View Full Version : YAMAHA TRACER 700
ILouloudakis
08/04/2021, 17:37
Ευχαριστώ viking, θα το έχω υπόψη μου. Σου έχει μαλακώσει το κιβώτιο αυτό το λάδι? Κυριάκο το μηχανάκι το στρωνω ακόμη και η αλήθεια είναι ότι δεν πάω πάνω από 4000-4500 στροφές. Μέχρι εκεί αλλάζω και ταχύτητα. Αλλά μου το κάνει και σε αυτες τις στροφες. Έχει τύχει και στα όρια του ρελαντί σε κατηφορικό δρόμο, αλλά δεν νομίζω ότι δικαιολογειτε. Δεν είμαι ειδικός βέβαια...
dankannn
08/04/2021, 18:05
Επί της ευκαιρίας για τα λάδια όταν κάνω αλλαγή, που θα γίνει τον επόμενο μήνα, ίσως και νωρίτερα, έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο από τα εργοστασιακά 10w-40 που φοράει τώρα? Μήπως και διορθωθεί το προβλημα
Λάδια πολλά, το θέμα όμως είναι να σου απαντήσει κάποιος με tracer.
Εγω βαζω silkoline 10w 40, και με το honda έχω κάνει τα πάντα.
Απο 5η ταχύτητα σε φαναρι κατεβάζω σταματημενος σε νεκρά κλπ
Αλλαγές χωρίς συμπλέκτη, χωρίς γκαπ και γκρουπ, αλλά είναι honda.
Γενικά η Yamaha στην Ελλάδα χρησιμοποιεί ως εταιρεία τη Yamalube και την Rockoil γιατί με αυτές έχει σύμβαση. Δυστυχώς σε όλες τις Yamaha μου το κιβώτιο χτυπούσε με αυτά.
Αν είχες μονοκύλινδρο θα σου σύστηνα τα Bel Ray Thumper 15-50 (με 10-40 χτυπούσε πάλι). Στα δικύλινδρα μου χρησιμοποιούσα πάντα τα Castrol Power 1 Racing και το κιβώτιο ήταν πάντοτε γλυκό (για Yamaha) και δε τσιμπούσε ποτέ το λάδι, αλλά έχουν περάσει χρόνια και μιλάμε για μοντέλα όπως ήταν τα XTZ750 & TDM 850/900.
Να θυμάσαι πως κάθε φορά που θα αλλάζεις μάρκα λαδιών θα αλλάζεις μαζί και το φίλτρο, αυτό είναι το σωστό.
Ευχαριστώ viking, θα το έχω υπόψη μου. Σου έχει μαλακώσει το κιβώτιο αυτό το λάδι? Κυριάκο το μηχανάκι το στρωνω ακόμη και η αλήθεια είναι ότι δεν πάω πάνω από 4000-4500 στροφές. Μέχρι εκεί αλλάζω και ταχύτητα. Αλλά μου το κάνει και σε αυτες τις στροφες. Έχει τύχει και στα όρια του ρελαντί σε κατηφορικό δρόμο, αλλά δεν νομίζω ότι δικαιολογειτε. Δεν είμαι ειδικός βέβαια...
Κοίτα ούτε εγώ είμαι ειδικός αλλά είχα κάτι ιταλικά με σχετικά δύστροπο κιβωτιο ταχυτήτων. Με τα σπεκτρο δούλευαν βούτυρο. Ημισυνθετικά πάντα γιατί είμαι παραδοσιακός :)
ILouloudakis
09/04/2021, 10:19
Πολύ χρήσιμο ότι μου είπες stf, ευχαριστώ πάρα πολύ για τον κόπο σου! Θα αλλάξω σίγουρα τα yamalube, ίσως φταίει αυτό μαλλον. Εννοείται αλλάζουμε φίλτρο μαζί με λάδια!!! Ευχαριστώ πολύ και εσένα viking για τον κόπο σου
AlexTracer7
19/09/2021, 19:10
Καλησπέρα φίλε μου. Και εγώ κάτοχος Tracer 7 του 2021 με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Απο την πρώτη μέρα οι ταχύτητες δεν κούμπωναν σωστά η πρώτη για να μπει κάνει πολύ έντονο χτύπημα που πονάει η ψυχή μου.Όλες οι αλλαγές κρακ κρουκ. Και εμένα τα ίδια μου είπαν από Yamaha Ηρακλείου. Να περιμένω να φθαρούν λίγο τα πράγματα. Τώρα έχω 4.000km και ακόμα έχω τα ίδια προβλήματα.Κάποιες φορές όταν ανοίγω πχ από 3η για 4η δεν ανεβαίνει καν η ταχύτητα. Στα 1000 είχα βάλει motul 7100 αλλά το πρόβλημα έγινε πολύ χειρότερο σε σημείο που στα 600 700 χιλιόμετρα τα άλλαξα σε eneos.Το πρόβλημα χαλάρωσε για λίγο και μετά ξανά τα ίδια. Γενικά το πιάνει και μία μαλακώνει και την άλλη δεν παλεύεται σε σημείο που αν δεν μου βρουν άκρη θα την πουλήσω. Πήγα σε έναν μηχανικό εκτός Yamaha και μου είπε πως δεν είναι φυσιολογικό.Στις 5.000 θα βάλω λάδια Ipone katana 10 40 που μου είπε ο συγκεκριμένος μηχανικός ότι θα δω όντως διαφορά και αν συνεχιστεί θα πρέπει να το δουν σε βάθος.
Εσύ τελικά έβγαλες κάποια άκρη?
basilis_k6
19/09/2021, 19:22
Καλησπέρα φίλε μου. Και εγώ κάτοχος Tracer 7 του 2021 με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Απο την πρώτη μέρα οι ταχύτητες δεν κούμπωναν σωστά η πρώτη για να μπει κάνει πολύ έντονο χτύπημα που πονάει η ψυχή μου.Όλες οι αλλαγές κρακ κρουκ. Και εμένα τα ίδια μου είπαν από Yamaha Ηρακλείου. Να περιμένω να φθαρούν λίγο τα πράγματα. Τώρα έχω 4.000km και ακόμα έχω τα ίδια προβλήματα.Κάποιες φορές όταν ανοίγω πχ από 3η για 4η δεν ανεβαίνει καν η ταχύτητα. Στα 1000 είχα βάλει motul 7100 αλλά το πρόβλημα έγινε πολύ χειρότερο σε σημείο που στα 600 700 χιλιόμετρα τα άλλαξα σε eneos.Το πρόβλημα χαλάρωσε για λίγο και μετά ξανά τα ίδια. Γενικά το πιάνει και μία μαλακώνει και την άλλη δεν παλεύεται σε σημείο που αν δεν μου βρουν άκρη θα την πουλήσω. Πήγα σε έναν μηχανικό εκτός Yamaha και μου είπε πως δεν είναι φυσιολογικό.Στις 5.000 θα βάλω λάδια Ipone katana 10 40 που μου είπε ο συγκεκριμένος μηχανικός ότι θα δω όντως διαφορά και αν συνεχιστεί θα πρέπει να το δουν σε βάθος.
Εσύ τελικά έβγαλες κάποια άκρη?
