View Full Version : Μπαταρία Μοτοσυκλέτας Λιθίου
Με συγχωρειτε που επεμβαινω αλλα το προβλημα ειναι η ανυπαρξία φορτιστή Λιθίου για συντήρηση ή οτι το συστημα φορτισης της μοτο ειναι για Μολυβδου..??
Εγω καταλαβα πως το προβλημα ειναι η αδυναμια της μπαταριας λιθιου να διατηρει τον συναγερμο σε κατασταση σναγερμου λογω χαμηλοτερης χωρητικοτητας.
425579
4 μερες στην παγωνια + συναγερμος
τη ζεστανα λιγο με το πιστολακι
η διαφορα τους με τις μολυβδου ειναι οτι αρχικα μοιαζουν ψοφιες αλλα με τις μιζιες ζωντανευουν αντι να γονατιζουν
Εμενα παντως δεν με ψηνει η ιδεα του να θελω να φυγω με το μηχανακι γνωριζοντας πως ΟΚ, η μπαταρια τα πηγε καλα, πηρε μπρος, αλλα την ταϊζω με 14volt στους 2 βαθμους κελσιου....
Ποσο μαλλον οταν ξερω τι συμβαινει αν κατι παει στραβα... :)
sapila racing
17/02/2021, 17:35
Εμενα παντως δεν με ψηνει η ιδεα του να θελω να φυγω με το μηχανακι γνωριζοντας πως ΟΚ, η μπαταρια τα πηγε καλα, πηρε μπρος, αλλα την ταϊζω με 14volt στους 2 βαθμους κελσιου....
Ποσο μαλλον οταν ξερω τι συμβαινει αν κατι παει στραβα... :)
Απο την στιγμή που θα πάρει μπρός και μετά δεν μας νοιάζει τόσο η εξωτερική θερμοκρασία όσο η θερμοκρασία της μπαταρίας. ;)
η πραγματικη ταση χωρις φορτιο στις λιθιου δεν ειναι 12,8 αλλα 13,3
πρακτικα εχω περασει 3 χειμωνες χωρις κανενα θεμα
και απο τη στιγμη που σχεδιαζεται παραγεται και πωλειται ως μπαταρια μοτο γιατι να τη φοβηθω;
Απο την στιγμή που θα πάρει μπρός και μετά δεν μας νοιάζει τόσο η εξωτερική θερμοκρασία όσο η θερμοκρασία της μπαταρίας. ;)
Για να καταλαβω, καθως δεν εχω ψαχτει με δαυτες.
Στο γκαραζ εχω 13 βαθμους ... ξυπναω για δουλεια, βαζω μπρος. Easy!
Παω δουλεια, και εχει -3 ... (σεναριο προ ημερων ετσι;) ... κανω το 8ωρακι μου και παω να βαλω μπρος.
Αφηνω κλειδι ΟΝ για λιγο να ζεσταθει και βαζω μπρος.
Δινει 14,5v ... η μπαταρια δεν θα ειναι ηδη σε χαμηλη θερμοκρασια;;
Τι εννοείς;
Ποσο καλο ειναι για μια λιθιου να φορτιζει στους ας πουμε 2-3 βαθμους ??
Δεν νομιζω να προλαβαινει αμεσα να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας αφου μιζάρεις στα πολλα κρυα...
Απλα ειμαι επιφυλακτικος, δεν εχω ακουσει παραπονο μεχρι στιγμης, αλλα ρε γαμωτο, δεν μου καθεται καλα να εχω κατω απο τη σελα μου κατι τετοιο!
Θα μου πεις βεβαια, το κινητο το εχεις στην τσεπη; το ηλεκτρονικο τσιγαρο;
anyway...
Nikos988
17/02/2021, 22:48
Καλησπέρα.
Σε R1 2008, με καθημερινή χρήση, κάθε χειμώνα επί τέσσερα συνεχόμενα έτη, έμενα από μπαταρία. Με τα πρώτα κρύα, πάρκαρα τη μηχανή Παρασκευή απόγευμα και την Δευτέρα δεν έπαιρνε μπροστά! Κάθε ΣΚ έβαζα τον φορτιστή για να είμαι σίγουρος ότι θα πάρει! Άλλαξα συνολικά 4 μπαταρίες μαμά Yuasa (made in Japan) τις οποίες αγόραζα 100-110 ευρώ από την ΥΑΜΑΗΑ!
Στο τέλος βαρέθηκα και αγόρασα αυτήν: https://www.ballistic-batteries.com/product_info.php?cPath=141&products_id=426 στα 215 ευρώ (από Ελλάδα).
Τέσσερα χρόνια τώρα, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου! Την έχω αφήσει σχεδόν μήνα με συναγερμό και περιμετρικό και πήρε με την πρώτη μιζιά! Δεν έχει κάνει κιχ με τα κρύα! Δεν έχω βάλει ποτέ φορτιστή και μέχρι σήμερα δουλεύει άψογα!
Σχετικά με τον φορτιστή, κάνουν όλοι όσοι φορτίζουν αυτόματα χωρίς πρόβλημα. Απλά, υπάρχουν μπαταρίες με εσωτερικό balancer και άλλες χωρίς (όπως η δικιά μου). Σε αυτές που είναι χωρίς, καλό είναι μία φορά το χρόνο, να την βάζεις σε ειδικό φορτιστή με ενσωματωμένο balancer απλά και μόνο για να την "στρώσει" και να έρθουν όλα τα κελιά στην ίδια φόρτιση.
Εγώ προσωπικά δεν έχω βρει τον χρόνο να πάω από το μαγαζί που την πήρα να μου το κάνουν.
Επανέρχομαι έχοντας κλείσει 6 χρόνια με την ίδια μπαταρία. Ειδικά τον τελευταίο χρόνο η μηχανή χρησιμοποιείται ελάχιστα. Εξακολουθεί να παίρνει μπροστά έστω και δύσκολα, μετά από 3-4 εβδομάδες ακινησίας με συναγερμό και περιμετρικό ενεργοποιημένα. Σήμερα την έβαλα μπροστά μετά από τρεις εβδομάδες και με το κρύο των ημερών και πήρε με την πρώτη μιζιά.
Τα συμπεράμσατα δικά σας!!!
giorgos.boun
17/02/2021, 22:55
Ποσο καλο ειναι για μια λιθιου να φορτιζει στους ας πουμε 2-3 βαθμους ??
Δεν νομιζω να προλαβαινει αμεσα να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας αφου μιζάρεις στα πολλα κρυα...
Απλα ειμαι επιφυλακτικος, δεν εχω ακουσει παραπονο μεχρι στιγμης, αλλα ρε γαμωτο, δεν μου καθεται καλα να εχω κατω απο τη σελα μου κατι τετοιο!
Θα μου πεις βεβαια, το κινητο το εχεις στην τσεπη; το ηλεκτρονικο τσιγαρο;
anyway...
Να σου πω και εγω την εμπειρια μου. Χρησιμοποιω 2 μπαταριες λιθιου.
Οταν πηρα την πρωτη φορα δεν ηξερα και δεν το ειχα ψαξει. Πηρα την μπαταρια που λεει ο καταλαγος για το 600αρι.
Η μπαταρια που φορουσε απο το εργοστασιο 120cca. Ο καταλαγος για την καινουργια εδινε 140cca.
Το καλοκαιρι που την πηρα ηταν τελεια. Μολις ηρθαν τα πρωτα κρυα γυριζε τον κινητηρα μιση στροφη με αποτελεσμα να αναβει λαμπακι κινητηρα.
Ετρεχα να το σβησω. (το μηχανακι δεν εχει φωτα ουτε κατι αλλο για να ζεσταθει η μπαταρια)
Μετα απο το ψαξιμο αλλαζω την μπαταρια μεσα στην εγγυηση με 240cca. (εδωσα απλα την διαφορα)
Απο τοτε και μετα και με μειον παιρνει σαν να μην καταλαβαινει τπτ.
Απλα η συμβουλη μου ειναι οποιος ενδιαφερεται για αγορα να παρει μπαταρια λιθιου με αμπερ εκκινησης τα διπλασια απο οτι εχει η μπαταρια που χρησιμοποιει τωρα.
Γενικος κανονας ειναι πως η λιθιου εχουν την μιση αποδοση οταν ειναι κρυες.
Να σου πω και εγω την εμπειρια μου. Χρησιμοποιω 2 μπαταριες λιθιου.
Οταν πηρα την πρωτη φορα δεν ηξερα και δεν το ειχα ψαξει. Πηρα την μπαταρια που λεει ο καταλαγος για το 600αρι.
