View Full Version : Απορία σχετικά με δυναμομέτρηση
Δυναμομέτρηση με τάπα στην εξάτμιση,95 άλογα ρόδα.Δυναμομέτρηση χωρίς τάπα στην εξάτμιση,126.3 ρόδα.Ιδιο δυναμόμετρο,δεν εχω μαζί μου τα χαρτιά της μέτρησης για να τα ανεβάσω αλλά ήμουν παρών στη μέτρηση και είμαι ειλικρινής.Ειναι δυνατόν 31 άλογα διαφορά απο μια τάπα και μόνο,και γιατί;
Η διαφορά αυτή φάνηκε στον δρόμο όχι μόνο απο εμένα αλλά,και απο τη συνεπιβάτιδα μου οπότε, δε μιλάμε για placebo.
spyrakos35
08/06/2016, 11:37
Ναι γιατι δεν ξερουμε αν εγινε μελετη στην κατασκευη του μπουριου σου ή απλα κοτσαραν ενα ομορφο μπουρι απλα
Ναι γιατι δεν ξερουμε αν εγινε μελετη στην κατασκευη του μπουριου σου ή απλα κοτσαραν ενα ομορφο μπουρι απλα
Παίδες και εμένα που είναι μελετημένη η Arrow όταν βάζω την τάπα το μηχανάκι το νοιώθω πιο "μπουκωμένο" ....Δε ξέρω τι στο διάολο παίζει.Έτσι κ αλλιώς είχα κανονίσει μια δυναμομέτρηση να δώ τα αποτελέσματα αλλά το έχω δεί και εγώ και σε άλλους φίλους που το πήγαν βόλτα δοκιμάσαμε και τις 2 περιπτώσεις και βλέπαμε αισθητή διαφορά.Τώρα δε ξέρω αν είναι 30 άλογα κάτω αλλά τι διάολο δεν είναι στραγάλια να το "μπουκώνει" έτσι το μηχανάκι
Δεν ειναι θέμα το τι έχω.Το ερώτημα είναι πως γινεται και αν γίνεται τέτοια απώλεια απο μια τάπα και μόνο.
harris_x
08/06/2016, 11:44
Δεν ειναι θέμα το τι έχω.Το ερώτημα είναι πως γινεται και αν γίνεται τέτοια απώλεια απο μια τάπα και μόνο.
το θέμα όμως είναι στα GSXR.
οπότε μεταφερόμεθα στα γενικά.
Α ναι,δεν το είδα αυτό.Το search μας έκανε μπινιά.
amyroukai
08/06/2016, 11:50
Δεν είναι μόνον η τάπα μεσιέ λε Τολ ντε Σέτε.
Πόσο link pipe λείπει; Κάμποσο.
Ο όγκος της στοκ εξάτμισης και ο όγκος της αφτερεμάρκετε μήπως έχει χαοτική διαφορά (ναι έχει).
Κάτι αλχημείες με αφαίρεση EXUP δεν έχουν παίξει;
Ε άμα την εξαγωγή την έχει κάνει τατάνα ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης και ο οποιοσδήποτε μάστΟΥρας, περιμένουμε... τι;
Ναι η διαφορά είναι μεγάλη αλλά και οι επεμβάσεις πολλές και στην τύχη.
RaGe_Raptor
08/06/2016, 11:57
το θέμα όμως είναι στα GSXR.
οπότε μεταφερόμεθα στα γενικά.
Έλα πες ότι έχεις και αφίσες GSXR.... Το ονειρεύεσαι τα βράδια; :D
30 άλογα δεν είναι νορμαλ. 3 άλογα θα ήταν νορμάλ.
30 άλογα με μια τάπα? Αδύνατο, εκτός και αν η τάπα άφηνε τελική διάμετρο μισό εκατοστό.
Ρε συ Τόλη ...
Πατάτα έβαλες για τάπα;
Δεν είναι μόνον η τάπα μεσιέ λε Τολ ντε Σέτε.
Πόσο link pipe λείπει; Κάμποσο.
Ο όγκος της στοκ εξάτμισης και ο όγκος της αφτερεμάρκετε μήπως έχει χαοτική διαφορά (ναι έχει).
Κάτι αλχημείες με αφαίρεση EXUP δεν έχουν παίξει;
Ε άμα την εξαγωγή την έχει κάνει τατάνα ο οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης και ο οποιοσδήποτε μάστΟΥρας, περιμένουμε... τι;
Ναι η διαφορά είναι μεγάλη αλλά και οι επεμβάσεις πολλές και στην τύχη.
Το τελικό πλέον ειναι ελαφρύτερο κατα 6 κιλά το λιγότερο και το exup είχε ήδη διαχείρηση με το samana system (http://www.r1-forum.com/forums/4-mechanical-help/91337-new-exhaust-do-i-remove-exup.html).Η μοναδική διαφορά ήταν η τάπα.Τώρα ο,τι καλαμπορτζιά είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης,έχει διορθωθεί με τον σωστό τρόπο.
30 άλογα με μια τάπα? Αδύνατο, εκτός και αν η τάπα άφηνε τελική διάμετρο μισό εκατοστό.
31.3 άλογα.Οχι 30.Ημουν εκεί λέμεεεεεε.
Το ερώτημα είναι:Πως μπορεί να έχει συμβεί αυτό.
Το τελικό πλέον ειναι ελαφρύτερο κατα 6 κιλά το λιγότερο και το exup είχε ήδη διαχείρηση με το samana system.Η μοναδική διαφορά ήταν η τάπα.Τώρα ο,τι καλαμπορτζιά είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης,έχει διορθωθεί με τον σωστό τρόπο.
31.3 άλογα.Οχι 30.Ημουν εκεί λέμεεεεεε.
