PDA

View Full Version : Ελεγχος μεταχειρισμενου hornet 600



oneos
16/06/2016, 11:33
Χαιρετω την παρεα, ειμαι νεος στο φορουμ και επισης νεος στον κοσμο των διτροχων.. Πριν λιγες μερες εβγαλα απεριοριστο διπλωμα (οχι απο επεκταση, απο τιποτα!) και παω για το πρωτο μοτορι.. Εχω κλεισει σχεδον σε hornet 600 abs και θα ηθελα καποιες γνωμες σχετικα με το τι να κοιταξω στα μηχανακια που θα δω.. Αν εχουν πονεμενα σημεια και γενικα tips ...

AristidisZ
16/06/2016, 11:37
Για πες budget να σε έχουμε στα υπόψην :bawl:

Το δικό μου πάντως που το πήρα μτχ (με 26.000 χλμ) και έχει πάει 48 και κάτι ψιλά, δε μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό :)

oneos
16/06/2016, 11:41
Για πες budget να σε έχουμε στα υπόψην :bawl:

Το δικό μου πάντως που το πήρα μτχ (με 26.000 χλμ) και έχει πάει 48 και κάτι ψιλά, δε μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό :)

Ενα που εχω ραντεβου να δω και μαλλον αν δεν προκυψει κατι θα το τσιμπησω το δινει 4500 και ειναι και το πιο ακριβο απ οσα κοιταγα..Αλλα το συγκεκριμενο μαλλον τ αξιζει.. 2010 γυρω στις 30000χλμ πρωτο χερι με βιβλιο σερβις

Desperado
16/06/2016, 14:05
Χαιρετω την παρεα, ειμαι νεος στο φορουμ και επισης νεος στον κοσμο των διτροχων.. Πριν λιγες μερες εβγαλα απεριοριστο διπλωμα (οχι απο επεκταση, απο τιποτα!) και παω για το πρωτο μοτορι.. Εχω κλεισει σχεδον σε hornet 600 abs και θα ηθελα καποιες γνωμες σχετικα με το τι να κοιταξω στα μηχανακια που θα δω.. Αν εχουν πονεμενα σημεια και γενικα tips ...

Γενικά πονεμένα σημεία δεν νομίζω ότι έχουν ιδιαίτερα, από εκεί και πέρα όμως θα κοιτάξεις ότι θα κοίταζες σε ένα οποιοδήποτε μηχανάκι. Επίσης οπωσδήποτε πριν ψωνίσεις θα το πας για έλεγχο σε μηχανικό της εμπιστοσύνης σου.

buckley
16/06/2016, 14:23
Ενα που εχω ραντεβου να δω και μαλλον αν δεν προκυψει κατι θα το τσιμπησω το δινει 4500 και ειναι και το πιο ακριβο απ οσα κοιταγα..Αλλα το συγκεκριμενο μαλλον τ αξιζει.. 2010 γυρω στις 30000χλμ πρωτο χερι με βιβλιο σερβις

Τι να σου πω αδελφέ, έχω φίλο που πουλάει fazer 600 2010 2500 ευρώ (χλμ πραγματικά -20000) αυτό ...

omega
16/06/2016, 15:06
Αν σε ενδιαφέρει μπορώ να σε στείλω σε ιδιώτη με ανάλογο,πεντακάθαρο που δεν θέλει δραχμή κι αν σου κάνει θα είσαι και 1000 ευρώ κάτω.
Το γράφω χύμα για να μη σκεφτείς ότι θα βγάλω η έχω κάτι να κρύψω κλπ.
Αν θες να το τσεκάρεις μου γράφεις και σου στέλνω πμ.

Billymuse
16/06/2016, 15:22
Αυτο που του λέτε για πρώτη μηχανη να πάρει hornet που ειναι 100 αλογάτα..τι να πω :eek:

teo_g7
16/06/2016, 15:29
Αυτο που του λέτε για πρώτη μηχανη να πάρει hornet που ειναι 100 αλογάτα..τι να πω :eek:

Δεν είναι όλοι κουλαδια σαν εσένα ρε:rotflmao:


Περα από την πλάκα αν έχει τα μυαλά στο κεφάλι του δε νομίζω ότι θα τον τρομάξει το Hornet. Ελαφρύ σχετικά είναι για επιτοπιους ελιγμους,γραμμικο στο γκαζι μια χαρά
Αν δεν τα έχει μπορεί να σκοτωθεί και με παπί...As simple as that

sv1000s
16/06/2016, 15:32
γιατί δεν παίρνεις ενα παπι? έχουν βγει κάτι πολύ δυνατά.εχει ενα η yamaha 135 κυβικα!
για δες το. το 600 είναι πολύ γλήγορο θα το πας?:a016:

omega
16/06/2016, 15:38
Αυτο που του λέτε για πρώτη μηχανη να πάρει hornet που ειναι 100 αλογάτα..τι να πω :eek:Αυτο που μας ρώτησε Bill.. όχι αυτό που του είπαμε.