εκτός απο r1 δεν εχω οδηγησει κανένα yamaha με καλό σασμαν. μικρη εξαίρεση τα wr/wrf που ειναι σαφώς καλύτερα. Δεν ξερω ποσο κοπαναει και ποσο δυσκολα μπαινει σε εσενα αλλα δεν ειναι τα λάδια. λαδια ειναι, θαυματα δεν κανουν. τα κιβωτια τους ειναι παντα σκληρα και κοπανανε. το στρωσιμο σε ενα κιβωτιο παντως με 4κ χλμ δεν εχει τελειωσει. ειδικα αν εκανες πολλα χλμ εθνικη. μετα τις 10κ θα το δεις. παλι θα κοπαναει προφανως, δεν ειναι χοντα.
dankannn
19/09/2021, 19:36
Εγω παιδιά που οδηγό το tracer 700 φίλου μου και που το αγόρασε τον Ιούνιο δεν έχουμε αυτό το πρόβλημα.
Δείτε λίγο την αλυσίδα και την ντιζα του συμπλεκτη σας.
ΟΚ δεν είναι honda αλλά όχι όπως το παρουσιάζετε εσείς.
Και εγω εχω cbr600f, που το κιβώτιο είναι βούτυρο αλλά δεν μου έχει χτυπήσει κάτι αρνητικό στο Tracer 700.
Ακομα έχουν περάσει και αρκετά yamaha από τα χέρια μου.
ΥΓ. λαδια βάζουμε τα yamalube που είχε από την αρχη
basilis_k6
19/09/2021, 19:53
Εγω παιδιά που έχω οδηγό το tracer 700 φίλου μου και που το αγόρασε τον Ιούνιο δεν έχουμε αυτό το πρόβλημα.
Δείτε λίγο την αλυσίδα και την ντιζα του συμπλεκτη σας.
ΟΚ δεν είναι honda αλλά όχι όπως το παρουσιάζετε εσείς.
Και εγω εχω cbr600f, που το κιβώτιο είναι βούτυρο αλλά δεμ μου έχει χτυπήσει κάτι αρνητικό στο Tracer 700.
Ακομα έχουν περάσει και αρκετά yamaha από τα χέρια μου.
ΥΓ. λαδια βάζουμε τα yamalube που είχε από την αρχη
λεει οτι το ειδαν τοσοι μαστορες. αν ηταν καργαρισμένη αλυσιδα η χαλαρος συμπλέκτης πιστευω θα το ειχαν προσεξει.
dankannn
19/09/2021, 20:00
λεει οτι το ειδαν τοσοι μαστορες. αν ηταν καργαρισμένη αλυσιδα η χαλαρος συμπλέκτης πιστευω θα το ειχαν προσεξει.
Τότε έχει πρόβλημα.
ΟΚ το πρώτο γκουπ στην πρώτη σχέση, μετά μια χαρα αλλάζουν οι ταχύτητες.
Σου λεω προέρχομαι από honda και έχουν περάσει και αρκετά yamaha από τα χέρια μου.
Δεν εντοπίζω ότι υπάρχει θέμα, εκτός από τις αναρτήσεις που είναι χάλια
και το πισω φρένο που το abs μπαίνει για πλάκα.
AlexTracer7
19/09/2021, 20:22
Όντως ακριβώς όπως τα λες είναι. Το σασμαν πρέπει να έχει θέμα. Ελπίζω να το λύσουν πριν φύγει η εγγύηση. Όσο για την αναρτήσεις και εκεί έχεις δίκιο. Είναι ρυθμιζόμενες αλλά δεν... όπου και να τις ρυθμίσεις μετράς κάθε πετραδάκι.Η επαναφορά ή θα είναι τραμπολίνο ή πέτρα και στο πίσω φρένο πάλι σωστός.
Επίσης. Υπερβολικό μηχανόφρενο σε σημείο που αλλάζεις ταχύτητα από 3πχ 4 και αφήνεις τον συμπλέκτη και μουρώνει λες και κατέβασες.
Δυνατό χτύπημα όταν ανοίξεις το γκάζι απο τέρμα κλειστό. Όσο χαλαρά και αν το ανοίξω κλοτσάει πολύ.
Και τέλος όταν κλείνεις το γκάζι και ρολάρει με ταχύτητα κάνει ελαφριά σκασιματάκια σαν άκαυτες.
Μήπως κάτι από όλα αυτά συνδέεται με το αρχικό πρόβλημα που λέμε? :confused:
dankannn
19/09/2021, 20:33
Όντως ακριβώς όπως τα λες είναι. Το σασμαν πρέπει να έχει θέμα. Ελπίζω να το λύσουν πριν φύγει η εγγύηση. Όσο για την αναρτήσεις και εκεί έχεις δίκιο. Είναι ρυθμιζόμενες αλλά δεν... όπου και να τις ρυθμίσεις μετράς κάθε πετραδάκι.Η επαναφορά ή θα είναι τραμπολίνο ή πέτρα και στο πίσω φρένο πάλι σωστός.
Επίσης. Υπερβολικό μηχανόφρενο σε σημείο που αλλάζεις ταχύτητα από 3πχ 4 και αφήνεις τον συμπλέκτη και μουρώνει λες και κατέβασες.
Δυνατό χτύπημα όταν ανοίξεις το γκάζι απο τέρμα κλειστό. Όσο χαλαρά και αν το ανοίξω κλοτσάει πολύ.
Και τέλος όταν κλείνεις το γκάζι και ρολάρει με ταχύτητα κάνει ελαφριά σκασιματάκια σαν άκαυτες.
Μήπως κάτι από όλα αυτά συνδέεται με το αρχικό πρόβλημα που λέμε? :confused:
Ναι ξέχασα να το γράψω το τελευταίο που ειπες, όπως είπα δεν είναι δικό μου αλλά μετά από τόσα χρόνια που οδηγό μπορώ να καταλάβω αν κάτι έχει πρόβλημα.
Προφανος ο φίλος έχει θέμα, ας το ψάξει, ας πάει και για ένα test ride να πάρει ένα άλλο να καταλαβει.
Η όλο και κάποιος θα το έχει στην περιοχή του.
basilis_k6
19/09/2021, 21:19
Όντως ακριβώς όπως τα λες είναι. Το σασμαν πρέπει να έχει θέμα. Ελπίζω να το λύσουν πριν φύγει η εγγύηση. Όσο για την αναρτήσεις και εκεί έχεις δίκιο. Είναι ρυθμιζόμενες αλλά δεν... όπου και να τις ρυθμίσεις μετράς κάθε πετραδάκι.Η επαναφορά ή θα είναι τραμπολίνο ή πέτρα και στο πίσω φρένο πάλι σωστός.
Επίσης. Υπερβολικό μηχανόφρενο σε σημείο που αλλάζεις ταχύτητα από 3πχ 4 και αφήνεις τον συμπλέκτη και μουρώνει λες και κατέβασες.
Δυνατό χτύπημα όταν ανοίξεις το γκάζι απο τέρμα κλειστό. Όσο χαλαρά και αν το ανοίξω κλοτσάει πολύ.
Και τέλος όταν κλείνεις το γκάζι και ρολάρει με ταχύτητα κάνει ελαφριά σκασιματάκια σαν άκαυτες.
Μήπως κάτι από όλα αυτά συνδέεται με το αρχικό πρόβλημα που λέμε? :confused:
και αυτη η ον/οφφ λειτουργια στο γκαζι ειναι χαρακτηριστικο των yamaha χαμηλου κοστους. γενικα ο ψεκασμος τους και η μετάδοση ειναι ενα δραμα.