Το ερώτημα είναι:Πως μπορεί να έχει συμβεί αυτό.
Εμένα πάντως ζήτημα να βγάζει τόσα ,γιατί τα ρημάδια ποτέ δεν μαζεύονται όλα μαζί όταν τα φωνάζω...
amyroukai
08/06/2016, 13:00
Αυτό που λέει ο 200 με την τάπα, ότι είναι υπερβολικά κλειστή, είναι εξήγηση.
Οι μοναδικες δυναμομετρησεις που πιστευω ειναι αυτες που πραγματοποιηθηκαν με 6η, σιγα ανοιγομενο γκαζι, και τοσο φρενο ωστε στο τερμα παρατεταμενο ανοιχτο γκαζι το στροφομετρο να κολλησει στις στροφες μεγιστης ισχυος και να μην μπορει να ανεβασει παραπανω.
Αν δεν, τοτε μαλλον τα αλογα δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.
Επισης να υπαρχουν και μετρησεις afr σε αυτες τις συνθηκες.
Αυτό που λέει ο 200 με την τάπα, ότι είναι υπερβολικά κλειστή, είναι εξήγηση.
Μάλιστα....
Δηλ. έχουμε μια μειωση της ταξης του 25% λογω αντιστοιχης μειωσης στην διαμετρο εξαγωγής του tank καυσαερίων..
(ΟΧΙ στην διάμετρο του σωλήνα εξαγωγής άρα ουτε στον συνολικό χώρο "διαχείρισης" καυσαερίων..)
Τουτου δοθέντος - και με την παραδοχή ότι τα καυσαερια ειμαι συμπιεστά μεχρις ενός ορίου - η πιεση στην εξατμιση θα έπρεπε ή να στείλει την ταπα στην στρατόσφαιρα ή να στραβώσει την μπιέλα...
(την αναφορά περί καμένων βαλβίδων εξαγωγής και στραβωμένων στελεχών τους την αφήνω στην διακριτική σας ευχέρεια..)
amyroukai
08/06/2016, 13:27
αν ανεβάσει ο Τόλης φωτό την τάπα...
Διάτρητη σωλήνα με μήκος περίπου όσο πακέτο τσιγάρων με εντελώς κλειστή την μία πλευρά και περνούσε καυσαέρια μόνον από το κυλινδρικό κομμάτι. Ποσοτικά τι μείωση διαμέτρου κάνει δεν ξέρω, φαντάζομαι σημαντική. Και πέραν της μείωσης της διατομής, αυξάνει σίγουρα κατά πολύ τις σημειακές απώλειες ενέργειας στην ροή.
Γιατί δεν έχουμε μείωση στον χώρο διαχείρισης καυσαερίων (αν αυτό που εννοείς ως τέτοιο είναι όλο το κομμάτι από την εξαγωγή του κινητήρα ως την απόληξη του τελικού) όταν βγάζουμε μιά εξάτμιση "κανονική" και βάζουμε μιά "τύπου μοτοτζιπί" μιά σταλιά σχεδόν χωρίς link pipe?
Μάλιστα....
Δηλ. έχουμε μια μειωση της ταξης του 25% λογω αντιστοιχης μειωσης στην διαμετρο εξαγωγής του tank καυσαερίων..
(ΟΧΙ στην διάμετρο του σωλήνα εξαγωγής άρα ουτε στον συνολικό χώρο "διαχείρισης" καυσαερίων..)
Τουτου δοθέντος - και με την παραδοχή ότι τα καυσαερια ειμαι συμπιεστά μεχρις ενός ορίου - η πιεση στην εξατμιση θα έπρεπε ή να στείλει την ταπα στην στρατόσφαιρα ή να στραβώσει την μπιέλα...
(την αναφορά περί καμένων βαλβίδων εξαγωγής και στραβωμένων στελεχών τους την αφήνω στην διακριτική σας ευχέρεια..)
Αν δε, αναφέρουμε ότι ουδείς μέχρι στιγμής έχει δει τέτοια διαφορά αφαιρώντας την τάπα μας κάνει ιδιαίτερα επιφυλλακτικούς για την ακρίβεια της δυναμομέτρησης.
Αν δε, αναφέρουμε ότι ουδείς μέχρι στιγμής έχει δει τέτοια διαφορά αφαιρώντας την τάπα μας κάνει ιδιαίτερα επιφυλλακτικούς για την ακρίβεια της δυναμομέτρησης.
Ωπα. Επίσημο εξιουσιοδοτημένο επί σειρά ετών . Μη λέμε ότι να ναι. Δε το αναφέρω για λόγους κανόνων περί διαφήμισης.
Το ερώτημα παραμένει. Αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει έχει καλώς. Αν όχι, δε χαλάει η δουλειά.
sapila racing
08/06/2016, 13:41
Γιατί δεν έχουμε μείωση στον χώρο διαχείρισης καυσαερίων (αν αυτό που εννοείς ως τέτοιο είναι όλο το κομμάτι από την εξαγωγή του κινητήρα ως την απόληξη του τελικού) όταν βγάζουμε μιά εξάτμιση "κανονική" και βάζουμε μιά "τύπου μοτοτζιπί" μιά σταλιά σχεδόν χωρίς link pipe?
Γιατί υποτίθεται οτι εκανε 2 μετρησεις με την ίδια ήδη αλλαγμένη εξατμιση.
Μια με την ταπα και μια χωρίς.
Ωπα. Επίσημο εξιουσιοδοτημένο επί σειρά ετών . Μη λέμε ότι να ναι. Δε το αναφέρω για λόγους κανόνων περί διαφήμισης.
Το ερώτημα παραμένει. Αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει έχει καλώς. Αν όχι, δε χαλάει η δουλειά.
