View Full Version : ΑΝΑΜΙΞΗ ΛΑΔΙΩΝ
Σπυρος 1991
15/06/2016, 23:50
Γεια σας παιδια θα ηθελα να μου πειτε αν ειναι κακο να αναμειγνυεις λαδια. Πχ 10-50 με 15-50. Απλα ηθελα να συμπληρωσω και δεν θυμαμαι τι λαδια μ βαλε ο μηχανικος στο τελευταιο σερβις! Μπορει να προκληθει ζημια?
taisteal
15/06/2016, 23:53
Ναι ειναι κακο.
Να ρωτησεις τον μηχανικο σου τι λαδια σου εβαλε.
Για τι μηχανακι;
Σπυρος 1991
15/06/2016, 23:54
Modenas xcite
Σπυρος 1991
15/06/2016, 23:55
Και κατι αλλο.. Η βελονα του κοντερ τρεμοπαιζει ενω δειχνει τα χιλιομετρα πανω κατω. Θελει ντιζα? Η ολο το κοντερ?
Το πιθανότερο είναι να έχει φθαρεί ο ατερμονας στον τροχό.
amyroukai
16/06/2016, 00:10
Σπύρο γερά με τσαμπουκά. Όλο το φόρουμ για πάρτη σου.... :bawl:
Μία μέρα, σαραντατρίο θέματα. Κατά τα άλλα, μιά χαρά το μοντένας, καινούριο...
Μπορεί και το ένα, μπορεί και το άλλο. Βγάλε την ντίζα και δες αν είναι γερή ή όχι. Νομίζω έχουμε και άνθρωπο "τρελό επιστήμονα" που μπορεί να επισκευάσει και το κοντέρ.
Σπυρος 1991
16/06/2016, 00:16
Οχι αυτο με το κοντερ ειναι ενος φιλου μου το προβλημα στο xcite του απλα δεν εχει λογαριασμο και ειπα να ρωτησω! Κατα τα αλλα θα βγαζω 6 θεματα την ημερα με απορριες.. αυριο εχει συνεχεια.. την βαψατε
Σπυρος 1991
16/06/2016, 00:17
Ευχαριστω τεοο!!
Κάποιος να κάνει ένα τηλεφώνημα στο Νοτακο.
Το μπλε της Βερνιλακ να του πείτε. ....
:D
amyroukai
16/06/2016, 00:18
Να σου πω και χωρίς παρεξήγηση. Δεν ανοίγεις ένα, να βάλεις όλες τις απορίες σου εκεί μέσα και να συζητιούνται σε ένα θέμα αντί για δέκα;
Σπυρος 1991
16/06/2016, 00:24
Θα το κανω ναι εχεις δικιο απλα ειναι μεχρι να μαθω πως λειτουργει εδω γενικα. Αλλα οσο να ναι καποιες απορριες θα μου ρχονται στα καλα καθουμενα ! Τωρα εχω ας πουμε μια απορρια! Το παλιο μου μηχανακι που μου το κλεψαν πριν 1μιση χρονο παιζει να το ξαναβρω η εγινε ανταλλακτικα λες?
amyroukai
16/06/2016, 00:27
μόνον ο θεός των κλεπτών γνωρίζει. Ο άλλος προχτές έγραψε ότι βρήκε ένα μηχανάκι πολύ καιρό μετά... Όλα παίζουν.
Από αστεία εμπειρία με τρίτο άνθρωπο σε ΔΟΥ, απλά θα σου πω πρόσεχε μην χάσεις το χαρτί της αστυνομίας που αποδεικνύει την κλοπή, στον άλλο τον άμοιρο του ζητούσαν να πληρώσει τέλη για μηχανή κλεμμένη το 90κάτι...
Θα το κανω ναι εχεις δικιο απλα ειναι μεχρι να μαθω πως λειτουργει εδω γενικα. Αλλα οσο να ναι καποιες απορριες θα μου ρχονται στα καλα καθουμενα ! Τωρα εχω ας πουμε μια απορρια! Το παλιο μου μηχανακι που μου το κλεψαν πριν 1μιση χρονο παιζει να το ξαναβρω η εγινε ανταλλακτικα λες?