εσυ είχες άλλη μηχανη πριν το tracer? με τι συγκρίνεις το κιβωτιο? εγω και ο dankann μάλλον μιλάμε για τον ίδιο ακριβως τροπο λειτουργιας. κοπαναει η πρωτη, εχει μια σκληρη/κακή λειτουργια σε σχεση με αλλα ιαπωνικα αλλα ως εκει. δεν ειναι πρόβλημα ακριβως, ειναι απλα κακο κιβωτιο σε σχεση με ενα honda/suzuki. αν εχεις θεμα περαν αυτου τοτε δεν ειναι προβλημα του μοντελου αλλα της δικης σου μηχανης.
doctoras
19/09/2021, 23:41
Από λαδια θα δοκίμαζα και με υξωδες 10-30
AlexTracer7
20/09/2021, 18:01
και αυτη η ον/οφφ λειτουργια στο γκαζι ειναι χαρακτηριστικο των yamaha χαμηλου κοστους. γενικα ο ψεκασμος τους και η μετάδοση ειναι ενα δραμα.
εσυ είχες άλλη μηχανη πριν το tracer? με τι συγκρίνεις το κιβωτιο? εγω και ο dankann μάλλον μιλάμε για τον ίδιο ακριβως τροπο λειτουργιας. κοπαναει η πρωτη, εχει μια σκληρη/κακή λειτουργια σε σχεση με αλλα ιαπωνικα αλλα ως εκει. δεν ειναι πρόβλημα ακριβως, ειναι απλα κακο κιβωτιο σε σχεση με ενα honda/suzuki. αν εχεις θεμα περαν αυτου τοτε δεν ειναι προβλημα του μοντελου αλλα της δικης σου μηχανης.
Γενικά έχουν περάσει αρκετές μοτοσυκλέτες από τα χέρια μου.Δικές μου και φίλων.kawasaki Ζ750,Honda nc750, Vstrom 650, gsxr 1000, Bmw gs 650, DT 200 :lol: z125, suzuki Dr125, KMX 200 κλπ κλπ
Τέτοιο χάλι δεν το είχα δει σε καμία μοτοσυκλέτα. Το θέμα είναι πως δεν είναι σταθερό το πρόβλημα στο 100%. Έχω πάει βόλτα και κούμπωναν σχετικά εύκολα(εκτός την πρώτη που αυτό είναι φυσιολογικό) και κάθε φορά που τυχαίνει λέω ότι έφτιαξε. Κλείνω την μηχανή φεύγω πάω μετά την παίρνω και ξανά από την αρχή. Κρακ κρούκ νιώθω στο πόδι μου το τρίψιμο των μετάλλων όπως ανεβάζω ταχύτητα πολύ έντονα. Το χειρότερο που συμβαίνει (επειδή είναι επικίνδυνο) βγαίνω εθνική και ανοίγω 2α 3η για να έρθω στα ίσια με υπόλοιπα οχήματα και να βγω αριστερή λουρίδα. πάνω στο άνοιγμα από 2α σε 3η ή 3η 4η δεν ανεβαίνει η ταχύτητα με το τίποτα.Κόλλημα. Θεωρώ ότι δεν αποσυμπλέκει σωστά. Γιατί όταν έχω ταχύτητα και πατήσω συμπλέκτη τέρμα η μηχανή θέλει υπερβολικά πολύ δύναμη για να κινηθεί, σε σημείο που αν είναι κάτω πλακάκι ή δρόμος vilanova σέρνεις την μηχανή με κολλημένη ρόδα.
karellen
20/09/2021, 18:12
Γενικά έχουν περάσει αρκετές μοτοσυκλέτες από τα χέρια μου.Δικές μου και φίλων.kawasaki Ζ750,Honda nc750, Vstrom 650, gsxr 1000, Bmw gs 650, DT 200 :lol: z125, suzuki Dr125, KMX 200 κλπ κλπ
Τέτοιο χάλι δεν το είχα δει σε καμία μοτοσυκλέτα. Το θέμα είναι πως δεν είναι σταθερό το πρόβλημα στο 100%.
Δοκίμασε να αλλάξεις μάρκα λαδιών. Ίδιο ιξώδες αλλά άλλη μάρκα. Δοκιμασμένο.
doctoras
20/09/2021, 18:17
Ακουγεται σα να εχεις μεμονωμένο πρόβλημα, οκ απο αρκετα μοντελα τους εχουν ενοχλητική πρωτη οταν εισαι απο σταση, αντε να σου βγαλει θόρυβο και η δευτερα στα κατεβασματα με πολλα, στα ανεβάσματα ομως θα πρεπει να ειναι ομαλο και αθόρυβο
Μηπως εχεις προβλημα με τα δισκάκια του συμπλέκτη?
Μη το αφήσεις, πρεπει να σου το φτιαξουν. Εγω θα ελεγα να βγαλεις αρκετα ενδεικτικά βιντεο με gopro και να παρεις εικονα και ηχο απο το αριστερο οπίσθιο μαρσπιε και να το κυνηγήσεις με τη αντιπροσωπία αρχικα την τοπική και αν δεν βγαλεις ακρη εξωτερικό, οπως και να ψαχτεις με το συνήγορο του καταναλωτή
basilis_k6
20/09/2021, 18:42
Γενικά έχουν περάσει αρκετές μοτοσυκλέτες από τα χέρια μου.Δικές μου και φίλων.kawasaki Ζ750,Honda nc750, Vstrom 650, gsxr 1000, Bmw gs 650, DT 200 :lol: z125, suzuki Dr125, KMX 200 κλπ κλπ
Τέτοιο χάλι δεν το είχα δει σε καμία μοτοσυκλέτα. Το θέμα είναι πως δεν είναι σταθερό το πρόβλημα στο 100%. Έχω πάει βόλτα και κούμπωναν σχετικά εύκολα(εκτός την πρώτη που αυτό είναι φυσιολογικό) και κάθε φορά που τυχαίνει λέω ότι έφτιαξε. Κλείνω την μηχανή φεύγω πάω μετά την παίρνω και ξανά από την αρχή. Κρακ κρούκ νιώθω στο πόδι μου το τρίψιμο των μετάλλων όπως ανεβάζω ταχύτητα πολύ έντονα. Το χειρότερο που συμβαίνει (επειδή είναι επικίνδυνο) βγαίνω εθνική και ανοίγω 2α 3η για να έρθω στα ίσια με υπόλοιπα οχήματα και να βγω αριστερή λουρίδα. πάνω στο άνοιγμα από 2α σε 3η ή 3η 4η δεν ανεβαίνει η ταχύτητα με το τίποτα.Κόλλημα. Θεωρώ ότι δεν αποσυμπλέκει σωστά. Γιατί όταν έχω ταχύτητα και πατήσω συμπλέκτη τέρμα η μηχανή θέλει υπερβολικά πολύ δύναμη για να κινηθεί, σε σημείο που αν είναι κάτω πλακάκι ή δρόμος vilanova σέρνεις την μηχανή με κολλημένη ρόδα.
έμπειρος εισαι, τι μας αφηνεις και γραφουμε αραδες? καταλαβαινεις αν ειναι πρόβλημα λοιπον και μάλλον ειναι. αυτα που λες δεν ειναι φυσιολογικα.
AlexTracer7
20/09/2021, 18:43
Ακουγεται σα να εχεις μεμονωμένο πρόβλημα, οκ απο αρκετα μοντελα τους εχουν ενοχλητική πρωτη οταν εισαι απο σταση, αντε να σου βγαλει θόρυβο και η δευτερα στα κατεβασματα με πολλα, στα ανεβάσματα ομως θα πρεπει να ειναι ομαλο και αθόρυβο
Μηπως εχεις προβλημα με τα δισκάκια του συμπλέκτη?