Βάλε μια φώτο απο εξάτμιση/τάπα
δεν υπαρχει αυτη η διαφορα
η αναπνοη του κινητηρα επηρεαζεται περισσοτερο οσο πλησιαζουμε τη βαλβιδα εξαγωγης
στο τελος του τελικου οι διαφορες ειναι περισσοτερο ηχητικες
προφανως απο λαθος οι δυναμομετρησεις δεν εγιναν στις ιδιες συνθηκες
amyroukai
08/06/2016, 13:47
Γιατί υποτίθεται οτι εκανε 2 μετρησεις με την ίδια ήδη αλλαγμένη εξατμιση.
Μια με την ταπα και μια χωρίς.
α οκ, καλά αυτό δεν υποτίθεται, μπροστά του έγιναν. Η διαφορά όντως είναι χαώδης, σε περιοδικά ιντερνετικά και μη βλέπεις μονοψήφια άλογα πάνω και σε μερικές περιπτώσεις έχει γράψει και μικρή μείωση το δυναμόμετρο.
George_Sp
08/06/2016, 13:49
Αν το τελικό έχει και lamda επάνω του θα μπορούσε η μεγάλη φίμωση λόγω 'ακατάλληλης" τάπας να επηρέαζε και τις μετρήσεις του lamda με αποτέλεσμα και την αλλαγή συμπεριφοράς του κινητήρα λόγω διαφορετικών μετρήσεων του αισθητήρα?
υπόθεση γράφω....δε ξερω αν πρακτικά υφίσταται διακύμανση μετρήσεων του lamda σε τέτοια ποσοστά εξαιτίας πολύ φιμωμένης εξαγωγής.
σκεψη
αρχη διατηρησης ενεργειας
input/output ratio
input/output flow
Σιγουρα υπαρχει διαφορα στην ταχυτητα των αεριων ....αλλα τοσο μεγαλη;
μηπως απλα ηταν σχεδιασμενη να λειτουργει διχως ταπα και μπηκε για ρυθμιστικους λογους (λεγε με θορυβος ΕΕ κλπ)
Ωπα. Επίσημο εξιουσιοδοτημένο επί σειρά ετών . Μη λέμε ότι να ναι. Δε το αναφέρω για λόγους κανόνων περί διαφήμισης.
Το ερώτημα παραμένει. Αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει έχει καλώς. Αν όχι, δε χαλάει η δουλειά.
Στο είπα και δια ζώσης... τα άλογα δεν είναι στραγάλια και άλλοι δίνουν χιλιάδες ευρά να δουνε 10-15 άλογα παραπάνω... αν με μια τάπα έβλεπαν τέτοια διαφορά θα το ξέραμε...
Άρα ή το δυναμόμετρο είναι για τον Ούτσιο, ή ο χειριστής του δεν ξέρει να το δουλεύει ή κάτι μεσολάβησε μεταξύ δυναμομετρήσεων ή κάτι άλλο συμβαίνει. Σε θαύμα δεν αποδίδεται πάντως.
Στο είπα και δια ζώσης... τα άλογα δεν είναι στραγάλια και άλλοι δίνουν χιλιάδες ευρά να δουνε 10-15 άλογα παραπάνω... αν με μια τάπα έβλεπαν τέτοια διαφορά θα το ξέραμε...
Άρα ή το δυναμόμετρο είναι για τον Ούτσιο, ή ο χειριστής του δεν ξέρει να το δουλεύει ή κάτι μεσολάβησε μεταξύ δυναμομετρήσεων ή κάτι άλλο συμβαίνει. Σε θαύμα δεν αποδίδεται πάντως.
Τον αμέριστο σεβασμό μου, καλώς το έθεσες τα άλογα δεν είναι στραγάλια.
Και το δικό μου συμπέρασμα το ίδιο ή το δυναμόμετρο για τον μπέοντα ή έγιναν και άλλες αλλαγές (πχ σωστές ρυθμίσεις) ανάμεσα στις 2 δυναμομετρήσεις ή ο χειριστής του δυναμόμετρου κάποιον αισθητήρα κάτι τέλος πάντως τον είχε αλλού για αλλού.
Το βλέπετε λάθος. Δεν είπα ότι πήρε άλογα το μηχανάκι. Τα είχε ήδη. Η τάπα τα έκοβε όμως.
Όχι vaska. Μια χαρά ήταν το δυναμομετρο και ο επαγγελματίας έχει και κάποια πρωταθλήματα στον οίκο του. Δε νομίζω πως μπορούμε να το αμφισβητήσουμε αυτό.
Φωτό τάπας
360742
360743
Πολύ πιθανό είναι να μην ακολουθήθηκε η σωστή διαδικασία προς το τέλος της δυναμομέτρησης και να υπολόγισε ό,τι να'ναι απώλειες. Μια φορά κάνατε την κάθε δυναμομέτρηση; Σίγουρα δε χάνεις 30+ άλογα εξαιτίας της τάπας.
Το βλέπετε λάθος. Δεν είπα ότι πήρε άλογα το μηχανάκι. Τα είχε ήδη. Η τάπα τα έκοβε όμως.
Όχι vaska. Μια χαρά ήταν το δυναμομετρο και ο επαγγελματίας έχει και κάποια πρωταθλήματα στον οίκο του. Δε νομίζω πως μπορούμε να το αμφισβητήσουμε αυτό.
Φωτό τάπας
360742
360743
ρε φιλε.... μιλάμε για 30άλογα (ή 30% στην περίπτωσή σου) περιορισμό της ιπποδύναμης με μια τάπα; Καταλαβαίνεις τι συζητάμε;
Το βλέπετε λάθος. Δεν είπα ότι πήρε άλογα το μηχανάκι. Τα είχε ήδη. Η τάπα τα έκοβε όμως.