Η μπαταρια που φορουσε απο το εργοστασιο 120cca. Ο καταλαγος για την καινουργια εδινε 140cca.
Το καλοκαιρι που την πηρα ηταν τελεια. Μολις ηρθαν τα πρωτα κρυα γυριζε τον κινητηρα μιση στροφη με αποτελεσμα να αναβει λαμπακι κινητηρα.
Ετρεχα να το σβησω. (το μηχανακι δεν εχει φωτα ουτε κατι αλλο για να ζεσταθει η μπαταρια)
Μετα απο το ψαξιμο αλλαζω την μπαταρια μεσα στην εγγυηση με 240cca. (εδωσα απλα την διαφορα)
Απο τοτε και μετα και με μειον παιρνει σαν να μην καταλαβαινει τπτ.
Απλα η συμβουλη μου ειναι οποιος ενδιαφερεται για αγορα να παρει μπαταρια λιθιου με αμπερ εκκινησης τα διπλασια απο οτι εχει η μπαταρια που χρησιμοποιει τωρα.
Γενικος κανονας ειναι πως η λιθιου εχουν την μιση αποδοση οταν ειναι κρυες.
Thanx για την πληροφορια. :)
Ποια ειναι η μαρκα της μπαταριας που φοράς;
giorgos.boun
17/02/2021, 23:30
Thanx για την πληροφορια. :)
Ποια ειναι η μαρκα της μπαταριας που φοράς;
στο triumph Skyrich, στο απριλια Shido.
Δε γράφει κάπου να μη φορτίζεται κρυα
Προχθές φόρτισα το κινητό από 0% μετά από χιονοπόλεμο το οποίο ήταν παγωμενο
sapila racing
18/02/2021, 09:19
Για να καταλαβω, καθως δεν εχω ψαχτει με δαυτες.
Στο γκαραζ εχω 13 βαθμους ... ξυπναω για δουλεια, βαζω μπρος. Easy!
Παω δουλεια, και εχει -3 ... (σεναριο προ ημερων ετσι;) ... κανω το 8ωρακι μου και παω να βαλω μπρος.
Αφηνω κλειδι ΟΝ για λιγο να ζεσταθει και βαζω μπρος.
Δινει 14,5v ... η μπαταρια δεν θα ειναι ηδη σε χαμηλη θερμοκρασια;;
Οπως είπες, αφήνεις για λίγο τον διακοπτη ανοιχτό με φώτα αναμμένα πριν μιζάρεις.
Αυτό το κάνεις για να ζεσταθεί η μπαταρία. Ετσι λοιπόν αφού ξεκινησεις η μπαταρία δεν ειναι πλέον σε τόσο χαμηλή θερμοκρασία.
Ασε που εκτός του οτι ζεσταίνεται λόγω του οτι αναψες φώτα και μιζαρισες, μετά ζεσταίνεται αναγκαστικά και απο την θερμοτητα που εκπεμπει ο κινητήρας, λιγότερο η περισσότερο αναλόγως που ειναι τοποθετημένη.
Σκέψου οτι τις χρησιμοποιούν σε snowmobiles, τις ζεσταίνουν πριν μιζάρουν με τον ιδιο τρόπο και μετά ειναι ΟΚ.
Ωραια, λογικα μετα το καλοκαιρι θα γινει αλλαγη, καθως στη μηχανη μεσολαβει σιγουρα εβδομαδα ακινησιας για ενα 4μηνο το χρονο και η αποφορτιση της κλασσικης μολυβδου δημιουργει μονιμη φθορα.
Εχω συντηρητη αλλα και παλι δεν γινεται να ειναι συνεχεια διασωληνομενο το μηχανακι βαλε βγαλε σελα αναλογα το αν θα το κυκλοφορησω η οχι...
Απ οτι μετρησα κιολας, αν σβησει μετα απο 24ωρο και το λαμπακι του immo, δεν τραβαει τιποτα χωρις συναγερμο. (36-40mA!!)
Thanks και παλι για τις πληροφοριες...
εχω να καταθεσω τα εξης....
αφησα τη μηχανη ακινητη 10 μερες με συναγερμο αλλα ξεχασα πανω και εναν φορτιστη κινητου
η μπαταρια πατωσε σε σημειο να μην αναβει ουτε τα λαμπακια
εβαλα μπρος με μπαταρια αυτοκινητου επανηλθε πληρως και λειτουργει κανονικα
Καλημερα!Οπου να ναι ειμαι για αλλαγη μπαταριας λογω του αυτη που εχω φετος με κανε κατι τσαλιμια κανα 3-4 φορες με αποτελεσμα να την βγαζω και να την φορτιζω.Σκεφτομαι να βαλω λιθιου και διαβαζοντας τα ποστ διαβασα η μπαταρια να ειναι τα διπλασια αμπερ εκκινησης.Για το μηχανακι μου(gsxr) απ οτι βλεπω η αντιστοιχη σε λιθιου απο την Skyrich ειναι η LFP-4 με 240ca και η LFP-4 Plus 300ca.Δε βρισκω καπου το ποσα αμπερ εκκινησης ειναι η μαμα μπαταρια που εχει.Λεω να παω για την 300ca να μαι καλυμμενος.Επισης εχετε να προτεινετε καποια συγκεκριμενη μαρκα μπαταριας η να αποφυγω πχ την ταδε?
η μολυβδου σε μενα ηταν 100CCA και η λιθιου που την αντικατεστησε 120CCA χωρις κανενα προβλημα
τα διπλασια αμπερ δεν ισχυουν
giorgos.boun
31/07/2021, 20:18
η μολυβδου σε μενα ηταν 100CCA και η λιθιου που την αντικατεστησε 120CCA χωρις κανενα προβλημα
τα διπλασια αμπερ δεν ισχυουν
Πως εξηγείς σε μένα όταν πήγα εγώ σε μπαταρία λιθίου η πρώτη που πήρα με 145cca (ενώ η προηγούμενη 120) το καλοκαίρι που την άλλαξα όλα καλα ενώ μόλις ήρθε ο χειμώνας και τα κρύα να μην μπορεί να πάρει μπρος και να ανάβει check engine? Μην μου πεις για κατανάλωση πρώτα πριν βάλεις ή για ζεστάματα. Δεν έχω τέτοια…
Αφού αλλάχτηκε με μέσα στην εγγύηση με την παραπάνω του παιδιού με 240cca δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί ποτέ τπτ. Χειμωνα καλοκαίρι εδώ και δυο χρόνια κανένα πρόβλημα.
Το εξηγω οτι ηταν ελαττωματικη και γι αυτο αλλαχθηκε στην εγγυηση
Για 1000αρι ποια να προτιμησω?Να παρω την 300 να μαι σιγουρος?
sapila racing
01/08/2021, 20:32
Για 1000αρι ποια να προτιμησω?Να παρω την 300 να μαι σιγουρος?
Ναι για 1000ρι απο Skyrich παίρνεις την LFP4-Plus που βγαζει 300 CCA.
Πρόσφατα έβαλα την LFP4-Plus σε V-strom 1000 του 2018.
Με Pandora περιμετρικά κτλ.
Μπορώ να πω πως για την ώρα όλα καλά,
αλλά θα έχω καλύτερη άποψη το χειμώνα.
Αν και δεν ειμαι το καλύτερο μέτρο σύγκρισης..
Η μαμά δεν ήταν ποτέ οκ!
Αν δεν είχε πρόβλημα εξ αρχής,
πιθανόν γ@μηθηκε την πρώτη και την δεύτερη μέρα που πάλευαν ώρες να μου
σεταρουν το συναγερμό.
Ποτέ δεν θα μάθω,μετά την πρώτη βδομάδα και για
3 χειμώνες και την αρχή καλοκαιριού φέτος ήμουν πάντα
με το φορτιστή του Lidl μόνιμα στο bagster.
Πότε δεν είδα ούτε στην εφαρμογή, ούτε στο βολτομετρο της μηχανής
σωστή τάση..
12,1 και κάτω έδειχνε στο κινητό με σβηστό διακόπτη
και 11 και κάτω μόλις γυρναγα το κλειδί.
Πλέον δείχνει 13,5 σβηστη και μόλις γυρίσω on 12+
Μόλις περάσει ο χειμώνας θα κάνω update,γιατί υποτίθεται οτι οι λιθίου
δεν είναι η καλύτερη επιλογή για να
εχεις συναγερμους και περιμετρικά απάνω.
Εγώ την επέλεξα για την γρήγορη επαναφορτηση,
δεν κάνω πάνω από 10 λεπτά για την δουλειά.
