moto.gr >
Μοτοσικλέτα >
Νέα > Λήξη παραγωγής Yamaha ΧΤ660Ζ Tenere και XJR1300...ποιοι θα είναι οι διάδοχοι,οεο;
View Full Version : Λήξη παραγωγής Yamaha ΧΤ660Ζ Tenere και XJR1300...ποιοι θα είναι οι διάδοχοι,οεο;
el_hymador
23/06/2016, 17:46
H "μονοκυλινδρίλα" τέλος. Αυτό το χαρακτηριστικό "κράου" από τις χαμηλές δεν παίζει σε κανένα Euro4. Το 690 είναι εντυπωσιακό μοτέρ, σε αφήνει μ@λ@κ@ με την ισχύ του ψηλά και την απουσία κραδασμών, αλλά ο τρόπος που αποδίδει θα ταίριαζε γάντι σε ένα single supersport τύπου RC 690 (θα ήταν γαμάτο)... όχι στο Duke και πολύ περισσότερο όχι σε enduro και SM. Αdventure 690 με την καμία δεν βγαίνει θα κόψει πωλήσεις από το 1050 για πλάκα. Anyway... σε ότι αφορά στα μονκύλινδρα, κράου και brutalιά να μετράς τις πιστονιές χαμηλά, πάπαλα - φινίτο - καπούτ.
Απο εκεί και έπειτα: Το δικύλινδρο Tenere με τον κινητήρα του MT07 θα είναι μια χαρά για τα δεδομένα της κατηγορίας όπως αυτή έχει διαμορφωθεί, δηλαδή αβαβά.
Το μονοκύλινδρο Adventure 390 της KTM, αν βγει (που μάλλον θα βγει), θα είναι ότι πρέπει για εκδρομικό - εξερευνητικό off -road πο*τσοκαυλάντισμα. Ελαφρύ, με πλήρως διαχειρίσιμη ισχύ στο χώμα και αν μάλιστα έχει στηθεί με τα πορτοκαλί δεδομένα (που γιατί να μην; ), θα κάνει πλάκα σε πολύ κόσμο.
Αυτό θα είναι ωραίο μηχανάκι.
Δηλαδη ειλικρινα, πιστευεις οτι αιτια της οικολογικης καταστροφης του πλανητη εστω και ελαχιστο ποσοστο αυτης,ειναι οι ριποι του XTZ και των παρομοιας τεχνολογιας και χρονολογιας μοτοσυκλετων; Γιατι για αυτα μιλαμε, και αυτα δεν θα κυκλοφορουν στα αστικα κεντρα σε λιγα χρονια...
πιστεύω ότι μέσω των μελετών, της έρευνας και της εξέλιξης πρέπει να μειώνονται οι εκπομπές ρύπων σε όλους τους τομείς.
οχήματα, εργοστάσια, ενέργεια κτλ κτλ.
είναι γενικόλογο σχόλιο, αλλά αυτή είναι η κεντρική ιδέα.
πιστεύω ότι μέσω των μελετών, της έρευνας και της εξέλιξης πρέπει να μειώνονται οι εκπομπές ρύπων σε όλους τους τομείς.
οχήματα, εργοστάσια, ενέργεια κτλ κτλ.
είναι γενικόλογο σχόλιο, αλλά αυτή είναι η κεντρική ιδέα.
Σωστο αυτο, αλλα ειναι μονο η μια οψη.
Η αλλη ειναι πως πρεπει να μειωθει και η παραγωγη.
Δεν εχει παντα νοημα η αντικατασταση παλαιων με νεα, αν για να φτιαχτει το νεο γαμει τον πλανητη περισσοτερο απο το να εξακολουθει να χρησιμοποιειται το παλιο. Εκει πρεπει να γινει μελετη.
amyroukai
23/06/2016, 18:20
Η πρόσφατη κατάργηση των 125 δίχρονων εντούρο της ΚΤΜ λέει απλά ότι αν δεν υπάρχει οικονομικό όφελος από την εξέλιξη ενός κινητήρα (δηλαδή να μεταφράζεται σε ικανό αριθμό πωλήσεων) δεν το κάνουν. Είπαν είναι ασύμφορο και τέλος το μοτέρ...
stefanos
23/06/2016, 18:21
πιστεύω ότι μέσω των μελετών, της έρευνας και της εξέλιξης πρέπει να μειώνονται οι εκπομπές ρύπων σε όλους τους τομείς.
οχήματα, εργοστάσια, ενέργεια κτλ κτλ.
είναι γενικόλογο σχόλιο, αλλά αυτή είναι η κεντρική ιδέα.
Θα προτιμούσα να ξεκίναγε η έρευνα η μελέτη και η εξέλιξη από την Ινδία ή κάπου εκεί μακρυά τέλος πάντων.:lol:
Ευτυχώς έχω και το XRάκι μου γιατί δεν γουστάρω καθόλου πολύστροφα δυνατά σύγχρονα δικύλινδρα στις βολτούλες μου στο χώμα.