Επί αυτού απαντησα...
(εξ ου και το 25% μείωση και όχι 33% αύξηση..)
Πολύ πιθανό είναι να μην ακολουθήθηκε η σωστή διαδικασία προς το τέλος της δυναμομέτρησης και να υπολόγισε ό,τι να'ναι απώλειες. Μια φορά κάνατε την κάθε δυναμομέτρηση; Σίγουρα δε χάνεις 30+ άλογα εξαιτίας της τάπας.
Kαι την διαφορά στον δρόμο πως την εξηγείς;
ρε φιλε.... μιλάμε για 30άλογα (ή 30% στην περίπτωσή σου) περιορισμό της ιπποδύναμης με μια τάπα; Καταλαβαίνεις τι συζητάμε;
Καταλαβαίνω τι συζητάμε.Το πως γκένεν αυτό δε καταλαβαίνω γιαυτό ρωτάω.
Let's play a game...
Θες να το οδηγήσεις πρώτα με τάπα και μετά χωρίς τάπα;
Φυσικά, υπάρχει διαφορά απόδοσης, αλλά όχι της τάξης των 30 ίππων. Νιώθεις πραγματικά τέτοια διαφορά στον δρόμο; 30 ολόκληρα άλογα; Αν ναι, πάω πάσο.
Γιατί δεν επαναλάβατε τη δυναμομέτρηση; Είναι τόσο απλό...
sapila racing
08/06/2016, 14:24
Kαι την διαφορά στον δρόμο πως την εξηγείς;
Φωτό της εξατμισης δεν εβαλες αλλά φανταζομαι οτι ειναι αυτη που φαινεται λιγο εδω
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=149433&p=2755246&viewfull=1#post2755246
Αρα ειναι μια πολύ κοντή εξατμιση με υπερβολικά μικρό όγκο.
Η ταπα της φωτό κατα συνέπεια όπως την βλέπω μπορεί να καταλαμβάνει εως και τα 3/4 του όγκου της, οπότε μπορεί να εξηγηθεί και η απώλεια δύναμης αφού δεν αλλάζει μονο η διατομή εξόδου αλλά και ο όγκος.
Ναι, σε όλα αυτά υποθέτουμε ότι μιλάμε για επώνυμη εξάτμιση (και τάπα) του εμπορίου κι όχι custom του μικρού μας ξαδέρφου ε.
Φυσικά, υπάρχει διαφορά απόδοσης, αλλά όχι της τάξης των 30 ίππων. Νιώθεις πραγματικά τέτοια διαφορά στον δρόμο; 30 ολόκληρα άλογα; Αν ναι, πάω πάσο.
Γιατί δεν επαναλάβατε τη δυναμομέτρηση; Είναι τόσο απλό...
Η διαφορά ναι,ειναι κραυγαλέα.
Λίγο πολύ, θυμάστε οτι το έλεγα τάφο το μηχανάκι.Πλέον δε το λέω.Και ασφαλώς δεν έχω κάποιο λόγο για υπέρμετρες δηλώσεις.
Aσφαλώς και επαναλάβαμε για να το πιστέψουμε και εμείς οι ίδιοι.Ιδια αποτελέσματα είχαμε.
Nαι Γιώργο,απο τον κατασκευαστή κανονικά όλα.
Φωτό της εξατμισης δεν εβαλες αλλά φανταζομαι οτι ειναι αυτη που φαινεται λιγο εδω
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=149433&p=2755246&viewfull=1#post2755246
Αρα ειναι μια πολύ κοντή εξατμιση με υπερβολικά μικρό όγκο.
Η ταπα της φωτό κατα συνέπεια όπως την βλέπω μπορεί να καταλαμβάνει εως και τα 3/4 του όγκου της, οπότε μπορεί να εξηγηθεί και η απώλεια δύναμης αφού δεν αλλάζει μονο η διατομή εξόδου αλλά και ο όγκος.
Ναι με συγχωρείς,ξέχασα να τη βάλω.
360745
Κατανοητή αυτή η εξήγηση,ευχαριστώ sapila. :beer:
Ναι, Τόλη αν οι αριθμοί είναι σωστοί, τότε μιλάμε απλά για πολύ κακή κατασκευή.
bros400pgm
08/06/2016, 14:43
Στην 1η δυναμομετρηση του σπινιαρε ο τροχος ή έχει κάνει λάθος το software.
PortisHead
08/06/2016, 14:51
Γενικότερη ερώτηση:
Ενας κινητηρας αποδιδει 100 ιππους στις 6000 rpm ας πουμε
Τοποθετώντας την ταπα στην εξάτμιση , ο κινητηρας δεν συνεχίζει να παραγει την ιδια ιπποδυναμη στις ιδιες στροφες ?
Δλδ. οταν πεφτει η ιπποδυναμη με την ταπα , αυτη η χαμενη ενεργεια που παει ? (Αρχη διατηρηση της ενεργειας)
Γενικότερη ερώτηση:
Ενας κινητηρας αποδιδει 100 ιππους στις 6000 rpm ας πουμε
Τοποθετώντας την ταπα στην εξάτμιση , ο κινητηρας δεν συνεχίζει να παραγει την ιδια ιπποδυναμη στις ιδιες στροφες ?
Δλδ. οταν πεφτει η ιπποδυναμη με την ταπα , αυτη η χαμενη ενεργεια που παει ? (Αρχη διατηρηση της ενεργειας)
Θερμότητα...
PortisHead
08/06/2016, 14:58
Θερμότητα...
Δλδ. οσοι φοραμε ταπες στις εξατμίσεις , εκτός απο τον θορυβο
πνίγουμε και την βελτιστη λειτουργια του κινητηρα ?