Επειδή εχει δίκιο ομως ο Bill,νομίζω ότι μπορείς να ξεκινήσεις με κάτι πιο βατό φίλε.
Θέλεις να κάνουμε προτάσεις;
Αν κατάλαβα είσαι σίγουρα πάνω απο 24 χρόνων.

oneos
16/06/2016, 19:45
Αυτο που του λέτε για πρώτη μηχανη να πάρει hornet που ειναι 100 αλογάτα..τι να πω :eek:
Εσυ τι θα προτεινες ?


Τι να σου πω αδελφέ, έχω φίλο που πουλάει fazer 600 2010 2500 ευρώ (χλμ πραγματικά -20000) αυτό ...

Γυμνο με abs ?

Αυτο που μας ρώτησε Bill.. όχι αυτό που του είπαμε.

Επειδή εχει δίκιο ομως ο Bill,νομίζω ότι μπορείς να ξεκινήσεις με κάτι πιο βατό φίλε.
Θέλεις να κάνουμε προτάσεις;
Αν κατάλαβα είσαι σίγουρα πάνω απο 24 χρόνων.

Ευχαριστω για τις απαντησεις. Δεν ηθελα να αρχισω ενα τετοιο θεμα μιας και εχω διαβασει πολλα στα φορουμ αλλα αφου το ξεκινησατε καλα να παθετε.
Ειμαι σχεδον 26 ,δεν εχω εμπειρια απο δικυκλο περα απο τα μαθηματα για το διπλωμα.Εχω εμπειρια απο αυτοκινητα καθως ασχολουμαι απο τα 14 με την αγωνιστικη οδηγηση σε πιστα,οποτε εχω την αισθηση της ολισθησης /υπερστροφης/υποστροφης /φρενα..
Το πρωτο ξεψαρωμα στα μαθηματα εγινε γρηγορα, ενα μισαωρο με ενα cbf 125 ηταν αρκετο για να παρω κατευθειαν το 600. Ο δασκαλος δεν πιστευε οτι οδηγαγα πρωτη φορα στη ζωη μου μηχανη. Σιγουρα δεν ειμαι κανενα νεο ταλεντο αλλα εχω μια αισθηση του τι γινεται πανω στο μηχανημα.
Απ την αλλη δεν καταλαβαινω γιατι στο εξωτερικο προτεινουν r6 για νεο για πρωτο μηχανακι ever και ελλαντα ο νομος λεει να ξεκινας απο παπι..
Οταν το χερι σου και το μυαλο σου ειναι συνδεδεμενα μεταξυ τους που το προβλημα?

zopas
16/06/2016, 19:58
Οι αρχες της Χοντα: Απλοτητα, φιλικοτητα,αξιοπιστια...δεν εχεις να φοβηθείς τιποτα με το χορνετακι...μια-δυο βολτες και αυτό ηταν, τα χοντα είναι τοσο φιλικα που νομιζεις ότι τα οδηγας χρονια και ας είναι η πρωτη φορα...ασε που θα ξεχασεις τη φατσα του μηχανικου σου....πολύ καλη επιλογή απλα μια ερωτηση..σου αρεσουν τα γυμνα μοτορια;

sugariasgeorge
16/06/2016, 19:59
Οταν το χερι σου και το μυαλο σου ειναι συνδεδεμενα μεταξυ τους που το προβλημα?

++++++
συμφωνω απολυτα μαζι σου !!! παρε οτι κανεις κεφι και καλους δρομους !!!
:beer::beer::beer:

nikma
17/06/2016, 01:03
Εγώ θα σου πρότεινα το 675 της Triumph. Το ντυμένο κατά προτίμηση αλλά και το γυμνό μια χαρά. Από μπάτζετ δε ξέρω πόσο σε παίρνει αλλά από οδήγηση φαίνεται ότι τόχεις. Οπότε γιατί να μη πας κατευθείαν σε μία κατηγορία παραπάνω από το να ψάχνεις σε κανένα δυο χρόνια να πουλήσεις το χορνετ κλπ. Είναι αλήθεια ότι δε βγάζει προβλήματα αλλά για κάποιο λόγο είναι δυσκολοπούλητο. Εγώ είχα δυσκολευτεί να το δώσω. Ίσως επειδή είναι πάρα πολλά και δε τα λες και φτηνά.
Τέλος πάντων αν σε παίρνει οικονομικά για ένα Triumph Daytona πάρτο με κλειστά μάτια.

