PDA

View Full Version : Η πρώτη 3D ηλεκτρική μοτοσυκλέτα είναι γεγονός από την Airbus



CIRUS
24/05/2016, 19:49
Το σασί της ζυγίζει 6 κιλά και όλη η μοτοσυκλέτα 35 κιλά!!!!! Το όνομα αυτής: Light Rider

Νομίζω ότι είναι πολύ εντυπωσιακό και δείχνει το μέλλον μετά από κάνα 20ρι χρόνια.

http://www.airbusgroup.com/int/en/news-media/press-releases/Airbus-Group/Financial_Communication/2016/05/en_APWorks-Launch-Light-Rider.html

Ζεύκας
25/05/2016, 00:21
οκ εντυπωσιακό ναι, αλλά εγώ βλέπω ένα ηλεκτρικό ποδήλατο των 50.000 ευρώ.

alexzafeir
25/05/2016, 07:09
οκ εντυπωσιακό ναι, αλλά εγώ βλέπω ένα ηλεκτρικό ποδήλατο των 50.000 ευρώ.

γιατι να ειναι τοσο ακριβο 3D εκτυπωση....

CIRUS
25/05/2016, 09:00
οκ εντυπωσιακό ναι, αλλά εγώ βλέπω ένα ηλεκτρικό ποδήλατο των 50.000 ευρώ.

Το συγκεκριμένο είναι απλά ένα πρωτότυπο, όλη η ουσία είναι στο υλικό που χρησιμοποιήθηκε και αναπτύχθυκε που έχει αντοχές σαν το τιτάνιο και είναι πολύ ποιο ελαφρύ. Περιτό να αναφέρω ακαμψίες και ότι μετά από πολλά χρόνια θα είναι πολύ ποιο φτηνό, δεν θα υπάρχουν κολλήσεις με ότι συνεπάγεται αυτό και πανεύκολο να κατασκευαστεί από εκτυπωτές.

ενα ποδήλατο με μοτεράκι είναι, όλα τα λευτά στο πλαίσιο και τον τρόπο κατασκευής του είναι, μη μένεις στο πρωτότυπο το ίδιο, που όντως δεν είναι κάτι σαν αισθητικό αποτέλεσμα.

DrIoannis
25/05/2016, 10:16
Κακά τα ψέματα, όπως το πάνε οι εταιρίες, το μέλλον είναι ηλεκτρικό καλός ή κακός... Τώρα για το 3D printing προσωπικά πιστεύω είναι τρελή επανάσταση στον τρόπο που θα κατασκευάζονται διάφορα προϊόντα στο μέλλον. Το πρώτο βήμα θα είναι ως εξής σε 10-15 (ελπίζω) χρόνια. Θα πηγαίνουμε αντιπρόσωπο θα διαλέγουμε από τις πολλές επιλογές για το συγκεκριμένο μοντέλο (χρώμα,τεχνικά χαρακτηριστικά κλπ) και θα μας λέει..."Έλα σε 2 ημέρες θα έχει τυπωθεί". Τα υλικά που βγαίνουν σιγά σιγά σε μορφή που θα εκτυπώνονται είναι εκπληκτικά όπως carbon, τιτάνιο, αλουμίνιο κλπ. Η τιμή πιστεύω θα καθορίζεται από τα υλικά και το χρόνο που θα παίρνει να κατασκευαστεί (πχ με την ώρα). Το μέλλον σε αυτόν τον τομέα είναι πραγματικά εκπληκτικό και χωρίς όρια. Άσε που θα περάσει και στον απλό πολίτη η δυνατότητα να κατασκευάσει στην αρχή ανταλλακτικά και αργότερα ολόκληρη μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο κ.α. μέσω software που θα παρέχει τις κατάλληλες δυνατότητες να προσομοιάζει τις προδιαγραφές ασφαλείας και να σου επιτρέπει να σχεδιάσεις εντός αυτών. Αυτή η δυνατότητα σχεδιασμού υπάρχει ήδη στις εταιρίες.

atom_smasher
25/05/2016, 12:02
Εκπληκτικό! Σε 10-15 χρονάκια στην πόρτα μας και σε προσιτή τιμή.

Ζεύκας
25/05/2016, 12:30
Το συγκεκριμένο είναι απλά ένα πρωτότυπο, όλη η ουσία είναι στο υλικό που χρησιμοποιήθηκε και αναπτύχθυκε που έχει αντοχές σαν το τιτάνιο και είναι πολύ ποιο ελαφρύ. Περιτό να αναφέρω ακαμψίες και ότι μετά από πολλά χρόνια θα είναι πολύ ποιο φτηνό, δεν θα υπάρχουν κολλήσεις με ότι συνεπάγεται αυτό και πανεύκολο να κατασκευαστεί από εκτυπωτές.