Και γω φετος το χειμωνα εβαλα αυτην που ειχε πανω(yuasa ytx-12bs) καμια 3 φορες στον φορτιστη απ τα λιντλ.Την μια βεβαια το περιμενα γιατι το μηχανακι δεν το ειχα κουνησει κανα 2μηνο,αλλα χωρις συναγερμους κτλ.Τωρα παρηγγειλα την LFP-4 Plus.Επελεξα λιθιου και για το χαμηλο της βαρος,διοτι το undertail μου που στηριζεται η μπαταρια εσπασε,μαλλον απο δικη μου βλακεια καθως οταν βιδωνα τα καλωδια στους πολους πιεζα με δυναμη προς τα κατω με το κατσαβιδι χωρις να στηριζω το undertail απο κατω...
Καλησπέρα. Πως μπορώ να δω ποια μπαταρία λιθίου αντιστοιχεί για την μοτοσυκλέτα μου ;
Γραφει στην εκαστοτε μπαταρια λιθιου ποιες μπαταριες αντικαθιστα.Τι μπαταρια φορας η αν δεν γνωριζεις τι μοτοσυκλετα εχεις?
Καλησπερα παιδες ηρθε η μπαταρια που παρηγγειλα (Skyrich LFP-4 Plus 12v 300ca).Το ερωτημα μου ειναι το εξης,εχω εναν φορτιστη απο τα λιντλ τον 5.0A A1.Εχει 4 προγραμματα φορτισης,για 6ν,12ν μοτο,12ν αυτοκινητου και προγραμμα συντηρησης.Μπορω να την φορτισω με αυτον τον φορτιστη?Κανονικα λεει πως θελει τον δικο της,αλλα εχω διαβασει πως γινεται και με απλο αρκει τα βολτ να μην ξεπερασουν τα 15.Συμφωνα με το μανιουαλ σε κανενα απο τα 4 προγραμματα τα βολτ δεν ξεπερνανε τα 14.4,στο προγραμμα μοτο τα μεγιστα Α φτανουν τα 0.8 ενω στο προγραμμα για αυτοκινητου τα μεγιστα Α φτανουν τα 5.Η μπαταρια αυτη ειναι 12ν, 5Α.Γινεται να την φορτισω και αν ναι σε ποιο προγραμμα?Επισης,αν δεν γινεται να την φορτισω,μπορω τουλαχιστον να την συνδεσω στον φορτιστη να την αναγνωρισει ωστε να δω τουλαχιστον αν ειναι η δεν ειναι φορτισμενη χωρις να γινει καποια ζημια?
ΕΝΤΙΤ- Βασικα μολις περιεργαστηκα την μπαταρια και εχει ενα κουμπι στην μεση οπου το πατας και σου δειχνει την κατασταση της,το πατησα και αναψαν και τα 3 μπλε λαμπακια οποτε η μπαταρια ειναι ζιγκα και δεν θελει φορτιση!
Οχι , ο φορτιστής του Lidl δεν κάνει εκτός και εαν έχει βγάλει νέο που να έχει την επιλογή Li-th - Li on - Lithium something .
Επίσης ένα Tip για όσους δεν το ξέρουν :
Εαν νεκρώσει η μπαταρία σας από ακινησία κλπ , δοκιμάστε με έναν εκκινητή αυτοκινήτου και θα εκπλαγείτε ! Σαν καινούρια !
Οχι,λεει οτι κανει για τζελ αλλα οχι για λιθιου.
Εαν νεκρώσει η μπαταρία σας από ακινησία κλπ , δοκιμάστε με έναν εκκινητή αυτοκινήτου και θα εκπλαγείτε ! Σαν καινούρια !
Αν νεκρωσει η ματαρια απο ακινησια σημαινει οτι εχει μεινει πολυ χρονο εκφορτισμενη (κατω απο 10.8V)..
Τουτου δοθεντος, αν δεν εχουμε καλο παλμοτροφοδοτικο (ουσιαστικα χρειαζεται αποθειϊκωτης αλλα let it be..) δεν θα εκπλαγουμε καθολου..!!;)
Υ.Γ.
Τα 10.8V ειναι το οριο για το best case scenario οπου ολα τα στοιχεια της μπαταριας εχουν εκφορτιστει κατα το ιδιο ποσοστο, δηλ. 1.8V το καθε στοιχειο..
Σε περιπτωση που τα 10.8V αθροιζονται ανομοιομορφα, καποια στοιχεια εχουν ταση πανω απο 1.8V και καποια κατω απο αυτο το οριο.. Τα δευτερα "καποια" εγγυωνται την αγουσα προς μπαταριομαγαζο..
Tallyban
04/08/2021, 16:28
Σε οδηγίες χρήσης μιας λιθίου που είδα γράφει ξεκάθαρα ότι δε πρέπει να τη φορτίσεις .με πάνω από 15V,και ότι δε πρέπει να χρησιμοποιήσεις φορτιστή που έχει αυτόματη ή επιλέξιμη λειτουργία αποθειικωσης.
Ναι το διαβασα και γω αυτο.Ο φορτιστης απο τα λιντλ φορτιζει με μεγιστη 14.8.Τωρα για το δευτερο σκελος με την αποθειικωση δεν γνωριζω
Τωρα για το δευτερο σκελος με την αποθειικωση δεν γνωριζω
Οι Λιθιου δεν θελουν ψηλους παλμους τροφοδοσιας..
(βασικα, ουτε χαμηλους θελουν αλλα μπορουν να τους "ανεχτουν"..)
rainmike
06/08/2021, 16:38
Ρε παιδιά μια ερώτηση αφού το συστημα φορτισης μηχανής ,φορτιζει τη μπαταριά λιθιου οπως αντιστοιχα θα έκανε και με μια
οξεως μολυβδου γιατι χρειαζομαι καινουριο συντηρητή-φορτιστή και δεν κάνει ο παλιος Ctek που έχω ας πουμε.
Θα μπορουσα να googlaro αλλα προτιμώ την απάντηση του γερου:D
Θα μπορουσα να googlaro αλλα προτιμώ την απάντηση του γερου:D
Ο "την γρια σου την ξερω.." δεν απανταει σε ανυποστατα δεδομενα..;)
ΟΙ φορτιστες multi-use ειναι πολυ διαφορετικοι απο το συστημα φορτισης της moto..
Καποιοι εχουν λειτουργιες "ανεπιθυμητες" για τις Λιθιου και επισης ο πιθανος "ζαβλαμας" που μπορει να παθουν, ενω δεν ενοχλει και τοσο σε μια μπαταρια Μολυβδου, μπορει να κανει μεγαλη ζημια σε μια Λιθιου..
Υ.Γ.
Ο "ζαβλαμας" αναφερεται σε οποιοδηποτε "μαϊμου" (counterfeit Ελληνιστι) μικροεπεξεργαστη που προγραμματιζεται στα κινεζικα..
update...........
επειδη ου γαρ ερχεται μονον ξαναξεχασα φορτιστη κινητου για 6 μερες και μαζι με τον συναγερμο μου πατωσαν την μπαταρια (λιθιου)
εβαλα μπρος με καλωδια απο το αμαξι την αφησα να δουλεψει με στροφες 2-3 λεπτα και επανηλθε πληρως
να σημειωσω οτι αυτη τη φορα τη μετρησα πατωμενη και εδειξε 1,6V
Ναι ρε ξεχασιαρη Τογιαριε..;)
Οι Λιθιου (γενικως) δεν καταστρεφονται απο κοντο-μεσοχρόνια παραμονη χωρις φορτίο..
(το "κακο" ειναι οτι οταν αρνηθουν να παρουν φορτίο, that's all folks..)
3 χρονια την εχω και σκοτωνει
2 μολυβδου θα ειχα αλλαξει τωρα
basilis_k6
26/08/2021, 19:06
3 χρονια την εχω και σκοτωνει
2 μολυβδου θα ειχα αλλαξει τωρα
εγω δεν εχω πετάξει μολύβδου πριν την 4ετια ποτε. μονο μια που ήταν ελαττωματική ή την βιασα κατα λάθος. εχω αλλαξει πανω απο 12-13 μπαταρίες btw
Στο συγκεκριμενο μηχανακι καμμια δεν μου εβγαλε πανω απο δυο χρονια
Ουτε φθηνες ουτε yuasa taiwan
basilis_k6
25/10/2021, 21:40
5 χρόνια παρα ένα μήνα μας άφησε η πρώτη motobatt. η δευτερη που είναι για αλλαγη τα πέρασε τα 5 αλλα δεν βγαζει χειμώνα. αυτες οι δυο έγιναν μια πλέον που θα εναλλάσονται ανάλογα το ποια μηχανή θέλω να κυκλοφορήσω. ενα συν της λιθιου ειναι το μεγεθος οπότε η lfp4 (μπηκα στο skyrich fan club) μπαινει και στο 675 και στο vstrom. το θέμα ειναι πως θα κάνουμ ευκολα swap χωρις εργαλεία. καμια ιδεα?