Τώρα με έβαλες σε σκέψεις. .....
Εκεινη η γκομενα που είχα στο ΙΕΚ δεν μου επέστρεψε το μποξερακι. .....
sugariasgeorge
16/06/2016, 00:29
καποιες απορριες θα μου ρχονται στα καλα καθουμενα ! Τωρα εχω ας πουμε μια απορρια! Το παλιο μου μηχανακι που μου το κλεψαν πριν 1μιση χρονο παιζει να το ξαναβρω η εγινε ανταλλακτικα λες?
:bawl: θεος !!!
Σπυρος 1991
16/06/2016, 00:30
Εκεινη η γκομενα που είχα στο ΙΕΚ δεν μου επέστρεψε το μποξερακι. .....[/QUOTE]
Εγω δεν δινω τα μποξερακια μου !
Μου τα δινουν αυτες σαν λαβαρα!
Εγω δεν δινω τα μποξερακια μου !
Μου τα δινουν αυτες σαν λαβαρα!
Αν σου δίνει η γκομενα μποξερακι, να κοιτάς κάτω από το "καπό" καλύτερα .....
amyroukai
16/06/2016, 00:32
γκόμενες με μποξεράκια; προχώ.
Σπυρος 1991
16/06/2016, 00:33
Αν σου δίνει η γκομενα μποξερακι, να κοιτάς κάτω από το "καπό" καλύτερα .....
Τα μποξερακια τα γυναικεια υπαρχουν και φοριουντε πολυ τα τελευταια χρονια.
Πληροφοριακα :P
αν ειναι να ξεκινησει συζητηση για εσωρουχα ας παει στο σωστο section http://www.moto.gr/forums/forumdisplay.php?f=56
panavour
16/06/2016, 05:48
Γεια σας παιδια θα ηθελα να μου πειτε αν ειναι κακο να αναμειγνυεις λαδια. Πχ 10-50 με 15-50. Απλα ηθελα να συμπληρωσω και δεν θυμαμαι τι λαδια μ βαλε ο μηχανικος στο τελευταιο σερβις! Μπορει να προκληθει ζημια?
οχι δεν πειραζει
GiorgosLa
16/06/2016, 06:12
Ναι ειναι κακο.
οχι δεν πειραζει
Μελέτησε τους και τους δυο και διάλεξε. Εσύ ποιος τύπος νομίζεις ότι είσαι? :D
paraligo
16/06/2016, 07:29
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί πειράζει η ανάμιξη λαδιών με διαφορετικό ιξώδες?
Η να μου υποδείξει κάποιο κείμενο για ανάγνωση?
spyrakos35
16/06/2016, 07:37
Να πειραξει, δεν πειραζει.
Αλλα σιγουρα δεν ειναι το ιδανικο.
Και φυσικα μιλαμε για ιδιο λαδι (μαρκα τυπος) και απλα αλλο ιξωδες
notakos600
16/06/2016, 07:45
Κάποιος να κάνει ένα τηλεφώνημα στο Νοτακο.
Το μπλε της Βερνιλακ να του πείτε. ....
:D
:a01: Λευκό....για να μην ανιχνεύεται στις έρευνες....
361115
AristidisZ
16/06/2016, 08:06
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί πειράζει η ανάμιξη λαδιών με διαφορετικό ιξώδες?
Η να μου υποδείξει κάποιο κείμενο για ανάγνωση?
Να πειραξει, δεν πειραζει.
Αλλα σιγουρα δεν ειναι το ιδανικο.
Και φυσικα μιλαμε για ιδιο λαδι (μαρκα τυπος) και απλα αλλο ιξωδες
Αυτό ήθελα να γράψω και εγώ αλλά με προλάβατε...