Μη το αφήσεις, πρεπει να σου το φτιαξουν. Εγω θα ελεγα να βγαλεις αρκετα ενδεικτικά βιντεο με gopro και να παρεις εικονα και ηχο απο το αριστερο οπίσθιο μαρσπιε και να το κυνηγήσεις με τη αντιπροσωπία αρχικα την τοπική και αν δεν βγαλεις ακρη εξωτερικό, οπως και να ψαχτεις με το συνήγορο του καταναλωτή
Προς το παρόν υπομονή μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιών που μου είπαν σε 2 3 εβδομάδες και αν συνεχιστεί θα το τραβήξω όπως μου είπες γιατί είναι αμαρτία καινούρια μηχανή (και με πολύ κόπο) να μην μπορώ να την ευχαριστηθώ αλλά να φταίνε όλα αυτά και να θέλω να την πουλήσω ακόμα δεν την πήρα.
karellen
20/09/2021, 18:46
Σκεπτόμενος πιο απλά, μήπως είναι λασκαρισμενη η ντιζα του συμπλεκτη και θέλει σφίξιμο. Ή ακόμα μήπως έχουν κοπεί αρκετές τριχουλες από το συρματοσχοινο?
Για να προλάβω απαντήσεις, όταν το μηχανάκι είναι κρυο το σύμπτωμα είναι πιο ελαφρύ και χειροτερεύει όταν ζεσταίνεται.
AlexTracer7
20/09/2021, 18:49
έμπειρος εισαι, τι μας αφηνεις και γραφουμε αραδες? καταλαβαινεις αν ειναι πρόβλημα λοιπον και μάλλον ειναι. αυτα που λες δεν ειναι φυσιολογικα.
:D ναι αλλά όταν πηγαίνεις στην αντιπροσωπία και σου λένε είναι φυσιολογικό (σχεδόν) αν το κάνει μέχρι τις 5 .000 αλλά μετά αν το συνεχίσει βλέπουμε σε βάζουν σε μία κατάσταση που πραγματικά δεν...
Ίσως να εθελοτυφλώ και λίγο γιατί δεν μπορώ να το πιστέψω μέσα μου ότι πήγα σε καινούρια μηχανή για τον μόνο λόγο ότι δεν ήθελα άλλα προβλήματα(και έχω τραβήξει πολλά) και ακόμα και εκεί με κυνηγάει η αιώνια γκαντεμια :uplate:
AlexTracer7
20/09/2021, 18:53
Σκεπτόμενος πιο απλά, μήπως είναι λασκαρισμενη η ντιζα του συμπλεκτη και θέλει σφίξιμο. Ή ακόμα μήπως έχουν κοπεί αρκετές τριχουλες από το συρματοσχοινο?
Για να προλάβω απαντήσεις, όταν το μηχανάκι είναι κρυο το σύμπτωμα είναι πιο ελαφρύ και χειροτερεύει όταν ζεσταίνεται.
Την ντίζα την έχω ρυθμίσει σε 100 διαφορετικά σημεία για να δω αν αλλάζει κάτι.Από την σωστή ρύθμιση(τζόγος 1 με 2 κέρματα πίσω από την μανέτα) μέχρι παντελώς καθόλου τζόγο σε σημείο να μπατινάρει, μέχρι φουλ τζόγο, Οι διαφορές είναι μικρές. Το πρόβλημα δεν μου φαίνεται να αλλάζει με την αλλαγή θερμοκρασίας κινητήρα. Μου το κάνει και παγωμένο και ζεστό.
basilis_k6
20/09/2021, 19:02
Την ντίζα την έχω ρυθμίσει σε 100 διαφορετικά σημεία για να δω αν αλλάζει κάτι.Από την σωστή ρύθμιση(τζόγος 1 με 2 κέρματα πίσω από την μανέτα) μέχρι παντελώς καθόλου τζόγο σε σημείο να μπατινάρει, μέχρι φουλ τζόγο, Οι διαφορές είναι μικρές. Το πρόβλημα δεν μου φαίνεται να αλλάζει με την αλλαγή θερμοκρασίας κινητήρα. Μου το κάνει και παγωμένο και ζεστό.
ντιζα με 5κ χλμ απιθανο. αυτες βγαζουν 40κ ανετα.
ILouloudakis
03/11/2021, 15:22
Φίλε Αλεξ καλησπέρα. Συγνώμη για την αργοπορία στη απάντηση, αλλά είχα τρεχάματα άσχημα. Τι να σου πω, και εμένα συνεχίζει να το κάνει αλλά μόνο σε αλλαγές με χαμηλες στροφές. Αν έχω αρκετές στροφές (>3000-4000) είναι εντάξει. Όταν λέμε εντάξει, με παραδοχή του σκληρού και δύσκολου κιβωτίου της yamaha. Ο μηχανικός μου κι εμένα επιμένει ότι είναι φυσιολογικο και να περιμένω να απαλύνει μετά τις 5000. Μου είπε ότι ξερογκαζο πριν την αλλαγη ταχύτητας βοηθάει κάτι που είναι αλήθεια... Πλέον μόνο έτσι αλλάζω ταχύτητα... Χαχαχαχαχα
Αν θυμάμαι καλά σου είπα με Vroom να ρωτήσεις και αλλού γιατί εκεί που μάλλον πάς είναι χάλια.
Στον Άγιο Νικόλαο είναι άριστοι τσεκαρισμένο >10 χρόνια τώρα. Αναμονή για σερβις έχουν 1μιση μήνα να φανταστείς.
AlexTracer7
07/05/2022, 13:38
Τελικά πήγα εκτός Yamaha σε συνεργείο που συνεργάζεται όμως για να μην χάσω εγγύηση.
Ο μηχανικός παλιός φίλος και άριστος στην δουλειά του πήρα την μηχανή και ήταν σαν να πήρα κάτι άλλο.
Από που να ξεκινήσω.
Τιμόνι βαλμένο στραβά. Είχα μία αίσθηση ότι κάθομαι σαν να έχω σκολίωση αλλά δεν έδινα και πολύ σημασία γιατί δεν μπορούσε να βάλει το μυαλό μου ότι καινούρια μηχανή ήταν στραβή.
Τα καλάμια ελάχιστα στρουφιγμένα.
Ότι είχε να κάνει πάνω στο τιμόνι ηταν έκκεντρο.
Πιστεύω πως εξαρχής από μαμά ήρθαν τα καλάμια βιδωμένα κάπως στραβά και πάλευαν μετά στην αντιπροσωπεία να φέρουν την μηχανή στα ίσια από το τιμόνι με αποτέλεσμα να τα κάνουν όλα @@@@@.
Έγινε ευθυγράμμιση και πλέον έφτιαξε η αστάθεια της και άλλαξε εντελώς η συμπεριφορά των μπροστά αμορτισέρ.
Βάλαμε κάτι λάδια Shell και μου έδωσε εγγύηση ότι στα πρώτα 500 χιλιόμετρα το σασμάν θα μαλακώσει.
Όντως. Από τα πρώτα χιλιόμετρα είδα διαφορά. Πλέον έχω περάσει τα 500 και αν εξαιρέσεις την πρώτη που πάντα θα μπαίνει λες και σε τράκαρε κάποιος από πίσω :lol: όλες οι άλλες ταχύτητες μπαίνουν άμεσα και χωρίς κανένα πρόβλημα.