Σωστο αυτο, αλλα ειναι μονο η μια οψη.
Η αλλη ειναι πως πρεπει να μειωθει και η παραγωγη.
Δεν εχει παντα νοημα η αντικατασταση παλαιων με νεα, αν για να φτιαχτει το νεο γαμει τον πλανητη περισσοτερο απο το να εξακολουθει να χρησιμοποιειται το παλιο. Εκει πρεπει να γινει μελετη.
σωστή σκέψη :beer:
Θα προτιμούσα να ξεκίναγε η έρευνα η μελέτη και η εξέλιξη από την Ινδία ή κάπου εκεί μακρυά τέλος πάντων.:lol:
Ευτυχώς έχω και το XRάκι μου γιατί δεν γουστάρω καθόλου πολύστροφα δυνατά σύγχρονα δικύλινδρα στις βολτούλες μου στο χώμα.
κι άλλος αρχαιολάγνος;
χαχα κρατήστε μου θέση γτ δεν βλέπω να αποχωρίζομαι άμεσα το βενζινοβόρο V2 μου.
τουλ το κυκλοφορώ 1 φορά το μήνα και δν έχω τύψεις ότι επιβαρύνει πολύ το περιβάλλον :p
Joyrider
23/06/2016, 19:01
Τώρα εμένα, διαβάζοντας τον Δεινόσαυρο, γιατί μου ήρθε στο μυαλό η αποανάπτυξη
Στην οικονομία της αποανάπτυξης έχουμε να κάνουμε με το σταμάτημα της ακραίας παραγωγής και κατανάλωσης, την καταστροφή των πόρων για χάρη του κέρδους.
http://eagainst.com/articles/latouche/
και ο Καστοριάδης
«εάν δεν υπάρξει ένα καινούργιο κίνημα, μια αφύπνιση του δημοκρατικού προτάγματος, η “οικολογία” μπορεί κάλλιστα να ενταχθεί σε μια νεοφασιστική ιδεολογία».
Πώς; ❝Απέναντι σε μια παγκόσμια οικολογική καταστροφή, παραδείγματος χάριν, μπορεί κανείς κάλλιστα να δει αυταρχικά καθεστώτα να επιβάλλουν δρακόντειους περιορισμούς σε έναν πανικόβλητο και νωθρό πληθυσμό❞.
http://www.efsyn.gr/arthro/o-kastoriadis-i-aytonomia-kai-i-apoanaptyxi
μόνο η ζέστη το ξέρει :lol:
Ραντομ κομμεντ πασινγκ θρου :wlae:
καλα ολα τα παραπανω............
το μεγαλο προβλημα που οι κυριες γραφουν στο κινητο οδηγωντας θα το λυσει κανεις ή θα παμε σαν το σκυλι στ αμπελι οδηγωντας το euro16756547 μηχανακι μας:cry:
Δεινόσαυρος
23/06/2016, 19:59
Ραντομ κομμεντ πασινγκ θρου
(Να περνάς τακτικά! :D )
Nα σου πω, δεν τους είχα ματακούσει τους κυρίους, αλλά εκ πρώτης ανάγνωσης καλά τα λένε.
Και διακινδυνεύοντας την οργή του κ. Γκόντουιν, ας μην ξεχνάμε ποιος ήταν ο πρώτος που απαγόρευσε το κάπνισμα για το καλό της δημόσιας υγείας, ο πρώτος που χάριν φιλοζωίας απαγόρεψε πειράματα και γενικά την κακομεταχείριση των ζώων, και άλλα ωραία πολλά. Αν ζούσε σήμερα μάλλον θα ήταν στην εμπροσθοφυλακή των Γιούριων :lol:
Η οικολογία, δυστυχώς, μπορεί εύκολα να υποκλαπεί* - δημιουργόντας ένα "δήθεν", νοσηρό υποκατάστατο - φαντάζομαι λόγω της ανθρώπινης ανάγκης να νοιώθει κανεις ενοχές για ασήμαντα πράγματα.
* (με την έννοια του hijack, Ίσως δεν είναι η πιο κατάλληλη λέξη)
taisteal
24/06/2016, 00:12
άντε να ψήσεις τον βλάχο να το πουλήσει τώρα ...:a38:
:rotflmao:
:moutza::moutza:
Δεν πουλαω κυριος
:lol:
Δεινόσαυρος
24/06/2016, 07:01
:moutza::moutza:
Δεν πουλαω κυριος
:lol:
Αμ, κορόιδο είσαι να πουλήσεις;
Κατα τα άλλα - καλημερούδια :sun: και τσάο μπαμπίνι - της κυρα Πόπης έχει να γίνει...
361521
It's All Good! (καθώς λένε οι γνώστες)
Δεινόσαυρος
24/06/2016, 07:07
Πάντως, ας το λάβουν υπ' όψιν οι κύριοι στας Βρυξέλλας.
Εγώ μόνο και μόνο για τα μονοκύλινδρα ψήφισα Brexit! :lol: :evil: (Ε, και για το XJR, φυσικά)
Όχι παίζουμε...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.