ο συναγερμος οταν ειναι off καίει τιποτα? δεν σκοπέυω να την αφησω ποτε πανω απο 4-5 μέρες ακίνητη αλλα δεν θέλω εκπλήξεις.
τι εννοεις χωρις εργαλεια;
πως θα φτασεις μεχρι τη θηκη της μπαταριας;
και πως θα σφιγγεις πολους;
basilis_k6
25/10/2021, 21:58
τι εννοεις χωρις εργαλεια;
πως θα φτασεις μεχρι τη θηκη της μπαταριας;
και πως θα σφιγγεις πολους;
και τα δυο έχουν ανοιγμα σελας με κλειδι μηχανης. τους πολλους θέλω να βρω τροπο να κανω tool free. εχω σκευτει ηδη βιδα με πεταλουδα αλλα νομιζω οτι αυτες εχουν και πλακάκι απο κατω ενω η Motobatt ειχε σπειρωμα πανω στον πολο και απλα βιδωνες μια βιδα και τελος.
βαριεμαι να κατεβω τωρα στην μηχανη να δω αλλα ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει πλακάκι απο κάτω.
karellen
26/10/2021, 08:24
και τα δυο έχουν ανοιγμα σελας με κλειδι μηχανης. τους πολλους θέλω να βρω τροπο να κανω tool free. εχω σκευτει ηδη βιδα με πεταλουδα αλλα νομιζω οτι αυτες εχουν και πλακάκι απο κατω ενω η Motobatt ειχε σπειρωμα πανω στον πολο και απλα βιδωνες μια βιδα και τελος.
βαριεμαι να κατεβω τωρα στην μηχανη να δω αλλα ειμαι σχεδον βεβαιος οτι εχει πλακάκι απο κάτω.
Στο παλιό μου Πεζώ 307 οι πόλοι κούμπωναν με ένα μηχανικό ακροδέκτη σαν κλιπ,σφίγγεις-ξεσφίγγεις με το ένα δάχτυλο.
Να ένα: 431475
431476
basilis_k6
26/10/2021, 16:16
Στο παλιό μου Πεζώ 307 οι πόλοι κούμπωναν με ένα μηχανικό ακροδέκτη σαν κλιπ,σφίγγεις-ξεσφίγγεις με το ένα δάχτυλο.
Να ένα: 431475
431476
ναι στα αμαξια υπαρχουν συστηματα. στις μοτο οχι, τουλαχιστον δεν βρηκα κατι ουτε ηξερε ο μπαταριάς να μου πει κατι. θα το κανω μονος μου μαλλον.
stefanos
26/10/2021, 16:35
ναι στα αμαξια υπαρχουν συστηματα. στις μοτο οχι, τουλαχιστον δεν βρηκα κατι ουτε ηξερε ο μπαταριάς να μου πει κατι. θα το κανω μονος μου μαλλον.
https://www.ratsport.com/battery-quick-disconnect-for-motorbike-small-batteries-c2x23702036
basilis_k6
26/10/2021, 20:21
https://www.ratsport.com/battery-quick-disconnect-for-motorbike-small-batteries-c2x23702036
Παλι πρέπει να την ξενιδωσεις με κατσαβιδι για να βγει. αυτο ειναι ευκολος τροπος να αποσυνδεεις το ρευμα αλλα η μπαταρια μενει πανω. εγω θελω να την βγάλω.
telegonos
26/10/2021, 20:36
ναι στα αμαξια υπαρχουν συστηματα. στις μοτο οχι, τουλαχιστον δεν βρηκα κατι ουτε ηξερε ο μπαταριάς να μου πει κατι. θα το κανω μονος μου μαλλον.
Αυτό που σκέφτηκες, αρχικά είναι απλό. Βρες βίδες, ίδιο σπείρωμα με τις κανονικές της μπαταρίας, με πεταλουδάκι από πάνω. Συνήθως οι μπαταρίες έχουν κοινό σπείρωμα Μ6 (6mm) ή οι πιο μικρού όγκου μπαταρίες έχουν Μ5 (5mm).
Θα πρέπει να πεταλουδάκια να χωράνε στον χώρο όταν κλείνει η σέλα, το καπάκι ή ότι άλλο έχεις.
Τα παξιμαδάκια από κάτω, για να μην παιδεύεσαι να τα πετύχεις κάθε φορά με την βίδα ή να μην τα χάσεις στην μετακίνηση της μπαταρίας, σου έχω ένα καλό κόλπο. Κόβεις ένα πολύ μικρό κομματάκι σαμπρέλας 5-10mm, το κάνεις ένα μίνι ρολό, και το χώνεις ΚΑΤΩ από το παξιμαδάκι. Με τον τρόπο αυτό, το παξιμαδάκι σπρώχνεται πάντα προς το ''ταβάνι'' του πόλου, δεν φεύγει να το χάσεις, και το πιάνει και το σπείρωμα της βίδας με την πρώτη προσπάθεια. Βάζεις τόσο, όσο, να συμπιέζεται από την βίδα όταν αυτή βιδώνεται μέχρι τέρμα, χωρίς να της δημιουργεί εμπόδιο.
basilis_k6
26/10/2021, 20:38
Αυτό που σκέφτηκες, αρχικά είναι απλό. Βρες βίδες, ίδιο σπείρωμα με τις κανονικές της μπαταρίας, με πεταλουδάκι από πάνω. Συνήθως οι μπαταρίες έχουν κοινό σπείρωμα Μ6 (6mm) ή οι πιο μικρού όγκου μπαταρίες έχουν Μ5 (5mm).
Θα πρέπει να πεταλουδάκια να χωράνε στον χώρο όταν κλείνει η σέλα, το καπάκι ή ότι άλλο έχεις.
Τα παξιμαδάκια από κάτω, για να μην παιδεύεσαι να τα πετύχεις κάθε φορά με την βίδα ή να μην τα χάσεις στην μετακίνηση της μπαταρίας, σου έχω ένα καλό κόλπο. Κόβεις ένα πολύ μικρό κομματάκι σαμπρέλας 5-10mm, το κάνεις ένα μίνι ρολό, και το χώνεις ΚΑΤΩ από το παξιμαδάκι. Με τον τρόπο αυτό, το παξιμαδάκι σπρώχνεται πάντα προς το ''ταβάνι'' του πόλου, δεν φεύγει να το χάσεις, και το πιάνει και το σπείρωμα της βίδας με την πρώτη προσπάθεια. Βάζεις τόσο, όσο, να συμπιέζεται από την βίδα όταν αυτή βιδώνεται μέχρι τέρμα, χωρίς να της δημιουργεί εμπόδιο.
αυτο εγραψα πιο πανω, για πεταλουδες. το σαμπρελάκι δεν το ειχα σκευτει. έλεγα να βάλω ενα κομμάτι απο σφουγγάρι πιάτων. εχω σαμπρέλα, θα δοκιμάσω. thanks!
οι motobatt εχουν σπειρωμα και δεν θες παξιμάδι. τι διάολο, τοσο δυσκολο ειναι να έχουν ολες σπειρωμα?
update.....
η μπαταρια λιθιου αλλαχθηκε με μολυβδου
μετα απο 2-3 πληρεις εκφορτισεις απο κακη χρηση + το κρυο των ημερων δεν εχει δυναμη να μιζαρει και δεν κραταει φορτιση
πιθανον αν δε τη ζοριζα κι εβγαζε το χειμωνα να κραταγε πολυ ακομα
η μολυβδου επιλεχθηκε γιατι ηταν φθηνη εχω καταλληλο φορτιστη και η μηχανη πλεον δεν περναει ακινησιες οπως παλιοτερα
τη λιθιου την κρατησα με σκοπο να την ξανατσεκαρω αν και οποτε βρεθει καταλληλος φορτιστης
την πληρωσα 50 ευρω και μου κρατησε 4 χρονια και 3 μηνες οποτε δεν μπορω να τη χαρακτηρισω ουτε επιτυχια ουτε αποτυχια
DoctoR_k6
06/05/2022, 12:17
Εσεις που βαλατε λιθιου να σας ρωτησω...εχει μεσα λεει αποστατες για να ταιριαζει στην θεση χωρις να χορευει?
Ηρθε η ωρα της μπαταριας για αλλαγη κ παω κ εγω για λιθιου.
Πρεπει να προσεξω κατι αλλο?