AristidisZ
17/06/2016, 07:02
Ρε παιδά τι speed triple και fazer του λέτε του ανθρώπου ;

Αφού σφήκα θέλει, τέλος

Νέε μου, μόνο πρόσεξε αν είναι πιο λίγα τα χλμ (δηλαδή κοντά στα 24) να τσεκάρεις ότι έχει κάνει το πρώτο μεγάλο σέρβις

Εγώ τουλάχιστον, πολλές φορές το τελευταίο διάστημα έχω σκεφτεί να πουλήσω το δικό μου (έχει πατήσει τα 48 εδώ και καμιά βδομάδα, άρα θέλει βαλβίδες κλπ), σε σαφώς χαμηλότερη τιμή

Και δε το κάνω για να πιάσω κανέναν κορόιδο, σκέφτομαι απλά ότι αν ρίξω ένα 300άρι μίνιμουμ πάνω, βάλω και κάνα τακάκι κλπ, μετά δε πρόκειται να μπω στη διαδικασία να το δώσω για ένα εύλογο χρονικό διάστημα

Οπότε παίδες μέχρι την Τετάρτη (γιατί πριν έρθω ετήσια θα του κάνω το μεγάλο) όποιος θέλει Pm :D

oneos
17/06/2016, 08:19
Οι αρχες της Χοντα: Απλοτητα, φιλικοτητα,αξιοπιστια...δεν εχεις να φοβηθείς τιποτα με το χορνετακι...μια-δυο βολτες και αυτό ηταν, τα χοντα είναι τοσο φιλικα που νομιζεις ότι τα οδηγας χρονια και ας είναι η πρωτη φορα...ασε που θα ξεχασεις τη φατσα του μηχανικου σου....πολύ καλη επιλογή απλα μια ερωτηση..σου αρεσουν τα γυμνα μοτορια;
Ναι εχω κολλησει με τα γυμνα και πρωτα απ ολα με τα 4κυλινδρα.


Ρε παιδά τι speed triple και fazer του λέτε του ανθρώπου ;

Αφού σφήκα θέλει, τέλος

Νέε μου, μόνο πρόσεξε αν είναι πιο λίγα τα χλμ (δηλαδή κοντά στα 24) να τσεκάρεις ότι έχει κάνει το πρώτο μεγάλο σέρβις

Εγώ τουλάχιστον, πολλές φορές το τελευταίο διάστημα έχω σκεφτεί να πουλήσω το δικό μου (έχει πατήσει τα 48 εδώ και καμιά βδομάδα, άρα θέλει βαλβίδες κλπ), σε σαφώς χαμηλότερη τιμή

Και δε το κάνω για να πιάσω κανέναν κορόιδο, σκέφτομαι απλά ότι αν ρίξω ένα 300άρι μίνιμουμ πάνω, βάλω και κάνα τακάκι κλπ, μετά δε πρόκειται να μπω στη διαδικασία να το δώσω για ένα εύλογο χρονικό διάστημα

Οπότε παίδες μέχρι την Τετάρτη (γιατί πριν έρθω ετήσια θα του κάνω το μεγάλο) όποιος θέλει Pm :D

Αριστειδη στο hornet κατεληξα λογω φιλικοτητας και χαμηλου βαρους κυριως.. Ασε που ψαχνω μηχανακι αποκλειστικα με abs και στην Αθηνα δε βρισκω τιποτα στα λεφτα μου.Γι αυτο τα περισσοτερα ευρωπαικα τα απεκλεισα απο το ψαξιμο.. Αφηστε και καβαλησα ενα καφασι 750 χτες το βραδυ ενος φιλου.... :a01: :ninja:

powerglove
17/06/2016, 09:43
Καλημέρα

Λοιπόν το δίπλωμα το πείρα και εγώ πριν λίγο καιρό και hornet οδηγώ ! (κάνει και ρήμα ) :) Τουτέστιν εάν είσαι σώφρον και όχι κάγκουρας μια χαρά θα τα πάς, απλα πήγαινε κατά την γνώμη μου και σε μια σχολή για παραπάνω εκπαίδευση !