Επίσης σε κάθε κινητό μέρος μπήκε σπρέι σιλικόνης.
Η μηχανή έρχεται έτοιμη συναρμολογημένη από το εργοστάσιο της MBK της Γαλλίας. Μόνο καθρέφτες δεν έχουν βάλει.
Μέχρι τα πρώτα 1000-1600 το πάμε χαλαρά και γίνεται το πρώτο σέρβις, όχι "αλλαγή λαδιών" σέρβις, δηλαδή γίνεται έλεγχος σε όλο το μηχανάκι αν είναι όλα σωστά σφιγμένα.
Το τιμόνι αν δεν σ αρέσει πολύ απλά ξεσφίγγεις 4 βίδες στα καβαλέτα και το φέρνεις στα μέτρα σου, ίδιο και για τις μανέτες.
ioannispar
08/05/2022, 09:22
Η μηχανή έρχεται έτοιμη συναρμολογημένη από το εργοστάσιο της MBK της Γαλλίας. Μόνο καθρέφτες δεν έχουν βάλει.
Μέχρι τα πρώτα 1000-1600 το πάμε χαλαρά και γίνεται το πρώτο σέρβις, όχι "αλλαγή λαδιών" σέρβις, δηλαδή γίνεται έλεγχος σε όλο το μηχανάκι αν είναι όλα σωστά σφιγμένα.
Το τιμόνι αν δεν σ αρέσει πολύ απλά ξεσφίγγεις 4 βίδες στα καβαλέτα και το φέρνεις στα μέτρα σου, ίδιο και για τις μανέτες.
Στα 1000 γινεται και αλλαγη λαδιων!!! + ολα τα υπολοιπα που ειπες :wave2:
φυσικά και γίνεται αλλαγή λαδιών μαζί με το φίλτρο τους
απλά στα 1000 δεν γίνεται μόνο αυτό όπως πολλοί νομίζουν, αλλά γενικότερος έλεγχος στη μοτοσυκλέτα.
διαγνωστικό, ψεκασμός, εξάτμιση, ρουλεμάν, φρένα κτλ.
και απορούν γιατί πλήρωσαν 60-70-80 ευρώ στον εξουσιοδοτημένο. ενώ στο συνοικιακό συνεργείο θα πλήρωναν 30-40.
Και βάζετε τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής παιδιά, όχι φτήνιες τύπου shell.
panavour
08/05/2022, 17:28
φυσικά και γίνεται αλλαγή λαδιών μαζί με το φίλτρο τους
απλά στα 1000 δεν γίνεται μόνο αυτό όπως πολλοί νομίζουν, αλλά γενικότερος έλεγχος στη μοτοσυκλέτα.
διαγνωστικό, ψεκασμός, εξάτμιση, ρουλεμάν, φρένα κτλ.
και απορούν γιατί πλήρωσαν 60-70-80 ευρώ στον εξουσιοδοτημένο. ενώ στο συνοικιακό συνεργείο θα πλήρωναν 30-40.
Και βάζετε τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής παιδιά, όχι φτήνιες τύπου shell.
οταν η shell εφτιαχνε λαδια,κατι εταιρειες (μοτουλ-ρεπσολ-μοτορκραφτ κλπ)πουλουσαν ηλιελαιο:lol:
AlexTracer7
10/05/2022, 19:29
Γνήσια Shell full συνθετικά 17 ευρώ το λίτρο. Δεν τα λες φθηνά. Τα ίδια υπάρχουν απομίμηση από Μαλαισία 5 ευρώ το λίτρο γιαυτό και δεν βλέπεις στο σκρούτζ να γίνεται χαμός. Η shell είναι ένας από τους κεντρικούς εμπόρους λαδιών παγκόσμια σε μεγάλες εταιρείες οι οποίες μετά που θα πάρουν το βασικό λάδι βάζουν μέσα τα δικά τους πρόσθετα. Ακριβώς όπως γίνεται και με την βενζίνη από τα διυλιστήρια.
Το λάδι ότι μάρκα και να είναι αρκεί να πληρεί τις προδιαγραφές που ζητάει ο κατασκευαστής ή να έχει παραπάνω από αυτές.
Τώρα φίλε μου εσύ αν ήσουν μηχανικός της Yamaha και έπαιρνες πρώτη βόλτα την μηχανή έβλεπες ότι είναι ολοστραβα όλα και παρόλλα αυτά την έδινες στον άνθρωπο που σου τα ακούμπησε άμπα μπράβο.
Γνήσια Shell full συνθετικά 17 ευρώ το λίτροουτε καν ισχυει αυτο :nono:
ουτε καν ισχυει αυτο :nono:
Τι εννοείς ούτε καν ισχύει αυτο;
Τα shell advance ultra έχει 20€ στη shell και 17€ στην αντιπροσωπία της ducati.
Δεν είναι το ίδιο με αυτό που πουλάνε στο skroutz που είναι κινέζικο τηγανόλαδο, με αυτοκόλλητο shell.
doctoras
11/05/2022, 11:59
Τι εννοείς ούτε καν ισχύει αυτο;
Τα shell advance ultra έχει 20€ στη shell και 17€ στην αντιπροσωπία της ducati.
Δεν είναι το ίδιο με αυτό που πουλάνε στο skroutz που είναι κινέζικο τηγανόλαδο, με αυτοκόλλητο shell.
για να ισχύει αυτο πρέπει να επιβεβαιωθείς απο την ίδια την εταιρεία. Πάντως το επίσημο δίκτυο πρατηρίων shell πουλάει επίσης σε τιμές παρόμοιες με τα εσοπ του σκρουτζ.
για να ισχύει αυτο πρέπει να επιβεβαιωθείς απο την ίδια την εταιρεία. Πάντως το επίσημο δίκτυο πρατηρίων shell πουλάει επίσης σε τιμές παρόμοιες με τα εσοπ του σκρουτζ.
Αυτό ακριβώς έχω κάνει, μίας και αυτό το λάδι χρησιμοποιώ.
Όταν πήγα να αλλάξω πρώτη φορά λάδια και είδα την τεράστια διαφορά μεταξύ του skroutz και της αντιπροσωπίας της Ducati, πρώτα πήγα σε ένα πρατήριο shell (το οποίο είναι εταιρικό και όχι ιδιόκτητο), βρήκα το ίδιο λάδι και τους ρώτησα την τιμή.
Μου είπαν 20€ και όταν τους ρώτησα γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά με τις τιμές σε καταστήματα του skroutz μου είπαν οτι τα λάδια που πουλιούνται εκει, δεν είναι απο την shell (εννοώ τον επίσημο εισαγωγέα τέλος πάντων), αλλα απο παραγωγούς στη Τουρκία και δεν είναι το ίδιο λάδι.
Θυμάμαι μάλιστα οτι είχα κοιτάξει την ετικέτα και είχα δεί οτι έλεγε made in κάτι άλλο (δεν θυμάμαι τι), ενώ σε μαγαζί που τα πουλούσε ~8€ έγραφε Τουρκία.
Πήγα και έβαλα βενζίνη..
435776
AlexTracer7
11/05/2022, 22:04
:smokin: Αυτά είναι τα υποτιθέμενα φθηνά shell λάδια που έλεγε ο φίλος πιο πίσω.