ενα ποδήλατο με μοτεράκι είναι, όλα τα λευτά στο πλαίσιο και τον τρόπο κατασκευής του είναι, μη μένεις στο πρωτότυπο το ίδιο, που όντως δεν είναι κάτι σαν αισθητικό αποτέλεσμα.

κανένα πρόβλημα, συμφωνώ σε όλα απλά το βάφτισαν μοτοσυκλέτα ενώ είναι ποδήλατο.
H airbus μαγκιά της και μακάρι να συνεχίσει να βγάλει ένα ελαφρύ και φθηνό ηλεκτρικό ποδήλατο αλλά μη λέει κάτι που δεν είναι.


η αποκάτω είναι ηλεκτρική μοτοσυκλέτα και αμφιβάλλω πάρα πολύ αν θα άντεχε το 3D printed διάτρητο πλαίσιο της airbus.

359651

WiSe
25/05/2016, 12:37
Κακά τα ψέματα, όπως το πάνε οι εταιρίες, το μέλλον είναι ηλεκτρικό καλός ή κακός...

Επειδη με καιει το θεμα σαν γνησιος petrolhead.... Μεσα απο τα δεκαδες αρθρα που εχω διαβασει και τις εξελιξεις κινητηρων δεν φαινεται οτι στα επομενα 30 χρονια θα αλλαξει τοσο πολυ η τεχνολογια κινητηρων. Προς το παρον εξελίσσουν του κινητηρες εσωτερικης καυσης και εχουν και πολυ μελλον μπροστα τους οπως η αφαιρεση των εκκεντροφορων κλπ κλπ.

Ευτυχως!!!!! :D

CIRUS
25/05/2016, 13:32
κανένα πρόβλημα, συμφωνώ σε όλα απλά το βάφτισαν μοτοσυκλέτα ενώ είναι ποδήλατο.
H airbus μαγκιά της και μακάρι να συνεχίσει να βγάλει ένα ελαφρύ και φθηνό ηλεκτρικό ποδήλατο αλλά μη λέει κάτι που δεν είναι.


η αποκάτω είναι ηλεκτρική μοτοσυκλέτα και αμφιβάλλω πάρα πολύ αν θα άντεχε το 3D printed διάτρητο πλαίσιο της airbus.

359651

Αν θα έβγαζε διάτρητο πλαίσιο για κάτι τέτοιο πίστεψε με θα το είχαν μελετήσει και θα άντεχε μια χαρά και θα ήταν και καλύτερο σε όλους τους τομείς. Η Airbus κατασκευάζει δορυφόρους, αεροσκάφη κτλ δεν είναι καμιά εταιριούλα. Ο λόγος που δεν πρόκειται να το κάνει είναι γιατί δεν αποβλέπει να μπει σε τέτοια αγορά. Με το συγκεκριμένο απλά διαφημίζει το know how της σε υλικά και τεχνολογίες που αναπτύσει και τίποτα παραπάνω.

Έβγαλαν ένα μικρό budget (για αυτούς μικρό) το έδωσαν σε κάποιους μηχανικούς τους και είπαν θέλουμε για μια έκθεση που θα γίνει να διαφημίσετε την εταιρεια και τα υλικά που έχουμε φτιάξει ώστε να προσελκύσουμε τυχόν πελάτες στο μέλλον που θέλουν να επενδύσουν. Πήραν αυτό το budget οι μηχανικοί και είπαν τι μπορούμε να φτιάξουμε ώστε να εντυπωσιάσουμε και να είναι όσο ποιο εύκολο γίνεται, ας φτιάξουμε ένα πολύ ελαφρύ μηχανάκι ηλεκτρικό που είναι και το μέλλον και βουαλά. Τίποτα παραπάνω.

Εμένα πάντως με εντυπωσίασαν

DrBig
25/05/2016, 15:10
Επειδη με καιει το θεμα σαν γνησιος petrolhead.... Μεσα απο τα δεκαδες αρθρα που εχω διαβασει και τις εξελιξεις κινητηρων δεν φαινεται οτι στα επομενα 30 χρονια θα αλλαξει τοσο πολυ η τεχνολογια κινητηρων. Προς το παρον εξελίσσουν του κινητηρες εσωτερικης καυσης και εχουν και πολυ μελλον μπροστα τους οπως η αφαιρεση των εκκεντροφορων κλπ κλπ.