ΥΓ. και με hornet έβγαλα την σχολή οδήγησης ;)

oneos
17/06/2016, 09:48
Καλημέρα

Λοιπόν το δίπλωμα το πείρα και εγώ πριν λίγο καιρό και hornet οδηγώ ! (κάνει και ρήμα ) :) Τουτέστιν εάν είσαι σώφρον και όχι κάγκουρας μια χαρά θα τα πάς, απλα πήγαινε κατά την γνώμη μου και σε μια σχολή για παραπάνω εκπαίδευση !

ΥΓ. και με hornet έβγαλα την σχολή οδήγησης ;)

Ναι ειναι στα σκαρια και αυτο ,πρεπει να γινει..

sniper
17/06/2016, 09:55
Ναι ειναι στα σκαρια και αυτο ,πρεπει να γινει..

Αυτό πρέπει να το κάνουν ακόμα κι όσοι οδηγούν χρόνια και νομίζουν ότι ξέρουν.

Αλλά:

1. (προς εσένα και τους παραπάνω) Αφήστε πια αυτο το παραμύθι της φιλικότητας και μ@λακίες. Ένα μηχανάκι 100 άλογα, είναι αυτό που είναι. Ασχετα αν τα άλλα 600ρια είναι πιο δυνατά (εξού και η καραμέλα της φιλικότητας), παραμενουν 100 άλογα
2. Αυτό με το χέρι και το μυαλό το έχουμε ακούσει πολλές φορές. Άλλες ισχύει άλλες όχι. Το μηχανάκι δεν είναι αμάξι. Αν δεν ξέρεις να το οδηγήσεις θα σε δαγκώσει. Αυτό βεβαια μπορεί να το κάνει κι ένα παπί αλλά τα 100 άλογα, κάποια στιγμή θα θελήσεις να τα δοκιμάσεις.... Και καλά το άνοιγμα, το στριψιμο και τα φρένα είναι το ζήτημα.

oneos
17/06/2016, 10:05
Αυτό πρέπει να το κάνουν ακόμα κι όσοι οδηγούν χρόνια και νομίζουν ότι ξέρουν.

Αλλά:

1. (προς εσένα και τους παραπάνω) Αφήστε πια αυτο το παραμύθι της φιλικότητας και μ@λακίες. Ένα μηχανάκι 100 άλογα, είναι αυτό που είναι. Ασχετα αν τα άλλα 600ρια είναι πιο δυνατά (εξού και η καραμέλα της φιλικότητας), παραμενουν 100 άλογα
2. Αυτό με το χέρι και το μυαλό το έχουμε ακούσει πολλές φορές. Άλλες ισχύει άλλες όχι. Το μηχανάκι δεν είναι αμάξι. Αν δεν ξέρεις να το οδηγήσεις θα σε δαγκώσει. Αυτό βεβαια μπορεί να το κάνει κι ένα παπί αλλά τα 100 άλογα, κάποια στιγμή θα θελήσεις να τα δοκιμάσεις.... Και καλά το άνοιγμα, το στριψιμο και τα φρένα είναι το ζήτημα.

Αρα τι θα προτεινες?

sniper
17/06/2016, 10:08
Αρα τι θα προτεινες?


Παλιότερα, δεν υπήρχαν επιλογές, απο το παπί πήγαινες σε 600....

Τώρα έχει πληθώρα, με 250, 300, 350, 400 κλπ κυβικά. Επίσης υπάρχουν και δικύλινδρα, τα 4i, δεν είναι ιδιαίτερα εύκολα για νέο χρήστη.

Βρες ένα μεταχειρισμένο που θα πουληθεί εύκολα σε 1-2-3 χρόνια που θα το μάθεις και θα το βαρεθείς και καλούς δρόμους.

oneos
17/06/2016, 10:31
Παλιότερα, δεν υπήρχαν επιλογές, απο το παπί πήγαινες σε 600....

Τώρα έχει πληθώρα, με 250, 300, 350, 400 κλπ κυβικά. Επίσης υπάρχουν και δικύλινδρα, τα 4i, δεν είναι ιδιαίτερα εύκολα για νέο χρήστη.

Βρες ένα μεταχειρισμένο που θα πουληθεί εύκολα σε 1-2-3 χρόνια που θα το μάθεις και θα το βαρεθείς και καλούς δρόμους.

Στα κυβικα ειναι το προβλημα? Πειτε μου και μια γνωμη για er6 , mt03 , mt07..

sniper
17/06/2016, 10:38
Στα κυβικα ειναι το προβλημα? Πειτε μου και μια γνωμη για xt , er6 , mt03..