Είναι κακό που μερικοί μπαίνουν σε διαδικασία να απαντήσουν επιθετικά περιμένοντας να τους πεις συγνώμη για την άγνοια σου και στο τέλος αλλάζουν οι ρόλοι.
Ευχαριστώ που το ανέβασες.Δεν ξέρω τι κράξιμο θα έτρωγα αν δεν είχε ανέβει αυτή η φωτογραφία. :beer:
doctoras
11/05/2022, 22:59
Προσωπικα θεσσαλονικη εχω δει το αναποδο απο αυτο που ειδατε σε πρατηριο shell..θα το ξανατσεκαρω ομως
Παντου σε ολα τα συνεργεια και ολα τα μπραντς λαδιων στις τιμες χρεωσης συμπεριλαμβάνουν και το καπαρο του μαστορα.
Ολα τα επώνυμα λαδια ενδεικτικα σε 10w40 ημισυνθετικα οπως, liqui moly, elf, castrol, repsol, ecstar amsoil, valvoline χρεώνονται κατω απο 10€.
Γιατι στη shell που πουλαει σε ανταγωνιστές ενω μπορουν να έχουν καλυτερη τιμή πλασαρισματος λογω τεραστιας πολυεθνικής πετρελαιοειδών να κοστίζουν διπλασια τιμη? Και με μάρκετινγκ που δεν το κυνηγάει ιδιαίτερα...ιδιες ετικετες χρονια
Οι τιμες πωλησης που παίρνουν οι εταιρείες λαδαδων eshop ειναι λογω μεγαλης ποσοτητας εμπορεύματος + τον ανταγωνισμό διαμορφώνουν τις τιμές αγορας. Προσωπικα μου κάνει νορμαλ η τιμη πλασαρισνατος της shell στα 6€ το λίτρο
Προσωπικα θεσσαλονικη εχω δει το αναποδο απο αυτο που ειδατε σε πρατηριο shell..θα το ξανατσεκαρω ομως
Παντου σε ολα τα συνεργεια και ολα τα μπραντς λαδιων στις τιμες χρεωσης συμπεριλαμβάνουν και το καπαρο του μαστορα.
Ολα τα επώνυμα λαδια ενδεικτικα σε 10w40 ημισυνθετικα οπως, liqui moly, elf, castrol, repsol, ecstar amsoil, valvoline χρεώνονται κατω απο 10€.
Γιατι στη shell που πουλαει σε ανταγωνιστές ενω μπορουν να έχουν καλυτερη τιμή πλασαρισματος λογω τεραστιας πολυεθνικής πετρελαιοειδών να κοστίζουν διπλασια τιμη? Και με μάρκετινγκ που δεν το κυνηγάει ιδιαίτερα...ιδιες ετικετες χρονια
Οι τιμες πωλησης που παίρνουν οι εταιρείες λαδαδων eshop ειναι λογω μεγαλης ποσοτητας εμπορεύματος + τον ανταγωνισμό διαμορφώνουν τις τιμές αγορας. Προσωπικα μου κάνει νορμαλ η τιμη πλασαρισνατος της shell στα 6€ το λίτρο
Αν και ξεφεύγουμε πολύ από το θέμα, τη shell δεν την ενδιαφέρει να βγάλει από την λιανική, αλλά από τη χονδρική.
Φαντάζομαι, ότι πουλάει χονδρικη το λάδι 6-8€ και το παίρνουμε από την αντιπροσωπεία στα 17€, που είναι λογικό.
Αυτά που πουλιούνται λιανική 6-8€, πρέπει να έχουν αγοραστεί 2-3€ από τη χονδρική.
Επιμένω. Τα λάδια της shell που βρίσκεις στο σκρουτζ, δεν είναι ίδια με τα λάδια που παίρνεις με 20€ από το πρατήριο της shell.
Τι εννοείς ούτε καν ισχύει αυτο;
Τα shell advance ultra έχει 20€ στη shell και 17€ στην αντιπροσωπία της ducati.
Δεν είναι το ίδιο με αυτό που πουλάνε στο skroutz που είναι κινέζικο τηγανόλαδο, με αυτοκόλλητο shell.
Αλήθεια τώρα? Είναι επιχείρημα αυτό?
Σα να μου λες ότι τα λάδια καστρολ η αντιπροσωπεία vw που τα χρεώνει 25 ευρώ το λίτρο και η αντιπροσωπεία καστρολ που τα έχει 20 δείχνει ότι αυτή είναι η τιμή τους η πραγματική.
Δηλαδή όλοι όσοι αγοράζουν το 4λιτρο από αξιόπιστα μαγαζιά στα 35 κάνουν λάθος και παίρνουν μαϊμού.
Οκ
Αλήθεια τώρα? Είναι επιχείρημα αυτό?
Σα να μου λες ότι τα λάδια καστρολ η αντιπροσωπεία vw που τα χρεώνει 25 ευρώ το λίτρο και η αντιπροσωπεία καστρολ που τα έχει 20 δείχνει ότι αυτή είναι η τιμή τους η πραγματική.
Δηλαδή όλοι όσοι αγοράζουν το 4λιτρο από αξιόπιστα μαγαζιά στα 35 κάνουν λάθος και παίρνουν μαϊμού.
Οκ
Η αντιπροσωπεία της ducati, πουλάει και άλλες μάρκες λαδιων, σε τιμές αντίστοιχες με αυτες των καταστημάτων στο σκρουτζ.
Δεν φταίω εγώ που δεν θες να αποδεχτείς ότι η shell έχει λάδια που είναι ακριβά...
Αυτά που πουλιούνται λιανική 6-8€, πρέπει να έχουν αγοραστεί 2-3€ από τη χονδρική.
Δε ξέρω συγκεκριμένα για τα λάδια τί γίνεται αλλά σε άλλα προϊόντα κάποια καταστήματα πουλάνε με κέρδος €0.10 (ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ) (ακόμα και στα €10) και ποντάρουν μετά στους στόχους στο τέλος του έτους λόγο τεράστιας ποσότητας συν τις έξτρα αγορές που μπορεί να κάνει κάποιος μαζί με τα λάδια.
Συν τις έξτρα εκπτώσεις που μπορεί να παίρνουν σε άλλα προϊόντα απο τον ίδιο αντιπρόσωπο.
Σε ερώτηση σε αντιπρόσωπο σε τί ποσό αγοράς μπορώ να εξασφαλίσω τις τιμές σκρουτζ μου ανέφερε ότι πουλάνε με ζημιά ή μεταφέρουν εκπτώσεις απο άλλα προϊόντα.
Για τη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, δεν παύει να ισχύει , οτι το προιόν που πωλείται στο σκρουτζ δεν είναι ίδιο με αυτό που πουλάει το εταιρικό πρατήριο shell, ώς επίσημος μεταπωλητής των προϊόντων με την επωνυμία Shell.
Για τη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, δεν παύει να ισχύει , οτι το προιόν που πωλείται στο σκρουτζ δεν είναι ίδιο με αυτό που πουλάει το εταιρικό πρατήριο shell, ώς επίσημος μεταπωλητής των προϊόντων με την επωνυμία Shell.
Αυτό δε το γνωρίζω οπότε δεν το σχολιάζω.
Τα Mobil 1 ESP 5-30 πάντως σε ερώτηση σε κατάστημα που πουλούσε με δύο διαφορετικές τιμές μου εξήγησε ότι το ένα είναι Ελληνικού αντιπροσώπου ενώ το άλλο παράλληλης εισαγωγής απο άλλη Ευρωπαϊκή χώρα.