Ευτυχως!!!!! :D

Κρατα μικρο καλαθι. Ηδη οι ηλεκτρικοι κινητηρες εχουν τρελη ειδικη ισχυ και θα εχουν κουφη ειδικη ισχυ οταν ανακαλυφθει υπεραγωγιμοτητα σε ψηλες θερμοκρασιες.
Το βασικο θεμα ειναι ακομα οι μπαταριες, αλλιως τα πιστονια θα ηταν ηδη στο ραφι.

CIRUS
25/05/2016, 15:46
Κρατα μικρο καλαθι. Ηδη οι ηλεκτρικοι κινητηρες εχουν τρελη ειδικη ισχυ και θα εχουν κουφη ειδικη ισχυ οταν ανακαλυφθει υπεραγωγιμοτητα σε ψηλες θερμοκρασιες.
Το βασικο θεμα ειναι ακομα οι μπαταριες, αλλιως τα πιστονια θα ηταν ηδη στο ραφι.

Συμφωνώ απολύτως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι μπαταρίες παρόλο που και σε αυτό τον τομέα πρόσφατα διάβασα για μια τεχνολογία που αναπτύσεται με την χρήση της οποίας θα μπορούμε να έχουμε άπειρες φορτίσεις χωρίς να πέφτει η απόδοση της μπαταρίας.
http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/acsenergylett.6b00029
http://www.pathfinder.gr/stories/3941050/h-mpataria-poy-oloi-oneireyontai-fortizei-se-2-lepta/

Απέχει πάρα πολλά χρόνια βέβαια μέχρι τεχνολογίες να υλοποιηθούν στην πράξη και να έχουν λογικό κόστος αλλά σίγουρα αυτό θα γίνει στο μέλλον.
Αλλο πρόβλημα στις μπαταρίες είναι το βάρος, ο χρόνος φόρτισης και η απόδοση τους. Η απόδοση είναι το ποιο δύσκολο να βελτιωθεί αλλά για όλα τα αναφερθέντα αναπτύσονται τεχνολογίες.

Το καλό/κακό είναι ότι το μέλλον στο αυτοκίνητο περιλαμβάνει να μην υπάρχει οδηγός παρα μόνο χειριστής ο οποίος θα βάζει τον προορισμό. Ελπίζω στις μηχανές ότι δεν θα ισχύσει το ίδιο λόγω της ιδιότητας ότι είναι δίτροχο, μικρότερη αγορά και δυσκόλοτερο να γίνει πλήρως αυτόματο όχημα.

WiSe
25/05/2016, 19:14
Κρατα μικρο καλαθι. Ηδη οι ηλεκτρικοι κινητηρες εχουν τρελη ειδικη ισχυ και θα εχουν κουφη ειδικη ισχυ οταν ανακαλυφθει υπεραγωγιμοτητα σε ψηλες θερμοκρασιες.
Το βασικο θεμα ειναι ακομα οι μπαταριες, αλλιως τα πιστονια θα ηταν ηδη στο ραφι.

Αρνουμαι να πιστεψω οτι δεν εχουν ανακαλυψει ακομα μπαταριες σωστες για αυτοκινητα..... εδω εχουν εφευρει αλλα κ αλλα.... τεσπα πιστευω ολα ειναι θεμα συμφεροντων γενικα. Εγω τη μυρουδια του ντεκατ δε θελω να τη χασω :a7:

Acacius
25/05/2016, 20:33
Αρνουμαι να πιστεψω οτι δεν εχουν ανακαλυψει ακομα μπαταριες σωστες για αυτοκινητα..... εδω εχουν εφευρει αλλα κ αλλα.... τεσπα πιστευω ολα ειναι θεμα συμφεροντων γενικα. Εγω τη μυρουδια του ντεκατ δε θελω να τη χασω
Οι μπαταρίες θεωρώ ότι ήταν και εξακολουθούν να είναι η αχίλλειος πτέρνα των ηλεκτρικών συσκευών. Το βασικό τους πρόβλημα για εμένα είναι η ενεργειακή τους πυκνότητα (πόση ενέργεια μπορεί να αποθηκευτεί ανά κιλό) σε σχέση π.χ. με το δεινοσαυρόζουμο*. Ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι ένα ηλεκτρικό όχημα είναι 100% αποδοτικό ενώ ένα με κινητήρα εσωτερικής καύσης 25%, η διαφορά είναι ακόμα μεγάλη. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που είμαι σχετικά δύσπιστος ως προς τη χρήση μπαταριών λιθίου παντού, αλλά επειδή δεν το κατέχω ιδιαίτερα το άθλημα, υποθέτω ότι οι επιστήμονες των αντίστοιχων τομέων κάτι παραπάνω θα ξέρουν.