Στην ιπποδύναμη είναι το πρόβλημα.

Και τα 3 που αναφέρεις είναι καλές επιλογές για τις σημερινές σου γνώσεις.

Κίνδυνο θα έχεις πάντα, εφόσον επέλεξες να καβαλάς, το ρίσκο μειώνεις.

Με την παραπάνω λογική (του χέρι και μυαλό παρεάκι) μπορείς να πάρεις ένα Κ9...

oneos
17/06/2016, 10:59
Στην ιπποδύναμη είναι το πρόβλημα.

Και τα 3 που αναφέρεις είναι καλές επιλογές για τις σημερινές σου γνώσεις.

Κίνδυνο θα έχεις πάντα, εφόσον επέλεξες να καβαλάς, το ρίσκο μειώνεις.

Με την παραπάνω λογική (του χέρι και μυαλό παρεάκι) μπορείς να πάρεις ένα Κ9...

Μπορει να λεω και βλακειες αλλα την ιδια αποκριση στο γκαζι εχει το Κ με το hornet ?








γιατι αν εχει την ιδια , να το ψαξω :D

sv1000s
17/06/2016, 11:04
Παλιότερα, δεν υπήρχαν επιλογές, απο το παπί πήγαινες σε 600....

Τώρα έχει πληθώρα, με 250, 300, 350, 400 κλπ κυβικά. Επίσης υπάρχουν και δικύλινδρα, τα 4i, δεν είναι ιδιαίτερα εύκολα για νέο χρήστη.

Βρες ένα μεταχειρισμένο που θα πουληθεί εύκολα σε 1-2-3 χρόνια που θα το μάθεις και θα το βαρεθείς και καλούς δρόμους.


έχεις δίκιο.αλλά παλιότερα υπήρχαν μια χαρά επιλογές μετά το παπί που αν δεν ήξερες σε δάγκωναν άσχημα.
250 2τ, 400 4i.
για να μην παμε και πιο παλια σε rd 350 rz 250 κτλ.
οι δικιά μου οι γενιά σε αυτά έμαθε να οδηγάει και πολύ το πλήρωσαν αυτό.

και γω μετα απο το DAX πηγα σε rgv 250.έκανα καλή επιλογή?μια χαρά ήταν για μένα.

τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα και το χορνετ είναι μια χαρά μηχανάκι για την περίπτωση του φιλου!
όταν το μάθει θα το εκτίμηση και το γκάζι σε προσπέρασης που δεν θα ξέρει να υπολογίσει καλά την απόσταση.

τι να πάρει νιτζα να κάνει να γεμίσει ένα τέταρτο για προσπέραση,και να ερχετε ο απέναντι κατα πανω του?

sniper
17/06/2016, 11:09
έχεις δίκιο.αλλά παλιότερα υπήρχαν μια χαρά επιλογές μετά το παπί που αν δεν ήξερες σε δάγκωναν άσχημα.
250 2τ, 400 4i.
για να μην παμε και πιο παλια σε rd 350 rz 250 κτλ.
οι δικιά μου οι γενιά σε αυτά έμαθε να οδηγάει και πολύ το πλήρωσαν αυτό.

και γω μετα απο το DAX πηγα σε rgv 250.έκανα καλή επιλογή?μια χαρά ήταν για μένα.

τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα και το χορνετ είναι μια χαρά μηχανάκι για την περίπτωση του φιλου!
όταν το μάθει θα το εκτίμηση και το γκάζι σε προσπέρασης που δεν θα ξέρει να υπολογίσει καλά την απόσταση.

τι να πάρει νιτζα να κάνει να γεμίσει ένα τέταρτο για προσπέραση,και να ερχετε ο απέναντι κατα πανω του?

Ναι αυτό είπα και παραπάνω.

Ας πάρει και Κ9, εσύ φαίνεται να τον ξέρεις τον φίλο και τις γνώσεις του και τα αντανακλαστικά του γενικότερα πάνω στη μηχανή, οπότε σε νοιάζει το θέμα προσπέραση , τα υπόλοιπα είναι ΟΚ.