Δεν του προκαλουμε ετσι (τουλαχιστον μακροχρόνια) ζημιά ?
spyrakos35
08/06/2016, 15:00
Στην 1η δυναμομετρηση του σπινιαρε ο τροχος ή έχει κάνει λάθος το software.
Δυσκολο
spyrakos35
08/06/2016, 15:01
Δλδ. οσοι φοραμε ταπες στις εξατμίσεις , εκτός απο τον θορυβο
πνίγουμε και την βελτιστη λειτουργια του κινητηρα ?
Δεν του προκαλουμε ετσι (τουλαχιστον μακροχρόνια) ζημιά ?
Οχι
bros400pgm
08/06/2016, 15:15
Δυσκολο
Από ποια άποψη; Δεν μπορεί να σπινιαρει ή να γράψει λάθος το software;
Από ποια άποψη; Δεν μπορεί να σπινιαρει ή να γράψει λάθος το software;
Και τις 2-3 φορές; Σίγουρα όχι.
bros400pgm
08/06/2016, 15:25
Δεν είδα ότι εγραψες ότι έκανε 3 δυνανομετρησεις κ βγήκαν στα 95.
Δική μου παράλειψη.
Η ταπα ειναι απο αυτες που μπαινουν μεταξυ ενδιαμεσου και τελικου;
Η κατι λειπει απο πλευρας παραμετρων η πεστε μου που ειναι το χωριο και το 38αρι δικο μου.
31,φευγα αλογα απο ταπα μονο;
Μηπως μιλαμε για db?
Αλλα και παλι δεν βγαινει το μαθηματικο, βασικα αδυνατον.
Να βαλω μερικα του εΥραιου να πας να το ξαναμετρησεις κι αν ειναι παπαρια το ολο να μου πληρωνεις τις μπυρες δια (του συντομου ομολογουμενως, οπως το παω) βιου μου;
Η ταπα ειναι απο αυτες που μπαινουν μεταξυ ενδιαμεσου και τελικου;
31 αλογα;
Και στην εξαγωγη να εμπαινε.....31;;;;
Η ταπα ειναι απο αυτες που μπαινουν μεταξυ ενδιαμεσου και τελικου;
Μπα στην άκρη του τελικού φαίνεται να μπαίνει. Και μάλιστα την έχουν ελευθερώσει ακόμα περισσότερο, απ'ό,τι βλέπω.
Εχει δικιο ο σαπιλας. Σε τελικο πολυ μικρου ογκου, η ταπα πηδαει εντελως την κατασταση.
DoctoR_k6
08/06/2016, 16:32
Το δυναμομετρο να ειναι ορτσα δεν παιζει??
30 αλογα διαφορα απο μια ταπα??
Για FZ1000 μιλαμε σωστα? 95αλογα δεν παιζει να βγαζει ουτε μαμα τροχο(αν μιλαμε για το 1000) εκτος κ αν δουλευει με 2-3 κυλινδρους.
Αλλα μοτο που μετρηθηκανε εκει λα ειναι οκ κ μονο το FZ εβγαλε αυτα τα αποτελεσματα?
spyrakos35
08/06/2016, 16:36
Δεν είδα ότι εγραψες ότι έκανε 3 δυνανομετρησεις κ βγήκαν στα 95.
Δική μου παράλειψη.
Αυτο.
Δε μπορει να μετρησε μια μονο φορα ανα συνθηκη.....
Θα επρεπε να ειναι στοκος....
Οχι οτι δεν υπαρχουν αλλα αυτος ο συγκεκριμενος δεν ειναι.....
Ο αλλος παρακατω, ναι ειναι :lol:
spyrakos35
08/06/2016, 16:38
Και τελικα καταληξαμε εδω;
Ναι γιατι δεν ξερουμε αν εγινε μελετη στην κατασκευη του μπουριου σου ή απλα κοτσαραν ενα ομορφο μπουρι
Και τελικα καταληξαμε εδω;
Δεν ξερω τι μοτορι εχει ο εφταρης.
Αλλα αν ειναι FZ χιλιαρι, 95;
Και ηταν ευχαριστημενος;;;; και ολα αλλαξαν με την ταπα;
Τεσπα, παω για μπυρες, λιγοτερη ζαλουρα θα μου δωσουν, παρα αυτα που διαβαζω εδω.
lykourgi
08/06/2016, 17:06
Προφανώς η εξάτμιση "μελετήθηκε" και φτιάχτηκε να λειτουργεί χωρίς τάπα, η οποία μπήκε εκ των υστέρων.
Αν ο Τόλης επιβεβαιώσει ότι χωρίς την τάπα ο θόρυβος είναι ενοχλητικός, τότε είναι το πιθανότερο σενάριο.
DoctoR_k6
08/06/2016, 17:12
Δηλαδη πριν βγει η ταπα τον περνουσαν κ τα 600-750αρακια? Δεν φαινοταν οτι το μοτο δεν πηγαινε??
Αν εμενα μου εκοβες 30 αλογα(απο το μεγαλο οχι το σκουτερ :D) θα το καταλαβαινα στα πρωτα χλμ...
Πάμε ένα ένα. Όταν το αποφάσισα να το πάρω ήταν ξετάπωτο και ηχηρό. Όταν το πήρα (εδώ λέτε με γειά), του είχα πει του πωλητή, έλα με τη τάπα γιατί είναι ηχηρό.
Η τάπα μπαίνει πίσω στο τελικό
Με τη πρώτη βόλτα είδα ότι δεν είχε αντίστοιχο γκαζι για χιλιαρι. Το συζητησα με μερικά παιδιά εδώ όταν βρεθήκαμε σε βόλτα αλλά συνήθως κατέληγαν στο 'ε είχες μάθει με το R1 (το προηγούμενο μηχανάκι μου δλδ) οπότε κοίτα να συνηθίσεις τώρα'
Για κάποιο λόγο με έτρωγε. Μου φαινόταν σαν 600 cc πάρα 998. Αηδίες μου ξαναειπαν, έχεις μάθει με το προηγούμενο γιαυτό σου φαίνεται έτσι.