*ναι, ξέρω ότι δεν είναι γνήσιοι δεινόσαυροι

BLiTzER
31/05/2016, 13:46
Επίσης ένα βασικό θέμα των μπαταριών είναι ότι δεν είναι ιδιαίτερα "πράσινες". Δεν προβλέπω να γυρνάμε σε 100% ηλεκτρικά μοτέρ για πολλά, πολλά χρόνια ακόμα. Ίσως ένας συνδυασμός των 2.

alexzafeir
31/05/2016, 15:01
νομιζω οτι κάνουμε ολοι ο ιδιο λάθος ..... προσπαθουμε να εξελιξουμε την ηδη απαρχαιωμένη τεχνολογια... μπαταριες....

η ενεργεια τηλεμεταφερεται , οποτε πιστευω οτι το μελλον ειναι ενας ηλεκτροκινητηρας που αντι για μπαταριες θα εχει ''δεκτη'' οπου θα του στελνει ενεργεια ο ''σταθμος''

bmwr1100gs
31/05/2016, 15:35
Η τεχνολογία για τηλεμεταφορά ενέργειας φυσικά και υπάρχει.

Μόλις πήγε ο ΤΕΣΛΑ να την διαδώσει έπεσαν πάνω του τα συμφέροντα του χάλυβα και του πετρελαίου και την έκρυψαν, για να οδηγήσουν τον κόσμο στην εξάρτηση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και στην χρήση μετάλλου για την μεταφορά της ηλεκτρικής ενέργειας (καλώδια - πυλώνες κτλ).

Είναι αυτό που λένε πως έχω την λύση, αλλά πρέπει να σου δημιουργήσω και το πρόβλημα για να αγοράσεις την λύση.

Φυσικά ελεύθερη ενέργεια ποτέ δεν θα υπάρξει. Πάντα ο ισχυρός που θα πρέπει να "πουλήσει" την λύση του, θα σου δημιουργήσει το πρόβλημα, στην ανάγκη μπορεί απλά να σου απαγορεύσει όπως παλιά με την ποταπαγόρευση.



Βέβαια αυτές είναι πολύ αναρχικές σκέψεις.

DrBig
31/05/2016, 15:53
Βέβαια αυτές είναι πολύ αναρχικές σκέψεις.

Βλεπω εισαι υπερμαχος της εξωραισμενης προοπτικης...

DrBig
31/05/2016, 15:54
νομιζω οτι κάνουμε ολοι ο ιδιο λάθος ..... προσπαθουμε να εξελιξουμε την ηδη απαρχαιωμένη τεχνολογια... μπαταριες....

η ενεργεια τηλεμεταφερεται , οποτε πιστευω οτι το μελλον ειναι ενας ηλεκτροκινητηρας που αντι για μπαταριες θα εχει ''δεκτη'' οπου θα του στελνει ενεργεια ο ''σταθμος''

Δεν παιζει αυτο.
Και οι μπαταριες εχουν πολυ μελλον.

stefanos
31/05/2016, 16:14
Η τεχνολογία για τηλεμεταφορά ενέργειας φυσικά και υπάρχει.

Μόλις πήγε ο ΤΕΣΛΑ να την διαδώσει έπεσαν πάνω του τα συμφέροντα του χάλυβα και του πετρελαίου και την έκρυψαν, για να οδηγήσουν τον κόσμο στην εξάρτηση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και στην χρήση μετάλλου για την μεταφορά της ηλεκτρικής ενέργειας (καλώδια - πυλώνες κτλ).

Είναι αυτό που λένε πως έχω την λύση, αλλά πρέπει να σου δημιουργήσω και το πρόβλημα για να αγοράσεις την λύση.

Φυσικά ελεύθερη ενέργεια ποτέ δεν θα υπάρξει. Πάντα ο ισχυρός που θα πρέπει να "πουλήσει" την λύση του, θα σου δημιουργήσει το πρόβλημα, στην ανάγκη μπορεί απλά να σου απαγορεύσει όπως παλιά με την ποταπαγόρευση.



Βέβαια αυτές είναι πολύ αναρχικές σκέψεις.

Μη ξεχνάς ότι τα καλώδια τους πυλώνες το εναλλασσόμενο ουσιαστικά όλο το δίκτυο διανομής όπως το γνωρίζουμε ,τα ανακάλυψε και τα έσπρωξε ο ίδιος ο ΤΕΣΛΑ και όχι κάποια άλλα συμφέροντα .

stefanos
31/05/2016, 16:16
Και οι μπαταριες εχουν πολυ μελλον.

