολους του κυλινδρους και ολες τις βαλβιδες, να ρυθμιζει εντελει, και να δουλευει καλυτερα απο πριν, να πω μπραβο.
Δεν ειναι τοσο απλο οσο νομιζουν πολλοι, σιγουρα δεν κανουμε μεταμοσχευση εγκεφαλου, αλλα οσο και να το πεις, μια καποια φασαρια την εχει, η ρυθμιση οχι ο ελεγχος...
Στο διαταυτα, καντε οτι θελετε με το μηχανακι σας, ρυθμιστε το ,αφηστε το ως εχει η μη το πειραζετε και ποτε, αλλα μη προτρεπετε αλλους ειναι κριμα να χαλανε μηχανακια απο το τιποτα.
o_gavros
16/05/2016, 17:30
Αυτό ακριβώς.
Απλά δυστυχώς είναι πολύ δυσκολο να βρεις κάποιον εμπιστοσύνης να βάλει χέρι στο μηχανακι σου.
Και ακόμα δυσκολότερο να κάνει σωστα τη δουλειά που θέλεις χωρίς να σε γδάρει.
ειναι πολυ μπελαλιδικη δουλεια αλλα για καποιον που ξερει και ασχοληθει σοβαρα γινεται
προσωπικα τρεμω τον μαστορα που θα σφιξει μετα τα καβαλετα των εκκεντροφορων
επισης καλο ειναι οταν αγοραζουμε μηχανακι να ειμαστε σιγουροι οτι εχουμε την οικονομικη δυνατοτητα να το συντηρησουμε οπως πρεπει
amyroukai
16/05/2016, 18:28
Το manual πάντως λέει με ποιά σειρά πρέπει να σφιχτούν οι βίδες και ότι δεν σφίγγουμε και πάμε στην επόμενη. Λίγο-λίγο με την σειρά που πρέπει μέχρι να πατήσουν τα καβαλέτα και μετά ροπές.
Πες τα παλικαρι μου.
Στα 56000 χωρις να πειραχτει τιποτε και ακουγεται σαν συναυλια της συμφωνικης της Νεας Υορκης.
Metropolitan υποθέτω!!!
Pan (dvs)
16/05/2016, 21:05
Metropolitan υποθέτω!!!
358956 εγω ροκας ειμαι.:D
Οι βαλβιδες δεν ειναι παιξε γελασε.Εγω αν αρχιζα να τις ακουω, θα πηγαινε αμεσως σε εναν καλο μαστορα.
μωρε το manual καλα τα λεει αλλα οι μαστορες δεν τα ανοιγουνε μην τους πουνε gay
telegonos
16/05/2016, 22:28
Να δω εναν απλο χρηστη/κατοχο μοτοσυκλετας ι4 με το manual ανα χειρας και με στοιχειωδεις γνωσεις,(αν το κατεχει το αθλημα σαφως και καλα θα κανει, δεν ειναι καιροι για πεταμενα λεφτα, οποτε οτι γλυτωσεις καλο ειναι) να λυνει καπακι βαλβιδων, να κανει ελεγχο,να βρισκει ποιος κυλινδρος ειναι σε καυση και ποιος ειναι σε παλατζο ετσι ωστε να το μετρησει, κατι που δεν ειναι καθολου δυσκολο, αλλα προυποθετει και λιγη γνωση, να μετραει διακενο, να υπολογιζει ποιο καπελοτο θα παει που, μιας που πολλες φορες κανουμε τραμπα μεταξυ τους αναλογα τη ρυθμιση,να αφαιρει εκεντροφορους, να γραφει διακενα απο ολους του κυλινδρους και ολες τις βαλβιδες, να ρυθμιζει εντελει, και να δουλευει καλυτερα απο πριν, να πω μπραβο.
Δεν ειναι τοσο απλο οσο νομιζουν πολλοι, σιγουρα δεν κανουμε μεταμοσχευση εγκεφαλου, αλλα οσο και να το πεις, μια καποια φασαρια την εχει, η ρυθμιση οχι ο ελεγχος...