Ώρα για σέρβις. Μάστορα το μηχανάκι δε πάει. Άντε ρε χαζομάρες λες, έχεις μάθει με το προηγούμενο. Μάστορα, επιμένω, άκου τι σου λέω. Να το βάλουμε δυναμομετρο μου λέει; Ριχτο επάνω του λέω. 95 ρόδα.
Πείραξε κάτι μπλιμπλικια εκεί, ξαναμετραμε, 96 ρόδα.
Ρε γμτ και μουμπλε μουμπλε.. Ας βγάλουμε τη τάπα. Πάμε πάλι, 126,3 ρόδα. Ντα φακ; Βάζουμε τάπα πάλι. 96 ρόδα. Βγάζουμε τάπα. 126,3 ρόδα.
Άρα, με τα γραφόμενα εδώ, συμβαίνει λόγω κοντου τελικού. Κατανοητό από εμένα.
Δηλαδή τόσες σελίδες απλά μας παιδεύεις, γιατί αν τα'λεγες όλα αυτά από την αρχή, θα ήμασταν όλοι σίγουροι ότι φταίει η τάπα και θα ψάχναμε τον λόγο εκεί. Ευχαριστούμε, Τόλη! :p
Αυτό το είπα στην αρχή. Το γιατί ήταν το ερώτημα.
panos_zip
08/06/2016, 18:23
Αρχικά καλορίζικο και να το χαρείς όσο δεν πάει!
Αν είδα καλά στο βίντεο, αυτο το φαζερ που έχεις δεν ειναι αυτό που εχει 150 άλογα στο μοτέρ? Ή κάνω λάθος?
Αν ναι, δεν θα έπρεπε να έβγαζε κάτι παραπάνω?
Τι άλλες βελτιώσεις έχει?
Αυτό το είπα στην αρχή. Το γιατί ήταν το ερώτημα.
Ναι, αλλά δεν είχαμε αρκετές πληροφορίες (τις επανειλημμένες μετρήσεις), οπότε θεωρήσαμε ότι κάπου έγινε λάθος. Αν ήσουν σαφής, θα είχαμε αποκλείσει το λάθος. Ξέρεις ότι έχω δίκιο!!11
Μεγειά το νέο εργαλείο με τα 120τόσα άλογα ^^
amyroukai
08/06/2016, 18:29
Πάνο "κανονικά" έπρεπε να βγάζει όντως περί τα 130λίγα ρόδα. Σε δυναμομετρήσεις περιοδικών κλπ κάπου εκεί ήταν. Το ότι έχει χάσει σε σχέση με το στοκ τελικό μπορεί να αποδοθεί στον διαφορετικό τύπο δυναμόμετρου που δεν ξέρουμε αν είναι από τα αισιόδοξα ή τα απαισιόδοξα και στον απίθανα μικρό όγκο του τελικού που... ε όσο να'ναι δεν νομίζω να κολακεύει τις επιδόσεις.
πχ http://www.motorcycle-usa.com/photogallerys/6689707_streetfighters_hp.jpg?378220
bros400pgm
08/06/2016, 18:35
Aυτο που θα επρεπε να σε απασχολει ειλικρινα ειναι οτι τo τuono του Ζευκα και του Βυρωνα θα σε κανουν μεροκαματο :lol::lol::lol::lol:
Κοιτα να το χαρεις, μια χαρα ειναι τα αλογα που μετρησατε. Ισως βγαζει μερικα ακομη με αλλη εξατμιση αλλα δεν θα γινει ποτε R1. :beer:
panos_zip
08/06/2016, 18:40
Σίγουρα είναι πολλά αυτα που παίζουν ρόλο. Το στοκ τελικό φαντάζομαι, περιορίζει αρκετά, οπότε θα περίμενα μια έστω και μικρή αύξηση.
Ενδιαφέρον πάντως έχει ότι στη δυναμομέτρηση που έβαλες το αγγλάκι βγάζει περισσότερα άλογα από τα υπόλοιπα μέχρι και τις στροφές του κόφτη του!
Ομολογώ πως δεν το περίμενα. Βέβαια εκεί που τερματίζει το 1050, το fazer συνεχίζει ακάθεκτο.
Wining is wining πάντως... Αγγλία Ιαπωνία 1-0 :lol:
Σας ευχαριστώ παιδιά.
Τα άλογά του μια χαρά ειναι,όπως έπρεπε να είναι βάσει και των μετρήσεων που έχω δει και στο εξωτερικό.
Bros400 δεν έχω τέτοια ζόρια.Αν ήμουν σόλο καριέρα,tuono θα έπαιρνα και εγώ. :beer:
spyrakos35
08/06/2016, 18:51
:a021:
126.3 < 129.48
Βαρκάκι
:smokin:
:a021:
126.3 < 129.48
Βαρκάκι
:smokin:
:moutza:
Pan (dvs)
08/06/2016, 19:09
:a021:
126.3 < 129.48
Βαρκάκι
:smokin:
201:126,30= 0,63
237:129,48 =0,54
Tα εκανα καλα?
amyroukai
08/06/2016, 19:11
237 κιλά του Σπυράκου; Μετρημένο που, στην Σελήνη;;;;; Βάλε άλλα 50 και είσαι μέσα. Και το άλλο, κάπου 227 είναι νομίζω.