Για παπί μιλάμε, δηλαδή αν βάλεις 150~200 ml πιο παχύρευστο λάδι τι ακριβώς τραγικό μπορεί να συμβεί δηλαδή από μηχανολογικής άποψης ;
Και το πάω και λίγο πιο μακρυά από αυτό που λέει ο Σπύρος, ακόμα και άλλη μάρκα να είναι (ή έστω έστω και τύπος), δε νομίζω να συμβεί κάτι
Φυσικά όχι ότι πρέπει να γίνεται επίτηδες, ή με τη λογική "βρήκα ότι ναναι, αυτό θα βάλω", αλλά in the end of the day θεωρώ ότι δεν θα γίνει κάτι τραγικό
Εγω δεν δινω τα μποξερακια μου !
Μου τα δινουν αυτες σαν λαβαρα!
Ω ρε γουστα ο Σπυρακος....
φαντασου νουμερο κιλοτας που ειχε η γκομενα που κανει και για ....λαβαρο...
:lol:
spyrakos35
16/06/2016, 08:08
Ω ρε γουστα ο Σπυρακος....
φαντασου νουμερο κιλοτας που ειχε η γκομενα που κανει και για ....λαβαρο...
:lol:
Ψιτ μαγκες....
Αλλο Σπυρακος, αλλο Σπυρος..... Μην μπερδευομαστε
Αντε μη γενουμε μπιλιες
:lol:
Αν σου δίνει η γκομενα μποξερακι, να κοιτάς κάτω από το "καπό" καλύτερα .....
μπορεί να είναι πρώην γκόμενου και να κοιτάζει να τα ξεφορτωθεί :p
αν ειναι να ξεκινησει συζητηση για εσωρουχα ας παει στο σωστο section http://www.moto.gr/forums/forumdisplay.php?f=56
Κάτσε να το δει ο Χάρης αυτό :a021:
:p
μπορεί να είναι πρώην γκόμενου και να κοιτάζει να τα ξεφορτωθεί :p
:a13:
https://youtu.be/jCvONSWqhqw
Nostradamus
16/06/2016, 08:49
Εντο μεταξυ γνωρισα προσφατα εναν τυπο σε μια δουλεια και οπως συζητουσαμε και του λεω οτι σκεφτομαι να δωσω 200 να παρω ολα τα πλαστικα μου λεει πας καλα με 200 θα στα φερει φιλαρακι μου στην πορτα σου μαζι με ολο το παπι που θες κομματια. Φυσικα και δεν δεχτηκα ακομα μκαι μερικα κομματια ανταλλακτικων που ειχε να μου δωσει δωρεαν! Απιστευτοι τυποι!!
Ακου.. Αν δεν τρολλαρεις με το παραπανω, σκοτεινα μας τα λες...
Σπυρος 1991
16/06/2016, 08:51
Παιδια δεν ξερω τι λετε αλλα εχω κλαψει στα γελια... ειστε ωραιοιιιιι
paraligo
16/06/2016, 13:11
Δηλ. το ερώτημα είναι τι γίνεται αν ανακατέψουμε λάδια διαφορετικού ιξώδους, πχ 10W-40 με 10W-50 είτε γιατί δεν βρίσκουμε το ίδιο που φοράμε για να συμπληρώσουμε είτε γιατί αυτά έχουμε.
Ένα ξεκαθάρισμα για αρχή: το πρώτο νούμερο του SAE (πχ το 10W) αφορά το κινηματικό ιξώδες στους 40 C (ξεκίνημα-κρύος κινητήρας) ενώ το δεύτερο στους 100 C (θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα).