Στο διαταυτα, καντε οτι θελετε με το μηχανακι σας, ρυθμιστε το ,αφηστε το ως εχει η μη το πειραζετε και ποτε, αλλα μη προτρεπετε αλλους ειναι κριμα να χαλανε μηχανακια απο το τιποτα.
Ενώ οι ''μαστορες'' που στην πλειοψηφεία τους οι περισσότεροι και ειδικά οι πιο παλιοί, δεν παίρνανε τα γράμματα γιατί ήταν τούβλα μπατικά και για αυτό γίναν μάστορες, λόγω ΒΛΑΚΕΙΑΣ που ήταν αδύνατον να γίνουν κάτι άλλο , ξέρουν και τα κάνουν όλα αυτά με κλειστά μάτια και το ένα χέρι δεμένο ατην ζώνη.
Το να μετρήσει κάποιος τις βαλβίδες του, δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολο. Υπομονή θέλει, λογική σκέψη θέλει, κανά σέρβις μάνιουαλ, και φωτογραφίες όπου έχουμε αμφιβολία αν θα θυμηθούμε το δέσιμο.
Το να τις ρυθμίσει κιόλλας θέλει ένα κομμάτι χαρτί Α4 και να γράψεις ένα χάρτη, πόσο βρέθηκε το κάθε διάκενο, πόσο πάχος ήταν το καπελότο του, πόσο διαφορά έχει από το σωστό , και να προσθέσεις το νουμεράκι της διαφοράς στο καπελότο που θα πρέπει να βάλεις. Τι να λέμε 16 ολόκληρες προσθαφαιρέσεις, ανώτερα μαθηματικά....
Και μάστορες που απλά ΚΑΝΟΥΝ ότι ρύθμισαν βαλβίδες, π.χ. ξεβιδώνοντας τα καβαλέτα και ξαναβιδώνοντάς τα επίτόπου, αλλά η χρέωση χρέωση, δεν υπάρχουν, ναι ναι κι ο Αη Βασίλης υπάρχει, ναι αλήθεια.
BTW δεν χρειάζεται να ακούγονται οι βαλβίδες για να είναι ξερύθμιστες. Μπορεί να είναι τόσο ξερύθμιστες που να έχουν αρχίσει να λιώνουν, κι όμως να μην ακούγονται. Αυτό συμβαίνει όταν η βαλβίδα έχει μειώσει το διάκενό της, οπότε πατάει λιγότερο στην έδρα, χωρίς να κάνει θόρυβο αλλά και χωρίς να ...ψύχεται από την επαφή με την έδρα αφού την κάνει μειωμένη.
Στην πραγματικότητα οι βαλβίδες που ακούγονται (διάκενο που έχει μεγαλώσει) είναι καλύτερο σενάριο και λιγότερο επικίνδυνο για την υγεία του μοτέρ.
Για αυτό αφήστε τα ''ο μαστρομήτσος ξέρει δεν έχουν ανάγκη αυτά'' και κάντε σέρβις όπως το ζητάει ο κατασκευαστής. Αρκετά μοτέρ παρταλιασμένα εσωτερικά έχουν λουστεί οι επόμενοι ιδιοκτήτες.
stefanos
16/05/2016, 23:02
Ενώ οι ''μαστορες'' που στην πλειοψηφεία τους οι περισσότεροι και ειδικά οι πιο παλιοί, δεν παίρνανε τα γράμματα γιατί ήταν τούβλα μπατικά και για αυτό γίναν μάστορες, λόγω ΒΛΑΚΕΙΑΣ που ήταν αδύνατον να γίνουν κάτι άλλο , ξέρουν και τα κάνουν όλα αυτά με κλειστά μάτια και το ένα χέρι δεμένο ατην ζώνη.