Αυτη που φοραω τωρα ειναι ΥΤ12Α-BS.
sapila racing
06/05/2022, 13:06
Εσεις που βαλατε λιθιου να σας ρωτησω...εχει μεσα λεει αποστατες για να ταιριαζει στην θεση χωρις να χορευει?
Ηρθε η ωρα της μπαταριας για αλλαγη κ παω κ εγω για λιθιου.
Πρεπει να προσεξω κατι αλλο?
Αυτη που φοραω τωρα ειναι ΥΤ12Α-BS.
Ναι εχει η συσκευασία αποστατες για να την φερεις στα μετρα σου γιατι γενικά ειναι μικρότερη απο αυτην που αντικαθιστας.
Νομιζω οτι αυτη θα σε καλύψει.
https://energybatteries.gr/product/%ce%bc%cf%80%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%cf%84%ce%bf%cf%83%cf%85%ce%ba%ce%bb%ce%ad%cf%84%ce%b1%cf%82-%ce%bb%ce%b9%ce%b8%ce%af%ce%bf%cf%85-skyrich-lpf-4-12v-10ah/
αλλά αυτη ειναι ακόμα καλύτερη
https://energybatteries.gr/product/%ce%bc%cf%80%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%cf%84%ce%bf%cf%83%cf%85%ce%ba%ce%bb%ce%ad%cf%84%ce%b1%cf%82-%ce%bb%ce%b9%ce%b8%ce%af%ce%bf%cf%85-skyrich-lfp-4-plus-12v-10ah/
Σε ποια μηχανη θα την βάλεις?
DoctoR_k6
06/05/2022, 13:17
Ναι εχει η συσκευασία αποστατες για να την φερεις στα μετρα σου γιατι γενικά ειναι μικρότερη απο αυτην που αντικαθιστας.
Νομιζω οτι αυτη θα σε καλύψει.
https://energybatteries.gr/product/%ce%bc%cf%80%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%cf%84%ce%bf%cf%83%cf%85%ce%ba%ce%bb%ce%ad%cf%84%ce%b1%cf%82-%ce%bb%ce%b9%ce%b8%ce%af%ce%bf%cf%85-skyrich-lpf-4-12v-10ah/
αλλά αυτη ειναι ακόμα καλύτερη
https://energybatteries.gr/product/%ce%bc%cf%80%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%cf%84%ce%bf%cf%83%cf%85%ce%ba%ce%bb%ce%ad%cf%84%ce%b1%cf%82-%ce%bb%ce%b9%ce%b8%ce%af%ce%bf%cf%85-skyrich-lfp-4-plus-12v-10ah/
Σε ποια μηχανη θα την βάλεις?
Την plus τσιμπησα τελικα.
Με καλη εκπτωσουλα μεσω γνωστου. :D
Στο GSXR θα μπει.
Ευχαριστω Αρη.
Περιεργα πραγματα..
Τα url και των 2 μπαταριων αναφερονται σε 10Ah ενω στην περιγραφή λεει για 4 και 5 Ah..
Υ.Γ.
Ντοκτορ, προσοχή στην πολικοτητα (για να μην κανεις πατεντες με προεκτασεις..)
DoctoR_k6
06/05/2022, 13:34
Περιεργα πραγματα..
Τα url και των 2 μπαταριων αναφερονται σε 10Ah ενω στην περιγραφή λεει για 4 και 5 Ah..
Υ.Γ.
Ντοκτορ, προσοχή στην πολικοτητα (για να μην κανεις πατεντες με προεκτασεις..)
Αυτην (https://www.e-kiriazis.gr/ell/product/%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE %B5%CF%84%CF%8E%CE%BD_SKYRICH_%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE %9B%CE%B9%CE%B8%CE%AF%CE%BF%CF%85_LFP-4_Plus_12V_-_300A)αγορασα.
Το μαγαζι ενδεικτικο.
Θεωρητικα ιδια φορα θα εχει αλλα προφανως θα το δω...λες να κανω τετοια μ@λακια? :lol:
Π@παριες λεω. Αναποδα ειναι οι πολοι.
sapila racing
06/05/2022, 13:35
Την plus τσιμπησα τελικα.
Με καλη εκπτωσουλα μεσω γνωστου. :D
Στο GSXR θα μπει.
Ευχαριστω Αρη.
Καλα εκανες, η LFP4 Plus βαζει μπροστα οτι θελεις.
Την εχω βαλει και στο classic BMW μου που κανονικα έχει μπαταρια 30AH 7 κιλών και δεν μασαει τιποτα.
μεγειά! :beer:
RaGe_Raptor
06/05/2022, 13:40
Καλα εκανες, η LFP4 Plus βαζει μπροστα οτι θελεις.
Την εχω βαλει και στο classic BMW μου που κανονικα έχει μπαταρια 30AH 7 κιλών και δεν μασαει τιποτα.
μεγειά! :beer:
170cca είναι η "κανονική" FT12A-BS
300cca είναι η lfp4 plus :hmm:
η LFP4 Plus βαζει μπροστα οτι θελεις.
Δεν αναφερομαι στα CCA ρε συ Αρη..
Στην χωρητικοτητα ειναι (κατα την γνωμη μου) το προβλημα..
(αν τα 5Ah καλυπτουν τις απαιτήσεις του ενεργειακου φορτίου..)
170cca είναι η "κανονική" FT12A-BS
300cca είναι η lfp4 plus :hmm:
Μη ξυνεις αδικα το πηγουνι σου..
Τα 300CCA δηλωνουν ικανοτητα μεγιστης αποδοσης ΕΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ ζητηθει..!!;)
DoctoR_k6
06/05/2022, 13:56
Δεν αναφερομαι στα CCA ρε συ Αρη..
Στην χωρητικοτητα ειναι (κατα την γνωμη μου) το προβλημα..
(αν τα 5Ah καλυπτουν τις απαιτήσεις του ενεργειακου φορτίου..)
Ενα τηλεφωνο που πηρα σε ενα μαγαζι που τις εμπορευεται μου ειπε πως η plus θεωρητικα ειναι για 10-11-12Αh κ δεν εχει θεμα.
Η απλη θεωρητικα τα 10Αh ειναι στο οριο.
Τωρα θα δειξει. Λες να εχουμε θεμα καλυψης?
sapila racing
06/05/2022, 14:09
Ενα τηλεφωνο που πηρα σε ενα μαγαζι που τις εμπορευεται μου ειπε πως η plus θεωρητικα ειναι για 10-11-12Αh κ δεν εχει θεμα.
Η απλη θεωρητικα τα 10Αh ειναι στο οριο.
Τωρα θα δειξει. Λες να εχουμε θεμα καλυψης?
Μπα οχι δεν εχει πρόβλημα.
Ο Αντωνης βέβαια σωστα επισημαίνει τα λιγα Ah αλλά στην πράξη δεν ειναι πρόβλημα εκτός κι αν η μοτο εχει καποιο προβλημα και δεν παίρνει μπρός.
Σε αυτην την περίπτωση δεν εχεις τις μιζιές που θα είχες.
Αν η μοτο παίρνει μπρος κανονικά χωρις θεματα τοτε εισαι ΟΚ σε ολες τις περιπτώσεις.
Σε περίπτωση που έχει πολύ κρύο (κατω απο 3 βαθμούς C απ οτι είδα) ζοριζονται αυτες οι μπαταρίες και θελουν να αφησεις λιγο τον διακοπτη ανοιχτο (2-3 λεπτα ας πουμε) με φωτα αναμενα για να ζεσταθεί και μετα να μιζαρεις.
Λες να εχουμε θεμα καλυψης?
Εγω δεν λεω τπτ..;)
Πιθανον να χρειαζεται τον διπλασιο κυκλο φορτίσεων (θεωρητικα) απο αυτη που ειχες με επιπτωση (παλι θεωρητικα) στην αποδοση του μοτερ..
Υ.Γ.
Λογω εμφυτης απεχθειας σε αναλυσεις περι "ηλεκτρομηχανικης αποδόσεως" και "αεργου ισχυος", συμφωνω με τον Αρη οτι έκανες πολυ καλα..!!
(δεν ειναι καλο να αποθαρρυνουμε εξ' αρχης ενθουσιώδεις αγοραστες..);)
DoctoR_k6
06/05/2022, 14:32
Μπα οχι δεν εχει πρόβλημα.
Ο Αντωνης βέβαια σωστα επισημαίνει τα λιγα Ah αλλά στην πράξη δεν ειναι πρόβλημα εκτός κι αν η μοτο εχει καποιο προβλημα και δεν παίρνει μπρός.