Έχω στείλει και εμαιλ στη Mobil αλλά δεν πήρα απάντηση αν το φθηνό (παράλληλη εισαγωγή) είναι το ίδιο ή κάποιο φθηνό αντίγραφο.
doctoras
12/05/2022, 11:47
Η αντιπροσωπεία της ducati, πουλάει και άλλες μάρκες λαδιων, σε τιμές αντίστοιχες με αυτες των καταστημάτων στο σκρουτζ.
Δεν φταίω εγώ που δεν θες να αποδεχτείς ότι η shell έχει λάδια που είναι ακριβά...
Ανδρέα έχεις δίκιο. έκανα εμαιλ με το θέμα και η απαντηση τους
435785
435786
Όμως δεν αποκλείεται η παράλληλη εισαγωγή λόγω ανοιχτής αγοράς να είναι γνήσια. Για να πεις οτι είναι ψεύτικο ή απατεωνιά λάδι θα πρέπει να περάσει απο το χημείο του κράτους
Πάντως όπως και αν έχει λάδια όπως belray liqui moly amsoil δεν γίνεται να είναι φθηνότερα απο τα shell που δεν εχουν ιδιαίτερη εξειδίκευση έρευνα για τις μοτό
...
Πάντως όπως και αν έχει λάδια όπως belray liqui moly amsoil δεν γίνεται να είναι φθηνότερα απο τα shell που δεν εχουν ιδιαίτερη εξειδίκευση έρευνα για τις μοτό
Γιατι λές οτι δεν έχουν ιδιαίτερη εξειδίκευση σε έρευνα για moto?
Με τη Ducati στο MotoGP και το WSBK συνεργάζονται...
Φτήνιες φέρνει ο Πετρόπουλος απλά μπορεί να τα χρεώνει 20 ευρώ ενώ τα αγοράζει 3.
έχω αγοράσει λάδι 10-40 από εταιρικό shell (ερμης) 6-8 ευρώ κάπου εκεί το πλήρωσα.
Για να μην ξεφεύγουμε, όσο αφορά τα yamaha βάλτε yamalube να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο, έχουν αριστεύσει σε indexes όπως τα additives & viscosity.
Προσωπικά ποτέ δεν είχα θέμα με το κιβώτιο του cp2 μοτέρ σε καμιά παραλλαγή (mt, tracer, tenere, xsr)
Τώρα όποιος θέλει να κάνει την υπέρβαση ας βάλει motul ή silkolene.
Για τη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, δεν παύει να ισχύει , οτι το προιόν που πωλείται στο σκρουτζ δεν είναι ίδιο με αυτό που πουλάει το εταιρικό πρατήριο shell, ώς επίσημος μεταπωλητής των προϊόντων με την επωνυμία Shell.
Ότι πεις.
Φαινεται πως έκανες έρευνα με αναλύσεις κλπ
Ότι πεις.
Φαινεται πως έκανες έρευνα με αναλύσεις κλπ
Έκανες εσύ?
Όπως έγραψα και πρίν, το ένα γράφει made in κάτι και το άλλο γράφει made in κάτι άλλο. Άρα δεν μπορεί κανείς να εγγυηθεί πως είναι το ίδιο προιόν, μίας και δεν είναι απο τα εισάγει η ίδια εταιρία.
Αυτά απο το σκρουτζ γίνονται παραεισαγωγή και δεν υπάρχει κανένας έλεγχος πουθενά.
Δεν καταλαβαίνεις οτι μπορεί το ίδιο εργοστάσιο που βγάζει τα λάδια για τη shell να βγάζει με την ίδια ετικέτα φτηνό λάδι, ωστε να το πουλάει φτηνά χοντρική σε όποιον το ζητήσει, εκτός των αντιπροσώπων της shell?
Δεν πιστεύεις οτι συμβαίνει αυτο? Δεν το έχεις ξαναακούσει?
Οκ, no prob... Δεν έχει σημασία.
Αυτό που λέμε όμως, είναι οτι τα Shell advance ultra, που εισάγονται στην Ελλάδα απο τον Πετρόπουλο και άρα μόνο αυτά είναι εξακριβωμένα original (γιατι ας πούμε, υπάρχουν στο Alibaba (https://www.alibaba.com/product-detail/Shell-Advance-4T-Ultra-10W-40_62006098796.html?spm=a2700.galleryofferlist.normal_offer.d_title.6a8d2bd3EGmEVj) προς 1€ το λίτρο), κοστίζουν 17€ με 20€ το μονόλιτρο.
Άν εσύ δεν το θεωρείς καλό λάδι, είναι άλλη κουβέντα. Εγώ πάντως, απο τα Bel Ray EXS και τα Motul 300V που είχα δοκιμάσει στο παρελθόν (στην ίδια μοτοσυκλέτα), τα shell advance ultra είχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε αίσθηση του κιβωτίου.
SeniorCanardo
13/05/2022, 18:17
Επειδή με ενδιαφέρει το θέμα αλλά καθόλου καμία προσωπική διαμάχη, διατυπώνω παρακάτω κάποιος προβληματισμούς.
Από την στιγμή που παραχαράσσονται χαρτονομίσματα τα λάδια είναι μάλλον ευκολάκι, οπότε κάτι παραπάνω από πιθανόν να γίνεται απάτη και σε αυτά των 8€ αλλά γιατί όχι και στων 20€.
Αν όντως γίνεται γιατί ο επίσημος αντιπρόσωπος ή η μητρική εταιρεία δεν κάνει κάτι, πως επιτρέπει τέτοια χονδροειδή απάτη εις βάρος της;
Χωρίς χημική ανάλυση πως μπορούμε στα σίγουρα να ξέρουμε;
Πιθανολογούμε ότι ο τύπος με τα 8€ είναι ύποπτος, αλλά γιατί να μην είναι και αυτός με τα 20€.
Επειδή είναι επίσημος, επειδή πουλάει ακριβά, επειδή whatever;
Είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε με βεβαιότητα να ξεχωρίσουμε από τον ήχο και την αίσθηση του μοτέρ, το νοθευμένο από το ανόθευτο.
Για την πάρτη μου δεν είμαι καθόλου σίγουρος.
Εγώ στο ταπεινό, δικό μου μηχανάκι (καλή του ώρα), στο οποίο οι Αμερικάνοι βάζουν ένα "χοντρόλαδο" (συνθετικό) για ντιζελοκινητήρες, δούλεψε καλύτερα με φτηνο-shell, παρά με ονομαστό, από μοτομάγαζο των 14€/lt.
OK προφανώς πιο "ικανά" μηχανάκια να έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις...
Απλά μου φαίνεται τρελή "κάρτα" κάποιος να πουλάει στη μισή τιμή "μαϊμου" και οι ανταγωνιστές του να κάθονται να τον κοιτάνε.
Επίσης και με βάση το παράδειγμα που αναφέρθηκε από το alibaba, η τιμή του 1€ είναι για τουλάχιστον 1.000 λίτρα, ας πούμε χοντρικά ένα τόνο.
Προφανώς κάποιος που είναι αποκλειστικά "λαδάς" θα κάνει τέτοια εισαγωγή, η αντιπροσωπεία μάλλον όχι.
Δεν ξέρω...:blush:
Επίσης, όταν κάποιος φτιάχνει μούφα λάδι πόσο δύσκολο είναι να αντιγράψει και την ετικέτα σωστά?