Το να μετρήσει κάποιος τις βαλβίδες του, δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολο. Υπομονή θέλει, λογική σκέψη θέλει, κανά σέρβις μάνιουαλ, και φωτογραφίες όπου έχουμε αμφιβολία αν θα θυμηθούμε το δέσιμο.
Το να τις ρυθμίσει κιόλλας θέλει ένα κομμάτι χαρτί Α4 και να γράψεις ένα χάρτη, πόσο βρέθηκε το κάθε διάκενο, πόσο πάχος ήταν το καπελότο του, πόσο διαφορά έχει από το σωστό , και να προσθέσεις το νουμεράκι της διαφοράς στο καπελότο που θα πρέπει να βάλεις. Τι να λέμε 16 ολόκληρες προσθαφαιρέσεις, ανώτερα μαθηματικά....
Και μάστορες που απλά ΚΑΝΟΥΝ ότι ρύθμισαν βαλβίδες, π.χ. ξεβιδώνοντας τα καβαλέτα και ξαναβιδώνοντάς τα επίτόπου, αλλά η χρέωση χρέωση, δεν υπάρχουν, ναι ναι κι ο Αη Βασίλης υπάρχει, ναι αλήθεια.
BTW δεν χρειάζεται να ακούγονται οι βαλβίδες για να είναι ξερύθμιστες. Μπορεί να είναι τόσο ξερύθμιστες που να έχουν αρχίσει να λιώνουν, κι όμως να μην ακούγονται. Αυτό συμβαίνει όταν η βαλβίδα έχει μειώσει το διάκενό της, οπότε πατάει λιγότερο στην έδρα, χωρίς να κάνει θόρυβο αλλά και χωρίς να ...ψύχεται από την επαφή με την έδρα αφού την κάνει μειωμένη.
Στην πραγματικότητα οι βαλβίδες που ακούγονται (διάκενο που έχει μεγαλώσει) είναι καλύτερο σενάριο και λιγότερο επικίνδυνο για την υγεία του μοτέρ.
Για αυτό αφήστε τα ''ο μαστρομήτσος ξέρει δεν έχουν ανάγκη αυτά'' και κάντε σέρβις όπως το ζητάει ο κατασκευαστής. Αρκετά μοτέρ παρταλιασμένα εσωτερικά έχουν λουστεί οι επόμενοι ιδιοκτήτες.
Αυτά όλα είναι μια διαδικασία που κάποιος πρέπει να "επενδύσει" για να μάθει και απαιτεί και κάποια εργαλεία που δεν βρίσκονται σε
όλες τις εργαλειοθήκες ,χώρο χρόνο διάθεση...
Στην τελική εάν δεν έχεις το μικρόβιο καλύτερα στο μάστορα.
Αυτά όλα είναι μια διαδικασία που κάποιος πρέπει να "επενδύσει" για να μάθει και απαιτεί και κάποια εργαλεία που δεν βρίσκονται σε
όλες τις εργαλειοθήκες ,χώρο χρόνο διάθεση...
Στην τελική εάν δεν έχεις το μικρόβιο καλύτερα στο μάστορα.
+600
ή αν το εχεις βαρεθει, εχεις καλυτερα πραγματα να κανεις ή δεν εχεις χρονο.
Και αυτοι κλεφτες θα γινουν? Τοσα ατομα εδω μεσα που οι περισσοτεροι ειστε μια παρεα δεν εχει βρει καποιος καποιον που ειναι και καλος και οικονομικος οσο γινεται να τον συστησει και στους αλλους να ξεμπερδευετε? δεν ειναι και μαθηματικα
PortisHead
17/05/2016, 09:12
Εχετε δει μαστορα , να ανοίγει καπάκι για ρυθμιση βαλβίδων , να μην κάνει τίποτα , και να αφήνει επίτηδες να τρέξει και λίγο φλατζόκολλα
στις ακρες οταν το κλεινει , για να δειξει στον πελάτη οτι όντως εγινε δουλεια ?