Αντίθετα με τους εργαζόμενους στα εργοστάσια που τους βλέπω να αντικαθίστανται από printer.

DrBig
31/05/2016, 16:43
Μη ξεχνάς ότι τα καλώδια τους πυλώνες το εναλλασσόμενο ουσιαστικά όλο το δίκτυο διανομής όπως το γνωρίζουμε ,τα ανακάλυψε και τα έσπρωξε ο ίδιος ο ΤΕΣΛΑ και όχι κάποια άλλα συμφέροντα .

Επισης τσαμπα ενεργεια ηδη υπαρχει, αρκετες ταρατσες δεν υπαρχουν.

CIRUS
31/05/2016, 16:49
Αντίθετα με τους εργαζόμενους στα εργοστάσια που τους βλέπω να αντικαθίστανται από printer.

πάρα πολλές τεχνολογίες το έκαναν και το κάνουν αυτό. Βέβαια δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας (πχ συντήρηση εκτυπωτών 3D). Το κακό και το σύνηθες είναι ότι οι νέες θέσεις εργασίας που δημιουργούνται είναι συνήθως λιγότερες από αυτές που καταργούνται και για ποιο εξειδικευμένους από τις θέσεις για ανειδίκευτους εργάτες.

Καλό - Κακό αυτό συμβαίνει με την τεχνολογία γενικά και ο κόσμος το υποστηρίζει. Πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις

ΥΓ. και πριν πετάξει κανένας όχι εγώ δεν το υποστηρίζω αυτό, όταν θέλουμε κάτι φτηνότερα και προτιμάμε την Χ εταιρία γιατί είναι value for money και όχι την Υ, ας σκεφτούμε λίγο ότι ένας από τους λόγους που μπορεί η Χ να είναι φτηνότερη, είναι λόγω της τεχνολογίας Ζ που έχει στα έργοστάσια της. Λόγω αυτής χρειάζεται λιγότερα λειτουργικά έξοδα, η οποία τεχνολογία Ζ έχει καταστήσει δυνατό να κάνει κάποιες εργασίες με το 1/3 ας πουμε των εργατών.

bmwr1100gs
31/05/2016, 18:59
Το εναλλασσομενο, ναι ο ΤΕΣΛΑ τα καλώδια ο έντισον και η j p morgan

bmwr1100gs
31/05/2016, 19:06
Αυτό που θέλω να πω είναι πως η τεχνολογια υπάρχει, δεν ανακαλυψαν ξαφνικά τώρα τον ηλεκτρισμο. θα μπορουσε η ηλεκτροκινηση να είχε εξελιχθει εδώ και πολλά χρονια. Απλά πιστεύω πως ισχυρά συμφεροντα εμποδιζαν την έρευνα. Όπως τώρα ισχυρά συμφεροντα θα την χρηματοδοτησουν

DrBig
31/05/2016, 19:25
Αυτό που θέλω να πω είναι πως η τεχνολογια υπάρχει, δεν ανακαλυψαν ξαφνικά τώρα τον ηλεκτρισμο. θα μπορουσε η ηλεκτροκινηση να είχε εξελιχθει εδώ και πολλά χρονια. Απλά πιστεύω πως ισχυρά συμφεροντα εμποδιζαν την έρευνα. Όπως τώρα ισχυρά συμφεροντα θα την χρηματοδοτησουν

Το μονο που κραταει πισω την ηλεκτροκινηση ειναι οι μπαταριες οι οποιες εχουν εξελιχθει θεαματικα τα τελευταια 20 χρονια λογω κινητης τηλεφωνιας.
Ειναι θεμα χρονου....και δεν μας ψεκαζουν!

bmwr1100gs
31/05/2016, 20:22
Δεν είναι θέμα ψεκασμου, είναι θέμα χρηματων.

DrBig
31/05/2016, 20:27
Δεν είναι θέμα ψεκασμου, είναι θέμα χρηματων.

Ο ψεκασμος εχει να κανει με αυτο που εγραψες για τον Τεσλα. Δεν παιζει ασυρματη μεταφορα (μεγαλων ποσοτητων) ενεργειας, ουτε ο Τεσλα ανακαλυψε κατι που θα μπορουσε να εχει την οποιαδηποτε πρακτικη εφαρμογη. Ειμαστε πολυ μακρυα ακομα για κατι τετοιο....

Acacius
01/06/2016, 11:28
Επισης τσαμπα ενεργεια ηδη υπαρχει, αρκετες ταρατσες δεν υπαρχουν.

Dyson sphere for the win (αλλά είμαστε ακόμα πολύ μακριά)