το ανακάτεμα των SAE δημιουργεί ενδιάμεσο SAE, ακολουθούντας χονδροειδώς*τον νόμο ανάμιξης μιγμάτων:
(ποσότητα1 Χ SAE1 + ποσότητα2 Χ SAE2) / συνολική ποσότητα, όπου συνολική ποσότητα = ποσότητα1 + ποσότητα2
πχ. 1 λίτρο SAE 10 και 1 λίτρο SAE 20 δίνουν 2 λίτρα SAE 15
ενώ 3 λίτρα SAE 60 και 1 λίτρο SAE 40 δίνουν 4 λίτρα SAE 55 (3 Χ 60 + 1 Χ 40)/ 4
*ο πραγματικός υπολογισμός είναι πιο πολύπλοκος
γίνεται με την εξίσωση Refutas σε τρία στάδια:
1ο στάδιο: υπολογισμός του Viscosity Blending Number (VBN) για κάθε μέρος του μίγματος:
(1) VBN=14,534 * ln [ln (ν+0,8)]+10,975
όπου v είναι το κινηματικό ιξώδες (kinematic viscosity) σε centistokes (cSt) σε μια καθορισμένη θερμοκρασία (100 C για τα SAE).
2ο στάδιο: υπολογισμός VBN του μίγματος:
(2) VBNblend= xA * VBNA + xB * VBNB
όπου xX είναι ο λόγος της μάζας του μίγματος στη συνολική μάζα.
3ο στάδιο: υπολογισμός του κινηματικού ιξώδους ν του μίγματος από την εξίσωση 1:
(3) vblend= exp [exp ((VBNblend-10,975) / 14,354)]-0,8
όπου VBNblend είναι ο viscosity blending number του μίγματος.
και ένα calculator για τα παραπάνω (κινηματικά ιξώδη) εδώ: http://widman.biz/English/Calculators/Mixtures.html
και η αντιστοιχία ιξώδους SAE και κινηματικού ιξώδους δίνεται από τον παρακάτω πίνακα:
SAE Viscosity Chart (High Temp) 100° C (210° F)
1η στήλη: SAE Viscosity
2η στήλη: Kinematic (cSt) 100° C Min
3η στήλη: Kinematic (cSt) 100° C Max
20 5.6 <9.3
30 9.3 <12.5
40 12.5 <16.3
50 16.3 <21.9
60 21.9 <26.1
δηλ. κάθε SAE, είναι προδιαγραφή για εύρος (από min,μέχρι max) κινηματικού ιξώδους
αναφέρομαι στην θερμοκρασία των 100 C γιατί εκεί αντιστοιχεί το 2ο νούμερο του SAE (δηλ. το ιξώδες του λαδιού στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα) πχ για SAE 15W-50 το 50 αντιστοιχεί στο ιξώδες στους 100 C
και που βρίσκεις το πραγματικό κινηματικό ιξώδες κάθε λαδιού; στο product sheet του προϊόντος (όσες εταιρείες το έχουν διαθέσιμο)
πχ για το Castrol Power RS R4 4T http://www.castrol.com/liveassets/bp_internet/castrol/castrol_usa/STAGING/local_assets/downloads/p,q/PowerRSR44T.pdf
όπου για το 10W-50 το κινηματικό ιξώδες στους 100 C είναι 17 cst (δηλ. κοντά στο χαμηλότερο όριο της προδιαγραφής...)
με απλά λόγια (λέμε τώρα... :hehe: ):
χρησιμοποιώντας το calculator http://widman.biz/English/Calculators/Mixtures.html όπου κάνει ότι περιγράφω στο μέρος με τον αστερίσκο του ποστ χωρίς να ασχοληθεί κάποιος με τα μαθηματικά...
από το product sheet της Castrol το 5w-40 έχει ιξώδες 13 ενώ το 15w-50 17 (στους 100 C).
αν χρησιμοποιήσετε το calculator ιξώδους από λινκ σε αναλογία 1 λιτρο για το πρώτο και 3 λίτρα για δεύτερο (δηλ 75% για το 50αρι) παίρνετε ιξώδες 15,87 το οποίο από τον πίνακα του SAE αντιστοιχεί σε SAE 40. Άρα έχετε ρίξει το SAE του μίγματος μία κλίμακα
με μισό λίτρο για το πρώτο και 3,5 για δεύτερο (που είναι μια λογική ποσότητα συμπληρώματος) το ιξώδες γίνεται 16,35 το οποίο βρίσκεται οριακά στην κλίμακα του SAE 50.