:lol:
amyroukai
17/05/2016, 09:15
Ο κανόνας.
Φλατζόκολλα βέβαια δεν θέλει αν βάλεις νέα φλάντζα, άντε πες να βάλεις μερικές σταγόνες ίσα να την κρατάει στην θέση της.
Αλλά... όπως λέει και το καλό παιδί...
Breaking news...
Πέμπτη απόγευμα ραντεβού στο Σφακιανάκη (Σιδηροκάστρου), με σκοπό το άνοιγμα να γίνει Παρασκευή. Θα ζητήσω να ανοιχτεί το μοτέρ κατά το μεσημέρι, για να προλάβω να είμαι εκεί όταν θα γίνεται η εργασία, για να αποφευχθούν τακτικές σαν αυτές που αναφέρει ο portishead. Κόστος για αυτήν την εργασία θα μάθω την Πέμπτη και θα ενημερώσω...
motoexelixis
17/05/2016, 13:25
φλαντζοκολα με καινουργια φλαντζα, μονο στο υμικυκλιο....πουθενα αλλου....
Πάντως, όταν ανοίγεις καπάκι, η γνώμη μου είναι απαραιτήτως νέα (=απάτητη) φλάτζα..
Breaking news...
Πέμπτη απόγευμα ραντεβού στο Σφακιανάκη (Σιδηροκάστρου), με σκοπό το άνοιγμα να γίνει Παρασκευή. Θα ζητήσω να ανοιχτεί το μοτέρ κατά το μεσημέρι, για να προλάβω να είμαι εκεί όταν θα γίνεται η εργασία, για να αποφευχθούν τακτικές σαν αυτές που αναφέρει ο portishead. Κόστος για αυτήν την εργασία θα μάθω την Πέμπτη και θα ενημερώσω...
Να υποθεσω στον κυρ Βασιλη; Εμενα αυτο που δε μ αρεσε εκει περα στα κεντρικα που το πηγαινα ενα φεγγάρι ειναι οτι καποτε για να μου τεντωσουν την αλυσιδα κοπανουσαν τον πισω αξονα με ματσολα για να ξελασκαρει και να γίνει δουλεια. Ο οποιος αξονας βεβαια ειχε στραβωσει πιθανον απο καποια προηγουμενη επεμβαση "επαγγελματια" λαστιχα. Το οποιο το ανακαλυψα εκ των υστερων φυσικα αλλου οπου ισιωθηκε και τακτοποιηθηκε το σπειρωμα αλλαχθηκανκαι τα ρουλεμαν και το βαλε βγαλε γίνεται πλεον με ενα ελαφρο σπρωξιμο. Το μεγαλο τους φαουλ ηταν που ποτε δεν μπηκαν στον κοπο να μου το πουν και να προτεινουν λυση και ημουν και μπροστα στη φαση. Εκει άνοιξαν και το καπακι στις 48000 λεγοντας μου οτι δε χρειάζεται ρυθμισμα. Δυστυχως σε αυτη την εργασια δεν ημουν μπροστα για να δω αν οντως την εκαναν. Παντως φλατζοκολλα στο πλαι εβαλαν σημαδι πως το ανοιξαν (;;; ) κανεις δε θα μαθει ποτε. Στο σερβις των 72000 που πλησιαζει θα τα δουμε ολα αυτα...
giannis113
18/05/2016, 03:17
Τωρα θυμηθηκα κατι
Πριν 8 χρονια παμε αντιπροσωπεια με 6 μηνων punto.
Εχει φυγει το καπακι του ενος καθρεφτη και το 'κεφαλακι' του λεβιε ταχυτητων.
4 μηχανικοι νεαροι ασχοληθηκαν, βαψανε το καινουριο καπακι περιπου ιδιο, το κουμποσαν αλλα μας εφυγε στο γυρισμο και το πατησε νταλικα πιο πισω..
