PDA

View Full Version : "Κατάλληλη" για μεταχειρισμένη



giannisk46
08/06/2016, 20:05
Καλησπέρα σας!Ήθελα να διαβάσω τις γνώμες σας σχετικά με το ερώτημα "Ποια είναι η πιο αποδοτική και η πιο λογική αγορά μεταχειρισμένης μηχανής?".Εννοώ μετά από πόσα χρόνια θεωρείται ότι αξίζει και δεν έχει φάει τα ψωμιά της..

taisteal
08/06/2016, 20:07
Το λογικο για τον καθενα ειναι διαφορετικο.
Θες να γινεις πιο συγκεκριμενος;

giannisk46
08/06/2016, 20:14
Ναι για παράδειγμα συζητάω πολλές φορές με φίλους για μεταχειρισμένες μηχανές(για παράδειγμα z750,hornet,fazer,xj6) και άλλοι υποστηρίζουν ότι η μηχανές μετά τα 5 χρόνια δεν έχουν καλή απόδοση αλλά και αυξημένη κατανάλωση ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι αν υπάρχει συντήρηση μπορείς να τις έχεις 10+ χρόνια..Οκ δεν ξέρεις πως την είχε διαχειριστεί ο προηγούμενος αλλά ποια πιστεύετε ότι είναι μία καλή αγορά με προυπόθεση ότι η μηχανή φαινεται comple..

taisteal
08/06/2016, 20:16
V-strom

:D

BLiTzER
08/06/2016, 20:16
Εξαρτάται, φυσικά, από τη χρήση/συντήρησή της, αλλά ακόμα και από την ίδια τη μοτοσυκλέτα. Υπάρχουν μοτοσυκλέτες 10ετίας (και βάλε), που είναι διαμάντια και άλλες, που δεν αξίζουν, πριν καν κλείσουν 5ετία.

giannisk46
08/06/2016, 20:20
Επομένως με σωστή συντήρηση και λογικά με Μ.Ο. 15.000 σε μία πενταετία 75.000 σε κατηγορία naked βρίσκεις κάτι καλό?

lykourgi
08/06/2016, 20:22
Το ερώτημα είναι πολύ γενικό και ασαφές.
Δεν υπάρχει μία απάντηση.

Μην το ψάχνετε κατ' αυτόν τον τρόπο. Είναι λάθος.

BLiTzER
08/06/2016, 20:23
Δεν υπάρχει κανόνας. Όπως σου είπα, εξαρτάται και από τη μοτοσυκλέτα. Είναι πιθανό να βρεις κάτι καλό με 75,000 χλμ. όμως, ναι.

giannisk46
08/06/2016, 20:24
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

amyroukai
08/06/2016, 20:27
εξαρτάται από το ποιός το είχε και πως του φερόταν.

Μιά μοτοσικλέτα που δεν την είχε κάφρος και που την έχει συντηρημένη σωστά (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) δεν έχει θέμα και περισσότερα χιλιόμετρα να έχει.

Το πρόβλημα βέβαια είναι πως με τα πολλά χιλιόμετρα θα θέλει άλλα ψιψιψίνια. Κανένα συμπλέκτη, ντίζες δώθε και κείθε, ρουλεμάν λαιμού/τροχών, αμορτισέρ κλπ κλπ κλπ. Οπότε η μοτοσικλέτα μπορεί να μην είναι "κακή" αλλά πέφτει σαν αξία γιατί απαιτεί μαζεματάκια.

theofilos888
08/06/2016, 21:00
Το βασικο που πρεπει να θυμασαι ειναι, πως οσο ανεβαινουν τα χλμ τοσο ανεβαινει η συντηρηση. Κρινεται σκοπιμο, λοιπον, να αγορασεις ενα μεταχειρισμενο με σωστη συντηρηση. Σκεψου μονο πως ενα σερβις μπροστινου, ενα σετ ρουλεμαν τροχων λαιμου και αλυσιδα ή λαστιχα μπορει να στοιχισουν κοντα 1000 ευρω. Και ενα γυμνο με 75000 χλμ ειναι στο οριο.