Σε αυτην την περίπτωση δεν εχεις τις μιζιές που θα είχες.
Αν η μοτο παίρνει μπρος κανονικά χωρις θεματα τοτε εισαι ΟΚ σε ολες τις περιπτώσεις.
Σε περίπτωση που έχει πολύ κρύο (κατω απο 3 βαθμούς C απ οτι είδα) ζοριζονται αυτες οι μπαταρίες και θελουν να αφησεις λιγο τον διακοπτη ανοιχτο (2-3 λεπτα ας πουμε) με φωτα αναμενα για να ζεσταθεί και μετα να μιζαρεις.
Προβλημα δεν εχω διαπιστωσει.
Το σκ που μας περασε δεν μπορουσε να εκκινησει το μοτο κ φαντασου εβαλα μια μπαταρια απο ενα Ζ750 (ΥΤΧ9-BS/8Ah) πολο-πολο κ πηρε τσακμακι.
Πρεπει να ηταν εντελως κλασμενη η δικια μου.
Λογω αχρησιας ανα τακτα χρονικα διαστηματα οταν εμενε την μαζευα με τον optimate απλα τωρα δεν...
Εγω δεν λεω τπτ..;)
Πιθανον να χρειαζεται τον διπλασιο κυκλο φορτίσεων (θεωρητικα) απο αυτη που ειχες με επιπτωση (παλι θεωρητικα) στην αποδοση του μοτερ..
Υ.Γ.
Λογω εμφυτης απεχθειας σε αναλυσεις περι "ηλεκτρομηχανικης αποδόσεως" και "αεργου ισχυος", συμφωνω με τον Αρη οτι έκανες πολυ καλα..!!
(δεν ειναι καλο να αποθαρρυνουμε εξ' αρχης ενθουσιώδεις αγοραστες..);)
Νταξει μωρε κουβεντα να γινεται. Στην τελικη να χασουμε το χρημα της μπαταριας. Δεν θα πεθανουμε κιολας. :lol:
Δεν πιστευω να υπαρχει θεμα...αλλα το τι πιστευω εγω ειναι αλλο θεμα.
Ολοκληρο R&D εχει η ετιαρια τι σκατα μεσα στην μελετη θα ειναι κ το θεμα φορτισεων/καλυψης κλπ κλπ.
Μονο μπαταριες ζηταει το εργαλειο 16 χρονια τωρα. Χαλαλι...
basilis_k6
06/05/2022, 15:24
η lfp4 το χειμωνα δεν την πάλεψε στο vstrom. δεν έπερνε μπρος ευκολα και μου ειπε ο πωλητης οτι ηταν γενικο προβλημα φετος. δεν ξερω η plus αν θα ηταν καλύτερα. δεν μπορω να καθομαι 5 λεπτα με φωτα αναμμένα. έκανε reset το ρολοι και θα καιγαμε και τιποτα οπότε πηρε λος πουλος και εβαλα μολυβδου.
DoctoR_k6
06/05/2022, 15:27
η lfp4 το χειμωνα δεν την πάλεψε στο vstrom. δεν έπερνε μπρος ευκολα και μου ειπε ο πωλητης οτι ηταν γενικο προβλημα φετος. δεν ξερω η plus αν θα ηταν καλύτερα. δεν μπορω να καθομαι 5 λεπτα με φωτα αναμμένα. έκανε reset το ρολοι και θα καιγαμε και τιποτα οπότε πηρε λος πουλος και εβαλα μολυβδου.
Διαρκεια χρησης?
basilis_k6
06/05/2022, 16:28
Διαρκεια χρησης?
2-3 μήνες. δεν εχει να κανει αυτο απλα είχε θεμα με τις χαμηλες θερμοκρασιες. μολις έπιασε εξω 2 βαθμους άρχισε να μην παιρνει. θελει λεει κοντα στα 10 λεπτα ανοιχτα φωτα. οκ εγω δεν εχω τοσο χρονο για χασιμο, ειδικα 3 το χαραμα μετα απο δουλεια. την ξυλωσα και ησυχασα. ειχα βεβαια προνοησει να ταιριαζει στο 675 οπότε θα την βαλω εκει μολις η βενζινη παει 1,70 και αρχισω τις βολτες. ποτε δηλαδη :cry:
Doctor_k6 αυτήν που πήρες έχω στο Κ3.Κανενα πρόβλημα,όλα κομπλέ μην ανησυχείς.Το μόνο μείον τους είναι ότι το χειμώνα κάτω από 1 βαθμό κελσίου αν θυμάμαι καλά δεν μπορεί να εκκινήσει.Αλλα νομίζω ότι το αναφέρουν αυτό.Εγω χειμώνα πάντως δεν το βγάζω στα πολλά κρύα (3 μήνες πάνω κάτω) οπότε δεν με απασχολεί,έχω άλλο μηχανάκι για τις μετακινήσεις μου
Επίσης την ζύγισα,900κατι γραμμάρια αντί 4 κιλά η μολύβδου.Η οποία μολύβδου από το βάρος της σε μια βόλτα Αλεξανδρούπολη μου κόπηκε το καλώδιο του θετικού πόλου μετά από λακούβα.Ειχα σπασμένο το πλαστικό κάτω απ' την ουρά (αντερτέιλ???)
Επίσης την ζύγισα,900κατι γραμμάρια αντί 4 κιλά η μολύβδου.Η οποία μολύβδου από το βάρος της σε μια βόλτα Αλεξανδρούπολη μου κόπηκε το καλώδιο του θετικού πόλου μετά από λακούβα.Ειχα σπασμένο το πλαστικό κάτω απ' την ουρά (αντερτέιλ???)
Καπως παρόμοια την ειχα φαει και εγω που μου ειχε ραγισει το πλαστικό στον κουβα κάτω από τη σελα σε gilera runner από το βάρος της μολύβδου και δεν το ειχα πάρει χαμπάρι. Ετσι σε μια λακουβα μου έσπασε τελείως το πλαστικό και κρεμάστηκε η μπαταρία από το καλώδιο. Ευτυχώς το κατάλαβα αμέσως και την αφαίρεσα. Πήγα για νέο κουβά και μπαταρία λιθιου που ζυγίζει ελάχιστα για να μην την ξαναφάω. Βεβααια στο πολυ κρύο τον φετινό χειμώνα το πρωι δεν επαιρνε μπρος επιβεβαιωνοντας τους παραπανω ισχυρισμους οτι σε χαμηλες θερμοκρασιες δεν δουλευει καλά και πρέπει να ζεσταθεί. Ας ειναι καλα η μανιβελα. :cool:
DoctoR_k6
07/05/2022, 17:11
Εντάξει την έβαλα απάνω όλα καλά.
Το βάρος είναι αστείο...
Πήρε μια χαρά κ δυνατά.
Θα δείξει ο καιρός πλέον.
Δεν χρειάστηκε να βάλω καν αποστάτες. Έκατσε τέλεια.
435703
basilis_k6
07/05/2022, 18:24
Εντάξει την έβαλα απάνω όλα καλά.
Το βάρος είναι αστείο...
Πήρε μια χαρά κ δυνατά.
Θα δείξει ο καιρός πλέον.
Δεν χρειάστηκε να βάλω καν αποστάτες. Έκατσε τέλεια.
435703
το χειμωνα να την ζεσταινεις. εγω δεν θα ρισκαρω ξανα σε μηχανακι που το βγαζω χειμωνα να βαλω λιθιου. αμα ειναι να καψουμε τιποτα που κοστιζει 200-300 ευρω για 2 κιλα δεν αξιζει.
Bob_Mrld
07/05/2022, 23:45
καλησπερα στην ομαδα εχω ενα μηχανακι και φοραει μπαταρια με κωδικο cb9l-b αλλα μολις πατησα να ψαξω μου βγαζει τις yb9l-b και θελω να ρωτησω αν ταιριαζουν η τι μπορω να βαλω ωστε να δουλευει σωστα......ειναι παλιο μοντελο το μηχανακι δεν ξερω αμα παιζει καποιο ρολο αυτο?
καλησπερα στην ομαδα εχω ενα μηχανακι και φοραει μπαταρια με κωδικο cb9l-b αλλα μολις πατησα να ψαξω μου βγαζει τις yb9l-b και θελω να ρωτησω αν ταιριαζουν η τι μπορω να βαλω ωστε να δουλευει σωστα......ειναι παλιο μοντελο το μηχανακι δεν ξερω αμα παιζει καποιο ρολο αυτο?
Αν μας έλεγες και ποιο συγκεκριμένα μηχανάκι είναι, τι καλά που θα ήταν....