Ο αλλος ειχε κατσει στο χειροφρενο και με ενα μεγαλο (πλαστικο ευτυχως) σφυρι χτυπουσε για ωρα το κεφαλακι του λεβιε. Τελικα το εβαλε. . Στραβα.
Βγηκε μετα απο μερες και οταν το εβαλα εγω ειδα οτι εχει κουμπομα.
Αντιπροσωπεια.
Τωρα θυμηθηκα κατι
Πριν 8 χρονια παμε αντιπροσωπεια με 6 μηνων punto.
Εχει φυγει το καπακι του ενος καθρεφτη και το 'κεφαλακι' του λεβιε ταχυτητων.
4 μηχανικοι νεαροι ασχοληθηκαν, βαψανε το καινουριο καπακι περιπου ιδιο, το κουμποσαν αλλα μας εφυγε στο γυρισμο και το πατησε νταλικα πιο πισω..
Ο αλλος ειχε κατσει στο χειροφρενο και με ενα μεγαλο (πλαστικο ευτυχως) σφυρι χτυπουσε για ωρα το κεφαλακι του λεβιε. Τελικα το εβαλε. . Στραβα.
Βγηκε μετα απο μερες και οταν το εβαλα εγω ειδα οτι εχει κουμπομα.
Αντιπροσωπεια.
Καλημερες
Οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων εδω πλην ισως ελαχιστων εξαιρέσεων (βαση στατιστικης) ειναι για πεταμα.
Seat Ibiza Cupra (2010)
Οταν αρχισα να το βελτιωνω πηγα σε αντιπροσωπια πολυ γνωστη στο Γαλατσι να βαλω προγραμμα (ειμουν τοσο χαζος) το αμαξι ρεταρε μεχρι αηδιας και οι τυποι εκει μου λενε εχει προβλημα το αμαξι σου. Μετα απο αλλαγη εντος εγγυησης σε πολλαπλασιαστες μπουζι και τεσταρισματα στο δρομο (συνολο 2 επισκεψεις) νευριασα και το εβγαλα και πηρα τα λεφτα μου πισω με αυτους να φωναζουν οτι θα σπασει αν το πειραξω. Αυτο που μου λεγανε και οταν το πρωτοπηρα και τους ειπα οτι θα το βελτιωσω.
Δε πηγε ποτε αντιπροσωπεια πριν απο αυτο και μετα απο αυτο το γεγονος. Ολα τα σερβις τα εκανα εγω σπιτι μου με τα εργαλεια μου και ελεγχο και λογκαρισμα με το λαπτοπ μου και VCDS. Εφτασε βελτιωμενο πρωτο σταδιο τερμα (1,9bar over δουλευε η μαμα τουρμπινα), μεχρι τα σχεδον 90.000 χλμ και δεν εκανε κιχ. Μετα το πουλησα.
Ευτυχως με τη μηχανη βρηκα καλο μαστορακι και μου τη προσεχει γιατι χρονος πλεον δεν υπαρχει για το χομπι μου να μαυριζω τα χερια μου.
PortisHead
18/05/2016, 08:12
Αντιπροσωπείες κι εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Τωρα με την ανάκληση για τον ανορθωτή μου ειχαν και τη λίστα με τα επισημα συνεργεια που μπορεις να πας.
Στα μισά απο αυτά, και να έμενες εξω απο το μαγαζι τους απο βλάβη, μέσα, δεν θα πήγαινες για επισκευη :lol:
Απορώ εκει στη Suzuki , τους ελέγχει κανεις όλους αυτούς που βαφτίζει....επίσημους.
Pan (dvs)
18/05/2016, 08:14
Αντιπροσωπείες κι εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Τωρα με την ανάκληση για τον ανορθωτή μου ειχαν και τη λίστα με τα επισημα συνεργεια που μπορεις να πας.