Μια ζωή τα ίδια.

sv1000s
17/06/2016, 11:22
αυτό λέω και γω μια ζωή τα ίδια!παρε μικρο να μάθεις.εγώ λέω να βρεις ενα φτηνό 250 να μάθεις και μετά πας πιο πάνω.
από 100 άλογα και πάνω τα καβαλάνε άντρες βαρβάτη να ξέρεις. καβαλάρηδες που λέμε.

oneos
24/06/2016, 19:51
Κοπελια το χορνετακι τελικα αγοραστηκε και δε θα μπορουσα να ειμαι πιο χαρουμενος! Τωρα ειμαι σε αναζητηση για ενα καλουτσικο full face σχετικα οικονομικο..

foogr01
25/06/2016, 00:23
Κοπελια το χορνετακι τελικα αγοραστηκε και δε θα μπορουσα να ειμαι πιο χαρουμενος! Τωρα ειμαι σε αναζητηση για ενα καλουτσικο full face σχετικα οικονομικο..

Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος :beer:
Τσίμπα ένα ωραίο κρανάκι και βουρ για βόλτες :D

irinia
25/06/2016, 06:08
Εσυ τι θα προτεινες ?



Γυμνο με abs ?


Ευχαριστω για τις απαντησεις. Δεν ηθελα να αρχισω ενα τετοιο θεμα μιας και εχω διαβασει πολλα στα φορουμ αλλα αφου το ξεκινησατε καλα να παθετε.
Ειμαι σχεδον 26 ,δεν εχω εμπειρια απο δικυκλο περα απο τα μαθηματα για το διπλωμα.Εχω εμπειρια απο αυτοκινητα καθως ασχολουμαι απο τα 14 με την αγωνιστικη οδηγηση σε πιστα,οποτε εχω την αισθηση της ολισθησης /υπερστροφης/υποστροφης /φρενα..
Το πρωτο ξεψαρωμα στα μαθηματα εγινε γρηγορα, ενα μισαωρο με ενα cbf 125 ηταν αρκετο για να παρω κατευθειαν το 600. Ο δασκαλος δεν πιστευε οτι οδηγαγα πρωτη φορα στη ζωη μου μηχανη. Σιγουρα δεν ειμαι κανενα νεο ταλεντο αλλα εχω μια αισθηση του τι γινεται πανω στο μηχανημα.
Απ την αλλη δεν καταλαβαινω γιατι στο εξωτερικο προτεινουν r6 για νεο για πρωτο μηχανακι ever και ελλαντα ο νομος λεει να ξεκινας απο παπι..
Οταν το χερι σου και το μυαλο σου ειναι συνδεδεμενα μεταξυ τους που το προβλημα?



ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ..........



Αφού επικαλέστηκες το εξωτερικό ,αυτούς που τα φτιάχνουν τους Ιάπωνες,
να δεις τι διπλώματα δίνουν και πότε.
Καλή η εμπειρία στους 4 τροχούς ,θα προσαρμοστείς απλά πιο γρήγορα,
ΑΛΛΑ είναι εντελώς μα εντελώς ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΜΑ το μηχανάκι και τα 100 αλόγα
στη μοτό αντιστοιχούν σε πάνω από 250 στο αυτοκίνητο μην πω περισσότερα και
γίνω υπερβολικός.
Το χόρνετ που λες είναι πολύ καλό μηχανάκι ,όμως όπως σού έγραψε και κάποιος φίλος
ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟ..!!
Προσοχή 100 άλογα σε μηχανάκι αν ανοίξεις το γκάζι ο κώλος σου
γλιστράει προς τα πίσω.Είναι θέμα διαχείρισης και δεν ξέρω κανέναν που να τα είχε
στο χέρι και να μην τα δοκίμασε όσο συνετός και να ήταν,πόσο μάλλον κάποιος
που ασχολείται από τα 14 με την ταχύτητα,που έχει δηλαδή το μικρόβιο μέσα του..!!

oneos
25/06/2016, 10:11
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις,καθε αποψη ειναι σεβαστη και πολυτιμη..
Terens οχι 250,λιγα λες.. 400 συν θα ελεγα.. Αυτη τη στιγμη με τη μηδεν εμπειρια που εχω το μηχανακι απαιτει σεβασμο... δε το δουλευω πανω απο τις 7 και ποτε τερμα γκαζι.

AristidisZ
25/06/2016, 10:18
Αυτη τη στιγμη με τη μηδεν εμπειρια που εχω το μηχανακι απαιτει σεβασμο... δε το δουλευω πανω απο τις 7 και ποτε τερμα γκαζι.

Ούτως ή άλλως δε θα το δουλέψεις πάνω από τις 7 σχεδόν ποτέ στην καθημερινή σου μετακίνηση...

Το τέρμα γκάζι του πάντως δεν είναι κάτι τρομακτικό

oneos
25/06/2016, 13:24
Ούτως ή άλλως δε θα το δουλέψεις πάνω από τις 7 σχεδόν ποτέ στην καθημερινή σου μετακίνηση...