αν χρησιμοποιήσετε στοιχεία της Mobil από εδώ http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/NAUSENPVLMOMobil1_Motorcycle_Oils.asp
θα πάρετε αντίστοιχα αποτελέσματα (και θα παρατηρήσετε ότι τα λάδια της Mobil έχουν ελαφρώς υψηλότερο ιξώδες, για το ίδιο SAE)
Συμπέρασμα: Για συμπλήρωμα όσο πιο κοντινό SAE στο νούμερο κατασκευαστή γίνεται (με έμφαση στο δεύτερο νούμερο όχι το W)
είμαι σίγουρος ότι ο Oil_and_fuel μπορεί να δώσει πικάντικές λεπτομέρειες για το τι γίνεται με τα πρόσθετα των λαδιών όταν τα ανακατεύουμε... :D
Δεν είναι δικό μου το κείμενο αλλά είναι σωστά τεκμηριωμένο……
μπορεί να είναι πρώην γκόμενου και να κοιτάζει να τα ξεφορτωθεί :p
Δηλ. το ερώτημα είναι τι γίνεται αν ανακατέψουμε λάδια διαφορετικού ιξώδους, πχ 10W-40 με 10W-50 είτε γιατί δεν βρίσκουμε το ίδιο που φοράμε για να συμπληρώσουμε είτε γιατί αυτά έχουμε.
Ένα ξεκαθάρισμα για αρχή: το πρώτο νούμερο του SAE (πχ το 10W) αφορά το κινηματικό ιξώδες στους 40 C (ξεκίνημα-κρύος κινητήρας) ενώ το δεύτερο στους 100 C (θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα).
το ανακάτεμα των SAE δημιουργεί ενδιάμεσο SAE, ακολουθούντας χονδροειδώς*τον νόμο ανάμιξης μιγμάτων:
(ποσότητα1 Χ SAE1 + ποσότητα2 Χ SAE2) / συνολική ποσότητα, όπου συνολική ποσότητα = ποσότητα1 + ποσότητα2
πχ. 1 λίτρο SAE 10 και 1 λίτρο SAE 20 δίνουν 2 λίτρα SAE 15
ενώ 3 λίτρα SAE 60 και 1 λίτρο SAE 40 δίνουν 4 λίτρα SAE 55 (3 Χ 60 + 1 Χ 40)/ 4
*ο πραγματικός υπολογισμός είναι πιο πολύπλοκος
γίνεται με την εξίσωση Refutas σε τρία στάδια:
1ο στάδιο: υπολογισμός του Viscosity Blending Number (VBN) για κάθε μέρος του μίγματος:
(1) VBN=14,534 * ln [ln (ν+0,8)]+10,975
όπου v είναι το κινηματικό ιξώδες (kinematic viscosity) σε centistokes (cSt) σε μια καθορισμένη θερμοκρασία (100 C για τα SAE).
2ο στάδιο: υπολογισμός VBN του μίγματος:
(2) VBNblend= xA * VBNA + xB * VBNB
όπου xX είναι ο λόγος της μάζας του μίγματος στη συνολική μάζα.
3ο στάδιο: υπολογισμός του κινηματικού ιξώδους ν του μίγματος από την εξίσωση 1:
(3) vblend= exp [exp ((VBNblend-10,975) / 14,354)]-0,8
όπου VBNblend είναι ο viscosity blending number του μίγματος.