Μανολης67
08/06/2016, 21:52
Χωρίς να υπολογίσουμε και τα κοντερ που ξανανιώνουν.....ετσι λοιπόν αντί για χιλιόμετρα καλύτερα βγάλε συμπέρασμα απο την εμφάνιση της μοτοσυκλετας, ενας μηχανικός η κάποιος εμπειρός είναι μεγάλη βοήθεια.

toyar
08/06/2016, 22:09
να ξερεις οτι συνηθως οι μοτο δεν κανουν τοσα χλμ ετησια οπως τα αυτοκινητα
15000 ετησιως ειναι νορμαλ νουμερο για αυτοκινητο αλλα μεγαλο για μοτο
επισης οι μοτο γερνανε γρηγοροτερα γιατι ειναι εκτεθειμενες στις καιρικες συνθηκες -ειδικα τα ηλεκτρικα τους- και τα μοτερ τους δεν βγαζουν τοσα πολλα χλμ γιατι ειναι πιο πολυστροφα
για να επιλεξεις μοτο πρωτα βγαζεις εκτος μοντελα που ειναι γνωστο οτι ειναι ζημιαρικα
αφου περιορισεις τις επιλογες σου μεγαλη σημασια παιζει η εικονα του ιδιοκτητη και μετα η εικονα της μοτο
τελευταια κοιτας τα χλμ και το ετος κατασκευης

giannisk46
08/06/2016, 22:12
Ευχαριστώ πολύ!Με καλυψατε! :beer:

amyroukai
08/06/2016, 22:12
γιατρέ μου έχω ήδη κάνει 12000+ σε έξι μήνες.... να το πετάξω το ρημάδι ή να το κλειδώσω τέλη ιούνη;

giannisk46
08/06/2016, 22:41
Χαχαχαχαχαχαχαα :D:lol:

toyar
08/06/2016, 22:54
νασαι καλα να καλεις αλλα τοσα..........
αλλα δεν εισαι ο μεσος ορος:beer:

taisteal
08/06/2016, 23:55
γιατρέ μου έχω ήδη κάνει 12000+ σε έξι μήνες.... να το πετάξω το ρημάδι ή να το κλειδώσω τέλη ιούνη;

12000 χλμ σε 6 μηνες με εναν κυλινδρο;;
Δεν τη παλευεις φιλε

:lol::lol:

duke200
09/06/2016, 07:09
5 χρονια αν δεν ξέρουμε συντήρηση, 10 αν είναι σωστα συντηρημένο. Πάνω απο τα 10 όσο καλά και να την συντηρήσεις θα αρχίσει να βγάζει μαιμούδες.

προσωπικα δεν προκειται να πάρω μεταχειρισμένη moto κάτω των 5 ετών.

nikma
09/06/2016, 07:51
Καλύτερα δεκαετίας και καλοσυντηρημένο γιατί θα το βρεις σημαντικά φτηνότερο από τα μηχανάκια των 4-5 ετών. Άσε που μερικά παλαιότερ μοντέλα ήταν ωραιότερα από μεταγενέστερα.

Tycho Moon
09/06/2016, 08:16
Ναι για παράδειγμα συζητάω πολλές φορές με φίλους για μεταχειρισμένες μηχανές(για παράδειγμα z750,hornet,fazer,xj6) και άλλοι υποστηρίζουν ότι η μηχανές μετά τα 5 χρόνια δεν έχουν καλή απόδοση αλλά και αυξημένη κατανάλωση ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι αν υπάρχει συντήρηση μπορείς να τις έχεις 10+ χρόνια..Οκ δεν ξέρεις πως την είχε διαχειριστεί ο προηγούμενος αλλά ποια πιστεύετε ότι είναι μία καλή αγορά με προυπόθεση ότι η μηχανή φαινεται comple..

Δεν συμφωνώ φίλε μου σε αυτό που υποστηρίζουν οι φίλοι σου.

Όσο η συντήρηση γίνεται από μάστορα που ξέρει τη δουλειά του και η μαμά εταιρία συνεχίζει να βγάζει ανταλλακτικά για το μηχανάνακι, δεν βρίσκω το λόγο γιατί να πέσει η απόδοση και να έχει αυξημένη κατανάλωση.

Τα 10+ χρόνια σε μία σωστά συντηρημένη μοτοσυκλέτα δεν είναι τίποτα.

:beer:

GFawkes
09/06/2016, 08:31
Africα δεν εγραψε κανεις;


Africa φυσικα.

Ζεύκας
09/06/2016, 08:31
5 χρονια αν δεν ξέρουμε συντήρηση, 10 αν είναι σωστα συντηρημένο. Πάνω απο τα 10 όσο καλά και να την συντηρήσεις θα αρχίσει να βγάζει μαιμούδες.

προσωπικα δεν προκειται να πάρω μεταχειρισμένη moto κάτω των 5 ετών.

δλδ για να καταλάβω το σκεπτικό σου:

0-5 χρόνια: οκ για όχημα που δεν ξέρεις άμα ο άλλος το σπάει μονίμως ξέρω γω.

