PDA

View Full Version : Η δικαίωση των Ιταλων



Bradipous
21/06/2016, 19:54
Ένα νέο επιχείρημα προστέθηκε στη λίστα τόσο των ιταλικών όσο των ευρωπαϊκών για την μονομαχία μεταξύ ιαπωνικών. :cool:


http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/top-10-recalls-manufacturer


Και κάθεται σε μια γωνιά η ΚΤΜ... :a17:

George_Sp
21/06/2016, 20:08
η λίστα είναι παραπλανητική. μιλάει για τον αριθμό των ανακλήσεων και όχι για τον αριθμό των οχημάτων που ανακλήθηκαν.

το να κάνεις πολλές ανακλήσεις που αφορούν λίγα οχήματα σημαίνει αυξημένη αξιοπιστία και οτι σέβεσαι τον πελάτη σου. αντίθετα λιγότερες ανακλήσεις που αφορούν όλα τα μοντέλα μιας χρονιάς ανεξαρτήτως παρτίδας σημαίνει οτι είσαι για κλάματα στη γραμμή παραγωγής ποιοτικού ελέγχου και τρέχεις να μαζέψεις τα ασυμμάζευτα.

οπότε δείτε τη λίστα ανάποδα.

Dant3
21/06/2016, 22:35
Και ας μη ξεχναμε και περιπτωσεις που μεγαλα προβληματα εγιναν γαργαρα και δεν εγιναν ποτε ανακλησεις.
Κατι πλαισια ,κατι τεντωτηρες,κατι πηνια βολαν και αλλα.

VALES
21/06/2016, 23:06
η λίστα είναι παραπλανητική. μιλάει για τον αριθμό των ανακλήσεων και όχι για τον αριθμό των οχημάτων που ανακλήθηκαν.


Τα αγγλικά μου δεν είναι τέλεια, αλλά για ρίξε μια προσεκτικότερη ματιά στα κείμενα της κάθε εταιρείας.

est
21/06/2016, 23:12
Και κάθεται σε μια γωνιά η ΚΤΜ... :a17:

H KTM γιατί να κάνει ανακλήσεις;
Είναι ready to race αφού..
Δεν είναι βλάβες, είναι racing incidents.
:a014:

Δεινόσαυρος
26/06/2016, 15:23
Είναι και το θεμα «τύπος ανάκλησης»

Άλλο πράγμα η ανάκληση για καλώδιο που δεν περάστηκε σωστά και τρίβεται στο αμορτισέρ, πχ, ή αντλία φρένου που δακρύζει, και άλλο άξονας κίνησης που συντρίβεται ή χυτή ζάντα που σπάει...

BLiTzER
27/06/2016, 09:51
Επίσης είναι και ότι η μια εταιρεία πουλάει 4 εκατομμύρια μηχανάκια/έτος και η άλλη 50 χιλιάδες.

VALES
28/06/2016, 18:20
Επίσης είναι και ότι η μια εταιρεία πουλάει 4 εκατομμύρια μηχανάκια/έτος και η άλλη 50 χιλιάδες.

Ποια θα επρεπε να εχει. τις λιγοτερες ανακλησεις?:)