και ένα calculator για τα παραπάνω (κινηματικά ιξώδη) εδώ: http://widman.biz/English/Calculators/Mixtures.html
και η αντιστοιχία ιξώδους SAE και κινηματικού ιξώδους δίνεται από τον παρακάτω πίνακα:
SAE Viscosity Chart (High Temp) 100° C (210° F)
1η στήλη: SAE Viscosity
2η στήλη: Kinematic (cSt) 100° C Min
3η στήλη: Kinematic (cSt) 100° C Max
20 5.6 <9.3
30 9.3 <12.5
40 12.5 <16.3
50 16.3 <21.9
60 21.9 <26.1
δηλ. κάθε SAE, είναι προδιαγραφή για εύρος (από min,μέχρι max) κινηματικού ιξώδους
αναφέρομαι στην θερμοκρασία των 100 C γιατί εκεί αντιστοιχεί το 2ο νούμερο του SAE (δηλ. το ιξώδες του λαδιού στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα) πχ για SAE 15W-50 το 50 αντιστοιχεί στο ιξώδες στους 100 C
και που βρίσκεις το πραγματικό κινηματικό ιξώδες κάθε λαδιού; στο product sheet του προϊόντος (όσες εταιρείες το έχουν διαθέσιμο)
πχ για το Castrol Power RS R4 4T http://www.castrol.com/liveassets/bp_internet/castrol/castrol_usa/STAGING/local_assets/downloads/p,q/PowerRSR44T.pdf
όπου για το 10W-50 το κινηματικό ιξώδες στους 100 C είναι 17 cst (δηλ. κοντά στο χαμηλότερο όριο της προδιαγραφής...)
με απλά λόγια (λέμε τώρα... :hehe: ):
χρησιμοποιώντας το calculator http://widman.biz/English/Calculators/Mixtures.html όπου κάνει ότι περιγράφω στο μέρος με τον αστερίσκο του ποστ χωρίς να ασχοληθεί κάποιος με τα μαθηματικά...
από το product sheet της Castrol το 5w-40 έχει ιξώδες 13 ενώ το 15w-50 17 (στους 100 C).
αν χρησιμοποιήσετε το calculator ιξώδους από λινκ σε αναλογία 1 λιτρο για το πρώτο και 3 λίτρα για δεύτερο (δηλ 75% για το 50αρι) παίρνετε ιξώδες 15,87 το οποίο από τον πίνακα του SAE αντιστοιχεί σε SAE 40. Άρα έχετε ρίξει το SAE του μίγματος μία κλίμακα
με μισό λίτρο για το πρώτο και 3,5 για δεύτερο (που είναι μια λογική ποσότητα συμπληρώματος) το ιξώδες γίνεται 16,35 το οποίο βρίσκεται οριακά στην κλίμακα του SAE 50.
αν χρησιμοποιήσετε στοιχεία της Mobil από εδώ http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/NAUSENPVLMOMobil1_Motorcycle_Oils.asp
θα πάρετε αντίστοιχα αποτελέσματα (και θα παρατηρήσετε ότι τα λάδια της Mobil έχουν ελαφρώς υψηλότερο ιξώδες, για το ίδιο SAE)
Συμπέρασμα: Για συμπλήρωμα όσο πιο κοντινό SAE στο νούμερο κατασκευαστή γίνεται (με έμφαση στο δεύτερο νούμερο όχι το W)
είμαι σίγουρος ότι ο Oil_and_fuel μπορεί να δώσει πικάντικές λεπτομέρειες για το τι γίνεται με τα πρόσθετα των λαδιών όταν τα ανακατεύουμε... :D
Δεν είναι δικό μου το κείμενο αλλά είναι σωστά τεκμηριωμένο……
Απλες και σταρατες κουβέντες. ......
:hypnotize:
AristidisZ
16/06/2016, 13:27
Απλες και σταρατες κουβέντες. ......
:hypnotize:
E καλά δεν είναι και σύνθετες, σιγά τα αυγά
Δεν αφήνουμε τα ιξώδη στην άκρη (που ούτως ή άλλως έχουν τεραστιο "τζόγο" μεταξύ τους..) και να παραμείνουμε στις μποξεροκυλοτοσωβρακοφανέλλες...???
Δεν είναι δικό μου το κείμενο αλλά είναι σωστά τεκμηριωμένο……
και
ετσι όπως τα λεει είναι.