Δηλαδή το made in δεν λέει τίποτα απολύτως. Απλά ότι είναι απο άλλο εργοστάσιο.
AlexTracer7
13/05/2022, 18:46
Κακό πράγμα η ξεροκεφαλιά στον άνθρωπο. Για να λήξει το θέμα με τα λάδια.
https://www.olieonline.co.uk/shell-advance-4t-ultra-10w-40
Εδώ τιμή Αγγλίας τα official και όχι τα μούφα.
Δεν είναι θέμα Ελλάδας. Απλά είναι πολύ καλά ποιοτικά λάδια σε παγκόσμια κλίμακα.Απλά έχουμε μάθει να τα κρίνουμε όλα με βάση την τιμή τους στο σκρουτζ.
https://www.youtube.com/watch?v=cj4CEwxIgI8
Εδώ πως να ξεχωρίσεις τα μούφα από τα γνήσια.
Όσο για τα yamalube ανάλογα την χώρα τα φτιάχνει η Motul ή η Eneos Για την Ευρώπη.
Για όλες τι χώρες εκτός Ευρώπης τα φτιάχνει η Rock oil.
Απλά πληρώνεις 2 με 3 ευρώ παραπάνω επειδή γράφουν yamalube.
Τα ίδια προβλήματα έχει/είχε και η motul. Έπαιζαν (δεν ξέρω αν κυκλοφορούν ακόμα) τα 7100 με 4, 5 ευρώ ενώ κανονικά έκαναν 12 και μάλιστα τα μούφα είχαν προκαλέσει και αρκετές ζημιές.
Παίδες μία συμβουλή για να είμαστε όλοι χαρούμενοι εδώ μέσα. Δεν παίζουμε το ποιος ξέρει τα περισσότερα ή το ποιος είναι ο καλύτερος. Φόρουμ είναι. Γίνονται ερωτήσεις και απαντήσεις. Εκφέρονται γνώμες. Δεν είναι ανάγκη ακόμα και εδώ μέσα να φοβόμαστε να γράψουμε γιατί περιμένει ένας κλασικός Ελληνάρας πως και πως για να ρίξει την εριστική του απάντηση με υφάκι φωτεινού παντογνώστη.
Έχει καταντήσει αηδία ,όπου βλέπεις Έλληνες τσακώνονται.
Δεν είναι θέμα Ελλάδας. Απλά είναι πολύ καλά ποιοτικά λάδια σε παγκόσμια κλίμακα. Απλά έχουμε μάθει να τα κρίνουμε όλα με βάση την τιμή τους στο σκρουτζ.
Μία παρατήρηση μόνο. Η τιμή δε μας δηλώνει αν ένα λάδι είναι καλό ή όχι.
Το ίδιο λάδι αν το βάλεις σε no-name μπουκάλι αυτόματα θα κοστίζει λιγότερο.
Δε λέω ότι τα shell δεν είναι καλά. Δεν το γνωρίζω.
Επίσης, όταν κάποιος φτιάχνει μούφα λάδι πόσο δύσκολο είναι να αντιγράψει και την ετικέτα σωστά?
Δηλαδή το made in δεν λέει τίποτα απολύτως. Απλά ότι είναι απο άλλο εργοστάσιο.
Δεν αντιγράφει την ετικέτα. Την έχει, γιατί βγάζει και αυτό το λάδι μεταξύ άλλων, απλά το αγοράζει η shell για αγορές της Ασίας πχ, γιατι συμφέρουν τα μεταφορικά.
Για την Ευρώπη το παράγει άλλο εργοστάσιο και οι Ευρωπαίοι εισαγωγείς αγοράζουν από εκεί.
Το εργοστάσιο της 3ης χώρας, παράγει το ίδιο λάδι κατά πάσα πιθανότητα, στην ίδια ποιότητα.
Όμως, παράλληλα, βάζει και άλλο, φτηνότερο λάδι στο ίδιο μπουκάλι, με την ίδια ετικέτα και το πουλάει στη μισή τιμή σε εισαγωγείς που δεν έχουν σχέση με τη shell.
Λαδας δεν είμαι, αλλά από εμπόριο κάτι τυχαίνει να ξέρω.
Ας πούμε, για παράδειγμα, αγοράζω εγώ από το Ali, 1 τόνο λάδι με 1000€, τα πουλάω χοντρικη στα σκρουτζομαγαζα με 3€ και μετά εκείνοι τα πουλάνε με 6€.
Όμως, εγώ, ούτε iso έχω ζητήσει, ούτε προδιαγραφές, ούτε lot, ουτε τίποτα από το εργοστάσιο παραγωγής.
Τα σκρουτζομαγαζα, όταν θα ψάχνουν στην αγορά να πάρουν αυτό το λάδι και δουν χοντρικη σε εμένα 3€ και στον επίσημο εισαγωγέα για την Ελλάδα 12€, μάντεψε από ποιον θα πάρουν...
Το θέμα όμως, δεν είναι το πως δουλεύει η αγορά του λαδιού ή αν η shell έχει κινηθεί ή όχι νομικά έναντι των παραεισαγωγων που προφανώς και τους κάνουν ζημιά εμπορικά...
Το αρχικό θέμα ήταν αν τα λάδια της shell είναι καλά ή όχι.
Η shell είναι ένας κολοσσός με πολύ μεγάλη τεχνογνωσία στα λάδια και για τα αυτοκίνητα και για τις μοτοσυκλέτες.
Προσωπικά, έχω βρει αυτό το συγκεκριμένο λάδι να ταιριάζει περισσότερο από αλλά στην μοτοσυκλετα μου.
Σε κάποιον άλλον μπορεί να μην ταιριάζουν. Δεκτό και αυτό. Δεν σημαίνει όμως ότι τα λάδια της shell δεν είναι καλά.
Στην Ελλάδα η τιμή του shell advance ultra είναι 17€.
Ότι είναι δραματικά φτηνότερο, δεν έχει γίνει εισαγωγή από τον επίσημο αντιπρόσωπο, οπότε δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί η αυθεντικοτητα τους και το κατά πόσο όντως πληρούν τις προδιαγραφές που γράφουν.
Εγώ, χωρίς να έχω κάνει ανάλυση σε χημείο, όπως αναφέρθηκε πριν, δεν τολμάω να τα βάλω στη μηχανή μου και προτιμώ να δίνω 40€ παραπάνω και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Δέκτες όλες οι απόψεις, αλλά δεν καταλαβαίνω τον φανατισμό κατά των λαδιων της shell... ειδικά όταν από μηχανή σε μηχανή, αλλάζουν τα λάδια που ταιριάζουν...
Στο bmw που είχα παλιά πχ, τα shell δεν ταίριαζαν και είχα βρει ότι τα bel ray exp ταιριάζουν μια χαρά...
Στο kle έβαζα motul.
Στο benelli, πήρα ένα bel ray να δοκιμάσω πως θα κάτσει...
doctoras
13/05/2022, 20:18
Είναι εποικοδομητικά όλα αυτά που μάθαμε απο την συζήτηση. Προσωπικά κατάλαβα οτι βγάζω την shell εκτός γιατί τα 17/λίτρο μου φαίνονται πάρα πολλά με τέτοιο ανταγωνισμό σε brands
Θα κινηθώ σε αλλη εταιρεία με μαξ 12ευρώ/λιτρο
Επίσης θα ήταν καλό αν έχουμε κιάλλο τέτοιο παράδειγμα με άλλο brand
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.