Καλά τα έκανες αλλά τώρα θα πει ο Σπύρος για κιλά αναβάτη και θα πάω να κρυφτώ.
spyrakos35
08/06/2016, 19:22
Καλά τα έκανες αλλά τώρα θα πει ο Σπύρος για κιλά αναβάτη και θα πάω να κρυφτώ.
μην ασχολεισαι με κατω απο 125 αλογα ρε φιλε
sugariasgeorge
08/06/2016, 19:23
Καλά τα έκανες αλλά τώρα θα πει ο Σπύρος για κιλά αναβάτη και θα πάω να κρυφτώ.
και γιατι δεν κουρευεσαι να μειωσεις την διαφορα??
αφου και εκει σε "παιζει" με πλεονεκτημα !!!:lol:
Pan (dvs)
08/06/2016, 19:24
237 κιλά του Σπυράκου; Μετρημένο που, στην Σελήνη;;;;; Βάλε άλλα 50 και είσαι μέσα. Και το άλλο, κάπου 227 είναι νομίζω.
Οχι ρε Γιαννη
Βάρος κενή (kg): 237 http://www.motomag.gr/news/test-drive-dokimi/yamaha-fjr-1300-2001-2006
Βάρος πραγματικό γεμάτη, ζυγισμένη (Kg): 223,5 μειον καυσιμο παμε στα 205 http://www.motomag.gr/news/mini-test/mini-test-yamaha-fz1-fazer-abs-2006-2011
Αν φυσικα ευσταθουνε τα στοιχεια.
amyroukai
08/06/2016, 19:27
έχεις οδηγήσει ποτέ κενή μοτοσικλέτα; ή χωρίς καύσιμο; έτσι για να ξέρω δηλαδής :lol:
sugariasgeorge
08/06/2016, 19:27
και στο ονομα στην "κανει"...
αυτος σπυρακος
εσυ τολης Χ 7....
Pan (dvs)
08/06/2016, 19:43
έχεις οδηγήσει ποτέ κενή μοτοσικλέτα; ή χωρίς καύσιμο; έτσι για να ξέρω δηλαδής :lol:
Απο Μετσοβο Γιαννενα.:D
RaGe_Raptor
08/06/2016, 20:02
ρε συ Τόλη...πλάκα-πλάκα μήπως να μου στείλεις κανα μουλάρι γιατί τώρα θα σου "πέσουν" πολλά????:tooth:
Το τελικό πλέον ειναι ελαφρύτερο κατα 6 κιλά το λιγότερο και το exup είχε ήδη διαχείρηση με το samana system (http://www.r1-forum.com/forums/4-mechanical-help/91337-new-exhaust-do-i-remove-exup.html).Η μοναδική διαφορά ήταν η τάπα.Τώρα ο,τι καλαμπορτζιά είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης,έχει διορθωθεί με τον σωστό τρόπο.
31.3 άλογα.Οχι 30.Ημουν εκεί λέμεεεεεε.
Το ερώτημα είναι:Πως μπορεί να έχει συμβεί αυτό.
ηταν ΠΟΛΥ μικρή η τάπα. Δεν υπαρχει άλλη εξήγηση.
Άρα, με τα γραφόμενα εδώ, συμβαίνει λόγω κοντου τελικού. Κατανοητό από εμένα.
Συμπερασμα.
Του κοντου τελικου
οι ιπποι του φταινε!
spyrakos35
09/06/2016, 08:36
Συμπερασμα.
Του κοντου τελικου
οι ιπποι του φταινε!
Του κοντου τελικου
Η ταπα του φταιει
Φιξντ
amyroukai
09/06/2016, 08:49
Αυτή η σαμάνα από ότι κατάλαβα (γιατί η σελίδα τους δεν υπάρχει/δεν λειτουργεί) απλά αντικαθιστά το EXUP με ένα παπαράκι το οποίο ξεγελάει τον εγκέφαλο για να νομίζει ότι τα σερβομοτέρ είναι ακόμα συνδεδεμένα;
Είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα που καταργεί το EXUP και διαχειρίζεται τους χάρτες του avance.
http://www.power-house.gr/index.php/special/fine-tuning-power/21-fine-tuning/96-no-ordinary-love
άσχετο, αλλά μπορεί κάποιος να διορθώσει αυτή τη "δυνομέτρηση" στο τίτλο γτ από χθες το βλέπω και κοντεύω να σκάσω
skylaros
09/06/2016, 09:06
Χωρίς να είμαι ειδικός ή να έχω και πολλές γνώσεις, υπάρχει περίπτωση λόγω του σχήματος της εξάτμισής σου το εσωτερικό μέρος της τάπας και πιο συγκεκριμένα ο μπροστά δακτύλιος να εφάπτεται σε σημείο τέτοιο που να αφήνει μόνο τις τρεις μικρές τρυπούλες (kinky ακούστηκε αυτό) να εκτονώνουν; Υπάρχει περίπτωση να εφάπτεται μέρος του εσωτερικού δακτυλίου και τα καυσαέρια να περνούν συμπιεσμένα με μεγάλη ταχύτητα από τη μια μεριά να συγκρούονται με τα καυσαέρια από το κάτω μέρος της τάπας (τρεις τρυπούλες) και να γίνετε μια άτυπη φούσκα στο εσωτερικό της τάπας που να εμποδίζει τη ροή ; Η τάπα να υποθέσω πως σφηνώνει αρκετά καλά γιατί λογικά θα είχε καρφωθεί σε κάποιον από πίσω αλλά όχημα james bond... από την άλλη επειδή όπως είπαμε τα ρευστά είναι συμπιεστά θεωρώ πως είσαι τυχερός που δε σου έγινε ζημιά στο μοτέρ και αυτό το γλίτωσες ίσως από το ότι όταν από μια σωλήνα Χ διατομής περνάει ρευστό με μια χ1 ταχύτητα όταν η διατομή μειωθεί τότε και η ταχύτητα αυξάνεται (κάτι που ίσως δίνει και μια ακόμα εξήγηση στο γιατί κάηκαν τα σαμάρια σου). Όμως πολύ πιο πιθανό πιστεύω πως είναι αυτό που είπε ο Giorgos με τον αισθητήρα λ, διάβαζε αυξημένη θερμοκρασία και έπαιζε με το μείγμα. Η μηχανική ρευστών είναι τεράστιο κεφάλαιο και μια μικρή παράμετρος μπορεί να αλλάξει δραματικά κάτι. Υποθέτω πως δε θα ξαναβάλεις το σιγαστήρα όπως είναι... μπορείς να κάνεις ένα πείραμα, να μειώσεις τη διατομή του μέσα μέρους της τάπας μερικά χιλιοστά ή έστω να "φας" με dremel ή τροχό τις κολλήσεις από την έξω μεριά και να ξαναδοκιμάσεις μια δυναμομέτρηση.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ
Έντιτ τέσσερις τρυπούλες
To σαμάρι ήταν πολύ κοντά στην εξάτμιση και άρπαξε.Δεν κάηκε.