2-3 μήνες. δεν εχει να κανει αυτο απλα είχε θεμα με τις χαμηλες θερμοκρασιες. μολις έπιασε εξω 2 βαθμους άρχισε να μην παιρνει. θελει λεει κοντα στα 10 λεπτα ανοιχτα φωτα. οκ εγω δεν εχω τοσο χρονο για χασιμο, ειδικα 3 το χαραμα μετα απο δουλεια. την ξυλωσα και ησυχασα. ειχα βεβαια προνοησει να ταιριαζει στο 675 οπότε θα την βαλω εκει μολις η βενζινη παει 1,70 και αρχισω τις βολτες. ποτε δηλαδη :cry:
Τραγουδιστής στα μπουζούκια φίλε ?
basilis_k6
08/05/2022, 18:35
Τραγουδιστής στα μπουζούκια φίλε ?
λουλουδου. τραγουδαω για φιλους ομως
Πρόσφατα έβαλα την LFP4-Plus σε V-strom 1000 του 2018.
Με Pandora περιμετρικά κτλ.
Μπορώ να πω πως για την ώρα όλα καλά,
αλλά θα έχω καλύτερη άποψη το χειμώνα.
Αν και δεν ειμαι το καλύτερο μέτρο σύγκρισης..
Η μαμά δεν ήταν ποτέ οκ!
Αν δεν είχε πρόβλημα εξ αρχής,
πιθανόν γ@μηθηκε την πρώτη και την δεύτερη μέρα που πάλευαν ώρες να μου
σεταρουν το συναγερμό.
Ποτέ δεν θα μάθω,μετά την πρώτη βδομάδα και για
3 χειμώνες και την αρχή καλοκαιριού φέτος ήμουν πάντα
με το φορτιστή του Lidl μόνιμα στο bagster.
Πότε δεν είδα ούτε στην εφαρμογή, ούτε στο βολτομετρο της μηχανής
σωστή τάση..
12,1 και κάτω έδειχνε στο κινητό με σβηστό διακόπτη
και 11 και κάτω μόλις γυρναγα το κλειδί.
Πλέον δείχνει 13,5 σβηστη και μόλις γυρίσω on 12+
Μόλις περάσει ο χειμώνας θα κάνω update,γιατί υποτίθεται οτι οι λιθίου
δεν είναι η καλύτερη επιλογή για να
εχεις συναγερμους και περιμετρικά απάνω.
Εγώ την επέλεξα για την γρήγορη επαναφορτηση,
δεν κάνω πάνω από 10 λεπτά για την δουλειά.
Update
Μετά από αρκετό καιρό και αρκετά κρύα που είχαμε αυτό το χειμώνα,
μπορώ να πω ότι για την ώρα πάμε καλά.
Το πρώτο τεστ έγινε τον Οκτώβρη στο Κίεβο (όπου από την ώρα που έπεφτε ο ήλιος η θερμοκρασία έφτανε τους 3-4 βαθμούς. ) η μηχανή έμεινε 5 μέρες στο ανοιχτο πάρκινγκ του ξενοδοχείου οπλισμένη και
το πρωί που ήταν να φύγω πήρε αμέσως.
Τα επόμενα τεστ έγιναν στον βαρύ χειμώνα που περάσαμε και δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω κάποιου είδους προθέρμανση ή φορτισμα.
Και μενω σε περιοχή που έχει αρκετή υγρασία και κρύο.
Το μόνο που χρειάστηκε να κάνω μερικές φορές ήταν να πατήσω συμπλέκτη*
Θα επιμείνω στο ότι υπάρχει αμφιβολία για την μαμά μπαταρία εάν ήταν οκ ή όχι πάντως η λιθίου μέχρι τώρα πάει καλά.
Θα δείξει ο χρόνος για πόσο.
*το συγκεκριμένο μοντέλο έχει αυτόματη μίζα, πατάς μία φορά την μίζα χωρίς συμπλέκτη και θα δώσει μόνο του.
Εάν δεν είναι στο 100% η μπαταρία θα κάνει ενα "τακ" και θέλει συμπλέκτη για να παρακάμψει τον αυτοματισμό και να πάρει παραδοσιακά.
Bob_Mrld
08/05/2022, 20:49
Αν μας έλεγες και ποιο συγκεκριμένα μηχανάκι είναι, τι καλά που θα ήταν....
cb250rs......αλλα απο την στιγμη που αναγραφω τον κωδικο της μπαταριας παιζει ρολο και το συγκεκριμενο μοντελο?
cb250rs......αλλα απο την στιγμη που αναγραφω τον κωδικο της μπαταριας παιζει ρολο και το συγκεκριμενο μοντελο?
Κάνε μου μια χάρη αν σου είναι εύκολο. Μου λες τι μάρκα είναι η μπαταρία που ήδη έχεις και τη μάρκα είναι η εναλλακτική που είδες;
Το πρωτο γραμμα σχετιζεται με τη μαρκα οποτε μην το κοιτας
Οι μπαταριες που ανεφερες ειναι ιδιο μοντελο διαφορετικης μαρκας
Το πρωτο γραμμα σχετιζεται με τη μαρκα οποτε μην το κοιτας
Οι μπαταριες που ανεφερες ειναι ιδιο μοντελο διαφορετικης μαρκας
Μου χάλασες την εκπαιδευτική διαδικασία....
cb250rs......αλλα απο την στιγμη που αναγραφω τον κωδικο της μπαταριας παιζει ρολο και το συγκεκριμενο μοντελο?
Αγαπημένο μηχανάκι... Ακόμα καταριέμαι την ώρα που αναγκάστηκα να την δώσω για σκραπ...:(
Ρωτάμε τι μηχανή είναι για να δοθούν εναλλακτικές....
Μου χάλασες την εκπαιδευτική διαδικασία....
Μαιευτικη σωκρατικη μεθοδος;
Μαιευτικη σωκρατικη μεθοδος;
Μόνο έτσι σου μένει για πάντα η πληροφορία!
Μόνο έτσι σου μένει για πάντα η πληροφορία!
Τι να την κανεις την πληροφορια για παντα οταν θα πεταξεις λιαν συντομως το μηχανακι σου..??
τα honda του 80 δεν πετιουνται....
τα honda του 80 δεν πετιουνται....χαρίζονται!!!!!!!!!!!!!
:bawl::bawl::bawl:
Bob_Mrld
10/05/2022, 20:23
θα συμφωνησω με τον toyar επισης το μηχανακι ειναι πολυ καινουργιο για τον φιλο που λεει οτι πετιουνται γιατι με 12000 ειναι ζελατινα......επισης η μπαταρια η παλια ηταν dynawolt η καινουργια ειναι bosch
sapila racing
11/04/2023, 11:53
Η skyrich LFP4 που ειχα αγοράσει το 2018 πεθανε πλέον.
Ειχε και μια σχεδον total αποφορτιση το 2019 απο την οποια αναστήθηκε.
Ειμαι ικανοποιημένος πάντως, αφού δεν ειχε ευκολη ζωη αλλα και παλι κρατησε πανω απο 4 χρονια.
Εχω και μια LFP4 plus που παει γερα.
basilis_k6
11/04/2023, 13:24
Η skyrich LFP4 που ειχα αγοράσει το 2018 πεθανε πλέον.
Ειχε και μια σχεδον total αποφορτιση το 2019 απο την οποια αναστήθηκε.
Ειμαι ικανοποιημένος πάντως, αφού δεν ειχε ευκολη ζωη αλλα και παλι κρατησε πανω απο 4 χρονια.
Εχω και μια LFP4 plus που παει γερα.
για το κοστος που έχουν μπορεις να πεις οτι δεν αγοράζεις μακροζωία αλλα μειωση βάρους
sapila racing
11/04/2023, 13:42
για το κοστος που έχουν μπορεις να πεις οτι δεν αγοράζεις μακροζωία αλλα μειωση βάρους
Δεν μπορούμε να βγαλουμε ακομα ασφαλες συμπέρασμα. Μπορει και να εχουν μεγαλύτερη διάρκεια.
Οπως εγραψα η LFP4 έπαθε μια σχεδόν ολικη αποφoρτιση το 2019 από δικο μου λάθος (εφτασε στα 3V) και αφου αναστηθηκε εζησε αλλα 3 χρονια.
Αν δεν ειχε συμβει αυτό ισως και να ζουσε ακομα, δεν το ξερουμε.
DoctoR_k6
11/04/2023, 15:39
για το κοστος που έχουν μπορεις να πεις οτι δεν αγοράζεις μακροζωία αλλα μειωση βάρους
Σε σχεση με Yuasa Japan που εβαζα παντα στο κ6 δεν εχει τρομερη διαφορα στην τιμη. ~15-20 ευρω.