Στα μισά απο αυτά, και να έμενες εξω απο το μαγαζι τους απο βλάβη, μέσα, δεν θα πήγαινες για επισκευη :lol:
Απορώ εκει στη Suzuki , τους ελέγχει κανεις όλους αυτούς που βαφτίζει....επίσημους.
Να σου λυσω την απορεια.ΟΧΙ,το αστειο ειναι οτι ξερουνε τι λουλουδια εχουνε.
Αντιπροσωπείες κι εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Τωρα με την ανάκληση για τον ανορθωτή μου ειχαν και τη λίστα με τα επισημα συνεργεια που μπορεις να πας.
Στα μισά απο αυτά, και να έμενες εξω απο το μαγαζι τους απο βλάβη, μέσα, δεν θα πήγαινες για επισκευη :lol:
Απορώ εκει στη Suzuki , τους ελέγχει κανεις όλους αυτούς που βαφτίζει....επίσημους.
κανεις δεν τους ελεγχει. οι 9/10 εχουν παρει τις αντιπροσωπειες μεσο γνωστου απλα γιατι ετυχε να εχουν λεφτα εκεινη την εποχη.
panagiotis1974
18/05/2016, 18:33
Άν είσαι τυχερός και πέσεις σε κλεφτράκο έχει καλώς.Εγώ έπεσα σε μαλάκα,τεμπέλη,άσχετο,τσαπατσούλη,βρομιάρη(λίγδα σε όλο το μηχανάκι) και ισχυρογνώμονα (δυό φορές μαλάκα δηλαδή).Του είπα ακριβώς που έχει διαρροή ε... αυτός άλλαξε δύο άλλα σε δύο διαδοχικές φορές που του το πήγα και στο τέλος τίποτα.
Δεν το πήγα 3 φορά,το έφτιαξα μόνος μου.Χίλιες φορές κλεφτρούδικο παρά τριμάλακας...
Και για να μην το ξεχάσω,ποτέ τη ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ του σπιτιού που θα αράζει το μηχανάκι.Δώστε του πατρικού,της θείας,της ξαδέρφης ΠΟΤΕ τη δική σας! Μη ρωτάς γιατί.Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Η μηχανή παραδόθηκε σήμερα στον "παππού" στο Σφακιανάκη και στη "γιαγιά" που είναι στη γραμματεία. Πρώτη εκτίμηση για το λαδωμένο μπουζί είναι ότι δεν ήταν καλά σφιγμένο. Σχετικά με την αλλαγή φλάτζας στο καπάκι βαλβίδων μου είπε πως είναι ελαστική, δεν βγαίνει πατημένη και για αυτό δεν χρειάζεται αντικατάσταση παρά μόνο φλατζόκολλα. Αύριο που θα ολοκληρωθεί η εργασία, θα γράψω εντυπώσεις...
For the record...
παρέλαβα το απόγευμα τη μηχανή και όπως μου είπε ο "παππούς" καμία βαλβίδα δεν ήθελε ρύθμιση, όλες ήταν στο σωστό διάκενο. Με κάτι άλλα ψιλοπράγματα που έκανε όπως του είχα σημειώσει, το κόστος ανήλθε στα 176€.
Οπότε στα 36400km με συγκρατημένη οδήγηση, ο ληστής δεν κάνει κιχ...
το μπουζί τελικά ήταν όντως θέμα σφυξίματος;
το μπουζί τελικά ήταν όντως θέμα σφυξίματος;
Κατά τα λεγόμενά του, ναι.
Τώρα, όπως μου είπε τα είχα σφίξει όλα καλά. Βλέπουμε στην επόμενη αλλαγή...
amyroukai
20/05/2016, 17:31
αυτό δηλαδή που είδες ως λάδια, ήταν προϊόντα καύσης που είχαν εισχωρήσει στο σπείρωμα, λόγω κακού σφιξίματος; περίεργο μΕ φαίνεται... δεν θα είχε κάψει την μπουζόπιπα, ας πούμε;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.