Το τέρμα γκάζι του πάντως δεν είναι κάτι τρομακτικό

Οπως και να χει οταν οδηγας κατα κυριο λογο σε γυαλι δρομους (πχ Θηβων απο Αιγαλεω εως Ιλιον) και λακουβες φουλ νομιζω δεν ειναι πολυ safe ειδικα στις πρωτες ταχυτητες..

Cpt_Slow
25/06/2016, 14:09
καλες βολτες αδερφε.
Πραγματικα ουτε εγω καταλαβαινω γιατι κοντα στα 30 θα επρεπε να παρω ενα 250αρι χωρις abs χωρις δυναμη για να το δωσω ξανα σε ενα εξαμηνο. Με σεβασμο και συνεση θα εισαι μια χαρα.

leo1964
25/06/2016, 15:13
Καλές βόλτες και οδήγηση με σύνεση

nikma
25/06/2016, 22:45
Καλές βόλτες φίλε! Τι; μέχρι 7000στρ. το πήγες μόνο. Μετά τις 7000 αρχίζει το πάρτι ;) Για άνοιξε του μία τρίτη να μας πεις εντυπώσεις. Να το σέβεσαι ναι αλλά όχι και να το φοβάσαι. Πρέπει να του πάρεις τον αέρα σιγά-σιγά κατά τη γνώμη μου.

oneos
27/06/2016, 11:28
Καλές βόλτες φίλε! Τι; μέχρι 7000στρ. το πήγες μόνο. Μετά τις 7000 αρχίζει το πάρτι ;) Για άνοιξε του μία τρίτη να μας πεις εντυπώσεις. Να το σέβεσαι ναι αλλά όχι και να το φοβάσαι. Πρέπει να του πάρεις τον αέρα σιγά-σιγά κατά τη γνώμη μου.

Λες και το ξερες ... χτες το βραδυ το ψιλοανοιξα :evil:
Σαφως εχει πολλα παραπανω να βγαλει απ αυτα που του ζηταω εγω τωρα! Επειδη προς το παρον καβαλαω με ενα μοτοκρος κρανος που ειχα απο πριν δε βοηθαει καθολου οταν μαζευονται χιλιομετρα και δεν εχω εμπιστοσυνη να παω πιο γρηγορα ακομα!

nikma
27/06/2016, 13:32
Φυσικά και το ξέρω, δυο χρόνια είχα στη κατοχή μου ένα του 2009 χωρίς abs. Καλά έκανες και το πήρες με abs, θα σε βοηθήσει στη μεταπώληση αργότερα. Έχεις κάνει κάποια μεγάλη βόλτα, τα χέρια σου μουδιάζουν σε πολύωρη οδήγηση; Εγώ είχα κάποια τέτοια θέματα στη αρχή που το πήρα και μέχρι να συνηθίσω το δούλεμα του τετρακύλινδρου.

oneos
27/06/2016, 14:58
Φυσικά και το ξέρω, δυο χρόνια είχα στη κατοχή μου ένα του 2009 χωρίς abs. Καλά έκανες και το πήρες με abs, θα σε βοηθήσει στη μεταπώληση αργότερα. Έχεις κάνει κάποια μεγάλη βόλτα, τα χέρια σου μουδιάζουν σε πολύωρη οδήγηση; Εγώ είχα κάποια τέτοια θέματα στη αρχή που το πήρα και μέχρι να συνηθίσω το δούλεμα του τετρακύλινδρου.

Οχι ακομα ..το πολυ ενα εικοσαλεπτο εχω κυκλοφορησει.. Μολις παρω το καινουριο κρανος και βρω χρονο θα κανω καμια βολτα πιο μακρινη με ενα φιλο.

omega
04/07/2016, 14:57
Καμία φωτογραφία θα δούμε να χαρούμε κι εμείς με την χαρά σου;;

Καλοτάξιδο,πάντα όρθιος.. :beer:

oneos
06/07/2016, 10:46
362104

362105

Αυτα μεχρι στιγμης , δεν εχω καποια υπο το φως του Ηλιου!

sapila racing
06/07/2016, 11:14
Καλά χιλιόμετρα! :beer:

teo_g7
06/07/2016, 11:15
Καλοριζικο!:beer:

oneos
06/07/2016, 12:25
Ευχαριστω πολυ! Εχει να προτεινει καποιος μια βαση πινακιδας σε λογικη τιμη? (αντι για τα 200+ της barra.. )

sniper
06/07/2016, 12:44
Ευχαριστω πολυ! Εχει να προτεινει καποιος μια βαση πινακιδας σε λογικη τιμη? (αντι για τα 200+ της barra.. )


Μη χαλάς λεφτά σε "χαζομάρες". Κράτα τα για χειμωνιάτικο εξοπλισμό ή κανένα μάθημα.