Για το βαρος απλα δεν το συζηταμε ειναι η μερα με την νυχτα.
Τωρα απο αποδοση θα δειξει ο χρονος.
Εγω κλεινω 1 χρονο τωρα κ δεν εχει κανει κιχ.
Κ εχει περασει διαστημα 2 μηνων ακινητη η μοτο με συνεγερμο παντα.
Απλα ειναι σε κλειστο γκαραζ κ οχι εξω.
Σε σχεση με Yuasa Japan που εβαζα παντα στο κ6 δεν εχει τρομερη διαφορα στην τιμη. ~15-20 ευρω.
Για το βαρος απλα δεν το συζηταμε ειναι η μερα με την νυχτα.
Τωρα απο αποδοση θα δειξει ο χρονος.
Εγω κλεινω 1 χρονο τωρα κ δεν εχει κανει κιχ.
Κ εχει περασει διαστημα 2 μηνων ακινητη η μοτο με συνεγερμο παντα.
Απλα ειναι σε κλειστο γκαραζ κ οχι εξω.
Στο χρονο επανω με ακινησια 2μηνου, δεν ειναι και κανενα σοβαρο benchmark !!
Τετοια κριτικη προσωπικα δε μου λεει τιποτα απολυτως.
Να μου ελεγες 7 χρονια, να πω νταξει... wow...
DoctoR_k6
11/04/2023, 16:45
Στο χρονο επανω με ακινησια 2μηνου, δεν ειναι και κανενα σοβαρο benchmark !!
Τετοια κριτικη προσωπικα δε μου λεει τιποτα απολυτως.
Να μου ελεγες 7 χρονια, να πω νταξει... wow...
Αν εξαιρεσουμε την μαμα μπαταρια (2006) που ειχα κ εβγαλε 5+ χρονια, καμια αλλη δεν εβγαλε 4 ετια κ με μεγαλη φροντιδα με φορτιστη.
Επειδη υπαρχει το σκουτερ το μεγαλο κινειται παρα πολυ λιγο. Κ παντα εχει συναγερμο.
Για την λιθιου 1 χρονο την εχω κ γι αυτο θα μιλησω. Αν τα κλασει κ οποτε θα το πω...δοκιμη εκανα κ εγω.
Αλλα επειδη εχω εμπειρια τοσα χρονια πως συμπεριφεροταν το μοτο κ με την Yuasa σε μεγαλες περιοδους ακινησιας ειδα οτι τα πηγε πολυ καλα.
Εχει τυχει να φορτισω μεσα στον χρονο Yuasa λογω ακινησιας. Παντα μιλαω για Japan κ οχι Taiwan/Indonesia κλπ κλπ.
Οταν λεω 2 μηνες δεν σημαινει μετα οτι το επαιρνα συνεχως κ εκανα βολτες. Απλα ηταν το μεγιστο. Το 2-3βδομαδο ακινησιας ειναι στανταρ πλεον... Απλα προσπαθω να το κουναω μετα.
Και ξαναλεω, 10 μηνες δεν ειναι benchmark μπαταριας.
Τη μπαταρια την φθειρει η θερμοτητα ειτε του περιβαλλοντος, ειτε λογω φορτισης/χρησης.
Αν ισχυριζοσουν οτι την εχεις στο καθημερινο σου οχημα για ενα χρονο, τοτε θα ειχε μεγαλυτερη βαρυτητα η γνωμη σου.
Τον Μαρτιο του 19 οταν αγορασα τη μηχανη (1ο χερι) ο ιδιοκτητης μου ανεφερε πως ειχε "παλια" μπαταρια.
Αφαιρουσε τον θετικο και την αφηνε σε ακινησια μηνες ολοκληρους. Ισως χρειαστει αλλαγη γιατι ειναι 3 χρονων, ειπε....
Ο Μαρτιος του 23 μας αφησε και πλεον η μπαταρια ειναι 7 χρονων.
Τη μηχανη την οδηγαω στην πιστα και σε μερικες καλες εκδρομες/βολτες το χρονο.
Αν αντιστοιχη χρηση ερχοσουν και ανεφερες για λιθιου, θα ελεγα ΟΚ, εχω ενα μετρο συγκρισης, αλλα τι να κανουν 10 μηχανια και τι αποψη να σχηματισει καποιος γι'αυτο;
Καλοπροαιρετα στο λεω ετσι;
Οσες κριτικες και αν διαβασω, δεν με πειθουν πως μια λιθιου θα βγει πιο ανθεκτικη απο μολυβδου. ΕΙΔΙΚΑ σε καθημερινη χρηση!
Το μονο πλεονεκτημα που βρισκω ειναι το μικροτερο βαρος.
ratamahatta
11/04/2023, 19:54
Προσωπικά το μόνο που με χαλάει στις λιθίου είναι ότι στα κρύα θέλουν υπομονή για να εκκινήσουν το μοτέρ , το μειωμένο βάρος παντως όποιον τον ενδιαφέρει είναι μεγάλο +
DoctoR_k6
11/04/2023, 22:32
Και ξαναλεω, 10 μηνες δεν ειναι benchmark μπαταριας.
Τη μπαταρια την φθειρει η θερμοτητα ειτε του περιβαλλοντος, ειτε λογω φορτισης/χρησης.
Αν ισχυριζοσουν οτι την εχεις στο καθημερινο σου οχημα για ενα χρονο, τοτε θα ειχε μεγαλυτερη βαρυτητα η γνωμη σου.
Τον Μαρτιο του 19 οταν αγορασα τη μηχανη (1ο χερι) ο ιδιοκτητης μου ανεφερε πως ειχε "παλια" μπαταρια.
Αφαιρουσε τον θετικο και την αφηνε σε ακινησια μηνες ολοκληρους. Ισως χρειαστει αλλαγη γιατι ειναι 3 χρονων, ειπε....
Ο Μαρτιος του 23 μας αφησε και πλεον η μπαταρια ειναι 7 χρονων.
Τη μηχανη την οδηγαω στην πιστα και σε μερικες καλες εκδρομες/βολτες το χρονο.
Αν αντιστοιχη χρηση ερχοσουν και ανεφερες για λιθιου, θα ελεγα ΟΚ, εχω ενα μετρο συγκρισης, αλλα τι να κανουν 10 μηχανια και τι αποψη να σχηματισει καποιος γι'αυτο;
Καλοπροαιρετα στο λεω ετσι;
Οσες κριτικες και αν διαβασω, δεν με πειθουν πως μια λιθιου θα βγει πιο ανθεκτικη απο μολυβδου. ΕΙΔΙΚΑ σε καθημερινη χρηση!
Το μονο πλεονεκτημα που βρισκω ειναι το μικροτερο βαρος.
Όπως έγραψα αναφέρω για το διάστημα που την έχω σε συνάρτηση με την χρήση που κάνει τώρα κ έκανε κ με μολύβδου.
Αν θα αντέξει στον χρόνο η όχι θα φανεί.
Πχ στο σκούτερ που ετοιμάζεται για μπαταρία θα βάλω κ εκεί την λιθίου για δοκιμή. Εκεί έχει συχνότερη χρήση κ θα ξέρω καλύτερα.
Απλά είχε αναφερθεί πως οι λιθίου κ στο εξάμηνο κλάνουν κ ζοριζονται να πάρουν κλπ κλπ.
Ο χρόνος θα δείξει. 16 χρόνια είχα μολύβδου στο μεγάλο κ πίστεψε με ξέρω πως λειτουργούσε κ πόσο αντεχε.
Θα καταλάβω εύκολα τώρα τι κάνει κ αυτή.
Για μεγαλύτερης διάρκειας τεστ λιθίου έχει γράψει κ ο Άρης.
Θυμισε μου, εχεις και συ Piaggio? Στο δικο μου, προσωπικα, δεν ψηνομαι για λιθιου!! :D
Οχι τιποτε αλλο, αλλα ειναι κατω απο τη σελα, κατω απο τα @@ μου και ακριβως πισω απο το τεποζιτο !!! :uplate:
DoctoR_k6
12/04/2023, 08:22
Θυμισε μου, εχεις και συ Piaggio? Στο δικο μου, προσωπικα, δεν ψηνομαι για λιθιου!! :D
Οχι τιποτε αλλο, αλλα ειναι κατω απο τη σελα, κατω απο τα @@ μου και ακριβως πισω απο το τεποζιτο !!! :uplate:
Ναι ένα bev 350.
Δεν έχω ακούσει κάτι για μπαμ.
Έχεις τίποτα πληροφορίες?
Κάνα σκηνικό?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.