Το ποστ μπορεί να είναι χθεσινό, αλλά η αλλαγή εχει γίνει εδω και καιρό.Ξετάπωτη είναι πλέον εδω και καιρό.Οι τρύπες δεν υπήρχαν,ήταν κλειστό εκείνο το σημείο.Μετά τη λύση του αινίγματος (που πήγαν τα άλογα;) ,ειπα να δω αν αλλάξει η συμπεριφορά, κάνοντας και άλλες τρύπες στο κλειστό κομμάτι της τάπας για καλύτερη εκτόνωση.Ουτε αυτό πέτυχε μετά απο δοκιμή,οπότε την ξαναέβγαλα.
Πάντως η απορία που είχα,λύθηκε.
Βλέπω όμως πως έχει ζουμί η όλη συζήτηση με τη κυκλοφορία των αερίων κτλ κτλ όμως,δεν έχω τις γνώσεις για να τη κατανοήσω πλήρως.
congate7
09/06/2016, 09:28
Ίσως μια πιο κοντή ή αν κοντίνεις τη δικιά σου, να έχεις μικρότερες απώλειες.
spyrakos35
09/06/2016, 09:35
Ισως παλι να αφηνετε μαμα τα μοτορια ή να αγοραζετε μπλιμπλικια με χρηση λογικης.....
Δισκλειμερ
Δεν παει στον Τολη αυτο
congate7
09/06/2016, 09:45
Εμένα ρωτάς για φασαρία;;; :eek:
Εγώ δεν ακούω ούτε τη σκέψη μου πάνω στο δικό μου :bawl:
άσχετο, αλλά μπορεί κάποιος να διορθώσει αυτή τη "δυνομέτρηση" στο τίτλο γτ από χθες το βλέπω και κοντεύω να σκάσω
Μια χαρα ειναι..
Στο CGS μετρανε dynes (10^-5 N ή 10nsn..)
Βλέπω όμως πως έχει ζουμί η όλη συζήτηση με τη κυκλοφορία των αερίων κτλ κτλ όμως,δεν έχω τις γνώσεις για να τη κατανοήσω πλήρως.
Πέθανε γαμώτο κι' ο Θ Ε Ο Σ για να στα εξηγήσει καλύτερα.............
https://en.wikipedia.org/wiki/Walter_Kaaden
Μια χαρα ειναι..
Στο CGS μετρανε dynes (10^-5 N ή 10nsn..)
μωρέ dyne μπορεί να υπάρχει αλλά είναι άσχετο.
εκτός κι αν έχεις πάει ποτέ στο μάστορα να του πεις "αγορίνα για βάλε το κατέμ πάνω στο δυνόμετρο να κάνουμε μια δυνομέτρηση"
Pan (dvs)
10/06/2016, 12:49
Ίσως μια πιο κοντή ή αν κοντίνεις τη δικιά σου, να έχεις μικρότερες απώλειες.
Αμα την κοντινει πολυ θα εχει απωλειες απο αλλου.:D
Κατα τ αλλα θα συμφωνησω με τον Σπυρακο.Αφηστε τις χαζομετατροπες.Η αν ντε και καλα θελεται να κανεται κατι πηγαινεται σε σωστα μαστορια που θα σας πουνε τι μπορειτε να κανεται και τι οχι.
Αμα την κοντινει πολυ θα εχει απωλειες απο αλλου.:D
Κατα τ αλλα θα συμφωνησω με τον Σπυρακο.Αφηστε τις χαζομετατροπες.Η αν ντε και καλα θελεται να κανεται κατι πηγαινεται σε σωστα μαστορια που θα σας πουνε τι μπορειτε να κανεται και τι οχι.
Ετσι αγοράστηκε.απλα είχα το μυαλό να το κάνω σωστά κατόπιν αγοράς και εις γνώσιν μου καθότι ήτο χαρτι,μπιμπελό,έπιπλο,πένα το μηχανάκι.
Pan (dvs)
10/06/2016, 13:15
Ετσι αγοράστηκε.απλα είχα το μυαλό να το κάνω σωστά κατόπιν αγοράς και εις γνώσιν μου καθότι ήτο χαρτι,μπιμπελό,έπιπλο,πένα το μηχανάκι.
To ειδα οτι την πηρες ετσι.Αυτο που ειπα εχει να κανει με αυτους ,μεσα σε αυτους και ο προηγουμενος ιδιοκτητης,που βγαζουνε τα ματια στα ιδια τα μηχανακια τους.
Η φαση ήταν,καλή κοπέλα αλλά,τα έχει με μαλάκα.
Γνωριμο;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.