WiSe
06/07/2016, 12:55
Καλα χιλιομετρα! Ειναι κουκλα!

Ohm
06/07/2016, 12:59
με την πρώτη ευκαιρία να πας όπωσδήποτε για μάθημα στο bikeridingschool
κοίτα εδώ στο forum θα βρεις πληροφορίες

--> όπωσδήποτε

oneos
06/07/2016, 13:19
Παιδες ειναι στο προγραμμα το σχολειο.. Γι αυτο ψαχνω κατι πιο οικονομικο για να μην πεταω λεφτα..

harris_x
06/07/2016, 14:07
Μη χαλάς λεφτά σε "χαζομάρες". Κράτα τα για χειμωνιάτικο εξοπλισμό ή κανένα μάθημα.

+675

harris_x
06/07/2016, 14:08
Παιδες ειναι στο προγραμμα το σχολειο.. Γι αυτο ψαχνω κατι πιο οικονομικο για να μην πεταω λεφτα..

Δες εδώ: www.motorcycleridingacademy.com

Ohm
06/07/2016, 21:14
ναι ναι, αυτο!

εγγύηση

σε μία μέρα έμαθα όσα δεν είχα μάθει μια ζωή

oneos
13/07/2016, 09:48
Ειμαι σε φαση αλλαγης ελαστικων.. Τι θα προτεινατε? Κατα κυριο λογο εντος πολης κινηση.. Δεν ψαχνω κατι φτηνο,θελω κατι καλο..

nassosxlvbros
13/07/2016, 09:52
Μεγειές για το μοτόρι!

Για λάστιχα δες τα Michelin road 2 και 3 :beer:

AristidisZ
13/07/2016, 09:53
Μεγειές για το μοτόρι!

Για λάστιχα δες τα Michelin road 2 και 3 :beer:
+1, τα έχει φίλος με το ίδιο hornet, και μου έλεγε τα καλύτερα

Και εγώ αυτά σκέφτομαι από Σεπτέμβρη για το δικό μου

yiannis172
13/07/2016, 11:02
Ευχαριστω πολυ! Εχει να προτεινει καποιος μια βαση πινακιδας σε λογικη τιμη? (αντι για τα 200+ της barra.. )

200 ευρω για βαση πινακιδας; ειναι πραγματικα για γελια....παρε αν θες ετοιμη,καμια valter ή lightech (κανα 80ρι το πολυ) αλλιως (που στο προτεινω κιολας,μιας και η βαση δε φαινεται οταν εχεις πανω τη πινακιδα) φτιαξε μια μονος με γωνιες-μεντεσεδες.

BLiTzER
13/07/2016, 11:10
Δε μπορεί να έχει τόσο μια βάση πινακίδας. Μήπως αντικαθιστά τη μισή ουρά, οπότε ψάχνεις πιο απλή κατασκευή; 82€ είχε η βάση της Barracuda για το δικό μου μηχανάκι.

nikma
14/07/2016, 01:16
Από Pirelli τα rosso corsa
Από Metzeler τα καινούργια Κ3 RR
Από Bridgestone τα s20 evo
Από Dunlop τα D211

oneos
22/07/2016, 18:01
Τελικα εμπιστευθηκα το λαστιχα και δεν εβαλα γομες.. Εβαλα τα metzeler M7 RR.. Ειδωμεν!

RAINBOW
21/07/2017, 14:36
Οι αρχες της Χοντα: Απλοτητα, φιλικοτητα,αξιοπιστια...δεν εχεις να φοβηθείς τιποτα με το χορνετακι...μια-δυο βολτες και αυτό ηταν, τα χοντα είναι τοσο φιλικα που νομιζεις ότι τα οδηγας χρονια και ας είναι η πρωτη φορα...ασε που θα ξεχασεις τη φατσα του μηχανικου σου....πολύ καλη επιλογή απλα μια ερωτηση..σου αρεσουν τα γυμνα μοτορια;

θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου

sanctusan
08/03/2018, 20:12
Χαχαχαχαχαχχα. Διαβάζοντας το θέμα, παρατηρώντας τις φωτογραφίες,τις ημερομηνίες και τα M7 λάστιχα. Το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι δικό μου αυτή τη στιγμή......