5-10 χρόνια: οκ άμα ξέρεις το ιστορικό του

10-... χρόνια: δεν αξίζει θα βγάζει συνέχεια προβλήματα.


αυτό λες;

WiSe
09/06/2016, 09:40
Αυτο που ειπωθηκε οτι οχημα κατω των 5 ετων που δεν ειναι καλα συντηρημένο αξιζει για αγορα ειναι μεγα λαθος... Η ζημια απο κακη χρηση μπορει να γινει σε πολυ λιγοτερο.

Vice
09/06/2016, 09:52
Τα χιλιόμετρα είναι απλά ενα νούμερο. Δεν μπορείς να στηριχθείς εκεί για την απόφαση σου. Υπάρχουν "διαμάντια" 5ετίας με λιγότερα απο 10.000 χλμ και είναι όλα μπερνάουτ, σουζες και κόφτες, καφετέρεια-σπίτι και πίσω και υπάρχουν και με 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα απο ταξίδια στην Ευρώπη.

Δες την μηχανή, έχει χτυπηματα και γρατσουνιές; έχει τα μαμά πλαστικά και εξαρτήματα; έχει καθρέπτες, φλας, κτλ;

Μετά δες τον ιδιοκτήτη, ψυχολόγησε τον, είναι κάγκουρας; Την "αγαπάει" την μηχανή που αποχωρίζεται; Ξέρει το ιστορικό της; Σκαμπάζει γενικώς; ο εξοπλισμός του ειναι σε καλή κατάσταση; μηπως είναι γεμάτος σημάδια απο τούμπες; μηπως ο ίδιος έχει σημάδια στο σώμα του απο σούμες;

οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά στην επιλογή.

PortisHead
09/06/2016, 10:57
...και ξαναερχόμαστε στο γνωστό ρητό των αμερικάνων :lol:

Αν το μηχανακι ειναι 600cc και για να δει τα 100 αλογα πρεπει να το δουλεύεις στις 12.000 rpm σε 5 χρόνια....καταλαβαινεις.
Αν παλι ειναι 1300cc και εχεις full ροπή και ιπποδύναμη απο τις 3.000 rpm ... παλι καταλαβαινεις.

amyroukai
09/06/2016, 11:06
και από την άλλη τα 100 άλογα δεν τα χρειάζεσαι κάθε μέρα όλη μέρα, οπότε καταλαβαίνεις ότι κάθε υπόθεση είναι άκυρη... :)

WiSe
09/06/2016, 11:17
Ε τι θα λεγανε οι Αμερικανοι? Φυσικα και ζηλευουν τους Τζαπαν. Και φυσικα δε παμε με τη τζιμπλα στο ματι ταπα ουτε και ειμαστε μανιακοι δολοφονοι των δρομων.... βια να τα χρειαστεις 2-3 φορες την εβδομαδα ολα και αυτο επειδη θες να ξε****σεις... κατα τα αλλα καμια 80αρια ειναι καλα, για να μην πω και παρακατω.

zizou
09/06/2016, 11:22
12000 χλμ σε 6 μηνες με εναν κυλινδρο;;
Δεν τη παλευεις φιλε

:lol::lol:


Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα :lol:

Vice
09/06/2016, 11:42
600cc 100 άλογα ειναι το Hornet και είναι τέρας αξιοπιστίας

noodles
09/06/2016, 14:59
ειναι αναλογα το μηχανακι και τη συντηρηση εχει γινει. φιλος με κ8 με 70κ χλμ παει ακομα σαν καινουριο. η πτωση αποδοσης πιστευω ειναι μυθος σε ενα μηχανακι που οδηγειται συχνα και συντηρητε σωστα.
ενας αλλος φιλος με Ζ750 07 κοντευει τα 100κ και εκτος απο τα αναλωσιμα δεν εχει παθει κατι το μηχανακι (και στην συντηρηση δεν ειναι αυτος που την τηρει κατα γραμμα). το μονο μειονεκτημα ειναι πως χρειαζεται συχνα καθαρισμα η αντλια βενζινης. εβαλε και μεταχειρισμενη αλλα εβγαλε και αυτη προβλημα.

συμφωνω πως τα χιλιομετρα ειναι απλα ενα νουμερο. ο ελληνας βεβαια εχει μεγαλο κολλημα με αυτο, θελει μηχανακι που να εχει λιγα χλμ. ειναι πιο πιθανο να παρει ss με 15κ απο βλαχοκαγκουρα που το κοφταρει κρυο χωρις φορτιο πηγαινοντας για καφε, παρα ενα με 45κ απο 35αρη που το χρησιμοποιει για βολτες.