εχει τόση φυσική πίσω απο τα κολόλαδα που είναι να μουρλενεσαι... οποτε κρατηστε μόνο το ότι, ότι πληρώνεις παίρνεις και τηρείστε τις απαιτησεις του κατασκευαστή για τα λάδια (SAE και JASO). Καλυτερα ακριβά λάδια και συχνά φίλτρο, παρα ακριβό λύσε-δέσε στο μάστορα. Γιατι για ακριβό λαδι θα πληρώσεις 5 ευρω παραπάνω την αλλαγή, ενω για ανακατασκευη μοτερ δε σε φτανουν 4 κατοσταρικα.
Από σελίδα κατασκευαστή λιπαντικών (http://www.sunoco.be/uk/faq.html):
There is absolutely no immediate danger for damage when a mineral oil is mixed with a synthetic oil, provided that the quality (classification according API, ACEA or OEM …) is the same. The reason for this is that the different components of these oils are compatible with each other.
Also, engine oils of different viscosities (like 10W30 and 10W40 or 15W40 and 20W50) can be mixed. In fact it happens frequently that different oils are mixed together. It can be unintentionally, without noticing, or simply when the filled-up oil is not available at the moment of topping-up and no other choice is left than to mix different oils.
It should however be kept in mind that mixing mineral and synthetic engine oils is not preferable. The same applies for mixing engine oils of different viscosities. These mixtures may on the longer term have a negative effect on the performance of the engine.
Best is to stick to the quality and viscosity of engine oil being filled-up already and that is meeting all the properties the vehicle manufacturer prescribes. In case topping up of the oil is necessary and the same oil is not available, best is to drain the used oil and fill up the engine with the other oil (and that is meeting OEM prescriptions).
Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, εφ'όσον τα λάδια είναι ίδιων προδιαγραφών, μπορείς να βάλεις διαφορετικού ιξώδους χωρίς να φοβάσαι. Ειδικά αν θεωρήσουμε ότι οι συμβουλές μιας εταιρείας πρέπει να είναι ιδιαίτερα συντηρητικές, προς αποφυγήν διαμαρτυριών, μηνύσεων κλπ.
AUFGEBRACHT
20/06/2016, 17:06
Εγω δεν δινω τα μποξερακια μου ! Μου τα δινουν αυτες σαν λαβαρα!
Ευτυχώς που ο Σπαλιάρας δεν είναι μέλος του forum, γιατί μια απειλή θα την ένοιωθε ξαφνικά όσο να 'ναι...
Απο οσο γνωριζω ,δεν υπαρχει κανενα θεμα στο να βαζεις λαδια διαφορετικου ιξωδες,απλα το μιγμα θα εχει ενα ενδιαμεσο ιξωδες.
Φυσικα μιλαμε για λαδια με διαφορετικο ιξωδες αλλα ιδιας μαρκας και χαρακτηριστικων.
Θα πρεπει να αποφευγουμε να αναμιγνυουμε λαδια αλλης μαρκας,τυπου κτλ.
Τωρα εαν θες αν συμπληρωσεις 100μλ στα 3 λιτρα δε τρεχει κατι προφανως.
Απλα οχι 2 λιτρα συνθετικο και 1 ορυκτελαιο.
παιζει ρολο για τι μοτερ μιλαμε
ενα σωστο μοτερ δεν θα χρειαστει συμπληρωμα αναμεσα σε δυο αλλαγες
αν η σταθμη ειναι πανω απο το minimum καλυτερα να το αφησουμε ετσι παρα να συμπληρωσουμε οτι ναναι
αν για καποιο λογο (καταναλωση-διαρροη) χρειαζεται συνεχεια συμπληρωμα κυκλοφορουμε με ενα μπουκαλι το ιδιο που εχει μεσα
αν ειναι μοτερ χρεπι βαζουμε οτι ναναι με προτιμηση σε ορυκτελαιο μεγαλου ιξωδους
τα μοτερ δε σπανε απο λαθος λαδια σπανε απο χαμηλη σταθμη (πληροφοριες κος dalton)
Στο τελευταιο θα συμφωνησω.
Εαν δεν ειμαι μοτερ επιδοσεων και τηγανολαδο να εχεις μεσα,εαν εχει λαδι,δυσκολα θα σπασει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.